Car pass auto van deze week is bugged.
Staat bij 'Buy Cars' gewoon te koop.
Testen ze dan niets?
Staat bij 'Buy Cars' gewoon te koop.
Testen ze dan niets?
Op google zie je dit ook met FH5 trouwens.
[ Voor 23% gewijzigd door Jordy8 op 16-11-2023 21:28 ]
Ik weet niet of je het via de Xbox App hebt gedownload, maar kwam deze fix tegen voor je op het officiële microsoft Forum
If you've downloaded it from Xbox app then I've a fix for ya.....go to Xbox and location Forza horizon 5 in downloads library....there click manage and then click files then repair files....this will probably work.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Xbox app inderdaad, redownload is geen probleem (GbitLinksquest schreef op donderdag 16 november 2023 @ 21:30:
[...]
Ik weet niet of je het via de Xbox App hebt gedownload, maar kwam deze fix tegen voor je op het officiële microsoft Forum
[...]
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Ik kan een ieder met issues op de Xbox aanraden een volledige reboot te doen. Via de setttings dus.Mick3112 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:06:
Vreemd dat mensen zelfs op een zelfde systeem als de XSX zulke wisselende ervaringen kunnen hebben.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Hier hetzelfde. Zit ik gewoon een avondje lekker te racen op 60 fps, in één keer worden de animaties tussen de races schokkerig en begint de volgende race met 20-25 fps. Spel stoppen en opnieuw starten en alles is weer normaal.luke22 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:19:
Ik hoop echt dat de game snel geoptimaliseerd wordt.
ik drop regelmatig naar 42 FPS! op een toch prima setup:
Ryzen 2600X
32 GB ram
RTX 3060 12GB
en dan naar slechts 1080p ....
PSN - ps4 : sir_kowlier
Daz ook echt ut vervelende aan de career... Tis constant hetzelfde upgrade liedje elke serie weer, wordt gewoon eentonig.... En dan nog geforceerd die timed dingen moeten doen ook, pfff.JimmyNL schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:36:
Ik ben inmiddels redelijk gevorderd in de careermode. Maar ik vind het upgraden weinig verbeterd. Mijn ervaring is eerste race rijdt als een drama, tweede uitlaat en luchtfilter upgrade, volgende rondje vering en camberafstelling, daarna remmen en de laatste twee rondes , gewichtsreductie, gearratio en nog wat vermogen winnen met kleine opties. En daarna grinden racen maar...
iekue schreef op woensdag 22 november 2023 @ 15:46:
[...]
Daz ook echt ut vervelende aan de career... Tis constant hetzelfde upgrade liedje elke serie weer, wordt gewoon eentonig.... En dan nog geforceerd die timed dingen moeten doen ook, pfff.
Aangezien het reward auto's zijn die niet verkrijgbaar zijn in de showroom, ik noem dat wel echt forceren (kut fomo live service bullshit).Maikel64 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 12:38:
[...]
Niemand forceert je hoor, dat is echt een persoonlijke keuze dat je die wilt doen.
De open classes blijven toch wel het leukste. Ben nu bezig om een C-klasse auto te levelen naar een A-klasse auto en dan lekker tegen sportwagens racen.
[ Voor 8% gewijzigd door VincentG op 23-11-2023 13:28 ]
Oh oh Mr. B, oh oh!
Je bovenste punt heb ik nog nooit gezien en is vermoedelijk wel opgelost.VincentG schreef op donderdag 23 november 2023 @ 13:25:
Al een paar weken niet meer gespeeld, maar is er ondertussen een update gekomen om wat bugs te fixen?
Ik kreeg rechtsboven meldingen in beeld waar ik niets mee kon (d-pad of andere buttons reageerden er niet op) en ze bleven staan. Elke race kwam er een bij...
[Afbeelding]
Daarnaast vind ik de AI af en toe nog wat irritant. Als je veel sneller bent, rijden ze enorm in de weg. Met name tijdens practice lijken ze veel slomer. Bij het lappen krijgen ze (nog steeds) geen blauwe vlaggen en blijven ze (langzaam of vroeg remmend) in je racing line. Als je voor ligt in de bocht, proberen ze nog steeds de perfecte bocht te pakken en beuken ze je opzij.
AI voelt, net als in latere Horizon delen, nog wat 'nep'. Tot positie 2 ben je zo, maar nr 1 is steeds zo ver weg, dat je een paar laps nodig hebt voordat je pas in de buurt mag komen.
De spanning mist daardoor nog wat bij deze game.
Tot het na een uurtje spelen weer inkakt. Er is geen pijl op te trekken. Fm forum staat vol met verhalen van mensen die dan weer deze dan weer die optie aanpassen, maar problemen over memory leak op pc blijven terugkeren. En dan is er nog de online ellende. Laadschermen die blijven hangen, races die zomaar gestart worden, audio die blijft hangen. Zelf denk ik dat het vooral een gpu driver dingetje is maar ik ben een leek en omdat andere games op similar spec prima spelen kan het niet anders dan het spel zelf zijn.meljor schreef op donderdag 23 november 2023 @ 16:01:
Dit spel was voor mij een bugfest, soms snel en soepel, daarna weer 45fps en stotteren... Om gek van te worden!
OPLOSSING! SAM oftewel smart acces memory in de Amd driver uitzetten. Weet ff niet hoe het bij Nvidia heet .
Met 5800x3d met 7900xtx van stutterfest naar 120-150fps constant op ultra settings zonder RT op 3440x1440 165hz
Eindelijk speelt het lekker!
Klinkt te mooi om waar te zijn zo simpel. Maar het zou me ook weer niets verbazen. Later vanavond maar even proberen dan, die extreme FPS schommelingen van bocht naar bocht op sommige banen is heel vervelend ja.meljor schreef op donderdag 23 november 2023 @ 16:01:
Dit spel was voor mij een bugfest, soms snel en soepel, daarna weer 45fps en stotteren... Om gek van te worden!
OPLOSSING! SAM oftewel smart acces memory in de Amd driver uitzetten. Weet ff niet hoe het bij Nvidia heet .
Met 5800x3d met 7900xtx van stutterfest naar 120-150fps constant op ultra settings zonder RT op 3440x1440 165hz
Eindelijk speelt het lekker!
[ Voor 10% gewijzigd door HachiPudi op 23-11-2023 18:46 ]
Laat ff weten hoe het gaat, is hier echt zoveel beter nu. Zelfs op low settings was de framerate niet soepel eerst, mega dipjes ineens zijn nu weg.HachiPudi schreef op donderdag 23 november 2023 @ 18:42:
[...]
Klinkt te mooi om waar te zijn zo simpel. Maar het zou me ook weer niets verbazen. Later vanavond maar even proberen dan, die extreme FPS schommelingen van bocht naar bocht op sommige banen is heel vervelend ja.
Heet in het algemeen Resizeable BAR, voor wie niet een AMD/AMD combi heeft. Is iets wat je juist wel wil hebben, maar FM zal er ergens niet goed gebruik van maken ofzo...
[ Voor 4% gewijzigd door meljor op 23-11-2023 20:50 ]
Zelfde stukje circuit met SAM uit en aanmeljor schreef op donderdag 23 november 2023 @ 20:46:
[...]
Laat ff weten hoe het gaat, is hier echt zoveel beter nu. Zelfs op low settings was de framerate niet soepel eerst, mega dipjes ineens zijn nu weg.
Online dit spel nog nooit gespeeld dus geen idee hoe dat gaat.
![]() | ![]() |
[ Voor 10% gewijzigd door HachiPudi op 23-11-2023 21:36 ]
Top! En idd, zelfs als de fps redelijk goed leek voelde het gewoon niet zo voorheen.HachiPudi schreef op donderdag 23 november 2023 @ 21:32:
[...]
Zelfde stukje circuit met SAM uit en aan![]()
[Afbeelding] [Afbeelding]
Nurburgring was voorheen constant tussen de 40 en 90 FPS schommelen. Op start finish straight dan wel boven de 100, maar framepacing voelde belabberd aan. Met SAM uit hele rondje 100 tot 140 FPS. Bedankt voor de tip
Dit is overigens op een 7700X en 6800XT, ook AMD/AMD combinatie dus. Vraag me af of dit op Intel/NVidia ook zo zou zijn.
Met AMD CPU en GPU kan je dat uitzetten in de driver software, Adrenaline. De optie vind je onder "Performance" en dan "Tuning". Als je Adrenaline niet gebruikt zal je waarschijnlijk in je bios moeten zijn ja.JWFpeters schreef op donderdag 23 november 2023 @ 23:22:
Stomme vraag misschien maar SAM zet je dan uit in de bios?
Heb 7800x3d en 7900xtx
Gewoon uitzetten, Adrenaline kan je aan laten staan.JWFpeters schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:42:
Okay vanavond eens proberen dus in de amd software uitzetten en dan Adraline uitzetten en weer aan?
Performance heb ik niet..... dit komt zeker omdat ik niet de volledige installatie heb van de driver?HachiPudi schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 07:12:
[...]
Met AMD CPU en GPU kan je dat uitzetten in de driver software, Adrenaline. De optie vind je onder "Performance" en dan "Tuning". Als je Adrenaline niet gebruikt zal je waarschijnlijk in je bios moeten zijn ja.
Het liefst wil je het aan laten staan, voor andere spellen zou ik aanraden om het weer aan te zetten. Is wel wat vervelend om steeds aan en uit te zetten, bepaalde programmas moeten dan herstarten.
[ Voor 30% gewijzigd door JWFpeters op 24-11-2023 19:38 ]
Zou goed kunnen dat die optie dan ontbreekt ja.JWFpeters schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 19:05:
[...]
Performance heb ik niet..... dit komt zeker omdat ik niet de volledige installatie heb van de driver?
Even in de bios uit gezet. Eerste reactie was YES eindelijk 120fps maar naarmate de race vorderde zakte hij na een paar ronde gestaag naar de 60 70 fps om af en toe weer naar 120 te springen.
[ Voor 16% gewijzigd door ggj87 op 04-12-2023 13:10 ]
Ik kan je aanraden om lekker online te gaan racen. Het is het leukste wat er is, waarbij 9 van de 10 keer echt close geracet wordt, je casht lekker geld en je levelt je autos.ggj87 schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:09:
Afgelopen week vrij veel gespeeld. Op zich best leuk maar wel heel veel herhaling. En weinig auto's ook. Ik moet steeds alles zelf kopen. Is dat 'normaal'? In andere Forza'd had ik nu al lang 100 auto's of zo. Nu heb ik alleen wat ik zelf heb gekocht voor de cups en de featured cups en wat bij de Premium Edition zat. Ik denk een stuk of 40 auto's of zo? Moet ik eens natellen maar veel is het niet.
En veel credits verdien je ook niet, zo'n 30k-50k per race? Niet dat je met gekochte auto's veel kan, want die moet je natuurlijk eerst levellen...
[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-12-2023 13:29 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ah als je geen online abbo hebt dan houdt het snel op.ggj87 schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:29:
Ik heb geen online abonnement.
Win je dan wel auto's? In FM7 kreeg je bij ieder driver level een auto. Ik ben nu level 97, dus zou ik nu minimaal zoveel auto's moeten hebben maar dat is niet zo. Je krijgt wat credits, that's it.
Dat zal ook niet gaan veranderen. Wellicht wat gerichter kijken waar je in wilt rijden.ggj87 schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:31:
Ja ok, maar dat is iets van 35k per level? De laatste keer dat ik het zag kreeg ik dat, geen auto die een veelvoud waard is.
Zijn de botsauto's weg of is het nog steeds een groot drama online? Heb al meer dan een maand niet meer gespeeld.uchiha tijntje schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:36:
[...]
Dat zal ook niet gaan veranderen. Wellicht wat gerichter kijken waar je in wilt rijden.Sowieso vind ik de SP van FM mager en ligt de kracht in het online gedeelte. Dat vind ik echt geweldig, waarbij ik echt spanning voel tijdens een race om geen foutjes te maken dan wel net die ene cleane inhaalactie uit te voeren. Tegen de AI is dat gevoel er niet.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Tis wat mij betreft beetje hit or miss (pun intended), maar voor mij voornamelijk hit. Ik kom echt nog wel eens beukers tegen, en in sommige races is het verschrikkelijk, maar over het algemeen word er echt best wel netjes gereden. Nee, het is geen IRacing, maar voor een console racer is het wmb dikke prima. Maar goed, dat vind het al sinds de releasePhusebox schreef op maandag 4 december 2023 @ 17:31:
[...]
Zijn de botsauto's weg of is het nog steeds een groot drama online? Heb al meer dan een maand niet meer gespeeld.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik gok dat als jij weer begint met spelen de naam van het spel automatisch verandert in Destruction DerbyPhusebox schreef op maandag 4 december 2023 @ 17:31:
[...]
Zijn de botsauto's weg of is het nog steeds een groot drama online? Heb al meer dan een maand niet meer gespeeld.
Get your first look at the new track, new cars and new Career events coming to #ForzaMotorsport with Update 3. Forza Monthly is live at https://t.co/xmOa0e0CnU and https://t.co/QID2WsstdS pic.twitter.com/05Sm4Nz08s
— Forza Motorsport (@ForzaMotorsport) 4 december 2023
Forza Motorsport | Update 3 announced.
— Klobrille (@klobrille) 4 december 2023
• New track: Hockenheim, includes the new layouts
• New cars
• New career tour
• Improved PC performance
• Improvements to overal stability & performance pic.twitter.com/TOqAm9yygG
[ Voor 32% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-12-2023 18:14 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Phusebox schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:20:
Mooie update trouwens, had hem vanochtend voor het werk even aangezwengeld, maar game start nu helemaal niet meer. Heb al "verifiëren en herstellen" gedaan maar doet niks. Iets over incompatibiliteit met 64 bit Windows.
Klopt, dit probleem deed zich sinds de afgelopen patch voor. Aankomende patch is begin volgende week aldus T10.ronaldhssc schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:35:
De update komt pas volgende week toch?
Ah ok, ja sorry had het spel al meer dan een maand niet meer gestart en dacht dat dit te maken had met de geposte update.ronaldhssc schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:35:
De update komt pas volgende week toch?
Vooral die laatste fix
Net zoals het uitbrengen van auto's en tracks, lekker in stapjes doenjbbrans schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:10:
[...]
Vooral die laatste fix![]()
"Reduced the occurrence of a bug where the track or other objects becomes invisible while racing."
Niet helemaal fixen, maar de gebeurtenis verminderen.
[ Voor 13% gewijzigd door iekue op 06-12-2023 17:50 ]
JimmyNL schreef op donderdag 7 december 2023 @ 12:08:
De nachtelijke verlichting is ook heel matig, het is wél mooi, maar zeer onrealistisch. Op sommige curcuits zijn de donkere delen zó donker dat je niets meer ziet om vervolgens de verlichting weer in te rijden. Alsof een modern curcuit zo matig zijn verlichting verdeeld. Laten we hier een paar palen doen.. daar maar weer even drie bochten niks.. dan hebben we er nog eentje over voor verderop... van dat werk ;-).
[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 07-12-2023 12:47 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
De collision physics zijn echt extreem slecht in deze game (net zo slecht als het geluid van contact wat hilarisch slecht is), als je tegen een andere auto aankomt blijf je er vaak gewoon soort van aan elkaar "vast kleven", echt bizar. Je merkt ut tegen de AI ook, strontvervelend.JimmyNL schreef op donderdag 7 december 2023 @ 12:08:
Wat ik in een soortgelijk scenario ook raar vind is dat als je matig contact maakt zijdelings dat je auto totaal onstuurbaar wordt. Ook als je van iemand af wil sturen.
[ Voor 6% gewijzigd door iekue op 07-12-2023 15:07 ]
Ik vind Silverstone een goed voorbeeld. Tuurlijk zijn er segmenten zonder verlichting, maar de zichtbaarheid daarin is soms echt te laag en te kort voor de auto zichtbaar. Gebruik voornamelijk external view. Ik game overigens niet op HDR10 of OLED, maar op een oldskool plasma haha. Misschien is het een goed initiatief voor een nieuwe OLEDMAX3400 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 12:29:
[...]
Overigens, en ik weet niet welke tracks je bedoelt in FM maar ik heb in Europa meerdere circuits bezocht, ook tijdens (nacht-)races en persoonlijk vind ik FM op sommige punten zelfs nog te verlicht / te helder. Ik denk dat de meesten onder ons gewend zijn om 's nachts (zelfs op een onverlichte snelweg) verwend te zijn met allerlei reflecties zoals de strepen, vangrail, etc.....
[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 07-12-2023 16:55 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
De binnenkant denk ikMAX3400 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 16:52:
[...]
Echte beelden van Silverstone 's nachts; raad de plekken op het circuit
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
[ Voor 11% gewijzigd door Astratuner op 12-12-2023 19:22 ]
Heb nu die Audi twee keer omdat die andere ook al cadeau was gegeven (VIP-pass?). En deze kan je daarom ook niet verkopen, dus zit nu met twee identieke auto's waar ik niet van af kanAstratuner schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 19:20:
Update is uit, 10,41 GB voor PC.
Nieuw circuit Hockenheim zit erbij.
Blijkbaar was er een exploit die het mogelijk maakte om XP en credits te grinden ( nee echt je meent het Turn10) en om het goed te maken krijgt iedereen die de game voor update 2 heeft gespeeld nu gratis de 2020 Audi R8 V10.
Wel zuur dat ik helemaal in het begin UREN werk heb moeten steken om wat was het toen 21 races te rijden om de FOMO voor die Audi in mijn garage te hebben. Hadden ze dan te minste geen andere auto kunnen nemen, ze recyclen toch auto's dus keuze zat.
[ Voor 8% gewijzigd door Davidson op 13-12-2023 11:56 ]
Tjah..........ggj87 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 11:22:
Dit betekent toch niet dat al die Cups weer weg zijn en die auto's voor de komende tijd niet meer te winnen zijn of wel?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ik kan hem niet eens in game op 60fps vsync zetten want dat doet ie gewoon niet......vosss schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 10:00:
Ik draai een stabiele 60fps op 4k meeste op ultra en dat is voor mij persoonlijk prima. Mijn tv doet ook maar 60hz, dus meer heeft geen zin. Ik vind het goed te spelen op 60fps
[ Voor 20% gewijzigd door JWFpeters op 19-12-2023 18:05 ]
Lol hij laat hier een destiny 2 gun video zien ipv filmpje wat je bedoelt, weird....JWFpeters schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 18:03:
[...]
Ik kan hem niet eens in game op 60fps vsync zetten want dat doet ie gewoon niet......
Het is echt een drama met die framerate. Vandaag loopt het wederom voor geen meter zie filmpje. Overings zie je op dit filmje niet hoe erg het stottert trouwens maar let op de FPS counter boven in beeld.
[YouTube: Fps drops Forza Motorsport 2023 pc, 7900XTX and 7800X3D @ 4k Ultra]
[ Voor 4% gewijzigd door iekue op 21-12-2023 22:11 ]
Ik herken dit probleem ook na de laatste update (opeens heb ik tijdens sommige races maar 40 -55 fps) ik heb een 7800X3D met een 7800XT.JWFpeters schreef op donderdag 21 december 2023 @ 21:25:
. Valt me wel op dat wat ik gelezen het allemaal AMD X3D processors zijn.
Als ik in de game ontgrendeld VSYNC uitzet en VSYNC forceer in de drivers lijkt het weg maar dan voelt de game weer niet soepel soort mini tearing ofzo.
Hoe dan ook het is een bug ergens maar het is in ieder geval voor nu wel lekker speelbaar soort van…..
Met mijn 4080 liep het ook niet lekker (dit spel) na update 3 weet ik niet.ZL900 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 07:38:
[...]
Ik herken dit probleem ook na de laatste update (opeens heb ik tijdens sommige races maar 40 -55 fps) ik heb een 7800X3D met een 7800XT.
Zelf denk ik dat het probleem niet door de CPU komt maar door de GPU zelf had ik een 3070Ti nooit problemen. Met mijn nieuwe 7800XT ging eerste dag met Forza nog goed, ongeveer 40%meer FPS. Helaas kwam toen de update dat je iedere keer 3 - 5 min shaders moest laden. Eindelijk werd dat gefixt en nu dit weer.
Heb vrienden met de zelfde CPU maar met Nvidia GPU's en die hebben eigenlijk nooit ergens last van.
Stiekem heb ik wel een beetje spijt van mijn AMD gpu.
Gelukkig heb ik alleen met Forza echt problemen.
Voor de PC is het nog steeds een drama. Loadscreens die blijven hangen, crash hier crash daar. Multiplayer FPS kakt online maar ook offline overal in. Servers die niet lijken te lopen. Niets gedaan aan die gekke credit 3 uren run voordat je per auto een update setup kan maken. Meer en meer spelers haken af als ik zo de steam stats kijk. Ik doe het ook steeds minder en heb wat andere games aangezwengeld. Het racen zelf is soms wel leuk maar zeker als het druk is, is er zoveel lag. Het is echt net 2001.JWFpeters schreef op donderdag 14 december 2023 @ 17:02:
Iemand die kan vertellen hoe de pc versie na de update is? Durf hem niet op te starten zal wel weer tegenvallen.
Ik kom met de 3080 niet verder dan 40 tot 70 fps. En dat op high, niet ultra. (3440x1440px)Rene44 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 20:05:
Het enige wat echt beter is geworden is dat mijn 3080 op normalere settings kan draaien, en tussen de inkak momenten boven de 100 fps draait. Maar het is verre van een playable product imo. Ik draai op een i5 12600k met 3080 op win 10.
Op advies heb ik net Ray Tracing uitgezet en dat maakt gek genoeg ook veel verschil. .Phusebox schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 20:08:
[...]
Ik kom met de 3080 niet verder dan 40 tot 70 fps. En dat op high, niet ultra. (3440x1440px)
Eigenlijk is het elke update slechter geworden. Voor de normale release, in de early access week, draaide het soms op wel 120 fps.
Zoals met de meeste dingen is ChatGPT volgens mij een prima tool om een onderwerp te verkennen. Er zal genoeg informatie in de training data zitten om ChatGPT zinnige antwoorden te laten geven over tuning in het algemeen.R0dsk0ll schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 07:20:
Verder gebruik ik regelmatig ChatGPT bij het vinden van de juiste Setup van mijn auto. Heb een keer alle waarden ingevuld, vervolgens geef ik aan well circuit ik ga rijden en ik krijg direct tuning tips. Als ik vervolgens met wat setup vragen zit, krijg je direct een onderbouwde reactie met goede tips. Iemand hier ook mee getest?
Dat idee heb ik ook inderdaad.HachiPudi schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 09:18:
[...]
Waar ik wel wat twijfels door heb is dat ChatGPT geen kennis zal hebben van de beste manieren om te tunen in dit spel specifiek
Had het al eerder gezegd maar met smart acces memory uit is bij mij die bug volledig weg, nog steeds. Korte kleine stotters zijn er online soms nog wel maar voor de rest draait het top. Nooit meer 45fps gezien.JWFpeters schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 19:29:
Online heb ik nog niet zoveel gedaan, dat 60fps staat me niet zo aan. Maar over algmeen als ik de Nordschleife heb en mijn favo autos is voor mij een race game al snel goed. Vermaak me nu vooral met het kopen en aanpassen van auto's op de hudige circuits.
Vast lopers etc heb ik trouwens nog nooit gehad. Wat voor systeem heb jij? De huige AMD driver 23.12.1 doet het goed op de bug na dat als de fps laag is ik het spel even moet pauzeren om vervolgens weer goede fps te krijgen.
[ Voor 12% gewijzigd door meljor op 27-12-2023 20:00 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq