Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 20:15
Goed te zien dat alle belangrijke circuits er bij launch al aanwezig zijn (ik weet het, is persoonlijk. De Nordschleiffe boeit me helemaal niets :) )

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:24
Donstil schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 21:03:
[...]

Volgens mij wel, dit is de rechtstreekse link.

kr.3,374.00 wat ongeveer 23,- is.
Hey,

Sorry dit is nieuw voor mij, maar is het gewoon naar de link gaan en betalen?

Of moet je je locatie naar Ijsland zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Astratuner schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 19:06:
[...]

Hey,

Sorry dit is nieuw voor mij, maar is het gewoon nar de link gaan en betalen?

Of moet je je locatie naar Ijsland zetten?
Nee hoor gaan en afrekenen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Astratuner
Zo simpel dus?

Oké voor dit extra wil ik het wel doen :)

Tks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-06 12:07
Donstil schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 21:03:
[...]

Volgens mij wel, dit is de rechtstreekse link.

kr.3,374.00 wat ongeveer 23,- is.
Dit is dus niet het spel, maar alleen de upgrade / add-ons ?

"Upgrade your Forza Motorsport experience to Premium today and play the game 5 days early; includes the Race Day Car Pack, Car Pass, VIP Membership and Welcome Pack."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
strider1007 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 21:25:
[...]

Dit is dus niet het spel, maar alleen de upgrade / add-ons ?

"Upgrade your Forza Motorsport experience to Premium today and play the game 5 days early; includes the Race Day Car Pack, Car Pass, VIP Membership and Welcome Pack."
Yes de upgrade voor bijvoorbeeld bovenop de Gamepass game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Donstil schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 19:12:
[...]

Nee hoor gaan en afrekenen.
Als ik dat doe en voor Visa kies, dan moet ik mijn kaart toevoegen als ook een adres, en dit staat al op Ijsland.

Gewoon laten staan of veranderen? Want ik zou niet willen dat ze de verkoop terug draaien :| .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Astratuner schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 22:25:
[...]

Als ik dat doe en voor Visa kies, dan moet ik mijn kaart toevoegen als ook een adres, en dit staat al op Ijsland.

Gewoon laten staan of veranderen? Want ik zou niet willen dat ze de verkoop terug draaien :| .
Daar kan je gewoon je Nederlandse Adres invullen voor zover ik weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Astratuner
Ok merci voor het snelle antwoord :)

Ik ga het een poging wagen.

Edit: Tis gelukt _/-\o_ .

[ Voor 18% gewijzigd door Astratuner op 30-08-2023 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Ik heb er over heen gekeken, maar zou Forza voor pc triple monitor ondersteunen?

Het sim-cade genre is perfect voor mij. Niet te hardcore, maar wel nog realistisch (genoeg) en leuk als game. GT7 is dan ook m’n favoriete race game. Maar die is exclusief voor console, en dus enkel 1 scherm, 16:9. Ook al kon je een andere monitor aansluiten, de ps5 zou er toch niet mee overweg kunnen (enkel 16:9)

Dat stoort me op zich niet, maar zodoende heb ik nooit zo’n cockpit kunnen (of willen) maken wat je soms wel eens ziet. Triple monitors, beetje meer periferie.

Dat is typisch iets voor pc’s, met meerdere video-uitgangen.

Maar omdat Forza in de basis toch eens console game is, vermoed ik dat ‘ie ook op pc erg ‘console-achtig’ zal ontwikkeld zijn.

Ik kijk al uit naar de Digital Foundry video van Forza vs GT7, op dezelfde tracks met dezelfde wagens. Convergence 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-05 10:39
Amos_x schreef op woensdag 6 september 2023 @ 13:29:
Ik heb er over heen gekeken, maar zou Forza voor pc triple monitor ondersteunen?
FM7 ondersteunde het officieel niet maar door NVIDIA Surround aan te zetten kon ik gewoon op 3 scherm racen ;).

De kans is redelijk aanwezig dat dit nu ook weer gaat werken.

[ Voor 9% gewijzigd door Stoksbrood op 06-09-2023 13:32 ]

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Stoksbrood schreef op woensdag 6 september 2023 @ 13:32:
[...]

FM7 ondersteunde het officieel niet maar door NVIDIA Surround aan te zetten kon ik gewoon op 3 scherm racen ;).

De kans is redelijk aanwezig dat dit nu ook weer gaat werken.
Ik heb wel een allergie aan niet-ondersteunde dingen waar je te veel moet tweaken en prutsen :p

Dus liever gewoon ondersteund uit de game.

Zet je de resolutie dan op iets ultralang, bvb 5760*1080, en die nividia driver maakt er dan 3 streams van? Als het niet te veel moeite is, kan het wellicht nog wel. In dat opzicht ben ik toch echt meer 'console gamer', meer dan vroeger...

Kan je dan ook de FOV/POV aanpassen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoksbrood
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-05 10:39
Amos_x schreef op woensdag 6 september 2023 @ 13:34:
[...]

Ik heb wel een allergie aan niet-ondersteunde dingen waar je te veel moet tweaken en prutsen :p

Dus liever gewoon ondersteund uit de game.

Zet je de resolutie dan op iets ultralang, bvb 5760*1080, en die nividia driver maakt er dan 3 streams van? Als het niet te veel moeite is, kan het wellicht nog wel. In dat opzicht ben ik toch echt meer 'console gamer', meer dan vroeger...

Kan je dan ook de FOV/POV aanpassen?
In Horizon 5 kan je op de PC wel de FOV aanpassen.Of dat in Motorsport ook zo was, weet ik niet meer.
Mbt surround, als je dit niet aan had, zag FM7 maar 1 scherm en kon je dus niet op alle 3 spelen.

Maar wie weet, misschien hebben ze dit nu gefixed :)
Tevens is er een tooltje "Helios Display Manager" waarmee je profielen kan maken en doormiddel van een dubbelklik je surround aan/uit kan zetten. Er zijn dus wel opties ;)

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Lekker Ventje schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 18:41:
[...]

Goed te zien dat alle belangrijke circuits er bij launch al aanwezig zijn (ik weet het, is persoonlijk. De Nordschleiffe boeit me helemaal niets :) )
Voor mij is het ook 'kwaliteit > kwantiteit'.
Ik speel liever eerst de bekende tracks helemaal grijs, en 'nieuwe' tracks die daarna komen zijn dan een leuke aanvulling.
Je kan toch niet meteen vanaf dag 1 je vol storten op alle tracks, het gaat juist om het honen van die tienden van seconden van je laptime imo.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:30
Previews zijn los.

To confirm the "elephant in the room": yes, Forza Motorsport does indeed support raytracing at 60 FPS during gameplay. Forza Motorsport will launch with three visual modes to choose from:

• PERFORMANCE | Prioritize 60 frames per second on-track performance at 4K resolution.
• PERFORMANCE RAY TRACING | Enable on-track ray tracing at 60 frames per second with variable resolution. I'm not Digital Foundry, so I can not pixel count the average rendering resolution. To my eyes, the resolution still looks still quite high, dynamically changing likely somewhere in the above 1440P range.
• VISUALS | Maximize 4K visual quality on-track with ray tracing at 30 frames per second.

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 11-09-2023 18:40 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
3 graphics modes on XSX
- No RT at 4K 60FPS
- RT at dynamic res 60FPS
- RT at 4K at 30FPS

2 graphics modes on XSS
- No RT at dynamic res 60FPS
- (Presumably since they don't say) fixed 1440p at 30FPS, no RT

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 11-09-2023 18:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Zie wel érg veel stuttering in zijn footage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:24
De AI in zijn races waren ook niet bepaald van niveau. Hij noemt het levendig, maar als je een hoger niveau instelt is vreemd rijgedrag niet iets waar je op rekent.

Denk overigens dat die hapering in zijn footage aan zijn opname lag, ik zie dat verder nergens.

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | Strava | Untappd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-06 13:38

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Kijk enorm uit naar dit spel, vind hem leuker en beter wegspelen dan Gran Turismo, ben begonnen met deel 2 op de Xbox 360 en vond het een hele vette game.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:50

FeaR

In GoT we trust

Premium Edition besteld :)
Vijf dagen eerder kunnen spelen komt op 05 oktober. Precies met Assassin's Creed Mirage (week vervroegd van 12-10 naar 05-10). Goede afwisseling qua games.
Linksquest schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:44:
Kijk enorm uit naar dit spel, vind hem leuker en beter wegspelen dan Gran Turismo,...
Same. Gran Turismo kom ik nooit echt in terwijl haast elke Forza me direct hooked. Al was Horizon 4 ook wel even doorbijten.

[ Voor 47% gewijzigd door FeaR op 13-09-2023 08:20 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:51
Rivanov schreef op maandag 11 september 2023 @ 18:33:
• PERFORMANCE RAY TRACING | Enable on-track ray tracing at 60 frames per second with variable resolution. I'm not Digital Foundry, so I can not pixel count the average rendering resolution. To my eyes, the resolution still looks still quite high, dynamically changing likely somewhere in the above 1440P range.
60FPS met RT en op minimaal 1440p is erg netjes! Dat wordt denk ik de setting waar op ik ga spelen, tenzij RT wel een heel marginaal mooier plaatje oplevert.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
Edit: verkeerde topic ja, hoe kan dat nou? :S

[ Voor 94% gewijzigd door ggj87 op 14-09-2023 11:53 ]

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:45
@ggj87, teveel tabjes open? :+
[Multi] The Crew Motorfest

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Nu een video van SuperGT over gameplay met een stuur. Hij geeft o.a. dat je wel wat met de instellingen moet spelen om uiteindelijk wat bruikbare feedback van het stuur te kunnen krijgen.

Er zal van hem de komende tijd wel meer content komen.
Hij komt gematigd positief over...

Persoonlijk ben ik wel weer toe aan een nieuwe Forza, hoop dat hij goed gaat worden.

[ Voor 9% gewijzigd door kevlar01 op 14-09-2023 14:29 ]

• Rivanov
kevlar01 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 14:28:
[...]

[YouTube: I Tried The New Forza Motorsport on a Wheel...]
Nu een video van SuperGT over gameplay met een stuur.

Er zal van hem de komende tijd wel meer content komen.
Hij komt gematigd positief over...

Persoonlijk ben ik wel weer toe aan een nieuwe Forza, hoop dat hij goed gaat worden.
Hij is ook een beetje mister Gran Turismo natuurlijk. ;)

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Rivanov schreef op donderdag 14 september 2023 @ 14:29:
[...]

Hij is ook een beetje mister Gran Turismo natuurlijk. ;)
Da's waar, maar hij heeft in het verleden ook erg veel FM7 content gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Die opvolger van Greenawald is erg enthousiast over het rijden met stuurtje maar dat is een WC-eend verhaal natuurlijk. Heb iemand op YouTube horen zeggen dat FM een controller game is en dat altijd zal blijven omdat het aantal gebruikers met een stuurtje te klein is. Maar als je er nauwelijks aandacht aan besteedt zal het ook klein blijven.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:39

Mr. Freeze

¡GO!

Klopt het dat er in FM7 geen club is waar je lid van kan worden? Eigenlijk hoop ik wel dat in deel 8 wel deze mogelijkheid er (weer) is, iemand die iets weet?

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:00
Voor mij is Forza Motorsport compleet nieuw.

Horizon 4 wel gespeeld, maar vond dat niks, om de voornaamste reden dat ik het " from zero to hero " gevoel wil hebben.

Vroeger speeld ik Gran Turismo 2, en er was niets leuker dan met een crack auto proberen lastige races te winnen om zo te sparen voor een upgrade in auto. In plaats van zo'n raar reuze rad waardoor je binnen 20 minuten van het spel 3 ferrari's en een lambo hebt unlocked.

Ik kan er echter totaal niets over vinden in previews. Ik weet dat de eerste auto's die je krijgt geen supercars zijn, maar hoe zit het daarna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:54
Inverted_World schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:13:
Voor mij is Forza Motorsport compleet nieuw.

Horizon 4 wel gespeeld, maar vond dat niks, om de voornaamste reden dat ik het " from zero to hero " gevoel wil hebben.

Vroeger speeld ik Gran Turismo 2, en er was niets leuker dan met een crack auto proberen lastige races te winnen om zo te sparen voor een upgrade in auto. In plaats van zo'n raar reuze rad waardoor je binnen 20 minuten van het spel 3 ferrari's en een lambo hebt unlocked.

Ik kan er echter totaal niets over vinden in previews. Ik weet dat de eerste auto's die je krijgt geen supercars zijn, maar hoe zit het daarna?
Van zero to hero kan ik me goed herinneren uit Forza 2, dat was echt leuk. Forza 7 vind ik het veel minder omdat je verschillende championships hebt waaraan klasses of auto's zijn verbonden. Hierdoor heb je minder gevoel dat je van langzame auto's naar de supercars gaat. Wat ik tot nu toe aan gameplay heb gezien lijkt Forza 8 wat dat betreft 7 te volgen.

Maar misschien zit ik er naast hoor. Even afwachten. Geen instant buy in ieder geval vanwege deze reden.

Offtopic: hoe is dat eigenlijk met de nieuwe Gran Turismo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:00
De preload komt hier nu binnen. 132.1 GB voor de Xbox Series X. Groter dan ik had verwacht.

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01:48

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

Net maar eens wat reviews gekeken, ik hoor wel veel geklaag over het upgrade systeem van de auto's maar mij lijkt het hwel ok op deze manier ipv unlimited geld (wat na verloop van tijd toch meestal met een spel is) en dan iedere auto max upgrade

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ggj87
Dat betekent toch dat als je 2x een R34 Skyline wilt hebben, je die beiden moet levellen om alle upgrades vrij te spelen? Dat kost ONWIJS veel tijd. Totaal onnodig. Het affinity systeem van FM4 zou beter passen; dat je upgrades voor het hele merk vrijspeelt of iig voor de hele auto, dus ook duplicaten.

• RazorX4
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-06 08:48

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

Pre-load is gestart voor Forza Motorsport.
(op Xbox)

Xbox Series X | Playstation 5

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-05 17:53
Iemand die in IJsland gekocht heeft Forza ook al betaald? ik zie nog geen afschrijving op mijn creditcard.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Nutterd schreef op woensdag 20 september 2023 @ 08:22:
Net maar eens wat reviews gekeken, ik hoor wel veel geklaag over het upgrade systeem van de auto's maar mij lijkt het hwel ok op deze manier ipv unlimited geld (wat na verloop van tijd toch meestal met een spel is) en dan iedere auto max upgrade
Zullen previews zijn geweest? Reviews zijn er namelijk nog niet.

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

wjsiebes schreef op woensdag 20 september 2023 @ 13:49:
Iemand die in IJsland gekocht heeft Forza ook al betaald? ik zie nog geen afschrijving op mijn creditcard.
Komt pas als spel te spelen is, bij mij ook nog geen reservering, heb gewoon in nl store gekocht.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ggj87 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:24:
Dat betekent toch dat als je 2x een R34 Skyline wilt hebben, je die beiden moet levellen om alle upgrades vrij te spelen? Dat kost ONWIJS veel tijd. Totaal onnodig. Het affinity systeem van FM4 zou beter passen; dat je upgrades voor het hele merk vrijspeelt of iig voor de hele auto, dus ook duplicaten.
Elk systeem zal zn voor- en nadelen hebben, al begreep ik dat het met paar goeie races het relatief snel kan gaan dat je zaken kan upgraden. Andere kant is het ook de vraag waar jij die auto gaat inzetten, er zijn ook gewoon 'stock' races waar upgrades niet mogelijk zijn, andersom denk ik dat bij de hogere (race) klasse er bar weinig te unlocken valt gezien die wagens gestandaardiseerd zijn.

Ik weet alleen niet of er zoveel (GT style) varianten van elke auto zullen zijn, uiteraard wel de verschillende jaren, maar neem aan niet elk mogelijke type van de R34.

Maar snap het punt wel, het is niet dat je uitsluitend GT3 races kan gaan doen, elke week/season/whatever zal weer andere klasse/type hebben dan de week ervoor, zelfs als je bij 1 merk blijft zal je denk ik elke auto van dat merk wel af moeten gaan.

Maargoed, was bij oude principes van geld verdienen ook een ding van zeer trage start en amper geld, tot het moment dat je zoveel geld hebt dat het simpelweg overbodig is geworden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-05 16:01
Ben wel erg nieuwsgierig wanneer de volledige carlist beschikbaar is eigenlijk. We zitten nu toch redelijk kort tegen de release aan te hikken.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19-05 15:13
Redax schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:06:
Ben wel erg nieuwsgierig wanneer de volledge carlist beschikbaar is eigenlijk. We zitten nu toch redelijk kort tegen de release aan te hikken.
Here you go! :P

https://forza.net/news/forza-motorsport-car-list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Bedankt maar helaas..

'This isn’t the final car list for launch. It will be expanded with more confirmed cars and manufacturers as we show them in our trailers, screenshots, livestreams and blogs. Check back often for the latest cars.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
Redax schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:34:
[...]

Bedankt maar helaas..

'This isn’t the final car list for launch. It will be expanded with more confirmed cars and manufacturers as we show them in our trailers, screenshots, livestreams and blogs. Check back often for the latest cars.'
Excuus, lees over het woord volledge heen.. My bad..
In ieder geval al een mooie lijst met een groot aantal voertuigen waar je gebruik van kan gaan maken. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
lowskilled-ftw schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:37:
[...]

Excuus, lees over het woord volledge heen.. My bad..
In ieder geval al een mooie lijst met een groot aantal voertuigen waar je gebruik van kan gaan maken. :X
Klopt, maar ik ben nog het twijfelen tussen een PS5 met Gran Turismo 7 of deze. Vandaar dat ik wacht tot alle info er is. Wellicht beter om de reviews af te wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkunie
@Redax, ik kwam op Reddit dit lijstje tegen, komt uit de preload bestanden.

Ben ze niet allemaal nagelopen, maar ze staan nog niet allemaal in de lijst van Forza.net.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/1ensa8t1x9pb1.png?width=1024&auto=webp&s=c4c35e5449637f2003ae0ffb39f624de28ea8c34

[ Voor 13% gewijzigd door Melkunie op 22-09-2023 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 19-05 12:16
Maak mij wel een beetje zorgen over het grafische gedeelte, auto's zien er uiteraard erg mooi uit. Daarentegen vindt ik de omgeving wat tegenvallen had meer foto realistische omgevingen verwacht anno 2023. Als je kijkt naar Driveclub, een oud race spel en dan naar de physics van het weer echt next-gen gevoel bij. Dit mis ik een beetje bij Forza want tijdens interviews prezen ze ontzettend hoe mooi en hoeveel aandacht ze hadden besteedt aan de omgevingen en de uitspraak 'build off from the ground'. We zullen het gaan zien in Oktober ...

[ Voor 6% gewijzigd door rutgergron op 22-09-2023 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redax
rutgergron schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:55:
Maak mij wel een beetje zorgen over het grafische gedeelte, auto's zien er uiteraard erg mooi uit. Daarentegen vindt ik de omgeving wat tegenvallen had meer foto realistische omgevingen verwacht anno 2023. Als je kijkt naar Driveclub, een oud race spel en dan naar de physics van het weer echt next-gen gevoel bij. Dit mis ik een beetje bij Forza want tijdens interviews prezen ze ontzettend hoe mooi en hoeveel aandacht ze hadden besteedt aan de omgevingen en de uitspraak 'build off from the ground'. We zullen het gaan zien in Oktober ...
Mee eens. Er staan op Youtube al een aantal grafische vergelijkingen tussen Forza en Gran Turismo en ik moet eerlijk bekennen dat Gran Turismo er (tot dusver) beter uit lijkt te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Is dat het plaatje met die Evo's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Ik maak me daar zelf niet veel zorgen over, want aangezien ik geen Playstation heb is de vergelijk in mijn geval niet zo relevant. Heb wel eens overwogen om er eentje te kopen maar voornamelijk voor GT dan en dat vond ik toch wat overdreven :+

Is het bekend of de previews allemaal op de Xbox-versie gebaseerd zijn? Ga zelf op PC spelen, net een nieuw systeem dus ik hoop dat ik de boel wel hoger kan instellen :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27
Zo, ik meld me ook weer eens en zeker voor FM kan je me altijd porren.

Lang verhaal kort; afgelopen jaren hier op GoT een aardig aantal seizoenen gereden met een vast clubje Tweakers en ik hoop dat de nieuwe iteratie ook mogelijkheden biedt tot gezellig en onderling rijden (PC en console).

Heb deze weken weinig tot geen info over FM gelezen; ik laat het spel op me af komen 5 oktober op Gamepass en vanzelfsprekend heb ik ook anderhalve week vrij genomen om even immersive mezelf op te sluiten in de (mag je dat nog zeggen) rukbunker met een controller, stapel accu's en een XSX. Waarschijnlijk zal ik Twitch open zetten en gedurende een uurtje of 8 a 10 per dag gewoon de stream doorgang laten vinden.

Gelukkig zag ik dat de cheevos al gelekt waren; allemaal niet enorm spannend en in ieder geval eentje die ik niet ga missen; heb enorm zin in de game en zal, indien anderen erbij willen helpen en ook willen meedenken, het liefst weer een GoT-league opzetten waarin we met enige regelmaat elkaar op de baan kunnen treffen.

d:)b d:)b

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 23:12
Zit ook te denken dit te gaan kopen voor PC, de full version.
Zie een optie voor Steam a 99,95, wat voor mij het eenvoudigst is dnk ik..

Bij Microsoft NL voor hetzelfde bedrag, maar op de IJslandse zie ik de premium voor 9.349 kronen, oftwel 65 euro.
Als ik daar pre-order moet ik hem dan via de MS Store op windows downloaden?

Ben vooral gewend aan Steam tegenwoordig :). maar heb de MS Store op Windows eigenlijk nog nooit gebruikt :).

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-06 13:38

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

GAIAjohan schreef op zondag 24 september 2023 @ 20:46:

Bij Microsoft NL voor hetzelfde bedrag, maar op de IJslandse zie ik de premium voor 9.349 kronen, oftwel 65 euro.

Ben vooral gewend aan Steam tegenwoordig :). maar heb de MS Store op Windows eigenlijk nog nooit gebruikt :).
Als ik me niet vergis zal dat inderdaad via de Microsoft Store gaan, maar kan ook via de Xbox App. Ik gebruik als ik op de PC game meestal de Xbox App en niet de Microsoft Store, omdat ik zo direct aan mijn Game Pass Games kan komen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Maakt eigenlijk weinig uit welke versie je koopt, maar mocht je ooit een Xbox kopen, dan kan je al je Windows store games daarop gebruiken, is wel een pre voor de ms store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Voor 100€ heb je met de huidige truuk/wisselkoers > 20 maanden Game Pass. Misschien speel je alleen deze game voor de komende jaren, dan heb ik niks gezegd :). Anders kan dit misschien interessant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-05 18:20
wjsiebes schreef op woensdag 20 september 2023 @ 13:49:
Ik heb de add on in IJsland gekocht. Staat ik als in bezit en er was een reservering geplaatst op mijn creditcard. Maar vanmorgen een mail van Microsoft dat de betaling niet geautoriseerd kan worden en ik een ander betaalmiddel moet toevoegen…. Helaas geen optie voor iDeal maar enkel creditcard en daar heb ik er maar 1 van. Nog maar een keer deze card ingevuld en afwachten of deze als nog geaccepteerd of geannuleerd wordt 😫

Meer Tweakers dit bericht ontvangen vanuit MS na aankoop in IJsland?

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Marvie schreef op maandag 25 september 2023 @ 11:21:
[...]

Ik heb de add on in IJsland gekocht. Staat ik als in bezit en er was een reservering geplaatst op mijn creditcard. Maar vanmorgen een mail van Microsoft dat de betaling niet geautoriseerd kan worden en ik een ander betaalmiddel moet toevoegen…. Helaas geen optie voor iDeal maar enkel creditcard en daar heb ik er maar 1 van. Nog maar een keer deze card ingevuld en afwachten of deze als nog geaccepteerd of geannuleerd wordt 😫

Ik heb wel een mail gehad met de volgende tekst;

“Uw voorbestelling van Forza Motorsport Premium Edition is bijna beschikbaar
U ontvangt deze e-mail omdat u een transactie in de Microsoft Store hebt voltooid.

Uw voorbestelling is beschikbaar op woensdag 4 oktober 2023. De kosten worden binnenkort in rekening gebracht op uw creditcard. Ga naar onze pagina Xbox-ondersteuning voor meer informatie over voorbestellingen.”

Ps: nl store dus…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Marvie schreef op maandag 25 september 2023 @ 11:21:
[...]

Ik heb deze:

Thank you for shopping with us on August 23, 2023.

Any downloads you bought, except preorders, are available now. If you have pre-ordered a downloadable product, we will charge you up to 10 days before the release date.

In Ijsland gereserveerd!

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
Dit is de tekst die ik heb ontvangen:

We're having trouble authorizing your payment

Thanks for shopping with us on September 14, 2023. Unfortunately, we can’t authorize your Microsoft order of ISK 3,374.00 using Visa **0818.

Choose another payment method to complete your order.

Vreemde is dat bij de bestelling op 14 september er wel een reservering stond bij Visa en nu niet meer….

Geen idee wat er nu gaat gebeuren, de pre order is nog wel aanwezig op mijn account en staat vanaf 5 oktober beschikbaar.

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Marvie schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:34:

Geen idee wat er nu gaat gebeuren, de pre order is nog wel aanwezig op mijn account en staat vanaf 5 oktober beschikbaar.
Ga er maar vanuit dat die wordt teruggedraaid; ik geloof dat voor pre-orders Microsoft tot wel 14 dagen nodig kan hebben om alles de valideren. Zo heb ik op 10 september de uitbreiding gekocht in de Xbox Store; ik kreeg vanochtend pas de definitieve bevestiging in de mail en een reservering op mijn creditcard.

Als je het zeker wil weten (en slapende honden wil wakker maken): zoek even contact via de chat op https://support.xbox.com/en-US/contact-us ( ja, US maar die zijn zo fijn bereikbaar). Ik denk dat ze binnen enkele minuten kunnen vertellen wat er gaat gebeuren met je ordernummer. Scheelt jou weer een stukje "anxious" of je 5 oktober om 00:01 wel of niet kan gamen met me ;)

Heb er wel zin in stiekem een beetje; @timmie271 komt waarschijnlijk weer een dagje of wat hier gamen in onze eigen careers maar wel chill samen in 1 ruimte zitten en ouwehoeren etc. *O*

Voor FM mag je mijn gamertag OctagonQontrol gewoon toevoegen aan je vriendenlijst
Altijd handig voor rivals / ghosts / multiplayer etc op bepaalde momenten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:17
@Marvie ,ik heb vandaag een mail ontvangen dat mijn order is "processed"(ook in Ijsland gekocht) en er staat sinds vanmiddag ook een bedrag van €65,88 gereserveerd op mijn creditcard.
Dus als het goed is kan ik 5 oktober de baan op 8)

Ik ben wel benieuwd naar dit deel,hopelijk gaan ze wat rijden betreft weer terug naar de basis zonder al teveel van die cosmetische troep...pakjes,helmen etc.
Het idee van het levelen van wagens lijkt mij wel leuk,uiteraard nog even afwachten hoe het in de praktijk allemaal uitpakt.
Het aftellen is begonnen :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marvie
Gewoon nog een keer dezelfde Visa toegevoegd en nu staat er in het Microsoft account voltooid en betaald en in de Visa app staat 23 euro gereserveerd 😁 lijkt nu goed te gaan

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik krijg met visa direct al een melding dat er niet geautoriseerd kan worden..

PUR-processordeclined

//edit
de bank fraudedetectie is dus lekker bezig, hele cc geblokkeerd. Even fixen

[ Voor 42% gewijzigd door GAIAjohan op 25-09-2023 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Welke auto gaan jullie als eerste auto kiezen? Normaal gesproken zou ik altijd voor RWD gaan maar heb echt NIETS met een Mustang...ik denk dus dat ik maar voor de Civic ga!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
Nutterd schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:27:
Welke auto gaan jullie als eerste auto kiezen? Normaal gesproken zou ik altijd voor RWD gaan maar heb echt NIETS met een Mustang...ik denk dus dat ik maar voor de Civic ga!
Dat weet ik pas op 5 oktober laat in de middag :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
Nutterd schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:27:
Geen idee; ik heb nergens gelezen dat die intro-boel verplicht is dus wie weet is het meteen auto's lenen en rivals rijden? ;)

En zo niet, dan gok ik dat ik ouderwets met de AWD aan de gang ga. Gewoon, omdat ik zelf ook al een jaar of 14 alleen maar AWD rij en dat een stukje beter ken qua gas / rem / overstuur / onderstuur.
skreppiedoe schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:38:
[...]

Dat weet ik pas op 5 oktober laat in de middag :+
Na werk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
Donderdag idd gewoon werken, vrijdag wel een dag vrij genomen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
GAIAjohan schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:18:
Ik krijg met visa direct al een melding dat er niet geautoriseerd kan worden..

PUR-processordeclined

//edit
de bank fraudedetectie is dus lekker bezig, hele cc geblokkeerd. Even fixen
En gelukt. €64,59 geblokkeerd op de CC nu.
Heb zoiets wel eerder gehad, jaren terug, volgens mij met FH 2 op de Xbox one die ik destijds in India gekocht had. Had dit alleen via IJsland niet verwacht, zeker niet met gewoon Nederlandse adresgegevens.

Nu mee maar even verder inlezen. Heb helaas Forza 7 gemist, mijn laatste was 6. Maar hoop dat het gevoel van FM4 ook weer wat terug komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Met 7 mis je eerlijk gezegd niet veel. Dat hele homologatie systeem verpest een hoop lol die je voorheen had met het tunen van je auto :-(

• skreppiedoe
MAX3400 schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:37:
Of je 5 oktober om 00:01 wel of niet kan gamen met me ;)
Is die tijd al zeker dan? Ik kan me herinneren dat in het verleden de release van Forza games/dlc ergens rond 19:00 was in nederland >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:35
Huh, wonen jullie allemaal in Nederland/Belgie dan?

Vanuit Nieuw-Zeeland kan ik dan toch al een stuk eerder beginnen met Forza waarschijnlijk ;) :P

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
skreppiedoe schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:15:
[...]

Is die tijd al zeker dan? Ik kan me herinneren dat in het verleden de release van Forza games/dlc ergens rond 19:00 was in nederland >:)

Net van mijn Xbox gecaptured; in mijn beleving is 12 AM nog altijd middermacht.
Maikel64 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:35:
Huh, wonen jullie allemaal in Nederland/Belgie dan?

Vanuit Nieuw-Zeeland kan ik dan toch al een stuk eerder beginnen met Forza waarschijnlijk ;) :P
Dunno; ik denk dat je inderdaad aanzienlijk eerder kan beginnen dan "Europa". d:)b

Wel interessant dat PostNL bij jou langskomt... ;)

[ Voor 46% gewijzigd door MAX3400 op 27-09-2023 17:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov

• Rivanov
MAX3400 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 17:12:
[...]

[YouTube: Forza Motorsport 12AM]

[...]

Dunno; ik denk dat je inderdaad aanzienlijk eerder kan beginnen dan "Europa". d:)b

12AM is inderdaad middernacht. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:35
MAX3400 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 17:12:
[...]

[YouTube: Forza Motorsport 12AM]

[...]

Mensen emigreren weleens he. Of wacht, was dat alleen volgens de region van mijn xbox bij bepaalde game releases? >:)

Ben wel weer benieuwd welke opmerking Microsoft er deze keer over gaat maken als er opeens weer veel gamers in NZ blijken te wonen volgens de cijfers.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-04 15:00
Gisteravond ook de Add-on pass gehaald, de rest komt wel via gamepass.

Zijn er nog mensen die het leuk vinden om voor de rivals wat extra vrienden toe te voegen? Een keer samen racen zoals @MAX3400 aangeeft ben ik ook wel voorstander van _/-\o_

Mijn gamertag is Riqy voeg me maar toe 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Riqy op 28-09-2023 13:45 ]

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Riqy schreef op donderdag 28 september 2023 @ 11:26:
Gisteravond ook de Add-on pass gehaald, de rest komt wel via gamepass.

Zijn er nog mensen die het leuk vinden om voor de rivals wat extra vrienden toe te voegen? Een keer samen racen zoals @MAX3400 aangeeft ben ik ook wel voorstander van _/-\o_
Yes lijkt me tof! Heb al sommige mensen al
In mijn lijst van de forza league heel lang geleden maar Rivals ga ik zeker ook regelmatig doen...

nutterd nl is mijn gamertag!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:56
Mijn gamertag is AntraXxX NL
Leuk inderdaad om wat extra rivals etc. te hebben en wellicht eens 'n keer online samen te racen. :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:11
Wat mij heel blij maakt is dat heel de Career mode nu super fun lijkt te worden.

Deze video zal in dit topic vast geplaatst zijn maar toch: YouTube: Forza Motorsport – Official Career Mode Gameplay Demo

• Amos_x
Hmmm

I Tried The New Forza Motorsport on a Wheel...

Blijkbaar niet zo veel gevoel en feedback, en er zal best wat afstelling nodig zijn om het stuurgevoel OK te maken als je met een stuurtje rijdt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:38
Forza is altijd wel een controller racegame geweest toch? Dat vind ik juist zo positief aan deze reeks :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Degene die nog twijfelen over de aankoop, bij cdkeys is de premium 72€;

https://www.cdkeys.com/fo...ion-xbox-series-x-s-pc-ww

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik ben nu op de XSX 132,09 GB binnen aan het halen. Ik neem aan dat het de volledige game is. Helaas geen mogelijkheid tot vrij zijn deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Lekker Ventje schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 21:34:
Ik ben nu op de XSX 132,09 GB binnen aan het halen. Ik neem aan dat het de volledige game is. Helaas geen mogelijkheid tot vrij zijn deze week.
Ik ga ervanuit dat er nog wel een day-one patch komt...we gaan t zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Op de series S is hij maar 98gb volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Mr. Freeze schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 09:59:
Degene die nog twijfelen over de aankoop, bij cdkeys is de premium 72€;

https://www.cdkeys.com/fo...ion-xbox-series-x-s-pc-ww
https://www.g2play.net/ca...=64ff2502fe2a6c000114b1bb

Hier kun je hem met GGDEALS10 voor €65 krijgen maar ik weet niet of die code dan ook in NL geldt. Daar staat iets van bij in die link van jou.

Zijn die keyshops wel te vertrouwen? Ik koop normaal bij Microsoft zelf, maar dit scheelt best wat en ik heb The Crew Motorfest ook al gekocht een paar weken terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

ggj87 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 01:01:
[...]

Hier kun je hem met GGDEALS10 voor €65 krijgen maar ik weet niet of die code dan ook in NL geldt. Daar staat iets van bij in die link van jou.

Zijn die keyshops wel te vertrouwen? Ik koop normaal bij Microsoft zelf, maar dit scheelt best wat en ik heb The Crew Motorfest ook al gekocht een paar weken terug.
Die andere shops ken ik niet, maar cdkeys heb ik FH3 gekocht toen deze allang niet meer te koop was bij ms store. Ging gewoon allemaal goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skreppiedoe
ggj87 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 01:01:
[...]

Ik heb de premium editie voor €65,88 in de ijslandse xbox store gekocht. Gewoon met mijn NL account en creditcard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
skreppiedoe schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 06:51:
[...]

Ik heb de premium editie voor €65,88 in de ijslandse xbox store gekocht. Gewoon met mijn NL account en creditcard.
Bedankt, ik zojuist ook! d:)b

Link voor mensen die hem daar ook willen:

https://www.xbox.com/is-i...mium-edition/9p8pgc771mlp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Alleen even een ijsland adres opgeven en hij werkt :)

https://www.bestrandoms.com/random-address-in-is

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Heb net de Premium Add-on gekocht (omgerekend 23 euro en een beetje). Kon gewoon met CC, hoefde geen adres aan te passen?
Mijn Gamepass loopt nog 2 jaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
Zegt niks he? Als ze een game ineens delisten op Gamepass, mag je helaas/alsnog een significant bedrag neer te moeten tellen om het spel te kopen in de reguliere store.

Nog een paar nachtjes slapen! *O*

Overigens grappig; de "duurste" complete versie in de store komt beschikbaar om 02:00 op 5 okt; de premium add-on om 00:00 op 5 okt voor Gamepass :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
AntraXxX schreef op donderdag 28 september 2023 @ 13:43:
Mijn gamertag is AntraXxX NL
Leuk inderdaad om wat extra rivals etc. te hebben en wellicht eens 'n keer online samen te racen. :)
Ik doe ook graag mee zo nu en dan! Mijn xbox gamertag is lowskilledft
Mischien een idee om alle gamertags aan de beginpost toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Dat hoefde ik niet eens. Ik heb de bevestigingsmail binnen. ISK 9349.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

MAX3400 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 08:36:
[...]

Zegt niks he? Als ze een game ineens delisten op Gamepass, mag je helaas/alsnog een significant bedrag neer te moeten tellen om het spel te kopen in de reguliere store.

Nog een paar nachtjes slapen! *O*

Overigens grappig; de "duurste" complete versie in de store komt beschikbaar om 02:00 op 5 okt; de premium add-on om 00:00 op 5 okt voor Gamepass :?
Klopt, maar ik geloof dat Microsoft de first party titels niet delist van Gamepass.
Mocht dat toch wel zo zijn, dan kan ik hem waarschijnlijk tegen die tijd voor een lagere prijs alsnog kopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij
kevlar01 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 09:14:
[...]

Klopt, maar ik geloof dat Microsoft de first party titels niet delist van Gamepass.
Mocht dat toch wel zo zijn, dan kan ik hem waarschijnlijk tegen die tijd voor een lagere prijs alsnog kopen :)
In principe klopt dat, echter gebeurd het soms wel. De oudere Forza Motorsport en Forza Horizon games zijn niet (meer) beschikbaar in Gamepass. Niet omdat MS dat zo graag wil, maar vooral omdat bepaalde licenties afgelopen zijn, en ze dus wel moeten.

Zal wel tijdje duren, en misschien dat FM(8 ) wel blijft staan, maar FM7 is bijvoorbeeld wel delisted.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-05 21:03

Zyron

BWRAAAAP

Als je bij FM7 de add-ons in bezit had, maar de game via Game Pass, kreeg je de game voor nop toen 'ie delisted werd.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
ggj87 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 07:43:
[...]

Bedankt, ik zojuist ook! d:)b

Link voor mensen die hem daar ook willen:

https://www.xbox.com/is-i...mium-edition/9p8pgc771mlp
Merci gekocht. Moest zelfs geen adres opgeven.

Hopelijk bolt het spel op minimum requirements :9

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 3 ... 26 Laatste