My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Volgens mij is het dan handiger om lid te worden van de "Tweakers Forza Motorsport" club op Xbox Live?Riqy schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:56:
[...]
Of even een google docs documentje aan wijden? kan eventueel met een google form ervoor voor het invullen van de gegevens.
Dan zie je ook meteen wie er allemaal lid is, kan je doorklikken om vriendjes te worden en je ziet wie er realtime online is als je samen iets wil racen.
Tis maar een idee; oude resultaten over Sheets / Forms / etc zijn me redelijk tegengevallen, zeker als na een paar weken niet iedereen er even snel & actueel op inschrijft of uitschrijft.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
5 oktober voor iedereen die "gamepass + losse premium add-on" heeft, 5 oktober voor iedereen die "premium" uit de Store heeft, 5 oktober voor "elke andere editie + losse premium add-on".Scifo83 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 16:33:
Wanneer kan je eigenlijk spelen? Ik zie 10 oktober staan en heb de premium versie.
En anders blijft 10 oktober over
Heb sinds FM2 geen Motorsport editie meer gekocht, met name omdat ik het racen met een controller niet prettig vond, met uitzondering van meer arcade achtige games als Horizon. Heb er speciaal een rig en stuurtje voor gekocht. Nog even aftellen!
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
/edit: Al gevonden.
https://www.xbox.com/is-i...1akhn2s6m2xbkknlm61hy3o00
[ Voor 78% gewijzigd door Rivanov op 02-10-2023 19:44 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik vraag dit voor een vriend die echt een noob is wat zoiets betreft
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Jup, dat is geen enkel probleemNutterd schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 19:54:
Kun je je xbox gewoon op een andere tijdzone zetten en daarna weer terug zetten zonder problemen?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Andere tijdzone werkt niet, andere locatie met bijhorende tijdzone welNutterd schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 19:54:
Kun je je xbox gewoon op een andere tijdzone zetten en daarna weer terug zetten zonder problemen?
Niet dat je denkt ik wijzig alleen de tijdzone en het werkt vervolgens niet
Gamertag: timmie271
Vergeet niet dat die ook allemaal gelijktijdig uit de store zijn gehaald, daarmee dus automagisch ook van game pass. Als je ze koopt blijven ze wel downloadbaar uiteraard.BM schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 09:24:
[...]
In principe klopt dat, echter gebeurd het soms wel. De oudere Forza Motorsport en Forza Horizon games zijn niet (meer) beschikbaar in Gamepass. Niet omdat MS dat zo graag wil, maar vooral omdat bepaalde licenties afgelopen zijn, en ze dus wel moeten.
Zal wel tijdje duren, en misschien dat FM(8 ) wel blijft staan, maar FM7 is bijvoorbeeld wel delisted.
Woensdagmiddag om 12 uur al ja? Of pas snachts.Rivanov schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 19:40:
Mooi. Woensdagmiddag dus al aan de slag.
Woensdag NL-tijd 13u waarschijnlijk; Nieuw-Zeeland loopt toch maar 11 uur voor op ons?uchiha tijntje schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 20:47:
[...]
Woensdagmiddag om 12 uur al ja? Of pas snachts.
/edit: als ik mijn tijdzones al zou aanpassen, dan heb ik woensdag toch nog andere planning staan; hoogstens ergens rond 20u NL-tijd dan een keer spelen ipv middernacht
[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 02-10-2023 20:52 ]
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Dat zou tof zijn!MAX3400 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 20:48:
[...]
Woensdag NL-tijd 13u waarschijnlijk; Nieuw-Zeeland loopt toch maar 11 uur voor op ons?
/edit: als ik mijn tijdzones al zou aanpassen, dan heb ik woensdag toch nog andere planning staan; hoogstens ergens rond 20u NL-tijd dan een keer spelen ipv middernacht
Woensdagmiddag 13:00uchiha tijntje schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 20:47:
[...]
Woensdagmiddag om 12 uur al ja? Of pas snachts.
Moet ik jou de NZ truc nog leren?
Ik heb het echt nog nooit gebruikt. Ik ben altijd heel braaf en wacht lekker die paar uurtjesRivanov schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 06:01:
[...]
Woensdagmiddag 13:00
LOL. Ik doe dat echt altijd.uchiha tijntje schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 07:22:
[...]
Ik heb het echt nog nooit gebruikt. Ik ben altijd heel braaf en wacht lekker die paar uurtjes
En laat woensdag en vrijdag nu altijd m'n thuiswerkdag zijn.
Haha ja ik ben morgen middag ook thuis dus dat komt erg goed uit.Rivanov schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 07:27:
[...]
LOL. Ik doe dat echt altijd.
En laat woensdag en vrijdag nu altijd m'n thuiswerkdag zijn.
MP in Forza is sowieso geen aanrader.uchiha tijntje schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 07:29:
[...]
Haha ja ik ben morgen middag ook thuis dus dat komt erg goed uit.Alleen MP zal niet te doen zijn, omdat je ongetwijfeld in een server in Oceanië uit komt ofzo
Twijfel overigens waar ik 'm voornamelijk op ga spelen.
Onderuitgezakt op de bank op de Series X met controller op m'n 65" OLED.
Of in m'n triple screen simrig, maar dan enkel op m'n 27" center monitor aangezien de game geen native triple screen ondersteunt. En via NVIDIA Surround krijg je zo'n uitgerekt beeld, dat ziet er niet uit.
Het is en blijft een (sim)arcade game die heerlijk speelt met controller.
De game staat in ieder geval op zowel Series X als PC gepreload.
[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 03-10-2023 07:32 ]
Hé, laat woensdag nou mijn thuiswerk dag zijn en de afgelopen dagen erg rustig zijn.....Rivanov schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 06:01:
[...]
Woensdagmiddag 13:00
Hoe werkt dit?

Ik hoop dat met het nieuwe safety rating systeem het wel beter is, vond GT best te doen...
Weet iemand overigens of tijdens de verplichte practice ook iets van leaderbords bij gehouden worden? (Zou het wel een stuk leuker maken ondanks dat ik er niet tegen op zie)
(Nieuw zeeland uitleg voor de prutsers mag altijd
Dan heb je nog nooit een league met ons gedaan
FM7 ging prima met NVIDIA surround. Misschien niet in te stellen als een Assetto of iRacing omdat je de hoeken van je schermen niet kan wijzigen, maar zeker geen vervelend uitgerekt beeld.Of in m'n triple screen simrig, maar dan enkel op m'n 27" center monitor aangezien de game geen native triple screen ondersteunt. En via NVIDIA Surround krijg je zo'n uitgerekt beeld, dat ziet er niet uit.
Random plaatje via Google;

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Op je Xbox naar de Language & Region Settings.Nutterd schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 08:06:
[...]
Ik hoop dat met het nieuwe safety rating systeem het wel beter is, vond GT best te doen...
Weet iemand overigens of tijdens de verplichte practice ook iets van leaderbords bij gehouden worden? (Zou het wel een stuk leuker maken ondanks dat ik er niet tegen op zie)
(Nieuw zeeland uitleg voor de prutsers mag altijd)
Regio op Nieuw-Zeeland zetten. Xbox herstarten. Klaar.
Dat moet mij zelfs lukkenRivanov schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 08:45:
[...]
Op je Xbox naar de Language & Region Settings.
Als ik Motorsport koop via CD-Keys, kan ik deze dan via steam downloaden en spelen of alleen via de MS store?
In het verleden heb ik namelijk FM7 gekocht en gespeeld via de MS store. Ik speel met een draadloze x360 controller via een wireless receiver (niet van MS). Hierbij moest ik elke keer na een windows update weer in de instellingen duiken om de controller te kunnen gebruiken in FM.
Horizon 5 heb ik via steam gekocht en daar had ik dit probleem niet.
Vandaar dat ik een voorkeur heb voor het spelen via Steam.
Ik vind de game dus niet lekker spelen met een controller.Rivanov schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 07:32:
[...]
MP in Forza is sowieso geen aanrader.
Twijfel overigens waar ik 'm voornamelijk op ga spelen.
Onderuitgezakt op de bank op de Series X met controller op m'n 65" OLED.
Of in m'n triple screen simrig, maar dan enkel op m'n 27" center monitor aangezien de game geen native triple screen ondersteunt. En via NVIDIA Surround krijg je zo'n uitgerekt beeld, dat ziet er niet uit.
Het is en blijft een (sim)arcade game die heerlijk speelt met controller.
De game staat in ieder geval op zowel Series X als PC gepreload.
En ik ga zeker proberen om MP te spelen. Lijkt me wel weer leuk om een race game in MP te spelen. Zeker in een clubje die elkaar kent.
Klopt. Maar voor m'n multiplayer "fix" heb ik al de echte sims ter beschikking.uchiha tijntje schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:15:
[...]
Ik vind de game dus niet lekker spelen met een controller.Dus ik ga lekker onderuitgezakt zitten in mijn rig
Zonder rig zou ik de game amper spelen denk ik.
En ik ga zeker proberen om MP te spelen. Lijkt me wel weer leuk om een race game in MP te spelen. Zeker in een clubje die elkaar kent.
Maar uiteraard ga ik FM ook wel online proberen.
Echte sims doe ik niet aan meeRivanov schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:20:
[...]
Klopt. Maar voor m'n multiplayer "fix" heb ik al de echte sims ter beschikking.
Maar uiteraard ga ik FM ook wel online proberen.
En stel hè, hypothetisch gezien, dat je met een PC eerder zou willen spelen. Is het dan zo simpel als VPN op Nieuw Zeeland en gaan, of moet er nog e.e.a. geknutseld worden aan de system locale van de PC?Rivanov schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 08:45:
[...]
Op je Xbox naar de Language & Region Settings.
Ik heb al even geen nieuwe racer gekocht, maar FM 2023 ziet er zeker wel tof uit. De IJsland truuk maakt het ook mooi betaalbaar. Ben wel benieuwd wat mijn GTX1070/i7-6700K op 1440p gaat doen qua framerate. Ik vermoed wel aardig. T.z.t. als er wat meer gebruikers zijn, eens zien of er mooie configuraties zijn voor de T300RS, blijft toch een leuk stuurtje.
and thanks for all the fish.
Op de PC heb ik de regio change nog niet eerder gedaan.. altijd enkel op Series X.Zalmanman schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:51:
[...]
En stel hè, hypothetisch gezien, dat je met een PC eerder zou willen spelen. Is het dan zo simpel als VPN op Nieuw Zeeland en gaan, of moet er nog e.e.a. geknutseld worden aan de system locale van de PC?
Ik heb al even geen nieuwe racer gekocht, maar FM 2023 ziet er zeker wel tof uit. De IJsland truuk maakt het ook mooi betaalbaar. Ben wel benieuwd wat mijn GTX1070/i7-6700K op 1440p gaat doen qua framerate. Ik vermoed wel aardig. T.z.t. als er wat meer gebruikers zijn, eens zien of er mooie configuraties zijn voor de T300RS, blijft toch een leuk stuurtje.
Maar als het goed is zou dit voldoende moeten zijn:
Region Settings (Windows 10) -> Change region to New Zealand. Restart Xbox app and play the game.
https://support.forzamoto...Forza-Motorsport-PC-Specs
Erg benieuwd naar de game in Ultra. Dat moet met mijn systeem zeker lukken.
/f/image/ggfjmuXEjH42ujm6afMSz7wP.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/XiOQcPjdZ7g48k23mxHdxHZG.png?f=fotoalbum_large)
Forza Motorsport PC Rendering Technologies
Reflections
- RT Rough Reflections: Ray tracing technique to render reflections on rougher surfaces.
- RT Mirror Reflections: Ray tracing technique to render reflections on shiny surfaces.
- Planar Reflections: Technique to render reflections on a flat surface.
- SSR: Screen Space Reflections.
- RTAO: Ray traced full scene Ambient Occlusion.
- GTAO: Ground Truth (screen space) Ambient Occlusion.
- RTGI: Ray traced full scene Global Illumination.
- Surfel GI: Probe based Global Illumination.
- Dynamic Resolution: Rendering at a lower resolution in order to not drop framerate.
- Temporal Upscaling: Technique to use previous frames to create high quality frame upscaling.
Bedankt voor de tip. Helemaal niet zo hyped nog, maar voor die 23 euro toch maar aangeschaft. Dus morgen om 13.00 uur ook eens gaan kijkenRivanov schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 19:42:
Is de Premium Edition Upgrade niet meer verkrijgbaar via IJsland?
/edit: Al gevonden.
https://www.xbox.com/is-i...1akhn2s6m2xbkknlm61hy3o00
Ik ga morgen starten op de series X en zal volgende week misschien eens Pc versie in combinatie met stuur proberen. Tegen die tijd zullen de eerste fixes en aanbevolen stuursettings wel beschikbaar zijn.
Op zich veel zin in de game al ben ik bang dat ik het mogelijk wat gelimiteerd gaat aanvoelen na het open karakter van Horizon 5.
Voornamelijk erg benieuwd naar die nieuwe physics.
<laat maar>; beetje wat eerder ook al gepost was...Mick3112 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:36:
Jammer dat ze de targetresolutie er niet bij zetten. .
bron: https://twistedvoxel.com/...e-rate-xbox-series-xs-pc/
[ Voor 40% gewijzigd door MAX3400 op 03-10-2023 11:30 ]
Hmm geen RTGI dus bij launch op PC? Heel jammer, RTGI is wat mij betreft de tofste raytracing variantRivanov schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:09:
Nieuwe support pagina over de PC versie.
https://support.forzamoto...Forza-Motorsport-PC-Specs
Erg benieuwd naar de game in Ultra. Dat moet met mijn systeem zeker lukken.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Forza Motorsport PC Rendering Technologies
ReflectionsAmbient Occlusion
- RT Rough Reflections: Ray tracing technique to render reflections on rougher surfaces.
- RT Mirror Reflections: Ray tracing technique to render reflections on shiny surfaces.
- Planar Reflections: Technique to render reflections on a flat surface.
- SSR: Screen Space Reflections.
Global Illumination
- RTAO: Ray traced full scene Ambient Occlusion.
- GTAO: Ground Truth (screen space) Ambient Occlusion.
Resolution and Upscaling
- RTGI: Ray traced full scene Global Illumination.
- Surfel GI: Probe based Global Illumination.
- Dynamic Resolution: Rendering at a lower resolution in order to not drop framerate.
- Temporal Upscaling: Technique to use previous frames to create high quality frame upscaling.
En anders staat Flight Simulator gratis in Gamepass; vlieg je ook zo weer terug als het toch niet bevalt qua tijdstip of latencyNutterd schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:42:
Na een comfortabele vlucht ben ik in nieuw zeeland geland! Hoop dat het werk morgen mee valt zodat ik forza kan uitproberen morgen!
Er staat een Xbox logootje op het “doosje” bij cdkeys, ga er 100% vanuit dat het de microsoftversie is.RMark schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:10:
Ik heb even een vraagje.
Als ik Motorsport koop via CD-Keys, kan ik deze dan via steam downloaden en spelen of alleen via de MS store?
In het verleden heb ik namelijk FM7 gekocht en gespeeld via de MS store. Ik speel met een draadloze x360 controller via een wireless receiver (niet van MS). Hierbij moest ik elke keer na een windows update weer in de instellingen duiken om de controller te kunnen gebruiken in FM.
Horizon 5 heb ik via steam gekocht en daar had ik dit probleem niet.
Vandaar dat ik een voorkeur heb voor het spelen via Steam.
XBL gamertag StayingPow3r
[ Voor 83% gewijzigd door D-Ed op 03-10-2023 17:59 ]
Ook even aangemeld bij tweakers forza motorsport, even kijken of ik echt traag ben geworden
Rapapa...
Zal later vanavond even kijken wie er nog meer zijn bijgekomenLosGieros schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:21:
Erg benieuwd naar deze nieuwe game
Ook even aangemeld bij tweakers forza motorsport, even kijken of ik echt traag ben geworden
Traag is relatief natuurlijk; see you on track!
Hoe moet ik die club toevoegen? Had ff gezocht op de xbox en in de app maar kan het niet vindenMAX3400 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:29:
[...]
Zal later vanavond even kijken wie er nog meer zijn bijgekomen
Traag is relatief natuurlijk; see you on track!
https://account.xbox.com/...e?clubid=3379858762036358Nutterd schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:16:
[...]
Hoe moet ik die club toevoegen? Had ff gezocht op de xbox en in de app maar kan het niet vinden
Morgen even naar Nieuw-Zeeland vliegen en gaan!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
-zie bij de uitgelekte beelden nergens de tijd die je achter of voor hebt op de rijder voor/achter je (dealbreaker mocht dit niet kunnen)
-bij de trainingen voor de races zou ik het heel chill vinden als ik tijden van vrienden/clubgenoten kan zien...
Morgenmiddag weten we het
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Enneh, zijn n00bs ook nog welkom? De laatste keer dat ik racen echt serieus nam was rond NFS:U2 :-p
[ Voor 12% gewijzigd door Zalmanman op 03-10-2023 21:03 ]
and thanks for all the fish.
Tuurlijk zijn die welkom, hier ook een n00b ondanks dat ik al wat langer FM en FH speelZalmanman schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:03:
Voor de Windowsgebruiker: Vergeet in de Store --> Library niet om bij Sort and Filter "Show installed products only" uit te zetten. Anders zit je erg lang te zoeken. €65,60 in totaal voor de Premium editie, ik klaag echt niet. Wel nog speciaal nieuwe SSDs in m'n PC moeten drukken, want die 2x 250GB gingen het niet halen.
Enneh, zijn n00bs ook nog welkom? De laatste keer dat ik racen echt serieus nam was rond NFS:U2 :-p
Linksquest schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:24:
Misschien even handig om op de begin pagina erbij te vermelden dat er een Tweakers Forza Motorsport groep is en hoe je deze kunt joinen als je zou willen

Helemaal top toch? Iedereen is ooit begonnen met een pamper & zijwieltjesZalmanman schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:03:
@timmie271 zin in; rij je door donderdagmiddag? Hoop dat @rhwerkman & @Stoksbrood ook snel langskomen
[ Voor 41% gewijzigd door MAX3400 op 03-10-2023 21:51 ]
Ja hallo, heb maar de helft van cilinders in de auto dat jij hebt met maar 1/3e (oid) van het vermogenMAX3400 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:40:
[...]
@timmie271 zin in; rij je door donderdagmiddag?
Maar wel weer zin in idd na 6 jaar terug het uitkomen van FM7

MariusV schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:18:
Ik lees dat het op pc niet mogelijk is om de Nieuw Zeeland truc uit te voeren. Klopt dat of is er wel een manier?(ms store)
/f/image/5y3WV4hapBdOPVIkzeus4kSr.png?f=fotoalbum_large)
De eenna onderste wijzigen naar Nieuw-Zeeland zou moeten werken.
En anders gewoon middernachr
Officieel 5 oktober 00.00 voor zover bekend.Mastergo schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 23:44:
Kan je de game nu morgen of donderdag spelen met de premium edition en vanaf hoelaat?
Echter kun je door je locatie/regio te wijzigen naar Nieuw-Zeeland mogelijk op 4 oktober vanaf 13u spelen. Dan is het daar immers 5 oktober 00.00
/edit: Hmm.. volgens mij had iemand op Reddit toch geen gelijk. What's new.
Als ik World Clock check:
/f/image/q0YdgU3X52SI3mAWCxI3XdSK.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 64% gewijzigd door Rivanov op 04-10-2023 08:44 ]
Mastergo schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 23:44:
Kan je de game nu morgen of donderdag spelen met de premium edition en vanaf hoelaat?

Morgen en middernacht...
het zal van mijn wilskracht afhangen.
https://www.metacritic.com/game/forza-motorsport/
Hier wat reviews:
https://xboxera.com/2023/10/04/review-forza-motorsport/ 9
https://www.thesixthaxis....ort-review-xbox-series-x/ 8
[ Voor 67% gewijzigd door On_E op 04-10-2023 09:05 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ben heel benieuwd hoe het daadwerkelijk speelt. Lang geleden dat ik zo naar een spel uitgekeken heb
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik ga morgen pas een keertje rustig lezen; zoals @BM aangeeft is het een spel waar ik wel een beetje naar heb uitgekeken en ik laat me dan ook verrassen. En zoals met veel reviews; wat voor het gros van de spelers een fantastisch spel kan zijn, kan voor een select aantal toch iets tegenvallen.On_E schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 09:02:
84 metascore na 24 reviews op metacritic. Ze zijn nog aan het uploaden.
We'll see
Het cluppie is al 30+ Tweakers groot; ongetwijfeld komen er nog meer kijken binnenkort. Linkje staat in het 2e blok van de startpost. Heb heel veel zin om elkaars tijden en kunsten te kunnen gaan vergelijken de komende dagen / weken (en maanden) in onderlinge races en natuurlijk Rivals.
[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 04-10-2023 09:27 ]
Afgelopen week FM7 nog even afgestoft om er weer een beetje in te komen
Haal NOOIT een spookrijder in !
Hoogstens dat je Orc armies ineens in de straat tegenkomtZtaaB schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 09:27:
Kleeft er enig risico aan het tijdelijk verhuizen naar Nieuw Zeeland mbt account issues oid?
Dat risico durf ik wel te lopenMAX3400 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 09:28:
[...]
Hoogstens dat je Orc armies ineens in de straat tegenkomt
Haal NOOIT een spookrijder in !
Ja, te druk op werk (thuis) nu om heel uitgebreid alles te gaan zitten lezen.MAX3400 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 09:26:
[...]
Ik ga morgen pas een keertje rustig lezen; zoals @BM aangeeft is het een spel waar ik wel een beetje naar heb uitgekeken en ik laat me dan ook verrassen. En zoals met veel reviews; wat voor het gros van de spelers een fantastisch spel kan zijn, kan voor een select aantal toch iets tegenvallen.
We'll see
Het cluppie is al 30+ Tweakers groot; ongetwijfeld komen er nog meer kijken binnenkort. Linkje staat in het 2e blok van de startpost. Heb heel veel zin om elkaars tijden en kunsten te kunnen gaan vergelijken de komende dagen / weken (en maanden) in onderlinge races en natuurlijk Rivals.
Zo lang ik daar niet allerlei onvoldoendes zie zal het wel goed zitten.
Aangemeld voor de club ook.
Minpunt vanuit TSA: 'Can't fully upgrade car without driving it for hours'.On_E schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 09:02:
84 metascore na 24 reviews op metacritic. Ze zijn nog aan het uploaden.
https://www.metacritic.com/game/forza-motorsport/
Hier wat reviews:
https://xboxera.com/2023/10/04/review-forza-motorsport/ 9
https://www.thesixthaxis....ort-review-xbox-series-x/ 8
Dat is wel een dingetje, aangezien ik geen uren en uren in 1 enkele wagen ga steken. Ben benieuwd in hoeverre dit mijn gameplezier beïnvloedt.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
My thoughts on Forza Motorsport. pic.twitter.com/zc0KsRMAc9
— Klobrille (@klobrille) 4 oktober 2023
[ Voor 24% gewijzigd door Rivanov op 04-10-2023 09:47 ]
[Series X]
Ik lees dat wel vaker, maar ik zie het direct upgraden binnen 5 minuten van een auto voor mij sowieso niet als een doel op zich of het direct rijden in zoveel mogelijk auto’s. Juist het doorkrijgen van een auto is voor mij een uitdaging van een dergelijke game en als je dan binnen een paar uurtjes de auto volledig maar geleidelijk merkbaar hebt kunnen ontwikkelen / upgraden is volgens mij een leuke ervaring.Hulleman schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 09:44:
[...]
Minpunt vanuit TSA: 'Can't fully upgrade car without driving it for hours'.
Dat is wel een dingetje, aangezien ik geen uren en uren in 1 enkele wagen ga steken. Ben benieuwd in hoeverre dit mijn gameplezier beïnvloedt.
jori040 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 09:50:
Kunnen we deze nu vanmiddag al spelen ?
[Series X]

ACG geeft dit ook als probleem aan. Elke auto vergt een behoorlijke grind om er alles uit te halen. Ik moet zelf ervaren hoe dat is en hoe lang dat is in relatie tot de fun die ik uit de game kan halen. Maar in veel reviews wordt dit aangehaald als minpunt. Ik ga er dus vanuit dat het geen 'enkele uurtjes' is.uchiha tijntje schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 09:58:
[...]
Ik lees dat wel vaker, maar ik zie het direct upgraden binnen 5 minuten van een auto voor mij sowieso niet als een doel op zich of het direct rijden in zoveel mogelijk auto’s. Juist het doorkrijgen van een auto is voor mij een uitdaging van een dergelijke game en als je dan binnen een paar uurtjes de auto volledig maar geleidelijk merkbaar hebt kunnen ontwikkelen / upgraden is volgens mij een leuke ervaring.
Anyway, reviews zien er goed uit en heb wel zin in een potje racen
[ Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 04-10-2023 10:27 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Verwijderd
Ik ben een circuit racer fan en ik heb deze spellen vroeger gespeeld:
Forza
Forza Horizon
Project Cars
Grand Turismo
Test Drive
Van die spellen heb ik bijna alle delen gespeeld en nog andere dan die niet in de lijst staan.
Morgen 8 uur kan ik beginnen dus.
Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168
Tja ik vond juist games waar je best lang in daily drivers moest rijden en langzaam kon uitbouwen tot een goede racebak veel leuker dan bijvoorbeeld FH waar het auto's regent. Even kijken hoe het precies is toegepast.Hulleman schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 09:44:
[...]
Minpunt vanuit TSA: 'Can't fully upgrade car without driving it for hours'.
Dat wordt dus eerst een uurtje op PC voordat ik de Xbox versie aan de tand kan voelen.
[ Voor 38% gewijzigd door Rivanov op 04-10-2023 10:52 ]
(GEINTJE NATUURLIJK!!!!!)
In tegenstelling tot een aantal anderen ben ik juist wel benieuwd naar het nieuwe systeem qua upgraden. Het lijkt mij in ieder geval beter dan het affinity systeem in FM7. Als ik een merk dan op max. had reed ik geen enkele auto van dat merk meer omdat ik de affinity van een ander merk dan weer omhoog probeerde te krijgen. Het nieuwe systeem lijkt hiermee de focus meer op een auto ipv heel het merk te gaan leggen.
Of het een goed of slecht systeem is gaan we meemaken, misschien draait mijn mening wel al heel snel
Lees net dat Nutterd de club verlaten heeft???Nutterd schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:12:
maar kunnen we vanmiddag al spelen of hoe zit het?
Geintje
NZ is vanaf 13u als het goed is. Kiritimati is vanaf 12u, heb dat geloof ik ook ooit eens gedaan op de pc.MariusV schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:05:
Ik heb de regio Win 11 naar NZ gezet, staat nu vanaf 4 oktober te spelen. 12 uur kon ik het iig nog niet opstarten
Maar als ik hem daar nu eerst op ga downloaden is het ook alweer 13u met die 130gb