Nog een week te gaan, hoop op een releasedate, zou helemaal leuk zijn als ze hem meteen na afloop van de Showcase releasen.
Ja zou mooi zijn, heb er wel zin in.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Dat zou inderdaad mooi zijn maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik ben vooral benieuwd of ze iets over de carriere mogelijkheden vertellen. Als het gelijk is aan Forza 5/6/7 dan hoeft het voor mij niet zo, maar we gaan het zien.Homeland schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:15:
Nog een week te gaan, hoop op een releasedate, zou helemaal leuk zijn als ze hem meteen na afloop van de Showcase releasen.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Carrière kan inderdaad wel verbetering gebruiken, is nu een random verzameling heel korte competities zonder enige samenhang of logisch verloop.Redax schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 14:51:
[...]
Dat zou inderdaad mooi zijn maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik ben vooral benieuwd of ze iets over de carriere mogelijkheden vertellen. Als het gelijk is aan Forza 5/6/7 dan hoeft het voor mij niet zo, maar we gaan het zien.
Het gerucht is dat de game op 10 october uitkomt,morgen hopelijk een definitieve releasedatum.
https://exputer.com/news/...sport-release-10-october/
https://exputer.com/news/...sport-release-10-october/
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ja inderdaad, ben ook al enige tijd op die game het wachten
Ah dat zou wel balen zijn, had gehoopt dat de game wel wat eerder al beschikbaar zou komen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Oktober vind ik zelf prima, dan hebben we de zomer achter ons, maar dan komen ook weer andere grote titels uit, maar dit is een game die ik met en met tussendoor ga spelen, maar wel de eerste paar dagen lekker veel
Dus, 10 oktober release.
de in-game footage zag er goed uit!
de in-game footage zag er goed uit!
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Ik hoop vooral dat ze teruggaan naar de basis,dus zonder de overbodige rommel zoals mod kaarten,race suits etc. Ook hoop ik dat ze de instellingen voor stuurwielen onder handen hebben genomen en vooral eenvoudiger hebben gemaakt
Morgen maar een poging wagen om forza monthly te kijken(volgens mij om 19.00),daar word als het goed is meer duidelijk over bijv. de career mode etc.
Morgen maar een poging wagen om forza monthly te kijken(volgens mij om 19.00),daar word als het goed is meer duidelijk over bijv. de career mode etc.
De trailer van gisteren nog even voor de liefhebbers, staat zag ik ook al op de begin pagina.
Vind de game er tof uit zien, wel zin in.
Vind de game er tof uit zien, wel zin in.
[ Voor 22% gewijzigd door Linksquest op 12-06-2023 17:52 ]
Je kan het spel inmiddels ook al op Steam vinden en op de wishlist zetten.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
https://www.gtplanet.net/...gle-player-mode-20230613/
Dit klinkt als een ontzettend tijdrovend proces voor iets wat eigenlijk altijd gewoon prima werkte. Je verdiende je geld en kon dat spenderen hoe je wou en kon dan je auto die je gekocht had tunen zoals je wou. Nee nu moet je elke individuele auto levelen...Leaning into the “CarPG” aspect, players will level each car individually. When you buy the car, for in-game credits, you’ll be at level one for that vehicle and over time you’ll be able to increase that to a maximum of level 50.
As you advance through the levels, you’ll unlock tuning parts for the car. Each car unlocks the same parts at the same level, although it’s not clear what levels all of the various parts unlock at right now. The video did show intercoolers and engine aspiration swaps unlocking at level 20, so we’re assuming that the more extreme the part the higher level you’ll need to be.
Furthermore, you’ll need to earn Car Points to purchase those parts for your car — they’re not available for credits. You gain Car Points as you level up a car, which allows you to do so, but if you buy a second example of the same car you’ll need to start from scratch again.
That does mean that you’re not going to be able to just pick up a car and tune it as you wish; each individual instance of a car in the game is treated as its own “character”.
As for how you level the cars up: drive them. Any time you drive the cars in any mode — including multiplayer — you’ll earn Car XP. A “Car Mastery” system also gives you XP boosts for driving corners and sectors well, and changing the difficulty of any race or event, which includes AI capability and assists like Rewind, can also earn you XP at differing rates.
Notably there’s also player levels, but it remains to be seen what the purpose of this will be in the game.
Nou ze gaan dus zelfde kant op als gt7... Werkt zo super idd servers down en je kan niks saven doen behalve free play...An important one for many players is online saving. While FM will be playable offline — Esaki specifically noting Free Play would be available any time — any game progress through the Builders Cup will require an active internet connection. Game saves will be stored on the FM servers and not locally, to “support the integrity of the overall game experience”.
[ Voor 11% gewijzigd door v8power67 op 13-06-2023 23:41 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Je cross post dit ook in het Xbox topic dus doe ik dat ook maar even met mijn antwoord:v8power67 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 23:20:
https://www.gtplanet.net/...gle-player-mode-20230613/
[...]
Dit klinkt als een ontzettend tijdrovend proces voor iets wat eigenlijk altijd gewoon prima werkte. Je verdiende je geld en kon dat spenderen hoe je wou en kon dan je auto die je gekocht had tunen zoals je wou. Nee nu moet je elke individuele auto levelen...
[...]
Nou ze gaan dus zelfde kant op als gt7... Werkt zo super idd servers down en je kan niks saven doen behalve free play...
Dat klinkt wel goed, dan blijft het ook een beetje leuk als je “80 miljoen” hebt en is het dus niet simpel een kwestie van kopen en gelijk max upgraden maar moet je ook daadwerkelijk meters maken.
Tijdrovend is overigens precies waar ik naar opzoek ben, ik wil een beetje het gevoel hebben er voor te moeten “werken”, bij de vorige edities ging dat vaak veel te snel en zat je in no time in heel duur spul.
Ik zit die demo te kijken, maar die car XP gaat best rap, 5 bochten en al half level erbij. En tenminste geen overdreven 'curve geluid'
Dat aspect van AI vind ik dan wel leuk, niet zo'n halfbakken cheatding dat onrealistisch grip heeft, maar blijkbaar dus echt gebaseerd op wat die auto kan.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Esaki had het over een uurtje of 3 rijden om van lvl1 naar lvl50 te komen. Dat valt wel mee qua tijd.
Ik werd wel enthousiast van wat ik hoorde. Zoals al door anderen gezegt washet in vorige versies (en Horizon) eigenlijk te makkelijk om na paar uur als te kopen en upgraden wat je maar wilde. Hopelijk houd dit het beetje langer spannend
Ik werd wel enthousiast van wat ik hoorde. Zoals al door anderen gezegt washet in vorige versies (en Horizon) eigenlijk te makkelijk om na paar uur als te kopen en upgraden wat je maar wilde. Hopelijk houd dit het beetje langer spannend
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Het is in ieder geval een hele nieuwe insteek. Ik heb bewust gewacht met de aanschaf van een PS5 met Gran Turismo om te kijken hoe Forza uit de verf komt. Maar eerlijk gezegd weet ik niet of ik dit nu wel of niet een fijn systeem moet vinden.BM schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 06:39:
Esaki had het over een uurtje of 3 rijden om van lvl1 naar lvl50 te komen. Dat valt wel mee qua tijd.
Verder heeft men tijdens de livestream weinig gameplay laten zien en is er vrijwel niets bekend over de circuits en auto's. Nog maar even wachten dan.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Van wat ik gezien heb, gaf het me geen wow reactie. Weet niet wat ik er van moet verwachten.
Xbox Live: Miesjh NL
Ze lieten niet de uiteindelijke versie van de game zien maar de omgeving zag er wel vrij saai uit, hoop toch op meer levendigheid langs de baan en niet zo'n steriele omgeving.
Is dus minder extreem als wat ik dacht. Vind nog steeds een omslachtig systeem.To unlock all the part categories on a car, you need to hit level 30 (max level for a car is 50, I'm guessing the only reason to go that far is for that discount on other cars from the same manufacturer but maybe there are other bonuses)
Getting to level 30 with a car will take most people about an hour in the driver's seat (2-3 hours to hit 50)
Maar moet zeggen de kans dat ik de game ga spelen word eigenlijk steeds kleiner. Heb geen goede game pc en ga ook geen xbox halen.
En word niet warm van wat ik zie. Dus kijk met de release wel wat het geworden is qua reviews. Kan dan altijd nog voor pc upgrade kijken.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hmm ik weet het nog niet. Zitten een paar elementen in die ik niet zo fijn vind (de grid bestaat uit mensen uit m'n friendlist, ook al spelen ze de game niet). In Horizon vind ik dit ook al nergens op slaan. Doe mij maar fictieve namen.
Het 'bouwen' van je car interesseert me ook niet echt. Heb ook geen behoefte om constant popups in beeld te krijgen omdat je auto weer een beetje meer XP heeft. Ben ook bang dat je het niet kan uitzetten, omdat Forza nogal de neiging heeft om bepaalde features te 'dwingen'.
En als je straks honderden auto's hebt, en je elke auto hoogstens een paar races gebruikt om die 'series' te voltooien, dan ga ik geen moeite doen om voor elke race te 'sleutelen'.
Het 'bouwen' van je car interesseert me ook niet echt. Heb ook geen behoefte om constant popups in beeld te krijgen omdat je auto weer een beetje meer XP heeft. Ben ook bang dat je het niet kan uitzetten, omdat Forza nogal de neiging heeft om bepaalde features te 'dwingen'.
En als je straks honderden auto's hebt, en je elke auto hoogstens een paar races gebruikt om die 'series' te voltooien, dan ga ik geen moeite doen om voor elke race te 'sleutelen'.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ik vind het wel wat toevoegen dat je daadwerkelijk met de auto moet rijden en levelen. FM4 had ook bijvoorbeeld kortingen als je meer met auto's van een bepaald merk reed. Geeft toch meer een soort gevoel van progressie en zo te zien is het ook niet zo dat je 24 uur over de nordschleiffe moet rijden voordat je daadwerkelijk kan tunen.
De Career structuur ziet er voor mij ook goed uit. Ik hou wel van specifieke restricties voor een race series. Zo word je gedwongen ook eens wat anders te rijden. Die 'echte' namen in de grid boeit mij niks, ik speel dit soort games toch nooit met vrienden dus zullen allemaal random namen zijn.
De Career structuur ziet er voor mij ook goed uit. Ik hou wel van specifieke restricties voor een race series. Zo word je gedwongen ook eens wat anders te rijden. Die 'echte' namen in de grid boeit mij niks, ik speel dit soort games toch nooit met vrienden dus zullen allemaal random namen zijn.
Mja speel ook veelal solo, maar blijf het raar vinden dat de grid gevuld is met gamertags uit je friendlist.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ik ben toch wel positief na het kijken van de stream gisteren, ik vind het prima dat je kilometers moet maken om upgrades vrij te spelen en credits te verdienen. In de voorgaande delen (5 t/m7)had je idd al snel een berg credits en kon je kopen wat je wilde.
Ik weet nog dat ik heel wat uren in FM2 heb gestoken om alle wagens uit de basegame in mijn garage te krijgen,maar dat gaf wel veel voldoening toen ik dat voor elkaar had. Ongeacht hoeveel wagens ik in mijn garage heb staan,ik gebruik er toch niet meer dan een stuk 25 denk ik.
Deze game gaat er...net als alle vorige delen..zeker komen en ik ga er vast weer heel wat uren mee zoet zijn.
Ik weet nog dat ik heel wat uren in FM2 heb gestoken om alle wagens uit de basegame in mijn garage te krijgen,maar dat gaf wel veel voldoening toen ik dat voor elkaar had. Ongeacht hoeveel wagens ik in mijn garage heb staan,ik gebruik er toch niet meer dan een stuk 25 denk ik.
Deze game gaat er...net als alle vorige delen..zeker komen en ik ga er vast weer heel wat uren mee zoet zijn.
Gewoon de namen boven de auto's uitzettenVincentG schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 15:34:
Mja speel ook veelal solo, maar blijf het raar vinden dat de grid gevuld is met gamertags uit je friendlist.
Kun je uitzetten, ik zelf vind het wel grappig, collega vaker pesten als ik hem in haal 🤣VincentG schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 15:34:
Carriere ziet er wat mij betreft prima uit, maar ik ben ook heel erg benieuwd naar het online gedeelte! Ik vond de daily races bij Gran Turismo heel tof...hoop dat dat ook in FM zit
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Dat is het aspect waar Forza nooit echt goed in is geweest, hopelijk pakken ze dat nu echt een keer goed op.Nutterd schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 16:56:
Carriere ziet er wat mij betreft prima uit, maar ik ben ook heel erg benieuwd naar het online gedeelte! Ik vond de daily races bij Gran Turismo heel tof...hoop dat dat ook in FM zit
ACC principe vond ik helemaal prima, free session -> quality 15 mins -> race, en weer opnieuw. Maarja, ook daar kon het prima gebeuren dat je 30 minuten lekker bezig bent, moment van de race werkelijk eerste bocht er af wordt geknikkert en einde oefening
Beetje het probleem wat GT eigenlijk ook heeft, het is geen sim, het is geen arcade, maar gelijktijdig snoep je wel beetje van beide groepen, maar elk met eigen wensen/eisen. De 1 zal juist qualify willen hebben, dan ander zegt 'fuck it, ik wil racen'. Stock tunes vs eigen tunes, raceclasses, verplichte pit.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik vindt het grafisch wat ik heb gezien toch wel erg teleurstellend te noemen. Had echt wel fotorealistische omgevingen verwacht. Omdat ze ook zeiden dat de engine opnieuw vanaf de grond is opgebouwd. De autos zien er wel prachtig uit maar daar houdt het wel mee op. Het is in die zin niet veel mooier dan Grand Turismo.
[ Voor 13% gewijzigd door rutgergron op 15-06-2023 11:10 ]
Er staat dan ook duidelijk bij dat het een "in progress" build is. Kan vaak nog flink verschillen.rutgergron schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 11:09:
Ik vindt het grafisch wat ik heb gezien toch wel erg teleurstellend te noemen. Had echt wel fotorealistische omgevingen verwacht. Omdat ze ook zeiden dat de engine opnieuw vanaf de grond is opgebouwd. De autos zien er wel prachtig uit maar daar houdt het wel mee op. Het is in die zin niet veel mooier dan Grand Turismo.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Zal wel meevallen denk ik de game komt in September uit ...Maikel64 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 12:25:
[...]
Er staat dan ook duidelijk bij dat het een "in progress" build is. Kan vaak nog flink verschillen.
Oktoberrutgergron schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 19:15:
[...]
Zal wel meevallen denk ik de game komt in September uit ...
Maar welke racegame voldoet dan wel aan jouw eisen als ik vragen mag? Zelf maakt het mij niet zoveel uit hoe de game er grafisch uitziet,ik vind het er meestal prima uitzien tegenwoordig.
Komt misschien omdat ik opgegroeid ben met games als Pole Position,Enduro, Pitstop 1&2 etc
Ik vind de gameplay veel belangrijker ,en dat zit...zo lijkt het...wel goed bij deze game.
[ Voor 8% gewijzigd door skreppiedoe op 15-06-2023 19:41 ]
De baan die ze toonden hielp ook niet mee. Weinig te zien naast de baan.
Ik sas zelf ook niet heel erg onder de indruk, maar wat ze in januari lieten zien was al beter imho, dus maak me nog niet zo'n zorgen
Ik sas zelf ook niet heel erg onder de indruk, maar wat ze in januari lieten zien was al beter imho, dus maak me nog niet zo'n zorgen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dit is zowel voor Forza als voor GT heel simpel op te lossen:SinergyX schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 17:01:
[...]
Dat is het aspect waar Forza nooit echt goed in is geweest, hopelijk pakken ze dat nu echt een keer goed op.
ACC principe vond ik helemaal prima, free session -> quality 15 mins -> race, en weer opnieuw. Maarja, ook daar kon het prima gebeuren dat je 30 minuten lekker bezig bent, moment van de race werkelijk eerste bocht er af wordt geknikkert en einde oefening![]()
Beetje het probleem wat GT eigenlijk ook heeft, het is geen sim, het is geen arcade, maar gelijktijdig snoep je wel beetje van beide groepen, maar elk met eigen wensen/eisen. De 1 zal juist qualify willen hebben, dan ander zegt 'fuck it, ik wil racen'. Stock tunes vs eigen tunes, raceclasses, verplichte pit.
- Race lobbies met quali en race (opzet) en strategie. Zoals je hierboven beschrijft als het 'ACC principe'.
- Casual Race lobbies met alleen een race en een random grid (bijvoorbeeld).
Ik zag ergens een lijstje met banen, leken er niet heel veel te zijn maar klopt het nou dat de Nürburgring er niet in zit?
Dat was wel altijd mijn ding de laatste Forza.
Dat was wel altijd mijn ding de laatste Forza.
https://forza.net/news/forza-motorsport-track-list
Deze lijst bedoel je?
Kunnen er nog meer worden:
Below is the list of tracks we’ve confirmed for Forza Motorsport so far. This isn’t the final track list for launch. It will be expanded with more confirmed tracks as we introduce them to players in our trailers, screenshots, livestreams and blogs. Check back often for the latest track reveals.
Met 12 op de lijst, dus nog 8 te gaan.
Forza Motorsport launches with 20 completely rebuilt tracks from around the world with multiple layouts
Deze lijst bedoel je?
Below is the list of tracks we’ve confirmed for Forza Motorsport so far. This isn’t the final track list for launch. It will be expanded with more confirmed tracks as we introduce them to players in our trailers, screenshots, livestreams and blogs. Check back often for the latest track reveals.
Forza Motorsport launches with 20 completely rebuilt tracks from around the world with multiple layouts
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 20-06-2023 10:42 ]
Aah das wel nice, dan maar even duimen dat tussen die 8 nog de ring zit.SinergyX schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 10:40:
https://forza.net/news/forza-motorsport-track-list
Deze lijst bedoel je?
New Forza Motorsport Gameplay (Rainy, Multiplayer) pic.twitter.com/ZIm1O2KNi8
— Klobrille (@klobrille) 12 augustus 2023
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mijn neefje heeft het er veel over, om gezellig tegen mij te racen 🙈
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nice, grafisch ziet het er echt wel goed uit.
Iemand al gezien of de Nurburgring erin zit?
De tracklist hierboven is al een tijdje niet bijgewerkt en nu we de release naderen vrees ik ervoor.
De tracklist hierboven is al een tijdje niet bijgewerkt en nu we de release naderen vrees ik ervoor.
Als het goed is wel, tenminste als ik reddit mag geloven.Donstil schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 14:55:
Ah dat zou tof zijn.Linksquest schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 18:57:
[...]
Als het goed is wel, tenminste als ik reddit mag geloven.
Ja inderdaad, helemaal mee eens.
Weet er iemand of de game op de PC telemetrie ondersteunt. ( voor motion, buttkickers ect ect )
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Zo ver bekend zat het in deel 7 en men geeft aan dat deze nog realistischer zou zijn, kon het even niet vinden maar ga er wel van uit.
Komen er nu ook off-road[rally] tracks in ?
Ergens in 2021 was dit een soort van gerucht.
Denk het niet, want dat is de Horizon serie van Forza namelijk. De Motorsport is zo ver ik me kan herinneren altijd echte race bannen geweest, vergelijkbaar met Gran Turismo.jori040 schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 15:20:
Komen er nu ook off-road[rally] tracks in ?
Uiteindelijk is Rally in DLC vorm idd naar die game gekomen ja.Maar goed in deze sim-achtige racer zou ik wat off-road track wel vet vinden.Linksquest schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 15:31:
[...]
Denk het niet, want dat is de Horizon serie van Forza namelijk. De Motorsport is zo ver ik me kan herinneren altijd echte race bannen geweest, vergelijkbaar met Gran Turismo.
Als optie erbij zeker leuk, maar weet niet of het in de Motorsport serie past, is voor mijn gevoel toch meer een Horizon iets.jori040 schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 15:45:
[...]
Uiteindelijk is Rally in DLC vorm idd naar die game gekomen ja.Maar goed in deze sim-achtige racer zou ik wat off-road track wel vet vinden.
Rally is wel Motorsport natuurlijk dus onder die noemer zou het prima kunnen.
Ja oke, maar Forza Motorsport is toch altijd race banen geweest en de Forza Horizon games offroad en met RallyDonstil schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 15:24:
Rally is wel Motorsport natuurlijk dus onder die noemer zou het prima kunnen.
Ja rally tussen hele dikke quotes dan, want het is allemaal wel heel erg arcade natuurlijk.Linksquest schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 16:16:
[...]
Ja oke, maar Forza Motorsport is toch altijd race banen geweest en de Forza Horizon games offroad en met Rally
Juist daarom zou ik Rally als motorsport best wel terug willen zien in Forza Motorsport, als DLC ofz.
Ik sta er zeker voor open, al is het maar als DLCDonstil schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 16:38:
[...]
Ja rally tussen hele dikke quotes dan, want het is allemaal wel heel erg arcade natuurlijk.
Juist daarom zou ik Rally als motorsport best wel terug willen zien in Forza Motorsport, als DLC ofz.
Ja dat zou zelfs best wel tof zijn nu ik er zo over nadenk. Vroeger met die Colin Mcrae games best wel plezier gehad.Linksquest schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 16:39:
[...]
Ik sta er zeker voor open, al is het maar als DLC
Ja, zeker, is officieel bevestigd. Zie https://news.xbox.com/en-...ort-gamescom-pc-preorder/ (ook crossplay en DLSS 2 + FSR 2.2 op PC)Donstil schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 14:55:
Edit: Zoals Donstil al zegt helaas alleen Nurburgring GP.
[ Voor 11% gewijzigd door aftermath op 22-08-2023 19:48 ]
Aah helaas: the Nordschleife will be coming in Spring 2024.aftermath schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 15:10:
[...]
Ja, zeker, is officieel bevestigd. Zie https://news.xbox.com/en-...ort-gamescom-pc-preorder/ (ook crossplay en DLSS 2 + FSR 2.2 op PC)
Haha nog beter
ik wil forza motorsport pre orderen maar heb ook gamepass...als ik deze dan pre order: Forza Motorsport Premium Add-Ons Bundle kan ik dan de game 5 dagen vooraf spelen en krijg ik ook alle extra's?
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Wat je kunt doen, als hem alleen wilt voor de verzameling, is hem spelen via Game Pass en hem bij Pricewatch op een lagere prijs invoeren, en hem dan nog eventueel fysiek te kopen als hij in de sale is. Zo heb ik dat met o.a. A Plague Tale 2 en HALO Infinite gedaan.Nutterd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 16:32:
ik wil forza motorsport pre orderen maar heb ook gamepass...als ik deze dan pre order: Forza Motorsport Premium Add-Ons Bundle kan ik dan de game 5 dagen vooraf spelen en krijg ik ook alle extra's?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ja maar wil hem gewoon hebben incl. Alle add-ons en wil eventueel ook eerder spelen...maar ik heb ook gamepass dus vind het zonde om hem te kopen voor 99,95 als ik hem ook voor 40 euro kan spelen (ik hoef hem niet te "hebben" ) sorry als ik een beetje onduidelijk ben...ben niet zoeen gamer maar over deze ben ik wel enthousiastLinksquest schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 18:42:
[...]
Wat je kunt doen, als hem alleen wilt voor de verzameling, is hem spelen via Game Pass en hem bij Pricewatch op een lagere prijs invoeren, en hem dan nog eventueel fysiek te kopen als hij in de sale is. Zo heb ik dat met o.a. A Plague Tale 2 en HALO Infinite gedaan.
Geen probleem man, was ook maar met je mee het denken 👍
Ja thanks man is zeker top! En mocht hij ooit van gamepass af gaan koop ik hem sowieso als ik hem nog speel!Linksquest schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:55:
Geen probleem man, was ook maar met je mee het denken 👍
Komt er eigenlijk nog een premium GamePass upgrade oid voor Forza, zoals met Horizon en nu met Starfield?
Donstil schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 20:30:
Komt er eigenlijk nog een premium GamePass upgrade oid voor Forza, zoals met Horizon en nu met Starfield?
Was ook mijn vraag, volgens mij is dat die wat ik gevonden heb:Nutterd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 16:32:
https://www.xbox.com/nl-N...?launchStore=9N5MZM3J3LCQ
Maar ik twijfel een beetje...
Ooh excuus dat berichtje had ik ff gemist.Nutterd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 20:33:
[...]
[...]
Was ook mijn vraag, volgens mij is dat die wat ik gevonden heb:
https://www.xbox.com/nl-N...?launchStore=9N5MZM3J3LCQ
Maar ik twijfel een beetje...
Maar dan wel dus, alleen wel duurder dan bij Starfield zie ik.
Edit: Zit ook wel wat meer in:
Het racedag-autopakket bevat 8 nieuwe Forza-auto's die exclusief voor het circuit zijn gebouwd, waaronder krachtige bolides.
Autopas-content is beschikbaar bij de release en biedt wekelijks 30 nieuwe Forza-auto's, één per week, die je kunt verzamelen, bouwen en racen.
VIP-lidmaatschap biedt een PERMANENTE 2X CREDITSBOOST, 5 Forza Edition-auto's gereserveerd voor VIP-leden, VIP-coureursuitrusting met 5 kleurstellingen om uit te kiezen, de VIP-spelerskaart, VIP-kroonflair, VIP-exclusieve rivalen-events en meer.
Het welkomstpakket geeft je Forza Motorsport-carrière de ultieme vliegende start met vijf directe ontgrendelingen voor auto's en $ 500.000 bonuscredits waarmee je je droomauto kunt kopen
[ Voor 47% gewijzigd door Donstil op 23-08-2023 20:36 ]
Ja precies, als ik het goed begrijp krijg je hier ook alle auto's mee dus ga deze pre orderen!Donstil schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 20:35:
[...]
Ooh excuus dat berichtje had ik ff gemist.
Maar dan wel dus, alleen wel duurder dan bij Starfield zie ik.
Edit: Zit ook wel wat meer in:
Het racedag-autopakket bevat 8 nieuwe Forza-auto's die exclusief voor het circuit zijn gebouwd, waaronder krachtige bolides.
Autopas-content is beschikbaar bij de release en biedt wekelijks 30 nieuwe Forza-auto's, één per week, die je kunt verzamelen, bouwen en racen.
VIP-lidmaatschap biedt een PERMANENTE 2X CREDITSBOOST, 5 Forza Edition-auto's gereserveerd voor VIP-leden, VIP-coureursuitrusting met 5 kleurstellingen om uit te kiezen, de VIP-spelerskaart, VIP-kroonflair, VIP-exclusieve rivalen-events en meer.
Het welkomstpakket geeft je Forza Motorsport-carrière de ultieme vliegende start met vijf directe ontgrendelingen voor auto's en $ 500.000 bonuscredits waarmee je je droomauto kunt kopen
Goedkoper in IJsland trouwens en kan je gewoon met je NL account bestellen.Nutterd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 20:41:
[...]
Ja precies, als ik het goed begrijp krijg je hier ook alle auto's mee dus ga deze pre orderen!
In andere landen waar je wat meer moeite moet doen is hij nog goedkoper.
https://www.hotukdeals.co...microsoft-iceland-4149228Donstil schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 20:42:
[...]
Goedkoper in IJsland trouwens en kan je gewoon met je NL account bestellen.
In andere landen waar je wat meer moeite moet doen is hij nog goedkoper.
Moet ik deze dan hebben?
[ Voor 46% gewijzigd door Nutterd op 23-08-2023 20:53 ]
Volgens mij wel, dit is de rechtstreekse link.Nutterd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 20:52:
[...]
https://www.hotukdeals.co...microsoft-iceland-4149228
Moet ik deze dan hebben?
kr.3,374.00 wat ongeveer 23,- is.
Top! Die kon ik niet vinden...dan bestel ik liever deze!Donstil schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 21:03:
[...]
Volgens mij wel, dit is de rechtstreekse link.
/edit: nevermind! Moet hem op de Xbox hebben...niet op PC
[ Voor 4% gewijzigd door Nutterd op 23-08-2023 21:15 ]
https://www.xbox.com/is-i...lwgdsej622xebzkjxvuh06p00
Heb nu deze gekocht, lijkt te werken zie hem alleen nergens staan op mijn Xbox maar krijg wel een mail dat hij 10 dagen voor release te downloaden is!
Heb nu deze gekocht, lijkt te werken zie hem alleen nergens staan op mijn Xbox maar krijg wel een mail dat hij 10 dagen voor release te downloaden is!
Dat ziet er echt heel goed uit!
De link die ik stuurde is voor het hele Xbox platform, niet alleen Console of PCNutterd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 21:07:
[...]
Top! Die kon ik niet vinden...dan bestel ik liever deze!
/edit: nevermind! Moet hem op de Xbox hebben...niet op PC
Ok, zag alleen windows zienDonstil schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 16:39:
[...]
De link die ik stuurde is voor het hele Xbox platform, niet alleen Console of PC

Deze kan ik gewoon met Microsoft tegoed (heb nog wat cadeaukaart ) of PayPal aanschaffen? En dan in Nederland gebruiken?Donstil schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 21:03:
[...]
Volgens mij wel, dit is de rechtstreekse link.
Dat durf ik niet te zeggen maar Nederlandse CC werkt in ieder geval.wjsiebes schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 08:50:
[...]
Deze kan ik gewoon met Microsoft tegoed (heb nog wat cadeaukaart ) of PayPal aanschaffen? En dan in Nederland gebruiken?
Wat is een beetje een betaalbare creditcard dan? Want zit zelf bij ING, maar daar betaal je € 19,80 per jaar.Melkunie schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:03:
Thanks @Donstil, werkt hier ook prima!
Heb sinds kort een creditcard, die jaarkosten zijn er meteen al uit
Revolut. Is een virtuele cc zonder extra kosten.G_Dragon schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:17:
[...]
Wat is een beetje een betaalbare creditcard dan? Want zit zelf bij ING, maar daar betaal je € 19,80 per jaar.
Laatste vraag en dan stop ik met noobenMelkunie schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:03:
Thanks @Donstil, werkt hier ook prima!
Heb sinds kort een creditcard, die jaarkosten zijn er meteen al uit
Ben er eigenlijk niet zo diep ingedoken, dus heb het gewoon bij mijn eigen bank (SNS) aangevraagd. En even gecheckt, ik rond het verschil nogal ruig af blijkbaar. Jaarkosten zijn daar 24 euroG_Dragon schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:17:
[...]
Wat is een beetje een betaalbare creditcard dan? Want zit zelf bij ING, maar daar betaal je € 19,80 per jaar.
Ik denk het wel, maar voor mij ook de eerste keer een aankoop 'via een ander land'. Ik heb het dan weer wel voor PC, als ik daarop de Xbox app open staat er bij de uitbreidinggen 'Klaar voor gebruik in-game'.Nutterd schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:26:
[...]
Laatste vraag en dan stop ik met noobenik heb hem ook gekocht, moet ik die nog ergens activeren of kan ik hem vanaf nu gewoon spelen op 5 okt mits ik het spel heb gedownload?
Denk dus dat het wel goed komt, maar het gaat mij dan ook vooral om de extra's, niet om eerder te mogen spelen want dan ben ik toch op vakantie
Edit:
/f/image/C0jzRX3lmjq4QvfUevbc4hFb.png?f=fotoalbum_large)
Deze kan ik in de app nu niet meer kopen én er staat 'beschikbaar op 5-10-2023'
[ Voor 24% gewijzigd door Melkunie op 25-08-2023 11:34 ]
Dit heb ik ook staan! Top!Melkunie schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:32:
[...]
Ik denk het wel, maar voor mij ook de eerste keer een aankoop 'via een ander land'. Ik heb het dan weer wel voor PC, als ik daarop de Xbox app open staat er bij de uitbreidinggen 'Klaar voor gebruik in-game'.
Denk dus dat het wel goed komt, maar het gaat mij dan ook vooral om de extra's, niet om eerder te mogen spelen want dan ben ik toch op vakantie
Edit:
[Afbeelding]
Wordt de betaling ook direct gedaan? Microsoft doet dit nog wel eens ten tijde van de release en dat geeft soms wat gedoe met cadeaukaarten als je in de tussentijd nog wat anders koopt.Melkunie schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:32:
[...]
Ik denk het wel, maar voor mij ook de eerste keer een aankoop 'via een ander land'. Ik heb het dan weer wel voor PC, als ik daarop de Xbox app open staat er bij de uitbreidinggen 'Klaar voor gebruik in-game'.
Edit:
[Afbeelding]
@wjsiebes, nee nog niet direct, op de creditcard zie ik twee reserveringen staan van 0 euro. Geen idee waarom het er twee zijn, maar dat zie ik dan wel weer.
In de bevestigingsmail staat dit:
"Any downloads you bought, except preorders, are available now. If you have pre-ordered a downloadable product, we will charge you up to 10 days before the release date."
In de bevestigingsmail staat dit:
"Any downloads you bought, except preorders, are available now. If you have pre-ordered a downloadable product, we will charge you up to 10 days before the release date."
Wel bizar dat ze drie gamepass toppers/exclusives zo dicht op elkaar releasen. Starfield, Forza, Stalker 2 (eerste kwartaal 2024) op een goede 4 maand?
Netflix doet het toch ook anders, en laat de content door het hele jaar druppelen, zodat mensen hun abonnement niet laten verlopen.
Nu is forza wel een game die je blijft spelen natuurlijk, zoals je blijft fietsen/vissen/kaarten als dat je ding is. Maakt niet uit dat het hetzelfde is elke track, het is een 'potjes' game/sport game.
Netflix doet het toch ook anders, en laat de content door het hele jaar druppelen, zodat mensen hun abonnement niet laten verlopen.
Nu is forza wel een game die je blijft spelen natuurlijk, zoals je blijft fietsen/vissen/kaarten als dat je ding is. Maakt niet uit dat het hetzelfde is elke track, het is een 'potjes' game/sport game.
Nah zijn wel drie andere genres natuurlijk. Je ziet op Netflix juist ook dat er in verschillende genres producties uitkomen in een kort tijdsbestek.Amos_x schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 15:46:
Wel bizar dat ze drie gamepass toppers/exclusives zo dicht op elkaar releasen. Starfield, Forza, Stalker 2 (eerste kwartaal 2024) op een goede 4 maand?
Releases lijken mij in dit geval veel meer een “wanneer spelen gamers wat” dan “hebben we al wat gedropt. Want anders wachten we even”.
Ik hoop wel dat er bij de nieuwe FM meer naar het racen zelf is gekeken en minder naar bijzaken als al die mods, badges en overalls. En dat freeplay toegankelijker is. Dat is in GT7 veel beter voor elkaar dan in FM7 nu waarbij het veel te omslachtig is.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik heb FM7 niet gespeeld, wel FM6, dus heb het probleem nog niet gezien, en ook GT7 nog niet gespeeld, maar als jij dat aangeeft als ervaren racer, dan geloof ik je op je woord en duim met je mee 👍
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED