Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Wat jij nu hebt had ik met Starfield. Drie werkweken “aan gamen” in een week vakantieMAX3400 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 12:32:
[...]
+
[...]
Multimiljonair in het spelletje (bijna 10M op de bank en 67 auto's in de garage).
Nee, ik heb vakantie van 4 oktober t/m vandaag; maandag gewoon weer werken.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Exact dit idd!uchiha tijntje schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 12:17:
[...]
Dat denk ik ook. Je ziet mensen (en ik mezelf ook) soms keuzes maken die voor situatie A een geschikte keuze is (iemand zien spinnen en afremmen dan wel van je lijn af gaan) waardoor je in situatie B terecht komt, waardoor iemand anders wellicht anticipeert door te remmen of van zijn lijn af te gaan en zo is het een vorm van ketting reactie. Gisteren had ik ook compleet en onverwacht mijn rempunt gemist (ik zat snel even naar mijn bandjes te kijken) waardoor het leek alsof ik een volledige dive bomb deed, maar ik probeerde met man en macht iedereen te ontwijken wat gelukkig gelukt was, maar dat scheelde maar net. En uiteraard zijn er mensen die dit bewust doen, maar het is denk ik vaker een vorm van onoplettendheid of de ketting reactie dan moedwilligheid.
Skill rating: 5000 is het hoogst neem ik aan en niet 1, toch?
Jemig 137 uur in iets meer dan een week en dan ook nog even alle achievements.. pff.. wat een uren!MAX3400 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:50:
[Afbeelding]
Zo, klaar...![]()
Tijd om echt te gaan racen in het spelletje
Dat zijn gewoon gemiddeld 16 uur per dag
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En ondertussen een Tweakers league opzetten/uitdenken, hier mensen te hulp schieten en algemene tips geven.. Ja, een ouderwetse Tweaker met hard voor de zaakG_Dragon schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:26:
[...]
Jemig 137 uur in iets meer dan een week en dan ook nog even alle achievements.. pff.. wat een uren!
Dat zijn gewoon gemiddeld 16 uur per dag
Oja, en biertjes inschenken voor @timmie271 en gratis stroom afstaan aan deze user, wordt er bijna emotioneel van
Voordeeltje; deze auto is een heeeeel stuk minder nerveus dan in FM7 en zo te zien mag je gewoon tunen online (geen nieuwe onderdelen) dus daar zal vast nog wel wat winst te halen zijn qua grip.
Heel fraai!uchiha tijntje schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 01:15:
Ik ben ook even in de paintshop gedoken en me alvast voorbereid op de mogelijke MX5 in de Got-League!
Niet slecht al vond ik het zelf voor mijn 1e paintjob. Het tweakers logo bestaat uit iets van 40 layers... Ik gok dat een behendig iemand dat in 5 layers kan ofzoMocht iemand het logo willen gebruiken. Naam van de vinyl ofzo heet Tweakers Logo dacht ik. Het is geen 100% waarheidsgetrouw logo, maar ik vond dat ik na een uur wel genoeg layers had gebundeld
.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het slangenthema heeft met Kill Bill en mijn gamertag te maken, alhoewel de D ooit op een of andere manier is weggevallen...
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Oke, het is geen rant maar allicht kan het zo overkomen maar wat rijdt men ongeloooooflijk slecht online. En dan heb ik het nog niet eens over opzettelijk rammen ofzo maar bochtenwerk en andere zaken is gewoon zwaar onder de maat.MAX3400 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:09:
Ik ga me maar eens een middagje bezighouden in de "Formula Mazda SPEC" in de Featured Events.
Ik ben zeker geen goede rijder laat staan een fantastische maar nu al 3 tracks achter elkaar consistent de snelste van het veld, met een goede marge, maar door blokkerende rijders en ander gespuis, nog niet verder dan een 4e plek gekomen.
4e zeg je dan? Ja, ik kwalificeer niet dus start ergens van de 15e tot 24e plek...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Yes, probeer de touringcar klasse, zijn deze week langere races. Gaat allemaal iets langzamer en auto's kunnen tegen een stootje.MAX3400 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 15:04:
[...]
Oke, het is geen rant maar allicht kan het zo overkomen maar wat rijdt men ongeloooooflijk slecht online.
4e zeg je dan? Ja, ik kwalificeer niet dus start ergens van de 15e tot 24e plek...
Hopen dat het in de aankomende weken een beetje bijtrekt online...
Dam, goed bezig, was het lastig?MAX3400 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:50:
[Afbeelding]
Zo, klaar...![]()
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Neuh, dat niet. Gewoon veel tijd en lekker racen / ouwehoeren / dingen doen
Nu met @Phusebox in een Touring-lobby. Het zal me benieuwen met 24 man op Lime Rockronaldhssc schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 15:07:
[...]
Yes, probeer de touringcar klasse, zijn deze week langere races. Gaat allemaal iets langzamer en auto's kunnen tegen een stootje.
Hopen dat het in de aankomende weken een beetje bijtrekt online...
[ Voor 46% gewijzigd door MAX3400 op 13-10-2023 15:26 ]
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Gaat prima. Had daar gisteren gewonnen.MAX3400 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 15:25:
[...]
Neuh, dat niet. Gewoon veel tijd en lekker racen / ouwehoeren / dingen doen
[...]
Nu met @Phusebox in een Touring-lobby. Het zal me benieuwen met 24 man op Lime Rock
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
@Phusebox tweede geworden na een crash in bocht 1; ik uiteindelijk 4e. En dan merk je het voordeel van de doorzichtige backmarkers; ze worden (net aan) op tijd zichtbaar en je hoeft niet van je lijn af te wijken om de bocht te halen.
Wel jammer van die visuele bugs (op de Series X). Gekke knipperende zwarte oppervlaktes etc.
Vaak bu'j te bang!
Wel jammer dat ik die achievement niet krijg want lag na de eerste bocht 16e volgens mij?MAX3400 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:10:
[...]
@Phusebox tweede geworden na een crash in bocht 1; ik uiteindelijk 4e. En dan merk je het voordeel van de doorzichtige backmarkers; ze worden (net aan) op tijd zichtbaar en je hoeft niet van je lijn af te wijken om de bocht te halen.
Wel leuke races zo met alternatieve strategieën.
Lastige blijft alleen inhalen met vreemden, je hebt geen idee of het een beuker is of iemand die netjes rijdt.
Of ze nemen je mee de pitstraat in als je naast ze op het rechte stuk zit. Knipperlicht zou handig zijn.
Ik blijf er vaak maar even achter hangen en doe dan alsof ik ze wil uitremmen. De mindere rijders gaan dan later remmen en zo krijg je vanzelf plek om in te halen.
Vind deze auto's tot nu toe wel het leukste.
[ Voor 35% gewijzigd door Phusebox op 13-10-2023 16:17 ]
Waar ik nog het minste van snap: iemand kwalificeert zich als laten we zeggen 3e met een hele knappe tijd, en dan zie je diegene als een torpedo te keer gaan in de eerste bocht. Veeeel te laat remmen dus, met alle gevolgen van dien. Onbegrijpelijk, want diegene weet dus wel hoe het moet gezien zijn tijd.MAX3400 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 15:04:
[...]
Oke, het is geen rant maar allicht kan het zo overkomen maar wat rijdt men ongeloooooflijk slecht online. En dan heb ik het nog niet eens over opzettelijk rammen ofzo maar bochtenwerk en andere zaken is gewoon zwaar onder de maat.
Ik ben zeker geen goede rijder laat staan een fantastische maar nu al 3 tracks achter elkaar consistent de snelste van het veld, met een goede marge, maar door blokkerende rijders en ander gespuis, nog niet verder dan een 4e plek gekomen.
Enige wat ik kan bedenken is dat diegene natuurlijk heeft gekwalificeerd op zacht, en dat die het effect van medium of hard volkomen onderschat.
Volgens mij dat plus benzine scheelt volgens mij ook.DutchOwnage schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:17:
[...]
Waar ik nog het minste van snap: iemand kwalificeert zich als laten we zeggen 3e met een hele knappe tijd, en dan zie je diegene als een torpedo te keer gaan in de eerste bocht. Veeeel te laat remmen dus, met alle gevolgen van dien. Onbegrijpelijk, want diegene weet dus wel hoe het moet gezien zijn tijd.
Enige wat ik kan bedenken is dat diegene natuurlijk heeft gekwalificeerd op zacht, en dat die het effect van medium of hard volkomen onderschat.
Maar ja dan glij je hooguit wat te ver naar buiten zou je denken. Niet torpederen.
Het gaat om hoeveel plaatsen je hebt goedgemaakt vanaf je startpositie.Phusebox schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:15:
[...]
Wel jammer dat ik die achievement niet krijg want lag na de eerste bocht 16e volgens mij?
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ja snap ik maar toch. Had het mezelf wel gegundskreppiedoe schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:24:
[...]
Het gaat om hoeveel plaatsen je hebt goedgemaakt vanaf je startpositie.
Je bent snel zat; volgende keer niet kwalificeren; ergens op 19+ starten en dan lekker naar voren rijden. Zeker op een track als Suzuka of "snelle" Seca moet dat te doen zijn.Phusebox schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:30:
[...]
Ja snap ik maar toch. Had het mezelf wel gegund
Kan misschien ook gebrek aan overzicht zijn bij het starten met een volle grid of zenuwen/excitement als men weet dat er 10 man achter ze zitten op de bumper.DutchOwnage schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:17:
[...]
Waar ik nog het minste van snap: iemand kwalificeert zich als laten we zeggen 3e met een hele knappe tijd, en dan zie je diegene als een torpedo te keer gaan in de eerste bocht. Veeeel te laat remmen dus, met alle gevolgen van dien. Onbegrijpelijk, want diegene weet dus wel hoe het moet gezien zijn tijd.
Die scherpe bocht naar links na het 2de rechte stuk van Road America is ook zo'n punt waar het altijd misgaat. Ik ben altijd blij als ik daar ongeschonden doorheen kom.
Al met al vind ik de Multiplayer wel echt tof in deze versie. Er wordt opmerkelijk sportief gereden. Hopelijk dit weekend wel wat meer langere races op het programma want ik ga niet 10 minuten zitten wachten op een race van 4 rondjes van 1:30
Ja, dit heb ik nu dus ook een beetje. Ik vind het jammer dat je niet standaard korte én lange races kunt kiezen (zoals bijvoorbeeld in GT7).Mick3112 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:54:
[...]
Kan misschien ook gebrek aan overzicht zijn bij het starten met een volle grid of zenuwen/excitement als men weet dat er 10 man achter ze zitten op de bumper.
Die scherpe bocht naar links na het 2de rechte stuk van Road America is ook zo'n punt waar het altijd misgaat. Ik ben altijd blij als ik daar ongeschonden doorheen kom.
Al met al vind ik de Multiplayer wel echt tof in deze versie. Er wordt opmerkelijk sportief gereden. Hopelijk dit weekend wel wat meer langere races op het programma want ik ga niet 10 minuten zitten wachten op een race van 4 rondjes van 1:30
Gewoon proberen en bijstellen per race.rutgergron schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 17:01:
Ik heb geen flauw idee waar ik mijn Ai op moet zetten, zelfde voor de startpositie. Ik ben iemand die casual rijdt maar wel van wat uitdaging houdt. Iemand een idee?
Ja, je geeft het antwoord zelf. Ik vindt dat veruit het leukst eerlijk gezegd. Gelijk speelveld.Timbox88 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:54:
Wat is het verschil eigenlijk tussen Open Series en Spec Series online? Kun je in Spec Series niet met je auto tunen ofzo en zijn alle auto's dan gelijk?
Nurburgring eerste bochtMick3112 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:54:
[...]
Kan misschien ook gebrek aan overzicht zijn bij het starten met een volle grid of zenuwen/excitement als men weet dat er 10 man achter ze zitten op de bumper.
Al met al vind ik de Multiplayer wel echt tof in deze versie. Er wordt opmerkelijk sportief gereden. Hopelijk dit weekend wel wat meer langere races op het programma want ik ga
Maar idd, liever jaag ik dan dat ik opgejaagd wordt. Begrijp ik wel.
Volgens uitslag reden er ook 2 S class auto's mee, dat lijkt me niet helemaal de bedoeling
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Top! Same, dus dan weet ik dat ik de Spec categorie moet kijkenDutchOwnage schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 17:03:
[...]
Ja, je geeft het antwoord zelf. Ik vindt dat veruit het leukst eerlijk gezegd. Gelijk speelveld.
Huh waar zie je dat ?BM schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 17:42:
Met je Formula Mazda in een A class lobby racen is best grappig
Volgens uitslag reden er ook 2 S class auto's mee, dat lijkt me niet helemaal de bedoeling
Ik was in kwali sneller dan een level 435Poulske schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 19:29:
[Afbeelding]
Het voelt wel goed om in de multiplayer een snellere kwali tijd in te rijden dan een level 101.
Dit is pas mijn 2e race.
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
En hoe werkt het in de MP eigenlijk; rouleert hij een paar dagen dezelfde events, of wisselt het constant door?
En net als Poulske voelde ik me vanavond ook meer dan prima, eerste tijd in quali terwijl de rest een hoger level had.
/f/image/VPnB9hihxkIFaEiy6QVpG36m.png?f=fotoalbum_large)
Maar wat is die laagstaande zon op Sebring short irritant zeg, wel realistisch maar ozo vervelend.
Vooral in multiplayer is het nog eens extra blurry.Guerilla schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 20:24:
Jeetje, wat is het spel grafisch een downgrade vergeleken met de vorige games. Het spel speelt verder wel prima maar ik kan de downgrade niet negeren.
Maar ja. Hopelijk komen er nog updates zodat het op een hogere setting kan draaien.
Eerlijk gezegd ben ik er al aan gewend.
[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 13-10-2023 21:10 ]
Sebring? Dat is Forza 7?Edwinlzv schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 21:04:
Maar wat is die laagstaande zon op Sebring short irritant zeg, wel realistisch maar ozo vervelend.
Wen volledig kroontje met alle poespas is de ultimate edition, die jij hebt de deluxe versie gok ik.Edwinlzv schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 21:04:
Wat houd dat kroontje eigenlijk in? Heb hem zelf ook, zonder blokje eronder, maar zie ze ook met blokje eronder.
En net als Poulske voelde ik me vanavond ook meer dan prima, eerste tijd in quali terwijl de rest een hoger level had.
[Afbeelding]
Gamertag: timmie271
Noob!MAX3400 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:50:
[Afbeelding]
Zo, klaar...![]()
Hier morgen de 30e auto naar level 50 en dan ontbreekt alleen nog de gelockte 98% night owl
Ook dat allemaal nog jaD-Ed schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:04:
[...]
Oja, en biertjes inschenken voor @timmie271 en gratis stroom afstaan aan deze user, wordt er bijna emotioneel van

Hier kom ik uit op een schamele 115 uur
Solly, ik bedoel Laguna Sega en dan die bocht na die rare vluchtheuvel in het midden.
Yas Marina is de eerstvolgende volgende maand.
[ Voor 28% gewijzigd door DutchOwnage op 13-10-2023 21:46 ]
Ik merk wel dat mijn cpu 2600x maar 60% util heeft en de gpu maar 30% util. Kan dit kloppen doordat er een bottleneck is? Game staat op een ssd.
--
Voor de grap ook eens op laptop geïnstalleerd. Die haalt gewoon 60 fps op medium/high. Intel i9 32GB RTX 4000.
https://www.charlieintel....evel-up-cars-fast-277697/
Best way to level up cars fast in Forza Motorsport
For players looking for an even faster way to level up cars, there’s an almost automatic car-leveling method that can be accessed in Forza Motorsport’s Free Play mode. Here’s how it works:
Select the car you want to level up and head into the Free Play mode.
Select Advanced Event Setup.
In the Setup menu, select Circuit Race as the Game Type.
Set Le Mans as the track and Old Mulsanne Circuit as the layout.
Set the Number of laps to anything above 20.
Go to the bottom of the menu and set the Number of Drivatars to 0.
Start the race after applying these settings.
In the pre-race menu, change the difficulty to Club Rules.
Now head into the settings menu.
In the Driving Assists section, set Braking to Fully Assisted, Throttle to Assisted, Steering to Full Assisted, and Shifting to Automatic.
Head back to the pre-race menu and start the race.
Drankje erbij. Isley brothers. Toppie.
Dacht even een nieuwe snellere methode, maar deze methode is al een week in gebruik hier buiten het reguliere rijden omRene44 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 22:23:
Als je zelf geen zin hebt in grinden level up cars:
https://www.charlieintel....evel-up-cars-fast-277697/
Best way to level up cars fast in Forza Motorsport
For players looking for an even faster way to level up cars, there’s an almost automatic car-leveling method that can be accessed in Forza Motorsport’s Free Play mode. Here’s how it works:
Select the car you want to level up and head into the Free Play mode.
Select Advanced Event Setup.
In the Setup menu, select Circuit Race as the Game Type.
Set Le Mans as the track and Old Mulsanne Circuit as the layout.
Set the Number of laps to anything above 20.
Go to the bottom of the menu and set the Number of Drivatars to 0.
Start the race after applying these settings.
In the pre-race menu, change the difficulty to Club Rules.
Now head into the settings menu.
In the Driving Assists section, set Braking to Fully Assisted, Throttle to Assisted, Steering to Full Assisted, and Shifting to Automatic.
Head back to the pre-race menu and start the race.
Drankje erbij. Isley brothers. Toppie.

Ik kijk eigenlijk pas vandaag naar het spel zelf na al dat graphic gedoe. Dus beetje laat to the party, so to speak.timmie271 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 22:35:
[...]
Dacht even een nieuwe snellere methode, maar deze methode is al een week in gebruik hier buiten het reguliere rijden om
No problemos natuurlijk, dacht dat het filmpje van deze Setup ook al eens gedeeld was in het topicRene44 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 22:37:
[...]
Ik kijk eigenlijk pas vandaag naar het spel zelf na al dat graphic gedoe. Dus beetje laat to the party, so to speak.
Ofwel, je bericht is voor degene die kort en bondig dat filmpje in tekst willen hebben
Je kan er nog meer mee verdienen als je niet Free Play kiest maar Rivals...Rene44 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 22:23:
Als je zelf geen zin hebt in grinden level up cars:
Anyhow, net een hele fijne sessie gehad met @Jordy8 @timmie271 @Nielless @Stoksbrood met de Formula Mazda; helft onderweg alweer offline maar het is wel zoooo fijn rijden als je met 5 of 6 medestanders in een lobby zit en onderling kan communiceren over rondetijden en slijtage.
En weer een autootje op level 50 gereden door dat online geneuzel...
@Nielless moet alleen niet zo beuken!!!MAX3400 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 22:38:
[...]
Je kan er nog meer mee verdienen als je niet Free Play kiest maar Rivals...
Anyhow, net een hele fijne sessie gehad met @Jordy8 @timmie271 @Nielless @Stoksbrood met de Formula Mazda; helft onderweg alweer offline maar het is wel zoooo fijn rijden als je met 5 of 6 medestanders in een lobby zit en onderling kan communiceren over rondetijden en slijtage.
Remmen is angst.
Of single player die progressed. Na 8x dezelfde race ben ik er maar mee gestopt. Zit nog in de eerste cup volgens mij.
Hoe dan? Ook Le mans etc?MAX3400 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 22:38:
[...]
Ik wil later of dit weekend nog wel even multiplayen met wat tweakers. hoe spreken jullie af?Anyhow, net een hele fijne sessie gehad met @Jordy8 @timmie271 @Nielless @Stoksbrood met de Formula Mazda; helft onderweg alweer offline maar het is wel zoooo fijn rijden als je met 5 of 6 medestanders in een lobby zit en onderling kan communiceren over rondetijden en slijtage.
Welke autos vinden jullie de fijnste? Ik kies in Horizon meestal voor A maar net ook hoopjes lol gehad in een 1972 BRM. Die ouwe F1 autos zijn zo licht en nimble.
[ Voor 10% gewijzigd door Rene44 op 13-10-2023 23:00 ]
Ik heb even wat tijd in de Builders Cup gestopt, maar ik vond het zwaar tegenvallen helaas.
De verschillende upgrades achter een grindmuurtje stoppen vond ik maar niks.
Gelukkig heeft Steam me na 10 uurtjes alsnog een refund gegeven.
Steam: Lucky Luuk
Grind muurtje valt toch wel mee? Ik heb nu denk ik 2 uur gespeeld en mijn eerste auto (Ford Focus) rijdt echt al een stuk beter en sneller dan standaard, het rijden wordt zo ook een stuk leuker.Lucky_Luuk schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 23:08:
Helaas is dit de eerste Forza waar ik nou niet warm van werd.
Ik heb even wat tijd in de Builders Cup gestopt, maar ik vond het zwaar tegenvallen helaas.
De verschillende upgrades achter een grindmuurtje stoppen vond ik maar niks.
Gelukkig heeft Steam me na 10 uurtjes alsnog een refund gegeven.
Ik vind het juist wel prettig zo. Met Forza Horizon heb je met een uurtje al de snelste auto's. En eigenlijk is Horizon super eentonig. Iedereen tuned zijn auto naar dezelfde klasse, en de online zie je altijd dezelfde metacars.
Ohja, as we speak heb ik weer een mooie bug. Nieuwe upgrades toepassen, maar het scherm hangt al 10 minuten lang op 'Applying, please wait'
[ Voor 7% gewijzigd door -tom-562 op 13-10-2023 23:15 ]
Vaak bu'j te bang!
Opzich valt dat wel mee ja, maar als ik een beetje een leuke auto had gemaakt was het event al over en kon ik naar het volgende deel waar alles weer opnieuw moest met een nieuwe auto. Ik voelde me gewoon een soortvan geforceerd om elke keer de practise mee te pakken om eindelijk eens m'n bandjes te kunnen vervangen. Het wat langer doen met langzamare bolides kon ik wel waarderen.
Ik denk gewoon dat ik er meer van had verwacht.
Steam: Lucky Luuk
Morgen in de avond toevallig ook?MAX3400 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 22:38:
[...]
Haha nieuw is ie niet. Hier al sinds de release last van-tom-562 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 23:14:
[...]
Ohja, as we speak heb ik weer een mooie bug. Nieuwe upgrades toepassen, maar het scherm hangt al 10 minuten lang op 'Applying, please wait'
Toch nog iets van Turn10 :
https://forza.net/news/forza-motorsport-community-update
the team has continued developing new fixes and is committed to ongoing improvements, some of which will be released as early as next week
GAS EROP!
[ Voor 31% gewijzigd door MrGizMo op 13-10-2023 23:26 ]
Mulligan Circuit, sjesus

Wel mooi trouwens, diezelfde glitch zat dus ook gewoon al in FM7.... Jaaajaaa "from the ground up", wat een marketing bullshit gelieg dus haha.
[ Voor 21% gewijzigd door iekue op 13-10-2023 23:40 ]
Bandjes wisselen kwam ik pas achter in de multiplayer, geen één keer gedaan in de career. Heb zelfs amper de auto's geupgradeLucky_Luuk schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 23:22:
[...]
Opzich valt dat wel mee ja, maar als ik een beetje een leuke auto had gemaakt was het event al over en kon ik naar het volgende deel waar alles weer opnieuw moest met een nieuwe auto. Ik voelde me gewoon een soortvan geforceerd om elke keer de practise mee te pakken om eindelijk eens m'n bandjes te kunnen vervangen. Het wat langer doen met langzamare bolides kon ik wel waarderen.
Ik denk gewoon dat ik er meer van had verwacht.
Je kan ook even kijken in de club wie er op dat moment online zijntimmie271 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 23:41:
[...]
Vast wel, anders even hier wat neergooien en random mensen taggengeld ook voor @Rene44
Ik ga morgen eerst naar de sportvereniging rond 14:30 en dan door naar een bbq-restaurant dus als ik al online kom, is dat met een dikke pens en 0 concentratie en pas tegen tienen ofzo
[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 14-10-2023 00:03 ]
Denk dat ik een van de weinige was die een 2 stopper deed. Van pole naar P12... Normaal haal ik die mensen wel weer in als hun banden eraan gaan maar misschien in de regen verliezen ze niet zo veel ?
Zondag ben ik ook weer de hele dag onlineMAX3400 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 23:59:
[...]
Je kan ook even kijken in de club wie er op dat moment online zijn
Ik ga morgen eerst naar de sportvereniging rond 14:30 en dan door naar een bbq-restaurant dus als ik al online kom, is dat met een dikke pens en 0 concentratie en pas tegen tienen ofzoZondag wel meer tijd dus als iemand zondag tussen 12u en 18u zin/tijd heeft, hou ik me sowieso aanbevolen.
AMS en acc zullen ze ook wel hebben maar ik vind de plus vs Horizon toch wel de formule autos, ook en zeker de oudere. En veel meer echte cup autos, de le mans beesten. Die Porsche hybrid die geloof ik bijna sneller dan f1 op Spa rondjes reed. Het lijkt me erg leuk. Alleen het geluid is niet zo geweldig, net als in forza horizon. Ik kon gewoon geen Ferrari rijden met die jengelende klotemotoren.
[ Voor 10% gewijzigd door Rene44 op 14-10-2023 08:41 ]
Net de game opgestart, crasht hij naar het dashboard. Het is voor mij de eerste crash zijn release
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Kweenie hoe jij rijdt qua gasgeven of downforce maar als het die Featured race is, dus ook nog eens reverse track, die zou je kunnen uitrijden met 0 stops (indien goede setup) maar sowieso met 1 stop.GaHard schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 00:39:
Wtf net een mazda race op Hakone in de regen en mijn regen banden begonnen te slijten na 5 rondjes maar P1 reed gwn de 15 ronden race uit op zijn eerste set.
Denk dat ik een van de weinige was die een 2 stopper deed. Van pole naar P12... Normaal haal ik die mensen wel weer in als hun banden eraan gaan maar misschien in de regen verliezen ze niet zo veel ?
Vond het wel een hele fijne race verder; op de XSX allemaal redelijk nette belichting, reflecties en het blijft gaaf om die reclame-borden ineens te zien oplichten in de verte.
Totdat ze iederen gaan bannen die deze exploits gebruikt...Rene44 schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 08:39:
Halve nacht de money glitch zitten grinden. Nu bijna alle autos en 20 miljoen op de bankJetzt gaan we verder met de level up glitz (want dat grinden vind ik echt bezopen. Game makers zullen en moeten iets moeten inbouwen om je uren en uren tijd dodende dingen te doen. Ik heb geen tijd, morgen ga ik dood bij wijze van spreken.)(weer aan de andere kant: als alle upgrades free waren is er ook geen klote aan. IN horizon moest je veel keuzes maken vanwege rally etc. Dat heb je hier niet.)
AMS en acc zullen ze ook wel hebben maar ik vind de plus vs Horizon toch wel de formule autos, ook en zeker de oudere. En veel meer echte cup autos, de le mans beesten. Die Porsche hybrid die geloof ik bijna sneller dan f1 op Spa rondjes reed. Het lijkt me erg leuk. Alleen het geluid is niet zo geweldig, net als in forza horizon. Ik kon gewoon geen Ferrari rijden met die jengelende klotemotoren.
Ik snap niet hoe mensen ok foto's kunnen maken met de photo mode. Als ik iets van DoF wil hebben dan begint het beeld te trillen en is alles wazig. Er zit niks tussenin, alles wazig of alles scherp.
Heb er laatst al eens een uur mee lopen kloten.
Waarom zouden ze? Feitelijk doe je niks anders dan een tune midden in een race, en kom je in een bug waardoor je niet kan racen. Ze mogen blij zijn dat ik ze niet sue voor ondeugdelijk product. En ook mogen ze mijn hele account bannen. Start ik een nieuwe en ga ik met 4 of auto rijden. Ik betaal geen € 100,- om dan ook nog eens 60-150 uur dom te gaan grinden om wat extra autos te krijgen. Sterker, ik betaalde 30 extra voor premium en heb die hele pre order niet kunnen gebruiken tot na de officiele launch vanwege nog meer bugs. Nog sterker, alevel alle accounts maar op 0, al die mensen die wel 10 dagen hebben kunnen racen zodat we allemaal op hetzelfde startpunt zitten. Die hebben 10 dagen kunnen grinden terwijl ik niets kon doen.Phusebox schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 09:14:
[...]
Totdat ze iederen gaan bannen die deze exploits gebruikt...
[ Voor 22% gewijzigd door Rene44 op 14-10-2023 09:31 ]
En welke game biedt je meteen alle content? Dan moet je iRacing gaan doen. Daar kun je alle content kopen die je wil.Rene44 schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 09:23:
[...]
Waarom zouden ze? Feitelijk doe je niks anders dan een tune midden in een race, en kom je in een bug waardoor je niet kan racen. Ze mogen blij zijn dat ik ze niet sue voor ondeugdelijk product. En ook mogen ze mijn hele account bannen. Start ik een nieuwe en ga ik met 4 of auto rijden. Ik betaal geen € 100,- om dan ook nog eens 60-150 uur dom te gaan grinden om wat extra autos te krijgen.
Gen Z... vroeger had je geen save games of oneindige continues.
Ik snap je deels, maar anderzijds zorgt het voor nog meer amateurs in online lobbies die denken dat ze kunnen racen omdat ze level 100 zijn en 40 miljoen credits, terwijl ze feitelijk zelf niks geleerd of gepresteerd hebben.
Dan ga je toch gewoon in een spec race online? Verschillen zullen er altijd zijn. Je hebt kids die 24/7 4 dagen kunnen grinden op een berg amfetaminen vs de huisvaders die blij zijn met 17 en een halve minuut racetijd. Deze ''cheat'' is geen codebreaker oid, het is gewoon een exploit van een fout die er sowieso nooit in had mgen zitten vanwege de prijs en vanwege dat gelul dat ze 70 jaar in ontwerpen hebben gezeten. Ik zie er geen zonde in en sterker, omzeilt die achterlijke grind die sowieso uit games verbannen moet worden. grindgames zouden imo sowieso per EU wet met flinke korting verkocht moeten worden. Masochisme kan je elders tegemoet komen. IN horizon is dat veel beter gedaan, veel eerliker. Je koopt een game om de content te kunnen rijden, niet om fi==via slinkse wegen te moeten kiezen tussen of extra geld erin stoppen, of uren te grinden. Dat doen ze sowieso al maar op veel kleinere schaal en focust de game om iedereen snel van alle hoeken en gaten gebruik te laten maken. Hulde daarvoor.Phusebox schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 09:26:
[...]
En welke game biedt je meteen alle content? Dan moet je iRacing gaan doen. Daar kun je alle content kopen die je wil.
Gen Z... vroeger had je geen save games of oneindige continues.
Ik snap je deels, maar anderzijds zorgt het voor nog meer amateurs in online lobbies die denken dat ze kunnen racen omdat ze level 100 zijn en 40 miljoen credits, terwijl ze feitelijk zelf niks geleerd of gepresteerd hebben.
edit: ik ben het gedeeltelijk eens met kids die online racen en door level 100 denken dat ze alles kunnen. Maar denken kids dat echt of gaan ze gewoon en masse online en beuken maar? In mijn beleving is het dat laatste. Ik kwam er overigens gister pas achter wat een career en level systeem op Forza zit en als je lullige dingen als een diff wilt instellen: hup ga maar uurtje cupraces draaien. Ik speel al zeker 30 jaar racegames en ga dat gewoon niet doen, period. Dan liever terug naar Horizon.
[ Voor 36% gewijzigd door Rene44 op 14-10-2023 13:30 ]
iedereen moet lekker zelf weten wat ze doen, ik zie er de lol niet van, maar prima. Echter...Rene44 schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 08:39:
Halve nacht de money glitch zitten grinden. Nu bijna alle autos en 20 miljoen op de bankJetzt gaan we verder met de level up glitz (want dat grinden vind ik echt bezopen. Game makers zullen en moeten iets moeten inbouwen om je uren en uren tijd dodende dingen te doen. Ik heb geen tijd, morgen ga ik dood bij wijze van
Je gaat nu heel bewust de game naar een staat brengen waar (ik quote) er geen klote aan is. Dat vind ik raar.aan de andere kant: als alle upgrades free waren is er ook geen klote aan.
Nu snap ik sowieso de behoefte niet om in 5 minuten alle auto's op max te hebben, maar dat is misschien mijn gebrek
Zo maar weer eens met de Mazda online wat rondjes doen, wat een leuke auto blijft dat
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Je bedoelt denk ik niet de Mazda D klasse die ik nu aan het levelen ben hé?BM schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 09:41:
[...]
iedereen moet lekker zelf weten wat ze doen, ik zie er de lol niet van, maar prima. Echter...
[...]
Zo maar weer eens met de Mazda online wat rondjes doen, wat een leuke auto blijft dat
De formule 1 achtige Mazda is wel een leuke bak ja. Al snap ik de ideale lijn niet helemaal met hem. Ik wil schone F1 achtige lijnen rijden vanwege het uiterlijk maar hij lijkt het beter te doen als je wat meer de bocht in glijdt.
Ja en nee. Ja want all upgrades free haalt de fun van het quest halen helemaal weg. Een beetje grinden is leuk. Nee want zonder sommige upgrades kan je bij sommige autos helemaal niets, geen andere banden, zelfs geen simpele aanpassing aan chassis. Ik ga niet alles tot level 50 doen maar de autos die ik wil racen in een staat brengen zodat ik ze een beetje kan tunen. Als ze allemaal ergens starten bij 17 is het prima. Verder is het ook zo dat veel autos met full upgrades eigenlijk ook niet meer fijn rijden. Mijn aim is dus minder grinden en wat meer opties zonder hele weekend kwijt om ernaar toe te gaan.BM schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 09:41:
[...]
iedereen moet lekker zelf weten wat ze doen, ik zie er de lol niet van, maar prima. Echter...
[...]
Je gaat nu heel bewust de game naar een staat brengen waar (ik quote) er geen klote aan is. Dat vind ik raar.
[ Voor 18% gewijzigd door Rene44 op 14-10-2023 10:15 ]
Zie dat niet eens gebeuren johPhusebox schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 09:14:
[...]
Totdat ze iederen gaan bannen die deze exploits gebruikt...
Oh, maar dat is zoooo vaak gebeurd; er is een "terms of service" en als je die goed leest, is glitchen / bugs misbruiken echt een no-go.
Kijk, dat mensen auto-pilot gebruiken en een auto de hele nacht laten rijden, dat is een optie / feature. Maar tunes glitchen of, bijvoorbeeld, LeMans kunnen rijden in 40 seconden per rondje; daar kan je echt last van krijgen.
Prima als mensen dat risico (willen) lopen; in het gunstigste geval krijg je een ban voor alleen deze game. Ongustiger alle Forza* games ever. En ik heb op FM5 2 accounts gezien de ineens magisch niet meer bestonden op XboxLive.
Players may encounter a pop-up message indicating that they are “Temporarily banned from this feature” in multiplayer, Auction House, etc. The in-game Message Center will show the length of the ban and direct the user to Forzamotorsport.net. The purpose of the message is to remind players of the Code of Conduct and Terms of Use for both Forza and Xbox Live. Common ban reasons include intentional wrecking and inappropriate car designs (profanity, drugs, sexual themes including ‘Free Candy’ etc). Tampering with software and hardware results in a permanent ban: “Our monitoring systems are built to detect cheating and are actively targeting programs such as the “Forza Horizon 3 trainer.” Players who are caught using these programs while playing Forza Horizon 3 will be subject to a non-reversible permanent ban from online play in the game. We do this to help advance our goal of providing the best possible game experience for the vast majority of players who want to enjoy Forza Horizon 3 the way it was meant to be played.”^ Discussion of bans and enforcement issues is not permitted on the forums; you may email the developers at forzafb@microsoft.com which will trigger an autoreply with no guarantee of an individual response.
https://forums.forza.net/t/in-game-ban/56508 -> 20 year game ban
https://forums.forza.net/t/gamertag/50046 -> referencing to illegal material
Het valt allemaal wel mee hoor; ik denk dat @Stoksbrood en @Jordy8 wel kunnen meedenken maar als je clean rijdt, kan je best ver vooruit komen met die wagen.Exactor it schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 09:48:
[...]
De formule 1 achtige Mazda is wel een leuke bak ja. Al snap ik de ideale lijn niet helemaal met hem. Ik wil schone F1 achtige lijnen rijden vanwege het uiterlijk maar hij lijkt het beter te doen als je wat meer de bocht in glijdt.
Je hebt gelijk dat in een aantal gevallen je iets sneller de bocht uit bent als je 'm met de neus de goede kant op erin hebt gedrift maar over het algemeen is het wagentje nogal kieskeurig op de bandjes dus dat moet je niet te vaak doen.
[ Voor 62% gewijzigd door MAX3400 op 14-10-2023 11:07 ]
Heb hem nog niet veel gebruikt maar voor mijn gevoel moet je hem mega agressief rijden idd..vooral veel snelheid houden (maar ik ga hem straks ff goed testen...ben nu nog even aan het doen alsof ik een goeie vader benExactor it schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 09:48:
[...]
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Het is me niet helemaal duidelijk eerlijk gezegd
En ook gewonnen, wat een beukers waren dat zeg. Het straf systeem werkt wel een stuk beter dan in Gran Turismo.Poulske schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 19:29:
[Afbeelding]
Het voelt wel goed om in de multiplayer een snellere kwali tijd in te rijden dan een level 101.
Dit is pas mijn 2e race.
/f/image/fCSOgUBaI6LXzDha90MtHT8I.png?f=fotoalbum_large)
T10 kennende komt dat ooooit wel weer terug in de cyclus als je deze keer de auto niet zou unlocken omdat je een event niet kan spelen
Dus je hoeft alleen die races binnen dat event binnen 5 weken te racen en dan heb je een nieuwe auto?MAX3400 schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 11:21:
@Timbox88 Dat is gewoon een standaard blok met events maar als je (gewoon) de berichten van T10 leest in je spel, staat er dus expliciet dat je dus na 4 weken spelen dus een speciale auto unlockt.
T10 kennende komt dat ooooit wel weer terug in de cyclus als je deze keer de auto niet zou unlocken omdat je een event niet kan spelen
YupTimbox88 schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 11:22:
[...]
Dus je hoeft alleen die races binnen dat event binnen 5 weken te racen en dan heb je een nieuwe auto?
Drivers bijgewerkt en toch blijft het crashen hieronder de foutcode uit Windows logboek, zegt het iemand wat?
Zover ik weet heb ik het spel geïnstalleerd op D: en dus niet op C: maar toch verwijst de foutmelding naar een folder op C: waarbij die folder 118Gb groot is terwijl mijn C schijf maar 70Gb is? wat is dit voor vaag gedoe.
Naam van toepassing met fout: forza_gaming.desktop.x64_release_final.exe, versie: 1.488.4138.0, tijdstempel: 0x00000000
Naam van module met fout: forza_gaming.desktop.x64_release_final.exe, versie: 1.488.4138.0, tijdstempel: 0x00000000
Uitzonderingscode: 0xc0000005
Foutmarge: 0x0000000001097132
Id van proces met fout: 0x2bc8
Starttijd van toepassing met fout: 0x01d9fe825d78cff7
Pad naar toepassing met fout: C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.ForzaMotorsport_1.488.4138.0_x64__8wekyb3d8bbwe\forza_gaming.desktop.x64_release_final.exe
Pad naar module met fout: C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.ForzaMotorsport_1.488.4138.0_x64__8wekyb3d8bbwe\forza_gaming.desktop.x64_release_final.exe
Rapport-id: a75cb065-9c66-4132-99de-4abf82910462
Volledige pakketnaam met fout: Microsoft.ForzaMotorsport_1.488.4138.0_x64__8wekyb3d8bbwe
Relatieve toepassings-id van pakket met fout: ReleaseFinal
[ Voor 8% gewijzigd door Pimmuz op 14-10-2023 12:03 ]
Mogen van mij wel meer tracks komen. Waarom geen Nordschleife? Waarom geen Bugatti circuit voor De La Sarthe? Waarom geen Monza?
Het upgrade systeem heeft wel mijn voorkeur.
Ja het is weer een geweldige Forza spel!
Xbox
Ik weet van AH af idd. En designs bans. En natuurlijk vroeger de save game edits.MAX3400 schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 10:45:
[...]
Oh, maar dat is zoooo vaak gebeurd; er is een "terms of service" en als je die goed leest, is glitchen / bugs misbruiken echt een no-go.
Kijk, dat mensen auto-pilot gebruiken en een auto de hele nacht laten rijden, dat is een optie / feature. Maar tunes glitchen of, bijvoorbeeld, LeMans kunnen rijden in 40 seconden per rondje; daar kan je echt last van krijgen.
Prima als mensen dat risico (willen) lopen; in het gunstigste geval krijg je een ban voor alleen deze game. Ongustiger alle Forza* games ever. En ik heb op FM5 2 accounts gezien de ineens magisch niet meer bestonden op XboxLive.
[...]
[...]
[...]
[...]
Wil bij die tune glitch nog maar zien of ze het helemaal kunnen zien of je het gedaan hebt (ja 40sec over 1 rondje LeMans wel
Hoe doe je dat? 3 uur op 7 dagen?Phusebox schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 13:10:
Grootste progleem is tijd vinden om het spel te spelen. Als ik per week 3 uurtjes heb is het veel tegenwoordig. En ik heb niet eens kinderen.
Heel simpel; als je in minder dan x uur tijd meer dan y miljard credits bij elkaar hebt, dan heeft dat nooit officieel / correct in de game gezeten als verdienmodel ergo heb je dus iets uitgespookt wat niet kan.MrGizMo schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 12:50:
[...]
Wil bij die tune glitch nog maar zien of ze het helemaal kunnen zien of je het gedaan hebt (ja 40sec over 1 rondje LeMans wel)
Vergeet niet dat je progressie gewoon "in de cloud" opgeslagen zit dus het klinkt niet onmogelijk dat ze dit soort dingen detecteren.
Is het nuttig voor T10 om dit te doen? Dunno, in de huidige Forza is er geen noodzaak om 10 miljoen of 200 miljoen te hebben; elke auto is al verkrijgbaar en je hebt er (slechts) 350K per stuk ofzo voor nodig. Er is (nog) geen AH en er zijn geen andere zaken die de ingame economie verknallen door glitchers.
Besides, iemand met 20 miljoen op de bank hoeft nog steeds geen deuk in een pakje boter te kunnen rijden en online heb ik er ook geen last van want het gros van de auto's / races is spec / gelimiteerd dus daar helpt 20 miljoen ook niet tegen.
Ik snap je vraag niet.
Ik denk dat de vraag is hoe druk / belangrijk / gaaf je met andere dingen in je leven bent dat je "maar" de spreekwoordelijke 3 uur in 7 dagen kan besteden aan Forza
En dat zou ik ook nooit doen. Ik neem op de rivals bv meestal niet eens de 'snelste' merk/type, kies mn eigen auto en probeer zo dicht mogelijk bij de supertijden te komen. De top 10 is meestal wat jij zegt: glitch cheaters.MAX3400 schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 10:45:
[...]
Ik hoef echt niet de 2000pk superblower want ook dat slaat in een race nergens op maar als je moet cupracen om een paar simpele tuningsopties aan te mogen raken, tja. Dat vind ik wel wat minder van dit spel.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Maar dat was in de vorige Forza's toch hetzelfde? Toen moest je racen om geld te verdienen en met geld kocht je onderdelen en dan was dat geld kwijt. Moest je nog meer rijden om nog meer geld te krijgen voor andere onderdelen. Nu is het nog steeds rijden because race-game alleen krijg je nu recyclebare tokens om alle onderdelen te kunnen / mogen gebruiken. En het geld wat je verdient kan naar auto's kopen toe. Dus, deze Forza Motorsport is fijner/zuiniger voor mensen die wel auto's rijden?Rene44 schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 13:41:
[...]
...maar als je moet cupracen om een paar simpele tuningsopties aan te mogen raken, tja. Dat vind ik wel wat minder van dit spel.
Snap het nog steeds waarom iemand graag snel(ler) alles wil hebben
[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 14-10-2023 13:44 ]
Maar daar kan je de optie kopen. Hier is de optie snellere banden pas open om te kopen als je auto level 11 is.MAX3400 schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 13:44:
[...]
Maar dat was in de vorige Forza's toch hetzelfde? Toen moest je racen om geld te verdienen en met geld kocht je onderdelen en dan was dat geld kwijt. Moest je nog meer rijden om nog meer geld te krijgen voor andere onderdelen. Nu is het nog steeds rijden because race-game alleen krijg je nu recyclebare tokens om alle onderdelen te kunnen / mogen gebruiken. En het geld wat je verdient kan naar auto's kopen toe. Dus, deze Forza Motorsport is fijner/zuiniger voor mensen die wel auto's rijden?
Snap het nog steeds waarom iemand graag snel(ler) alles wil hebben
Anyway, ik heb de moneyglitch 3 keer gebruikt, en in totaal 2 uur naar een auto met rokende banden gekeken. Dat er daarna zoveel geld op je account staat had ik ook niet verwacht. Nog sterker, na game uitzetten en weer opstarten krijg je nog eens een paar miljoen. Ik streep het even weg tegen de 10 dagen helemaal niet kunnen racen en de 30 euro extra die ik voor niets heb betaald. En net als in Forza, uiteindelijk heb je je autostal en doe je niets meer met je geld. Ik ga nu even uitzoeken wat ik de leukste vind om te rijden. En ook heb je gelijk dat ik ze ook makkelijk had kunnen kopen met wat speeltijd. Dus onder de streep maakt het allemaal niet zo heel veel uit denk ik.
edit: kan je ze net als in Forza ook weggeven? Dan ga ik gewoon wat dure wagens naar spelers duwen.
[ Voor 3% gewijzigd door Rene44 op 14-10-2023 13:55 ]