Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
De 2022 Subaru BRZ heeft een mooie bodykit! Jammer dat die niet in Horizon zit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2yYXoK9h6iIh7CgFu5zDk7nedCU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oXQCGIHl7kTRdZcdjBFPYHo7.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jMospEYjXna-gyTKG326SAImeLg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IfhSTvExdgVP9Ir2ZzmXxHp6.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c-RU2SySWko19NaCtiYVJaMI3ys=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yRmOwYMeBRDMtmbYugojy7Ll.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gWFzcRGWvpUmd_JpATlCYY80M4s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1edQQlmA2Tcj3f89L2AP9ZNv.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P4huGTEefHKmqlAEuaZFbV18F5k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mBSSfOo8gFgye8TqV87joErR.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FyiKWz2MIExKwDVjgtzIm9Qi1ec=/800x/filters:strip_exif()/f/image/B0phKF8FZSWmlPkUQyufNX3q.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Ha6P_I-raKCP6NRCRDcF5KUHnM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MuMH38qMJvTE8nsuwXVTqqKZ.png?f=fotoalbum_large

Wel apart dat deze screenshots zo flets ogen. Gisteren zag het er op tv gewoon goed uit. Nu is het net of de lak mat is, maar het is het OEM wit. Wellicht een instelling in Photo Mode? Die staat gewoon op default :S

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HJ3i01vACp-zexQd18uo3Q0zIfM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s8XoIxDUbQmzA1NA3Rc0iZco.png?f=fotoalbum_large

Net de Ferrari op level 50 gezet en daarmee Road America herontdekt. Super race track die ik al kon van eerdere spellen. Nu bezig met de Apollo te maxen naar level 50. De Apollo is wat sneller dan de Ferrari net zoals de topsnelheid, wegligging en acceleratie wat beter is.

Ik heb nu de screenshot met foto modus gemaakt en het ziet er hier op het QHD desktop screen wel OK uit.

De totale play time van Forza heb ik nu op 1 dag en 11 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:26

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Mooie Back man :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:07
ggj87 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 13:02:
De 2022 Subaru BRZ heeft een mooie bodykit! Jammer dat die niet in Horizon zit.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wel apart dat deze screenshots zo flets ogen. Gisteren zag het er op tv gewoon goed uit. Nu is het net of de lak mat is, maar het is het OEM wit. Wellicht een instelling in Photo Mode? Die staat gewoon op default :S
Mooie en fijne auto!
Dit is de mijne met een zelf ontworpen livery:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tS7Nb6RZOWNvZA3Eb3NFWlOQv5w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1lvYJTpcFljCw8tgebQVe8za.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 13:26:
[Afbeelding]

Net de Ferrari op level 50 gezet en daarmee Road America herontdekt. Super race track die ik al kon van eerdere spellen. Nu bezig met de Apollo te maxen naar level 50. De Apollo is wat sneller dan de Ferrari net zoals de topsnelheid, wegligging en acceleratie wat beter is.

Ik heb nu de screenshot met foto modus gemaakt en het ziet er hier op het QHD desktop screen wel OK uit.

De totale play time van Forza heb ik nu op 1 dag en 11 uur.
Hoe lang doe je ongeveer over level 50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:57

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik ga misschien vandaag ook ff een livery maken. :) Zou ik wel leuk vinden voor de league :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 20:17
ggj87 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 14:15:
[...]

Hoe lang doe je ongeveer over level 50?
3 tot 3.5 uur per auto.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
uchiha tijntje schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 14:33:
Ik ga misschien vandaag ook ff een livery maken. :) Zou ik wel leuk vinden voor de league :P
https://www.reddit.com/r/...ny_of_these_feel_free_to/
Misschien heb je hier ook iets aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Jezus 8)7

Dan ben je voor alle auto's dik 2 volledige maanden (24/7) bezig. Zo creëer je wel speeltijd ja :+

En heb je dan ook genoeg Car Points om alle upgrades te installeren?

[ Voor 24% gewijzigd door ggj87 op 12-10-2023 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:07
Wat is jullie volgorde qua upgrades? Snap dat het niet altijd hetzelfde is uiteraard, maar kan mij voorstellen dat bepaalde upgrades de voorkeur genieten.

Zelf begin ik namelijk altijd met de remmen. Hoe harder je kan remmen, hoe later je kan remmen, des te harder je kan blijven gaan tussen de bochten door is mijn filosofie daarover :p

En daarna de banden, alleen speel je de compound pas op lvl 11 (of 12) van een auto vrij.

Maar wat is jullie Plan van Aanpak? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
ggj87 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 14:36:
Jezus 8)7

Dan ben je voor alle auto's dik 2 volledige maanden (24/7) bezig. Zo creëer je wel speeltijd ja :+

En heb je dan ook genoeg Car Points om alle upgrades te installeren?
Als je inderdaad voor elke auto alle upgrades wil halen, ben je vooralsnog 2 maanden bezig. Er zijn mensen die hun tijd slechter / beter besteed hebben in andere games en daar veeeel meeeer tijd in zetten.

Per auto dus 3.5 uur; dan heb je voor dat merk & type de upgrades allemaal vrijgespeeld.
PdeBie schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 14:39:
Wat is jullie volgorde qua upgrades?
Eerste setje remmen, dan even wat onder de motorkap, dan sparen voor sportbanden, klaar. Meer heb je niet nodig in de career.

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 12-10-2023 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16

jbbrans

jorank schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:11:
Zonet een update gehad van de xbox game services en nu crasht het spel tijdens het opstarten..
Heb jij het op kunnen lossen?
Na een paar dagen zonder problemen te hebben kunnen spelen, heb ik daar vandaag ook last van. Ik speel op pc trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:39
jbbrans schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 14:40:
[...]

Na een paar dagen zonder problemen te hebben kunnen spelen, heb ik daar vandaag ook last van. Ik speel op pc trouwens.
Lol. Heeft de update nu weer iets anders vernield?
Sinds vorige week donderdag werkte de Xbox app op m'n PC niet meer (known issue, meer mensen last van las ik op Reddit). Dit moet nu weer verholpen zijn met de laatste Xbox app update.. maar nu werkt Forza dus niet meer?

Straks thuis eens proberen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

Rivanov schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 14:55:
[...]

Lol. Heeft de update nu weer iets anders vernield?
Sinds vorige week donderdag werkte de Xbox app op m'n PC niet meer (known issue, meer mensen last van las ik op Reddit). Dit moet nu weer verholpen zijn met de laatste Xbox app update.. maar nu werkt Forza dus niet meer?

Straks thuis eens proberen.
Op een 2e pc geprobeerd.
Eerst forza motorsport gestart, dit werkte gewoon. Daarna xbox app update gegeven, verder niets veranderd, hierna geen motorsport meer. |:(

Edit:
Ik zag net dat in de Xbox app mijn geïnstalleerde games op gamepass staan, i.p.v. de gekochte premium versies.
Nu uninstall gedaan en ben de game weer aan het downloaden. (Het wordt tijd dat glaspoort mijn Gbit eens aansluit.)

[ Voor 14% gewijzigd door jbbrans op 12-10-2023 16:03 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:14
Suzuka Grand Prix Circuit(echt heel gaaf en mooi in de regen)
Hevige regen
Formula Mazda
22 man in de lobby
Quali P4
Race P2

In 1 woord. GEWELDIG _/-\o_. 7 ronden intense concentratie, contstant binnen 1.2 seconden van elkaar. Super fair, zero penalties. Hier is Forza echt op zijn best. De singleplayer boeit me echt bijzonder weinig maar die multiplayer, man man dat kan genieten zijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Misschien stomme vraag, maar ben twee dagen geleden begonnen op Xbox en net overstap gemaakt naar PC. Maar is het mogelijk om daar opnieuw met de carriere te beginnen? Ik zie nergens de mogelijkheid om ff te resetten ofzo.

En kun je in-game (of buiten de game) ergens je online race-statistieken bekijken? Ik doe nu wat van die events, maar is wel leuk als je ergens je gereden races/wins/losses etc kan zien. En je rating, maar ik zie het nergens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Timbox88 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 15:15:
Misschien stomme vraag, maar ben twee dagen geleden begonnen op Xbox en net overstap gemaakt naar PC. Maar is het mogelijk om daar opnieuw met de carriere te beginnen? Ik zie nergens de mogelijkheid om ff te resetten ofzo.

En kun je in-game (of buiten de game) ergens je online race-statistieken bekijken? Ik doe nu wat van die events, maar is wel leuk als je ergens je gereden races/wins/losses etc kan zien. En je rating, maar ik zie het nergens..
Opnieuw beginnen: nee
Race-statistieken: nee
Rating: laatste tabje in "Featured Events"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
MAX3400 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 15:18:
[...]

Ah jammer!

Ook niet ergens online race-statistieken?

Tnx iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
MAX3400 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 15:18:
[...]

Hmm er moet wel een mogelijkheid zijn om heel de save te deleten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timbox88
MrGizMo schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 15:27:
[...]

Dat lijkt mij ook eerlijk gezegd en kan ook gewoon:

How to delete your Forza Horizon save from everywhere on Xbox
On Home, select My games and apps.
Highlight the game, press the Menu button ​​ ​​on your controller, and then select Manage game.
In the menu on the left of the screen, scroll down to Saved Data, highlight the saved data for your Gamertag on the right and press the A button on your controller.
You'll be prompted to confirm the deletion of this game save data: (You need to select Delete Everywhere for this to work)
*Delete from the console - removes the local copy of this save. You can get it from the cloud the next time you play.

*Delete everywhere - removes your saved data from this console, the cloud, and all other consoles you play on.

*Cancel - leaves your data intact.

[ Voor 63% gewijzigd door Timbox88 op 12-10-2023 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:09
Zit er tussen de PC Xbox en Steam versie cross progressie. Heb nu de game even op proef met 1 maand Game Pass. Als de game mij bevalt zeg ik Game Pass weer op en wil ik de game op een later moment op Steam kopen.

Moet ik dan opnieuw beginnen of kan ik mijn Microsoft account aan Steam koppelen en mijn progressie meeemen?

edit: als ik dit zo lees moet het gewoon kunnen.
https://support.forzamoto...lay-and-Cross-Progression

[ Voor 20% gewijzigd door Poulske op 12-10-2023 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:58

BM

Moderator Spielerij
Dan ben ik wel benieuwd of de methode die @Timbox88 beschrijft gaat werken. Lijkt er namelijk op dat progress niet in je eigen save zit, maar in je online profiel, en dan is die niet zomaar te resetten (denk ik)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Poulske schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 16:04:
Zit er tussen de PC Xbox en Steam versie cross progressie. Heb nu de game even op proef met 1 maand Game Pass. Als de game mij bevalt zeg ik Game Pass weer op en wil ik de game op een later moment op Steam kopen.

Moet ik dan opnieuw beginnen of kan ik mijn Microsoft account aan Steam koppelen en mijn progressie meeemen?

edit: als ik dit zo lees moet het gewoon kunnen.
https://support.forzamoto...lay-and-Cross-Progression
Jep, je neemt het mee, want dat heb ik nu haha. Ik wil het juist loskoppelen en opnieuw beginnen :o

het vage, dit staat op de site van forza zelf:

How to delete your Forza Horizon save on Steam
In Steam > Settings > Cloud, disable Steam cloud sync. We don't want Steam to restore the files we're about to delete
Exit Steam completely
Go to the following location: C:\Program Files (x86)\Steam\userdata
You should see a folder with a name made up of many numbers. That's your Steam ID and holds all the saved data associated with your Steam account. Go into that folder.
Find the folder named with your game code. That's the App ID for your game. Go into that folder, then go into the "remote" folder.

When you See the UserData.sav folder (Many numbers will follow it), delete it.
Once you're done with everything, you can open Steam back up
uninstall and reinstall the DLC packs, and try opening them again. If everything works, you can re-enable Steam Cloud Sync.

Nou, die App ID is 2440510 voor Forza Motorsport, maar die staat helemaal niet in mijn folder. Geen idee dus hoe ik die map kan leeggooien...

[ Voor 41% gewijzigd door Timbox88 op 12-10-2023 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
BM schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 16:13:
Dan ben ik wel benieuwd of de methode die @Timbox88 beschrijft gaat werken. Lijkt er namelijk op dat progress niet in je eigen save zit, maar in je online profiel, en dan is die niet zomaar te resetten (denk ik)
Nee en het suffe is dus; ik heb de eerste trophies gehaald op xbox, maar die vinkt hij nu niet af op Steam. Maakt me verder niet zoveel uit, maar het is best irritant dat je al die openingstrophies (compleet je eerste race, pas je pak aan, etc) nu niet haalt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Mis ik misschien waarom iemand opnieuw zou willen beginnen, @Timbox88 ?

- je hele career kan je over & over doen ook met een bestaande save
- alle tunes, designs, etc; kan je allemaal verwijderen uit bestaande save
- je online rating is (met enige moeite) naar S te krijgen in 6 uurtjes tijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
MAX3400 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 16:16:
Mis ik misschien waarom iemand opnieuw zou willen beginnen, @Timbox88 ?

- je hele career kan je over & over doen ook met een bestaande save
- alle tunes, designs, etc; kan je allemaal verwijderen uit bestaande save
- je online rating is (met enige moeite) naar S te krijgen in 6 uurtjes tijd
Zie antwoord hierboven; vanwege die trophies dan vooral :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:37
jbbrans schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 14:40:
[...]

Nee helaas niet..
Heb van alles geprobeerd wat op internet word aangegeven maar ik denk dat het weer wachten word op een update..

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Ben ook al wat voorzichtig begonnen met wat livery's. Verder weinig gedachten er achter, gewoon wat aankloten met stickers totdat ik het wel aardig vind :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0ma1gHrLuvMn_e2JPBB2GzXI6P0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7sx2YAYTFGycT6ddy3mZL5ND.jpg?f=fotoalbum_large
BMW M3 1991, voornamelijk een test voor een ideetje wat ik had om diepte te maken, zie de randjes van de M-strepen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e_oOkwItxC8VQgGpUnIupFY2gUc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qhc5gzwUHEEmIn4cuWgxUFSM.png?f=fotoalbum_large
Hyundai Veloster N Forza Edition 2019. Sorry @d.bakker84, maar met goede reden :+

Op de terugweg van vakantie zagen we opvallend veel roze auto's, voornamelijk Alto's en Twingo's. Vriendin zei daar over 'ik denk haast dat er geen mooie roze auto's kunnen bestaan', waarop ik antwoordde 'challenge accepted!'. Zij weer 'huh welke challenge?'. Nou, deze dus 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0HAgttuPz-P1jTDpGcehMf0MNB4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yiJX2KyuJI9tIhEaepRBVyRy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1IHtuH_bEEjLlW1zOPOmLFpMnR0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zQoqXMgkAQz67h97m7rdFjVC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans

jbbrans

jorank schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 16:30:
[...]

Nee helaas niet..
Heb van alles geprobeerd wat op internet word aangegeven maar ik denk dat het weer wachten word op een update..
Staan ze bij jou ook als gamepass in de xbox app library?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
@Melkunie Die Supra is nu inderdaad wel een beetje Barbie/kapper-kleur geworden. Ziet er verder wel heel gaaf uit zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:37
jbbrans schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 16:36:
[...]

Staan ze bij jou ook als gamepass in de xbox app library?
Ja maar dat komt omdat ik m niet heb gekocht maar via gamepass speel.

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Wanneer wordt je skill rating eigenlijk aangepast? Heb nu weer twee online races gedaan, maar blijft exact hetzelfde. Bij safety rating snap ik dat, maar bij skill verwacht ik weer fluctuatie ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 21:24
Timbox88 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 17:00:
Wanneer wordt je skill rating eigenlijk aangepast? Heb nu weer twee online races gedaan, maar blijft exact hetzelfde. Bij safety rating snap ik dat, maar bij skill verwacht ik weer fluctuatie ..
Duurt meestal even. Wanneer je in dat stukje van het menu bent moet je even op het Friends knopje drukken (Y op controller) Daar is ie meestal gelijk, of redelijk snel, aangepast.

Voor mij is dat ook de enige manier om mijn driver level te zien, bugged bij mij in alle andere menu's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Hebben jullie trouwens op PC ook dat je o.a. bomen in de achtergrond ziet vervormen. Alsof ze morphen van de ene plek naar de andere op je scherm.

Zal wel een gevolg zijn van DLSS zeker?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
MrGizMo schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 15:27:
[...]

Normaal gesproken wel, maar dan zie je dat ook op de xbox zelf terug. Nu is die optie er niet en lijkt het bij Turn10 opgeslagen te zijn, oftewel mijn 50 rondjes nachtrijden achievement blijft daardoor gelockt |:(

Wel bijna op 25 level 50 auto's nu :9

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Jordy8 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 17:11:
[...]

Duurt meestal even. Wanneer je in dat stukje van het menu bent moet je even op het Friends knopje drukken (Y op controller) Daar is ie meestal gelijk, of redelijk snel, aangepast.

Voor mij is dat ook de enige manier om mijn driver level te zien, bugged bij mij in alle andere menu's :P
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Phusebox schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 17:28:
Hebben jullie trouwens op PC ook dat je o.a. bomen in de achtergrond ziet vervormen. Alsof ze morphen van de ene plek naar de andere op je scherm.

Zal wel een gevolg zijn van DLSS zeker?
Jep! En het valt me ook op dat de game online aanzienlijk minder mooi is dan in singleplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DtVXYd_1ux-yiE-A34bnGaMkNMg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/owNfbiwMwqQm2tkEni8eIxlR.png?f=fotoalbum_large

Nog een screenshot. Deze is gemaakt zonder Photo Mode en oogt wel goed. Straks nog eens kijken hoe dat precies zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
5600x vervangen door 5800x3d... winst: 5 fps gemiddeld over 5 benchmarks.

Wereld van verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Phusebox schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 19:49:
5600x vervangen door 5800x3d... winst: 5 fps gemiddeld over 5 benchmarks.

Wereld van verschil.
Gast alsjeblieft.. FM is op dit moment gewoon verre van geoptimaliseerd.
Doe nu niet ineens of die 5800x3D niets voorstelt. Is op AM4 gebied de beste CPU die te krijgen is.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 20:06:
[...]

Gast alsjeblieft.. FM is op dit moment gewoon verre van geoptimaliseerd.
Doe nu niet ineens of die 5800x3D niets voorstelt. Is op AM4 gebied de beste CPU die te krijgen is.
Bijkomend issue is dat mijn geluid het niet meer doet. Hopelijk gaan ze de komende maanden nog optimaliseren dan. Nu eerst weer werkend geluid zien te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Phusebox schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 20:09:
[...]

Bijkomend issue is dat mijn geluid het niet meer doet. Hopelijk gaan ze de komende maanden nog optimaliseren dan. Nu eerst weer werkend geluid zien te krijgen.
Maar natuurlijk. Het zal bij jou ook eens goed gaan. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 20:10:
[...]

Maar natuurlijk. Het zal bij jou ook eens goed gaan. _O-
Jep FML... Forza Motorsport Loser... of dat andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
De game is grafisch trouwens wel een pareltje met ondergaande zon. Toen straks een race op Maple Valley en als die zon dan langzaam ondergaat wordt je echt verblind. Maar de weerkaatsing op de voorruit is echt super.

Hakone is ook prachtig vroegavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bij jullie ook Free Play en dan Advanced Setup kapot? Ik kom niet in een race. Enkel zwart scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Phusebox schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 20:45:
Bij jullie ook Free Play en dan Advanced Setup kapot? Ik kom niet in een race. Enkel zwart scherm.
Werkt als een zonnetje hier.
Zou snel die pauper 3080 vervangen.

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 12-10-2023 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Phusebox schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 20:45:
Same. Kon ook al geen verbinding meer maken met multiplayer.
Spel herstarten lijkt te helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door Jordy8 op 12-10-2023 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rominick
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-09 15:34
Helaas heeft mijn 4070ti het er moeilijk mee. Zijn er bepaalde settings die uit moeten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
rominick schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 21:14:
Helaas heeft mijn 4070ti het er moeilijk mee. Zijn er bepaalde settings die uit moeten ofzo?
Er staan hier en daar wel wat dingen in het topic over beeldscherminstellingen, inclusief plaatjes. Een 4070ti zou het spel op zijn minst normaal moeten kunnen draaien lijkt mij als zal het niet allemaal op ultra zijn :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Die nieuwe spec serie is erg leuk.

Formula Mazda op Mid Ohio O+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Al die grafische kaarten die moeite hebben…. Ik speelde toen straks lekker op de ROG Ally! Met alle settings op low! Als een zonnetje :+

De featured klasse in MP is erg tof :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 18:57
Sinds de nieuwe nvidia driver: 130-140 fps, 144hz gemiddeld op mijn 'pauper' 3080 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-09 12:43
Rene44 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 21:41:
Sinds de nieuwe nvidia driver: 130-140 fps, 144hz gemiddeld op mijn 'pauper' 3080 :)
Care to share settings :) ?

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rene44
  • Laatst online: 14-09 18:57
3440 x1440 @ 144Hz HDR, i5 12600K (stock) 3080
DRQ high
DLSS balanced
perf target unlocked
res scale 100%
ani 4x
raytracing: off
rtao: med
shadow: med
cube: med
car mod, livery: high
windshield: high
mirror: med
track tex: high
particle: high
motion: off
lens: auto.

DLSS als laatste instellen. Dan game afsluiten en opnieuw opstarten. benchmark: achieved: 113 fps. Kan vast nog mooier maar dit draait supersnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HachiPudi
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 14-09 14:37
BM schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 21:17:
Die nieuwe spec serie is erg leuk.

Formula Mazda op Mid Ohio O+
Morgen maar eens guuzen, die Mazda's lijken me lachen ja. Ben een beetje van de multiplayer afgedwaald na vorig weekend. Bijna de enthousiast tour af, leuke wagens in die serie!

Begint ergens ook te kriebelen om mn Thrustmaster TX eens te vervangen met een direct drive wiel, hoewel dat nog steeds een beetje overkill klinkt voor Motorsport...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10:31
De rammers zijn idd nog volop aanwezig. Net p3 gekwalificeerd, na de start aan kop, word ik in bocht 1 volledig naast de baan gezet door iemand achter me die niet remde. Toen lag ik 18e. Dit is twee keer gebeurd vanavond. Verder wel leuke races zo tussen de laatste plaatsen, als ze niet met z'n zessen zijn kun je er wel omheen rijden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Ik heb die eerste tour in de Builders Cup uitgespeeld en kreeg daarvoor een Ford GT, die ik gelijk in een showcase op Le Mans mocht testen.

Had blijkbaar nog niet gereden daar, dus toen ik met 355 km/u op het rechte stuk de zonsondergang tegemoet reed moest ik toch even grijnzen. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Ben er hier wel achtergekomen dat met 400+ rijden zorgt voor een vibratie door het hele beeld :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Ik begin me nog te amuseren online. Eigenlijk veel clean races gehad tot de laatste vanavond. Werd een beetje intens :D

Ja die tijdstraf. Ik probeer clean te racen maar ik was al commited in de bocht, kon echt nimmer ontwijken :/

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Scifo83 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 23:04:
Ik begin me nog te amuseren online. Eigenlijk veel clean races gehad tot de laatste vanavond. Werd een beetje intens :D

Ja die tijdstraf. Ik probeer clean te racen maar ik was al commited in de bocht, kon echt nimmer ontwijken :/

[YouTube: Forza Motorsport Online race]
Ik vind die klasse ook echt het leukst tot nu toe. Genoeg grip, niet meteen een enorme crash als er eat gebeurd, close racen.

Qua penalty, ik heb het idee dat ze kijken of je iets hebt gedaan om een botsing te voorkomen. Has los of remmen. Zal niet altijd een straf voorkomen, maar heb het idee dat dit wel een grote rol speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
Phusebox schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 23:18:
[...]

Ik vind die klasse ook echt het leukst tot nu toe. Genoeg grip, niet meteen een enorme crash als er eat gebeurd, close racen.
Idd zalig close racen.

Ik heb mezelf ook een deftig low downforce setupke gemaakt voor Hakone en Grand Oak. Voorkant van 120 -> 100 en achterkant 90 -> 70. Rembalans op 44%. Wagen roteert goed en goeie topspeed.

Rij op Hakone in race makkelijk 1.06 en Grand Oak makkelijk 58'ers :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Scifo83 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 23:31:
[...]

Idd zalig close racen.

Ik heb mezelf ook een deftig low downforce setupke gemaakt voor Hakone en Grand Oak. Voorkant van 120 -> 100 en achterkant 90 -> 70. Rembalans op 44%. Wagen roteert goed en goeie topspeed.

Rij op Hakone in race makkelijk 1.06 en Grand Oak makkelijk 58'ers :P
Mja van mij mogen ze online races locken wat betreft tuning etc.

Heb liever een gelijk veld voor iedereen. Ook omdat ik geen tijd heb om me bezig te houden met tunes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scifo83
Phusebox schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 23:34:
[...]

Mja van mij mogen ze online races locken wat betreft tuning etc.

Heb liever een gelijk veld voor iedereen. Ook omdat ik geen tijd heb om me bezig te houden met tunes.
Gewoon met downforce spelen en rembalans lijkt me al genoeg. De rest zijn maar “marginal” gains. Speel ook met controller dus rijlijnen zijn voor mij al belangrijker :p

[ Voor 8% gewijzigd door Scifo83 op 12-10-2023 23:42 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rominick
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-09 15:34
Helaas kan ik het spel niet eens normaal spelen zonder hem op low te moeten zetten.
Terwijl ik horizon 5 altijd op ultra 144 fps heb gespeeld.

Voordat ik mijn cpu upgrade (deze was altijd en voor alles zeer goed genoeg).
Ryzen 2600x
16gb 2666 ram
msi x470
palit 4070ti

Dit zou toch wel beetje werkbaar moeten zijn op 1440p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
Ik heb een 8700k met 1080GTX. Speelt vlot op 1440p, ik heb natuurlijk wel alle toeters en bellen afstaan.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
Melkunie schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 16:31:
Ben ook al wat voorzichtig begonnen met wat livery's. Verder weinig gedachten er achter, gewoon wat aankloten met stickers totdat ik het wel aardig vind :)

[Afbeelding]
BMW M3 1991, voornamelijk een test voor een ideetje wat ik had om diepte te maken, zie de randjes van de M-strepen.

[Afbeelding]
Hyundai Veloster N Forza Edition 2019. Sorry @d.bakker84, maar met goede reden :+

Op de terugweg van vakantie zagen we opvallend veel roze auto's, voornamelijk Alto's en Twingo's. Vriendin zei daar over 'ik denk haast dat er geen mooie roze auto's kunnen bestaan', waarop ik antwoordde 'challenge accepted!'. Zij weer 'huh welke challenge?'. Nou, deze dus 8)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die zijn wel heel tof! Staan ze toevallig ook online :P ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
@MrGizMo, als het goed is wel, maar weet nog niet goed hoe het werkt. Kun je ergens zoeken op mijn username om ze te zien? Brmbrm4275 zou je dan moeten hebben :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik ben ook even in de paintshop gedoken en me alvast voorbereid op de mogelijke MX5 in de Got-League!

Niet slecht al vond ik het zelf voor mijn 1e paintjob. Het tweakers logo bestaat uit iets van 40 layers... Ik gok dat een behendig iemand dat in 5 layers kan ofzo :p Mocht iemand het logo willen gebruiken. Naam van de vinyl ofzo heet Tweakers Logo dacht ik. Het is geen 100% waarheidsgetrouw logo, maar ik vond dat ik na een uur wel genoeg layers had gebundeld :).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hnH6JJRHbc7P33X2sd1twN0BgVA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/znb070lZjIYRFSB9TTEJduFZ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3CYqDxrh3_VJ4OQzxqJAnfGRKWw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7rCMmEJxhCE6SdVOsycvrupa.png?f=fotoalbum_large

Het slangenthema heeft met Kill Bill en mijn gamertag te maken, alhoewel de D ooit op een of andere manier is weggevallen...

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-10-2023 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
rominick schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 23:41:
Helaas kan ik het spel niet eens normaal spelen zonder hem op low te moeten zetten.
Terwijl ik horizon 5 altijd op ultra 144 fps heb gespeeld.

Ryzen 2600x
16gb 2666 ram
msi x470
palit 4070ti

Met alles op low en zonder ray tracing wellicht?

Ik kom met een 5800x3d, 32 gb, 3080 en het meeste op high tot 70 a 75 fps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
Melkunie schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 00:48:
@MrGizMo, als het goed is wel, maar weet nog niet goed hoe het werkt. Kun je ergens zoeken op mijn username om ze te zien? Brmbrm4275 zou je dan moeten hebben :)
Ga vanmiddag eens checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Money glitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HachiPudi
rominick schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 23:41:
...

Ryzen 2600x
16gb 2666 ram
msi x470
palit 4070ti

In de video van Digital Foundry over FM op PC hebben ze het er wel over dat een aantal settings veel effect lijkt te hebben op CPU gebruik.

Persoonlijk heb ik eerder van het jaar mijn 2700x vervangen, die leek in een aantal (danwel niet goed geoptimaliseerde) spellen niet meer mijn 6800XT bij te kunnen benen. Bij jou is die onbalans dus nog net wat groter. Ik zou zeker een nieuwe CPU overwegen. Maar dat heeft dus vooral effect op de wat zwaardere nieuwe spellen.

[ Voor 4% gewijzigd door HachiPudi op 13-10-2023 06:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mja het zijn maar cwedits, geen echte credits. :+

En dit soort dingen zijn leuk om gebanned te worden. Dus of het je dat waard is dat je je gamertag kwijt bent etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
HachiPudi schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 06:41:
[...]

In de video van Digital Foundry over FM op PC hebben ze het er wel over dat een aantal settings veel effect lijkt te hebben op CPU gebruik.

Persoonlijk heb ik eerder van het jaar mijn 2700x vervangen, die leek in een aantal (danwel niet goed geoptimaliseerde) spellen niet meer mijn 6800XT bij te kunnen benen. Bij jou is die onbalans dus nog net wat groter. Ik zou zeker een nieuwe CPU overwegen. Maar dat heeft dus vooral effect op de wat zwaardere nieuwe spellen.
Ik heb bij de benchmark zowel bij de 5600x en 5800x3d nog nooit gezien dat iets CPU limited was.

Misschien als je op Ultra met hoge fps wil spelen. Maar dan heb je ook een 4090 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HachiPudi
Phusebox schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 06:43:
[...]

Ik heb bij de benchmark zowel bij de 5600x en 5800x3d nog nooit gezien dat iets CPU limited was.

Misschien als je op Ultra met hoge fps wil spelen. Maar dan heb je ook een 4090 nodig.
Zo'n Zen 3 processor is dan ook wel weer een slag sneller dan een Zen processor. Ik zeg het meer om aan te geven dat het zeker waard is om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
HachiPudi schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 06:54:
[...]

Zo'n Zen 3 processor is dan ook wel weer een slag sneller dan een Zen processor. Ik geef het meer even aan om aan te duiden dat het zeker waard is om naar te kijken.
True maar je zou dan ook bij de benchmark van FM een indicatie moeten zien dat de CPU de beperkende factor is.

En van een 2600 upgraden is inderdaad altijd de moeite waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:52

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Woensdag de Renault Mégane gekocht en de eerste drie races van de cup gedaan, blijft nog wel wennen aan de controls want de auto's zijn een heel stuk zwaarder en sturen moeilijker de bochten door dan bij de F1 auto's wat ik veel gewend ben haha.

Kan je uiteindelijk die trainingen ook overslaan? Want het is niet racen en gaan.. :D
En ik zie de nut er niet echt van in aangezien er geen trainingsprogramma's zijn maar je gewoon even snel 3 rondjes moet rijden en klaar..

[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 13-10-2023 08:33 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

G_Dragon schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 08:31:
Woensdag de Renault Mégane gekocht en de eerste drie races van de cup gedaan, blijft nog wel wennen aan de controls want de auto's zijn een heel stuk zwaarder en sturen moeilijker de bochten door dan bij de F1 auto's wat ik veel gewend ben haha.

Kan je uiteindelijk die trainingen ook overslaan? Want het is niet racen en gaan.. :D
Ja, als de practice begint, op exit klikken en dan krijg je de optie skip practice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
uchiha tijntje schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 08:32:
[...]

Ja, als de practice begint, op exit klikken en dan krijg je de optie skip practice.
Oh held, dank je wel!
Hoe bevalt jou het spel?

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 13-10-2023 08:34 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 18:55
Ik dacht gisteren de racecraft achievement gehaald te hebben..passeer minstens 12 auto's in featured mp. Blijken het er minimaal 13 te moeten zijn 8)7

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:26

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

uchiha tijntje schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 01:15:
Ik ben ook even in de paintshop gedoken en me alvast voorbereid op de mogelijke MX5 in de Got-League!

Niet slecht al vond ik het zelf voor mijn 1e paintjob. Het tweakers logo bestaat uit iets van 40 layers... Ik gok dat een behendig iemand dat in 5 layers kan ofzo :p Mocht iemand het logo willen gebruiken. Naam van de vinyl ofzo heet Tweakers Logo dacht ik. Het is geen 100% waarheidsgetrouw logo, maar ik vond dat ik na een uur wel genoeg layers had gebundeld :).

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Het slangenthema heeft met Kill Bill en mijn gamertag te maken, alhoewel de D ooit op een of andere manier is weggevallen...
Vet die met dat Tweakers logo :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

G_Dragon schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 08:33:
[...]

Oh held, dank je wel!
Hoe bevalt jou het spel?
Super. 20 jaar geleden dat ik zo in een racegame zit. Ik kan uren hotlappen om die paar tiende te vinden. :) En de races in MP zijn echt zo tof. SP geef ik verder weinig om.

Helaas zijn mijn pedalen kapot dus de laatste 2 dagen niet goed kunnen spelen. Maar zelfs met de livery designs zie ik me uren zoet kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
uchiha tijntje schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:21:
[...]

Super. 20 jaar geleden dat ik zo in een racegame zit. Ik kan uren hotlappen om die paar tiende te vinden. :) En de races in MP zijn echt zo tof. SP geef ik verder weinig om.

Helaas zijn mijn pedalen kapot dus de laatste 2 dagen niet goed kunnen spelen. Maar zelfs met de livery designs zie ik me uren zoet kunnen zijn.
Oh dan vermaak jij je nog wel uren met dit spel als ik het zo lees, wat vind je tot nu toe de fijnste klasse om te rijden? Want persoonlijk vind ik sommige auto's echt niet vooruit te branden (zoals die Renault Mégane) en lijk je ook niet zo snel over de baan te gaan, kan daarom niet wachten op de snellere auto's.

Oh meen je, wanneer krijg je weer nieuwe pedalen binnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

G_Dragon schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:24:
[...]

Oh dan vermaak jij je nog wel uren met dit spel als ik het zo lees, wat vind je tot nu toe de fijnste klasse om te rijden? Want persoonlijk vind ik sommige auto's echt niet vooruit te branden (zoals die Renault Mégane) en lijk je ook niet zo snel over de baan te gaan, kan daarom niet wachten op de snellere auto's.

Oh meen je, wanneer krijg je weer nieuwe pedalen binnen?
Heb nog geen voorkeur. Alle auto’s hebben wel wat. De onderstuurde C klasse auto’s hebben net zoveel charme als de R klasse auto’s vind ik :P Het gaat er mij over dat ik ze door krijg en constant snel kan worden. :P Soms is dat met een b klasse auto lastiger dan een R klasse bijvoorbeeld.

Als ik nieuwe bestel dan wel als Fanatec snel reageer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
uchiha tijntje schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:29:
[...]

Heb nog geen voorkeur. Alle auto’s hebben wel wat. De onderstuurde C klasse auto’s hebben net zoveel charme als de R klasse auto’s vind ik :P Het gaat er mij over dat ik ze door krijg en constant snel kan worden. :P Soms is dat met een b klasse auto lastiger dan een R klasse bijvoorbeeld.

Als ik nieuwe bestel dan wel als Fanatec snel reageer. :)
Jezelf constant verbeteren met elke klasse vind je heel mooi begrijp ik, beetje hotlaps rijden. Ik ben meer van het racen en weer door naar de volgende race, ik stuur nu vaak nog te snel in omdat ik gewend ben veel sneller te gaan. Maar dat is gewoon racen en even omschakelen, wil je anders een keer samen rijden als je weer kan rijden?

Oh je zit nu in afwachting van reactie, ik hoop dat je snel reactie krijgt zodat je nieuwe kan bestellen. Want je wil dit weekend wel graag weer racen neem ik aan :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldhssc
  • Laatst online: 09:39
Gisteravond er wel achter gekomen dat je de ForzaGT klasse online wel beter kunt vermijden..
P3 gestart, bocht 1 vol op het grind geduwd, Eau rouge daarna ook niet overleefd...
Rest van de avond tourwagens, snelheid is iets lager en de auto's overleven een duwtje links of rechts

Zie hier filmpje van mijn lobby op reddit: https://www.reddit.com/r/...rating_s_safety_gt_lobby/

[ Voor 20% gewijzigd door ronaldhssc op 13-10-2023 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
skreppiedoe schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 08:37:
Ik dacht gisteren de racecraft achievement gehaald te hebben..passeer minstens 12 auto's in featured mp. Blijken het er minimaal 13 te moeten zijn 8)7
Heb het idee dat er hoort te staan, meer dan 12 auto's inhalen. Dan klopt het weer wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
ronaldhssc schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:06:
Gisteravond er wel achter gekomen dat je de ForzaGT klasse online wel beter kunt vermijden..
P3 gestart, bocht 1 vol op het grind geduwd, Eau rouge daarna ook niet overleefd...
Rest van de avond tourwagens, snelheid is iets lager en de auto's overleven een duwtje links of rechts
Hangt een beetje van de lobby af ook denk ik, hier nergens last van gehad afgelopen woensdag in de GT-lobby. Maar het is vooral veel anticiperen op vanaf welke kant ze je komen torpederen voor zover mogelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 18:55
timmie271 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:39:
[...]

Heb het idee dat er hoort te staan, meer dan 12 auto's inhalen. Dan klopt het weer wel...
Maar dat staat er dus niet :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldhssc
timmie271 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:41:
[...]

Hangt een beetje van de lobby af ook denk ik, hier nergens last van gehad afgelopen woensdag in de GT-lobby. Maar het is vooral veel anticiperen op vanaf welke kant ze je komen torpederen voor zover mogelijk :+
Ja dit klopt zeker, maar ik heb het idee dat het sinds woensdag hard achteruit is gegaan met de kwaliteit van het rammen, wel gister ook een paar keer in races met de Mazda formula van achter geramd, diegene kregen wel elke keer een penalty, mijn race was wel fcked. Dat lijkt dus enigszins goed te werken.

Maar ik heb wel het idee dat of de matchmaking op basis van safety rating S niet goed werkt, of je krijgt die safety rating bij een pakje boter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

ronaldhssc schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:50:
[...]

Ja dit klopt zeker, maar ik heb het idee dat het sinds woensdag hard achteruit is gegaan met de kwaliteit van het rammen, wel gister ook een paar keer in races met de Mazda formula van achter geramd, diegene kregen wel elke keer een penalty, mijn race was wel fcked. Dat lijkt dus enigszins goed te werken.

Maar ik heb wel het idee dat of de matchmaking op basis van safety rating S niet goed werkt, of je krijgt die safety rating bij een pakje boter..
Een rank / rating heeft volgens mij altijd een periode nodig om goed te kunnen functioneren. Op basis van 5 races bijv. kun je weinig destilleren over hoe iemand zich continue gedraagt. In het begin zal dat dan ook best wel kunnen fluctueren dan wel dat teveel mensen een bepaalde rating hebben die ze eigenlijk niet verdienen of andersom.

Dat is bij games als Halo ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Oef. Zo erg heb ik het zelf gelukkig nog niet meegemaakt in de GT lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldhssc
Jordy8 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:08:
[...]

Ik moet ook zeggen dat dit circuit niet echt geschikt is voor deze klasse, maar de race hierna was op spa. Maar hier was het ongeveer hetzelfde. Toen weer snel terug naar de tourwagens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Jordy8 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:08:
[...]

En volgens mij is het niet eens altijd onwil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2023 21:38 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MAX3400
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GFNf7xuicyVnyBrXeArPb21MEkU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zrQexoza2OAgWbH93Uw789AA.png?f=fotoalbum_large
Zo, klaar... *O*

Tijd om echt te gaan racen in het spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Timbox88 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:23:
[...]

En volgens mij is het niet eens altijd onwil :)
Dat denk ik ook. Je ziet mensen (en ik mezelf ook) soms keuzes maken die voor situatie A een geschikte keuze is (iemand zien spinnen en afremmen dan wel van je lijn af gaan) waardoor je in situatie B terecht komt, waardoor iemand anders wellicht anticipeert door te remmen of van zijn lijn af te gaan en zo is het een vorm van ketting reactie. Gisteren had ik ook compleet en onverwacht mijn rempunt gemist (ik zat snel even naar mijn bandjes te kijken) waardoor het leek alsof ik een volledige dive bomb deed, maar ik probeerde met man en macht iedereen te ontwijken wat gelukkig gelukt was, maar dat scheelde maar net. En uiteraard zijn er mensen die dit bewust doen, maar het is denk ik vaker een vorm van onoplettendheid of de ketting reactie dan moedwilligheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
MAX3400 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:50:
[Afbeelding]
Zo, klaar... *O*

Crisis, waar haal je de tijd vandaan _O-

Dacht dat ik er al veel tijd in had zitten

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:50:
[Afbeelding]
Zo, klaar... *O*

Jij bent multimiljonair en werkt niet neem ik aan?

Pagina: 1 ... 16 ... 26 Laatste