Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Lijkt het op inderdaad. In de race had hij een DNF.uchiha tijntje schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:04:
[...]
Is volgens mij gewoon een fout in de timing table. Had ik ook een keer, maar die was in de race gewoon niet sneller.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Of wellicht een glitch qua verbinding. Maar het is iig geen cheater volgens mij.Rivanov schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:13:
[...]
Lijkt het op inderdaad. In de race had hij een DNF.
Wat een beta product.
En graphics zijn super blurry op een pc met 3080.
[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 08-10-2023 14:20 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Phusebox schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:15:
Pff wat een bagger spel zeg. Hopelijk komen ze snel met fixes want huh saved de helft niet. Blijft heel vaak hangen op appying updates en dan kan ik de vorige race weer opnieuw doen.
Wat een beta product.

3080 is ook midrange.
[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 08-10-2023 14:19 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tja elke andere race game die ik speel ziet er beter uit. En dan ook nog eens met hogere fps.Rivanov schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:16:
[...]
het zal ook eens niet.
3080 is ook midrange.
Pff klaar mee. Nu al 3x dezelfde race opnieuw gedaan. Klote spel. En dan met name vanwege de bugs en grafische xbox 360 kwaliteit.
[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 08-10-2023 14:23 ]
Het was in het begin toch wel wat frustratie over de geluidsbug bijv in de megane RS en de Audi RS3 / TT, maar wat rijdt het toch lekker zeg.
Een beetje gemopper in het begin over het ervaringspunten gebonden upgrade systeem, maar ik snap hem wel nu. Begin echt een band met die Megane RS te krijgen en je merkt de upgrades goed. Ik rijd momenteel op realistic race setting, dus geen terugspoel gekkigheid. Heb me dus wel flink verkeken de eerste keer op een natte baan, ging zo via de grindbak de bandenstapel in.
Vermaak me er toch veel meer mee dan ik in eerste instantie had gedacht.
Zelf geen enkele crash gehad op series X. ff afkloppen lol.flugelisoke schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 08:26:
Het is wel erg storend dat de game alles behalve stabiel is op de series X. De game crasht echt te vaak naar het dashboard.
Jullie ook deze ervaring?
Ik heb begrepen dat elke publisher speciaal een Phusebox editie uitbrengt. Belangrijkste kenmerk is dat het klote werkt.Phusebox schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:20:
[...]
Tja elke andere race game die ik speel ziet er beter uit. En dan ook nog eens met hogere fps.
Pff klaar mee. Nu al 3x dezelfde race opnieuw gedaan. Klote spel.
Game publisher, autofabrikant, vaatwasfabrikant, stofzuigerfabrikant.uchiha tijntje schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:23:
[...]
Ik heb begrepen dat elke publisher speciaal een Phusebox editie uitbrengt. Belangrijkste kenmerk is dat het klote werkt.
Nee, de héle wereld is tegen Phusebox.
[ Voor 22% gewijzigd door Rivanov op 08-10-2023 14:26 ]
https://forums.forza.net/...6409/192?u=octagonqontrolPhusebox schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:25:
Blijft 3 van de 5 keer hangen op dit scherm. En dan ben je dus al je progressie kwijt.
[Afbeelding]
Ik heb het opgelost in ieder geval...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Mja zit op PC. Ga eens kijken.MAX3400 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:26:
[...]
https://forums.forza.net/...6409/192?u=octagonqontrol
Ik heb het opgelost in ieder geval...
Maar ook gewoon settings die ik aanpas worden niet gesaved. Moet elke keer bij game starten weer die settings allemaal nalopen.
Enkel de input wordt bij mij niet gesaved. Die staat standaard op Fanatec CSL DD en moet ik naar mijn eigen custom input omzetten. Maar al het andere blijft gewoon behouden.Phusebox schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:28:
[...]
Mja zit op PC. Ga eens kijken.
Maar ook gewoon settings die ik aanpas worden niet gesaved. Moet elke keer bij game starten weer die settings allemaal nalopen.
[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 08-10-2023 14:30 ]
Mijn raceronde record staat op 00:00,760Rivanov schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:13:
[...]
Lijkt het op inderdaad. In de race had hij een DNF.
Jammer alleen dat het wel direct een qualironde kostte

Gamertag: timmie271
Moelijk? Gewoon een paar lobbies afrwerken en je komt vanzelf meer dan 18 mensen tegen; dan niet kwalificeren en lekker je best doen in de race. Iedereen die ik ken heeft de cheevo al door even goed een keer te raggen/racen in een volle lobby.Exactor it schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:12:
De maak 12 plekken goed achievement is best te doen als de rest hun dodge viper niet upgrade of spect voor snelheid op Road of Americas. Even een uurtje je Viper levelen en de 'moeilijkste' achievement is een eitje.
Moeilijkste achievement? Succes dan met de volgende 3:Exactor it schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:12:
De maak 12 plekken goed achievement is best te doen als de rest hun dodge viper niet upgrade of spect voor snelheid op Road of Americas. Even een uurtje je Viper levelen en de 'moeilijkste' achievement is een eitje.
- Garage Royalty, lvl 50 op 30 auto’s.
- Setting the Standard, 10k credits op gedeelde tunes.
- Influencer, 10k credits op gedeelde designs.
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Die bovenste is ook niet heel lastig; kost wat tijd maar omgerekend is het 150 uur totaal aan race/rij-tijd om dat voor elkaar te krijgen.Froggle schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:31:
[...]
Moeilijkste achievement? Succes dan met de volgende 3:
Onderste 2 zijn al binnen.Froggle schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:31:
[...]
Moeilijkste achievement? Succes dan met de volgende 3:
Hier ontbreken alleen de lvl 50 auto's en de aller, maar dan ook echt allerlastigste achievement. 50 laps in de nacht wil niet unlocken

Tips hoe ik die andere 2 doe dan? Idd de bovenste is gewoon doen, maar tunes en paints zijn niet mijn ding.timmie271 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:34:
[...]
Onderste 2 zijn al binnen.
Hier ontbreken alleen de lvl 50 auto's en de aller, maar dan ook echt allerlastigste achievement. 50 laps in de nacht wil niet unlockenstaat op 98%.....
Dat is de enige skill based achievement in het spel. Ofja, naast de twee word niet geraakt/blijf op baan dingen. De rest is grinden.MAX3400 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:27:
[...]
Moelijk? Gewoon een paar lobbies afrwerken en je komt vanzelf meer dan 18 mensen tegen; dan niet kwalificeren en lekker je best doen in de race. Iedereen die ik ken heeft de cheevo al door even goed een keer te raggen/racen in een volle lobby.
Snelste is met een vriendje; bijvoorbeeld allebei dezelfde A of S klasse auto. Standaard kleur vervangen en opslaan/sharen. Bestaande setup ook gewoon opslaan en sharen. Dan elkaars tune & design dus downloadne en toepassen. En dan 50x 1 ronde rijden op Eaglerock Oval. In de nacht. Met regen.Froggle schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:38:
[...]
Tips hoe ik die andere 2 doe dan? Idd de bovenste is gewoon doen, maar tunes en paints zijn niet mijn ding.
Kost je, inclusief laadtijden op de XSX ongeveer een uurtje; waarschijnlijk minder.
/edit: het moet echt 50x 1 ronden zijn. Want je krijgt 200 credits per race; niet per aantal ronden.
[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 08-10-2023 15:43 ]
Heerlijk, ik dacht laatst nog even: waar is die 'zeikerd' toch gebleven, Maar gelukkig verfrist hij onze hoofden met zijn meningen zonder filters.Phusebox schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:15:
Pff wat een bagger spel zeg. Hopelijk komen ze snel met fixes want de game saved de helft niet. Blijft heel vaak hangen op applying upgrades en dan kan ik de vorige race weer opnieuw doen.
Wat een beta product.
En graphics zijn super blurry op een pc met 3080.
Tegenwoordig wordt een beta gewoon gereleased. Hier zitten overduidelijk nog de nodige, onmisbare, fouten in.
In tegenstelling tot met bijvoorbeeld horizon games, die standaard naar de desktop crashen als ik ook andere applicaties op de achtergrond heb draaien.
De ergste hier zijn crash naar home, of schermen die blijven hangen wat soms ook progressie kan kosten.darkkingll schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 16:43:
Heb ik zoveel mazzel dan? Ik heb namelijk nog geen serieuze game-braking bugs meegemaakt, met mijn midrange gaming laptop.
In tegenstelling tot met bijvoorbeeld horizon games, die standaard naar de desktop crashen als ik ook andere applicaties op de achtergrond heb draaien.
Verder draait het dikke prima
Even denken...Phusebox schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 16:40:
Tja, leuk die early access maar je betaalt daar extra voor, dan moet het ook gewoon werken.
Tegenwoordig wordt een beta gewoon gereleased. Hier zitten overduidelijk nog de nodige, onmisbare, fouten in.
Officieel komt de game aanstaande dinsdag uit. Ik heb Early Access. En tijd teveel / gepland. Dus, er zit sinds woensdagavond op de kop af 60 uur aan gameplay in het spel. Eerlijk gezegd denk ik dat ik van die 60 uur er ongeveer 57 positief achter de Xbox heb gezeten en 3 uur wat kleine irritaties waaronder dus een rollback/crash die ik dus het weten op te lossen.
Eigenlijk echt prima vermaakt tot nu toe, ook met @timmie271 @rhwerkman @Stoksbrood @D-Ed en @Nielless in multiplayer / party / ouwehoeren over het spel en wat er allemaal kan. Geloof dat het op de XSX allemaal net ietsjes beter draait of minder vaak "crasht" echter ik kan dan nog steeds alleen zeggen dat het waarschijnlijk een onhandige / exotische combinatie van PC-onderdelen zou zijn (of drivers).
Omgerekend dus in de regio van 40 cent per uur om early access te mogen spelen. Top, klinkt als een gratis game eerder mogen spelen
Het is dat de XSX geen ultrawide ondersteunt anders zou ik die bij mijn rig neerzetten.
Grafisch ziet het er op de XSX beter uit dan op een PC met 3080, maar ik vind een ultrawide al beperkt qua wat je kunt zien. Heb de viewing angle al aangepast zodat ik de binnenspiegel kan zien. Buitenspiegel zie ik helemaal niet.
Ik heb helaas niet zoveel tijd, maar zou graag eens online met jullie meerijden. Heb nu al met 1 online event teveel divebombers meegemaakt die geen penalty krijgen.
[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 08-10-2023 16:54 ]
Dat is dan weer jouw voordeel, denk ik. De keren dat ik "Quit" heb geklikt op de XSX; dan nog ben je een stukje progressie kwijt. Het lijkt erop alsof een klein gedeelte van de career in RAM zit en verloren gaat op onhandige momenten. Echt, te debiel voor woorden; zeker in de tijd dat cloud-storage geen klap kost en een savegame hoogstens een paar MB aan parameters zou zijn?Phusebox schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 16:53:
Geen crashes hier, maar gewoon progressie bugs. Nu heb ik me maar aangeleerd om na elke race geen upgrades te doen en dan exit naar desktop.
Maar, in ander nieuws, kom/wil je weer racen in de GoT league? Of is dat niet meer jouw ding door andere interesses / games?
Hoe werkt de got league? Ik heb daar wel oren naarMAX3400 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 16:55:
[...]
Dat is dan weer jouw voordeel, denk ik. De keren dat ik "Quit" heb geklikt op de XSX; dan nog ben je een stukje progressie kwijt. Het lijkt erop alsof een klein gedeelte van de career in RAM zit en verloren gaat op onhandige momenten. Echt, te debiel voor woorden; zeker in de tijd dat cloud-storage geen klap kost en een savegame hoogstens een paar MB aan parameters zou zijn?
Maar, in ander nieuws, kom/wil je weer racen in de GoT league? Of is dat niet meer jouw ding door andere interesses / games?
Ben na 2 jaar eindelijke redelijk herstellende van twee frozen shoulders.MAX3400 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 16:55:
[...]
Dat is dan weer jouw voordeel, denk ik. De keren dat ik "Quit" heb geklikt op de XSX; dan nog ben je een stukje progressie kwijt. Het lijkt erop alsof een klein gedeelte van de career in RAM zit en verloren gaat op onhandige momenten. Echt, te debiel voor woorden; zeker in de tijd dat cloud-storage geen klap kost en een savegame hoogstens een paar MB aan parameters zou zijn?
Heb iRacing daardoor moeten opgeven, en ja ik zou graag weer eens mee doen. Kan nog niet heel lange races doen met mijn schouder maar gaat steeds beter.
Neem aan dat deze titel online crossplay ondersteund?
[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 08-10-2023 16:59 ]
[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 10uchiha tijntje schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 16:57:
[...]
Hoe werkt de got league? Ik heb daar wel oren naar
Sowieso met @Nielless & @timmie271 al bezig om wat ideeen en auto's op een rijtje te zetten. De nieuwe Motorsport geeft veel gave ideeen zoals meer progressie qua weer & track-condition. Een grid van 24 mensen. Iets bredere mogelijkheden tot PI opleggen ipv een exacte auto.
Komt eraan; sit tight
Weet niet wat je onder lang verstaat (of een keer wil proberen); de races waren vaak 15 en 40 minuten (sprint & main) ongeacht de autoklasse.Phusebox schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 16:58:
[...]
Kan nog niet heel lange races doen met mijn schouder maar gaat steeds beter.
Neem aan dat deze titel online crossplay ondersteund?
En ja, crossplay staat aan want @Stoksbrood speelt op een PC en heeft al een aantal uurtjes ook online gespeeld van de week
[ Voor 31% gewijzigd door MAX3400 op 08-10-2023 17:01 ]
Leuk! Ik houd het graag in de gaten.MAX3400 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 16:59:
[...]
[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 10
Sowieso met @Nielless & @timmie271 al bezig om wat ideeen en auto's op een rijtje te zetten. De nieuwe Motorsport geeft veel gave ideeen zoals meer progressie qua weer & track-condition. Een grid van 24 mensen. Iets bredere mogelijkheden tot PI opleggen ipv een exacte auto.
Komt eraan; sit tight![]()
[...]
Weet niet wat je onder lang verstaat (of een keer wil proberen); de races waren vaak 15 en 40 minuten (sprint & main) ongeacht de autoklasse.
En ja, crossplay staat aan want @Stoksbrood speelt op een PC en heeft al een aantal uurtjes ook online gespeeld van de week
Keep me posted.MAX3400 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 16:59:
[...]
[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 10
Komt eraan; sit tight![]()
[...]
Weet niet wat je onder lang verstaat (of een keer wil proberen); de races waren vaak 15 en 40 minuten (sprint & main) ongeacht de autoklasse.
Dus precies wat ik ook heb. Career is hier atm gewoon niet te doen!MAX3400 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 09:29:
[...]
Hier precies omgekeerd; ben niet uit MP gecrashed ofzo; de SP daarentegen lijkt bij mij buggy'er want al paar keer terug naar dashboard maar ook progress niet opgeslagen hierdoor (rollback 2 races) etc.
En mogelijk (nadruk) zit ik op een career-breaking punt; 1 blok met races wil gewoon niet laden![]()
/edit: https://forums.forza.net/...r-mode-progress/626409/24 dus ik ben voorlopig f**ked
/edit2: ik ga opnieuw installeren op de XSX; uit snelheid laat ik de high-res textures maar even achterwege; scheelt zomaar 40GB aan data.
Ook dat werkt bij mij niet. Na race afgesloten en restart en boem hangt weer naar apply upgradesPhusebox schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 16:53:
Geen crashes hier, maar gewoon progressie bugs. Nu heb ik me maar aangeleerd om na elke race geen upgrades te doen en dan exit naar desktop.
Het schommelt idd. Hier 0,0 problemen gehad met de career dus mij hoor je niet klagen. Daarentegen vloog de controller van @MAX3400 bijna de kamer door uit frustratie met het probleem dat je noemtMrGizMo schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 17:03:
[...]
Dus precies wat ik ook heb. Career is hier atm gewoon niet te doen!
[...]
Ook dat werkt bij mij niet. Na race afgesloten en restart en boem hangt weer naar apply upgrades
Reinstall had dat probleem wel opgelost uiteindelijk (ook geen upgrades meer uitgevoerd). Bij mij is een achievement gebugged. Dus hoop dat ze die ook fixen gezien ik mijn save niet even tijdelijk kan verwijderen

FM GoT Racing League - Seizoen 1
FM GoT Racing League - Seizoen 1Auto's, banen etc. moet nog allemaal bepaald worden en zal nog wel enige weken duren voordat iedereen ingespeeld is ook, dus datums volgen nog
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Zal ook wel even tijd nodig hebben toch? Aantal spelers zullen de komende herfstvakantie misschien pas voor het eerst spelen of tijd hebben om eens te beginnen? Sowieso zit er een kans in dat mensen nog niet genoeg knaken of car-level hebben.Nielless schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 17:14:
Auto's, banen etc. moet nog allemaal bepaald worden en zal nog wel enige weken duren voordat iedereen ingespeeld is ook, dus datums volgen nog
Eerst maar eens wat bugs en ideeen platslaan; zou zonde zijn als T10 dwarsligt in onze race-league...
Jep, zal in december ergens worden denk ikMAX3400 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 17:18:
[...]
Zal ook wel even tijd nodig hebben toch? Aantal spelers zullen de komende herfstvakantie misschien pas voor het eerst spelen of tijd hebben om eens te beginnen? Sowieso zit er een kans in dat mensen nog niet genoeg knaken of car-level hebben.
Eerst maar eens wat bugs en ideeen platslaan; zou zonde zijn als T10 dwarsligt in onze race-league...
Verder geen problemen op de PC. Op native 1440p met alles op ultra en raytracing alleen reflecties op de auto zit ik rond de 90-144fps.
Speel de builder cups nu maar op de xsx.
Maar kom nog genoeg Ayrton Senna's tegen die iets teveel het credo aanhouden; "If you no longer go for a gap you are no longer a racing driver" en die denken dat de race gewonnen wordt in Lap 1 Turn 1.
Hopelijk kunnen we ook snel iemand zijn SR zien. Dan krijg je ook een beter beeld tegen wat voor niveau je het opneemt.
Mag het toch sterk hopen dat die patch er voor dinsdag is. Anders gaat het nog mooi worden met release day. En ja logisch dat weekend er niks aan doen natuurlijkPhusebox schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 17:07:
@MrGizMo Hmm, ik hoop dat dit bij mij geen one off was dan en het blijft werken.
En hopelijk komen ze met een day one patch nog, want dit is gewoon echt slecht.
Ja maar dat moet dus eigenlijk niet de bedoeling zijntimmie271 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 17:12:
[...]
Het schommelt idd. Hier 0,0 problemen gehad met de career dus mij hoor je niet klagen. Daarentegen vloog de controller van @MAX3400 bijna de kamer door uit frustratie met het probleem dat je noemt![]()
Reinstall had dat probleem wel opgelost uiteindelijk (ook geen upgrades meer uitgevoerd). Bij mij is een achievement gebugged. Dus hoop dat ze die ook fixen gezien ik mijn save niet even tijdelijk kan verwijderen

Ja ik ben altijd juist extra voorzichtig in de eerste ronde. Koude banden en remmen. Maar inderdaad, veel denken dat je alles wint in de eerste paar bochten.Rivanov schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 18:25:
Ben S 4297 nu.
Maar kom nog genoeg Ayrton Senna's tegen die iets teveel het credo aanhouden; "If you no longer go for a gap you are no longer a racing driver" en die denken dat de race gewonnen wordt in Lap 1 Turn 1.
Hopelijk kunnen we ook snel iemand zijn SR zien. Dan krijg je ook een beter beeld tegen wat voor niveau je het opneemt.
Helaas komen dat soort figuren er meestal ook nog mee weg.
Misschien mijn 3080 maar vervangen door een 7800xt dan. Lijkt AMD optimized deze game dan.GaHard schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 18:22:
Ik heb op de PC na elke builder cup race een driver timeout crash naar desktop (7800XT).
Verder geen problemen op de PC. Op native 1440p met alles op ultra en raytracing alleen reflecties op de auto zit ik rond de 90-144fps.
Speel de builder cups nu maar op de xsx.
Een 4080 nu is zonde, als de geruchten over de 4080Ti waar zijn. 4090 wil ik niet betalen. De prijs van een 4080 vind ik al absurd.
Klopte wel een keer hier, van P18 naar P6 in één bochtRivanov schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 18:25:
Ben S 4297 nu.
Heb zelf een 3080ti en met deze settings ( https://imgur.com/a/930oVuy ) loopt het heel erg soepel. Heb wel zelf DLSS op balanced gezet en performance target op 60fps gezet.Phusebox schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 18:33:
[...]
Misschien mijn 3080 maar vervangen door een 7800xt dan. Lijkt AMD optimized deze game dan.
Een 4080 nu is zonde, als de geruchten over de 4080Ti waar zijn. 4090 wil ik niet betalen. De prijs van een 4080 vind ik al absurd.
Helaas wel een bug dat soms de grafische instellingen niet goed worden overgenomen. Dan capped ie hem opeens op 30 fps en denkt ie dat ik een AMD kaart heb.
Ondanks dat ik niet zoveel uur als @MAX3400 & @timmie271 erop heb zitten denk ik dat €3,- per uur voor zoveel lol ook een prima investering is
Hopelijk zijn alle fouten snel opgelost voor diegene die er last van hebben en kan iedereen los met de game!
Ga het eens proberen maar alle cutscenes haperen en ik vind het er met name erg blurry uitzien. Low res textures overal.Jordy8 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 18:37:
[...]
Heb zelf een 3080ti en met deze settings ( https://imgur.com/a/930oVuy ) loopt het heel erg soepel. Heb wel zelf DLSS op balanced gezet en performance target op 60fps gezet.
Helaas wel een bug dat soms de grafische instellingen niet goed worden overgenomen. Dan capped ie hem opeens op 30 fps en denkt ie dat ik een AMD kaart heb.
Na iedere aanpassing in de video settings moet je de game herstarten. Anders heb je inderdaad blurry textures.Phusebox schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 18:41:
[...]
Ga het eens proberen maar alle cutscenes haperen en ik vind het er met name erg blurry uitzien. Low res textures overal.
Ik heb ook een 5800x3d. Die x3d cpu's schijnen vooral ik racegames een hoop performance te kunnen geven. Geen idee of dat hier ook het geval is maar in bv ACC en iracing kan het een hoop schelen.Phusebox schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 18:33:
[...]
Misschien mijn 3080 maar vervangen door een 7800xt dan. Lijkt AMD optimized deze game dan.
Als ik die andere raytracing opties aanzet zakt het wel gelijk in elkaar en zit ik rond de 50-70fps.
MP wordt trouwens gelocked op 72fps. Dus daarvoor zou ik zeker niet upgraden.
[ Voor 5% gewijzigd door GaHard op 08-10-2023 19:00 ]
Zoals gezegd; high-end machines hebben de minste problemen met deze game performance-wise want die bruteforcen zich een weg door de game.
Het zijn de "mid-range" machines die de meeste problemen geven.
Maar goed dat hij een zo goed als nieuwe heeft liggentimmie271 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 17:12:
[...]
Het schommelt idd. Hier 0,0 problemen gehad met de career dus mij hoor je niet klagen. Daarentegen vloog de controller van @MAX3400 bijna de kamer door uit frustratie met het probleem dat je noemt![]()
rhwerkman schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 19:43:
[...]
Maar goed dat hij een zo goed als nieuwe heeft liggen

Heb die settings geprobeerd maar weinig verschil te merken met alles op auto.Jordy8 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 18:37:
[...]
Heb zelf een 3080ti en met deze settings ( https://imgur.com/a/930oVuy ) loopt het heel erg soepel. Heb wel zelf DLSS op balanced gezet en performance target op 60fps gezet.
Net paar avond races gedaan. Asfalt ziet er dan echt uit alsof ik een Xbox 360 spel aan het spelen ven.
Zelfs de auto's in de menu's zjjn blurry.
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 08-10-2023 21:19 ]
Kan je eens een screenshot maken? Ben wel benieuwd hoeveel het verschilt bij mij.Phusebox schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 21:09:
[...]
Heb die settings geprobeerd maar weinig verschil te merken met alles op auto.
Net paar avond races gedaan. Asfalt ziet er dan echt uit alsof ik een Xbox 360 spel aan het spelen ven.
Zelfs de auto's in de menu's zjjn blurry.
Zal ik morgen even doen. Maar ook de auto in het hoofdmenu vind ik nu niet echt scherpJordy8 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 22:14:
[...]
Kan je eens een screenshot maken? Ben wel benieuwd hoeveel het verschilt bij mij.
Echter, ik heb wel gemerkt dat veel afhangt van de time of day, de weersomstandigheden en de daarbij horende belichting. Onder bepaalde omstandigheden ziet het er allemaal zeer acceptabel uit. Maar op zeldzame momenten lijkt het wel van de vorige generatie.
Maar toch, wat rijdt het toch lekker en end of the day, dat lijkt mij toch het belangrijkste.
Fix:Phusebox schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 22:22:
[...]
Zal ik morgen even doen. Maar ook de auto in het hoofdmenu vind ik nu niet echt scherp
https://forums.forza.net/...scaling-3440x1440p/626402
Verder is de game grafisch extreem teleurstellend vergeleken met FH5, daar is niets aan te doen.
Maar toch blijf ik spelen want racen
[ Voor 17% gewijzigd door OMD op 08-10-2023 22:54 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Vanaf het begin al dacht ik, dat is de laatste toch?MrGizMo schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 21:57:
Wanneer hebben ze eigenlijk die Track Tour geadd?
Hij is in ieder geval simpel om even door te rijden als 4e tour
Ook al begrijp ik wat je zegt, zie ik mijn €2000+ 3080 rig nog steeds niet als een 'mid-range'' machine.Rivanov schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 19:06:
Hier een 5800x3D met RTX 4080 en kan de game gewoon fullblown spelen incl. volledige RayTracing.
Zoals gezegd; high-end machines hebben de minste problemen met deze game performance-wise want die bruteforcen zich een weg door de game.
Het zijn de "mid-range" machines die de meeste problemen geven.
https://support.forzamoto...n-Issues-Forza-Motorsport
Ik heb dezelfde bug (3080). Ineens de halve framerate en geen dlss meer, maar fsr. Voor de rest draait het nu( zonder raytracing)op 60 fps met alles op ultra/ high. Met rt is het zeer afhankelijk van de track of het enigszins draait. Ik zal jouw settings eens proberen.Jordy8 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 18:37:
[...]
Zullen alleen vast niet de hoogste settings zijn geweest, was puur om te proberen of de vastgelopen achievement unlockte maar zonder resultaat

Ah dat is minder. Die nacht achievement toch? Je gaat alleen toch niet saai je AI rondjes laten rijden op Le Mans voor de level 50 achievements hetimmie271 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 23:44:
Hier net even gestart op mijn Ryzen 5 3600X met 1080 en werkt gelijk zonder problemen
Zullen alleen vast niet de hoogste settings zijn geweest, was puur om te proberen of de vastgelopen achievement unlockte maar zonder resultaat
YouTube: Forza Motorsport is a DISASTER...
Yips... vast op 98% en kan alleen maar wachten tot ie een keer popt gezien er geen savegames zijn om te verwijderen verder waardoor ik een deel offline zou kunnen proberen.uchiha tijntje schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 00:02:
[...]
Ah dat is minder. Die nacht achievement toch? Je gaat alleen toch niet saai je AI rondjes laten rijden op Le Mans voor de level 50 achievements he
Een deel wel, een deel niet. Kan ik de tijd mooi besteden aan weer wat anders
Weinig hoopvol. Het is echt dag en nacht verschil met de Xbox.OMD schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 22:48:
[...]
Fix:
https://forums.forza.net/...scaling-3440x1440p/626402
Verder is de game grafisch extreem teleurstellend vergeleken met FH5, daar is niets aan te doen.
Maar toch blijf ik spelen want racen
Echt? Wat kreeg ook al een msg bij whats newtimmie271 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 23:29:
[...]
Vanaf het begin al dacht ik, dat is de laatste toch?
Hij is in ieder geval simpel om even door te rijden als 4e tour
Mwah, ben er nog niet over uit. De grafische kwaliteit heeft daarnaast ook impact op de gameplay voor mij.DutchOwnage schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 22:48:
Maar toch, wat rijdt het toch lekker en end of the day, dat lijkt mij toch het belangrijkste.
Zat er zeker vanaf dag 1 al in, was nl. het eerste wat ik speelde.MrGizMo schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 06:40:
[...]
Echt? Wat kreeg ook al een msg bij whats newDenk die hebben ze stiekem ff geadd
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Waar komt 72 vandaan? De helft van je scherm dat 144 Hz doet? Want ik had hier ook al 60 gehoord in het topic.GaHard schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 18:59:
[...]
Ik heb ook een 5800x3d. Die x3d cpu's schijnen vooral ik racegames een hoop performance te kunnen geven. Geen idee of dat hier ook het geval is maar in bv ACC en iracing kan het een hoop schelen.
Als ik die andere raytracing opties aanzet zakt het wel gelijk in elkaar en zit ik rond de 50-70fps.
MP wordt trouwens gelocked op 72fps. Dus daarvoor zou ik zeker niet upgraden.
Bij mij is het 82,5 als de helft van 165 Hz.
[ Voor 4% gewijzigd door Th1x4nG op 09-10-2023 09:50 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ik weet niet of het aantal fps te maken heeft met individuele setups; van de week kregen we wel een melding (weet niet meer precies in welke online lobby) dat er iets met de grafische kwaliteit moest worden aangepast om het voor iedereen in de lobby gelijk te houden.Th1x4nG schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 09:50:
[...]
Waar komt 72 vandaan? De helft van je scherm dat 144 Hz doet? Want ik had hier ook al 60 gehoord in het topic.![]()
Zal zo eens gaan zoeken of ik dat kan vinden ergens; het klinkt niet onlogisch als ze (bijvoorbeeld) het aantal fps en de view-range voor iedereen gelijk houden om ook de reactietijd en dus de racecraft zo eerlijk mogelijk te houden.
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 09-10-2023 09:58 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Waar anderen last hebben van pc dingen heb ik 'last' van de braking lines. Ze zouden wat mij betreft daar wel wat aandacht aan mogen besteden. Sommige rode lijnen van 100m zijn vol gas te nemen terwijl anderen van 50m een haarspeld indiceren. Een combi van rally pace notes en ideale lijnen in bochten lijkt me beter werken dan de gekleurde lijn.
Is er overigens een manier om de map en snelheidsmeter meer naar het midden te krijgen? Schakelen lukt wel op geluid maar de mini map is en te klein en veel te ver naar beneden/links wat mij betreft.
[ Voor 40% gewijzigd door Exactor it op 09-10-2023 10:13 ]
Op de nurburgring F1 track, start van de track aan het einde vd het lange stuk dat naar beneden afloopt, voor de bocht naar rechts.
Als ik aanrem in de megane RS dan wil de achterkant de voorkant inhalen, zeer onstabiel.
Dat inhalen heb ik met de golf ook als ik iets te vroeg begin met remmen voor de corkscrew. Heeft te maken met gewichtsverplaatsing enzo
Vanochtend even geprobeerd door de clutch op A te zetten (Xbox controller) en de clutch deadzone op 1-100, maar als ik opschakel en gas geef schiet de auto eerst vol de toeren in en pas daarna accelereert hij verder, terwijl ik de koppeling (A) al los heb gelaten.
Wat doe ik verkeerd?
mogelijke oplossingen:flugelisoke schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 10:18:
Weet iemand de mogelijke oorzaken van het volgende:
Op de nurburgring F1 track, start van de track aan het einde vd het lange stuk dat naar beneden afloopt, voor de bocht naar rechts.
Als ik aanrem in de megane RS dan wil de achterkant de voorkant inhalen, zeer onstabiel.
- Rembalans verder naar voren (dus minder remdruk achter)
- Zwaardere veren voor + ingaande demping voor zwaarder, zodat hij minder inveert (minder gewicht naar de voorkant van de auto verplaatsen)
Respect to the man in the icecream van!
Je kan gewoon even die video kijken van die kerel die al die settings uitlegt. Hij praat specifiek over belt driven wheels zoals de TX.SinergyX schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:11:
[...]
Ooh ik ben benieuwd welke settings jij nu rijd, ik krijg mijn TX met name in de bochten gewoon niet lekker.
Ik krijg weer langzaam het racestuur-probleem dat ik altijd in Forza heb gehad, ik rij een paar rondjes met controller en kan daar 'licht oranje' (racelijn) bochten nemen, switch naar stuur en in geel zit ik al op gigantische onderstuur dat ik simpel de bocht niet haal. Met name inremmen (met amper 20-30% remkracht) krijg ik gewoon de bochten niet zo snel als met controller.
Hakone is goed circuit daarvoor, lange mid/hoge bochten, stuur kom ik niet onder de 1:17.1, controller heb ik nu 2x een 1:16.2 gereden, terwijl ik in welke racegame dan ook altijd sneller ben met racestuur.
Afhankelijk van wat hij zegt instellen en beetje proberen.
Ik moet zeggen dat ik inmiddels alweer over ben op controller. Ik vond het op Hakone wel goed aanvoelen, maar bepaalde andere tracks miste ik toch detail/gevoel. Raakte de auto soms heel raar kwijt zonder dat ik iets ervaarde.
Bij races werd het helemaal erg als je opeens een tik krijgt. Ik kan dat echt nauwelijks corrigeren met stuur.
Ik merk ook dat ik met controller constanter rijd omdat het gewoon minder precisie vergt dan met stuur en simulation steering.
@rhwerkman jij kan vast wel helpen, wetende dat jij met clutch schakeltPdeBie schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 10:32:
Zijn er hier controller rijders die manual+clutch gebruiken? Zo ja, waarom?
Vanochtend even geprobeerd door de clutch op A te zetten (Xbox controller) en de clutch deadzone op 1-100, maar als ik opschakel en gas geef schiet de auto eerst vol de toeren in en pas daarna accelereert hij verder, terwijl ik de koppeling (A) al los heb gelaten.
Wat doe ik verkeerd?
Dat is er idd eentje waar ik op doelde. Je hebt daar eerst een felrode bocht die je volgas kunt nemen, die wordt gevolgd door een oranje bocht waar je wel voor moet remmen.darkkingll schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 10:20:
Dat van die remlijnen viel mij ook al op, volgens mij op dat Japans fantasie circuit vooral, daar zit een bocht die je met gemak zonder remmen kunt nemen, maar waar een flink lange lijn rood is.
Op Catalunya zit ook een enorme rode streep. Die begint een meter of 200 voordat je daadwerkelijk in de ankers moet.
Allemaal niet het einde van de wereld maar het leert je wel aan om verkeerd in te sturen en teveel op de lijn te vertrouwen ipv de baan zelf.
Moet je niet juist achter meer remdruk zetten dan als de achterkant je inhaalt?Estoque schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 10:43:
[...]
mogelijke oplossingen:
- Rembalans verder naar voren (dus minder remdruk achter)
- Zwaardere veren voor + ingaande demping voor zwaarder, zodat hij minder inveert (minder gewicht naar de voorkant van de auto verplaatsen)
Niet in deze situatie die hij schetst.Phusebox schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 12:21:
[...]
Moet je niet juist achter meer remdruk zetten dan als de achterkant je inhaalt?
Hij heeft het specifiek over bocht 1 van de Nurburgring GP track, dat is vol en hard remmen na recht stuk. Dan rem je terwijl je auto recht staat, als dan de kont voorbij komt heb je juist teveel remdruk achter.
Als je in een bocht moet remmen, en je kont komt je voorbij, heb je inderdaad teveel remdruk voor en moet je achter wat bij geven zodat de auto minder roteert.
Verder is het belangrijk om in 1x te remmen. Niet meerdere keren. Daarmee ontzet je de balans van de auto en verlies je grip / druk op de wielen.
Ik merk dat ik veel setups de veren en demping wat zachter maak, zodat het onderstel meer z'n werk kan doen. Vind veel auto's te stijf voor de banen.
Respect to the man in the icecream van!
Ik pas nooit setups aan, want ik heb geen idee wat ik doeEstoque schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 12:38:
[...]
Niet in deze situatie die hij schetst.
Hij heeft het specifiek over bocht 1 van de Nurburgring GP track, dat is vol en hard remmen na recht stuk. Dan rem je terwijl je auto recht staat, als dan de kont voorbij komt heb je juist teveel remdruk achter.
Als je in een bocht moet remmen, en je kont komt je voorbij, heb je inderdaad teveel remdruk voor en moet je achter wat bij geven zodat de auto minder roteert.
Verder is het belangrijk om in 1x te remmen. Niet meerdere keren. Daarmee ontzet je de balans van de auto en verlies je grip / druk op de wielen.
Ik merk dat ik veel setups de veren en demping wat zachter maak, zodat het onderstel meer z'n werk kan doen. Vind veel auto's te stijf voor de banen.
Rij alles stock, altijd.
In multiplayer is het extra uitdagend, want dan is het elke keer maar de gok wat diegene voor je gaat doen. Inderdaad remmen, gas los of?Exactor it schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 12:16:
[...]
Dat is er idd eentje waar ik op doelde. Je hebt daar eerst een felrode bocht die je volgas kunt nemen, die wordt gevolgd door een oranje bocht waar je wel voor moet remmen.
Op Catalunya zit ook een enorme rode streep. Die begint een meter of 200 voordat je daadwerkelijk in de ankers moet.
Allemaal niet het einde van de wereld maar het leert je wel aan om verkeerd in te sturen en teveel op de lijn te vertrouwen ipv de baan zelf.
Mijn ervaring is dat je er echt veel mee kan winnen. Meer dan gewoon wat upgrades erop rammen. Vind het tunen zelf ook leuk om te doen. Ieder zijn eigen ding uiteraard (en ik weet vaak ook niet wat ik doe met tuning trouwens, de tekst die er naast staat helpt wel een beetje maar toch).Phusebox schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 13:12:
[...]
Ik pas nooit setups aan, want ik heb geen idee wat ik doe![]()
Rij alles stock, altijd.
Misschien helpt dit:

Ga ik even uitprintenkevlar01 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 13:35:
[...]
Mijn ervaring is dat je er echt veel mee kan winnen. Meer dan gewoon wat upgrades erop rammen. Vind het tunen zelf ook leuk om te doen. Ieder zijn eigen ding uiteraard (en ik weet vaak ook niet wat ik doe met tuning trouwens, de tekst die er naast staat helpt wel een beetje maar toch).
Misschien helpt dit:
[Afbeelding]
@Wom: pin please!kevlar01 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 13:35:
[...]
Mijn ervaring is dat je er echt veel mee kan winnen. Meer dan gewoon wat upgrades erop rammen. Vind het tunen zelf ook leuk om te doen. Ieder zijn eigen ding uiteraard (en ik weet vaak ook niet wat ik doe met tuning trouwens, de tekst die er naast staat helpt wel een beetje maar toch).
Misschien helpt dit:
[Afbeelding]
Done...
Dat soort dingen zijn zeker nuttige info voor iedereen.
60hz loopt niet zo mooi op 144 en 165hz schermen vandaar dat je gwn de helft krijgt idd.Th1x4nG schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 09:50:
[...]
Waar komt 72 vandaan? De helft van je scherm dat 144 Hz doet? Want ik had hier ook al 60 gehoord in het topic.![]()
Ja zo zit ik er ook in. Heb het geprobeerd met mijn CSL DD, de settings van Gamermuscle gekopieerd en zelf nog wat aangepast maar het is het net niet wat mij betreft. Met de controller werkt het prima.Mick3112 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 11:29:
[...]
Je kan gewoon even die video kijken van die kerel die al die settings uitlegt. Hij praat specifiek over belt driven wheels zoals de TX.
Afhankelijk van wat hij zegt instellen en beetje proberen.
Ik moet zeggen dat ik inmiddels alweer over ben op controller. Ik vond het op Hakone wel goed aanvoelen, maar bepaalde andere tracks miste ik toch detail/gevoel. Raakte de auto soms heel raar kwijt zonder dat ik iets ervaarde.
Bij races werd het helemaal erg als je opeens een tik krijgt. Ik kan dat echt nauwelijks corrigeren met stuur.
Ik merk ook dat ik met controller constanter rijd omdat het gewoon minder precisie vergt dan met stuur en simulation steering.
Brrr, racegames met controller. Dat doe ik toch echt nooit meer, is alle lol er toch vanaf?GaHard schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 14:49:
[...]
60hz loopt niet zo mooi op 144 en 165hz schermen vandaar dat je gwn de helft krijgt idd.
[...]
Ja zo zit ik er ook in. Heb het geprobeerd met mijn CSL DD, de settings van Gamermuscle gekopieerd en zelf nog wat aangepast maar het is het net niet wat mij betreft. Met de controller werkt het prima.
En is het echt de helft? Want dan heb ik nog gewoon 120 Hz in multiplayer
[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 09-10-2023 15:20 ]
Nu al een aantal keren geprobeerd online een race te rijden, maar meestal is het de eerste ronde meteen raak (letterlijk), en dan mag jij lekker de penalty's innen. Wat een belachelijk model om het (zogenaamd) leuker te maken voor de clean rijders. Helaas gaan niet de beukers met elkaar beuken, dus uiteindelijk krijgt de verkeerde (of überhaupt iemand) straf. In veel gevallen is het gewoon een beetje duwen trekken, nou hier 2,5sec. Dan heb ik liever geen strafpunten en dan moet karma maar beslissen. Over het algemeen was ik altijd vrij goed in het ontwijken van kamikaze figuren, maar als een duwen/trekken al teveel is dan denk ik dat dit spel voor mij alleen offline geschikt is.

De lol is er ook af als je een volledige set koopt van een gerennomeerd merk wat al jaren werkt op de Xbox en je nieuwste game doet het er niet mee (Thrustmaster & ACC enkele jaren geleden).Phusebox schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 15:19:
[...]
Brrr, racegames met controller. Dat doe ik toch echt nooit meer, is alle lol er toch vanaf?
Andersom; het aantal mensen wat alweer roept dat hun stuur of pedalen niet werken met Forza Motorsport want staat niet op de officiele lijst en zich dan verschuilen achter "maar het is toch universeel dus het moet werken", is ook niet meer op 1 hand te tellen.
Laat mij maar lekker gamen met een (goede) controller; kost me 60 tot 170 Euro inkoop. Hoef niet mijn halve (huis-)kamer erop in te richten en/of een WAF te beargumenteren.
Ik ben juist overgestapt van Stuur > Controller. Heerlijk liggend op de bank een beetje rondjes rijden.Phusebox schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 15:19:
[...]
Brrr, racegames met controller. Dat doe ik toch echt nooit meer, is alle lol er toch vanaf?
Ja das ook altijd een dingetje bij iRacing. Gelukkig heb je daar een maandelijks abonnement waardoor de echte kamikaze piloten achterwege blijven maar regelmatig word ik aangetikt en krijg ik straf, erg fijn. Dat is bij iRacing een wel wat zwaarder wegend dingetje dan bij FM.Froggle schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 15:22:
Voorlopig heb ik Forza Motorsport online afgeschreven. Wat is dat een aanfluiting.
Nu al een aantal keren geprobeerd online een race te rijden, maar meestal is het de eerste ronde meteen raak (letterlijk), en dan mag jij lekker de penalty's innen. Wat een belachelijk model om het (zogenaamd) leuker te maken voor de clean rijders. Helaas gaan niet de beukers met elkaar beuken, dus uiteindelijk krijgt de verkeerde (of überhaupt iemand) straf. In veel gevallen is het gewoon een beetje duwen trekken, nou hier 2,5sec. Dan heb ik liever geen strafpunten en dan moet karma maar beslissen. Over het algemeen was ik altijd vrij goed in het ontwijken van kamikaze figuren, maar als een duwen/trekken al teveel is dan denk ik dat dit spel voor mij alleen offline geschikt is.
Je hebt nu nog de mensen die premium hebben gekocht, morgen komt het gepeupel die het “gratis” bij Gamepass hebben. Kan je vertellen, dat wordt één grote f*ckfest bij de meeste races.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X