swhnld schreef op maandag 27 juli 2020 @ 13:53:
[...]
Je moet alle reviewers altijd met een korreltje zout nemen. In dit geval gaat het om het scrollen door Twitter Video. Dus de vraag is dan gelijk, hoe vaak gebruik je Twitter Video?
Beste vergelijk je gewoon benchmarks huidige toestel met deze. Werkt het nu goed en is de nieuwe gelijk of sneller, zal het daar ook goed gaan.
Exact. Ik heb geen eens gewoon Twitter op mijn mobiel staan. Echter, de vraag die hierboven gesteld werd was 'als dat probleem zich nu al voor doet, gaat hij dan wel lang mee'. Wellicht alleen fout in die app. Ben benieuwd naar meer reviews en wellicht kan CLB iets testen hiervan?
Ja, inderdaad. Er komen aankomende dagen waarschijnlijk nog veel meer reviews.
CLB schreef op maandag 27 juli 2020 @ 13:53:
Ik vind Twitter op 60Hz met welk toestel dan ook (ook met een Snapdagon 845-chip) ook niet lekker scrollen eerlijk gezegd. Tevens ligt het er ook weer aan hoe je scrollt. Doe je dat als een bezetene voor een testje om wat te laten zien of scroll je op een normale snelheid door je tijdslijn, zodat je alles gewoon kunt lezen.
[...]
Dan is deze OnePlus Nord een prima keuze

Ik weet echter niet wat jij onder 'goede telefoon' verstaat qua eisen natuurlijk.
Hoe vind jij het scherm als je (normaal) scrollt in bijv. de browser, facebook, youtube?
Ja, wat ik eerder zei zoek ik een telefoon met een mooi scherm (en voorkeur voor plat), een goede camera (ik vind nog steeds mijn OP3 niet verkeerd zelfs) en een goede accuduur. Daarnaast gaat hij hopelijk weer enkele jaren mee. Qua prijs zat ik al rond de 400 euro te zoeken voor de Nord bekend werd.
[
Voor 47% gewijzigd door
Kyhfin op 27-07-2020 14:04
]