De OnePlus Nord is officieel gepresenteerd op een groots online-event. Met dit toestel kiest de Chinese fabrikant voor een toestel dat valt in het middensegment. De Nord is namelijk te verkrijgen voor een vanafprijs van 399 euro.

De OnePlus Nord is het nieuwste toestel van de OnePlus-familie. Wel valt deze in een nieuwe lijn van het bedrijf, wat gezien moet worden als experiment aldus een woordvoerder van OnePlus Nederland. Het meest betaalbare model (399 euro) is uitgerust met 8GB RAM en 128GB opslag, het topmodel (469 euro) beschikt over 12GB werkgeheugen en 256GB interne opslag.

Amoled-scherm van 6,44 inch
Er is gekozen voor een amoled-scherm van 6,44 inch met een resolutie van 2400 bij 1080 pixels. Die combinatie zorgt voor een langwerpig scherm met een verhouding van 20 bij 9. Het scherm heeft een ververssnelheid van 90Hz, waardoor deze soepel aanvoelt bij het gebruik ervan. Dit betekent namelijk dat het display 90 keer per seconde ververst wordt, wat een stuk hoger is dan de 60 keer van standaarddisplays.

In het scherm is ook de optische vingerafdrukscanner verwerkt. Daarbij is de Nord het eerste toestel van de fabrikant met een dubbele selfiecamera. Deze vind je in de linker bovenhoek van het display. De hoofdcamera heeft een resolutie van 32 megapixel. Ook is er nog een wijdhoeksensor aanwezig van 8 megapixel. Daarmee schiet je selfies met een hoek van 105 graden, perfect voor de ultieme groepsselfie.

5G-ondersteuning en vier camera's op achterkant
OnePlus kiest in dit prijssegment logischerwijs voor de Snapdragon 765G-processor. Deze chip biedt namelijk een goede combinatie tussen prestaties en accuduur voor een aantrekkelijke prijs. Ook heeft deze chip al 5G-ondersteuning, alhoewel de echte uitrol daarvan in Nederland nog wel jaren op zich laat wachten.

Aan de achterzijde van de OnePlus Nord zijn vier camera's aanwezig. De primaire variant is dezelfde 48 megapixel-camera als van de OnePlus 8. Foto's in een wijdere hoek schiet je met de groothoeklens van 8 megapixel. Daarnaast is er nog een dieptesensor aanwezig, voor de portetfoto's en tot slot nog een macrocamera. Zo kun je plaatjes schieten van insecten of bijvoorbeeld een bloem van dichtbij. Dat kan echter in een resolutie van 2 megapixel, waardoor je niet al teveel details vastlegt.

OnePlus Nord aansluitingen
Gezichtsherkenning is aanwezig en er is plaats voor twee simkaarten. Uitbreiden van het interne geheugen is niet mogelijk en ook een koptelefoonaansluiting is niet aan boord. Ook is er een enkele speaker aanwezig, geplaatst aan de onderkant van het toestel.

De Nord is te verkrijgen in het grijs en blauw, waarbij er gekozen is voor een glimmende afwerking. Bij de OnePlus 8 Pro was de nieuwe matte finish juist een van de punten waarop OnePlus heel trots was. Het toestel bevat ook weer een fysiek schuifje om snel te wisselen tussen geluidsprofielen, een kenmerk van de fabrikant.

Grote batterij en Android 10
De OnePlus Nord bevat onder de motorkap een batterij van 4115 mAh. Daarnaast is ook de Warp Charge 30T-techniek aanwezig, waarmee de accu op te laden is met 30 Watt. Tot slot brengt OnePlus het toestel op de markt met Android 10 met daaroverheen de eigen OxygenOS-schil.

Die skin bevat weinig aanpassingen en ook zijn er niet veel apps voorgeïnstalleerd. Daarbij kiest OnePlus ook nog eens voor iets meer Google. In plaats van eigen apps zijn namelijk Google Telefoon en Google Berichten op het toestel te vinden. Ook kun je zelf allerlei aanpassingen doen aan het uiterlijk van de software.

OnePlus Nord prijs en release
De prijzen en release van de OnePlus Nord vind je hieronder: Het toestel is vanaf vandaag (21 juli) verkrijgbaar.
De eerste toestellen worden uitgeleverd vanaf 4 augustus.
• OnePlus Nord (grijs / blauw) 8GB / 128GB – vanaf 21 juli voor 399 euro
• OnePlus Nord (grijs / blauw) 12GB / 256GB – vanaf 21 juli voor 499 euro

OnePlus Nord-nieuws:OnePlus Nord-topics:

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• leon14
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-01 14:10
https://www.oneplus.com/nl/product/oneplus-nord-creator-case

Ik ga de Jerry rig case halen, net iets goedkoper dan de dbrand versie, is waarschijnlijk gewoon een simpelere case, maar dat vind ik niet erg.

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-03 21:25

Barca

In Search Of Sunrise

Kan je al ergens Book Cases bestellen? Ken nog geen enkele site waar al hoesjes te koop zijn. De hoesjes op de OnePlus site zelf bieden voor mij niet genoeg bescherming.
Officiële bookcases van OnePlus zelf, zijn er (weer) niet, dus dat moet je echt zoeken bij third party-partijen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-03 13:23

Tags NL

Harmful or Harmless?

leon14 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 20:47:

Ik ga de Jerry rig case halen, net iets goedkoper dan de dbrand versie, is waarschijnlijk gewoon een simpelere case, maar dat vind ik niet erg.
Same here, besteld net via https://www.oneplus.com/nl/product/oneplus-nord-creator-case ")

https://powershellisfun.com

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-03 21:25

Barca

In Search Of Sunrise

CLB schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 17:35:
Officiële bookcases van OnePlus zelf, zijn er (weer) niet, dus dat moet je echt zoeken bij third party-partijen.
Al gedaan dus :D Nergens te vinden nog. Enig idee waar ze meestal het eerste te vinden zijn?
Barca schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 08:32:
Al gedaan dus :D Nergens te vinden nog. Enig idee waar ze meestal het eerste te vinden zijn?
Ik zei ook niet gelijk zoeken >:) En geen idee, lijkt me op de Chinese websites.

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:41
Hier een goedkoop hoesje welke lekker stevig is en zeer goede cutouts heeft. Ik gebruik dit hoesje al geruime tijd voor meerdere telefoons hier in huis. Stevig, goedkoop en neutraal.

https://m.nl.aliexpress.c...066b47c0f17&is_c=N&gclid=

10% korting op de nieuwe Monsgeek M1 of M2? Gebruik code CLICKSMASHSTUFF op Akkogear.de

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-03 17:28
leon14 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 20:47:

zit hier ook een screenprotector bij? Kan het niet echt vinden op de site

Meh

Acties:
  • +1Henk 'm!
dano_nl schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 11:11:
Zit hier ook een screenprotector bij?
Zit al op het toestel vanuit de fabriek, prima genoeg om te laten zitten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-03 17:27
Lijkt er op dat er ook weer een sandstone cover komt: https://www.belsimpel.nl/...ts=101102524980964&cntd=1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• leon14
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-01 14:10
Stond al sinds de launch op de site van Oneplus zelf volgens mij: https://www.oneplus.com/n...ord-sandstone-bumper-case

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:10

Oekol

waka waka hey hey

leon14 schreef op zondag 26 juli 2020 @ 19:54:
[...]

Stond al sinds de launch op de site van Oneplus zelf volgens mij: https://www.oneplus.com/n...ord-sandstone-bumper-case
Inderdaad! Je kunt prima de zwarte/grijze OPN doen en dan de blauwe cover. Is wel leuk voor de afwisseling.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GeertH
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:00
Volgens mij is dit wel de zachte variant, en niet de hardcover.
Ben benieuwd, heb m besteld

Acties:
  • 0Henk 'm!
GeertH schreef op zondag 26 juli 2020 @ 21:20:
Volgens mij is dit wel de zachte variant, en niet de hardcover.
Ben benieuwd, heb m besteld
Wat versta je onder 'zachte variant'? Deze is gewoon van stug polycarbonaat, net als altijd...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kyhfin
CLB schreef op zondag 26 juli 2020 @ 21:58:
[...]

Wat versta je onder 'zachte variant'? Deze is gewoon van stug polycarbonaat, net als altijd...
Verwarring komt denk ik omdat er op deze site staat dat er een beschermlaagje over de knoppen zit. Dat zou impliceren dat het een zachte is.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Kyhfin schreef op zondag 26 juli 2020 @ 22:03:
Dat zou impliceren dat het een zachte is.
Zit er al generaties toch? Alleen de Alert Slider is vrij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kyhfin
CLB schreef op zondag 26 juli 2020 @ 22:06:
[...]

Zit er al generaties toch? Alleen de Alert Slider is vrij.
Oh, mijn sandstone voor de OP3 is echt keihard en zou je niet in kunnen drukken. Daardoor zijn ook alle knoppen vrij. Dat is bij deze dus anders?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Yes, check de renders maar op Belsimpel / OnePlus-website.
Volumeknoppen en powerbutton bevatten nog een laagje cover :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kyhfin
CLB schreef op zondag 26 juli 2020 @ 22:29:
[...]

Yes, check de renders maar op Belsimpel / OnePlus-website.
Volumeknoppen en powerbutton bevatten nog een laagje cover :)
Ja ik dacht het al te zien alleen niet heel duidelijk, maar is alleen dat laagje dan zachter dan de rest?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Kyhfin schreef op zondag 26 juli 2020 @ 22:41:
Ja ik dacht het al te zien alleen niet heel duidelijk, maar is alleen dat laagje dan zachter dan de rest?
Yes, bevat een simpel 'mechanisme' om ingedrukt te kunnen worden.
Misschien kun je het alvast wat beter zien bij andere Sandstone cases van de 7, 7T of 8-serie en filmpjes..

Weet iemand hoe het zit met de opladers van Oneplus/Oppo/Realme, zijn die onderling compatible? Ik lees verschillende termen als Dash Charge, SuperVOOC, Warp Charge

Ik zocht een car charger, en bij Oneplus op de site vragen ze er 50 Euro voor, en dat voelt als een te hoge prijs.

Daarnaast zou ik graag 2 USB poorten er op hebben zodat onderweg 2 apparaten er op kunnen, en deze heeft er maar 1. Maar wat is compatible met elkaar en wat niet?

En lijd de telefoon er onder als ik een andere car charger gebruik (al zal die niet zo snel laden)?

• Tweakriez
Ik lees wisselende verhalen over eerdere sandstone cases. Zo zouden ze breken op de hoeken. Iemand die ervaring heeft met sandstone cases? De fiber is helaas niet beschikbaar voor de Nord. Beschermt de sandstone van dit toestel rondom alsmede de randen van het toestel.

10% korting op de nieuwe Monsgeek M1 of M2? Gebruik code CLICKSMASHSTUFF op Akkogear.de

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-03 16:07
Weet iemand of er een harde Carbon case/cover gaat komen voor de Nord?

De al beschikbare Sandstone is een bumper (zacht + helemaal rondom), maar heb zelf een voorkeur voor een case (hard + alleen zijkanten en hoekjes).

De Creator cases zijn me wat te druk ;)
Het Vosje schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 12:32:
Weet iemand of er een harde Carbon case/cover gaat komen voor de Nord?

De al beschikbare Sandstone is een bumper (zacht + helemaal rondom), maar heb zelf een voorkeur voor een case (hard + alleen zijkanten en hoekjes).

De Creator cases zijn me wat te druk ;)
Even op Aliexpress e.d. sites kijken, is al veel keuze.

• Het Vosje
  • Laatst online: 17-03 16:07
swhnld schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 13:14:
[...]

Even op Aliexpress e.d. sites kijken, is al veel keuze.
Yes die had ik gezien, maar had het vooral over een originele case van OnePlus. Op mn laatste paar OP's goede ervaringen gehad met originele Carbon hardcases als het aankomt op kwaliteit en bescherming.

• karimski
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-03 11:11
Vandaag de hardcase van Nillkin besteld via Ali.
Ik bestel deze al jaren voor al mijn telefoons. Geeft weinig val bescherming maar heeft een fijne grip en maakt de telefoon niet Bulky.

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:53
Vandaag wilde ik Android Auto proberen. In de Google Play staat dat de app is geinstalleerd. Ik kan hem alleen niet vinden in de app drawer. Ook niet als ik de zoek functie gebruik. Waar is de app?

Verder wil ik de telefoon zonder hoesje gebruiken omdat hij anders nog groter/lomper/dikker wordt. Nu wobbelt de telefoon alleen als hij plat op tafel ligt en je aan het typen bent doordat de camera aan 1 kant zit. Behoorlijk irritant. Ook is hij erg glad. Iemand ervaringen met een grip sticker ofzo voor de achterkant?
Schopje naar accessoires. Vragen mbt stickers/cases/ed horen in het accessoires topic. Zie ook de topic waarschuwing in het ervaringen topic.

[Voor 11% gewijzigd door 13art op 06-08-2020 10:46]

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:18

Laguna

Connaisseur

Opperhoof schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 16:25:
Verder wil ik de telefoon zonder hoesje gebruiken omdat hij anders nog groter/lomper/dikker wordt. Nu wobbelt de telefoon alleen als hij plat op tafel ligt en je aan het typen bent doordat de camera aan 1 kant zit. Behoorlijk irritant. Ook is hij erg glad. Iemand ervaringen met een grip sticker ofzo voor de achterkant?
Ik heb zelf goede ervaringen met dbrand. Er zit onderling wel verschil qua grip tussen de verschillende skins.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:31
Heeft iemand al ergens een book hoesje gezien?
satshow schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 06:15:
Jazeker, bij Amazon, GSMpunt, Ali, etc. Bijvoorbeeld: https://www.gsmpunt.nl/oneplus/nord/hoesjes

Als je zoekt op Oneplus Nord Book Cover komt het nodige bovendrijven.

[Voor 9% gewijzigd door swhnld op 06-08-2020 09:06. Reden: Link toegevoegd]

• Tweakriez
Tweakriez schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:45:
Ik lees wisselende verhalen over eerdere sandstone cases. Zo zouden ze breken op de hoeken. Iemand die ervaring heeft met sandstone cases? De fiber is helaas niet beschikbaar voor de Nord. Beschermt de sandstone van dit toestel rondom alsmede de randen van het toestel.
Niemand ervaringen met deze cases?

Ligt het aan mij of is de meegeleverde screenprotector een stof magneet?

Ik denk er nu aan een glazen protector te bestellen, eventueel met sandstone case, maar twijfel nog. Had altijd Spigen cases maar die zijn er (nog?) niet.

• satshow
swhnld schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 09:04:
[...]

Jazeker, bij Amazon, GSMpunt, Ali, etc. Bijvoorbeeld: https://www.gsmpunt.nl/oneplus/nord/hoesjes

Als je zoekt op Oneplus Nord Book Cover komt het nodige bovendrijven.
De afbeeldingen bij de hoesjes zien eruit alsof het voor een ander toestel is. Zie aan de linkerkant geen opening voor de selfie camera.

• Fossah
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-03 11:32
Ik denk er sterk aan de Nord te kopen. Kom van de OP3, dus dat moet een hele vooruitgang worden.

Ik gebruik alleen wel vaak oordopjes, en aangezien de Nord geen 3,5mm jack heeft, zal ik een alternatief moeten zoeken.

Hebben jullie aanraders op dat gebied?
Iemand ervaring met de buds van Oneplus zelf?
En er bestaan toch ook oordopjes met usb-c aansluiting? Iemand een idee of die ook gewoon werken op de Nord?
Fossah schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 09:29:
Ik denk er sterk aan de Nord te kopen. Kom van de OP3, dus dat moet een hele vooruitgang worden.

Ik gebruik alleen wel vaak oordopjes, en aangezien de Nord geen 3,5mm jack heeft, zal ik een alternatief moeten zoeken.

Hebben jullie aanraders op dat gebied?
Iemand ervaring met de buds van Oneplus zelf?
En er bestaan toch ook oordopjes met usb-c aansluiting? Iemand een idee of die ook gewoon werken op de Nord?
@CLB heeft volgens mij de Buds.

Oneplus verkoopt ook zelf een verloopje om 3.5mm aan te kunnen sluiten op de USB-C poort:
https://www.oneplus.com/nl/product/oneplus-type-c-adapter
Yes, present! Shoot me!

• Fossah
swhnld schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:15:
[...]

@CLB heeft volgens mij de Buds.

Oneplus verkoopt ook zelf een verloopje om 3.5mm aan te kunnen sluiten op de USB-C poort:
Thanks! Dat is misschien nog wel beter.. hoef ik ook geen andere oortjes aan te schaffen :)
CLB schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:21:
[...]

Yes, present! Shoot me!
Ik vroeg mij af of iemand ervaring had met de buds van Oneplus zelf ;) Bevallen ze jou?

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:18
Heeft iemand hier goeie ervaring hier met een hardloop band voor aan je arm voor de Nord. Mijn Oneplus 3t hoesje is te klein geworden. Hij was al aan de krappe kant maar past nu helemaal niet meer.

blog.wapnet.nl

Fossah schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:24:
Thanks! Dat is misschien nog wel beter.. hoef ik ook geen andere oortjes aan te schaffen :)
Of voor een euro uit China...
Bevallen ze jou?
Yes mij prima, alhoewel ik van veel mensen ook hoor dat ze de pasvorm niet fijn vinden. Het zijn namelijk harde dopjes zonder soft-tip en dat merk je wel. Bij mij zitten ze wel prima, maar als ik lach ofzo, dan heeft het rechteroortje de neiging om uit m'n oor te vallen. Met de huidige warmte en transpiratie is dat ook soms zo.

Qua connectiviteit, gebruiksgemak, geluidskwaliteit en accuduur heb ik er niks op aan te merken. Oortjes zijn ingesteld om muziek te pauzeren of naar het volgende nummer te skippen. Even ingedrukt houden en ik switch tussen m'n telefoon en laptop. Genoemde accuduur (inc. case) van 30 uur heb ik niet gehaald, zo'n 24 uur wel.

• Fossah
CLB schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 11:46:
[...]

Of voor een euro uit China...

[...]

Yes mij prima, alhoewel ik van veel mensen ook hoor dat ze de pasvorm niet fijn vinden. Het zijn namelijk harde dopjes zonder soft-tip en dat merk je wel. Bij mij zitten ze wel prima, maar als ik lach ofzo, dan heeft het rechteroortje de neiging om uit m'n oor te vallen. Met de huidige warmte en transpiratie is dat ook soms zo.

Qua connectiviteit, gebruiksgemak, geluidskwaliteit en accuduur heb ik er niks op aan te merken. Oortjes zijn ingesteld om muziek te pauzeren of naar het volgende nummer te skippen. Even ingedrukt houden en ik switch tussen m'n telefoon en laptop. Genoemde accuduur (inc. case) van 30 uur heb ik niet gehaald, zo'n 24 uur wel.
Ahw helder, dank voor het delen van je ervaringen! :)

• Aurera
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-03 16:51
Mijn eerste kras op mijn OnePlus Nord is een feit, gelukkig in de screen protector op de voorkant! Nu wil ik, net als @swhnld, een glazen krasbestendige screen protector bestellen. Ik heb daar echt geen ervaringen mee. Andere mensen wellicht wel? Welke merken hebben de beste krasbestendige screen protectors?

• enverlin
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Aurera schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 10:30:
Mijn eerste kras op mijn OnePlus Nord is een feit, gelukkig in de screen protector op de voorkant! Nu wil ik, net als @swhnld, een glazen krasbestendige screen protector bestellen. Ik heb daar echt geen ervaringen mee. Andere mensen wellicht wel? Welke merken hebben de beste krasbestendige screen protectors?
Je hebt die van OnePlus zelf. Binnenkort zullen er wel meer volgen. Even Belsimpel of Coolblue in de gaten houden.
Wat mij enigzins tegen valt is dat die van OnePlus zelf een cutout heeft rond de camera's. Liever zie ik dat ook gewoon met glas bedekt. Nu komt daar weer vuil tussen.
enverlin schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 10:15:
Liever zie ik dat ook gewoon met glas bedekt. Nu komt daar weer vuil tussen.
Heeft misschien te maken met de frontcams en licht, wat dat wat kan breken ofzo, maar ben het met je eens.

CLB schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 10:22:
[...]

Heeft misschien te maken met de frontcams en licht, wat dat wat kan breken ofzo, maar ben het met je eens.
Of de face unlock functie, ze zeggen immers ook je vingerafdrukken opnieuw in te stellen met een screenprotector er voor.
Vandaag een zwart iBetter hoesje binnen gekregen bij Amazon DE vandaan. De meegeleverde hoes was op zich prima maar ik vond de transparante look en het klepje bij de laadpoort niet je van het.
Dus van het weekend voor 7 Euro deze besteld, bevalt goed tot nu toe qua gevoel en pasvorm, alle knoppen werken en gaatjes zitten op de juiste plaats.

• enverlin
  • Niet online
swhnld schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 23:19:
Vandaag een zwart iBetter hoesje binnen gekregen bij Amazon DE vandaan. De meegeleverde hoes was op zich prima maar ik vond de transparante look en het klepje bij de laadpoort niet je van het.
Dus van het weekend voor 7 Euro deze besteld, bevalt goed tot nu toe qua gevoel en pasvorm, alle knoppen werken en gaatjes zitten op de juiste plaats.
Zou je wat foto's kunnen delen?

• rinuspw
  • Laatst online: 17-03 09:29
Weet iemand hoe snel Brodit normaal gesproken is met houders? k heb een clip van Brodit in mijn auto en zou graag mijn Oneplus Nord daarin willen gebruiken
enverlin schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 10:44:
[...]

Zou je wat foto's kunnen delen?
Beetje lastig nu, maar gauw even online opgezocht:
https://www.amazon.co.uk/...6k_applink_bb_marketplace

• satshow
Vanmiddag is de bookcase binnengekomen via amazon. Heb een baifu hoesje

• Comp User
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14-03 21:33
satshow schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 06:15:
Ik heb deze cover besteld, komt eerder dan het toestel binnen.

Vaste locatie, vast netwerk.

• satshow
Zijn er ook ergens reserve laders te koop? Wil er ook 1 op mijn werk hebben.
Mijn vrouw heeft de galaxy A71, ik zie dat de kabel past in de telefoon. Heb maar niet getest of het werkt.
@satshow de lader van een A71 zal prima passen en traag opladen, maar voor snelladen moet je een orginele lader hebben voor Warp Charge. Belsimpel is de goedkoopste die ik in NL gevonden heb.
Uiteindelijk zelf de gok genomen en auto+normale lader + 2 kabels besteld bij AliExpress: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.177a4c4d6GuvU4
Wachten is nu op vrijgave bij de douane, en dan kan ik testen of het ook echt originele zijn als geadverteerd.

• satshow
swhnld schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 21:18:
@satshow de lader van een A71 zal prima passen en traag opladen, maar voor snelladen moet je een orginele lader hebben voor Warp Charge. Belsimpel is de goedkoopste die ik in NL gevonden heb.
Uiteindelijk zelf de gok genomen en auto+normale lader + 2 kabels besteld bij AliExpress: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.177a4c4d6GuvU4
Wachten is nu op vrijgave bij de douane, en dan kan ik testen of het ook echt originele zijn als geadverteerd.
Op mijn werk maakt snelladen niet zoveel uit. Ik heb op mijn bureau een aantal usb poorten. Daarmee kan ik prima mijn Nokia 8.1 opladen.
Als ik met de oneplus nord dit ook kan vind ik het prima, weet alleen niet of dat goed is voor de telefoon. Kan dat ook op deze manier of alleen met de originele lader?
satshow schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 06:14:
[...]
Op mijn werk maakt snelladen niet zoveel uit. Ik heb op mijn bureau een aantal usb poorten. Daarmee kan ik prima mijn Nokia 8.1 opladen.
Als ik met de oneplus nord dit ook kan vind ik het prima, weet alleen niet of dat goed is voor de telefoon. Kan dat ook op deze manier of alleen met de originele lader?
Ik verwacht er geen problemen mee. In mijn directe omgeving zijn mensen met een OP3 en OP3T, en die gebruiken thuis de orginele Dash laders, maar in de auto en op werk ook normale laders, en na 4 jaar zit de orginele accu er bij beide nog in en de toestellen zijn nog steeds in gebruik.

[Voor 3% gewijzigd door swhnld op 15-08-2020 10:08]

• rbr210
  • Laatst online: 17-08-2022
Ik ben erg benieuwd hoe deze cover je bevalt en hoe het eruit ziet. Ben de cover ook tegengekomen, maar uiteindelijk toch niet het checkout proces doorlopen :).
Comp User schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 18:04:
[...]

Ik heb deze cover besteld, komt eerder dan het toestel binnen.
De gok via AliExpress pakte goed uit, ik lijk inderdaad gewoon een originele lader, auto lader en kabels gekregen te hebben. De kabels zijn net zo dik als die meegeleverd met de telefoon, de lader heeft zelfde vorm, gewicht en opdruk als meegeleverd, en als ik ze aansluit meld de telefoon Warp Charging.
Ik had overigens Warp chargers voor de 7T Pro besteld, die waren goedkoper dan voor de Nord. Setje auto+gewone lader + 2 kabels van een meter was ik 27 Euro voor kwijt (22,78 voor 2 laders+1 kabel en 4,77 voor extra kabel erbij). Kabels zaten in doosje, laders in zakje. Binnen 4 dagen bij de NL douane, en 10 dagen later hier afgeleverd door PostNL.
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.59f74c4dxbj03v

• enverlin
  • Niet online
Ik heb zojuist de OnePlus glass screenprotector and sandstone case besteld.
ik heb al een zwarte sandstone uit de pre-order, maar dat past totaal niet bij mijn blauwe nord. Nu dus ook een blauwe sandstone case.

En de screenprotector wat meer op de toekomst als die vanuit de fabriek begint los te laten.
Ik heb daar nu ook al wat krasjes op.

• Aurera
Ik heb daarnet de originele OnePlus Nord 3D Tempered Glass Screen Protector geplaatst. Ik vond het erg pittig om zonder bubbeltjes te eindigen. Ik heb nu nog één klein bubbeltje, maar dat neem ik na 5 keer plakken maar voor lief (en was m'n beste scoren ;P). Het enige nadeel van de screen protector vindt ik dat je een beetje scherm mist links en rechts van het toestel. Denk hierbij aan iets van 2 a 3 pixelrijen. Als ik dat allemaal geweten had...

• Kyhfin
Aurera schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 15:31:
Ik heb daarnet de originele OnePlus Nord 3D Tempered Glass Screen Protector geplaatst. Ik vond het erg pittig om zonder bubbeltjes te eindigen. Ik heb nu nog één klein bubbeltje, maar dat neem ik na 5 keer plakken maar voor lief (en was m'n beste scoren ;P). Het enige nadeel van de screen protector vindt ik dat je een beetje scherm mist links en rechts van het toestel. Denk hierbij aan iets van 2 a 3 pixelrijen. Als ik dat allemaal geweten had...
Dat is wel slecht. Dat was bij de OP3 al zo. Ik had toen zelfs besloten hem er niet op te plakken, want dat vond ik helemaal niets.

• Comp User
Aurera schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 10:30:
Ik heb deze inmiddels binnen.

nu het toestel nog.

[Voor 16% gewijzigd door Comp User op 19-08-2020 22:35]

Heeft iemand wel eens een vloeibare screen protector uitgeprobeerd, zoals deze van Spigen?
https://www.spigen.com/co...id?variant=12073464102959
Mijn grootste irritatie met de meeste screen protectors is dat ze randjes achter laten waar vuil komt te zitten, en dat lijk je hier niet te hebben, of wel?

• Aurera
swhnld schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 08:23:
Heeft iemand wel eens een vloeibare screen protector uitgeprobeerd, zoals deze van Spigen?
https://www.spigen.com/co...id?variant=12073464102959
Mijn grootste irritatie met de meeste screen protectors is dat ze randjes achter laten waar vuil komt te zitten, en dat lijk je hier niet te hebben, of wel?
Als je deze gaat kopen en proberen ben ik wel enorm benieuwd naar het eindresultaat!

• StarrFire
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:51
Ik heb net van de oneplus-shop de Nillkin flip case besteld.
https://www.oneplus-shop....-flip-case-qin-zwart.html

Ik heb voor mijn vorige mobiel ook een Nillkin gehad en die is goed bevallen.

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-03 20:55

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Heeft iemand ook ervaring met de originele 3.5mm to USB-C verloopkabel?

Ik zoek een degelijk verloopstukje, maar heb liever niet dat deze na een paar maanden al kapot is. Ik las op bol.com slechte dingen over een verloopkabel maar ik kon niet goed zien of dit ook de originele van OnePlus is.

https://www.bol.com/nl/p/..._9cKR_-3kHewaAuFWEALw_wcB

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:24
fuzzyeyebrows1 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:11:
Heeft iemand ook ervaring met de originele 3.5mm to USB-C verloopkabel?

Ik zoek een degelijk verloopstukje, maar heb liever niet dat deze na een paar maanden al kapot is. Ik las op bol.com slechte dingen over een verloopkabel maar ik kon niet goed zien of dit ook de originele van OnePlus is.

https://www.bol.com/nl/p/..._9cKR_-3kHewaAuFWEALw_wcB
Ga er maar van uit dat die van Bol.com nep is. Ik heb er 2 bij Aliexpress gekocht en daar was ik in totaal €3,- voor kwijt. En ze doen het prima.

• Comp User
Iemand ervaring met dit soort cases?

Het past perfect, echter heeft de fingerprint scanner er moeite mee, ik heb al geprobeerd om het opnieuw in te stellen, maar dat werkt - vooralsnog - niet.

Zou het met de - al aanwezige - screenprotector te maken hebben?

[Voor 10% gewijzigd door Comp User op 03-09-2020 16:33]

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-03 17:28
Heeft iemand al ervaring met de nieuwe earbuds?

Meh

• Comp User
Heb ze nog niet binnen, staan in bestelling.

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 12:07
StarrFire schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:37:
Ik heb net van de oneplus-shop de Nillkin flip case besteld.
https://www.oneplus-shop....-flip-case-qin-zwart.html

Ik heb voor mijn vorige mobiel ook een Nillkin gehad en die is goed bevallen.
ik heb dez nu in mijn bezit O-)

bevalt heel goed ,alleen had de camera aan de achterkant iets dieper gemogen :|

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:21
Comp User schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 22:33:
[...]

Ik heb deze inmiddels binnen.

nu het toestel nog.
Hoe bevalt die?

Ik vind die plastic screenprotector helemaal niks, zit na een week al onder de krasjes uit m'n broekzak.
Dus ik ben op zoek naar de gouden tip van een glazen protector die niet nét een paar milimeter te klein is, geen zwart randje die het scherm een stukje bedekt, geen scherpe randjes etc. :*) :*)

• Comp User
Sebastiaannn schreef op zondag 6 september 2020 @ 12:23:
[...]

Hoe bevalt die?

Ik vind die plastic screenprotector helemaal niks, zit na een week al onder de krasjes uit m'n broekzak.
Dus ik ben op zoek naar de gouden tip van een glazen protector die niet nét een paar milimeter te klein is, geen zwart randje die het scherm een stukje bedekt, geen scherpe randjes etc. :*) :*)
Op zich wel, maar ik krijg - nog - geen goed resultaat met de vingerafdrukken.

Ik ben er nog niet achter waar het aan ligt, maar ik zag een vergelijkbare uitkomt op YouTube voorbij komen, vanaf ongeveer 3 minuten.

Verder werkt het perfect, dus ik vind het wel een beetje jammer als het niet gaat lukken.

[Voor 7% gewijzigd door Comp User op 06-09-2020 14:49]

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:21
Comp User schreef op zondag 6 september 2020 @ 14:45:
[...]

Op zich wel, maar ik krijg - nog - geen goed resultaat met de vingerafdrukken.

Ik ben er nog niet achter waar het aan ligt, maar ik zag een vergelijkbare uitkomt op YouTube voorbij komen, vanaf ongeveer 3 minuten.

Verder werkt het perfect, dus ik vind het wel een beetje jammer als het niet gaat lukken.
Al geprobeerd om je vinger opnieuw te registreren?
Verlies van de vingerafdrukscanner kan ik niet hebben dus dan hoop ik nog op de gouden tip van iemand anders!

• Comp User
Sebastiaannn schreef op maandag 7 september 2020 @ 09:03:
[...]

Al geprobeerd om je vinger opnieuw te registreren?
Verlies van de vingerafdrukscanner kan ik niet hebben dus dan hoop ik nog op de gouden tip van iemand anders!
Dan "pakt" het gedeeltelijk, daarom gebruik ik tijdelijk de pincode, maar ik zag op AliExpress dat er een aantal zijn die het wel ondersteunen.

Onder andere deze case schijnt het te ondersteunen

• Comp User
@Sebastiaannn De case waar ik naar refereerde doet het perfect, zeker een aanrader.

• Mip
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:12
Heeft iemand ervaring met een usb c - 3.5 jack splitter icm met de Nord?
Voor zover ik kan vinden heeft OnePlus geen eigen splitter in productie..

[Voor 3% gewijzigd door Mip op 28-09-2020 07:36]

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Aggressor schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:53:
welke gebruik je als ik vragen mag
Ik heb deze gekocht en die bevalt me prima:
https://www.gsmpunt.nl/ho...ntage-wallet-hoesje-zwart

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Oke bedankt
Ik lees in de tweakers review dat je een stevig hoesje nodig hebt omdat de behuizing randen van plastic zijn.. en kans op buigen..
of valt dit wel mee?

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Aggressor schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:54:
Oke bedankt
Ik lees in de tweakers review dat je een stevig hoesje nodig hebt omdat de behuizing randen van plastic zijn.. en kans op buigen..
of valt dit wel mee?
Ik draag m'n Nord in m'n broekzak (linksvoor) en heb geen enkel probleem met lopen, fietsen, zitten. Dit hoesje geeft voldoende stevigheid.

• Comp User
Aggressor schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:54:
[...]

Oke bedankt
of valt dit wel mee?
Ik gebruik deze case, werkt perfect.

• TTLCrazy
  • Laatst online: 13:49

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik heb de Spigen Rugged Armor. Ik ben wel fan van Spigen. Het rare van dit hoesje is dat je hem niet op de site van Spigen kan vinden...

[Voor 23% gewijzigd door TTLCrazy op 06-10-2020 11:22]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied > Ajacied

• Comp User
Dat is toch een backcover?

Ik prefereer een booklet of magnetic case; daarbij is het scherm beschermd itt een backcover.

• Vincent91
de standaard screen protector ,is het handig deze te laten zitten als je een bookcover gebruikt ?

of gaan er toch snel krassen komen als je deze verwijderd aangezien schermen steviger worden ?

ik merk wel dat de batterijduur enorm verbeterd is sinds de laatste update :*)

• Smartphonetips
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16-03 19:53
Vincent91 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:25:
de standaard screen protector ,is het handig deze te laten zitten als je een bookcover gebruikt ?

of gaan er toch snel krassen komen als je deze verwijderd aangezien schermen steviger worden ?

ik merk wel dat de batterijduur enorm verbeterd is sinds de laatste update :*)
Met een flipcover heb je geen screenprotector nodig.
Smartphonetips schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:41:
[...]

Met een flipcover heb je geen screenprotector nodig.
Niet volledig mee eens, dat is alleen met een flip cover met sluiting waarbij er niets tussen de cover en de telefoon komt, zit of gedaan wordt, en terwijl de flipcover dicht is.
Een van mijn vrienden heeft zijn scherm gebarsten gehad met een flipcover op de rand van de betaalpas die er in zat. Een collega liet telefoon vallen terwijl in gebruik en had kras op het scherm (gelukkig niet gebroken).
Dit om aan te geven, flipcover is niet volledig beschermend.

• Smartphonetips
swhnld schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:25:
[...]

Niet volledig mee eens, dat is alleen met een flip cover met sluiting waarbij er niets tussen de cover en de telefoon komt, zit of gedaan wordt, en terwijl de flipcover dicht is.
Een van mijn vrienden heeft zijn scherm gebarsten gehad met een flipcover op de rand van de betaalpas die er in zat. Een collega liet telefoon vallen terwijl in gebruik en had kras op het scherm (gelukkig niet gebroken).
Dit om aan te geven, flipcover is niet volledig beschermend.
Een screenprotector is ook niet volledig beschermend eh, laat je telefoon met screenprotector maar eens vallen.
Ik heb een OnePlus 6 met flipcover zonder screenprotector met betaalpas. Na 3 jaar nog geen enkel krasje. Je moet wel voor een deftige flipcover gaan, bij voorkeur van de fabrikant zelf. En je toestel zo weinig mogelijk laten vallen, dat helpt natuurlijk ook.

[Voor 9% gewijzigd door Smartphonetips op 11-10-2020 19:09]

• Vincent91
Smartphonetips schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:07:
[...]

Een screenprotector is ook niet volledig beschermend eh, laat je telefoon met screenprotector maar eens vallen.
Ik heb een OnePlus 6 met flipcover zonder screenprotector met betaalpas. Na 3 jaar nog geen enkel krasje. Je moet wel voor een deftige flipcover gaan, bij voorkeur van de fabrikant zelf. En je toestel zo weinig mogelijk laten vallen, dat helpt natuurlijk ook.
oneplus heeft geen flipcovers anders had ik deze besteld maar helaas

vroeger hadden ze het wel voor de oneplus 5

ik heb nu deze en vind hem heel goed :*)

https://www.gsmpunt.nl/ho...-portemonnee-hoesje-zwart

• Comp User
Smartphonetips schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:07:
[...]

Comp User in "[OnePlus Nord] Accessoires"

Alleen wel controleren (add-in filmpje) of het ook geschikt voor biometric login, dat zijn ze niet allemaal.

• Smartphonetips
Vincent91 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 12:41:
[...]

oneplus heeft geen flipcovers anders had ik deze besteld maar helaas

vroeger hadden ze het wel voor de oneplus 5

ik heb nu deze en vind hem heel goed :*)

https://www.gsmpunt.nl/ho...-portemonnee-hoesje-zwart
Ah, jammer, voor de OP6 hadden ze ook een originele flipcover. Beste cover die ik ooit gehad heb.

• TTLCrazy
  • Laatst online: 13:49

TTLCrazy

Listen to Frankie

Comp User schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:35:
Dat is toch een backcover?

Ik prefereer een booklet of magnetic case; daarbij is het scherm beschermd itt een backcover.
Met een goede backcover is het scherm ook beschermd. Ik heb mijn vorige telefoon (Galaxy S8) een paar keer laten vallen met een goede backcover. Nooit een krasje er van gekregen. Het scherm zelf krast niet zo snel, zelf heb ik tenminste in al mijn smartphone tijd nooit een kras op het scherm gefabriceerd.

[Voor 0% gewijzigd door TTLCrazy op 14-10-2020 17:02. Reden: grammatica]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied > Ajacied

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:42

bosaap22

Doing things I'm good at.

Iemand een goed hoesje gevonden met een ijzer plaatje in verwerkt voor de magneet van je autohouder?

Ik weet dat DEER en MOFI dit soort cases heeft. Wellicht kent iemand nog een ander merk die dit soort hoesjes aanbieden?

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Gisteren deze case binnengekregen, bedankt voor de tip. Prima aankoop :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Comp User
derx666 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 01:53:
Vandaag ook een Nord besteld. Uiteindelijk de 256Gb versie, was met abbo maar iets van 30,- duurder dan de 128, en geen 3 weken levertijd. Heb nu een S7, ben benieuwd hoe de Nord het gaat doen.
Mocht je nog een case nodig hebben.

Comp User in "[OnePlus Nord] Accessoires"

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-03 15:05

derx666

mecker ende blaet

Thx. Had al een flipcover erbij besteld, maar voor 5,- laat ik deze niet liggen. Als het niet bevalt is het maar 5,- :)

My iRacing | My Simrig

• Aziraphale
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:38
Ik heb momenteel nog het bijgeleverde hoesje om mijn Nord zitten, maar dat levert verwarring op met de telefoon van vrouwlief die ook een doorzichtig hoesje om haar Moto G heeft. Dus ik ben even aan het kijken naar een alternatief. Ik had bij mijn vorige telefoon een flipcover, maar die gaf altijd gedoe met de houder in mijn auto, dus wil ik eigenlijk nu maar naar een backcover oid.

Wat is dan geschikt als een goed beschermende case die het swipen om terug te gaan niet teveel in de weg zit? Ik lees wel goede verhalen over Sandstone, maar ook over de Spigen Ultra Hybrid, en wil wel graag dat de telefoon slank en mooi blijft, dus zo'n armour-achtig geval wordt hem zeker niet. Oh, en als verdere eis bestel ik principieel geen hoesjes meer bij AliExpress...

Any good suggestions?

3120WP Solax, 4825WP SolarEdge en nu gasloos dankzij onze Nibe S2125-8 met VVMS320.

• Comp User
Aziraphale schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:19:
Ik heb momenteel nog het bijgeleverde hoesje om mijn Nord zitten, maar dat levert verwarring op met de telefoon van vrouwlief die ook een doorzichtig hoesje om haar Moto G heeft. Dus ik ben even aan het kijken naar een alternatief. Ik had bij mijn vorige telefoon een flipcover, maar die gaf altijd gedoe met de houder in mijn auto, dus wil ik eigenlijk nu maar naar een backcover oid.

Wat is dan geschikt als een goed beschermende case die het swipen om terug te gaan niet teveel in de weg zit? Ik lees wel goede verhalen over Sandstone, maar ook over de Spigen Ultra Hybrid, en wil wel graag dat de telefoon slank en mooi blijft, dus zo'n armour-achtig geval wordt hem zeker niet. Oh, en als verdere eis bestel ik principieel geen hoesjes meer bij AliExpress...

Any good suggestions?
Zoals ik al eerder aangaf - zie enkele reacties eerder - ga eens kijken bij AliExpress.

• Aziraphale
Comp User schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:40:
[...]

Zoals ik al eerder aangaf - zie enkele reacties eerder - ga eens kijken bij AliExpress.
Die had ik inderdaad gezien, maar is Ali (wat ik liever niet doe) en gaat dat wel goed met de vingerafdruk sensor?

3120WP Solax, 4825WP SolarEdge en nu gasloos dankzij onze Nibe S2125-8 met VVMS320.

• Aziraphale
I know en daar was ik ook naar aan het kijken. :) Heb nog een Bol-bon liggen en daar kwam ik o.a. die Sandstone en Spigen tegen, vandaar mijn vraag of die ook goed bij mijn eisen passen en er ervaringen mee zijn.

Aziraphale schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:25:
[...]

I know en daar was ik ook naar aan het kijken. :) Heb nog een Bol-bon liggen en daar kwam ik o.a. die Sandstone en Spigen tegen, vandaar mijn vraag of die ook goed bij mijn eisen passen en er ervaringen mee zijn.
SPigen had ik om mijn vorige telefoon, beviel uitstekend. Toen ik die achter ging kopen had Spigen nog geen hoesjes uitgebracht voor de Nord en toen maar deze iBetter gekocht.
Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee