3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320, 7680Wh Zendure Hyper 2000.
Wat is beter? Ik denk dat ze beiden goed zijn, maar dat het een kwestie van smaak is. Ik heb wel een enkel iemand gelezen die de Sandstone cases niet fijn vond, en over Spigen nog geen enkele klacht gezien.Aziraphale schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:54:
[...]
Die Spigen zijn beter dan orgineel OnePlus Sandstone? Op zich vind ik het mooie er aan dat je de telefoon blijft zien.
Je kan vooraf - bij de meeste zit een video - controleren of de scanner het doet.Aziraphale schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:00:
[...]
Die had ik inderdaad gezien, maar is Ali (wat ik liever niet doe) en gaat dat wel goed met de vingerafdruk sensor?
Ik had een - op het oog - zelfde case bij Amazon besteld, maar daarmee functioneert de scanner niet, bovendien is Ali veel goedkoper (€ 5 VS € 20 bij Amazon), dus die dan Amazon ligt als reserve (you never know).
Vaste locatie, vast netwerk.
Slechte ervaringen hier met de OnePlus Buds. Qua pasvorm best OK en ook qua geluid was ik niet ontevreden.
Maar ik heb vrijwel constant connectiveits problemen met mijn OnePlus Nord.
Een nummer luisteren op Spotify is onmogelijk zonder dat de Buds even kort de connectie verliezen.
Soms verliezen ze de connectie helemaal. Dan moet ik ze opnieuw in de case stoppen om te 'heractiveren'.
niet echt positief dus.
Ik heb ook Apple Airpods, en die werken eigenlijk beter.
Maar ik heb vrijwel constant connectiveits problemen met mijn OnePlus Nord.
Een nummer luisteren op Spotify is onmogelijk zonder dat de Buds even kort de connectie verliezen.
Soms verliezen ze de connectie helemaal. Dan moet ik ze opnieuw in de case stoppen om te 'heractiveren'.

Ik heb ook Apple Airpods, en die werken eigenlijk beter.
Hyundai SX2 N-Line (2024)
Vandaag krijg ik als goed is mijn OnePlus nord binnen 😃 nu heb ik al de sandstone case binnen van OP maar ik denk dat deze mij toch erg gaat tegenvallen, aangezien ik jaren iphone heb gehad en altijd hun Orginele leather cases heb gebruikt, daar zitten “metalen” knoppen voor de volume knop en de standby knop. Op de OP case zijn deze gewoon van zacht kuntstof en ik denk dat dit mij niet zo gaat bevallen.
Ik heb heel het internet al afgestruind maar kom er niet echt achter of er voor de Nord ook cases zijn waarbij het verlengde van de knoppen van metaal zijn.
Iemand die hier ervaring heeft met een case die dit wel heeft (leer of tpu) en alleen een backcover een flipcover zie ik ook totaal niet zitten.
Ik heb heel het internet al afgestruind maar kom er niet echt achter of er voor de Nord ook cases zijn waarbij het verlengde van de knoppen van metaal zijn.
Iemand die hier ervaring heeft met een case die dit wel heeft (leer of tpu) en alleen een backcover een flipcover zie ik ook totaal niet zitten.
Die metalen knoppen bij de leren cases van Apple zijn gewoon met leer bekleed, dus je voelt het metaal eronder toch niet? Althans, bij de 2 iPhones met originele leren cover die ik hier voor me heb liggen is dat niet het geval.Inhumanous schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:02:
Vandaag krijg ik als goed is mijn OnePlus nord binnen 😃 nu heb ik al de sandstone case binnen van OP maar ik denk dat deze mij toch erg gaat tegenvallen, aangezien ik jaren iphone heb gehad en altijd hun Orginele leather cases heb gebruikt, daar zitten “metalen” knoppen voor de volume knop en de standby knop. Op de OP case zijn deze gewoon van zacht kuntstof en ik denk dat dit mij niet zo gaat bevallen.
Zelf heb ik deze en merk niet of er wel of geen metaal achter zit. buitenkant voelt gewoon als rubber.
https://www.amazon.co.uk/...6k_applink_bb_marketplace
Zou het gewoon proberen, en pas iets anders kopen als je ervaring hebt, haal je bij AliExpress voor weinig 10 verschillende modellen en plaats je een review hier
Bij de 11 pro waren de knoppen in het in het hoesje van metaalswhnld schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:00:
[...]
Die metalen knoppen bij de leren cases van Apple zijn gewoon met leer bekleed, dus je voelt het metaal eronder toch niet? Althans, bij de 2 iPhones met originele leren cover die ik hier voor me heb liggen is dat niet het geval.
Zelf heb ik deze en merk niet of er wel of geen metaal achter zit. buitenkant voelt gewoon als rubber.
https://www.amazon.co.uk/...6k_applink_bb_marketplace
Zou het gewoon proberen, en pas iets anders kopen als je ervaring hebt, haal je bij AliExpress voor weinig 10 verschillende modellen en plaats je een review hier
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Ik mis ook een Brodit houder voor de Nord. De Samsung galaxy A8 van mijn werk pastte precies in de houder voor de Samsung galaxy S6 die ik hiervoor had. Het zou mooi zijn als de Nord ook in een houder bedoeld voor een voorgaand model zou passen. Het kan misschien met een houder van de One werken, die is 1,5 mm breder en minder dan een mm dikkerrinuspw schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 13:06:
Weet iemand hoe snel Brodit normaal gesproken is met houders? k heb een clip van Brodit in mijn auto en zou graag mijn Oneplus Nord daarin willen gebruiken
[ Voor 9% gewijzigd door Frij5fd op 06-03-2021 11:57 ]
Ik ben al tijden over op een universele houder, een waar de telefoon in staat en de zijkanten (armen) ingedrukt kunnen worden om een passende maat te krijgen. Met of zonder hoesje, toestel van mij of die van mijn vrouw, oud of nieuw, past altijd.Frij5fd schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 11:48:
[...]
Ik mis ook een Brodit houder voor de Nord. De Samsung galaxy A8 van mijn werk pastte precies in de houder voor de Samsung galaxy S6 die ik hiervoor had. Het zou mooi zijn als de Nord ook in een houder bedoeld voor een voorgaand model zou passen. Het kan misschien met een houder van de One werken, die is 1,5 mm breder en minder dan een mm dikker