Ik heb inderdaad hetzelfde probleem.Postman schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:52:toon volledige bericht
[...]
Hier hetzelfde gedaan (Ziggo Connectbox). Dat had in het begin niet het gewenste effect. Totdat ik opeens een melding kreeg van OnePlus Launcher. Die is aangepast en sinds die tijd werkt het wel goed.
Let wel dat ik verscheidende apps van batterij modus heb afgehaald, waaronder de 2 gerelateerd aan WiFi die ik zo kon vinden. Wellicht dat dit ook effect heeft gehad.
Apps die nog op intelligent staan doen het helaas nog steeds niet goed.
offtopic:
Beetje offtopic, wel relevant: DHCPv6 is bij Ziggo alleen beschikbaar in de non-UPC gebieden. Dit lijkt voorlopig ook niet gewijzigd te worden (bron: Ziggo medewerkers op hun forum). Je zult dan toch echt je modem in IPv4 moeten laten zetten en hopen dat alles nog blijft werken op je andere apparaten.
Edit: zojuist in de Play Store gekeken, zag een lading apps die klaar waren voor update maar dus niet automatisch bijgewerkt zijn (al vreemd want dit staat aan). Oké die maar laten updaten, scherm valt uit. Ik kijk 5 minuten later en er iets werkelijk geen enkele app bijgewerkt. Wel staat er bovenaan de lijst de melding 'wacht op modem...'.
Ter controle ook de Play Store van batterijmodus gehaald, app geopend en gekeken of er updates binnen kwamen. Na de eerste succesvolle installatie de app gekilled en scherm uitgezet. Na 5 minuten controle gedaan en nu dus wel alles bijgewerkt.
Fijn een waslijst van 300 apps die je van batterijmodus kunt gaan halen... Is hier een snellere manier voor??
Ik kwam trouwens er achter dat deze op de "beperkte apps"-lijst was gezet bij aanpasbaar batterijbeheer. Maar deze stond dan ook weer uit...