Def1ant schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 22:45:
Ik heb juist ingezet op Tygo na de aflevering, om eens te kijken of die mol statistieken beetje kloppen. Aanpassen kan altijd nog
Die tonnen opdracht, heb alle woorden niet helder, maar gezien de opdrachtnaam kon je met wat letters wisselen meerdere woorden maken. Hoef je niet de hele tijd heen en weer te rollen.
Jouw punten op Tygo zorgen niet enkel voor een 0,0001% verschil in de statistieken denk je?
Ik zit al een paar rondes op Nikki, maar ik vind Jeroen altijd wel heel glazig kijken. Alsof ie zich probeert in te houden of te verhullen, hij is in elk geval elke keer ontzettend gespannen, en dan niet echt kandidaat-achtig gespannen. Nikki kijkt en doet soms écht als een kandidaat, niet heel veel verdachte mol-acties, noemt bijv. direct de ronde vorm van het schilderij bij de schilderij opdracht, is heel oplettend op andere kandidaten.
Jeroen haalt maar weinig binnen, let heel veel op Nikki. Heeft zogenaamd niet door dat hij nog een telefoon op zak heeft bij de Elba opdracht. De auto-route opdracht lette hij ook vaak niet op, hoorde de porto niet etc.
Ben benieuwd wie nou die tonnen verkeerd om neer zet telkens, maar volgens mij doen zowel Nikki als Jeroen dat om nog even lekker wat verwarring te schoppen. Al met al wel een lekker seizoen, wel jammer dat Peggy nu al naar huis ging, zonder enige opdracht ertussen. Wat dat betreft had ze natuurlijk net zo goed vorige week al naar huis kunnen gaan.