Wie is... de Mol? 2020 Jubileumseizoen NL Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:58
DoeEensGek schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:58:
Vonden jullie de laatste aflevering ook niet een beetje haastig overkomen? Beetje afgeraffeld gevoel kreeg ik erbij. Hopelijk maken ze er zaterdag nog iets leuks van.
Ik moest oprecht even nadenken wat er nou de laatste aflevering gebeurd was, dus daar ben ik het wel mee eens :+

Vind zelf het hele seizoen redelijk tegenvallen. Kijk zelf voornamelijk voor de opdrachten maar de wow factor mist dit seizoen best wel, helemaal voor een jubileumseizoen. Misschien ben ik iets te verwend doordat ik door het thuisblijven de mol België heb gebingewatched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 10:24
BlackMonkey schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:45:
[...]

Ik moest oprecht even nadenken wat er nou de laatste aflevering gebeurd was, dus daar ben ik het wel mee eens :+

Vind zelf het hele seizoen redelijk tegenvallen. Kijk zelf voornamelijk voor de opdrachten maar de wow factor mist dit seizoen best wel, helemaal voor een jubileumseizoen. Misschien ben ik iets te verwend doordat ik door het thuisblijven de mol België heb gebingewatched.
Het is net alsof de opdrachten zijn uitgevoerd met in acht neming van de corona maatregelen (maar dit was toen natuurlijk niet van toepassing). erg afstandelijk en nogal in de basis. Beetje met tonnen rollen of een ladder bouwen.. erg simpel. Voordeel hiervan is wel dat ze eindelijk wat makkelijker te begrijpen zijn. Die dubbele laag in de opdrachten van afgelopen seizoenen waren ook verschrikkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-05 15:18
Misschien is het hier al genoemd, maar was de mol in de aflevering waarbij hij/zij zichtbaar was als iemand achterom keek, niet gewoon vermomd? Net als bij de lasergame vorig jaar met zwarte kleding en een muts/masker/etc?
Als Nikkie achterom had gekeken en iemand had gezien hoeft het toch niet Jeroen in z'n normale kloffie te zijn, of mis ik hier iets? Dan nog eerder Jeroen die Nikkie ziet als 1,90m+ gedaante en zo een hele groep mensen kan afkruisen.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
Rule schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:53:
[...]

Het is net alsof de opdrachten zijn uitgevoerd met in acht neming van de corona maatregelen (maar dit was toen natuurlijk niet van toepassing). erg afstandelijk en nogal in de basis. Beetje met tonnen rollen of een ladder bouwen.. erg simpel. Voordeel hiervan is wel dat ze eindelijk wat makkelijker te begrijpen zijn. Die dubbele laag in de opdrachten van afgelopen seizoenen waren ook verschrikkelijk.
Tja de opdrachten zijn nog steeds onmogelijk (bijv door de gestelde tijd). Dan heb ik toch liever opdrachten met een dubbele laag die je nog een beetje een mind fuck gevoel geven i.p.v. deze echt simpele opdrachten. Ik het het idee dat je het ook een beetje merkt aan de deelnemers, ze lijken soms net dat beetje peper in de donder te missen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:45

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

BlackMonkey schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:18:
[...]

Tja de opdrachten zijn nog steeds onmogelijk (bijv door de gestelde tijd). Dan heb ik toch liever opdrachten met een dubbele laag die je nog een beetje een mind fuck gevoel geven i.p.v. deze echt simpele opdrachten. Ik het het idee dat je het ook een beetje merkt aan de deelnemers, ze lijken soms net dat beetje peper in de donder te missen.
Weet niet of je de Vlaamse mol kijkt? met die parachuteopdracht bijvoorbeeld _O_ Zoiets mis ik echt in de NL mol! Het is te braaf, opdrachten te simpel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 16:43
BlackMonkey schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:45:
... maar de wow factor mist dit seizoen best wel, helemaal voor een jubileumseizoen.
Het zal ook wel met tijdsdruk te maken hebben denk ik.
Normaal bereiden ze een seizoen een heel jaar voor. Nu moesten ze (of wilden ze) dit er ook nog bij doen. Waarschijnlijk allemaal na afloop van de opnames in China bedacht en uitgewerkt. Dus op heel weinig tijd.

Dan komt er ook nog bij dat de opnames van een normaal seizoen altijd 3 weken duurt. En dit bonusseizoen is in 2 weken opgenomen.

Dus minder tijd voor voorbereiding, en ook minder tijd voor uitvoering.
Dan kan het ook allemaal niet heel groots en uitgebreid, want dat kost te veel tijd.
Rule schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:53:
Beetje met tonnen rollen of een ladder bouwen.. erg simpel.
Opdrachten kunnen juist heel interessant zijn als ze een beetje simpel zijn
Bij heel veel lager, kan er vanzelf al vanalles mis gaan. Simpelere opdrachten vragen echt om goede innovatieve zetten van de Mol
Shadow_Agent schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:33:
Weet niet of je de Vlaamse mol kijkt? met die parachuteopdracht bijvoorbeeld _O_ Zoiets mis ik echt in de NL mol! Het is te braaf, opdrachten te simpel.
Geweldige opdracht!

Maar toch eigenlijk in de basis ook heel simpel...
3 personen die van de rest van de groep moeten ontdekken of ze wel of niet de waarheid spreken.

[ Voor 4% gewijzigd door Chillz op 22-10-2020 14:49 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-06 06:17
Ik las een tijd geleden dat er mensen dachten dat seizoen 21 met kinderen was omdat die geen afstand van elkaar hoeven te houden. Nou lijkt me dat niks, maar kan wel zijn dat de opdrachten daarom wat meer basic zijn.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:45

Shadow_Agent

raiders schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:17:
Ik las een tijd geleden dat er mensen dachten dat seizoen 21 met kinderen was omdat die geen afstand van elkaar hoeven te houden. Nou lijkt me dat niks, maar kan wel zijn dat de opdrachten daarom wat meer basic zijn.
dan ga ik zeker weten NIET kijken :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMonkey
Shadow_Agent schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:33:
[...]

Zeker! Zie mijn voorgaande post. Spellen gaan veel meer uit van psychologie en hebben wat meer lef in zich, dat bied ook veel meer kansen voor de mol om echt wat te doen.
Chillz schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:48:
[...]

Het zal ook wel met tijdsdruk te maken hebben denk ik.
Normaal bereiden ze een seizoen een heel jaar voor. Nu moesten ze (of wilden ze) dit er ook nog bij doen. Waarschijnlijk allemaal na afloop van de opnames in China bedacht en uitgewerkt. Dus op heel weinig tijd.

Dan komt er ook nog bij dat de opnames van een normaal seizoen altijd 3 weken duurt. En dit bonusseizoen is in 2 weken opgenomen.

Dus minder tijd voor voorbereiding, en ook minder tijd voor uitvoering.
Dan kan het ook allemaal niet heel groots en uitgebreid, want dat kost te veel tijd.
Dat zou kunnen maar dat is natuurlijk niet echt een excuus. Alsof het compleet uit de lucht kwam vallen dat er een extra seizoen moest komen. Deze redenatie lijkt vooral op een groep studenten die de groepsopdracht tijden hebben zitten uitstellen en toen nog maar snel wat in elkaar moesten klussen. Nu is het seizoen daar wel wat van weg (maar is het ook weer niet zo slecht), maar wel het tegenovergestelde van wat ik van een jubileumseizoen verwacht. Daar verwacht ik echt acties zoals de opening waarbij ze allemaal in verschillende landen zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:04

Crazy D

I think we should take a look.

Heb het 2018 seizoen gister afgekeken. Dat voelde eigenlijk meer als een jubileumseizoen.... wat een mol ook. Maar goed. Denk ook wel dat de opdrachten op zich niet spectaculair hoeven te zijn om het toch interessant te maken en de mol lekker te kunnen laten mollen (maar ook om anderen trucjes uit te kunnen laten halen). Ze moeten ook uitkijken dat het niet een beetje het top gaar effect wordt, waarbij je elke opdracht in steeds overtreffende trap (maar wel gewoon hetzelfde concept alleen grootser en vetter uitgevoerd) terug ziet komen. Dan maar simpeler maar wel een bepaalde vernieuwing erin (voor zover je de creativiteit nog hebt om echt iets nieuws te bedenken).

Wat trouwens als de mol gewoon vol als fanatieke kandidaat erin gaat en niks molt? Heb je wel een dikke pot aan het einde, maar als je echt doet alsof je normaal kandidaat bent zonder mollenstreken, en in de finale is niemand die jou als mol ziet... (of moet ik nog wat seizoenen terugkijken om die tactiek een keer in actie te zien?).

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1271350

raiders schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:17:
klok en de klepel? De "junior"-versie was/is er volgens mij al op Zapp. Bovendien is "geen" afstand houden voor kinderen vooral een Nl aangelegenheid. In het buitenland wordt over het algemeen hier gewoon aan vastgehouden voor iedereen.

In belgie werkt men met bubbles, en hoef je binnen een bepaalde bubble je niet aan de corona-specifieke regeles te houden. Dus ieder land gaat er anders mee om.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SANDER_DeEchte
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 06-06 14:39
Haha daar issie al

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenyatta
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:43

Moet zeggen: heel overtuigend. Had ik nog punten kunnen inzetten dan wist ik het wel. :X

Je kan maar beter geen signature hebben dan een inhoudsloze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:56

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
https://www.ad.nl/show/sa...isico-s-genomen~aa67821f/

Erg genoten van de helikoptervlucht... Nikkie dus :P

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:32
Ff terugkomend op het handschrift. Heeft de mol de teksten op de spiegels geschreven, of was de tekst ‘Ik heb iets op de spiegels geschreven’ (en dan stil: naast de tekst die er al op stond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Toen ik de tekst las klonk het als Jeroen... maar daamn :+ Die heli had ik totaal gemist...

Wist de rest dat Nikkie en Tygo met een heli waren vervoerd?

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

SmurfLink schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:25:
[...]

Toen ik de tekst las klonk het als Jeroen... maar daamn :+ Die heli had ik totaal gemist...

Wist de rest dat Nikkie en Tygo met een heli waren vervoerd?
De tekst zou op Jeroen of Nikkie kunnen slaan, maar Nikkie deed nogal overdreven 'Wie is de mol?' roepen recht voor de camera. Haalde ook meteen de concentratie weg bij Tygo.

Volgens mij wisten de andere kandidaten achteraf pas dat ze met een heli waren vervoerd. Pas op het moment dat de dubbele executie was gedaan met de 4 'slachtoffers'.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
tweakduke schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:28:
[...]

De tekst zou op Jeroen of Nikkie kunnen slaan, maar Nikkie deed nogal overdreven 'Wie is de mol?' roepen recht voor de camera. Haalde ook meteen de concentratie weg bij Tygo.

Volgens mij wisten de andere kandidaten achteraf pas dat ze met een heli waren vervoerd. Pas op het moment dat de dubbele executie was gedaan met de 4 'slachtoffers'.
Hm, dus het kan Jeroen zijn die alsnog verwarring probeert te zaaien....

Maar ik blijf op Nikkie, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Was zeker mooi, hè, die helikoptervlucht?
,,Ja, dat was inderdaad super spectaculair.’’
Ik vond de helicoptervlucht ook spectaculair. Maar ik ben ook niet de mol.

De interview is toch recent gedaan. Dus Jeroen heeft dit op tv gezien, en vond het spectaculair.

OF

Nikkie vond het spectaculair om mee te maken.

#niksiswathetlijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Dat dus, het zou wel heel karig zijn dat je het al maanden geheim houd en het dan op zo’n stomme manier eruit floept. Zeker als het gaat om een vragenlijst zou je zeggen dat elke vraag onder de loep is genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Daar gaan we dan :+

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Nou... ik ben HEEL benieuwd.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:05
Tygo kan het dus absoluut niet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06 09:57
Isane schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:33:
Oeps dat was ik alweer vergeten. Daar gaan mijn punten 😂

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:05
LordSinclair schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:34:
[...]

Oeps dat was ik alweer vergeten. Daar gaan mijn punten 😂
Je kan nog aanpassen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:35
Isane schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:33:
8% van de spelers denkt nog steeds dat Tygo de mol is :+

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Zo, hal-lo Peggy! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Mijn redder in nood. Nu alles of niets 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Leuk, al die drollen op de kleding 8)7

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Nou als d'r eentje is die schittert met de outfits... dan is het Nikkie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
De zelfde speech voor de derde keer nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
LordSinclair schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:42:
De zelfde speech voor de derde keer nu?
Dit is gewoon een stukje herhaling van vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
RobinNL schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:43:
[...]

Dit is gewoon een stukje herhaling van vorige week.
Toch iets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Damn :+ Zo goed gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Goed gedaan. Maar na de vorige aflevering was het duidelijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Iets aangepast ja, anders zouden we weer 5 minuten luisteren naar dat stukje

Ik heb de hele tijd vooral op Nikkie gezeten en door vorige week ben ik naar Jeroen geswitcht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:28

masauri

aka qwybyte

Ben benieuwd naar de punten in de groep.
Hebben geen enkele vraag op Jeroen ingezet.
Dus geen extra punten daar.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Nou als er weer geen enkele mol actie in beeld is geweest dan was het handschrift dus de aanwijzing en het vergeten van de telefoon.

We gaan maar opletten :p

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
tweakduke schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:47:
Nou als er weer geen enkele mol actie in beeld is geweest dan was het handschrift dus de aanwijzing en het vergeten van de telefoon.

We gaan maar opletten :p
Mja.. ergens vind ik 'm wel jammer dat het handschrift zo'n obvious hint was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

SmurfLink schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:48:
[...]

Mja.. ergens vind ik 'm wel jammer dat het handschrift zo'n obvious hint was.
Ja omdat het zo obvious was wou ik er niet voor gaan. Hij is van zichzelf onopvallend dat is wel een voordeel :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Maar heeft Nikkie 'm nou gezien of niet???????

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
SmurfLink schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:53:
Maar heeft Nikkie 'm nou gezien of niet???????
Nee dus

Edit: wel dus

[ Voor 4% gewijzigd door ImNotnoa op 24-10-2020 20:55 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Ja dus! maar ze twijfelde alsnog :+ Damn.. in ep 1 was de mol dus al bekend, wauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:18
Ja dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Dus dan zou Nikkie de winnaar moeten zijn en Tygo de verliezer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
RobinNL schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:56:
Ja dat zei Rick net...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-06 15:14

TinusTegengas

Formula Racing

Ja, dat is ze ook

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Dat is al bekend gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Heb ik even een stukje gemist 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
:+ En Rick vraagt de vraag der vragen ook oprecht.... prachtig.

Ron is dus echt zo'n kluns.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
Ik vraag dit voor een vriend.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Hahahaha hij sprak gewoon Italiaans en liet de bewoners het fixen. :+

Acties:
  • +31 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-06 15:59
Ik vind het format zo zonder publiek wel stukken beter. Veel meer ruimte voor terugblikken en geen slappe zever wat Truus en Pietje buiten wel niet allemaal vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Melkunie schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:13:
Ik vind het format zo zonder publiek wel stukken beter. Veel meer ruimte voor terugblikken en geen slappe zever wat Truus en Pietje buiten wel niet allemaal vinden :)
Inderdaad, zo krijgen we nog wat te zien en te horen van de kandidaten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kom op zeg, die koffertjes opdracht was nooit gelukt, was geen mol voor nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Exocet schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:19:
En Rik vond het de mooiste opdracht... 🤐

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:53
Bam! De Tweakers poule gewonnen, haha. Helaas vanwege de tip die ik hier las dat Jeroen mogelijk af zou vallen wel 1 aflevering punten op Tygo gezet en daarmee verloren van mijn schoonmoeder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Hahaha ook echt de 2e ronde heeft ie nogmaals de bakjes geleegd. :D Da's wel echt vet hoor.

Op steentjes is het wel een uitdaging.

[ Voor 18% gewijzigd door SmurfLink op 24-10-2020 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Die is echt gewaagd in het grind geld pakken. En hier dachten we dat het in de envelop zat met hun eigen naam :D

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
SmurfLink schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:27:
Hahaha ook echt de 2e ronde heeft ie nogmaals de bakjes geleegd. :D Da's wel echt vet hoor.

Op steentjes is het wel een uitdaging.
Waarom heeft Nikkie niet gedubbelcheckt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
LordSinclair schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:29:
[...]

Ja die wil ik ook wel even weten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:53
LordSinclair schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:29:
[...]

Had de hoop dat Rik dit nog even zou vragen inderdaad

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Wauw, alles doneren.. dat is wel echt heel netjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
SmurfLink schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:34:
Wauw, alles doneren.. dat is wel echt heel netjes.
Ik las laatst dat ze tot 30k kan vragen voor een gesponsorde Instagram post :+ dus voor haar is het niet heel veel.

Alsnog netjes natuurlijk

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Nou, het was weer gezellig om mee te lezen en af en toe te reageren.
Tot het volgende mol topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
ImNotnoa schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:36:
[...]

Ik las laatst dat ze tot 30k kan vragen voor een gesponsorde Instagram post :+ dus voor haar is het niet heel veel.

Alsnog netjes natuurlijk
30K? Tering jantje.. nee dan heeft ze het ook niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:40
SmurfLink schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:37:
[...]

30K? Tering jantje.. nee dan heeft ze het ook niet nodig.
Haar net worth wordt geschat op zo'n 6 miljoen dollar: https://www.celebritynetw...ikkie-de-jager-net-worth/. Met 14,4 miljoen volgers op Instagram is die 30k per post niet zo heel gek. Aanzienlijk hoger bereik dan met een reclameblok op TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
bazzemans schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:43:
[...]

Haar net worth wordt geschat op zo'n 6 miljoen dollar: https://www.celebritynetw...ikkie-de-jager-net-worth/. Met 14,4 miljoen volgers op Instagram is die 30k per post niet zo heel gek. Aanzienlijk hoger bereik dan met een reclameblok op TV.
Ik heb geen instagram maar sta er wel echt van te kijken hoeveel geld daar in omgaat... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

SmurfLink schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:44:
[...]

Ik heb geen instagram maar sta er wel echt van te kijken hoeveel geld daar in omgaat... :X
Ze sprokkelt via YouTube ook genoeg binnen met 13,6 miljoen abonnees.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Nu online

[ Voor 50% gewijzigd door Sjurm op 24-10-2020 21:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
Exocet schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:19:
Mee eens, hoewel Jeroen er wel voor zorgde dat niet per ongeluk goed gegokt werd. Daar heeft hij dus wel zijn rol gepakt.

Ik heb dit seizoen wel het moment gemist dat kandidaten de keuze kregen om een gokje te wagen en de pot te verhogen of te verspelen met een keuze die ze voorgelegd kregen. Dat had hier misschien wel in gepast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ok mooi seizoen. Uiteraard zat ik er weer compleet naast qua mol. Maar knap gedaan door Jeroen.
Wederom ook een fijne slotaflevering zonder dom gedoe met publiek en lekker veel molacties in beeld.
En Peggy zag er ook fantastisch uit in gala.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Ik ben wel benieuwd of er nog hints zijn dit naar. Nou zijn die de afgelopen jaren niet fantastisch, maar ik ben toch wel benieuwd waar ze mee kwamen deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 00:01

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Melkunie schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:13:
Dat was de vorige keer ook een vaak gehoorde mening. Hopelijk doen ze er iets mee.

Denk het niet, maar je weet maar nooit.

Trouwens, de eerste aflevering de mol zien en dan toch tot de zevende twijfelen. Geeft wel aan wat voor mindfuck dit spel is.

En Peggy was echt top gekleed, samen met Patrick en Horace.

[ Voor 5% gewijzigd door m-vw op 24-10-2020 22:09 ]

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik kan eigenlijk niks anders zeggen dan "Gefeliciteerd Nikkie" het was een chaotisch seizoen in bepaalde afleveringen. Jeroen heeft het ontzettend goed gedaan. Na de vorige aflevering waar ineens de spiegels vergeleken werden met een kaart die Jeroen geschreven had was het wel duidelijk.
Vind het bijzonder dat Nikkie die 12k doneert aan het KWF, ja ze heeft het niet nodig maar volgens mij werden in voorgaande seizoenen wat andere dingen gedaan met de centjes :+ Dit seizoen deed ze echt voor haar broertje.

Ondanks dat dit tv is en er stevig gemonteerd word vind ik het toch altijd jammer dat echte molacties buiten het zicht van de kijker blijven (ik snap waarom dit zo is) maar zo is het soms natte vinger werk en is het volgen van het geld of wie op wie zit tijdens de executies de enige manieren om de mol eruit te vissen.

Op naar januari 2021 :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Goede mol van Jeroen.

Maar als dit team van deelnemers al een keer in dit programma meegespeeld heeft is het meemollen wel tot nieuwe kunst verheven. Ellie die de mol meerdere keren afdekte, Nickie die eigenlijk pas na 7 afleveringen doorkreeg dat ze echt de mol had gespot en vooral Ron. Met zulke kandidaten heb je bijna geen mol meer nodig.
En dat maakt het programma eigenlijk onkijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
Delerium schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:28:
Goede mol van Jeroen.

Maar als dit team van deelnemers al een keer in dit programma meegespeeld heeft is het meemollen wel tot nieuwe kunst verheven. Ellie die de mol meerdere keren afdekte, Nickie die eigenlijk pas na 7 afleveringen doorkreeg dat ze echt de mol had gespot en vooral Ron. Met zulke kandidaten heb je bijna geen mol meer nodig.
En dat maakt het programma eigenlijk onkijkbaar.
En wat dacht je van Horace? Die gaf aan zelf ook geld achter gehouden te hebben (ik had zelf ook geld in mijn zak zei hij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Laatst online: 11:55

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Oke, Nikkie heeft Jeroen dus gezien, maar niet andersom?

Morgen om 6.00 radio 2 luisteren. Wordt lachen. :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:06
BlackMonkey schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 00:16:
[...]

En wat dacht je van Horace? Die gaf aan zelf ook geld achter gehouden te hebben (ik had zelf ook geld in mijn zak zei hij).
Hij had geld uit een kistje gepakt, voor de pot, in een vorige opdracht (waar Jeroen alle vrijstellingen wegnam) maar dit niet gelijk aan de groep verteld. Hij heeft het over dat geld.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-06 15:59
m-vw schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:00:
[...]
Dat was de vorige keer ook een vaak gehoorde mening. Hopelijk doen ze er iets mee.

Denk het niet, maar je weet maar nooit.
Denk het ook niet, de liveshow doen ze al jaren en al die tijd heb ik er nog nooit waardering voor gehoord. Toch blijven ze het volhouden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:40
Wow mooie ontknoping!

100% score in de app, geen enkel punt dit seizoen niet op jeroen gehad.... Jammer van de vragen tussendoor, die had ik niet allemaal goed

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Maar er waren geen geheimen aanwijzingen?
Althans, die zijn niet bekend gemaakt?

Titels van afleveringen etc..?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 12:03
https://www.ad.nl/show/di...jubileumseizoen~adbd1deb/
Dit jaar waren er overigens geen verborgen aanwijzigingen, zo bevestigt een woordvoerster van AvroTros.
Geen verborgen aanwijzingen. Wel jammer, toch leuk als een paar van die theorieën waar blijken te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
SpeedQber schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 10:27:
https://www.ad.nl/show/di...jubileumseizoen~adbd1deb/

[...]

Geen verborgen aanwijzingen. Wel jammer, toch leuk als een paar van die theorieën waar blijken te zijn.
Na Klaas hebben ze dat ook wel afgeleerd denk ik, zeker nu alles helemaal kapot geanalyseerd wordt

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
ImNotnoa schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 10:48:
[...]

Na Klaas hebben ze dat ook wel afgeleerd denk ik, zeker nu alles helemaal kapot geanalyseerd wordt
Daarop had ik die handschriftanalyse afgekeurd als hint... maar dat was er dan weer juist wel een...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 11:51
raiders schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:57:
Ik ben wel benieuwd of er nog hints zijn dit naar. Nou zijn die de afgelopen jaren niet fantastisch, maar ik ben toch wel benieuwd waar ze mee kwamen deze keer.
Inderdaad, vond het een beetje vreemd einde. Meestal gaven ze de hints aan het einde. Ook was er geen Moltalk.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Voor de fans, vandaag is ook bekend gemaakt geworden dat de opnamen voor de Belgische mol (door de presentator Gilles) net zijn afgerond. Dus volgende lente is er weer een Belgische mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Mooie ontknoping. Ik had Nikkie als mol, maar met alle aanwijzingen werd het op het laatst wel vrij duidelijk dat het Jeroen moest zijn. Ik was niet meer geswitched, dus op 0 punten geëindigd denk ik. De app werkt ineens niet meer, dus heb 'm maar gelijk verwijderd.

Moet wel zeggen dat ik niet geloof dat Nikkie na die ene opdracht ooit nog getwijfeld heeft aan Jeroen als mol zijnde. Eigenlijk heeft de mol hier dus gefaald, waardoor het wel een beetje een toneelstukje wordt voor de rest van de afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

VantageR schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:39:
Mooie ontknoping. Ik had Nikkie als mol, maar met alle aanwijzingen werd het op het laatst wel vrij duidelijk dat het Jeroen moest zijn. Ik was niet meer geswitched, dus op 0 punten geëindigd denk ik. De app werkt ineens niet meer, dus heb 'm maar gelijk verwijderd.

Moet wel zeggen dat ik niet geloof dat Nikkie na die ene opdracht ooit nog getwijfeld heeft aan Jeroen als mol zijnde. Eigenlijk heeft de mol hier dus gefaald, waardoor het wel een beetje een toneelstukje wordt voor de rest van de afleveringen.
Is ook de enige reden dat ze zo ver is kunnen komen vermoed ik.
En ze hebben bij elkaar op de kamer geslapen blijkbaar, dan kan het toch niet anders dat je dezelfde kleren herkent wanneer deze in een tas ofzo steken?
De vraag die ik me dan stel is: heeft de regie doorgebriefd aan jeroen dat hij mogelijk gezien is geworden?
En hoe waren de stemresultaten van Nikkie sindsdien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
VantageR schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:39:

Dit. Ze heeft het gewoon goed gezien. Ik heb niks tegen Nikkie. maar ik zie het niet als iemand die puur op eigen kracht de finale had kunnen halen. ze zegt zelf gisteren in de trant van "als ik 10 minuten klets ben ik de helft alweer vergeten" Als ik naar me zelf kijk zou ik de finale van widm ook niet halen, elk mens heeft zijn kwaliteiten, maar niet iedereen heeft ze om de finale van widm te halen.

Verder no hard feelings uiteraard. Leuk voor dr dat ze gewonnen heeft! had iemand anders maar ook achterom moeten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03:16
Geen Tygo dus :'(
Na een seizoen puzzelen kon het me niet meer boeien of het Jeroen of Nikkie was. De foto van Jeroen's handschrift verpeste het ook een beetje voor mij; m'n onderbuikgevoel zei "shit, dit is 'm" maar dan is voor mij de lol eraf...dus dan maar negeren :+

Ik vond het een overall een fantastisch seizoen. Sowieso mag ik niet klagen over een extra seizoen vind ik, beter iets dan niets + het is een duur programma om te maken, daarom vind ik het een klein wonder dat de NPO er budget voor had na alle doorgedrukte bezuinigingen....
Verder: bijzonder veel toffe kandidaten, mooie locaties, iets leukere spellen dan gemiddeld, en genoeg te speculeren bij die opdrachten, en een finale zoals het hoort met veel beeld en weinig publiek.

En hoewel ik Jeroen als mol best tof vind achteraf (door zn gedrag bij de executies was ik overtuigd dat hij een kandidaat was bijv), valt het me wel een beetje tegen hoe de mol te werk kon gaan bij sommige opdrachten. De molstreken lijken allemaal zo van tevoren door de redactie bedacht...

Bijv: "het schrijven vd brief aan de mol" lijkt nu een idee van Jeroen te zijn. Maar het lijkt me sterk dat de redactie daarna dacht "ow dan maken we daar het eerste spel van", ik denk eerder dat dit in z'n geheel door de productie bedacht is.
De spellen waar hij iets uit een bakje moest halen..... tja, bedacht door de redactie, misschien had Jeroen nog invloed op wat waar lag, maar dat lijkt me ook sterk (want de groene vrijstelling moet altijd achteraan liggen).
Het koffertjes spel, de mol hoefde eigenlijk niks te doen. Dat Jeroen zich opwierp als doorgeefluik was wel brutaal, maar niet nodig voor het mislukken.
Het gemiste sleuteltje op Elba. Ok Jeroen wist waar dat lag, maar dat maakt weinig uit, zolang Patrick het maar niet zag, "gelukkig" was het ook moeilijk te vinden id regen en reflecties in de plas.
Tonnenspel, Jeroen hoefde weinig te doen, kon nog wat leuke gebaartjes naar de camera maken maar dat was het wel.

In dat opzicht kijk ik idd uit naar de Belgische mol. Creatievere spellen waar je ook meer lol aan hebt als in "in welk kamp zit de mol?". Moet denken aan een opdracht waar 2 deelnemers in een restaurant van alles moeten bestellen want in 3 gerechten zit iets verstopt -> zij gaan als een malle bestellen en eten.
Ondertussen moeten de rest vd deelnemers de geconsumeerde calorieën kwijtraken door te sporten.
Verneukt de mol nou het spel door als een debiel het menu naar binnen te werken, of door geen moer uit te voeren bij het sporten? :P

Enfin, het was een leuk extra'tje dit jaar, op naar 2021!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Zijn jullie toevallig ook npo2 aan het luisteren?
Nikkie geeft nu toe dat ze Jeroen dus goed zag en niet een schim.

Wel leuk om ze weer te horen, alleen nu op de radio

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:04
streamnl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 08:33:

Voor de echte die-hards, ze zijn ook te zien via de webcam van NPO Radio 2: https://www.nporadio2.nl/live

Nog tot 9 uur.

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
tazmaniankoala schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 08:39:
[...]

Voor de echte die-hards, ze zijn ook te zien via de webcam van NPO Radio 2: https://www.nporadio2.nl/live

Nog tot 9 uur.
Helaas moet ik ook werken, anders had ik dat zeker gedaan ;)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
@Dacuuu Je ziet Nikkie niet als een kandidaat die zelf de Mol kan ontmaskeren? Toch is dat precies wat zij gedaan heeft door op een cruciaal moment (in tegenstelling tot alle andere kandidaten) om te kijken. Dat maakt haar m.i. juist super oplettend. Vergeet ook niet dat ze de vorige keer dat ze meedeed ook op het goede spoor zat en zichzelf naar liet afvallen omdat haar broer(tje) ernstig ziek was en ze geen contact meer kreeg met haar moeder. Een dag naar haar thuiskomst stierf hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
streamnl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 08:33:

Thanks voor de headsup, heb even gezapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In de podcast wordt het ook besproken met Nikkie en Jeroen:
https://www.nporadio2.nl/podcasts/de-wie-is-de-mol-podcast

Hierin zegt ze dat ze alsnog twijfelde en dacht dat zei wellicht ook de optie zou krijgen iets te stelen uit de bakjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
Exocet schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:37:
In de podcast wordt het ook besproken met Nikkie en Jeroen:
https://www.nporadio2.nl/podcasts/de-wie-is-de-mol-podcast

Hierin zegt ze dat ze alsnog twijfelde en dacht dat zei wellicht ook de optie zou krijgen iets te stelen uit de bakjes.
Niet echt logisch, als Jeroen die vrijstelling als kandidaat had kunnen pakken zou hij die groene vrijstelling ook wel ingezet hebben.

Daarnaast vond ik het ook gewoon dom om het op deze manier te doen (zowel van de mol als de kandidaten). Het is dom van de mol/productie omdat het veel te opvallend is, je ziet dat in dit geval de hele serie hierdoor bepaald is.
En dom van de kandidaten omdat alleen Nicky om heeft gekeken. Zeker de 2e keer kijk je toch altijd om? De hele opdracht is hetzelfde en verschillende kandidaten gaven zelfs aan dat ze verwachten dat het 1e bakje weer leeg zou zijn (o.a. Tycho). Dan kijk je toch wie dat doet?

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-06 23:55
Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat er geen achter de rug om acties meer gaan komen.. De hele serie stond de winnaar nu al vast, en vanaf nu mag ik toch hopen dat iedereen achterom gaat kijken bij dit soort toespraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Laatst online: 06-06 16:43
CopyCatz schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:26:
Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat er geen achter de rug om acties meer gaan komen.. De hele serie stond de winnaar nu al vast, en vanaf nu mag ik toch hopen dat iedereen achterom gaat kijken bij dit soort toespraken.
De winnaar stond nog niet vast.
Want naast Nikkie had iemand anders ook op Jeroen kunnen gaan inzetten. En als die dan meer goed heeft bij de eindtest, wint die alsnog.

Nikkie heeft er zelf ook voor gezorgd, door te hulp-mollen, dat mensen haar verdachten en daardoor afvielen. Ook een slimme zet. Concurrentie elimineren

Leeg - Sinds 20180907

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Via deze link kun je lid worden van de Tweakers poule, deze wordt beheerd door Zenyatta