Wie is... de Mol? 2020 Jubileumseizoen NL Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Mede-auteur:
  • Zenyatta
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:36

Zenyatta

Afbeeldingslocatie: https://wieisdemol.assets.avrotros.nl/_processed_/f/0/csm_kandidaten_3da75edc3d.jpg
Wie is de Mol? keert op 5 september terug op televisie voor een jubileumseizoen, meldt AVROTROS maandag via Instragram.

Het jubileumseizoen is een extra seizoen, naast de reguliere seizoenen die altijd aan het begin van het jaar worden uitgezonden. De opnames van de jubileumuitzendingen hebben plaatsgevonden voor de coronacrisis.

Over de invulling van het jubileumseizoen is nog weinig bekend. Geruchten gaan dat deelnemers en mollen uit eerdere seizoenen een rol gaan spelen, maar AVROTROS heeft nog niets bevestigd.
Bron: https://www.nu.nl/media/6...-september-van-start.html

Jubileum editie 2020

De Jubileum editie 2020 van Wie Is De Mol? gaat op 5 september 2020 van start.

Kandidaten

1: Horace "Trust Nobody" Cohen
2: Nikkie de Jager
3: Ron Boszhard
4: Tina de Bruin
5: Peggy Vrijens ⠀⠀⠀
6: Patrick Martens
7: Tygo Gernandt⠀⠀
8: Nadja Hüpscher⠀⠀
9: Jeroen Kijk in de Vegte
10: Ellie "Etherdiscipline" Lust

Afgevallen
Vrijstelling
Doorgegaan zonder verder informatie

KandidaatAfl 1Afl 2Afl 3Afl 4Afl 5Afl 6Afl 7Finale
Tina de Bruin
Nadja Hüpscher
Horace Cohen
Ellie Lust
Patrick Martens
Ron Boszhard
Peggy Vrijens
Tygo Gernandt
Nikkie de Jager
Jeroen Kijk in de Vegte

De locatie is nog niet bekend, maar in het laatste shot van de Teaser in de TS is wel de Kathedraal van Florence en een aantal Fiat 500's te zien. Het lijkt er dus op dat het jubileumseizoen zich (gedeeltelijk?) in Italië afspeelt

Hints/Teasers

Alle hints en teasers op een rijtje:

https://www.instagram.com/p/CC3BdDcJtjp/
https://www.instagram.com/p/CDIvXrapFjS/

WIDM app

Android / iOS

Tweakers WIDM Poule

Via deze (mobile-only) link kun je lid worden van de Tweakers poule, deze wordt beheerd door @Zenyatta

Websites

Twitter
Facebook
Instagram
Officiële website

Social media Rik van de Westelaken
Twitter
Instagram

Deze TS wordt naarmate er meer informatie beschikbaar komt natuurlijk uitgebreid.

Wil je mede-TS worden stuur dan even een DM

[ Voor 242% gewijzigd door ImNotnoa op 19-10-2020 09:59 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 09:03

amahusu

taking over the world!

woei!! Was helemaal vergeten dat er idd een jubileum editie zou komen :D

Scheelt toch weer een half jaartje wachten, ben benieuwd!

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Ah je had die laatste hint al gevonden :+ Ben heel erg benieuwd wat ze gaan doen. Heb er in ieder geval behoorlijk zin in!

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:41

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Oeh leuk, weer zin in. Om gelijk maar goed te beginnen; in de teaser (https://www.instagram.com/p/CDIvXrapFjS/) zie je kort de letters M-O-L met daarop de cijfers 30-0-30.

Iemand van 30 jaar uit Utrecht die de mol is?

En de datum in https://www.instagram.com/p/CC3BdDcJtjp/ staat in spiegelbeeld. Iemand die zich vaak in de spiegel ziet? Nikki de Jager?

[ Voor 34% gewijzigd door Belindo op 27-07-2020 11:27 ]

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06 09:57
Ik ben benieuwd of er met oud mollen nog meer gemold wordt dan dat er normaal al gemold werd door deelnemers in Wie is de Mol.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
https://www.ad.nl/show/ou...s-wie-is-de-mol~a98ace6e/
In de aankomende, extra jubileumreeks van Wie is de Mol? zijn BN’ers te zien die al eerder aan het NPO 1-programma hebben meegedaan. Zij krijgen een tweede kans om de Mol te ontmaskeren, bevestigt een woordvoerder van AvroTros. Wie het zijn, wordt pas tijdens de eerste uitzending bekend.
We zullen dus nog even geduld moeten hebben betreffende de kandidaten

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Er is natuurlijk een clubje oud-kandidaten die om uiteenlopende redenen nog niet klaar was binnen WIDM. Ik zie hier NIkki de Jager voorbij komen die sort of vrijwillig een rood scherm kreeg, ik denk aan Ron Boszhard die nog nieteens begonnen was, maar bijv. Manuel Venderbos vertrok ooit wegens ziekte en Janine Abbring brak haar rug. Wellicht hebben ze hier 10 gevallen van verzameld?

/speculatie :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:46
BreadFan schreef op maandag 27 juli 2020 @ 14:06:
Er is natuurlijk een clubje oud-kandidaten die om uiteenlopende redenen nog niet klaar was binnen WIDM. Ik zie hier NIkki de Jager voorbij komen die sort of vrijwillig een rood scherm kreeg, ik denk aan Ron Boszhard die nog nieteens begonnen was, maar bijv. Manuel Venderbos vertrok ooit wegens ziekte en Janine Abbring brak haar rug. Wellicht hebben ze hier 10 gevallen van verzameld?

En Ellie Lust voor de etherdiscipline :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
BreadFan schreef op maandag 27 juli 2020 @ 14:06:

Nikkie de Jager weet ik eigenlijk wel zeker, zie de foto's met haar en de regisseur en Rik en de Regisseur, plus de datum in spiegelbeeld in de instagram post zoals hier al genoemd.

WIDM heeft ook ooit met een poll gevraagd "wie zou er een tweede kans moeten krijgen" en daar kwam Ron Boszhard uit, die man wou super graag meedoen maar lag er meteen uit, kan me niet voorstellen dat ze hem niet gevraagd hebben en nog minder voorstellen dat hij nee gezegd zou hebben.

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:07
Ik stem voor Ron. Zou het voor hem wel leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Arunia schreef op maandag 27 juli 2020 @ 14:15:
Ik stem voor Ron. Zou het voor hem wel leuk vinden.
Ron Boszhard, Ellie Lust, Jan Versteegh (not gonna happen maar toch), Diederik Jekel, Jochem van Gelder en Jeroen Kijk in de Vegte staan op mijn wishlist

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:17

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

#teamron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Ron +1, Ellie lust vond ik ook geweldig dus ben ik ook wel voor. Diederik en Jochem waren ook prima. ben niet zo'n fan van nikkie maar ze moest het programma verlaten omdat d'r broer was overleden, dus dan vind ik het fair dat ze een tweede kans krijgt. Was er niet ook een vrijwillige verlater omdat ie het te spannend vond in het seizoen van Jan versteegh? weet ff niet meer wie..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:59

Ankh

|true

Ik mis 1 belangrijke in jullie lijst, George! Zou leuk zijn als er iets van de onbekende nederlanders mee zouden doen.. Of Angela groothuizen?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
SmurfLink schreef op maandag 27 juli 2020 @ 14:21:
Ron +1, Ellie lust vond ik ook geweldig dus ben ik ook wel voor. Diederik en Jochem waren ook prima. ben niet zo'n fan van nikkie maar ze moest het programma verlaten omdat d'r broer was overleden, dus dan vind ik het fair dat ze een tweede kans krijgt. Was er niet ook een vrijwillige verlater omdat ie het te spannend vond in het seizoen van Jan versteegh? weet ff niet meer wie..
Ja, Jean-Marc van Tol. Maar om hem dan een 2e kans te geven... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
BreadFan schreef op maandag 27 juli 2020 @ 14:27:
[...]

Ja, Jean-Marc van Tol. Maar om hem dan een 2e kans te geven... :X
Ah ja die! Was een beetje een aparte vogel, maar heb te weinig van 'm gezien om er echt een oordeel over te vellen verder.. dus wie weet is het wel een hele leuke kandidaat. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:44
hoop dat de opdrachten enzo ook meer WIDM belgie like worden.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-06 01:53
Ankh schreef op maandag 27 juli 2020 @ 14:22:
Ik mis 1 belangrijke in jullie lijst, George! Zou leuk zijn als er iets van de onbekende nederlanders mee zouden doen.. Of Angela groothuizen?
Eens, George was - en is nog steeds - de beste, er zouden ook hier - net als bij Expeditie Robinson - ook een betere mix van (b)n-ers moeten komen; vwb "herintreders" zou het zeker interessant kunnen zijn om te kijken hoe - met uitzondering van Art en Rick want die hebben al aan beide kanten van het bord gestaan - de voormalige presentatoren zou vergaan.

Vaste locatie, vast netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Wat ik vooral belangrijk vind is dat er kandidaten meedoen die mee willen doen voor het spel, en niet om hun carrière een boost te geven. (Wat helaas veel bij Expeditie Robinson gebeurt)

Dus geen rappers die na een paar dagen opgeven maar mensen als Ron Boszhard bij WIDM en Hugo Kennis bij Expeditie Robinson.

[ Voor 25% gewijzigd door ImNotnoa op 27-07-2020 14:50 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:05

PD2JK

ouwe meuk is leuk

@ImNotnoa
Dat valt mij bij RTL/SBS wel eens op. Zo zie je 'ze' niet. Zo zijn ze twee keer te zien op één avond in verschillende shows.

Leuk dat WIDM weer eens wat dichter bij huis gespeeld is.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
ImNotnoa schreef op maandag 27 juli 2020 @ 14:49:
Wat ik vooral belangrijk vind is dat er kandidaten meedoen die mee willen doen voor het spel, en niet om hun carrière een boost te geven. (Wat helaas veel bij Expeditie Robinson gebeurt)

Dus geen rappers die na een paar dagen opgeven maar mensen als Ron Boszhard bij WIDM en Hugo Kennis bij Expeditie Robinson.
Dat geldt voor mijn gevoel bij heel veel programma's tegenwoordig, het lijkt wel of de programmamakers het tegenwoordig "nodig vinden" om het zoveelste blik "herintreders" open te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
PD2JK schreef op maandag 27 juli 2020 @ 14:59:

Leuk dat WIDM weer eens wat dichter bij huis gespeeld is.
Ik vind het juist jammer, vooral in landen als China en Georgië was de taalbarrière altijd leuk om te zien. Dat zal nu minder aanwezig zijn. Al vond ik Oregon ook een supertof seizoen

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
  • Laatst online: 05-06 10:48
Ik gok zeker op Horace Cohen
Het lijkt mij dat de "Trust Nobody" in de teaser opnieuw door hem is ingesproken :)
Klinkt me niet als de soundbite van 10 jaar terug...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
@ImNotnoa Italiaans / Latijns krijg je ook niet standaard op school - hooguit op een unief en dan nog bij specifieke opleidingen bij mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Comp User schreef op maandag 27 juli 2020 @ 15:24:
@ImNotnoa Italiaans / Latijns krijg je ook niet standaard op school - hooguit op een unief en dan nog bij specifieke opleidingen bij mijn weten.
Maar er zijn meer kandidaten die Italiaans spreken dan Chinees / Georgisch denk ik, en meer Italianen die Engels/Duits/Frans spreken dan Georgiërs of Chinezen

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:41

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Ik hoop sowieso op Ron. En Diederik vond ik ook een erg leuke kandidaat.

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Comp User schreef op maandag 27 juli 2020 @ 15:24:
In Nederland is Latijn standaard op het VWO Gymnasium, je krijgt het 6 jaar lang als je niet over gaat op Grieks in de bovenbouw, anders 3 jaar Latijn, 4 jaar Grieks.

Italiaans wordt weinig gegeven, maar we hebben standaard uitwisselingen met het land en een Romereis ter ondersteuning van de Klassiek Culturele Vorming. Dus ik vermoed dat er toch aardig wat mensen meer feeling voor Italiaans hebben dan voor Georgisch of Chinees. :) Ik kon me er ook prima redden terwijl ik nooit les erin heb gehad. Puur met Latijn, Frans en Spaans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
We hebben er hier ook weer zin in!
Hopelijk word het nu een beetje makkelijker voor de kijkers thuis. En niet zoals de afgelopen jaren veel "nep" hints/aanwijzingen. Anders is die hele app van hun een gok spelletje, je kan het toch niet echt weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als Art er maar niet bij zit, wat was die een verschrikkelijke kandidaat. Speelde het wel slim door de mol te spelen, maar ging daar mijns inziens te ver in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-06 10:53
Ron Boszhard is een no-brainer, als AVROTROS presentator die meedoen als grote wens had, en zijn snelle vertrek breed werd uitgemeten bij alle talkshows.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ja, daar durf ik wel een kratje bier op te wedden :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-06 10:53
En als we door gokken over de kandidaten: Arjen Lubach doet erg mysterieus rond de datum 21 augustus (of nu 19 augustus) - da's een woensdag, maar wie weet is er toch een of ander persmoment..?
https://twitter.com/arjenlubach/status/1287661886553690112

https://www.televizier.nl...-cryptische-instagrampost (televizier is ook van AVROTROS trouwens)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:13

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Liever niet nog een keer Ellie Lust. Toen was het nieuw en anders, maar ondertussen geloof ik het wel met haar politie achtergrond. Bovendien is ze vrij dominant en geen mol.
Alleen oud mollen zou ik een leuk idee vinden, maar misschien is het een combinatie. Oud mollen die een keer de kandidaat willen zijn en afvallers die een herkansing krijgen.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik snap niet dat zoveel mensen ron terug willen, ik vind dat zo'n bloedirritante gast. Vond het al lang mooi dat ie er gelijk uit lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-06 03:14
Oud mollen gaat niet gebeuren denk ik. Die weten teveel over de productie en hoe alles werkt.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenyatta
Lanfear89 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 18:35:
Ik snap niet dat zoveel mensen ron terug willen, ik vind dat zo'n bloedirritante gast. Vond het al lang mooi dat ie er gelijk uit lag.
Vond het in zijn geval vooral lullig dat hij er zo vroeg uit lag en zijn medespelers hem niet terughaalden toen dat kon. In veel andere jaren werden kandidaten juist wel terug gehaald door hun medekandidaten. Zelfs verder in het spel nog. Zeker voor een mol is dit vaak interessant omdat het geld kost. Dat maak het wat mij betreft extra hard als je op die manier moet afvallen.

En hij was een van de weinige kandidaten die ik kende dat jaar. :+

Je kan maar beter geen signature hebben dan een inhoudsloze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
Zenyatta schreef op maandag 27 juli 2020 @ 20:28:
[...]

Vond het in zijn geval vooral lullig dat hij er zo vroeg uit lag en zijn medespelers hem niet terughaalden toen dat kon. In veel andere jaren werden kandidaten juist wel terug gehaald door hun medekandidaten. Zelfs verder in het spel nog. Zeker voor een mol is dit vaak interessant omdat het geld kost. Dat maak het wat mij betreft extra hard als je op die manier moet afvallen.

En hij was een van de weinige kandidaten die ik kende dat jaar. :+
Ja dat is lullig, maar er is altijd iemand de ongelukkige eerste. Ook is het (hardere) spel wat je in Belgie vaker terug ziet (en ik hier ook veel bejubeld zie). Als je er uit ligt en weer terug mag komen heb je meer informatie dan de rest. Zoiezo zijn ze in onze editie vaak te soft en gezellig vind ik. Het hoeft niet keihard, maar het mag minder familieuitje en meer spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenyatta
Lanfear89 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 22:12:
[...]

Ja dat is lullig, maar er is altijd iemand de ongelukkige eerste. Ook is het (hardere) spel wat je in Belgie vaker terug ziet (en ik hier ook veel bejubeld zie). Als je er uit ligt en weer terug mag komen heb je meer informatie dan de rest. Zoiezo zijn ze in onze editie vaak te soft en gezellig vind ik. Het hoeft niet keihard, maar het mag minder familieuitje en meer spel.
Er is inderdaad altijd een eerste afvaller. Maar Ron is de eerste en laatste geweest die teruggekocht kón worden maar niet terug kwam in het spel. Na de eerste aflevering.
Ik snap in die context wel dat men algemeen gezien vindt dit het jammer was dat hij afviel. Een herkansing voor hem zou leuk zijn.

Dat het spel in de Belgische versie anders gespeeld wordt ben ik zeker met je eens. Mag van mij inderdaad wel harder af en toe. Maar de manier van spelen hangt imho samen met BN'ers en onbekende Belgen. Vind de Belgische Mol eigenlijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:44
Heel vaak valt er ook in de eerste aflevering niemand af toch...

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
-Geen hint-

[ Voor 95% gewijzigd door ImNotnoa op 28-07-2020 09:23 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:07
@ImNotnoa ik weet niet of het cryptisch bedoelt is, maar dank dat je in het verkeerde topic zit. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Arunia schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:22:
@ImNotnoa ik weet niet of het cryptisch bedoelt is, maar dank dat je in het verkeerde topic zit. :p
8)7 Sorry

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Zenyatta schreef op maandag 27 juli 2020 @ 22:59:
[...]

Er is inderdaad altijd een eerste afvaller. Maar Ron is de eerste en laatste geweest die teruggekocht kón worden maar niet terug kwam in het spel. Na de eerste aflevering.
Ik snap in die context wel dat men algemeen gezien vindt dit het jammer was dat hij afviel. Een herkansing voor hem zou leuk zijn.
De context bij Ron is volgens mij juist dat hij al was afgevallen terwijl hij pas 1 medekandidaat had ontmoet. Hij heeft dus net als de andere deelnemers bijna puur moeten gokken bij de test en was daarin de ongelukkigste. Dat maakte m.i. zijn afvallen zo cru en daarom wil men hem graag nog een keer terug zien om een eerlijke kans te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Ron heeft telefonisch wel andere kandidaten gesproken.
Ja, dat is anders dan face-to-face, maar toch...

En de eerste test is naar mijn idee altijd voor iedereen puur gokken.

Persoonlijk ben ik ook geen fan van Ron.
Hij had z'n kans gehad, kreeg zelfs een poging terug te komen. Er vallen altijd mensen af, ook als eerste, ook mensen die leuk in de groep lagen, of die je t wel zou gunnen langer te blijven...
Ik snap zelf niet dat het dan in het geval van Ron zo lang bleef hangen/ doorsudderen.
maar t kan aan mij liggen :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

drooger

Falen is ook een kunst.

Ron als deelnemer en dat hij dan weer als 1e eruit vliegt >:)

Ik zat nog te zinspelen op een deelnemer uit elk voorgaand seizoen, maar zelfs als je enkel BN'ers doet krijg je een veel te grote groep.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Art weer terug als kandidaat zou ook leuk zijn trouwens :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

BreadFan schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:25:
Art weer terug als kandidaat zou ook leuk zijn trouwens :P
Gegarandeerde winst. Na zo veel jaar presenteren weet je precies hoe het er achter de schermen aan toe gaat.

Wellicht doen ze wat ze bij de Belgische variant ook deden een jaar of twee terug. Toen was er bij de start nog geen mol gekozen en werd dat pas na de eerste opdracht duidelijk.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Tsurany schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:27:

Wellicht doen ze wat ze bij de Belgische variant ook deden een jaar of twee terug. Toen was er bij de start nog geen mol gekozen en werd dat pas na de eerste opdracht duidelijk.
Dat is in NL al een keer gedaan
(S9, Noord-Ierland/Jordanië)

[ Voor 4% gewijzigd door Chillz op 28-07-2020 11:47 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Chillz schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:36:
[...]

Ah, dat is nog van voor mijn tijd. Is er ergens een plek waar je al die oude seizoenen terug kan kijken?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:21
Tsurany schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:57:
[...]

Ah, dat is nog van voor mijn tijd. Is er ergens een plek waar je al die oude seizoenen terug kan kijken?
Hier kun je vanaf seizoen 5 alles terugkijken:
https://www.widm.nl/afleveringen/seizoen-5.html

Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
[...]

Ah ja.. nu je het zegt (en ik het even snel terug kijk) herinner ik het me weer. Al had die manier van brengen lang niet zo'n grote impact als bij de vlaamse variant. Daar bleef het het hele seizoen erdoorheen spoken. Bij de onze nederlandse versie was het 'even kort' van tevoren en weer door. Of dat ben ik allemaal weer vergeten, kan ook altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:13

Vuvuzela

My spire is forming

[...]
Maar was het ook echt gedaan? Of was het om de kandidaten een beetje gek te maken? De mol vond ik wel een goede en denk dat diegene dat altijd al was Weet de laatste aflevering niet meer, en of er meer over gezegd werd.

S9 vind ik wel 1 van de leukere seizoenen.

[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 28-07-2020 19:39 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:41
Wanneer is deze serie opgenomen ivm corona?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Djarune schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 10:52:
Wanneer is deze serie opgenomen ivm corona?
Vorig jaar oktober/november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-898F6pPN7UeajdQt7n392UG3hc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vi7cRLFJZzb9xSNgdsmNsCJA.jpg?f=fotoalbum_large

Ex-mollen? Hmm, ik dacht ex-deelnemers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:47
DCNY schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 11:06:
[Afbeelding]

Ex-mollen? Hmm, ik dacht ex-deelnemers...
Maker van de tekening heeft geen banden met WIDM. Gokt ook maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:52

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Brammos85 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 13:00:
[...]

Maker van de tekening heeft geen banden met WIDM. Gokt ook maar wat.
Dit is geen gokken hoor van hem, als je de illustraties van Vliegerke kent gebruikt hij al jaren de getekende molletjes... in deze tekening verwijst hij dan ook niet naar de kandidaten :)

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSV-EHV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-05 11:29
The_Marsmellow schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 13:57:
[...]

Dit is geen gokken hoor van hem, als je de illustraties van Vliegerke kent gebruikt hij al jaren de getekende molletjes... in deze tekening verwijst hij dan ook niet naar de kandidaten :)
In de tekstballon staat ex-mollen ipv ex-kandidaten. Dat heeft ie gegokt, want hij heeft geen banden met WIDM.

Overigens verwacht ik sowieso geen ex-mol, want die weten teveel van de trucjes achter de schermen om nu nog kandidaat te spelen.

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:47
The_Marsmellow schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 13:57:
[...]

Ik ken de man in levende lijven, telt dat ook? ;) Ik bedoel dat hij maar gokt dat het om ex mollen gaat. Hij weet niet of dat zo is of dat het om oud kandidaten gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
RobPete89 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 10:54:
[...]

Vorig jaar oktober/november
Helaas dus geen molkapjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
En op de officiële Facebook staat: "een tweede kans om de mol te vinden"

Zou dus inhouden dat ze hem de eerste keer niet gevonden hebben...geen oud mollen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
TripleQ schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 18:51:

Zou dus inhouden dat ze hem de eerste keer niet gevonden hebben...geen oud mollen dus
Ik vraag me af waarop ze de '2e kans' kandidaten deze keer op hebben geselecteerd. (Behalve dat het afvallers moesten zijn ofc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenyatta
TripleQ schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 18:51:

En dan lees ik daarin ook geen oud winnaars.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-06 08:32
Oud mollen hebben ook geen kans gehad, om de mol te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
Joostje123 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 09:21:
Oud mollen hebben ook geen kans gehad, om de mol te vinden.
Ik kan me niet voorstellen dat ze oud-mollen meenemen. Die weten, wat Rick ook al vaker heeft gezegd, te veel van de productie en geheime communicatie tussen productie en de mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
het zou op zich grappig te zijn als alle finale verliezers nu tegen elkaar moesten. Maar dat zal het wel niet zijn gezien Nikkie daar niet onder valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
Ik zou het wel mooi vinden als ze mensen terug zouden laten komen die meer door pech eruit liggen dan dat ze niet op de mol zaten. Denk aan Janine Abbring met d'r gebroken rug (seizoen 13) , of Roeland Fernhout (seizoen 5) en Manuel Venderbos (seizoen 10) die wegens ziekte afvielen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
Lanfear89 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 17:54:
Ik zou het wel mooi vinden als ze mensen terug zouden laten komen die meer door pech eruit liggen dan dat ze niet op de mol zaten. Denk aan Janine Abbring met d'r gebroken rug (seizoen 13) , of Roeland Fernhout (seizoen 5) en Manuel Venderbos (seizoen 10) die wegens ziekte afvielen.
krijgt Roeland dan dus ook een 2e kans als Mol...? :X

(Voor de complot-denkers onder ons ;) )

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:39

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Richh schreef op maandag 27 juli 2020 @ 17:40:
En als we door gokken over de kandidaten: Arjen Lubach doet erg mysterieus rond de datum 21 augustus (of nu 19 augustus) - da's een woensdag, maar wie weet is er toch een of ander persmoment..?
https://twitter.com/arjenlubach/status/1287661886553690112

https://www.televizier.nl...-cryptische-instagrampost (televizier is ook van AVROTROS trouwens)
19/8 komt zijn nieuwe boek uit, dus ik denk niet dat dit WIDM-gerelateerd is.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online

Try SCE to Aux

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Ik hoop het toch niet, met 8 afleveringen inclusief finale met 3 deelnemers zou er weinig spanning zijn qua kandidaten die het spel moeten verlaten

Try SCE to Aux

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zijn het 8 afleveringen? Dat zou wel wat veel zijn met slechts 5 kandidaten.
Het kan natuurlijk zijn dat die pagina nog wordt aangevuld met extra kandidaten.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik hoop / verwacht dat ze binnenkort nog een aantal kanidaten posten.

• ImNotnoa
  • Niet online
janvanduschoten schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 17:21:
Zijn het 8 afleveringen? Dat zou wel wat veel zijn met slechts 5 kandidaten.
Het kan natuurlijk zijn dat die pagina nog wordt aangevuld met extra kandidaten.
Ik ga er vanuit dat het gewoon 10(?) Kandidaten worden.

En inderdaad "maar" 8 afleveringen

Try SCE to Aux

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:14
ImNotnoa schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 17:29:
[...]

Ik ga er vanuit dat het gewoon 10(?) Kandidaten worden.

En inderdaad "maar" 8 afleveringen
Met maar 5 kandidaten kan het ook zo zijn, dat ze van het vaste stramien afwijken en in het begin niemand laten afvallen, maar pas in de 5de aflevering iemand naar huis sturen.
Dat maakt het speuren naar de mol wel moeilijker.

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06 09:28
Op zich een goed moment om wat te experimenteren met het format. Bij de meeste seizoenen vergeet je de eerste afvallers toch al snel. Maar als er niemand afvalt in een aflevering zal er ook geen test gemaakt worden?

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:40
8 afleveringen is een prima aantal
1 afvaller per aflevering levert (bij 10 kandidaten) een finale op in aflevering 8 met 3 kandidaten.
Geen terugblik-aflevering dan wel.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSV-EHV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-05 11:29
10 kandidaten is al zeker, in het molboekje staan schijnbaar 10 interviews met kandidaten (uiteraard anoniem).

8 afleveringen lijkt me helemaal prima, wellicht dat daar ook voor gekozen is aangezien een grand finale in het Vondelpark niet tot de mogelijkheden behoort. Ook zal de kans nu klein zijn dat er een aflevering is zonder afvallers, die vind ik zelf altijd een beetje anticlimactisch.

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenyatta
Komt bovendien bij: als ze anders monteren (nóg meer drone-beelden) hebben ze ineens 4 afleveringen extra. }:O

Dan lopen de 'dagen' in het spel alleen niet meer synchroon met de afleveringen.

Of ze hebben meerdere afleveringen waarin meerdere kandidaten afvallen. En misschien wel een finale met 4.

Ik verheug me op de nieuwe Belgische editie... Uiteindelijk is die steeds stukken beter dan de Nederlandse (lees: past beter bij waar ik graag naar kijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:39

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Dat valt toch wel mee?

10 deelnemers in 8 afleveringen past precies: er van uitgaande dat de laatste aflevering de finale is en er niemand afvalt, dan vallen er zeven deelnemers af in de zeven afleveringen vóór de finale. Dan zijn er nog drie deelnemers (nou ja, twee en de mol natuurlijk) over in de finale.

Komt precies uit; maar wel minder ruimte voor "fillers".

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
Even een direct linkje naar de interviews aangezien die nog niet geplaatst was: https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06 09:28
De foto bij elk interview...zouden dat foto's zijn van het seizoen waaruit die deelnemer komt? Het ziet er niet uit alsof dat foto's van Italië zijn.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:43
GreatDictator schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 19:13:
De foto bij elk interview...zouden dat foto's zijn van het seizoen waaruit die deelnemer komt? Het ziet er niet uit alsof dat foto's van Italië zijn.
Lijkt er wel op: https://www.instagram.com/p/CERjl1Vj0VR/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chloortablet
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online

Chloortablet

Atoomnummer 17

Is het iemand al opgevallen dat de afbeeldingen bij de kandidaten bijzondere bestandsnamen hebben?

Kandidaat 1A. fandag A 20.2.jpg
Kandidaat 2B. meetgreet C 20.2.jpg
Kandidaat 3C. boekje E 20.2.jpg
Kandidaat 4D. test D 20.2.jpg
Kandidaat 5E. bondjes E 20.2.jpg
Kandidaat 6F. intriges B 20.2.jpg
Kandidaat 7G. jokers E 20.2.jpg
Kandidaat 8H. veiling G 20.2.jpg
Kandidaat 9i. troeven D 20.2.jpg
Kandidaat 10J. op reis D 20.2.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Chloortablet op 24-08-2020 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Dat is best wel een mooie lijst! :D Ik heb er echt heel veel zin in.

NR10 AWW YISS :P

[ Voor 3% gewijzigd door SmurfLink op 24-08-2020 20:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
SmurfLink schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 20:14:
[...]

Dat is best wel een mooie lijst! :D Ik heb er echt heel veel zin in.

NR10 AWW YISS :P
Ik ben blij dat er weer Eth0rdiscipline zal zijn

Try SCE to Aux

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:13

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Dat is best een mooie lijst met kandidaten. Alleen Ellie Lust ben ik geen fan van, maar goed voor ieder wat wils zo. :)

Titel op verzoek gewijzigd.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
ImNotnoa schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:03:
[...]

Ik ben blij dat er weer Eth0rdiscipline zal zijn
Ja ik word hier heel gelukkig van. In tegenstelling tot @tweakduke ben ik groot fan van Ellie Lust. :+ Mooi mens.

Sowieso ook wel mooi dat Ron er weer inzit. Zou toch wat zijn als ie er weer ronde 1 uitligt. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
SmurfLink schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:26:
[...]

Sowieso ook wel mooi dat Ron er weer inzit. Zou toch wat zijn als ie er weer ronde 1 uitligt. :P
Dat is niet het geval want hij leeft nog. Ik denk dat hij zichzelf van kant had gemaakt als dat het geval was :+

Try SCE to Aux

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:25
SmurfLink schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:26:
[...]
Hopelijk wel..... Dat is de meest irritante van het hele stel.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordOfBones
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-05 13:35
Nieuwe app staat live: https://wieisdemol.avrotr...item/app-jubileumseizoen/

[ Voor 59% gewijzigd door LordOfBones op 25-08-2020 13:36 ]

Mobile Developer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zenyatta
Is er al een Tweakers poule?

Edit: net eentje gemaakt. Als er mensen mee willen doen...

[ Voor 11% gewijzigd door Zenyatta op 25-08-2020 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Zenyatta schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:53:
[...]

Prima! Kan je de uitnodiging / link hier delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Weird, bij mij zegt ie nog steeds bedankt voor het spelen, tot volgend seizoen... ook als ik de cache en gegevens wis. :? Hebben jullie 'm opnieuw gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Laatst online: 21:56

-ET-

Phone Home

Yes..... We doen weer mee. Kom maar weer door met de GoT poule

Edit

User name: EMT

[ Voor 17% gewijzigd door -ET- op 25-08-2020 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:30

rammes

koekebakker 1e klas

SmurfLink schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:50:
[...]

Weird, bij mij zegt ie nog steeds bedankt voor het spelen, tot volgend seizoen... ook als ik de cache en gegevens wis. :? Hebben jullie 'm opnieuw gedownload?
even updaten

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thieske1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:14
Zenyatta schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:53:
[...]

Ja leuk. Thieske is de naam
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Let op:
Via deze link kun je lid worden van de Tweakers poule, deze wordt beheerd door Zenyatta