Ik wil wel meedoen.Zenyatta schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:53:
[...]
Is er al een Tweakers poule?
Edit: net eentje gemaakt. Als er mensen mee willen doen...
@Zenyatta idem hier Arunia is de naam ook in de app.
Dat was 'm inderdaad, vanochtend vroeg stond er een update klaar en nu werkt ie.
I have stability. The ability to stab.
Akkoord dat ik dit in de TS zet?Zenyatta schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:53:
[...]
Is er al een Tweakers poule?
Edit: net eentje gemaakt. Als er mensen mee willen doen...
Try SCE to Aux
Absoluut!
De link die erbij hoort: https://wieisdemol.page.link/xZxH3Nu4WXqTM4wt7
Ik probeer mensen uit te nodigen, mocht je geen uitnodiging zien, doe dan ff linkje volgen.
Je kan maar beter geen signature hebben dan een inhoudsloze.
Deze link gaat rechtstreeks naar de poule? (Op pc kom ik op de algemene app pagina uit en op telefoon kan ik nog niet inloggen op de app door een error dus kan niet testen)Zenyatta schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:43:
[...]
Absoluut!
De link die erbij hoort: https://wieisdemol.page.link/xZxH3Nu4WXqTM4wt7
Ik probeer mensen uit te nodigen, mocht je geen uitnodiging zien, doe dan ff linkje volgen.
Ja dus, toegevoegd aan de TS
[ Voor 4% gewijzigd door ImNotnoa op 26-08-2020 12:41 ]
Try SCE to Aux
Was wel de link die ik kreeg in de app.ImNotnoa schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:55:
[...]
Deze link gaat rechtstreeks naar de poule? (Op pc kom ik op de algemene app pagina uit en op telefoon kan ik nog niet inloggen op de app door een error dus kan niet testen)
Ja dus, toegevoegd aan de TS
Wie er in de poule bij wil, moet anders maar ff posten hier. Of de poule opzoeken in de app en daar aanvragen mee te doen. De poule heet Tweakers (hoe kan het ook anders
Edit: volg je op de pc de link, dan kom je op een algemene pagina uit. Mobiel kun je de link in de WIDM app openen (op Android in ieder geval wel).
[ Voor 11% gewijzigd door Zenyatta op 26-08-2020 13:33 ]
Ik doe ook graag mee aan de poule. Leuk nu er dit jaar een nieuwe vraag bij zit.
Naam: Jolink
Naam: Jolink
Volgens mij heeft tot hier iedereen een uitnodiging voor de poule gehad toch?
Mag ik ook nog in de poule? username: TheFes
Nevermind, heb al op de link geklikt.
Nevermind, heb al op de link geklikt.
[ Voor 35% gewijzigd door TheFes op 27-08-2020 10:29 ]
@Zenyatta mijn vrouw heeft een aantal jaren geleden meegedaan met de poule. Ze wilde nu ook graag weer meedoen.
Als het niet mag, dan horen we het wel
.
Als het niet mag, dan horen we het wel
Hoe durf je, Ron is een baas, Patrick is daarentegen echt één irritante man.redwing schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:28:
[...]
Hopelijk wel..... Dat is de meest irritante van het hele stel.
Snot. Ik kan echt de eerste 3 episodes niet live kijken ivm cursus.
Dat gaat een uitdaging worden om spoilers te vermijden. ben ook echt na 22u pas thuis dus moet even kijken of ik daarna nog de puf heb terug te gaan kijken of dat ik 't zondag pas doe.

Zoe ik geen enkel ander bezwaar in dan dat we dan een extra molloot moeten verslaan...Arunia schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 18:38:
@Zenyatta mijn vrouw heeft een aantal jaren geleden meegedaan met de poule. Ze wilde nu ook graag weer meedoen.
Als het niet mag, dan horen we het wel.
Hoe meer mensen er meedoen hoe leuker!
Gewoon oordoppen in en oogkleppen op en lekker later terugkijken! Wel jammer dat je niet live kan kijken. Maar lukt mij meestal ook niet.SmurfLink schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 19:01:
Snot. Ik kan echt de eerste 3 episodes niet live kijken ivm cursus.Dat gaat een uitdaging worden om spoilers te vermijden. ben ook echt na 22u pas thuis dus moet even kijken of ik daarna nog de puf heb terug te gaan kijken of dat ik 't zondag pas doe.
Mevrouw Zenyatta heeft niet zo veel met WIDM en meestal zijn we weg in het weekend (in het verleden althans). Dus voor mij is het meestal ook terugkijken later op de avond of de dag erna...
Hoe kan ik de tweakers poule vinden in die app? Zie geen zoekfunctie
niet iedereen heeft een bierbuikje
Kijk eens onderin in de topic warning of in de openingspost...wodkabuikje schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 19:52:
Hoe kan ik de tweakers poule vinden in die app? Zie geen zoekfunctie
Heel eerlijk gezegd kan hij er echt voor zorgen dat ik na de 1e aflevering afhaak.....Nilltris schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 18:58:
[...]
Hoe durf je, Ron is een baas, Patrick is daarentegen echt één irritante man.
[removed]
Wordt de eerste WIDM voor mij waarbij ik van alle BN'ners die mee doen al een beeld heb. Andere keren was er steeds slechts 1 of 2 die ik kende, de rest niet...Nilltris schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 18:58:
[...]
Hoe durf je, Ron is een baas, Patrick is daarentegen echt één irritante man.
Maar of ze zo'n indruk gemaakt hebben dat ik allemaal nog herken is een tweede...
Had ik al gedaan maar kom dan simpelweg op een homepage uit?rens-br schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 20:18:
[...]
Kijk eens onderin in de topic warning of in de openingspost...
@wodkabuikje als ik er met mijn Android telefoon en de wie is de mol app geïnstalleerd op klik, dan vraagt hij met wat je de link wilt openen. Widm app is daar een optie in.
had even moeten lezen.
[ Voor 75% gewijzigd door TDB op 01-09-2020 09:28 . Reden: aangemeld ]
PSN: TDBtje
Heb me ook aangemeld voor de poule. Lijkt me weer een leuk seizoen te worden met de oudkandidaten. Ik moet wel zeggen dat me dit ook een mooi moment lijkt om het huidige format af te sluiten en volgend jaar met een nieuw concept verder te gaan.
Bij mijn Android ga ik direct naar de homepage in Firefox. Had de app niet vernieuwd dus net maar even verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helaas hetzelfde resultaat. Ga nu FF verwijderen. Sinds de laatste update sowieso al niet fijn meer om te gebruiken.Arunia schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 22:02:
@wodkabuikje als ik er met mijn Android telefoon en de wie is de mol app geïnstalleerd op klik, dan vraagt hij met wat je de link wilt openen. Widm app is daar een optie in.
Edit: na het verwijderen van FF en via Chrome kreeg ik wel de vraag om te openen via de app. Ik ben erbij 🙂 Thanks voor de hulp!
[ Voor 11% gewijzigd door wodkabuikje op 02-09-2020 21:24 ]
Ik heb de WIDM poule ook even gejoined.
Gisteren was er ook nog een item op Op1, over de afgelopen 20 jaar.
Gisteren was er ook nog een item op Op1, over de afgelopen 20 jaar.
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTube‘Wie is de Mol?’ bestaat 20 jaar dus komt er een jubileumseizoen om dat te vieren | Op1
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ik doe ook mee in de poule. Ben benieuwd
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Allemaal oud mollen dus! Super leuk :-D
Edit
Of althans, ze plaatsen een nieuwe foto van alle 20 oud mollen op Facebook...
Edit
[ Voor 52% gewijzigd door TripleQ op 05-09-2020 11:50 ]
Neen. Oud deelnemers. Als je even goed Googlet kom je de vermoedelijke deelnemers van dit jaar ook wel tegenTripleQ schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 09:30:
Allemaal oud mollen dus! Super leuk :-D
Edit
Ja weet ik..maar vanmorgen posten ze op FB ineens een groepsfoto met 20 oud mollen. Ik ging er ten onrechte vanuit dat dit dan de nieuwe kandidaten waren, en dat alle theorieën alweer overboord monde ...Brammos85 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 14:25:
[...]
Neen. Oud deelnemers. Als je even goed Googlet kom je de vermoedelijke deelnemers van dit jaar ook wel tegen
Maar dat is niet zo, vanavond weten we alles zeker.
Zijn er mensen die vanavond punten durven in te zetten op Ron?
Of zou hij gewoon de mol zijn zodat hij i.i.g. de eerste aflevering overleeft?
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Voor iedereen die nog niet in de Tweakers Poule zit, installeer de app en klik op onderstaande link op je telefoon om lid te worden van de poule:
https://wieisdemol.page.link/xZxH3Nu4WXqTM4wt7
Try SCE to Aux
Je kon vanavond toch niet inzetten?drooger schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:24:
Zijn er mensen die vanavond punten durven in te zetten op Ron?
PSN: TDBtje
Als het goed is na de eerste aflevering, dus dat zou nog steeds vanavond kunnen zijn
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ik zet gewoon vol in op Ron. 
Kreeg gisteren ineens een uitnodiging van een poule met maar 1 persoon erin of iets.
Nu ondertussen 9. Grafittimannetje oid. Geen idee.
Kreeg gisteren ineens een uitnodiging van een poule met maar 1 persoon erin of iets.
Nu ondertussen 9. Grafittimannetje oid. Geen idee.
[ Voor 76% gewijzigd door Arunia op 05-09-2020 17:57 ]
Ja..poule terreur noem ik het.
Krijg al wel 10 uitnodigingen van mensen die ik totaal niet ken. Maar goed, zo weggeklikt
Krijg al wel 10 uitnodigingen van mensen die ik totaal niet ken. Maar goed, zo weggeklikt
Opent bij mij een web pagina om de app t einstalleren terwijkl ik die al wel heb?ImNotnoa schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 17:39:
Voor iedereen die nog niet in de Tweakers Poule zit, installeer de app en klik op onderstaande link op je telefoon om lid te worden van de poule:
edit:// franssie01 is de username in het spel
[ Voor 5% gewijzigd door franssie op 05-09-2020 20:17 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Groepsfoto

- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:49
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
De psychologische oorlogsvoering is meteen begonnen 
Er zijn er meer verstandig.
Er zijn er meer verstandig.
Die reacties nadat ze dat lege bakje zien zijn echt geniaal!
[ Voor 5% gewijzigd door Jaap-Jan op 05-09-2020 21:25 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Nikkie!
De enige die omkeek. Dacht de eerste keer bij de zin 'achter je rug' gelijk, omkijken!
En Ron als goede tweede, omdat hij ook de joker pakte.
De enige die omkeek. Dacht de eerste keer bij de zin 'achter je rug' gelijk, omkijken!
Ah de infamous Surface Book 2 + Surface Book 2 tablet erachter plakken is weer terug
Volgend seizoen de surface neochengbondkwok schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 21:25:
Ah de infamous Surface Book 2 + Surface Book 2 tablet erachter plakken is weer terug
Ron door

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
- tweakduke
Nou bij de diner / namen opdracht kun je je afvragen waarom niet de volledige 2000 is ingezet. Wie de verkeerde 'namen' heeft meegebracht kregen we niet te zien volgens mij.
Mooi dan kan die er volgende aflevering uit.
De keuze om Tina weer mee te nemen kan ik me niet helemaal in vinden, die was echt net terug van het reguliere seizoen. Dan had ik liever iemand van een ouder seizoen gehad.
Ik zou het mooi vinden als Horace de mol is dit jaar, met z'n, met het programma verweven uitspraak, "Trust Nobody" Zou ik een mooi eerbetoon en verborgen hint vinden
Ik zet hem op als mol.Lanfear89 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 21:40:
[...]
Ik zou het mooi vinden als Horace de mol is dit jaar, met z'n, met het programma verweven uitspraak, "Trust Nobody" Zou ik een mooi eerbetoon en verborgen hint vinden
Tijdens verschillende momenten wanneer er bepaalde tekst gesproken werd kwam hij tijdens of erna direct in beeld.
Nikkie mag er van mij direct uit...
Mmm true, d'r was ook wel iets met dat geld wat ie pakte, eerst was ie blij en tijdens de biecht was ie er toch niet blij mee. Er is ook geen enkele 'registratie' van dat gepakte geld, alleen Rik zei dat er geld gepakt is maar of het ook echt in de pot zit.. Zal je zien dat ie iets soortgelijks al Kees deed in de trein waarbij hij potgeld uit liet betalen bij foute antwoorden. Alleen nu het verworven geld achterhouden en bij een andere opdracht meenemen en doen alsof het dan verdiend is.masauri schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 21:59:
[...]
Ik zet hem op als mol.
Tijdens verschillende momenten wanneer er bepaalde tekst gesproken werd kwam hij tijdens of erna direct in beeld.
Maar goed, we gaan zo al weer iets te diep de tunnel in, ik moet nog even terugkijken om wat extra verdachten in het oog te krijgen
Had het beloofd, maar niet gedaan. Ron niet als Mol aangewezen. Ellie en Horace gesplitst.
Ter info, Ik speel sinds vanavond samen met men vrouw in de poule.
We doen ook maar is mee voor de ervaring.
Iedereen weet denk ik wel dat we de Belgische mol een pak beter vinden
Horace, Tygo en Ellie hebben we 20 punten gegeven.
Dan enkele 10 en wie we totaal niet als mol zien niks...
Geen idee hoe dat gaat uitpakken...
We doen ook maar is mee voor de ervaring.
Iedereen weet denk ik wel dat we de Belgische mol een pak beter vinden

Horace, Tygo en Ellie hebben we 20 punten gegeven.
Dan enkele 10 en wie we totaal niet als mol zien niks...
Geen idee hoe dat gaat uitpakken...
Ik kijk ook.
Ik ben benieuwd, maar op dit moment weet ik nog bijzonder weinig. Ik heb sowieso nog geen een keer goed gezeten.
Ik lees lekker mee met al jullie bevindingen.
Ik ben benieuwd, maar op dit moment weet ik nog bijzonder weinig. Ik heb sowieso nog geen een keer goed gezeten.
Ik lees lekker mee met al jullie bevindingen.
13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.
Net teruggekeken. Oh wat heerlijk zeg, ik vind het nu al prachtig. Leuke kandidaten, ik ben groot fan van Ellie en Horace dus heeeeel blij ermee. En WOO laseropdracht. Weer lasergamen?
Ik vond het eigenlijk juist weer tegenvallen. Het begint nu weer met opdrachten waar je totaal niets mee kunt. Een stel namen verzinnen waarvan je absoluut niet kunt weten of je er nu veel of weinig moet verzinnen. En daarna de goede mensen vinden is ook weer puur geluk. En dan achteraf zul je zien dat ze komen met dat de mol toch echt wel een paar extra namen heeft verzonnen!! Tja, de mol is dan ook de enige die met zo'n opdracht iets kan omdat die voorkennis heeft, de kandidaten moeten echter puur gokken wat het beste is. Maak zo'n opdracht dan wat minder random en zorg dat de kandidaten wat lastige keuzes moet maken.
En behalve Ron zijn het inderdaad wel leuke kandidaten, maar de opdrachten worden hopelijk wel weer eens wat beter.
En behalve Ron zijn het inderdaad wel leuke kandidaten, maar de opdrachten worden hopelijk wel weer eens wat beter.
[removed]
Ik vond het een erg leuke aflevering, prachtig die oud-mollen , wel erg jammer dat er niet iemand zo scherp was om continu de vrijstelling in de gaten te houden.
En Ron
En Ron
Dan kijk je toch nietredwing schreef op zondag 6 september 2020 @ 00:21:
Ik vond het eigenlijk juist weer tegenvallen. Het begint nu weer met opdrachten waar je totaal niets mee kunt. Een stel namen verzinnen waarvan je absoluut niet kunt weten of je er nu veel of weinig moet verzinnen. En daarna de goede mensen vinden is ook weer puur geluk. En dan achteraf zul je zien dat ze komen met dat de mol toch echt wel een paar extra namen heeft verzonnen!! Tja, de mol is dan ook de enige die met zo'n opdracht iets kan omdat die voorkennis heeft, de kandidaten moeten echter puur gokken wat het beste is. Maak zo'n opdracht dan wat minder random en zorg dat de kandidaten wat lastige keuzes moet maken.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Tja, ergens blijft het leuk om te kijken, maar het zou zo 'makkelijk' weer veel leuker kunnen. Jat b.v. af en toe een opdrachtje van de Belgen of zoSport_Life schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:46:
Ik vond het een erg leuke aflevering, prachtig die oud-mollen , wel erg jammer dat er niet iemand zo scherp was om continu de vrijstelling in de gaten te houden.
En Ron![]()
[...]
Dan kijk je toch niet
[removed]
Ik vond het een geweldige aflevering, vooral het stukje met de oude (mol) kandidaten. Heerlijk dat er, net zoals het seizoen met Jan Versteegh als mol de mol ook gewoon heerlijk dicht bij de kandidaten komt terwijl ze dat totaal niet doorhebben totdat de reveal er is en je de acties ziet:+ Ben nu dus alweer fan van dit seizoen
[ Voor 13% gewijzigd door Mrjraider op 06-09-2020 18:06 ]
OFFLINE enkele berichten geedit
@Mrjraider de vraag is natuurlijk of de mol daar ook langs is gelopen. Maar waarschijnlijk wel.
Ga er wel van uit, wie heeft anders die groene vrijstelling laten verdwijnenArunia schreef op zondag 6 september 2020 @ 18:12:
@Mrjraider de vraag is natuurlijk of de mol daar ook langs is gelopen. Maar waarschijnlijk wel.
WE HEBBEN DE MOL! CAMERAMAN JAN DIE CAMERA ZES BEDIENDE TIJDENS DIE SCENE!!!!
Laatste aflevering gaan we het zienMrjraider schreef op zondag 6 september 2020 @ 18:12:
[...]
Ga er wel van uit, wie heeft anders die groene vrijstelling laten verdwijnen
Leuk zo'n poule, heb me ook aangemeld.
[ Voor 7% gewijzigd door Sport_Life op 07-09-2020 00:23 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Eerste testvraag binnen van de app. Moet ik toch even wat gaan nakijken vanavond. Geen idee meer welke kleur auto, of überhaupt in een auto...
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
50% kans toch dat de mol niet in een auto zat?janvanduschoten schreef op maandag 7 september 2020 @ 11:01:
Eerste testvraag binnen van de app. Moet ik toch even wat gaan nakijken vanavond. Geen idee meer welke kleur auto, of überhaupt in een auto...
Haha, zo ging ik het inderdaad ook beantwoorden: SPREIDEN! En dan is "niet" de grootste kans...FoxLenny schreef op maandag 7 september 2020 @ 11:06:
[...]
50% kans toch dat de mol niet in een auto zat?
Dat vroeg ik mij idd ook al af. Snapte het ook niet. En namen als Mario en Roberto kun je toch zo wel bedenken dat je die gaat vinden!tweakduke schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 21:34:
Nou bij de diner / namen opdracht kun je je afvragen waarom niet de volledige 2000 is ingezet. Wie de verkeerde 'namen' heeft meegebracht kregen we niet te zien volgens mij.
Volgens mij had iedereen wel een valsspeler, zag sowieso 2 koppels (volgens mij) die beiden zeiden, doe alsof je xxx heet.
Maar ik zit op niemand
Exact expert nodig?
Voor het gemakje;
https://twitter.com/widm_clues/status/1302885031262793728
(update: embedded ipv qequote)
Dit is een overzicht van de antwoorden op de testvraag. Vul dus de testvraag in op wie jij het meest verdenkt.
— Wie is de Mol? Clues (@widm_clues) 7 september 2020
Donkerblauw: Horace
Geel: Ron
Lichtblauw: Nadja
Rood: Ellie
Wit: Tygo
De Mol reed niet in een auto: Nikkie, Jeroen, Peggy & Patrick#WieisdeMol #widm #MolTalk
https://twitter.com/widm_clues/status/1302885031262793728
(update: embedded ipv qequote)
[ Voor 66% gewijzigd door DutX op 07-09-2020 11:23 ]
Er waren zelfs drie koppels die expres vals gingen spelen, was erg jammer om te zien dat ze het van elkaar leken over te nemen. De beelden waren te kort om een indruk te krijgen of dit in overleg was gegaan of dat deze drie koppels apart van elkaar tot dit gekke idee kwamen om vals te gaan spelen. Je zou denken dat ze inmiddels als oud kandidaten wel allemaal weten dat valsspelen nooit loont in WIDM.Crazy D schreef op maandag 7 september 2020 @ 11:17:
[...]
Dat vroeg ik mij idd ook al af. Snapte het ook niet. En namen als Mario en Roberto kun je toch zo wel bedenken dat je die gaat vinden!
Volgens mij had iedereen wel een valsspeler, zag sowieso 2 koppels (volgens mij) die beiden zeiden, doe alsof je xxx heet.
Maar ik zit op niemandErvaring leert dat ik sowieso altijd verkeerd zit
Ik kijk gewoon
Nikki verzint Pedro en Valentino (Tycho kijkt en zegt niks), Horace verzint Mauro en Alessandro, en daardoor gaat Peggy er ook in mee), Ron verzint Giovanni, vooral Pedro en Giovanni zijn natuurlijk wel erg populaire namen en je kunt er flink op gokken dat de geld inzetters voor deze namen zullen gaan.
Overigens start Peggy de discussie “mannen namen toch?” Waarna Jeroen meteen zegt “nee ook vrouwen namen”, waarna Nikki ook meteen roept dat er alleen mannen namen gezegd mogen worden. Vervolgens grijpt Horace ook z’n kans om verwarring te scheppen door direct in te stemmen dat ze alleen mannen namen zoeken. Ideaal als mol, als de groep een discussie start hoef je er enkel in mee te gaan
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
daarop aanhakend:Royeboi schreef op maandag 7 september 2020 @ 11:41:
[...]
.......ondanks dat je misschien genoeg mannen namen kunt verzinnen om een hele straat bij elkaar te krijgen, sluit je hiermee elke vrouw wel uit die ook over straat wandelt (partners, vriendinnen van de mannen die ze binnenhalen), dus minder mensen aan tafel betekent minder kans op geld in de pot.
Alleen maar focus op mannennamen, maakt ook dat je veel (niet voorkomende) namen gaat verzinnen die je niet in het echt gaat vinden (op dat tijdstip/klein dorp) en dus geen geld op gaan leveren, dus ook daarom is het ook erg interessant voor de mol om vooral niet meer te corrigeren...
Kun je daarom jeroen al als speler aanmerken en niet als de mol?
Ik vond dit een mooie start van dit seizoen. Ik ben erg benieuwd naar het vervolg
[ Voor 11% gewijzigd door RHE218 op 07-09-2020 11:51 ]
Lastig, ik kijk al zo’n twaalf seizoenen en ik heb het nog nooit goed gehad vanaf het begin, maar ik zie Jeroen wel erg scherp opletten en kritisch zijn als iemand dergelijke verwarring erin gooit. De mol smult van iemand die over mannen namen begint (mocht Peggy kandidaat zijn), dan kun je zelf als mol zijnde;RHE218 schreef op maandag 7 september 2020 @ 11:49:
[...]
...
Kun je daarom jeroen al als speler aanmerken en niet als de mol?
1. Niks zeggen als je ziet dat anderen er al in mee gaan of zoals hier gebeurde;
2. Je ook mengen en mee gaan in de fouten van anderen door in te stemmen, maar niet meteen zodat het niet jouw idee lijkt (Horace doet dit het meest sneaky naar mijn idee na Nikki).
Tycho lijkt zich er ook mee te bemoeien maar dit lijkt gefilterd / geknipt te worden. Ron horen we ook niet echt terwijl ik me kan voorstellen dat hij er ook wel mee bemoeit aan zn “confession” beelden te zien (de beelden met zwarte achtergrond waarin kandidaten tegen de camera praten). Nadja is zo’n beetje de enige die helemaal niks lijkt te zeggen (niet alleen op dit moment maar in de gehele aflevering heeft ze nauwelijks iets bij te dragen).
Dat was ook mijn redenatie.. dus daar ben ik voor gegaan.FoxLenny schreef op maandag 7 september 2020 @ 11:06:
[...]
50% kans toch dat de mol niet in een auto zat?
Dat was mij ook opgevallen, en de reden dat ik m'n punten grotendeels op Nadja heb ingezet.Royeboi schreef op maandag 7 september 2020 @ 12:09:
[...]
Nadja is zo’n beetje de enige die helemaal niks lijkt te zeggen (niet alleen op dit moment maar in de gehele aflevering heeft ze nauwelijks iets bij te dragen).
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
De redenatie klopt, maar de berekening niet. Er zijn namelijk nog maar 4 van de 5 niet-autorijders in het spel, en 5 wel-autorijders, dus 44%.SmurfLink schreef op maandag 7 september 2020 @ 12:24:
[...]
Dat was ook mijn redenatie.. dus daar ben ik voor gegaan.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ja dat is waarPinobigbird schreef op maandag 7 september 2020 @ 12:50:
[...]
De redenatie klopt, maar de berekening niet. Er zijn namelijk nog maar 4 van de 5 niet-autorijders in het spel, en 5 wel-autorijders, dus 44%.
Lastig. Ik zou inzetten op Nadja, maar omdat ze teveel in spiegel van de auto te zien was vind ik dat net iets te veel erboven op te zitten (voor een eerste aflevering). Dan neig ik naar Nikkie of Ellie.
Ik vermoed dat de mol geen echte rol had bij de eerste opdracht. Spiegels zijn te groot, te log, en alles te open om echt rotzooi te trappen. Gezien 4 man verkeerd lijkt te hebben gestaan voor de spiegel, is dat ook beetje 50-50 hoe een mol op dat moment denkt, als er anderen al fout staan.
Dat maakt het ook niet echt boeiend om te beginnen in een auto of in het dorp. Dus veilig ingezet, mol startte niet in een auto.
Wie dan de mol is.. ja.. eigenlijk was die namen opdracht 1 gigantische puinhoop van rotzooi. Wel/niet alleen mannennamen (of corrigeren), het valsspelen (en hoe is dat gemonteerd, wie begon er echt mee?), zoveel mogelijk namen noemen. Kan alle kanten op eigenlijk.
Voor nu maar even grof spreiden en afwachten wat er gaat komen bij de volgende aflevering.
Eigenlijk zou ik alleen Patrick wegstrepen voor nu. Uitgezonderd worden als aangewezen om geld te ontvangen, dergelijke aandacht zal een mol niet snel willen. Vooral omdat het in de opdracht die volgt ook de minst interessante plek is tegenover namenlijst+zoeken.
Ook blijft het een jubileum seizoen, dus wie weet wat ze nog uit de kast gaan trekken. Misschien nog wat Vlaamse streken...
Dat maakt het ook niet echt boeiend om te beginnen in een auto of in het dorp. Dus veilig ingezet, mol startte niet in een auto.
Wie dan de mol is.. ja.. eigenlijk was die namen opdracht 1 gigantische puinhoop van rotzooi. Wel/niet alleen mannennamen (of corrigeren), het valsspelen (en hoe is dat gemonteerd, wie begon er echt mee?), zoveel mogelijk namen noemen. Kan alle kanten op eigenlijk.
Voor nu maar even grof spreiden en afwachten wat er gaat komen bij de volgende aflevering.
Eigenlijk zou ik alleen Patrick wegstrepen voor nu. Uitgezonderd worden als aangewezen om geld te ontvangen, dergelijke aandacht zal een mol niet snel willen. Vooral omdat het in de opdracht die volgt ook de minst interessante plek is tegenover namenlijst+zoeken.
Ook blijft het een jubileum seizoen, dus wie weet wat ze nog uit de kast gaan trekken. Misschien nog wat Vlaamse streken...
[ Voor 5% gewijzigd door Xanaroth op 07-09-2020 14:18 ]
Pedro is toch hartstikke Spaans en niet Italiaans?Royeboi schreef op maandag 7 september 2020 @ 11:41:
[...]
Nikki verzint Pedro en Valentino (Tycho kijkt en zegt niks), Horace verzint Mauro en Alessandro, en daardoor gaat Peggy er ook in mee), Ron verzint Giovanni, vooral Pedro en Giovanni zijn natuurlijk wel erg populaire namen en je kunt er flink op gokken dat de geld inzetters voor deze namen zullen gaan.
Correct. Italiaans voor Peter is Pietro.BreadFan schreef op maandag 7 september 2020 @ 14:43:
[...]
Pedro is toch hartstikke Spaans en niet Italiaans?
Volgens mij was dat Ron.BreadFan schreef op maandag 7 september 2020 @ 14:57:
Wie dropte de naam Pedro?
En vlak voordat je een ander shot krijgt zie je rechts een schaduw. Ik zag het direct, even terug gespoeld en toen zag mijn vrouw het ook...zou zij de mol hebben gezien?Jelte schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 21:23:
Nikkie!
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
@Snowhite0901 Of het is juist Nikki vanwege dat zij het gezien kan hebben. Who knows.
Ik zou echt een slechte mol zijn. Teveel stress haha.
Ik zou echt een slechte mol zijn. Teveel stress haha.
Ik vind de opdrachten tot nu toe nogal low-budget en simpel, hoop dat daar nog verandering in komt
Try SCE to Aux
- tweakduke
Je wordt zo moe van dat sjouwen dat je dingen mist of gaat afraffelen.
De mol kan natuurlijk makkelijk afleiden op het juiste punt.
En weinig in de pot, voor niks gesjouwd tenzij je een joker hebt.
Ik vermoed dat ze deze serie vooral psychologisch gaan inspelen op de kandidaten.
De mol kan natuurlijk makkelijk afleiden op het juiste punt.
En weinig in de pot, voor niks gesjouwd tenzij je een joker hebt.
Ik vermoed dat ze deze serie vooral psychologisch gaan inspelen op de kandidaten.
Johnny English is goede thema muziek voor deze helden 😅
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Ronny English bedoel jeLordSinclair schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 20:52:
Johnny English is goede thema muziek voor deze helden 😅
Try SCE to Aux
De “act” van Ron bij de lasergame leek wel heel erg geacteerd.
- tweakduke
ImNotnoa schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 21:07:
A wild Horace appeared
En hij bedenkt wel heel moeizaam een paar vragen. Valt wel in de categorie simpel en goedkope opdracht.
Welk land ligt boven Italië:
Portugal
Portugal
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Ron en Ellie zitten al hoog op mijn irritatiemeter.
Verder ben ik vooral van het landschap aan het genieten.
Verder ben ik vooral van het landschap aan het genieten.
Garmin FR245M + HRM-RUN
Eerm ok
Beetje raar met die stoel zo
Beetje raar met die stoel zo
[ Voor 68% gewijzigd door TinusTegengas op 12-09-2020 21:31 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Aflevering 2 en al gelijk bontjes.
Het verbaasd me dat ze het zover geschopt hebben zonder!
En niet gelijk in aflevering 1 al een bontje gemaakt hebben!
Dat gezegd zijnde, zware opdracht? 2 km met stenen zeulen?
Nog geen kaas gegeten van zware opdrachten dan...
Dat het nog steeds dezelfde penningmeester is begrijp ik ook niet. Ofwel koos je voor 1500 ofwel werd er ter plaatse bloed vergoten voor de penningmeester plek vermoed ik. Keuze snel gemaakt dus.
De opdracht van volgende keer met de kettingen leek me op de eerste opdracht van het Belgische seizoen dit jaar.
Wie verdenk we?
Dat waren snel ff de eerste gedachten die ik wilde neergooien. Nu ff acclimatiseren en dan is punten in de app gaan gooien.
Het verbaasd me dat ze het zover geschopt hebben zonder!
En niet gelijk in aflevering 1 al een bontje gemaakt hebben!
Dat gezegd zijnde, zware opdracht? 2 km met stenen zeulen?
Nog geen kaas gegeten van zware opdrachten dan...
Dat het nog steeds dezelfde penningmeester is begrijp ik ook niet. Ofwel koos je voor 1500 ofwel werd er ter plaatse bloed vergoten voor de penningmeester plek vermoed ik. Keuze snel gemaakt dus.
De opdracht van volgende keer met de kettingen leek me op de eerste opdracht van het Belgische seizoen dit jaar.
Wie verdenk we?
Dat waren snel ff de eerste gedachten die ik wilde neergooien. Nu ff acclimatiseren en dan is punten in de app gaan gooien.
Dacht Ron dat hij nog in 1 van zijn Zapp programma's mee deed? Want wat was die overdreven toneel aan het spelen in de opdrachten. Wat ik ook beetje opvallend vond is dat toen ze te horen kregen dat het lasergame opdracht was Ron naar de grond en weg van de groep kijkt, terwijl de rest allemaal naar elkaar toe draait omdat ze het leuk vinden
Oh ja, ik wil een screenshot van de groep hun gezichten toen de zwarte vrijstelling werd uitgesproken, enkel horace en nadja hielden hun gezichten strak vermoed ik...