Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 03-06 20:58
Ik zag deze titel voorbij komen en ik werd razend enthousiast, omdat het al mijn favoriete genres bijeenbrengt :) Manor Lords is namelijk zowel een City Builders & RTS in één. Kindom Come : Deliverance +City Skylines+Total War.

Hieronder de tekst wat PC Gamer erover schrijft
Manor Lords is an upcoming game from solo developer Slavic Magic that combines a city-builder with an RTS using a bit of medieval flair. Players will take on the job of a medieval ruler on their newly-granted land, tasked with building up a village and house and, ultimately, defending it from their rivals in large-scale battles reminiscent of the total war series. Comparisons to Total War and Banished are inevitable, but others have brought up Stronghold as an influence on the game.

The game's city-building will use an organic layout rather than a fixed and planned grid, simulating the way that actual medieval cities grew. Historically, the game is inspired by 11th to 15th century Europe, though it has no precise setting. The description of the game emphasizes "full freedom of placement and rotation" in its building mechanics. There seems to be a lot of realism in the works: "Fields must be plowed by a team of oxen, iron bloomed in a bloomery, the sheep herded on the open pastures."
teaser-trailer:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Manor Lords - Announcement Trailer (PC, 2020)

preview:

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
MANOR LORDS | Most Hardcore Realistic Medieval City Builder & Real Time Strategy Game EVER

Links
https://store.steampowered.com/app/1363080/Manor_Lords/
https://manorlords.com/

Echt iets om naar uit te kijken komende herfst, laat maar weten wat jullie hierover denken :)

Early Acces Release Date

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CBVIWC47A6W4lB1fvyy45yY2y4g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/To28tQ3LHtJevvigNy9dC6UM.png?f=user_large

[ Voor 13% gewijzigd door PEBKAC op 03-11-2023 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:34

Distortion

Bottle to Throttle

Ik zag een filmpje van Raptor voorbij komen, en die maakt mij ook enthousiast. Erg benieuwd

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06 16:48
Solo developer.. dat wordt weer een mooie cash grab als EA op Steam en dan hoor je er niets meer van..

Verder wel benieuwd natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
Loona35 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 21:24:
Solo developer.. dat wordt weer een mooie cash grab als EA op Steam en dan hoor je er niets meer van..

Verder wel benieuwd natuurlijk :+
Hoe bedoel je als EA op Steam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loona35
PEBKAC schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 15:25:
[...]

Hoe bedoel je als EA op Steam?
EA = early access

Er zijn al zoveel EA titels verschenen die van alles beloven, maar nooit iets waarmaken. Ook hier op GoT al veel topics geweest van dat soort games en volgende teleurstellingen. Vooral als het kleine development teams zijn of teams uit 'bepaalde landen'.

Maar het was maar grapje natuurlijk, wie weet dat deze man het wel voor elkaar krijgt. Net als Subnautica bijv.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PEBKAC
Loona35 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:22:
[...]

EA = early access

Er zijn al zoveel EA titels verschenen die van alles beloven, maar nooit iets waarmaken. Ook hier op GoT al veel topics geweest van dat soort games en volgende teleurstellingen. Vooral als het kleine development teams zijn of teams uit 'bepaalde landen'.

Maar het was maar grapje natuurlijk, wie weet dat deze man het wel voor elkaar krijgt. Net als Subnautica bijv.
Haha, ik zat met EA aan Electronic Arts te denken 8)7 Ik snapte het al niet zo goed :p Alhoewel, Electronic Arts ook niet vuil is van een beetje cash grab :+

Ik ben heel benieuwd, maar om zo een spel als Manor Lords in elkaar te zetten moet je toch behoorlijk toegewijd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ziet er leuk uit maar gezien de solo developper en de ambitie van dit project gaat dit nooit slagen. Daar durf ik wel geld op in te zetten.

EA misbaksel nummer zoveel

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
Postius schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 09:35:
Ziet er leuk uit maar gezien de solo developper en de ambitie van dit project gaat dit nooit slagen. Daar durf ik wel geld op in te zetten.

EA misbaksel nummer zoveel
Het is inderaad wel een heel ambitieus project, maar de tijd zal het leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:40

Cyphax

Moderator LNX
Loona35 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 21:24:
Gewoon hetzelfde doen als de developer van Tetris Effect. Eerst een jaartje exclusief op het ene platform voor een zak geld, daarna een jaartje exclusief op een ander platform maar dan een specifieke store voor een grote bak geld, en daarna maar hopen dat de rest je game niet vergeten is. :P

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Cyphax schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 11:06:
[...]

Gewoon hetzelfde doen als de developer van Tetris Effect. Eerst een jaartje exclusief op het ene platform voor een zak geld, daarna een jaartje exclusief op een ander platform maar dan een specifieke store voor een grote bak geld, en daarna maar hopen dat de rest je game niet vergeten is. :P
Haha true story

Net als dat Spintires/Mudrunner/Snowrunner.. allemaal dezelfde game, maar steeds dezelfde money grab :+

@topicstarter, laat je niet ontmoedigen door onze ervaringen hé ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Loona35 op 30-07-2020 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
Als ik jullie ervaringen hoor dan snap ik dat jullie wat twijfelachtig zijn. Ik zelf heb die ervaring niet, wel een hoop EA titels gespeeld, maar niet van een solo developer. Dus misschien ben ik wat naïef :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-06 09:01
Ben benieuwd, ziet eruit als een game die (mits goed werkend) ik erg leuk ga vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
Er is een "nieuwe"(3 weken oud) gameplay mechanics video gereleased. Persoonlijk vind ik het erg mooi opgezet. Ik heb alleen nog niet veel van het Battle system gezien, dat vind ik jammer.

Bekijk op YouTube
Manor Lords - Gameplay Overview | Medieval RTS/Citybuilder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-04 23:02
Het concept is echt heel erg interessant maar, zoals andere ook al aangeven, ben ik echt bang voor een -veel- te ambitieus project voor 1 enkele developer.

[ Voor 4% gewijzigd door Meridius op 19-10-2020 10:46 ]

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Jup dit is typisch zo'n EA game wat waarschijnlijk veel bugs zal blijven houden en weinig nieuwe content toegevoegd zal worden.
Dit uit ervaring uit voorgaande games, mede door de solo dev.
Leuk dat de dev het probeert en wie weet word het wat.
Echter ben ik erg sceptisch hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkabouter
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-11-2020
Ik volg deze dev al een hele poos op op Reddit, en hij heeft inmiddels al een leuke community (fanbase). Hij vraagt ook regelmatig feedback en meningen, en maakt redelijk consistent updates. Voelt best wel steady aan allemaal. Hij heeft verder wat werk uitbesteed, dus hij staat er niet helemaal alleen voor.

Inderdaad eerst zien, dan geloven, maar ik heb er wel een goed gevoel bij...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• artemivanov
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-06 15:03
I'm very excited to announce that during the Steam Next Fest (3-10 October) you'll be able to try the citybuilding part of Manor Lords for free!

Bekijk op YouTube
Manor Lords - Steam Next Fest Announcement

https://store.steampowere.../view/3325367466281227268

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PEBKAC
Net even een half uurtje gespeeld, maar wat een fijne game. Het lijkt best wel wat op Farthest Frontier, maar dan met veel betere graphics (waar ik dus bij FF op afgeknapt was).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s0IXQsoZrNlUWcr_hA9-i8-4YTA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6iHBnJg28VLZlbctmZLnF3i2.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FanS4k8liBVQqSfX97H0dZ_1aeQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/T0fNX1hvdnWENqAqwvPIkQ2t.png?f=fotoalbum_large

Zoals je ziet was ik door de voedselschaarste in de winter Game Over... :+

[ Voor 4% gewijzigd door PEBKAC op 03-10-2022 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItalianStyle
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 05-04-2023
Ik ga straks ook maar eens de demo proberen. Ik hoop dat het geluid ook goed is en dat je kippen, ander vee en vogeltjes kunt horen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikvG78
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 12-04 14:29
Heb 2 keer een uurtje gespeeld. Mijn complimenten aan de persoon die dit in zn eentje begonnen is.
Het oog voor detail is adembenemend.
Wel jammer dat je niet kan saven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb het ook eens kunnen proberen. :)
Tja dit is indrukwekkend voor een persoon en een zogenaamde early build. Het zit beter in elkaar dan menig AAA titel bij launch. :P

Op zich is de game vrij simplistisch met wat je nu kan doen, maar het werkt gewoon. Dingen zoals een functioneel vrijbouwsysteem, maar ook een snap grid waarmee je bijvoorbeeld velden een kronkelende weg kan laten volgen. Je kan ook rondlopen als de manor lord zelf en dat ziet er zeker niet slecht uit. Hier en waar wat kleine grafische dingetjes, maar dat is niet erg. Zitten ook redelijk wat animaties in

Ook zijn de settings al vrij uitgebreid waar vooral sharpening instellingen met TAA een flink pluspunt zijn. DLSS zou er ook al inzitten, ik betwijfel of dat werkt omdat ik het met mijn RX5700XT aan mocht zetten. FSR 2.1 verwacht ik dan ook wel.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quintillius
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-07-2024
Heerlijke game dit! Dit is precies wat een medieval city building game moet zijn.
Ik wou dat meer bedrijven zo'n realistische setting probeerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikvG78
Het verbaasd mij dan ook dat dit topic zo weinig respons heeft. Op Steam was deze demo behoorlijk trending.
Het zal mij trouwens ook niet verbazen als er een nieuwe standaard is gezet wat betreft city building.

Ben in ieder geval blij dat ik de demo gedownload heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _naief
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-06 18:04
Ik kan niet wachten tot release van de game. Had vernomen dat 1 iemand aan de game werkt.

Kan waarschijnlijk nog wel even duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• invine
_naief schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:42:
Ik kan niet wachten tot release van de game. Had vernomen dat 1 iemand aan de game werkt.

Geloof dat er nu iets meer mensen aan werken, maar het gestart door één iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
_naief schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:42:

Hij werkt samen met Hooded-Horse studios. Zie hier de tweet.

https://mobile.twitter.co...tatus/1532068811989393409

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _naief
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-06 18:04
Dat is goed nieuws! Nog een kans om in dit leven het volledige te spel te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:34

Zeror

Ik Henk 'm!

Kom deze game net tegen. Verbluffend. Game ziet er goed uit. Toegevoegd aan mn wishlist. Deze ga ik zeker checken als ie uitkomt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PEBKAC
*O* We hebben een Early Acces Release Date (Eindelijk)! *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CBVIWC47A6W4lB1fvyy45yY2y4g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/To28tQ3LHtJevvigNy9dC6UM.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:04

Case_C

[Team Carrack]

De early access start op 26-april had ik begrepen, dus niet echt een release dan toch?
Wel mega benieuwd naar hoe dit speelt, de organische citybuilding zit er wel heel tof uit, inclusief alle niveau's van management.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
Case_C schreef op woensdag 1 november 2023 @ 13:38:
De early access start op 26-april had ik begrepen, dus niet echt een release dan toch?
Wel mega benieuwd naar hoe dit speelt, de organische citybuilding zit er wel heel tof uit, inclusief alle niveau's van management.
Uhhh... Ik had in eerste instantie niet gezien dat het early acces betrof (te enthousiast denk ik dat ik een datum zag). _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-05 23:04
Mooi. Heb de Alpha gespeeld een tijd geleden en dat was al best leuk, hoewel wat beperkt. Deze staat al een goed jaartje op mijn wishlist. Zin in.

Overigens werkt hij volgens mij niet meer alleen, meende op de discord gelezen te hebben dat hij nu een paar mensen in dienst heeft genomen.

[ Voor 33% gewijzigd door !GN!T!ON op 03-11-2023 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrX
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-06 09:30
Ik had (al een hele tijd terug) een demo gespeeld op steam next fest. Was een leuk spel en het mooie was dat je stad niet op een grid leek maar juist een organisch layout kreeg. Had hem al een tijdje op mijn wishlist maar was verrast om te horen dat het ook op game pass verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-06 12:30

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Deze titel ook toevallig tegen gekomen. Die heeft al 2 miljoen wishlists.
Ik ben blij dat ik deze game nu pas zie, niet zo lang meer wachten! :D

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ja gaat een mooie worden voor casual en relaxed city-buidling. Daarnaast wel erg benieuwd naar de integratie van het combat-systeem. Zag er ook erg leuk uit, vraag me dan wel af hoe het gaat schalen van 10-100 misschien nog grotere battles. Maarja het zijn locale struggles dus echt gigantische legers hoef je niet te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:07
Ziet er erg interessant uit, alleen wordt het spel echt nog steeds gemaakt door slechts 1 persoon? Kan het me bijna niet voorstellen haha. Maar ga hem zeker in de gaten houden. De stijl etc spreekt me enorm aan.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-06 09:22
Deze maar even uit het stof gehaald. Nog een dikke week en dan komt de game uit in Early Access. Nu al veel gameplay te zien op youtube en het ziet er super goed uit.

Paar videos:

Bekijk op YouTube
Manor Lords is the Strategy Game You Deserve - Gameplay Showcase

Bekijk op YouTube
One of the best games ever made! - Manor Lords

Bekijk op YouTube
Let's Build a Medieval Village in Manor Lords to see if it lives up to the Hype! | Ep. 1

Bekijk op YouTube
I Played Manor Lords For The First Time Ever

[ Voor 26% gewijzigd door cracking cloud op 14-04-2024 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:20
Ziet er allemaal heel goed uit! De demo beviel mij al half jaar geleden al goed dus deze gaat wel aangeschaft worden straks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErikvG78
Speciaal hiervoor een nieuwe pc aangeschaft. Deze is afgelopen week geleverd. Ik ben er klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1908
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 09-06 15:49
Wat een rustig forum is dit, lijkt mij toch een dijk van een game!

Heb vorig jaar de demo ook al gespeeld en die voelde al heel erg solide aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy88
  • Laatst online: 22:57
Stilte voor de storm verwacht ik, ook gezien de demo en de nr.1 op Steam Wishlist.
De eerste gameplay-beelden die nu verschijnen zien er fantastisch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1908
Dutchy88 schreef op maandag 15 april 2024 @ 08:56:
Stilte voor de storm verwacht ik, ook gezien de demo en de nr.1 op Steam Wishlist.
De eerste gameplay-beelden die nu verschijnen zien er fantastisch uit.
Ja, de live streams geven al wat meer prijs dan de demo toen, kan niet wachten tot de 26ste!

Op steam gaat die in EA, dus geen volledige release komt die dan de 26ste wel op xbox? Is er iemand die dat weet? Of zou het alleen game pass voor de pc zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dutchy88
Game Pass PC wel, Xbox volgt later pas, misschien goed om deze FAQ ook hier even te linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinn1988
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08-06 08:05
Dit spel ziet er veelbelovend uit! Is er een soort roadmap waar ze uiteindelijke naartoe willen? (campaigns, mod support, uitbreidingen etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:14
Gaat het de hype waard zijn? Tot nu toe maar steeds kleine dorpjes gezien in de video's..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cracking cloud
Ik denk niet dat Manor Lords per sé bedoeld is als grote city builder, maar we gaan het zien. Ik denk dat er genoeg te beleven is voor flink wat uurtjes spelplezier

Bekijk op YouTube
Is it Possible to Reach 1000 Population in Manor Lords?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
vinpower schreef op maandag 15 april 2024 @ 19:18:
Gaat het de hype waard zijn? Tot nu toe maar steeds kleine dorpjes gezien in de video's..
Het is ook nog early acces, een passion project gemaakt (hoofdzakelijk) door één persoon! Zal nog wel even duren voordat de game helemaal "af" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1908
invine schreef op woensdag 17 april 2024 @ 09:17:
[...]

Het is ook nog early acces, een passion project gemaakt (hoofdzakelijk) door één persoon! Zal nog wel even duren voordat de game helemaal "af" is.
Mij lijkt het geweldig, ookal denk ik dat het aan gebrek met variatie en de beperkte opties misschien zelfs snel saai kan worden.

Maar het straalt wel wat uit wat een hoop andere games niet hebben, dus mocht je hier van houden dan zul je je vast wel vermaken, de demo smaakte in iedergeval naar meer voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

cracking cloud schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 20:25:
Ik denk niet dat Manor Lords per sé bedoeld is als grote city builder, maar we gaan het zien. Ik denk dat er genoeg te beleven is voor flink wat uurtjes spelplezier

[YouTube: Is it Possible to Reach 1000 Population in Manor Lords?]
Kom er alleen niet achter welke build hij speelt. Dit lijkt me wel richting de beta? Zit veel meer in dan de demo toch?

Combat ziet er wel leuk uit, maar niet heel erg veel diepgang.
Denk dat de meat toch de citybuilding gaat zijn.
Jeffrey1908 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 09:22:
[...]
Maar het straalt wel wat uit wat een hoop andere games niet hebben, dus mocht je hier van houden dan zul je je vast wel vermaken, de demo smaakte in iedergeval naar meer voor mij.
Ben al wel een beetje begonnen met ideetjes voor dorpen op te zetten.

Hoop wel dat de Manor ook wat meer betrokken word in het geheel, wat ik er gisteren van zag staat die er maar wat te staan. Hoop daar wel wat meer functies in te zien.

[ Voor 29% gewijzigd door Case_C op 17-04-2024 09:33 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Dutchy88
Nog even wat nieuws en verwachtingsmanagement vanuit de ontwikkelaar voorafgaand aan de release:
A few words from the Dev before the launch into Early Access

Hey everyone,

It's been quite a journey so far, but it won't stop on April 26th. During development, the core tester group was around 130+ people. Given the popularity of the game, I'm pretty sure there is going to be a wave of feedback that I will need to address after the early access launch.

I wanted to address a few things for everyone who intends on buying the game on April 26th...

What this game is not.

-Manor Lords is not a Total War competitor. It's a citybuilder with battles. Yes, battles are there, but not as huge or as frequent as some of you might expect. The majority of gameplay is focused on citybuilding and management.

-It's not a Empire Management style Grand Strategy game either. The map has regions, but you won't be able to conquer the whole Europe, nor have marriages or anything like that. The game is designed to play at a much smaller scale.

-It's not an RPG either. If you played KCD or Mount&Blade, ML is a different type of game. There is a visit mode in Manor Lords which allows you to walk around your town, but it's an experimental, cosmetic bonus feature, the game is really meant to be played from the "bird's eye" perspective, like a strategy game (almost always) should. There won't be any first person gameplay.

-It's not a competitive, fast paced RTS like Age of Empires or Starcraft. A lot of the game mechanics focus on aesthetics of your town and resources take some time to be transported around the map. This results mostly in a more of a relaxed experience, with high intensity moments spicing up atmospheric citybuilding rather than the game being at high intensity all the time.

This will be an early access release.

Yes, it must be disappointing, but I think it's the right choice. It's my first serious game and not only some stuff is still unfinished, but I bet you guys will ask me to change some things you don't necessarily like. But I want to pursue an open development strategy of a back and forth between me and you, I think it worked great for the game so far (I'm comparing to times where there wasn't even a testing group and I was developing in a bubble).

The publisher and I recently shared the game with content creators all over the world. Feel free to check out numerous streams and let's plays out there before buying to make sure this is the game for you!

That said, the reception has been super positive so far for which I’m very grateful. I think the game should find a way into the hearts of players who expected Manor Lords to be what it is, a realistic, organic, authentic city builder with real time battles.

Roadmap

I do not plan on releasing a roadmap yet. I've made a mistake once or twice before, of promising and working on a feature only to find out that the testers didn't care as much as I did and that they actually wanted something else. So even if I have a plan, I want to adopt the philosophy of "listen, verify, implement". This way I expect the first month of patches to be just bug fixes and polish. During that time, together with Hooded Horse, we’ll be collecting your feedback and then prioritizing work based on what we hear.

I'm still considering whether to keep the testing of future patches closed or open, my current idea is to have an open pre_release beta branch so that everyone who owns the game can check and test the most recent pre-release unstable version of the game and contribute if they want to. And keeping the main branch as the previous most stable version. Though let me know, maybe you'd prefer me to keep the unstable versions to a closed testing group?

As always, thanks for following and all the support. I’ll certainly keep the updates more frequent here once the early access officially starts.

Have a good one!

Greg
toon volledige bericht
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:44
De preview van ‘Worth a Buy’ plaatste dit spel op mijn radar. Ben normaal niet van de city builders, maar ML wil ik zeker wel gaan proberen! :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jeffrey1908
Dutchy88 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 18:49:
Nog even wat nieuws en verwachtingsmanagement vanuit de ontwikkelaar voorafgaand aan de release:

[...]

Bron
Lekker transparant en eerlijk, zo geef je niemand valse hoop, verdiend een hoop lof!

Ik ga het zeker een kans geven, het is precies wat ik ervan verwacht, niet te groots opgezet lekker relax een dorpje knutselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jahe1990
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03-06 21:28
Zelf geen Windows pc/laptop op dit moment, maar als City Skylines (1) en Settlers fan vond ik deze game er toch erg interessant uitzien toen 'ie op mijn YouTube feed voorbij kwam. Ben benieuwd of Tweakers er op een gegeven moment een artikel over zal schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Jahe1990 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 07:23:
Zelf geen Windows pc/laptop op dit moment, maar als City Skylines (1) en Settlers fan vond ik deze game er toch erg interessant uitzien toen 'ie op mijn YouTube feed voorbij kwam. Ben benieuwd of Tweakers er op een gegeven moment een artikel over zal schrijven.
Kingdom Come 2 hadden ze ook een preview over wat ik niet verwachte, dus goede kans dat deze daar maar op aan zou sluiten qua genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jahe1990
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03-06 21:28
Case_C schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 08:25:
[...]

Kingdom Come 2 hadden ze ook een preview over wat ik niet verwachte, dus goede kans dat deze daar maar op aan zou sluiten qua genre.
Yes daar kwam de gedachte dus ook vandaan bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:10

Vos

AFCA

Heb dit weekend wat video's bekeken van de early access, ziet er erg goed uit! Ga hem zeker wel aanschaffen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vos schreef op maandag 22 april 2024 @ 08:50:
Heb dit weekend wat video's bekeken van de early access, ziet er erg goed uit! Ga hem zeker wel aanschaffen.
Idem dito. Wat mij vooral opvalt is dat de streamers die de game al kunnen spelen vaak superlatieven tekort komen om de game te beschrijven. Zelfs streamers die vaak wat terughoudender zijn in hun oordeel vinden het écht een geweldige game.

Kleine hype dus :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Vos schreef op maandag 22 april 2024 @ 08:50:
Hier ook behoorlijk enthousiast, alleen niet heel veel tijd over tot juli.

Daarom wel benieuwd hoe de road-map gaat worden in de verdere early-acces. Begreep dat de eerste periode vooral gericht gaat zijn op bugs, en luisteren waar de vraag ligt voor toevoegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
poging 2 (server lag eruit) -O-

Ik heb dit spel al heel lang op mijn wishlist staan, en vrijdag is het eindelijk zover. *O* *O* *O*
Hopelijk is het vrijdagochtend meteen beschikbaar, want de kinderen zitten tot 12uur op school.

Iemand al iets vernomen over prijzen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

FRANQ schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 10:52:
poging 2 (server lag eruit) -O-

Ik heb dit spel al heel lang op mijn wishlist staan, en vrijdag is het eindelijk zover. *O* *O* *O*
Hopelijk is het vrijdagochtend meteen beschikbaar, want de kinderen zitten tot 12uur op school.

Iemand al iets vernomen over prijzen?
Ik heb ergens 30 euro gelezen, was meen ik ergens in de YT comments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANQ
Vos schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 10:58:
[...]

Ik heb ergens 30 euro gelezen, was meen ik ergens in de YT comments.
Dat valt me nog niet eens tegen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

FRANQ schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 13:39:
[...]

Dat valt me nog niet eens tegen :)
Op diverse cd keys sites staat het spel wel, voor 20-22 euro. Wil hem zelf echter wel direct op Steam kopen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Vos schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 13:43:
[...]

Op diverse cd keys sites staat het spel wel, voor 20-22 euro. Wil hem zelf echter wel direct op Steam kopen.
Het is handig om hun op Discord te volgen.
De dev heeft een post gemaakt op Steam waarin hij duidelijk maakt dat de prijzen niet gekend zijn omdat deze overal in de wereld anders zullen zijn.
Hij zal geen AAA prijzen hanteren en geeft meestal een 15-20% korting bij Early Access.
Hij waarschuwt voor de 3rd party websites, hij zegt dat zij op dit moment geen keys hebben en dat je beter gewoon via Steam koopt.
Ik kan de source nu niet linken.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friketje1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-06 15:56
SoulsOnFire schreef op woensdag 24 april 2024 @ 08:13:
[...]

Hij waarschuwt voor de 3rd party websites, hij zegt dat zij op dit moment geen keys hebben en dat je beter gewoon via Steam koopt.
Dit is echt onzin, een betrouwbare 3rd party website geeft netjes aan of ze iets op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1908
Nog 2 daagjes en dan weten we alles!

[ Voor 8% gewijzigd door Jeffrey1908 op 24-04-2024 15:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v3r9qaUa86a8SOAEjwIPgs7aSns=/800x/filters:strip_exif()/f/image/B5SIdq9hcl2GtgzsD6pgAqHJ.png?f=fotoalbum_large

learning every day.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FRANQ
3PM -O-

Dan zijn de kinderen vrij van school :|

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cracking cloud
I also want to draw attention to another issue, and an important additional reason why we aren’t sharing the price publicly now – the rise of gray market/scam stores attempting to sell “pre-orders” on Manor Lords keys. They don’t have any keys, and they aren’t going to be getting any from us. But they are attempting to capitalize on the hype, and, despite our stance that we are NOT doing pre-orders because we don’t want to take your money until after release, they are claiming to take pre-orders for key sales. They have no idea what the price will be, so they are taking their wild guesses and probably figuring they can get a key through some questionable means later (or just leave the customer not getting what they paid for if not perhaps). We don’t want players to get scammed or cheated by such sites, and giving them a definite price to plan around would probably just increase their proliferation and marketing of these ‘pre-orders’.
https://www.reddit.com/r/...we_are_sharing_at_launch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:34

Zeror

Ik Henk 'm!

Vos schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 13:43:
[...]

Het spel zal ook verkrijgbaar zijn via Epic, mocht iemand dat liever willen.

Epic store link: https://store.epicgames.com/en-US/p/manor-lords-ef795f

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 24-04-2024 19:25 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:55

SomerenV

It's something!

friketje1 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 14:38:
[...]

Dit is echt onzin, een betrouwbare 3rd party website geeft netjes aan of ze iets op voorraad hebben.
There's your problem :+ Er zijn momenteel best wat shady resellers die de game al aanbieden.

Over de prijs is ook nog niks bekend. Ze zullen regionale verschillen in koopkracht respecteren en de prijs daar op aanpassen. Nu al een generieke prijs communiceren vinden ze een slecht plan omdat het mogelijk mensen in bepaalde regio's afschrikt, en álle prijzen communiceren is geen beginnen aan waarschijnlijk.

Normaal ben ik niet zo'n early access fan, maar:
- ik heb de demo in 2022 gespeeld en ondanks dat die echt heel beperkt was vond ik hem al tof.
- best wat Youtubers zijn enthousiast over de game in de huidige staat.
- Banished heb ik altijd tof gevonden, ondanks dat die in de basis best beperkt was, maar het opbouwen van een dorpje/stadje is gewoon leuk om te doen.
- de kleinschaligheid van Manor Lords spreekt me aan. Iets als City Skylines vind ik ook vet, maar is al snel te grootschalig ofzo.
- het tijdperk is vet _/-\o_

En omdat het gemaakt wordt door één persoon snap ik wel dat je op een gegeven moment inkomsten moet gaan genereren wil je verder kunnen blijven werken. Hier wordt het een insta buy.

[ Voor 29% gewijzigd door SomerenV op 24-04-2024 21:45 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cracking cloud
Ook insta buy, al was het alleen maar omdat ik het gevoel heb dat dit het soort developer is dat luistert naar zijn publiek.

Natuurlijk wel in het achterhoofd houdend dat dit early access is, dus dat de gameplay heel beperkt zal zijn.
Maar wat ik er nu al van gezien heb is dat de game er heel vet uit ziet, dus ik ben ook erg benieuwd naar hoe het zich verder ontwikkelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:44
Ben benieuwd. Mijn interesse is, in ieder geval, gewekt. Ben tot zaterdagmiddag op vakantie en die avond wordt het ‘Manor Lords’. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sj0nsj44k
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-06 17:01
Dit spel wordt sowieso een day one buy, het leek te goed om waar te zijn bij de eerste aankondiging maar de recente playtests bevestigen voor mij dat dit spel wel alles heeft waar ik om hoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• friketje1
SomerenV schreef op woensdag 24 april 2024 @ 20:39:
[...]

There's your problem :+ Er zijn momenteel best wat shady resellers die de game al aanbieden.
Online zijn er altijd oplichters
Wat op allcdkeys staat is betrouwbaar. Ik heb echt nog nooit een probleem gehad met een 3th party site. Altijd binnen 5 minuten een key. Paar jaar terug kon je nog wel eens meer dan 10 minuten op een key wachten maar dat is echter verbeterd. Alleen geen steam refund, dat is het enige nadeel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:55

SomerenV

It's something!

friketje1 schreef op donderdag 25 april 2024 @ 17:58:
[...]

Online zijn er altijd oplichters
Wat op allcdkeys staat is betrouwbaar. Ik heb echt nog nooit een probleem gehad met een 3th party site. Altijd binnen 5 minuten een key. Paar jaar terug kon je nog wel eens meer dan 10 minuten op een key wachten maar dat is echter verbeterd. Alleen geen steam refund, dat is het enige nadeel.
Ik heb ook nauwelijks issues gehad met resellers de keren dat ik er gebruik van heb gemaakt, maar in dit geval is er gewoon een duidelijk bericht van de uitgever waarin staat dat er nog geen prijs bekend is, dat ze niet aan pre-orders doen en dat er simpelweg nog geen keys zijn uitgegeven. Dus geen van de Manor Lords keys op die websites is legitiem. Wil niet zeggen dat ze niet gaan leveren, maar het is op z'n minst een beetje shady momenteel.
They don’t have any keys, and they aren’t going to be getting any from us.
Het enige wat dergelijke websites kunnen doen is bij launch in goedkopere regio's keys scoren en die doorverkopen voor een hogere prijs, er van uitgaande dat de keys niet regio locked zijn. Maar je bent dus praktisch altijd sneller af in dit geval door gewoon te kopen op Steam, GoG of Epic. Ik geloof ook niet dat het verschil in de prijs heel groot gaat zijn, dus er is simpelweg geen reden om Manor Lords via een reseller aan te schaffen.
sj0nsj44k schreef op woensdag 24 april 2024 @ 22:58:
Dit spel wordt sowieso een day one buy, het leek te goed om waar te zijn bij de eerste aankondiging maar de recente playtests bevestigen voor mij dat dit spel wel alles heeft waar ik om hoop.
Ja, dit was in het begin wel echt zo'n game die véél te mooi leek om waar te zijn. Leipe graphics, de belofte best veel te bieden, historisch vrij accuraat, vette features qua bouwen, indy ontwikkelaar. Vaak allemaal ingrediënten voor drama :+ Maar de demo was al tof, en de recente video's op Youtube veelbelovend dus laat maar komen.

[ Voor 18% gewijzigd door SomerenV op 25-04-2024 20:49 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikvG78
Volgens steam is hij vanaf 16 uur te downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sj0nsj44k
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-06 17:01
SomerenV schreef op donderdag 25 april 2024 @ 20:47:
[...]

Ik heb ook nauwelijks issues gehad met resellers de keren dat ik er gebruik van heb gemaakt, maar in dit geval is er gewoon een duidelijk bericht van de uitgever waarin staat dat er nog geen prijs bekend is, dat ze niet aan pre-orders doen en dat er simpelweg nog geen keys zijn uitgegeven. Dus geen van de Manor Lords keys op die websites is legitiem. Wil niet zeggen dat ze niet gaan leveren, maar het is op z'n minst een beetje shady momenteel.

[...]

Het enige wat dergelijke websites kunnen doen is bij launch in goedkopere regio's keys scoren en die doorverkopen voor een hogere prijs, er van uitgaande dat de keys niet regio locked zijn. Maar je bent dus praktisch altijd sneller af in dit geval door gewoon te kopen op Steam, GoG of Epic. Ik geloof ook niet dat het verschil in de prijs heel groot gaat zijn, dus er is simpelweg geen reden om Manor Lords via een reseller aan te schaffen.

[...]

Ja, dit was in het begin wel echt zo'n game die véél te mooi leek om waar te zijn. Leipe graphics, de belofte best veel te bieden, historisch vrij accuraat, vette features qua bouwen, indy ontwikkelaar. Vaak allemaal ingrediënten voor drama :+ Maar de demo was al tof, en de recente video's op Youtube veelbelovend dus laat maar komen.
toon volledige bericht
Ik heb vol vertrouwen in een succesvolle launch en zal het spel dan ook kopen tenzij de launch toch een fiasco is. Maar de developer heeft dezelfde uitstraling als destijds bij Banished, daar kon ik ook niet geloven dat zo een tof spel niet vol zou zitten met bugs bij release. Dit is hopelijk het zoveelste bewijs dat games nog steeds kwalitatief in orde kunnen zijn bij release zolang ze niet door een AAA(A) developer worden uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friketje1
SomerenV schreef op donderdag 25 april 2024 @ 20:47:
[...]

Pre orders doe ik ooit nooit bij 3th party sites. Los daar van, ik vind dat de industrie gewoon zijn mond moet houden over key resellers, laat de consument bepalen waar hij koopt. Ik vind ze erg nuttig en geven de consument wat meer macht. Het is ook erg raar dat een game 2-3 keer zoveel kan kosten in een ander land, voor hetzelfde product. En dat je de prijs voor een game in dollars gewoon in euro's betaald. Goed dat er een handel in is om dat een beetje uit te middelen. Als je alleen steam als platform zou kunnen gebruiken hadden we nu al lang games van 100 euro+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
Ik koop liever bij steam of gog dan bij een shady 3rd party waar je nooit weet waar je aan toe bent. De developer mag van mij flink verdienen aan deze game, hij heeft er heel wat uren in zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:45
Het is toch algemeen bekend dat tenminste een deel van de keys op 3rd party website illegaal zijn. Genoeg developers die zich daar in afgelopen jaren over uitgesproken hebben, het gaat dan om keys die bijv. zijn aangekocht met gestolen creditcards.

En deze situatie bewijst dat eigenlijk ook. Je kunt namelijk niet nu al keys aanbieden met een korting als je niet weet wat de daadwerkelijke prijs zal zijn.

De verkopers gaan er dus al vanuit dat ze de keys goedkoop kunnen krijgen wat niet mogelijk aangezien de uitgever de prijs bepaald. De enigste optie is dus illegaal verkregen keys.

Wacht dan gewoon op een cracked versie, is het helemaal gratis.

[ Voor 45% gewijzigd door Nopheros op 26-04-2024 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Nopheros schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 13:06:
Het is toch algemeen bekend dat tenminste een deel van de keys op 3rd party website illegaal zijn. Genoeg developers die zich daar in afgelopen jaren over uitgesproken hebben, het gaat dan om keys die bijv. zijn aangekocht met gestolen creditcards.

En deze situatie bewijst dat eigenlijk ook. Je kunt namelijk niet nu al keys aanbieden met een korting als je niet weet wat de daadwerkelijke prijs zal zijn.

De verkopers gaan er dus al vanuit dat ze de keys goedkoop kunnen krijgen wat niet mogelijk aangezien de uitgever de prijs bepaald. De enigste optie is dus illegaal verkregen keys.

Wacht dan gewoon op een cracked versie, is het helemaal gratis.
Hoe je kun keys illegaal verkrijgen als ze er gewoon nog niet zijn?

Ik volg het verhaal van goedkope keys gekocht met gestolen credit cards. Maar dan zijn wel keys beschikbaar bij de reguliere kanalen om met gestolen kaart te kunnen kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:45
jeroenkb schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 13:45:
[...]

Hoe je kun keys illegaal verkrijgen als ze er gewoon nog niet zijn?

Ik volg het verhaal van goedkope keys gekocht met gestolen credit cards. Maar dan zijn wel keys beschikbaar bij de reguliere kanalen om met gestolen kaart te kunnen kopen
Voordat ze game live gaat zijn de keys er nog helemaal niet nee. Maar daarom kun je op zich de game al wel alvast op een site zetten als preorder.

Op een darknet forum voor een x bedrag 1000 creditcard gegevens scoren en games verkopen maar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
Ik zie de game helemaal niet in de Xbox app / Microsoft store. Hebben meer mensen daar last van?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cracking cloud
sdk1985 schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 14:25:
Ik zie de game helemaal niet in de Xbox app / Microsoft store. Hebben meer mensen daar last van?
deze? https://www.microsoft.com/nl-nl/p/manor-lords/9p5f966564fs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Huh, via het zoekvenstertje kom ik daar niet. Maar bedankt ik ga hem in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:39
Op Steam zijn er ook diverse "curators" die keys doorverkopen. Hier heb ik het ook al met de ontwikkelaar van Potions: A Curious Tale over gehad.

Dit systeem wordt op Steam misbruikt om geld te genereren met keys fif vervolgens op third party sites worden doorverkocht.

Bekijk op YouTube
I bought my own game from a reseller - Here's what happened.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-06 19:04
Nou prijs is bekend het is 29.99.

Ondertussen wat livestreams aan het bekijken en het ziet er best gelikt uit

[ Voor 55% gewijzigd door Xepos op 26-04-2024 15:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FRANQ
Steam heeft niet veel zin om af te rekenen.
Foutmelding na foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
FRANQ schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 15:07:
Xbox zou hem in de PC gamestore hebben.

Zie er nog niets staan

hij staat er nu in. Gelijk downloaden

[ Voor 8% gewijzigd door jeroenkb op 26-04-2024 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:43
Xepos schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 15:01:
Nou prijs is bekend het is 29.99.

Ondertussen wat livestreams aan het bekijken en het ziet er best gelikt uit
De normale prijs is 39.99 Euro in NL met 25% (early access) korting tot 10 Mei dus inderdaad nu 29.99 euro

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingFalcon
  • Laatst online: 08-06 18:42
Download gestart, ben eens benieuwd :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
"Het lijkt erop dat je hebt geprobeerd om een heleboel aankopen te doen in de laatste paar uur. Wacht een tijdje voordat je het opnieuw probeert."
Eh, ja, dat krijg je als je foutmelding na foutmelding krijgt dat de transactie niet gestart kan worden. Ik geloof niet dat ik ooit zoveel moeite heb moeten doen om geld kwijt te raken 8)7
En ik maar denken dat Steam wel de release van een indie-spel aan zou kunnen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zota
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 13:34
Hier loopt het betalen ook vast op steam :( Iemand een andere manier om hem aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Hij staat nu in de store als buy of free trial. Bij de Xbox app staat hij als 'included in gamepass' met de knop 'visit in microsoft store'. Ik gooi de trial wel even aan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/She2VgslzFIB-kWwHyWMp6fhx_M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/arnQ7tjDdqAwiP1JaqsNCYUM.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eKVJANF8Hcg8oTSXsblf4irWzCM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/M6y7OFNIqamaGSJCAQNWTygl.png?f=user_large

Download snelheid tergend traag overigens.

[ Voor 68% gewijzigd door sdk1985 op 26-04-2024 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingFalcon
  • Laatst online: 08-06 18:42
Zota schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 15:23:
[...]

Hier loopt het betalen ook vast op steam :( Iemand een andere manier om hem aan te schaffen?
Bij mij gelukt na 2 keer proberen. Heb Bancontact gebruikt als betaalmiddel.

Maar is wel ontzetteeeeend traaaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:32

Dido

heforshe

Hier ook.

iDeal en Steam zijn geen fijne combo.

Jammer dan, dan gaat dit spel niet door. Ik heb een pissig support ticket aangemaakt, maar als Steam niet wil verkopen, hoeft het van mij niet.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zota
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 13:34
Dido schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 15:26:
[...]

Hier ook.

iDeal en Steam zijn geen fijne combo.

Jammer dan, dan gaat dit spel niet door. Ik heb een pissig support ticket aangemaakt, maar als Steam niet wil verkopen, hoeft het van mij niet.
Na paar keer proberen wel gelukt via PayPal bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
Voor de mensen met problemen met Steam, het spel is ook gewoon te koop op GOG.com of Epic Games en zonder promokorting in de Microsoft Store (wel gratis met de PC Game Pass).

Het is dat ik 'm graag in m'n Steam Library wil, maar als Steam mijn geld niet wil, dan maar via Gog.com.

Edit: inmiddels via Gog.com zonder problemen aangeschaft.

[ Voor 5% gewijzigd door EDIT op 26-04-2024 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
EDIT schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 15:29:
Voor de mensen met problemen met Steam, het spel is ook gewoon te koop op GOG.com of Epic Games en zonder promokorting in de Microsoft Store (wel gratis met de PC Game Pass).

Het is dat ik 'm graag in m'n Steam Library wil, maar als Steam mijn geld niet wil, dan maar via Gog.com.
Het heeft niks met willen te maken. De systemen kunnen gewoon de piek niet aan. Nadeel van zo'n harde launch op minuut x. Normaal kun je zo'n game al weken vóór launch kopen en ligt het meer verspreid.

Je kan ook proberen even geduld te hebben :X . Op Xbox gaat de download snelheid ondertussen met 120 MB in 6 minuten... Normaal haal ik 100+ MB per seconde. Dus ik zal zelf ook even geduld moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
sdk1985 schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 15:32:
[...]

Het heeft niks met willen te maken. De systemen kunnen gewoon de piek niet aan. Nadeel van zo'n harde launch op minuut x. Normaal kun je zo'n game al weken vóór launch kopen en ligt het meer verspreid.

Je kan ook proberen even geduld te hebben :X . Op Xbox gaat de download snelheid ondertussen met 120 MB in 6 minuten... Normaal haal ik 100+ MB per seconde. Dus ik zal zelf ook even geduld moeten hebben.
Heb hem net bij Xbox met 120MB per seconde binnengehaald. Nu aan het spelen
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste