Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
AntiChrist7 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:20:. De bandido operaties doen me denken aan kenway fleet/assassin brotherhood van Black flag/AC brotherhood. Opbouwen van een basis die je perks geeft, minigames, de coopmissies,..

ik word toch niet dement he? Want ik kan me niet herrineren dat die dingen in FC5 zaten.
Dat zat niet in FC5 nee. Het kamp lijkt qua mechanics op het kamp van AC valhalla. Kreeg je ook perks, maps, betere recruits etc door het upgraden van je kamp. Het jammere is, is dat het kamp ondergeschikt is aan de hele game. Je hebt het niet nodig en het gevoel van progressie mis je daarin. Dat vind ik wel jammer.

Gister een special ops gedaan vanuit die bandido kraam. Best grappig bedacht, maar het mee terugnemen van die bom en dat steeds onderweg moeten koelen voelt mij teveel als geforceerd werken. Die slaan we dus mooi over

[ Voor 13% gewijzigd door Hulleman op 25-10-2021 12:26 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• piripi
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 17:19
Hulleman schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:24:
[...]

Dat zat niet in FC5 nee. Het kamp lijkt qua mechanics op het kamp van AC valhalla. Kreeg je ook perks, maps, betere recruits etc door het upgraden van je kamp. Het jammere is, is dat het kamp ondergeschikt is aan de hele game. Je hebt het niet nodig en het gevoel van progressie mis je daarin. Dat vind ik wel jammer.

Gister een special ops gedaan vanuit die bandido kraam. Best grappig bedacht, maar het mee terugnemen van die bom en dat steeds onderweg moeten koelen voelt mij teveel als geforceerd werken. Die slaan we dus mooi over
In New Dawn zit eenzelfde mechanisme ook. En zoals je ook aangeeft, AC Valhalla heeft ook dit spelelement.

xbox: pvanst1p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:38
piripi schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:56:
[...]

In New Dawn zit eenzelfde mechanisme ook. En zoals je ook aangeeft, AC Valhalla heeft ook dit spelelement.
Ik link het meer met Far Cry primal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
HaterFrame schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:51:
[...]

Die heb ik niet eens geïnstalleerd :/
Game op een lenovo legion Pro 5800h met de 3060.
En als je de aanbevolen instellingen van geforce experience gebruikt?
Werkte bij mn 3080 wel goed hd textures en ray tracing uit en verder ultra 4k settings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 09:28
AntiChrist7 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:20:
Moet toegeven dat ik er wat moeilijk inkwam (denk grotendeels is omdat ik oud wordt en first person niet meer iets voor mij is), ben ook nog altijd bezig in Anno, maar ben nu in het eerste kamp, en zoveel mogelijkheden. De bandido operaties doen me denken aan kenway fleet/assassin brotherhood van Black flag/AC brotherhood. Opbouwen van een basis die je perks geeft, minigames, de coopmissies,..

ik word toch niet dement he? Want ik kan me niet herrineren dat die dingen in FC5 zaten.

Het mag dan wel typische ubisoft mapfiller zijn, maar het is het soort waar ik fun mee heb. gewoon rondhangen in de wereld en lijstjes aftikken. Het enige wat me een beetje stoort is dat de workbench vrij nutteloos is tot nu toe aangezien je unieke wapens toch niet kan aanpassen
Ik snap je volledig.. heb er nu blijkbaar 19h al inzitten en eerlijk; die zijn voorbijgevlogen. Ik heb me al herhaaldelijk geërgerd aan bepaalde zaken maar uiteindelijk blijf je spelen. Volgens je eigen ding en dat is waar FC om draait imo. Toegegeven, die werkbank enzo dragen uiteindelijk weinig bij als je die superwapens gebruikt maar eens je je favoriet pakket gevonden hebt begin het plezier pas. Ik heb trouwens nog maar net Madrugada afgewerkt dus ik heb nog een heleboel te doen me dunkt. El Tigre is wel nen toffe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 07:51
Derbiss schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:52:
[...]

Toegegeven, die werkbank enzo dragen uiteindelijk weinig bij als je die superwapens gebruikt..
Maar zolang je de superwapens nog niet hebt is het wel erg handig zo'n werkbankje om de hoek van een basis die je moet veroveren. Toch al een paar keer in een serieuze sh*tstorm terecht gekomen waarbij ik werd bestookt door tanks en helicopters en vlammenwerpende soldaatjes, even naar een werkbankje lopen om aan te vullen om fullpower aka Rambo terug te komen maakt het wel wat makkelijker ;)

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
cbr600f4i schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:53:
[...]

Maar zolang je de superwapens nog niet hebt is het wel erg handig zo'n werkbankje om de hoek van een basis die je moet veroveren. Toch al een paar keer in een serieuze sh*tstorm terecht gekomen waarbij ik werd bestookt door tanks en helicopters en vlammenwerpende soldaatjes, even naar een werkbankje lopen om aan te vullen om fullpower aka Rambo terug te komen maakt het wel wat makkelijker ;)
Mja.. als je een beetje alles bezoekt ed kom je al snel die 'superwapens' tegen hoor.
Desalnietemin.. ze kunnen effectief van pas komen want wat zijn die helicopters een pain in the ass ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcus73
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:21
Er is een update voor PC (1.2Gb) via Ubisoft Connect. Details nog niet kunnen vinden.

Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:53
Ik heb het geprobeerd en het spel echt een kans gegeven, maar ik kom er maar niet in! :'(

Far Cry 5 vond ik tof, New Dawn was leuk, maar deel 6 stelt (mij) gewoon teleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-04-2024
Marcus73 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:08:
Er is een update voor PC (1.2Gb) via Ubisoft Connect. Details nog niet kunnen vinden.
Meer info hier: https://discussions.ubiso...ober-26-hotfix?lang=en-US

PC, Luna, and Stadia:
  • Fixed an issue that could cause performance issues when the Ubisoft Connect overlay was enabled on PC
  • General bug fixes
Xbox One, Xbox Series X|S:
  • General bug fixes
PlayStation 4:
  • General bug fixes
PlayStation 5:
  • Fixed an issue that caused English voice assets to be missing for some regions on PlayStation 5
  • General bug fixes

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:56
Marcus73 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:08:
@mortael was net iets eerder (y)

[ Voor 52% gewijzigd door Nol_NL op 26-10-2021 16:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Earv
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-08 18:10
Ik moet even kwijt dat ik deze uitvoering een flinke teleurstelling vindt. Er is nog meer realisme de deur uit gegooid, en er zitten m.i. wat onbegrijpelijke keuzes in:

1. Hoezo kun je middenin een actiescène ineens je complete weapons loadout veranderen? Dat is vrij bizar, en betekent dat het helemaal niet meer uitmaakt wat je meeneemt naar een missie.

2. Hoezo moet je vooraf beslissen of je gewone munitie gebruikt of armour piercing rounds? Waarom zou je een ammo clip, zoals in het echte leven én in FC5, niet tijdens de actie kunnen wisselen?

3. Die wapens... Ik heb inmiddels tientallen guns in alle vormen en maten, maar het slaat helemaal nergens op hoe weinig ze binnen een categorie verschillen. Hoezo 10 verschillende pistolen met nauwelijks onderscheid? En waarom start je met de beste wapens? Ik heb na 8 nieuwe rifles 'verdiend' te hebben, nog steeds degene die ik als eerste kreeg, want die heeft by far de hoogste damage en single-shot, waarmee het (veel te) makkelijk is om met headshots alle gunfights te winnen.

4. De AI lijkt een sprong terug gedaan te hebben. Hoe vaak ik wel niet een plek heb gezuiverd van soldaten, dan een klein stukje lopen, omkeren, en dan merken dat er gewoon weer 3 soldaten patrouilleren. En ik ben vaak genoeg in een intense gunfight beland, terwijl er twintig meter verderop een soldaat nietsvermoedend langsloopt.

5. Die rode vlekjes die aangeven dat er ergens een soldaat loopt, zijn voor mij ook een dealbreaker. Zo wordt het wel erg makkelijk gemaakt om ergens te infiltreren, want je wordt nooit meer verrast. Dat deed FC5 ook veel beter.

Ik weet niet of jullie dezelfde ervaring hebben, misschien ben ik aan het z*ken. Maar ik vind het bijelkaar best telerustellend. Maar ook wel weer leuk genoeg om er inmiddels al tientallen uren mee bezig te zijn en het ook echt wel uit te willen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
@Earv ik herken wel een aantal van je punten, met name van de wapens. Waar je in New Dawn bijv. redelijk gehandicapt van start gaat kun je je wapens constant blijven upgraden qua sterkte tot oneindig volgens mij, dat is ook de reden dat ik het nog af en toe speel. FC6 is wat dat betreft apart want ik speel bijna al vanaf het begin met dezelfde wapens, ik zoek wel wat nieuwe maar juiste de 'unieke' kan je dan niet weer extra modden. En de AI zie je inderdaad af en toe gewoon uit het niets pop-uppen. Had ik al eens genoemd, heb je net een checkpoint ontruimd en veroverd om daarna de oorlog los te zien breken.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:31
Earv schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:59:
Ik moet even kwijt dat ik deze uitvoering een flinke teleurstelling vindt. Er is nog meer realisme de deur uit gegooid, en er zitten m.i. wat onbegrijpelijke keuzes in:

1. Hoezo kun je middenin een actiescène ineens je complete weapons loadout veranderen? Dat is vrij bizar, en betekent dat het helemaal niet meer uitmaakt wat je meeneemt naar een missie.

2. Hoezo moet je vooraf beslissen of je gewone munitie gebruikt of armour piercing rounds? Waarom zou je een ammo clip, zoals in het echte leven én in FC5, niet tijdens de actie kunnen wisselen?

3. Die wapens... Ik heb inmiddels tientallen guns in alle vormen en maten, maar het slaat helemaal nergens op hoe weinig ze binnen een categorie verschillen. Hoezo 10 verschillende pistolen met nauwelijks onderscheid? En waarom start je met de beste wapens? Ik heb na 8 nieuwe rifles 'verdiend' te hebben, nog steeds degene die ik als eerste kreeg, want die heeft by far de hoogste damage en single-shot, waarmee het (veel te) makkelijk is om met headshots alle gunfights te winnen.

4. De AI lijkt een sprong terug gedaan te hebben. Hoe vaak ik wel niet een plek heb gezuiverd van soldaten, dan een klein stukje lopen, omkeren, en dan merken dat er gewoon weer 3 soldaten patrouilleren. En ik ben vaak genoeg in een intense gunfight beland, terwijl er twintig meter verderop een soldaat nietsvermoedend langsloopt.

5. Die rode vlekjes die aangeven dat er ergens een soldaat loopt, zijn voor mij ook een dealbreaker. Zo wordt het wel erg makkelijk gemaakt om ergens te infiltreren, want je wordt nooit meer verrast. Dat deed FC5 ook veel beter.

Ik weet niet of jullie dezelfde ervaring hebben, misschien ben ik aan het z*ken. Maar ik vind het bijelkaar best telerustellend. Maar ook wel weer leuk genoeg om er inmiddels al tientallen uren mee bezig te zijn en het ook echt wel uit te willen spelen ;)
Ondanks ik me toch vermaakt heb kan ik mij helemaal vinden in je punten. Vind dit deel zeker niet beter dan deel 5, helaas.

Vandaag weer een nieuwe Insurgency week, gewoon same shit different week. Niet eens een nieuwe missie....

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Ik vind het zo jammer dat de stad zo tegenvalt. Het is zo dood als een pier. Zal vast een tekortkoming zijn van de engine. Als je dat vergelijkt met Saint Denis in RDR2. Hopelijk is er meer levendigheid in FC7.

Voor de rest vermaak ik mij wel goed daarbuiten, probeer er niet teveel van te verwachten. Pak de helikopter en ik zie wel wat ik doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earv
Vissa66 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 17:11:
[...]

Ondanks ik me toch vermaakt heb kan ik mij helemaal vinden in je punten. Vind dit deel zeker niet beter dan deel 5, helaas.
Ja, ik vermaak me ook wel, hoor :) Een huge open wereld, leuke characters, diverse missies. Dat hebben ze weer goed gedaan. Maar dat was in de voorgaande delen ook al goed voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earv
cbr600f4i schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 17:05:
@Earv ik herken wel een aantal van je punten, met name van de wapens. Waar je in New Dawn bijv. redelijk gehandicapt van start gaat kun je je wapens constant blijven upgraden qua sterkte tot oneindig volgens mij, dat is ook de reden dat ik het nog af en toe speel. FC6 is wat dat betreft apart want ik speel bijna al vanaf het begin met dezelfde wapens, ik zoek wel wat nieuwe maar juiste de 'unieke' kan je dan niet weer extra modden. En de AI zie je inderdaad af en toe gewoon uit het niets pop-uppen. Had ik al eens genoemd, heb je net een checkpoint ontruimd en veroverd om daarna de oorlog los te zien breken.
Ja, ND deed dat veel beter. Je wapentuig groeide mee met de steeds sterkere tegenstanders. De meeste van dit soort spellen doen dat.

En die 'unieke' wapens zijn idd een grote grap, want meestal minder goed en minder uitbreidbaar dan de standaard wapens :)

Ik ben vroeg in de game op zoek gegaan naar een 'unieke' rocket launcher, want de game geeft je die heel lang niet. Intussen werd ik gek van de tanks en helicopters waar ik geen effectief verweer tegen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hoe krijg ik de tijd nou naar de avond?
Ik moet voor een schat ergens terug komen als het avond is maar dat lijkt niet te lukken.

Online zie ik dat je moet wachten maar ik heb de game een uur laten liggen en er gebeurde niets.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:30
Donstil schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:40:
Hoe krijg ik de tijd nou naar de avond?
Ik moet voor een schat ergens terug komen als het avond is maar dat lijkt niet te lukken.

Online zie ik dat je moet wachten maar ik heb de game een uur laten liggen en er gebeurde niets.
Bij het laten liggen niet een menu of de map open hebben, dan loopt de tijd niet door. Dus gewoon de spelregels open houden en wachten…
Ik denk trouwens ook dat een paar keer via fast travel heen en weer gaan naar de andere kant van de map, de tijd ook vooruit doet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:11
Met patch 1.04 lijkt ik tegen een bug aan te lopen waarbij ik geen vervoer meer kan spawnen bij paard/heli/auto spawns. Ik kan het menu openen met E maar dan zie ik alleen de verschillende opties maar de knop "Spawn" is weg :D Iemand anders die hier ook last van heeft?

/edit

Er lijken wel meer dingen mis te zijn, er missen nu gewoon wat elementen uit de GUI merk ik. Met name bij het switchen van outfit of wapens / mods is alle info weg en moet je maar blind wat aanklikken.

[ Voor 28% gewijzigd door _eXistenZ_ op 27-10-2021 00:02 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Deze patch heeft wat nieuwe bugs veroorzaakt. Na het gebruik van het weapon wheel ging de cursor niet weg. Dan loop je rond met een bewegende cursor op je scherm. Na een tijdje ging ie wel weg, maar toen was ie ook echt weg. Bij het openen van de map was ie weg en in het hoofdmenu ook. Ik heb het spel moeten sluiten met Alt-F4 omdat ik zonder cursor niet meer op exit kon klikken.

En ook leuk, ik moet nog steeds iedere keer Hold naar Toggle zetten bij het laden van het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Volgens mij zitten er weer wat nieuwe bugs in die patch, als ik rondloop krijg ik veel te vaak meldingen dat je van gebied switched, af en toe 3 gebieden achter mekaar, dat je 1x op een 3-provincien punt komt ok, maar niet constant. En FC blijft nu de melding geven dat ik te weinig vram heb, was voorheen geen issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:21

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Deze nieuwe update heeft een grote irritatie veroorzaakt voor mij, al ik rondrij kijk ik graag met RS om mij heen om de omgeving te scannen. Alleen als ik dit nu doe krijg ik steeds de melding " Traveling to destination "

En het switchen tussen gebieden is trouwens ook niet slim gedaan, want elke keer als dat gebeurd gaan de makers van beeld af en dat is niet handig tijdens gevechten of een challenge!

[ Voor 30% gewijzigd door G_Dragon op 27-10-2021 09:18 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wait what?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• davidov
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:22
Ugh. Heb ik eens een paar uurtjes extra tijd om te gamen, moet het spel eerst patchen.... om vervolgens telkens te crashen bij het laden van de wereld.
Dan maar fijn wachten op de verificatie van de bestanden en mogelijk een nieuwe download, terwijl ik uberhaupt geen bugs gemerkt heb.
-edit- 7.26 GB aan corrupte files, lekkere patch zeg :/

Nouja eentje, m'n hud was 1x opeens weg, kon ook geen weaponwheel oproepen. Terug naar hoofdmenu loste het al op.

Ach dan heb ik nog wat tijd om m'n eerste reactie op de game te schrijven :p

Tot nu toe vind ik het eigenlijk de leukste / fijnste Far Cry van allemaal.
Ik speel het voor de mooie werelden, de vrijheid, het lekker aankloten, van hot naar her rennen/rijden/vliegen overal is wat te doen, zoveel wegen die naar Rome leiden het komt altijd wel goed, en af en toe een gezonde dosis chaos en humor.
Echter alle Far Cry games hadden altijd een element wat ik echt verschrikkelijk klote vond.
FC1 had monsters en dan ook nog alleen in de nacht, FC2 had wapens die stukgingen en verschrikkelijke respawns van checkpoints, 3 en 4 hadden die vervelende warrior/tribe stukjes, en 5... oef wat was dat een afknapper: ja eindelijk een westerse omgeving wat ik erg tof vond, maar 33% vd map had die stomme wolven of nog erger die 33% vd map met bliss/faith verschijningen. Vooral die faith-mirrages verveelden te pletter en zogen alle lol uit het spel.

Dusver in 5 nog niks van dat soort ongein gemerkt. Alles is heel toegankelijk ook; meteen 4 wapens, jagen is een optie en geen must, continu plantjes plukken voor suffe potions is nu continu troep looten voor allerlei upgrades...

Als ik het spel zo weer mag opstarten en het blijft zo leuk als het is, dan is dit misschien wel m'n favoriete FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
Earv schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:21:
[...]

Ik ben vroeg in de game op zoek gegaan naar een 'unieke' rocket launcher, want de game geeft je die heel lang niet. Intussen werd ik gek van de tanks en helicopters waar ik geen effectief verweer tegen had.
Welke heb je?
Ik zit nu met een compound (?) boog met explosieve pijlen; die granaatwerper die ik gekocht heb (toch genoeg geld), El Caballero en als laatste de Pyrotechno maar is maar mwa..
Geen enkele is eigenlijk 100% top (buiten misschien die boog)..en misschien die ene resolver (machinegun).. dat werkt ook nog soms.

[ Voor 5% gewijzigd door Derbiss op 27-10-2021 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
De Pyrotechno is het beste wapen tegen tanks, heli's en vliegtuigen. Er zit genoeg ammo in om 3 voertuigen te slopen. Wel heeft de Pyrotechno wat upgrades nodig om dit goed te doen. Helaas zijn veel andere wapens vrij nutteloos omdat ze niet voldoen. Een rocket launcher is leuk, maar als je 4 hits nodig hebt schiet het niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Ik draag een machinegeweer met explosive rounds voor vliegtuigen/heli's. Duurt niet heel lang voordat die na een salvo neerstorten.

Tanks zijn way to easy. Sticky EMP granaatje erop, hijack en done.

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 15-09 21:28

HaterFrame

Well... Poo came out!

Kutzooi, ik had gehoopt dat de patch de problemen met de textures wel zou verhelpen.... Niet dus :(

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 13:20
Ikzelf heb ondertussen een paar uurtjes op de teller, ik zit net in het HQ van Libertad, nog maar net begonnen dus...

Als ik kijk naar de eerste map (waar je begint) staan er nog redelijk wat gebieden met een rode omlijning.. blijft dat zo ? Of kan je dat volledig "blauw" maken ? Heeft dat trouwens ook nut ?

Het spel spreek mij zeker aan maar die open world is wel vrij groot dus het zal even duren voor alles duidelijk wordt.. ben benieuwd! :)

Wat betreft weapons is het wel goed nadenken wat je doet. Je hebt verschillende ammo types dus je moet eigenlijk één ammo type weapon altijd meenemen denk ik ? Alhoewel je voor te jagen sowieso de boog nodig hebt want anders is jouw "huid, damaged" ?

Voorlopig toch nog wat vragen... :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Heb het spel de afgelopen week wat meer gespeeld en wat is dit een mooie en ontspannen game, eindelijk weer een Far Cry game die in mijn straatje valt net zoals FC2 en FC3 :). De wereld ziet er echt onwijs goed uit en de controls zijn simpelweg gewoon goed, hier en daar kleine bugs maar daar kijk je doorheen

Enige min puntjes zijn toch echt wel:
  • De soldaten die terugspawnen nadat je iedereen hebt gedood, gister ook een half uur bezig geweest een groot kamp uit te moorden om zo easy te gaan looten. Ben nog geen 5 min bezig, staan er alweer nieuwe soldaten... Dat verpest het sneaken en clearen van een kamp wel heel erg en dan denk je toch laat ik de volgende keer maar Rambo mode naar binnen gaan, wat je juist niet wil
  • Het soms slechte saven van de game, kom soms terug in me wereld en dan zijn er dingen die ik al gehaald had gewoon weer locked.
  • Ik vind die perks op kleding een foute keus van de makers, ondanks je nu wel veel meer getriggerd word om goed na te denken wat je aan doet.
  • Sinds de laatste patch wanneer jij je eigen personal vehicle oproept en dan tijdens het rijden om je heen wil kijken dat er telkens "Driving to route" in beeld komt te staan, dit hoort alleen te gebeuren wanneer je LS indrukt op Xbox en niet wanneer je met RS rondkijkt.
Ik hoop dat ze de meeste dingen zullen fixen via een grote patch :)

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 28-10-2021 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Earv schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:59:

De SGS58 (of zoiets) is wel een stuk sterker.
Het nadeel is alleen dat je met alles een one shot kan doen, als het maar een HS is met armor piercing kogels.

Ik liep met de parkour set, zonder wapen, slide een keer voor extra speedboost, ren naar binnen en schiet iedereen af met een silenced pistol :+
Nadat ik het spel had uitgespeeld heb ik één keer zon Insurgency gedaan en het spel niet meer aangeraakt.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ik ben nog niet goed in cockfighting, dat ontwijken lukt me niet. I badly hurt my cock

En dat dominoes wordt ook wel dramatisch gespeeld :p

Dat respawnen heb ik ook al gemerkt, en aangezien ik ook meesal voor de sniper/machete stealth combo ga is dat wel irritant...

Kun je ooit het aantal medkits dat je meeneemt upgraden? of is dat difficulty gerelateerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
QuZyX schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 08:50:
Ikzelf heb ondertussen een paar uurtjes op de teller, ik zit net in het HQ van Libertad, nog maar net begonnen dus...

Als ik kijk naar de eerste map (waar je begint) staan er nog redelijk wat gebieden met een rode omlijning.. blijft dat zo ? Of kan je dat volledig "blauw" maken ? Heeft dat trouwens ook nut ?

Het spel spreek mij zeker aan maar die open world is wel vrij groot dus het zal even duren voor alles duidelijk wordt.. ben benieuwd! :)

Wat betreft weapons is het wel goed nadenken wat je doet. Je hebt verschillende ammo types dus je moet eigenlijk één ammo type weapon altijd meenemen denk ik ? Alhoewel je voor te jagen sowieso de boog nodig hebt want anders is jouw "huid, damaged" ?

Voorlopig toch nog wat vragen... :D
Veel gebieden blijven rood, kun je niks mee. Ammo types heb ik de hele game nagenoeg niks mee gedaan. Pak altijd armor piercing rounds want daar maak je headshots mee. :)

M3P 24'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:13

OMD

ZIt nu volgens Ubisoft op 56% van het spel maar ik ben het eigenlijk wel een beetje zat. Constant hetzelfde doen, checkpoints, AA slopen etc. Dat zou wat leuker zijn als er tegenstand was maar die is er niet, het spel is zo verrekte simpel dat je zonder ook maar 1 kogel te lossen het hele spel kan spelen.

Perks op kleding? Nutteloos, die more speed kleding is eigenlijk het enige wat je nodig hebt, de rest is compleet nutteloos.

Wapens? Allemaal nutteloos, beginwapens zijn genoeg met armor piercing rounds en een LMG met explovise rounds. Mijn handgun (desert eagle) is mijn sniper en alles is in 1 kogel dood zonder dat ze je ooit zien.

Er is gewoon geen verzet, geen moeilijkheid, geen uitdaging. Zeg nou zelf, wie heeft er moeite gehad met ook maar 1 missie buiten je random dood gaan door een explosive barrel ofzo. Neerstortende helikopter heb ik ook al is op mijn hoofd gehad.

Omgeving? Prachtig, de setting is fantastisch en de feeling met de muziek en dergelijke is gewoon goed maar dat maakt het helaas geen goed spel in mijn ogen.

Jammer, mijn cijfer is een 5 voor deze editie van Far Cry. Het had zoveel meer kunnen worden maar het lijkt wel of de creativiteit een beetje op is.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
@OMD ik ga nog het vaakst dood door dat ik van een clif afspring waarvan je denkt dat dat makkelijk moet kunnen maar toch niet. Misschien komt dat door Valhalla hoor waar je bijna van 500 meter kon springen maar er alsnog niets gebeurde.

Kan me grotendeels wel in je observatie vinden, het is geen moeilijk spel en de vraag is of de sfeer dat goed kan maken. Was laatst in de hoofdstad voor een collectible, maar het voelde zo dood aan. Dat had ik totaal niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Een FND crate kan je trouwens niet op de normale manier openen door een bug, maar als je een RPG, tank, explosive rounds of je explosive Supremo gebruikt kan je de deur eruit schieten. Het betreft de onderstaande locatie :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1TEYk8FTUi3ckcZtqZ8caSR8nU8=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/UTtGxDuByqoSAfgPX3cdYIDp.png?f=fotoalbum_tile
Bron: Aguda Cliffs Checkpoint Key Location

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G_Dragon schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 08:50:

• De soldaten die terugspawnen nadat je iedereen hebt gedood, gister ook een half uur bezig geweest een groot kamp uit te moorden om zo easy te gaan looten. Ben nog geen 5 min bezig, staan er alweer nieuwe soldaten... Dat verpest het sneaken en clearen van een kamp wel heel erg en dan denk je toch laat ik de volgende keer maar Rambo mode naar binnen gaan, wat je juist niet wil
Geen idee hoe het kan maar ik heb hier helemaal geen last meer van. Ik had het wel aan het begin van de game. (of ik ben sneller geworden ;) )

Ben het helemaal met je eens, dit is een prima far cry. :)
Merk wel dat ik minder speel dan de eerste 2 weken omdat het gewoonweg zoveel is allemaal. Maar dat vind ik geen minpunt. Liever dat het zo gaat ipv een (full priced)game die na een week alweer uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Dat spawnen is wel een irritant ding, schiet maar eens random op een vrachtauto en je ziet alles gewoon op een paar meter verderop spawnen, haalt een heel stuk realisme weg, ineens een helicopter en tank op het toneel, een paar jeeps erbij nog wat vrachtauto's. Gaat helemaal nergens over. Uit het niets heb je vaak geen keuze meer dan full rambo te gaan of het op een rennen te zetten want de munitie ligt ook niet voor het oprapen.

en als companion als het lastig wordt beperk ik me tot Guapo, voor de rest moeite gedaan om ze te krijgen maar als het erop aankomt laten ze je aardig in de steek. Die kip presteert het zelfs om steeds te overreden worden ofzo waardoor je soms weer aardig wat afstand moet afleggen om 'm weer te reviven.

[ Voor 25% gewijzigd door cbr600f4i op 28-10-2021 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
OMD schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:04:
Wapens? Allemaal nutteloos, beginwapens zijn genoeg met armor piercing rounds en een LMG met explovise rounds. Mijn handgun (desert eagle) is mijn sniper en alles is in 1 kogel dood zonder dat ze je ooit zien.
Dat was in deel 5 helaas niet anders.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Hulleman schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:36:
[...]

Dat was in deel 5 helaas niet anders.
Vond ik toch wat minder maar dat is persoonlijk. Vond het in FC5 wel wat beter geregeld.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
OMD schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:03:
[...]

Vond ik toch wat minder maar dat is persoonlijk. Vond het in FC5 wel wat beter geregeld.
Mja, wellicht iets. Maar daar had ik na 3uur spelen letterlijk de endgame sniper, lmg en assault rifle unlocked. Bij FC 6 heb ik nog het idee dat ik steeds betere wapens tegenkom. Heb laatst een 4 sterren shotgun gevonden, dat is wel ff wat anders dan de eerste shotgun die je vindt.

De games blijven behoorlijk persoonlijk qua smaak. Deel 5 vond ik echt een vreselijk slechte Far Cry en de grootste game teleurstelling van dat jaar. Voornamelijk omdat het geen open wereld feel had en je niet werd beloond om op ontdekking uit te gaan. Dat kon ook niet, omdat je overal, maar dan ook echt overal, meteen werd gevonden door vijanden. Echt een stap terug ten opzichte van deel 3 en 4.

[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 28-10-2021 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

Hulleman schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:35:
[...]

Mja, wellicht iets. Maar daar had ik na 3uur spelen letterlijk de endgame sniper, lmg en assault rifle unlocked. Bij FC 6 heb ik nog het idee dat ik steeds betere wapens tegenkom. Heb laatst een 4 sterren shotgun gevonden, dat is wel ff wat anders dan de eerste shotgun die je vindt.
Denk dat je mij niet helemaal begrijpt. Het aantal sterren maakt geen haarbal uit. Het assault wapen wat je aan het begin krijgt met 1 ster is sterker dan de 4 sterren assault wapens. Het maakt dus in dit spel al helemaal niets uit welke rank je wapen heeft. Je side-arm van het begin schiet het hele spel iedereen in 1x dood net als de rank 4 side-arm (desert eagle).

Qua snipers idem. Die eerste sniper is eigenlijk het sterkste. Die .50 caliber doet alleen maar heel traag reloaden. De unique wapens zie ik ook geen enkele toegevoegde waarde in aangezien je ze neit meer kunt aanpassen maar de standaard wapens kan je dezelfde paint geven en dezelfde mods maar vaak nog meer ook.

Rocket launchers zijn echt een lachtertje. Je hebt 1000 raketten nodig voor 1 chopper maar met je LMG met blast rounds ligt een chopper na een klein salvo op de grond. 10x zo snel als een rocket launcher.

SMG's... Geen idee wat je daar aan hebt.

Je supremo die je als eerste krijgt is het sterkste van allemaal. Het is gewoon allemaal een beetje vaag, geen uitdaging en alleen helemaal geen grinding om betere wapens te krijgen.

En dan nog kogels... 10 miljoen kogels, ze liggen overal zelfs op de wc's 8)7

Ik ben gewoon teleurgesteld in FC6 (as usual bij Far Cry maar je hoop het toch). Misschien ben ik wel een zeikerd maar ik wil gewoon wat uitdaging en neit dat ik die uitdaging zelf moet gaan verzinnen.

Je ziet ook elke keer als je verder komt de melding: Stronger forces are deployed around yara... nou, ik moet ze nog tegenkomen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Was deze hier al langsgekomen? _O-
Vind het wel een geniale actie!

Het blijkt dat de Franse ontwikkelaar en uitgever wel een hele aparte actie heeft opgezet voor spelers van de exotische shooter.

Men is namelijk e-mails gaan versturen naar spelers die de game al een tijdje niet aangeraakt hebben. Geschreven in de stijl van de slechterik El Presidente, word je toegesproken met leuzen als ‘surely you can do better than this?’ of ‘it was amusing watching you fail’. Onder andere Brendan Sinclair van Gamesindustry.biz heeft een dergelijk bericht ontvangen, die hij deelde op Twitter.

Naast de uitspraken bevat de e-mail ook een aantal statistieken, zoals de hoeveelheid uren die je hebt doorgebracht op Yara. De ludieke actie van Ubisoft zorgt voor gemengde reacties. De één zegt het wel te kunnen waarderen, maar Sinclair lijkt geen fan te zijn van het ‘gedoe’ van Ubisoft.

[Twitter: https://twitter.com/BrendanSinclair/status/1452986713098407945]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@G_Dragon
Hebben deze mensen goedkeuring gegeven voor promotie e-mails?
Zo ja, In dat geval moeten ze niet klagen. :P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2021 16:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:58:
@G_Dragon
Hebben deze mensen goedkeuring gegeven voor promotie e-mails?
Zo ja, In dat geval moeten ze niet klagen. :P
Geen idee, grapje moet kunnen toch ? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

G_Dragon schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:02:
[...]

Geen idee, grapje moet kunnen toch ? :)
Moet zeker kunnen. :)
Maar begrijp wel dat men dat soort meuk niet wil indien je niet hebt gekozen voor promo e-mails van Ubi. Indien wel, dan moeten ze gewoon niet zeuren. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:04:
[...]

Moet zeker kunnen. :)
Maar begrijp wel dat men dat soort meuk niet wil indien je niet hebt gekozen voor promo e-mails van Ubi. Indien wel, dan moeten ze gewoon niet zeuren. ;)
Dat snap ik volkomen, maar mensen zitten overal tegenwoordig zo ontzettend bovenop waardoor er bijna niks meer mag en kan kwa grapjes. Daarom dat ik deze wel kan waarderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Had het gelezen op pcgamer, vond het wel grappig. Ubisoft stuurt wel regelmatig van die mails die je progress tracken, alleen zijn ze bij mij meestal 2 weken in vertraging ofzo. Oa bij Valhalla. Zoals je settlement volledig geupgrade hebt en dan krijg je in de mail "je settlement heeft level 4/6"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
@cbr600f4i de zwarte ghost panter werkt prima als amigo.
Op het begineiland de treasure hunt starten in een grot, dan krijg je dat beest op het laatst.
Leuke hunt ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-09 20:40
Na aantal weken het te hebben geprobeerd is Farcry 6 het niet voor mij. De spelwereld is gewoon te groot, teveel nutteloze missies. Ze hebben er veels te veel zooi in de wereld gepropt. RPG elementen spreken mij ook totaal niet aan.

Je bent met allerlei onzinnige dingen bezig waar ik helemaal geen zin in heb. Tijdslurpend.

Less is more, hou het voor mij gewoon lekker simpel met enige diepgang. En dus geen onnodige meuk erin.

Zonde van mijn geld terwijl Farcry 1 t/m 5 ik erg ervan heb genoten. Zijn volledig de verkeerde kant opgegaan.

[ Voor 11% gewijzigd door rutgergron op 28-10-2021 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Audione0

Strijdt der titanen

rutgergron schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:57:
Na aantal weken het te hebben geprobeerd is Farcry 6 het niet voor mij. De spelwereld is gewoon te groot, teveel nutteloze missies. Ze hebben er veels te veel zooi in de wereld gepropt. RPG elementen spreken mij ook totaal niet aan.

Je bent met allerlei onzinnige dingen bezig waar ik helemaal geen zin in heb. Tijdslurpend.

Less is more, hou het voor mij gewoon lekker simpel met enige diepgang. En dus geen onnodige meuk erin.

Zonde van mijn geld terwijl Farcry 1 t/m 5 ik erg ervan heb genoten. Zijn volledig de verkeerde kant opgegaan.
Op hoeveel % van de game zit je?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cbr600f4i
Goofy1978 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:35:
@cbr600f4i de zwarte ghost panter werkt prima als amigo.
Op het begineiland de treasure hunt starten in een grot, dan krijg je dat beest op het laatst.
Leuke hunt ook.
Oluso vind ik zelf niet echt een toevoeging maar volgens mij moet je daar tijd voor nemen, ik heb 'm een paar keer meegenomen maar bij wat tegenstand knijpt ie er redelijk snel tussenuit met als gevolg dat je 'm weer moet reviven.

nog ff gecheckt, als alle abilities unlocked zijn dan is Oluso de beste amigo, moet ik dus wat tijd in investeren.

[ Voor 23% gewijzigd door cbr600f4i op 28-10-2021 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroY85
  • Registratie: Oktober 2019
  • Nu online
rutgergron schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:57:

Helemaal mee eens, ook ik kwam er totaal niet in en ik heb het ruim 10 uur geprobeerd. Weer de zoveelste Ubisoft open wereld game, Valhalla vond ik ook al een draak van een game. Heb FC6 verpatst en Guardians of the Galaxy gehaald, dat is genieten geblazen die game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Hier bevalt het juist heel goed. Ik vind het de beste Far Cry sinds 3. Voor mijn speelstijl is het helemaal prima zo. Ik hou juist van lekker rondlopen en dingen ontdekken en zien. Ik gebruik ook geen voertuigen, maaar altijd fast travel en dan lopen om op die manier de hele map te zien. Gewoon lekker lopen en genieten van de omgeving met genoeg schieten en ontdekken. Ik zit nu op 95% met zo'n 60 uur speeltijd. Die blauwe paden maken het sowieso een stuk beter omdat je op die manier bij open world toch op de plekken kan lopen die interessant zijn.

Moet wel zeggen dat sommige dingen zoals die Yaran Stories mij niet kunnen boeien. Verder zitten er ook zeker genoeg punten in die beter kunnen en moeten, maar is wel weer gewoon een echte Far Cry game zoals het altijd is geweest en ook hoort. Ook mooi dat er flink veel wapens inzitten. Ze zijn allemaal sterk genoeg, dus iedere paar uur wisselen naar iets anders maakt het ook interessanter. Verder vind ik het goed dat ze sinds Far Cry 3 nu eindelijk weer je karakter iets laten zeggen. De vorige games voelde zonder dat je ooit een woord zegt heel anders aan. Wel heb ik het idee dat er nog een paar maanden werk in zit om het goed te krijgen. Ik heb sterk het idee dat ze het wel mooi vonden zo en het net voldoende is terwijl het veel beter kan. Maar hoe dan ook, voor mij persoonlijk toch zeker een erg goede game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cbr600f4i
G_Dragon schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 08:50:

Enige min puntjes zijn toch echt wel:
  • Het soms slechte saven van de game, kom soms terug in me wereld en dan zijn er dingen die ik al gehaald had gewoon weer locked.
Ik was met paard onderweg, zie ik een billboard met geen soldaat te bekennen in de buurt, ik denk dat is mooi makkelijk, geen leger wat ineens voor m'n neus staat. Ik stap van dat paard af en direct een paar soldaten. Dat is gewoon ronduit slecht aan deze FC6. Het random spawnen van soldaten uit het niets en ook niet een klein beetje. Het saven is ook waardeloos, ik heb al wel gehad dat ik 10 minuten aan speeltijd opnieuw moest doen of je staat ineens een kilometer verderop van waar je was gebleven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Altijd wanneer een beroemde acteur in een spel zit, valt het tegen hier. Bij dit spel was ik er dus ook bang voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Farabi schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 10:41:
Altijd wanneer een beroemde acteur in een spel zit, valt het tegen hier. Bij dit spel was ik er dus ook bang voor.
Eerlijk gezegd is het per persoon verschillend wat je van de game vind, ik zelf vind hem echt fijn weg spelen. Dat miste ik in Far Cry 4 en Far Cry 5 heel erg, het kan maar zo zijn dat het bij jou heel anders is.

Ik merk ook dat het heel veel uitmaakt op welk platform je speelt als ik de reacties doorlees, want op Xbox kan ik mij niet vinden in de klachten die voorbij zie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earv
PilatuS schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:02:
De Pyrotechno is het beste wapen tegen tanks, heli's en vliegtuigen. Er zit genoeg ammo in om 3 voertuigen te slopen. Wel heeft de Pyrotechno wat upgrades nodig om dit goed te doen. Helaas zijn veel andere wapens vrij nutteloos omdat ze niet voldoen. Een rocket launcher is leuk, maar als je 4 hits nodig hebt schiet het niet echt op.
Eens. Ik gebruik de La Guaracha en die is matig. Ik zal die Pyrotecho eens proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:56
G_Dragon schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:06:
[...]

Eerlijk gezegd is het per persoon verschillend wat je van de game vind, ik zelf vind hem echt fijn weg spelen. Dat miste ik in Far Cry 4 en Far Cry 5 heel erg, het kan maar zo zijn dat het bij jou heel anders is.

Ik merk ook dat het heel veel uitmaakt op welk platform je speelt als ik de reacties doorlees, want op Xbox kan ik mij niet vinden in de klachten die voorbij zie komen.
Ik vind het één van de leukste delen. Veel aspecten staan in het teken van een vloeiende gameplay, zelf vind ik dat alleen maar prettig. Als je zoekt naar een realistische setting, dan moet je niet bij Far Cry zijn, maar dat moet inmiddels toch wel breed bekend zijn. Ik vind de game er fantastisch uitzien, doe alles zoveel mogelijk lopend :) Tot nu toe weinig te klagen, zelfs co'op liep uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earv
OMD schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:04:
ZIt nu volgens Ubisoft op 56% van het spel maar ik ben het eigenlijk wel een beetje zat. Constant hetzelfde doen, checkpoints, AA slopen etc. Dat zou wat leuker zijn als er tegenstand was maar die is er niet, het spel is zo verrekte simpel dat je zonder ook maar 1 kogel te lossen het hele spel kan spelen.

Perks op kleding? Nutteloos, die more speed kleding is eigenlijk het enige wat je nodig hebt, de rest is compleet nutteloos.

Er is gewoon geen verzet, geen moeilijkheid, geen uitdaging. Zeg nou zelf, wie heeft er moeite gehad met ook maar 1 missie buiten je random dood gaan door een explosive barrel ofzo. Neerstortende helikopter heb ik ook al is op mijn hoofd gehad.

Omgeving? Prachtig, de setting is fantastisch en de feeling met de muziek en dergelijke is gewoon goed maar dat maakt het helaas geen goed spel in mijn ogen.

Jammer, mijn cijfer is een 5 voor deze editie van Far Cry. Het had zoveel meer kunnen worden maar het lijkt wel of de creativiteit een beetje op is.
Ik ben het eigenlijk met alles wat je schrijft eens, maar toch boeit het mij nog wel genoeg om door te spelen (zit ook ergens op de helft). Ik geniet wel van de open wereld, al storen de herhaling en de lage moeilijkheid mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik heb in Costa Del Mar nu alle kistjes en de hele map vrij van grijze smog, alle rode iconen en ik heb Chicharrón als Amigos dus nu maar eens beginnen aan de storymissies :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11:18
Heeft deze game last van enemies respawning ?
Zit er namelijk aan te denken hem te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samoht93
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:14
Fijn, na de laatste update wil de game niet meer opstarten. Dat wordt opnieuw installeren vrees ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
jori040 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:07:
Heeft deze game last van enemies respawning ?
Zit er namelijk aan te denken hem te kopen.
Ja helaas zit die bug erin, soms heb ik een hele grote basis uitgemoord en wil ik gaan looten. Staan er verderop weer enemies, hopelijk word dit nog gefixed met een patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
G_Dragon schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:33:
[...]

Ja helaas zit die bug erin, soms heb ik een hele grote basis uitgemoord en wil ik gaan looten. Staan er verderop weer enemies, hopelijk word dit nog gefixed met een patch :)
Zat dat ook al niet in 5 ?

Als je van vorige Far Cry games toch genoten hebt raad je deze dan aan of is deze echt heel minder ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
jori040 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:35:
[...]

Als je van vorige Far Cry games toch genoten hebt raad je deze dan aan of is deze echt heel minder ?
Ja ik raad deze Far Cry aan, want ik was een grote fan van Far Cry 2 en Far Cry 3. Maar kon niet door Far Cry 4 en Far Cry 5 heen komen, meerdere malen geprobeerd en opnieuw begonnen. Maar deel 6 speelt echt heerlijk weg en ik ben verkocht aan de game net zoals Far Cry 2 en Far Cry 3, maar dat is natuurlijk wel een persoonlijke mening.

Soms rij rond en geniet ik van de spaanse muziek op de radio of wanneer ik zin heb ga ik op ontdekking uit, er is echt zoveel te doen in de wereld van Far Cry 6.

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 31-10-2021 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
jori040 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:35:
[...]

ik zeg, overslaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Pfffff wel lastig even.

Op 4 na heb ik ze alle gespeeld.Far Cry 2 is mijn favo.

Ja ik ga er toch voor!
Heb nog wat geld op PSN staan dus ga hem binnen halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• davidov
G_Dragon schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:41:
[...]

Ja ik raad deze Far Cry aan, want ik was een grote fan van Far Cry 2 en Far Cry 3. Maar kon niet door Far Cry 4 en Far Cry 5 heen komen, meerdere malen geprobeerd en opnieuw begonnen. Maar deel 6 speelt echt heerlijk weg en ik ben verkocht aan de game net zoals Far Cry 2 en Far Cry 3, maar dat is natuurlijk wel een persoonlijke mening.

Soms rij rond en geniet ik van de spaanse muziek op de radio of wanneer ik zin heb ga ik op ontdekking uit, er is echt zoveel te doen in de wereld van Far Cry 6.
Mee eens. Dit is de meest toegankelijke/prettige Far Cry tot nu toe.

Vanaf het begin kan je eigenlijk je gang gaan. Niks eerst maar 1 wapen en veel moeten jagen voordat je een arsenaal mag dragen, nee gewoon 4 wapens vanaf de start.
Geen vage horror/nachtmerrie/trip sessies (zit pas op 35% maar toch) dusver, voel me overal prettig en op m'n gemak op de map ipv hele gebieden die "irritant zijn ivm onnodige horror elementjes".

Grootste minpunt is voor sommigen dat het juist iets té toegankelijk is geworden, het spel is namelijk wel behoorlijk makkelijk en niet vaak enorm uitdagend. Maarja ik heb Far Cry nooit gespeeld voor de pittige moeilijkheidsgraad, ik heb het altijd gezien als puur lol trappen op een mooi eiland.

Van dat respawnen eigenlijk maar weinig last gehad. 1x kon ik niet een heel vliegveld clearen, als ik aan de ene kant was had ik geen zicht meer op de andere kant; en daar respawnden ze dan, vond ik niet zo gek, gaat om een enorm gebied.
En soms bij checkpoints overnemen; een enkele keer blijven er maar hostile trucks komen en loopt het eventjes kort totaal uit de hand, ach best vermakelijk en als het teveel is dan loop ik gewoon weg.

Het is vooral de sfeer die het 'm voor mij doet. Far Cry 3/4/5 hadden stukken met mysterie en horror, 6 is gewoon altijd chill & funky, de muziek doet ook wonderen.

[ Voor 4% gewijzigd door davidov op 31-10-2021 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workingtitle
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10:55
Audione0 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:04:
[...]

Op hoeveel % van de game zit je?
Waar kan je dat zien ? (op de ps5)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

ik ben ook begonnen met deeltje 6 op de PS5. Toch wel wat dingen die mij in negatief opzicht opvallen:

1) Als ik met de telefoon inzoom om te scouten dan lijkt het net alsof de gebouwen geen/lage res textures hebben. HD texturepack is geinstalleerd.
2) al verschillende keren gehad dat een npc niet verder ging, waardoor een missie niet verder ging/kon worden afgerond
3) Geluid valt soms weg, net als sommige stemmen
4) Je cleared eigenlijk niks. Net de plantation missie gedaan, iedereen verslagen, missie afgerond en plop alles is weer vol vijanden. Checkpoints en bases clear je gelukkig wel.
5) Infinite enemy respawns? Missie op eiland met vuurtoren en villa, enemies blijven echt oneindig komen, geen idee van waar. Na een half uur me maar verstopt en uiteindelijk naar de objective gesprint om de missie te voltooien.
6) In vervolg op 5; ik speel graag stealth. Was bij een kleine airstrip met ernaast een luchtafweer. Eerst de perimeter gecleared door aantal snipers af te knallen. Vervolgens naar binnen toe om de rest uit te moorden, wordt ik vanaf achteren gespot. Denk "He? Hoe dan?", zijn al die snipers gewoon weer op hun plek. Nogmaals de snipers gekilled en even later (30m verder) zijn ze er weer. Net als andere soldaten. Alles respawned gewoon oneindig en belachelijk snel. Is gewoon onmogelijk in stealth een heel gebied te clearen. Voordat jet het klaar hebt is alles al lang weer gerespawned.

Dat laatste breekt voor mij echt de game. Verder is er totaal geen balans, geen gevoel van progressie of zo met de wapens.

Het geheel voelt als een slecht gevulde koektrommel, je kunt er mee rammelen, maar dan houdt het ook op. Jammer, ik vond de eerdere delen altijd erg leuk ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

davidov schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:54:
[...]

Het is vooral de sfeer die het 'm voor mij doet. Far Cry 3/4/5 hadden stukken met mysterie en horror, 6 is gewoon altijd chill & funky, de muziek doet ook wonderen.
Het lekkerste is de muziek als er ergens een loot gedropt wordt en je moet er binnen 3 minuten zijn :P. En als je gaat meezingen in een auto, ook geniaal. Sfeer zit inderdaad wel goed.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrs.ED
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-08 23:13
Ik heb de laatste twee dagen bijna fulltime gespeeld en ik heb dus helemaal geen last meer van enemy respawns? Wel dat ze soms random opduiken, maar gecleared is bij mij ook gecleared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ook raar is dat de cutscenes choppy/stroperig zijn. Gameplay is well vloeiend…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

En die amigo’s zijn ook niet handig met stealth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

En vliegtuigen en helikopters zien je als je verborgen zit in het struikgewas…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ja, is er een mogelijkheid om de amigos uit te schakelen? vind ze ook niet bevordelijk voor stealth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

AntiChrist7 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 20:23:
Ja, is er een mogelijkheid om de amigos uit te schakelen? vind ze ook niet bevordelijk voor stealth
Dat heb ik nu gedaan.

Overigens kun je ook niet zien dat je een race al hebt gedaan ✅ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Jesus. Wat hebben ze gedaan? Ik zie vehicles voor mijn neus spawnen of despawnen. Ook als ik door de telefoon kijk. 2021 Ubisoft?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 22:51
-SaveMe- schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 15:35:
ik ben ook begonnen met deeltje 6 op de PS5. Toch wel wat dingen die mij in negatief opzicht opvallen:

1) Als ik met de telefoon inzoom om te scouten dan lijkt het net alsof de gebouwen geen/lage res textures hebben. HD texturepack is geinstalleerd.
2) al verschillende keren gehad dat een npc niet verder ging, waardoor een missie niet verder ging/kon worden afgerond
3) Geluid valt soms weg, net als sommige stemmen
4) Je cleared eigenlijk niks. Net de plantation missie gedaan, iedereen verslagen, missie afgerond en plop alles is weer vol vijanden. Checkpoints en bases clear je gelukkig wel.
5) Infinite enemy respawns? Missie op eiland met vuurtoren en villa, enemies blijven echt oneindig komen, geen idee van waar. Na een half uur me maar verstopt en uiteindelijk naar de objective gesprint om de missie te voltooien.
6) In vervolg op 5; ik speel graag stealth. Was bij een kleine airstrip met ernaast een luchtafweer. Eerst de perimeter gecleared door aantal snipers af te knallen. Vervolgens naar binnen toe om de rest uit te moorden, wordt ik vanaf achteren gespot. Denk "He? Hoe dan?", zijn al die snipers gewoon weer op hun plek. Nogmaals de snipers gekilled en even later (30m verder) zijn ze er weer. Net als andere soldaten. Alles respawned gewoon oneindig en belachelijk snel. Is gewoon onmogelijk in stealth een heel gebied te clearen. Voordat jet het klaar hebt is alles al lang weer gerespawned.

Dat laatste breekt voor mij echt de game. Verder is er totaal geen balans, geen gevoel van progressie of zo met de wapens.

Het geheel voelt als een slecht gevulde koektrommel, je kunt er mee rammelen, maar dan houdt het ook op. Jammer, ik vond de eerdere delen altijd erg leuk ...
Speel op XSX en idem. Dat respawnen is inderdaad soms idioot, doet enorm afbreuk aan het spel. Ik begrijp het ook niet waarom je bepaalde zaken niet kan veroveren. Ook mis ik de functie om bijvoorbeeld een fort opnieuw te veroveren, als het alarm de eerste keer wel afging en je wil in een tweede run het beter doen. Genoot toch iets meer van voorgaande delen, dan met deze. Ergens heb ik het idee dat het gewoon niet helemaal af is.

Grootste gemis is inderdaad gevoel hebben van progressie. Persoonlijke skills die groeien, bezetten van gebieden (niet alleen een fort of wegversperring waar 50 meter verder op een bunker met vijanden zit…echt suf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
-SaveMe- schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 21:02:
[...]

Dat heb ik nu gedaan.

Hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Niet dus. Ah dacht dat het over races ging.

Echt gaar hoor; zodra de pleuris uitbreekt blijven de mannetjes en helikopters oneindig spawnen, waar dan ook. Echt niet tof …

[ Voor 5% gewijzigd door -SaveMe- op 31-10-2021 22:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Workingtitle
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10:55
Gewoon in je menu bij amigos. Kan je de amigo selecteren en afwijzen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• davidov
-SaveMe- schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 20:19:
En die amigo’s zijn ook niet handig met stealth
Boomboom wel, die scout hostiles/dieren en ze schieten aanvankelijk niet op hem zelfs niet als je hem de diepte in stuurt. Zodra de guards weten dat er iets niet klopt (een lijk, alarm, jou gezien, een échte no-go zone? whatever) dan gaan ze wel op 'm schieten. Dan nog is hij een goede afleiding voor jou om de guard te killen en zelf ongezien te blijven waarbij de guards verderop nog niks merken. Ergens de saaiste en dus meest betrouwbare amigo. "I love that dog" inmiddels iets te vaak gehoord :X

Die krokodil en die haan kan ik gewoon niks mee, de rest heb ik nog niet. Chibi en die zwarte panter zouden ook goed met stealth moeten zijn?
-SaveMe- schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 20:23:
En vliegtuigen en helikopters zien je als je verborgen zit in het struikgewas…
Ja dat is vervelend, maar anderzijds als ik iemand zoek die verstopt zit in het struikgewas dan zou ik juist graag in een helikopter zitten om 'm te vinden
Check de rewards voor je start, als er slechts 1 beloning is (volgens mij 200 cash), dan heb je 'm al gedaan.
Sucks I know, is echt typisch farcry.. volgens mij erger ik me hier al aan sinds 3-4-5.

[ Voor 31% gewijzigd door davidov op 31-10-2021 22:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Boom boom bedoel je chorizo dat hondje 🐶? Die alarmeert bij mij altijd de hele boel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• davidov
-SaveMe- schreef op maandag 1 november 2021 @ 00:32:
Boom boom bedoel je chorizo dat hondje 🐶? Die alarmeert bij mij altijd de hele boel.
Grappig, chorizo heb ik juist nog niet. Ik gok dat je die linksboven krijgt en dat ik dat gebied juist uitstel.
Boomboom krijg je via een sidequest op de middelste map, iets met een kleine stad/groot dorp en vrachtcontainers checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik heb Chicharrón ( Amigos ) en mijn Unicorn paard, zo zien ze me telkens aankomen voordat ik de boel afknal haha _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

-SaveMe- schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 21:02:
[...]

Dat heb ik nu gedaan.

Dat is vrij simpel; de eerste keer dat je een race doet krijg je namelijk een extra reward (naast geld. Meestal een charm, of een upgrade voor je vehicles). De 2de (en volgende keren) is het enkel een geldbedrag dat je krijgt :)

Edit: ah, @davidov had dat al gepost :') Goedemorgen zeg.

Ik speel overigens compleet zonder amigos. Waste of time :') Ik loop met wat EMP granaten in de rondte met mijn medic pack (die auto revive doet), tezamen met een grenade launcher, een silencer pistool en een silencer sniper rifle en een LMG en je gaat zo goed als niet dood :P
Die amigos bieden echt 0 toegevoegde waarde imo. In FC 5 was boomer tenminste nog handig voor het spotten van vijanden, maar de rest was ook ronduit 'meh'.

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 01-11-2021 08:15 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cbr600f4i
Amigos voegen niets toe? Misschien als je net start hebben ze al hun abilities nog niet, maar als ze die eenmaal hebben dan zijn ze redelijk waardevol. Ik ben nu zover dat ik zelfs de tijd neem om Chorizo 'op te leiden'. Boomer Boom Boom liet ik in vorige versies links liggen maar die weet in FC6 wel z'n weg met bedreigingen, Guapo heeft me nooit teleurgesteld en Oluso is zeg maar de Horatio uit New Dawn. Sommige van de amigo's nemen letterlijk het halve veld voor hun rekening, voor mij geen waste of time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
cbr600f4i schreef op maandag 1 november 2021 @ 10:46:
Amigos voegen niets toe? Misschien als je net start hebben ze al hun abilities nog niet, maar als ze die eenmaal hebben dan zijn ze redelijk waardevol. Ik ben nu zover dat ik zelfs de tijd neem om Chorizo 'op te leiden'. Boomer Boom Boom liet ik in vorige versies links liggen maar die weet in FC6 wel z'n weg met bedreigingen, Guapo heeft me nooit teleurgesteld en Oluso is zeg maar de Horatio uit New Dawn. Sommige van de amigo's nemen letterlijk het halve veld voor hun rekening, voor mij geen waste of time.
Huh wacht? Kan je ze upgraden / opleiden? O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

cbr600f4i schreef op maandag 1 november 2021 @ 10:46:
Dan hebben wij waarschijnlijk een andere speelstijl. Maar als ik in 2 minuten een heel kamp leeg heb, zie ik niet in waarom ik een amigo zou moeten gebruiken :+

Als ik zo kijk schijnen de meningen ook nogal verdeeld te zijn op o.a Reddit. Maar 'Oluso' schijnt wel een beest (haha :+ ) te zijn en volledig geüpgrade wel een toegevoegde waarde te zijn. Die heb ik alleen nog niet, wat wel jammer is, aangezien ik nu al 2 gebieden compleet heb gedaan (en de lokale leider heb vermoord). Dat betekent dus dat deze amigo in gebeid 3 (voor mij het midden, net voor de hoofdstad) zit en dan zit ik al zo ver in de game dat het mij nutteloos lijkt er nog energie in te steken.
G_Dragon schreef op maandag 1 november 2021 @ 10:58:
[...]

Huh wacht? Kan je ze upgraden / opleiden? O-)
Ja, als je over ze heen hovered in het Amigo menu zie je wat ze moeten doen om X ability te krijgen (30 stealth kills bijv. oid)

[ Voor 18% gewijzigd door Notna op 01-11-2021 11:05 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Notna schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:00:
[...]

Dan hebben wij waarschijnlijk een andere speelstijl. Maar als ik in 2 minuten een heel kamp leeg heb, zie ik niet in waarom ik een amigo zou moeten gebruiken :+

[...]

Ja, als je over ze heen hovered in het Amigo menu zie je wat ze moeten doen om X ability te krijgen (30 stealth kills bijv. oid)
Daar ga ik vanavond gelijk even naar kijken, dank je! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cbr600f4i
Notna schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:00:
[...]

Ongetwijfeld, ik speel al zo'n 30 jaar op niveau 'Don't hurt me' ;) Maar dat is omdat ik eigenlijk weinig shooters speel. Far cry is de uitzondering. Ik zeg ook niet dat ik niet zonder kan maar voor mij zijn ze echt een toevoeging en ik vind het een leuk onderdeel van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Amigos zijn maar irritant. Ze geven je positie weg en zijn verder nutteloos. Een gemiddeld kamp heeft 5 tot 10 debiele soldaatjes die niets kunnen. Kamp heb je dan ook echt weg in een minuut (geblinddoekt).

Maar goed, dat is mijn mening :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boom Boom loot iig nog voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Audione0

Strijdt der titanen

Workingtitle schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:55:
[...]

Waar kan je dat zien ? (op de ps5)
Ik zou niet weten, speel het op de pc

Bij Ubiconnect kun je bij het aanklikken van de game zien op hoeveel % je zit.

.

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik ben toch even nieuwschierig,

Ik dacht altijd dat diego een meid was, totdat Anton hem zei :p. Ben ik hier de enigste in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

G_Dragon schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:20:
Ik dacht altijd dat diego een meid was, totdat Anton hem zei :p. Ben ik hier de enigste in?
Nope :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:14
Ik ben nu sinds een 2 tal weekjes in het bezit van deze game en vroeg me het volgende af : Zit op dit moment in Madrugada en op mijn map zijn er sommige locaties waar ik naartoe kan gaan, dit zijn vaak kampen van de vijand. Als ik de boel daar compleet verniel wordt dit eigendom van Libertad. Echter zijn er op de map ook locaties afgebakend in het rood. Bv Carverna River Depot.... Is het normaal dat deze gewoon in het rood blijven ? Kan je deze locaties maw niet capturen ? Of mis ik iets ?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste