Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ik heb wel het idee dat er een beetje leentjebuur is gespeeld bij The Witcher 3? Zal nog even zoeken welke het precies is maar het een beetje die rustige onheilspellende tune die komt als je wat aan het lopen bent

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 07:51
Ik heb dan wel de basisgame gekocht maar wat mij betreft elke cent waard. Volgens mij is dit ook de grootste map die we ooit hebben gehad, in ieder geval met de meeste opdrachten. Elke dag even een paar uurtjes spelen en ik ben naar schatting drie maanden verder als ik dit heb uitgespeeld. En daarna koop ik denk ik wat DLC en dan beginnen we gewoon weer opnieuw.

[ Voor 17% gewijzigd door cbr600f4i op 17-10-2021 13:45 ]

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:25
Gisteren gekocht en vermaak me er prima mee. Graphics zijn ook erg nice :)

Voor mij het enige nadeel is dat ik niet kan stoppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
Deepeej schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 15:24:

Ik speel de game op de series X en ik ben echt onder de indruk van de graphics. RDR2 heeft voor mij de lat zo hoog gelegd dat ik bijna geen andere open-world game nog interessant vond
In mijn ogen is er nog steeds geen spel die dit kan verbeteren.

Bij RDR2 zijn de graphics, de verhaallijn, de scenery echt uitmuntend in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deepeej
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 22:30
lifeguard schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 17:38:
[...]

In mijn ogen is er nog steeds geen spel die dit kan verbeteren.

Bij RDR2 zijn de graphics, de verhaallijn, de scenery echt uitmuntend in mijn ogen.
Klopt helemaal. Ook far cry 6 kan hier niet aan tippen maar is wel vermakelijk. Jammer dat het weer lang gaat duren voor een volgende rdr(als die nog ooit gaat komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deepeej
Iemand trouwens al perongeluk uit de map gevlogen? Leuk om te zien wat er gebeurt😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
RDR2 is van een heel ander niveau dan FC6. RDR2 is 8 jaar in ontwikkeling geweest met alleen al 1200 voice actors die 500.000 regels aan dialogen hebben opgenomen. Ook zijn er mensen geweest die 100 uur per week hebben gewerkt om het klaar te krijgen en hebben er meer dan 3000 mensen aan gewerkt. Far Cry komt iedere 3 tot 4 jaar uit en dan zie dat er veel minder manuren inzitten dan bij iets als RDR2 Nou vind ik de Far Cry games zeer vermakelijk, maar je merkt goed dat er niet de uren inzitten die in sommige andere games gaan. Hoewel het eerder zeldzaam is hoeveel uren in iets als RDR2 gaan tegenover andere games. Met GTA5 hetzelde verhaal, een GTA game komt ook niet iedere 3 jaar uit, maar als het er dan komt is het ook gelijk goed. Het is ook maar net hoeveel 100'en miljoenen je in een spel kan of wil stoppen tot je ook maar 1 cent terug ziet. Het is maar de vraag of een Far Cry die na 7 jaar uitkomt met meer dan dubbel de manuren genoeg geld kan opbrengen. Stel het spel gaat van een bijvoorbeeld 7.5 naar een 9.5, verdienen ze het dan terug ? Verder is niet iedere 3 of 4 jaar een Far Cry, maar 8 jaar moeten wachten ook weer zoiets.

Edit: Ik zie trouwens dat RDR2 meer dan een half miljard heeft gekost. In FC6 zijn vast ook flink wat miljoenen gegaan, maar niet zo extreem veel geld. Van FC6 kan ik het zo even niet vinden, maar FC5 was rond de 100 miljoen, dus 5x minder dan RDR2. Ik gok dat FC6 ook zo rond dat bedrag van 100 miljoen heeft gezeten, laat het 150 miljoen zijn, maar geen half miljard. Zo zit GTA5 op 265 miljoen, dus het dubbele.

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 17-10-2021 20:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
cbr600f4i schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 13:43:
Ik heb dan wel de basisgame gekocht maar wat mij betreft elke cent waard. Volgens mij is dit ook de grootste map die we ooit hebben gehad, in ieder geval met de meeste opdrachten. Elke dag even een paar uurtjes spelen en ik ben naar schatting drie maanden verder als ik dit heb uitgespeeld. En daarna koop ik denk ik wat DLC en dan beginnen we gewoon weer opnieuw.
De dlc mag snel komen, vind het wel jammer dat ik na 60 uur de story alle Yaran storys , fnd bases , checkpoints , supply drops , ambushes etc heb gecleared.

Alleen nog wat criptograma chests over , maar ik was alleen geintresseerd in de riotter mk2 set.

de oneindige fnd crates zijn ook niet intressant en de insurgencie mode valt jammergenoeg wat tegen en is teveel van hetzelfde als je voorheen alles al hebt gecleared.

Er hadden wel meer dan 2 difficulty modes in het spel mogen zitten om de duur van het grote plezier wat te verlengen.

nu maar aan Alan Wake remastered begonnen maar die valt toch wat tegen, morgen dan maar aan Demons souls beginnen en de PS5 weer eens aanzetten :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:58
Hmmz ... Ik heb nu een aantal sessies gespeeld, maar ik weet het niet; het spel kan me nog niet echt pakken. :S

Far Cry 5 vond ik geweldig! De setting, de muziek (FC5 heeft, naar mijn mening, één van de beste soundtracks voor een game ooit - thanks to Dan Romer _/-\o_ ) en de gameplay zorgden ervoor dat ik heel wat uren aan het spel heb besteed. Echter, het lukt me gewoon niet om in FC6 te komen.

Een groot deel van de personages (en diens voice overs) vind ik storend, het verhaal kan mij (nog) niet boeien en de gameplay is eerder frustrerend dan leuk (ammo types?!).

Ik ga het nog wel een kans geven, maar ik zie mezelf dit spel ook links laten liggen over een week ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Skybullet schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:23:
Ik heb juist nog geen enkele sniper aangeraakt in het spel, zie geen noodzaak

Nu een
- M16 met 4x scope, armor piercing op single shot, non stop headhots (en elke headshot vult mijn supremo )
- silenced mp5 met red dot en soft bullets voor de stealth stukjes
- lmg met blast rounds om met heli´s en tanks te dealen
- pistol met poison rounds, 1 schot en vijandelijk hondje zegt doei.

En ik kan werkelijk waar niks anders aantrekken dan de parkour set. de bewegingssnelheid die je dan hebt, geboost door te sliden en daarna sprintbonus is verslavend en onverslaanbaar. Met elk ander kledingsstuk voel ik me zo traag als dikke stront.
De M16 gaat zo snel leeg en niet zo precies 8)7

Je moet toch eens voor de grap de MS16 L met alle upgrades proberen, heerlijke gun

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Yonix schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 20:54:
Hmmz ... Ik heb nu een aantal sessies gespeeld, maar ik weet het niet; het spel kan me nog niet echt pakken. :S

Far Cry 5 vond ik geweldig! De setting, de muziek (FC5 heeft, naar mijn mening, één van de beste soundtracks voor een game ooit - thanks to Dan Romer _/-\o_ ) en de gameplay zorgden ervoor dat ik heel wat uren aan het spel heb besteed. Echter, het lukt me gewoon niet om in FC6 te komen.

Een groot deel van de personages (en diens voice overs) vind ik storend, het verhaal kan mij (nog) niet boeien en de gameplay is eerder frustrerend dan leuk (ammo types?!).

Ik ga het nog wel een kans geven, maar ik zie mezelf dit spel ook links laten liggen over een week ofzo.
Ammo types doen er niet toe, Armor piercing met een scope en je one tapped alles.

Dat de latin typetjes je niet aanstaan is persoonlijke smaak, Ik kan je wel zeggen dat na 3 jaar in Bogota te hebben gewoond ze deze zeer accuraat neer hebben gezet tot de accenten en stereo types aan toe maarja dat moet je liggen en als je er nooit bent geweest begrijp ik de cringe die je soms voelt.

Yara is ook niet gebaseerd op Cuba alleen zoals veel mensen denken, het is een samenraping van alle latino stereotypes en cultuurdingetjes bij elkaar.

En dan nog de soundtrack! Geweldig!.... Maarja ik ben zelf ook Latino hehe mss is dat het

Ik vond het verhaal en de game aan het begin ook niet zo super, Maar het word echt nog heel spannend en leuk.... Raad je toch aan door te zetten >:)

Het grootste minpunt aan de game blijft de AI en maar 2 difficulty modes, zelfs met de hele hud uit is het nog te gemakkelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door robzzzzzzzz op 17-10-2021 21:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15

Ik heb echt het tegenovergestelde. Dat vond ik de grootste teleurstelling in dat gamejaar. De setting van FC5 vond ik heel gaaf, alleen de gameplay vond ik echt helemaal niks. Het was een free roaming open wereld game waar je naar mijn idee niet kon freeroamen. Letterlijk elke 50m werd je weer gevonden door een truck met vijanden. Ik werd daardoor altijd helemaal uit het idee gerukt in een grote open wereld te zijn. Ff naar alle rust wat beestjes zoeken voor upgrades was er niet bij. Daarnaast konden de 3 gebieden mij te weinig boeien. Het eerste gebied was alles nog nieuw en vond ik dat echt tof. Dat duurde 6uur, toen was ik daar mee klaar en had ik alle gear waar ik de game mee uit kon spelen. De overige 2 gebieden heb ik er door gerushed, meer van hetzelfde en compleet inspiratieloos. Grootste

FC 6 heeft een echte open wereld, en die tropische setting trekt mij gewoon. Blij als het weer dag wordt, ziet er echt prachtig uit allemaal. De missies die ik tot nu toe heb gedaan (voor de montana's dacht ik) waren uniek en leuk om te doen. De wereld en het verhaal is veel geloofwaardiger dan in FC5. Een Christelijke sekte die een van de grootste staten van Amerika (qua oppervlakte dan) in zijn greep houdt.... right. In FC6 maakt de gear tot nu toe ook nog niet veel uit, maar ik word wel uitgenodigd om wapens te verzamelen. FC5 deed naar mijn idee niet zijn best om je te belonen door te gaan exploren en looten.

Wat betreft de voiceover, dat is wel een beetje des Ubisofts. Speel de laatste 3 AC's maar eens. Daar spreken ze Engels met respectievelijk een Egyptisch, Grieks en Scandinavisch accent. Ik vind het wel passen bij de sfeer die ze neer willen zetten, maar snap als dit een afknapper is.

Afgelopen weekend een uurtje of 6 gemaakt in FC6. Bevestiging dat ik geen last heb van de respawn bug op de PS5.

[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 18-10-2021 09:23 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crytex
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 18:03

Hier juist hetzelfde. Far cry 5 & New Dawn waren schitterend maar deze meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:24
thekvnz schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:31:
Even een PS5 gerelateerde vraag; Als je de PS4 variant koopt en de PS5 upgrade wilt spelen. Moet je dan beide versies geïnstalleerd hebben? Anders gaat het wel heel rap met de opslagruimte.
nee, dan kun je die ps4 versie verwijderen. Alleen de ps5 versie is voldoende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:18
PilatuS schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 20:39:
RDR2 is van een heel ander niveau dan FC6. RDR2 is 8 jaar in ontwikkeling geweest met alleen al 1200 voice actors die 500.000 regels aan dialogen hebben opgenomen. Ook zijn er mensen geweest die 100 uur per week hebben gewerkt om het klaar te krijgen en hebben er meer dan 3000 mensen aan gewerkt. Far Cry komt iedere 3 tot 4 jaar uit en dan zie dat er veel minder manuren inzitten dan bij iets als RDR2 Nou vind ik de Far Cry games zeer vermakelijk, maar je merkt goed dat er niet de uren inzitten die in sommige andere games gaan. Hoewel het eerder zeldzaam is hoeveel uren in iets als RDR2 gaan tegenover andere games. Met GTA5 hetzelde verhaal, een GTA game komt ook niet iedere 3 jaar uit, maar als het er dan komt is het ook gelijk goed. Het is ook maar net hoeveel 100'en miljoenen je in een spel kan of wil stoppen tot je ook maar 1 cent terug ziet. Het is maar de vraag of een Far Cry die na 7 jaar uitkomt met meer dan dubbel de manuren genoeg geld kan opbrengen. Stel het spel gaat van een bijvoorbeeld 7.5 naar een 9.5, verdienen ze het dan terug ? Verder is niet iedere 3 of 4 jaar een Far Cry, maar 8 jaar moeten wachten ook weer zoiets.

Edit: Ik zie trouwens dat RDR2 meer dan een half miljard heeft gekost. In FC6 zijn vast ook flink wat miljoenen gegaan, maar niet zo extreem veel geld. Van FC6 kan ik het zo even niet vinden, maar FC5 was rond de 100 miljoen, dus 5x minder dan RDR2. Ik gok dat FC6 ook zo rond dat bedrag van 100 miljoen heeft gezeten, laat het 150 miljoen zijn, maar geen half miljard. Zo zit GTA5 op 265 miljoen, dus het dubbele.
Als ik het zo lees moet ik toch nog eens serieus aandacht gaan besteden aan RDR2 :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Hulleman
De totale setting van deel 5 gecombineerd met de gameplay van 6 was de perfecte combi geweest voor mij.
Baalde dan ook dat 5 dingen had zoals wat je beschrijft, een gebrek aan kunnen exploren op je gemak. Daardoor vroegtijdig gestopt met de game. De doorgeslagen religieuzen als tegenstander vond ik juist top. >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
robzzzzzzzz schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 20:59:
Het grootste minpunt aan de game blijft de AI en maar 2 difficulty modes, zelfs met de hele hud uit is het nog te gemakkelijk.
Ik ga dus echt vaak genoeg dood. Als er een alarm afgaat in een grote basis breekt echt de pleuris uit bij mij. Leg dan vaak zat het loodje. Helemaal als de special forces erbij komen. Best aanpoten en met een paar hits is mijn health compleet weg. Prima voor mij :)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 23:35

Wom

Far Cry 5 vond ik geweldig! De setting, de muziek (FC5 heeft, naar mijn mening, één van de beste soundtracks voor een game ooit - thanks to Dan Romer _/-\o_ )
De muziek in het hoofdmenu is zo goed gedaan, dat het helemaal niet erg was om dat een beetje idle op de achtergrond te hebben. Helemaal mee eens dus.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Wom schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:20:
[...]

De muziek in het hoofdmenu is zo goed gedaan, dat het helemaal niet erg was om een dat een beetje idle op de achtergrond te hebben. Helemaal mee eens dus.
Ja lekker tune. Die zat ook in het pauzemenu als je met je inventory etc bezig was. Ik weet nog wel dat mijn vriendin op een gegeven moment helemaal gek werd van die tune >:) Kan me inderdaad wel voorstellen dat die tune wat op de zenuwen gaat werken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Wat is jullie playstyle eigenlijk? Is dat voornamelijk van een afstand sneaken of gewoon vol erin?
Ik loop zelf eigenlijk alleen maar met de Parkour set en bij weinig enemies zonder wapen. Lekker glijdend erin en dan vervolgens een machete chain kill :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Ik heb de game een aantal keren opgestart en ben er vervolgens na 10 minuten alweer klaar mee, ik kan er ook niet precies de vinger opleggen waarom want normaal ben ik wel van de Far Cry's.

Ten eerste de graphics (Series X) ik gaf al eerder in dit topic aan dat ik het allemaal maar een wazige fuzzy boel vind.
Het lijkt gewoon niet scherp imo, alsof het FHD is ipv 4k.

Als ik naar bijv de wolken kijk en dan voornamelijk de randen ervan, ik weet het niet.

Daarnaast vind ik de fov veels te nauw, als er een fov slider in zou zitten zou het voor mij al veel verbeteren denk ik, ik had Far Cry 5 nog eens geïnstalleerd en daar oogt het voor mij allemaal een stuk prettiger.

Ik heb zelf ook een beetje het idee dat het komt omdat ik op het moment ook Hell Let Loose speel waardoor de wapens in FC6 aanvoelen als speelgoed.

Totaal niet te vergelijken die games dat snap ik maar ik denk dat het daardoor bij mij ook al wat minder is qua gevoel.

Ik heb hem gewoon even opzij gelegd en ik probeer het over een tijdje nog een keer als ik vanuit een andere game kom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deepeej
Heb je texture pack wel geinstalleerd? Bij mij is het super scherp op de Series X. Totale size is iets van 96 gigabyte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:05
Sipio schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:54:

Ik heb zelf ook een beetje het idee dat het komt omdat ik op het moment ook Hell Let Loose speel waardoor de wapens in FC6 aanvoelen als speelgoed.
Dit snap ik niet. Ik speel zelf namelijk ook veel HLL. Natuurlijk andere games, maar in farcry6 one-shot ik ook alles. Als je voor headshots gaat, zeker met armor piercing gaat alles in 1 schot neer, ook met pistol.

En voertuigen zijn met 1 shot ook klaar. Emp granaat op een heli en hij stort neer, diezelfde op een tank, hij is disabled, je rent er heen en trekt de bestuurder er uit.. klaar

Ik voel me juist net te dodelijk in dit spel, het is te simpel en mis meer moeilijkheids graden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:23
Deepeej schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 13:01:
Heb je texture pack wel geinstalleerd? Bij mij is het super scherp op de Series X. Totale size is iets van 96 gigabyte.
Weet je dat zeker ? Bij mij is Far Cry 6 ongeveer 64 gig groot, dit is inclusief texture pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Skybullet schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 14:05:
[...]

Dit snap ik niet. Ik speel zelf namelijk ook veel HLL. Natuurlijk andere games, maar in farcry6 one-shot ik ook alles. Als je voor headshots gaat, zeker met armor piercing gaat alles in 1 schot neer, ook met pistol.

En voertuigen zijn met 1 shot ook klaar. Emp granaat op een heli en hij stort neer, diezelfde op een tank, hij is disabled, je rent er heen en trekt de bestuurder er uit.. klaar

Ik voel me juist net te dodelijk in dit spel, het is te simpel en mis meer moeilijkheids graden.
Hmm ja, het is ook meer een soort gevoel denk ik hoor, het is niet dat het me te lang duurt voor een kill of zo, kan er niet precies de vinger op leggen.

Anyway, heb de scherpte settings van mijn tv wat opgekrikt en nu lijkt het iig wat minder fuzzy allemaal.

Nu alleen de fov nog, hopelijk wordt zo'n slider er nog een keer in gepatched.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Deepeej schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 13:01:
Die extra 26GB kun je rustig verwijderen, die HD Pack zit bij de 68GB in, was voor mij ook verwarrend omdat ik ook de optie had om hem nog eens extra te installeren, maakt geen verschil qua visuals.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deepeej
Nol_NL schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 14:14:
[...]

Weet je dat zeker ? Bij mij is Far Cry 6 ongeveer 64 gig groot, dit is inclusief texture pack.
Bij mij was het volgens mij over de 90. Zal het zo nog is checken of er iets veranderd is.

EDIT: Ik lees hierboven dat je de 26 gigabyte pack gewoon kan verwijderen

[ Voor 11% gewijzigd door Deepeej op 18-10-2021 15:06 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:37

Audione0

Strijdt der titanen

Rossi46 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 10:53:
[...]

Als ik het zo lees moet ik toch nog eens serieus aandacht gaan besteden aan RDR2 :)
Ja doe dat!

Zie Farcy vergeleken met RDR2 als pop muziek. Klinkt allemaal leuk, en voelt als hetzelfde. Hier en daar een leuke song. Tot je echte muziekanten hoort die er kunst van gemaakt hebben. Maar om de zoveel jaar en cd uitbrengen.

Totaal 2 verschillende werelden…

[ Voor 3% gewijzigd door Audione0 op 18-10-2021 15:08 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
PilatuS schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 20:39:

Volgens mij heeft ook niemand hier een vergelijking proberen te maken met RDR 2 we hebben alleen de beleving besproken van verschillende spellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lifeguard
Famous schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:46:
Wat is jullie playstyle eigenlijk? Is dat voornamelijk van een afstand sneaken of gewoon vol erin?
Ik loop zelf eigenlijk alleen maar met de Parkour set en bij weinig enemies zonder wapen. Lekker glijdend erin en dan vervolgens een machete chain kill :+

[YouTube: Far Cry 6 parkour / machete]
Ik probeer altijd heel stoer te sluipen, maar mijn geduld raakt te snel op zodat het een complete schiettent begint te worden :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deepeej
lifeguard schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:25:
[...]

Volgens mij heeft ook niemand hier een vergelijking proberen te maken met RDR 2 we hebben alleen de beleving besproken van verschillende spellen.
True. We weten dat je die spellen inderdaad niet mag vergelijken met elkaar. Maar als je eenmaal een Mercedes hebt gereden dan is het toch zuur om daarna met een Fiat te moeten rijden. :+
Vooral als voor ons als consument beide spellen evenveel geld bij de release kosten.

[ Voor 12% gewijzigd door Deepeej op 18-10-2021 15:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman

[YouTube: Far Cry 6 parkour / machete]
Ha, vet! ik wist niet dat je die gasten kunt tackelen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
lifeguard schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:31:
[...]

Ik probeer altijd heel stoer te sluipen, maar mijn geduld raakt te snel op zodat het een complete schiettent begint te worden :D
Same here, maar vooral omdat t bij mij misgaat met sneaken. Altijd wel te gehaast, word ik gezien en breekt de pleuris uit. Dan full blown rambo supremo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wat is jullie playstyle eigenlijk?
Telkens iets anders eigenlijk. Een Desert Eagle kan je met de juiste scope als sniper gebruiken en iedereen one shotten, maar dat is nogal saai. Dan maar weer eens een shotgun pakken en vol er in gaan. Andere keer weer een MP7 die overal doorheen ragt. In het verleden bij andere Far Cry games was het vaak met een sniper op afstand alles neerschieten, maar dat is wel erg saai. Het is juist leuk voor mij om het op verschillende manieren te doen, hoewel het wel altijd met kogels gaat voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Deepeej schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:34:
[...]

True. We weten dat je die spellen inderdaad niet mag vergelijken met elkaar. Maar als je eenmaal een Mercedes hebt gereden dan is het toch zuur om daarna met een Fiat te moeten rijden. :+
Vooral als voor ons als consument beide spellen evenveel geld bij de release kosten.
Dat ze evenveel kosten zegt niet zoveel, tenzij je liever hebt dat iedereen eens in de 8 tot 10 jaar een spel uit brengt, die dan ook meteen de halve wereld koopt. :)

Hoef je niet bang te zijn voor een backlog iig, maar je bent redelijk verzekerd van kwaliteit want als het spel niet verkocht wordt ben je ook in een klap failliet.

Ik heb fc6 inmiddels uitgespeeld, en het duurde wat lang aan het eind maar net niet voldoende om te irriteren gelukkig.

Kwam er aanvankelijk maar moeilijk in ook vanwege de fov die wel erg nauw is, maar eenmaal van het eerste eiland af is het weer vanouds farcry ik heb me er prima mee gemaakt iig.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Hebben de PS5 spelers ook last van een drop in frame rate wanneer Far Cry een aantal dagen aan staat?

Ik doe mijn PS5 altijd in slaapstand met de game nog aan en ik merk dat na een aantal dagen de game niet meer in 60 fps draait. Na een restart van de game loopt het weer soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Klopt het dat Chorizo uit zichzelf mensen gaat afleiden? Enige commando kan je geven met “g” namelijk volgen/ ergens naartoe / aanvallen?

En niemand de gelijkenissen van de soundtrack met The Witcher III opgevallen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Hulleman schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:11:
[...]

Ik ga dus echt vaak genoeg dood. Als er een alarm afgaat in een grote basis breekt echt de pleuris uit bij mij. Leg dan vaak zat het loodje. Helemaal als de special forces erbij komen. Best aanpoten en met een paar hits is mijn health compleet weg. Prima voor mij :)
Mischien ligt het dan aan mij hehe ik speel shooters altijd op de hoogst mogelijke difficulty, Alleen bij Doom Eternal trok ik het toch echt niet en maar gesettled op de een na laatste difficulty :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Skybullet schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 14:05:
[...]

Dan ligt het gellukig toch niet aan mij, helemaal mee eens.

Jammer ook , In Fc 5 zijn ze er later nog in gepatched ik had liever gewacht eigenlijk tot dit in Fc 6 ook gebeurd, dan had ik er wel 100+ uur ipv 60 uit kunnen halen.

Echt alles is super nice en tof gedaan, maar de AI verpest echt veel.

Je kan gewoon zeer rustig de tijd nemen voor een headshot op een enemy terwijl hij je recht in de ogen kijkt.

Alarm is ook zeer zelden afgegaan, en die Helis en tanks one shot je allemaal met de pyrotechno resolver gun, en soms wel 2 helis tegelijk met de homing mod erop.

Het gevaarlijkste dat een tank ooit in de game is geworden was toen el Tigre me per ongeluk aanreedt met Karlito en ik vervolgens doodging :+

Daarom is insurgencie mode ook zo saai, in minder dan een uur alle opdrachten gecleared om de leader te pakken, pakweg 45- 50 min incl de special operation.

In de special operations heb je dus wel hogere difficultys dan de main game, zeer krom allemaal

[ Voor 4% gewijzigd door robzzzzzzzz op 18-10-2021 20:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Of het spel makkelijk of moeilijk is hangt ook maar net af van hoe je speelt. Als je 1 voor 1 mensen op een sneaky manier gaat afmaken is het altijd super simpel. Dit is ook bij iedere Far Cry game zo geweest. Als het te makkelijk is dan kan je het jezelf ook wat moelijker maken. Ga voor de wat minder sterke wapens en laat de alarmen gewoon afgaan. Of het makkelijk of moelijk is hangt van jezelf af en je hebt de keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
PilatuS schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:49:
Of het spel makkelijk of moeilijk is hangt ook maar net af van hoe je speelt. Als je 1 voor 1 mensen op een sneaky manier gaat afmaken is het altijd super simpel. Dit is ook bij iedere Far Cry game zo geweest. Als het te makkelijk is dan kan je het jezelf ook wat moelijker maken. Ga voor de wat minder stekte wapens en laat de alarmen gewoon afgaan. Of het makkelijk of moelijk is hangt van jezelf af en je hebt de keuze.
Ik heb dit geprobeerd doormiddel van de hud compleet uit te schakelen, maar ik ga idd over een maand of 2 toch maar eens voor een guns blazing playthrough, al die bonus resources voor een silent take over doen er uiteindelijk toch maar weinig toe.

En een voor 1 heb ik nooit gedaan, de AI is werkelijk zo stupide dat ze vanaf een dak met zn allen op een rijtje voor je neus blijven staan en je ze een voor een kan afschieten.

Je hoeft vaak de basis niet eens in te lopen, gewoon een vantage point zoeken, een afschieten en de rest komt in een polonaise naar buiten gelopen, net een schiettent op de kermis :+

[ Voor 18% gewijzigd door robzzzzzzzz op 18-10-2021 20:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Een extra moeilijkheidsgraad zou opzich wel leuk zijn natuurlijk. Dubbele health op de vijanden bijvoorbeeld of de optie om 2x of zelfs 3x zoveel vijanden te laten spawnen. Aan de andere kant kan je er dus voor kiezen het moeilijker te maken. De beste wapens pakken en dan zeggen dat het te makkelijk is schiet ook niet op. Far Cry blijft toch wel een casual shooter en geen die-hard game. De gemiddelde speler moet ook op normal mode kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Helemaal mee eens met alles wat je zegt, alleen gaat het er dus om dat we hier niet praten over de beste wapens maar gewoon de eerste Ms16 rifle die je aan het begin van de game krijgt met *1 Armor piercing.

Ze hebben geadverteerd met de right tools for the right situation en dat hele systeem blijkt dus zo lek als een zeef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Opzich vind ik kunnen one shotten ook wel nodig. Een headshot moet ook gewoon een kill zijn. Bij New Dawn nog wel eens gehad dat er 5 headshots nodig waren voor een kill met wapens die een te laag level waren, da's ook wel niets. Verder heb ik het nu soms nog best even lastig als er maar genoeg vijanden om je heen zijn. Zeker als nog iemand met een RPG op je schiet moet je best even aan de bak. Opzich vind ik het wel prima zo. Het kan makkelijk zijn, maar het hoeft niet als je wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Ook mee eens, daar maakte ik mezelf aan het begin met de health bars wel zorgen over maar idd een headshot moet gewoon een kill zijn.

In insurgencie mode zijn er wel soms 2-3 nodig op een leader of commander.

Ik ga na Demons souls en Alan wake remastered maar eens aan 5 beginnen.

Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 20:40
RnB schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 18:05:
Hebben de PS5 spelers ook last van een drop in frame rate wanneer Far Cry een aantal dagen aan staat?

Ik doe mijn PS5 altijd in slaapstand met de game nog aan en ik merk dat na een aantal dagen de game niet meer in 60 fps draait. Na een restart van de game loopt het weer soepel.
Het viel me vanmiddag wel op dat screen tearing extreem was. Zet hem ook altijd in slaapstand, zal hem zo ook eens opnieuw opstarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-09 20:40
Ik ervaar ook blurry textures op mijn PS4 Pro icm LG OLED CX. Terwijl andere spellen haarscherp zijn. Ik heb ook nog eens standaard sharpness 25 op mijn tv. En dan nog ziet de textures er niet scherp uit.

Echt zonde omdat het voor de rest er goed uit ziet voor een Farcry game. Hoop echt dat hier een patch voor komt ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
rutgergron schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:04:
Ik ervaar ook blurry textures op mijn PS4 Pro icm LG OLED CX. Terwijl andere spellen haarscherp zijn. Ik heb ook nog eens standaard sharpness 25 op mijn tv. En dan nog ziet de textures er niet scherp uit.

Echt zonde omdat het voor de rest er goed uit ziet voor een Farcry game. Hoop echt dat hier een patch voor komt ....
Had het al eerder vermeld maar ik ervaar hetzelfde op de XSX, scherpte van tv omhoog helpt idd iets maar ideaal vind ik het ook niet.

Hoe de wolken 'oplossen, verdwijnen'

Ik vind die blur aan die randen er echt slecht uitzien.

[ Voor 9% gewijzigd door Sipio op 19-10-2021 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:32
Ik vermaak me echt goed met Far Cry 6 :D eerste gebied van de 3 wel klaar, op naar de volgende. Ik merk wel dat tanks veel hits kunnen hebben zeg. Ik gebruik een grenade launcher tegen ze maar moet ze toch zeker wel 7 keer raken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:16
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:43:
Ik vermaak me echt goed met Far Cry 6 :D eerste gebied van de 3 wel klaar, op naar de volgende. Ik merk wel dat tanks veel hits kunnen hebben zeg. Ik gebruik een grenade launcher tegen ze maar moet ze toch zeker wel 7 keer raken.
zeg je nu dat de tanks je hits...tanken? :p

Ben gisterenavond begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:58
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:43:
Ik gebruik bij tanks en heli's het "Zeusito" resolver wapen.
Dat is een EMP wapen waardoor de voertuigen niet meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:32
jacolc schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:34:
[...]

Goede tip! Dan schaf ik die ook even aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
Ik heb uiteindelijk op de PC waar ik speel met een 2070 Super @ 1440p, alles Ultra, DXR allemaal aan keurig een gemiddelde van 60 FPS (motion blur off).

Toch zag het er met t HD texture pack echt gewoon niet uit! Dikke pixels, blurry textures etc. Uiteindelijk via Reddit te tip gevonden om het HD pack juist uit te zetten (terwijl ik gek genoeg nog zat VRAM over had volgens de game) en toen werd alles weer zoals je mag verwachten, scherp, gedetailleerd en prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
[...]

Ben je dan ook klaar met die tanks en heli's of moet je er dan nog wat ammo op loslaten?

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jacolc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:58
cbr600f4i schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:26:
[...]

Ben je dan ook klaar met die tanks en heli's of moet je er dan nog wat ammo op loslaten?
Ze blijven heel, alleen werken ze (tijdelijk?) niet meer, dus de mensen die erin zitten stappen uit en dan kun je ze eenvoudig doodschieten

Edit: na het uitproberen, denk ik dat de voertuigen ongeveer 20 seconden niet meer werken. Daarna kun je er bijvoorbeeld zelf weer in rijden/vliegen

[ Voor 17% gewijzigd door jacolc op 19-10-2021 17:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:07
Jammer dat de special ops missies allemaal hetzelfde zijn, maar op een andere locatie. De nieuwe missie is weer dat apparaat halen en koelen. Kom op, inspiratie op? :Z

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Invoer ontbreekt

Invoer ontbreekt: er is geen inhoud ingevuld.

(interne identificatie: message::update::input_missing)

[ Voor 108% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2023 18:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Na Far Cry 1, 2(paar uurtjes), 3, 4, 5, new dawn, nu ook Far Cry 6 een paar uurtjes kunnen spelen op de pc. Maar ben totaal niet enthousiast.

Ik heb eigenlijk geen idee wat ik aan het doen ben, wat ik gedaan heb of wat ik zou moeten doen.

Ik struikel zowat over al die *** paarden. De bad guys respwanen meteen weer op de zelfde plaats op het moment dat je je omdraait. In het eerste hoofdkamp wordt het ineens een second person game. Ik zit bakken vol met hempjes, broekjes en handschoenen te plunderen....waarvoor??
Het is eigenlijk net als New Dawn teveel RPG. New Dawn werd voor mij ook pas na 2x spelen, echt een leuke game. En nu wel mijn favoriete go to game. Maar bij Far Cry 6, heb ik helemaal niet het gevoel dat ik daar tijd wil insteken om dingen te ontdekken.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

[...]

Moet je bij de tanks nog ergens op richten, want bij mij werkt ie niet. De tank dendert gewoon lekker door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
kendo schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:37:
Na Far Cry 1, 2(paar uurtjes), 3, 4, 5, new dawn, nu ook Far Cry 6 een paar uurtjes kunnen spelen op de pc. Maar ben totaal niet enthousiast.

Ik heb eigenlijk geen idee wat ik aan het doen ben, wat ik gedaan heb of wat ik zou moeten doen.

Ik struikel zowat over al die *** paarden. De bad guys respwanen meteen weer op de zelfde plaats op het moment dat je je omdraait. In het eerste hoofdkamp wordt het ineens een second person game. Ik zit bakken vol met hempjes, broekjes en handschoenen te plunderen....waarvoor??
Het is eigenlijk net als New Dawn teveel RPG. New Dawn werd voor mij ook pas na 2x spelen, echt een leuke game. En nu wel mijn favoriete go to game. Maar bij Far Cry 6, heb ik helemaal niet het gevoel dat ik daar tijd wil insteken om dingen te ontdekken.
Gewoon overslaan al die onzin en lekker headshots maken met je armor piercing bullets.

Wel even de Rioter Mk2 set opzoeken via de criptograma chests, de rest doet er niet toe.

En lekker knallen, het verhaal is uiteindelijk toch wel super tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
RnB schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:49:
[...]

Moet je bij de tanks nog ergens op richten, want bij mij werkt ie niet. De tank dendert gewoon lekker door.
Niet eens de moeite voor doen, Gewoon gelijk klein maken en one shotten met de pyrotechno resolver gun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Vissa66 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:59:
Jammer dat de special ops missies allemaal hetzelfde zijn, maar op een andere locatie. De nieuwe missie is weer dat apparaat halen en koelen. Kom op, inspiratie op? :Z
Saai he, Killed ook gelijk de hele insurgencie mode

Moet je elke keer verplicht zo een repetetieve special op missie spelen om bij een leader te komen Kots Kots :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

LadyVodka schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:03:
[...]

HD texture pack is enkel goed en nodig als je 4K hebt.

RTX 3090 & i9-10900k
[YouTube: Far Cry 6 | RTX 3090 & i9-10900k | Gameplay | 1440p]

Game looks good maar is nog altijd niet de Far Cry die ik wou.
Ik heb gevoel dat Far Cry 5 veel beter was.
Die warme kleuren/tropico setting is niks voor me.
Darker schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:46:
Ik heb uiteindelijk op de PC waar ik speel met een 2070 Super @ 1440p, alles Ultra, DXR allemaal aan keurig een gemiddelde van 60 FPS (motion blur off).

Toch zag het er met t HD texture pack echt gewoon niet uit! Dikke pixels, blurry textures etc. Uiteindelijk via Reddit te tip gevonden om het HD pack juist uit te zetten (terwijl ik gek genoeg nog zat VRAM over had volgens de game) en toen werd alles weer zoals je mag verwachten, scherp, gedetailleerd en prachtig!
Ik stuitte net op iets vreemds. Als ik de resolutie wijzig, in mijn geval van 3440x1440 naar 2560x1440 dan verandert er niets. de game schakelt zelfs niet naar 16:9 over. Het beeld ziet er hetzelfde uit. Ook als ik 16:9 forceer in de game, dan blijft de game 21:9. Ongeacht welke instelling ik gebruik.

Ik krijg een beetje het gevoel dat de blurry textures mede veroorzaakt worden doordat de game niet goed met de resoluties om kan gaan.

Verder idem dito qua HD textures/Vram. Als ik HD textures aanzet schiet het Vram gebuik, jawel, met 1GB ophoog Totaal 5.06GB@alles Ultra.

[ Voor 3% gewijzigd door Audione0 op 19-10-2021 22:27 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ligt dat nu aan mij, of probeert elke tegenligger op je in te rijden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
kendo schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:37:

Die respawn bug heb ik op de PS5 niet. Kleding geeft je diverse perks, maar om te zeggen dat het te veel RPG is, is gewoon niet waar. Het is juist minder RPG dan de voorgaande 3 delen, omdat er geen skilltree meer in zit. Daarnaast vind ik deze game juist wel belonend om er op uit te trekken en te gaan ontdekken en looten. Je vindt zat toffe wapens, loot en locaties. Dat had ik bij FC5 echt totaal niet. In FC5 kon dat ook niet, omdat je elke 50m werd gevonden door een truck vol badguys. Dat trok je compleet uit de openwereld vibe.

De third person view in het kamp begrijp ik ook niet zo goed. Voegt echt niks toe, sterker nog, het is juist onhandig.

Zoveel mensen zoveel wensen, maar dit deel vind ik in ieder geval veel leuker om te spelen dan deeltje 5. Ik heb nu de mainstory voor de Montero's gedaan. Echt leuke afwisselende missies. Prima verhaal er om heen.

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 20-10-2021 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
AntiChrist7 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:28:
Ligt dat nu aan mij, of probeert elke tegenligger op je in te rijden?
Heb ik laatst alleen gemerkt toen ik een aardig wanted level had. Maar alleen de legervoertuigen deden dat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Gisteren even een half uurtje geprobeerd te gamen en Far Cry 6 gespeeld, speelt echt fijn en ziet er goed uit. Ben zeer verrast over de game en het lijkt erop dat deze game nu al meer mijn aandacht trekt dan Far Cry 4 en Far Cry 5 ooit deden.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:33

Dazzler2120

FP ProMod
Trouwens, over tanks gesproken, storen anderen met een UW scherm zich er ook aan dat als je in een tank stapt dat hij naar 16:9 verandert met slecht afgesneden balken aan de zijkant?
Is wel iets dat ik slecht uit vind zien :+

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

G_Dragon schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:43:
Gisteren even een half uurtje geprobeerd te gamen en Far Cry 6 gespeeld, speelt echt fijn en ziet er goed uit. Ben zeer verrast over de game en het lijkt erop dat deze game nu al meer mijn aandacht trekt dan Far Cry 4 en Far Cry 5 ooit deden.
Ik had sws wel zin in een nieuwe far cry, maar ook ik ben nog steeds verrast hoeveel plezier ik nog steeds beleef aan de game. Het is haast eng. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Hulleman schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:09:
[...]

Heb ik laatst alleen gemerkt toen ik een aardig wanted level had. Maar alleen de legervoertuigen deden dat.
Zat nog maar in het begin, en elke tegenligger deed echt zijn best om van zijn rijvak af te komen en me aan te rijden. Zowel civvies als leger, of ik nu op paard of in de auto zat....

vanavond nog eens proberen, hopelijk was het maar toeval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
AntiChrist7 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:16:
[...]

Zat nog maar in het begin, en elke tegenligger deed echt zijn best om van zijn rijvak af te komen en me aan te rijden. Zowel civvies als leger, of ik nu op paard of in de auto zat....

vanavond nog eens proberen, hopelijk was het maar toeval
Ik zou eens aan de juiste kant van de weg rijden :+
Wat jij omschrijft overkomt me alleen als ik direct op een tegenligger af rijd, en dat we dan beiden moeten uitwijken. Bij 'regulier' rijden aan de juiste kant van de weg gebeurt dit me niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:49

ijskonijn

Now MOVE!

RnB schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 18:05:

Ik heb dit wel 1 keer gehad toen ik via Remote Play gespeeld had en toen switchte naar de PS5 (dusniet remote, in dezelfde sessie). Even afsluiten en opnieuw opstarten en hij doet het weer prima.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lifeguard
robzzzzzzzz schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:12:
[...]

Saai he, Killed ook gelijk de hele insurgencie mode

Moet je elke keer verplicht zo een repetetieve special op missie spelen om bij een leader te komen Kots Kots :F
Serieus? ik hoopte dat het eenmalig was. Heb echt een gruwelijke hekel aan zulk soort missies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cbr600f4i
LadyVodka schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:03:
[...]

HD texture pack is enkel goed en nodig als je 4K hebt.

RTX 3090 & i9-10900k
in dat geval zal ik 'm ook eens uitzetten. Speel verder op Ultra maar zo nu en dan stottert ie wanneer ik de map open en weer sluit. Dacht dat het aan de videokaart lag maar je zou denken dat het voor een 2080 super geen probleem zou mogen zijn. Als ik 'm op high zet is het wel soepel maar je mist dan toch wat detail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Dazzler2120 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:21:
[...]

Ik zou eens aan de juiste kant van de weg rijden :+
Wat jij omschrijft overkomt me alleen als ik direct op een tegenligger af rijd, en dat we dan beiden moeten uitwijken. Bij 'regulier' rijden aan de juiste kant van de weg gebeurt dit me niet dus.
rechts is toch de juiste kant? zelfs in Watch Dogs Legion reed k continu rechts :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Vissa66 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:59:
Gisteren bij een vriend in de story gegaan, wij moeten de main story nog beide uitspelen.
Dan merk je toch wel wat bugjes die erin zitten.

Ik stapte uit een vliegtuig welke hij bestuurde en werd ontzettend hoog in de lucht geschoten, kon hier ook niet uitkomen, kon wel hengelen :P

Op een gegeven moment had ik (op zijn scherm) continu mijn parachute uit.
Merkte er zelf niets van maar kan me voorstellen dat het voor zijn zicht niet echt fijn is :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LatT3CMNcuRYlwSt4DL1F3y8dwE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TFOLmHUXNu96iTjebq8tj0JC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Famous schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 08:21:
[...]

[YouTube: Far Cry air]

Op een gegeven moment had ik (op zijn scherm) continu mijn parachute uit.
Merkte er zelf niets van maar kan me voorstellen dat het voor zijn zicht niet echt fijn is :+

[Afbeelding]
Ik heb dit wel eens vaker gezien in de schaduwen en spiegelende oppervlaktes, dat ik mijn parachute achter me had hangen / open was :+
Aangezien ik SP speel merk ik er niks van, want je ziet jezelf niet tenzij je in een camp bent, maar dan 'fixt' het zich bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Zijn er nog tips en tricks voor die wingsuit, ik kan daar niet normaal mee vliegen. Ik gebruik 'm door op shift te drukken en binnen no time of ver voordat het doel is bereikt (bijv. als ik die pelikaan volg) dan ga ik alweer naar de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 17:10
cbr600f4i schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:09:
Zijn er nog tips en tricks voor die wingsuit, ik kan daar niet normaal mee vliegen. Ik gebruik 'm door op shift te drukken en binnen no time of ver voordat het doel is bereikt (bijv. als ik die pelikaan volg) dan ga ik alweer naar de grond.
Lijkt me een bugje?
Het was ook even wennen voor me (speel op ps5) maar ik blijf meestal vliegen tot ik op gelijke hoogte met de bomen ben. Dan snel de parachute en geen probleem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het werkt zoals de controls van een vliegtuig werken. Na het openen van de wingsuit gelijk optrekken door op omlaag te drukken. Dan zak je nog wel langzaam, maar niet heel hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Precies dit! Ik gebruikte het eerst voor snel korte stukken te vliegen, toen had ik nog niet door dat je moest 'optrekken' om daadwerkelijk ver te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Als je je wing suite aan hebt getrokken, gelijk de "S" op je toetsenbord indrukken. Dan blijf je al een heel stuk langer in de lucht :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Audione0 op 21-10-2021 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Bedankt voor de reacties m.b.t. de wingsuit, ondanks dat ik al een jaar FS2020 speel vergeet ik in het heetst van de strijd gewoon zo'n basic dingetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:20
Waar vinden jullie mensen om co op mee te spelen ?

Discord of reddit want ingame is het maar mager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-04-2024
Astratuner schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:45:
Waar vinden jullie mensen om co op mee te spelen ?

Discord of reddit want ingame is het maar mager.
Misschien kan je hier een oproep doen om met Tweakers samen te spelen?
Als je op Playstation speelt wil ik best wel eens een keertje coop met je spelen, al ben ik niet echt super goed ofzo ☺
Mijn psn: mortael83

[ Voor 6% gewijzigd door mortael op 22-10-2021 19:20 ]

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:20
Helaas alleen PC speler hier hehe.

[ Voor 15% gewijzigd door Astratuner op 23-10-2021 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
mortael schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:19:
[...]

Misschien kan je hier een oproep doen om met Tweakers samen te spelen?
Als je op Playstation speelt wil ik best wel eens een keertje coop met je spelen, al ben ik niet echt super goed ofzo ☺
Mijn psn: mortael83
Ik wil ook best meedoen, weet niet of het cross platform is want deze heb ik toevallig op de series x omdat het geen ps exclusive is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-09 20:40
Alsnog weinig hoop dat de blurry textures worden gepatched voor de PS4 ( Pro ). Snap het niet, genoeg spellen die zwaarder zijn en waarvan de textures haarscherp zijn.

Toch wel een domper, het haalt de beleving van de spelwereld wel wat naar beneden.

Aan de tv kan het niet liggen, LG OLED CX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Is er een extra bonus als je 5 gear van hetzelfde type andoet? (dat is er in valhalla, maar in FC zie ik het precies niet)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

AntiChrist7 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:44:
Is er een extra bonus als je 5 gear van hetzelfde type andoet? (dat is er in valhalla, maar in FC zie ik het precies niet)
Nee, de bonus die je ziet activeert gelijk.
De complete set is niet nodig en je krijgt er ook geen extra bonus voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 20:59

HaterFrame

Well... Poo came out!

Is er eigenlijk al een patch date bekend die de texture problemen gaat oplossen op pc?

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
HaterFrame schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:45:
Is er eigenlijk al een patch date bekend die de texture problemen gaat oplossen op pc?
Heb je minder dan 11gb gpu geheugen zet hd textures eens uit dat helpt soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 20:59

HaterFrame

Well... Poo came out!

Goofy1978 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:46:
[...]

Heb je minder dan 11gb gpu geheugen zet hd textures eens uit dat helpt soms.
Die heb ik niet eens geïnstalleerd :/
Game op een lenovo legion Pro 5800h met de 3060.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
HaterFrame schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:45:
Erg snel zijn ze er sowieso niet mee. Ik moet iedere keer na het starten van het spel weapon aim en weapon wheel van hold naar toggle zetten. Het spel is een paar weken uit en zelfs zoiets simpels is niet opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Ik ben er bijna door. Jezus wat een lading vol sjw en woke gedoe was me dat. Zowat elke missie moet blijkbaar een politieke lezing zijn. Ai ai ai wat is dit inhoudelijk toch triestig ... als je dit vergelijkt met bvb. een Metro game. Deze game is op dit vlak echt complete vuiligheid.

Bijna elke vrouw in deze game is verwaand en arrogant, of racistisch, of respectloos voor mannen, of ouderen. Of alles tegelijk.

But why? Kunnen die mensen echt geen interessante persoonlijkheden neerzetten?

Ubisoft, de corpo die elk jaar meerdere keren het nieuws haalt met weeral een abuse schandaaltje.
Samen met Blizzard op het podium!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rstift
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:18
Gisteren het verhaal afgerond en alle rode icoontjes op blauw gezet.
Vond de setting heel tof, geïnspireerd op Cuba.
Soundtrack is briljant en past perfect in de setting.
Verhaal is mwoa. Het idee met een dictator is goed. Maar in de praktijk ben je vooral kampjes aan het veroveren.
Omdat de wereld mij aanspreekt, vindt ik het leuk om heel de map te verkennen en de schatkistjes te verzamelen om zo heel de map te zien.
Om eerlijk te zijn is het eilandje waar je begint voorzien van elke soort activiteit.
Daarna kom je op het grote eiland en moet je eigenlijk vooral heel veel hetzelfde doen.
Maar dat is eigenlijk het verhaal bij alle Ubisoft games.
Ik vond de setting van FC5 niet zo, dus daar vond ik het gauw saai, hier had ik er minder moeite mee.
Toch hoop ik met een volgend deel, dat ze de wereld wat kleiner en gedetailleerder en afwisselender maken.
Eindoordeel, een prima tussendoor game 7,5.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
SideShow schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:55:
Ik ben er bijna door. Jezus wat een lading vol sjw en woke gedoe was me dat. Zowat elke missie moet blijkbaar een politieke lezing zijn. Ai ai ai wat is dit inhoudelijk toch triestig ... als je dit vergelijkt met bvb. een Metro game. Deze game is op dit vlak echt complete vuiligheid.

Bijna elke vrouw in deze game is verwaand en arrogant, of racistisch, of respectloos voor mannen, of ouderen. Of alles tegelijk.

But why? Kunnen die mensen echt geen interessante persoonlijkheden neerzetten?

Ubisoft, de corpo die elk jaar meerdere keren het nieuws haalt met weeral een abuse schandaaltje.
Samen met Blizzard op het podium!
Waarom speel je het dan als het je zo ergert? Dit had je in reviews kunnen lezen en was vanaf minuut 1 duidelijk. Dat je je dan nog een uur of 40 gaat zitten pijnigen door het te spelen. Ik zie de wereld en personages meer als karikatuur van zichzelf. Prima te pruimen wat mij betreft👍

[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 25-10-2021 10:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cbr600f4i
Ik dacht dat ik wel een redelijke woke detector had maar die is nog niet afgegaan. Nou let ik ook niet echt op wat voor verhaaltjes er in de briefjes staan of als ik een nieuwe opdracht krijg, escape, accept en weer verder.. Ik zie het meer als New Dawn, zet maar een (fantasie) wereld neer wat je wilt zolang ik maar destructief te werk kan blijven gaan. Kan de humor ook wel waarderen, vond ik aan FC5 en New Dawn ook mooi , muziekje van Die Antwoord tijdens het rijden, die setting zie je hier ook weer terug.

Tot nu toe weinig dingen waar ik me aan stoor. Hooguit de verhouding in tegenstand, ik ga nu onderweg wat minder de confrontatie aan als ik onderweg ben om bijv een basis in te nemen. Af en toe als je ff denkt ik bevrijd even iemand wordt ineens het complete leger op je afgestuurd of achteraf als je een checkpoint hebt bevrijdt dat pas daarna de hel losbreekt, apart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het "woke" gebeuren is mij nog niet opgevallen. Heb de game nu een paar dagen niet aangeraakt zodat het leuk blijft, denk vandaag weer eens aan de slag. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2021 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Moet toegeven dat ik er wat moeilijk inkwam (denk grotendeels is omdat ik oud wordt en first person niet meer iets voor mij is), ben ook nog altijd bezig in Anno, maar ben nu in het eerste kamp, en zoveel mogelijkheden. De bandido operaties doen me denken aan kenway fleet/assassin brotherhood van Black flag/AC brotherhood. Opbouwen van een basis die je perks geeft, minigames, de coopmissies,..

ik word toch niet dement he? Want ik kan me niet herrineren dat die dingen in FC5 zaten.

Het mag dan wel typische ubisoft mapfiller zijn, maar het is het soort waar ik fun mee heb. gewoon rondhangen in de wereld en lijstjes aftikken. Het enige wat me een beetje stoort is dat de workbench vrij nutteloos is tot nu toe aangezien je unieke wapens toch niet kan aanpassen
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste