Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
MazeWing schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:43:
[...]

Ik denk dat het echt aan die pack ligt. Want als ik op de ps5 textures van stenen, bladeren, zand, etc. bekijk ziet dit er gewoon super scherp uit. Ook de textures van wapens en armor is gewoon goed.
Op de pc met die HD-textures enabled waren textures van armor en de skin van die krokodil amigo heel slecht. Mogelijk kun je dat even bekijken en testen of die wel scherp zijn.
Maar het kan ook kloppen dat het hem gewoon tegenvalt.

Ik kwam woensdag net van Death Stranding directors cut uitspelen naar Far Cry 6 en moest ook heel erg wennen.

Als je de details van dichtbij wil gaan bekijken dan kom je best bedrogen uit , maar het algehele plaatje is echt wel heel mooi samen met het kleurgebruik, je krijg een beetje een combi van realistische graphics / Cel shaded look ivm de character models die veel minder realistisch zijn dan de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ntzv
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 15:47
pff ben ik nou zo slecht? ik ben wel mouse/keyboard gewend voor shooters, maar ben nu bij die missie (nog vrij aan het begin) waar je die 2 boten moet aanvallen. maar ik ben al een paar keer doodgegaan. wat ik merk is dat het heel erg chaotisch is? en dat in combinatie met mijn hele slechte aim met controller maakt het voor m'n gevoel nogal moeilijk

tips? :P

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

ntzv schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:39:
pff ben ik nou zo slecht? ik ben wel mouse/keyboard gewend voor shooters, maar ben nu bij die missie (nog vrij aan het begin) waar je die 2 boten moet aanvallen. maar ik ben al een paar keer doodgegaan. wat ik merk is dat het heel erg chaotisch is? en dat in combinatie met mijn hele slechte aim met controller maakt het voor m'n gevoel nogal moeilijk

Je kunt bij de controls aanzetten dat ie automatisch een x-aantal seconden de vijand volgt middels auto-aim. Mogelijk biedt dat soelaas?

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Sipio schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 13:13:
Ook even gespeeld op de XSX, HD Pack geïnstalleerd maar ik ben het wel eens met wat eerdere opmerkingen, vind het er op zich wel mooi kleurrijk uitzien allemaal maar wat is er aan de hand met de textures.
Er is geen HD Pack voor de Series X toch? Gewoon de Series X versie heb ik draaien.

[ Voor 46% gewijzigd door Donstil op 10-10-2021 19:05 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vreemd, ik had dus het HD Pack en compleet afgegooid op de XSX en ik zag eigenlijk geen goed verschil, het gekke is dat in het menu ook nog steeds stond aangegeven dat hij was geïnstalleerd ondanks dat ik hem verwijderd had.

Het zal allemaal wel, ga maar eens gewoon spelen en laat de gfx maar voor wat het is, ik hoop wel op een fov slider een keer, misschien helpt dat iets qua gevoel niet overal zo dicht met de neus op te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:02:
[...]

Er is geen HD Pack voor de Series X toch? Gewoon de Series X versie heb ik draaien.
Ik moest hem wel apart downloaden maar heb wel de disc versie, kan zijn dat ie bij de digitale versie inbegrepen zat misschien?

94.8 GB in totaal nu mijn game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sipio schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:04:
[...]

Ik moest hem wel apart downloaden maar heb wel de disc versie, kan zijn dat ie bij de digitale versie inbegrepen zat misschien?

94.8 GB in totaal nu mijn game.
Ja ik heb ook de Disk versie. Ubisoft zegt dit: The HD Texture Pack for Far Cry 6 automatically included in your download for PlayStation 5 and Xbox Series X|S. daarom niet meer verder gekeken, heb niet het gevoel iets te missen maar ga het toch even controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:05:
[...]

Ja ik heb ook de Disk versie. Ubisoft zegt dit: The HD Texture Pack for Far Cry 6 automatically included in your download for PlayStation 5 and Xbox Series X|S. daarom niet meer verder gekeken, heb niet het gevoel iets te missen maar ga het toch even controleren.
Hmm vreemd dan idd, maar van de disc en de update was het voor mij iets van 68 GB, toen keek ik bij addon voor de game en zag volgens mij via de store page de extra download voor het HD Pack van 26 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Donstil schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:05:
[...]

Die moet je wel apart downloaden.

26gb en maakt uiteindelijk het spel rond de 98gb totaal op je harddrive.

Staat gewoon in de store als je Far Cry 6 intypt bij search,woensdag wist ik dit ook nog niet en was zwaar underwhelmed maar na het downloaden van de pack zag alles er een stuk beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
ntzv schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:39:

Zoveel mogelijk sniperen en even de alarmen saboteren, maar zou niet nodig moeten zijn als je goed sniped

De AI laat nogal wat aan de wensen over dus zou moeten lukken 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
robzzzzzzzz schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:37:
[...]

Die moet je wel apart downloaden.

26gb en maakt uiteindelijk het spel rond de 98gb totaal op je harddrive.

Staat gewoon in de store als je Far Cry 6 intypt bij search,woensdag wist ik dit ook nog niet en was zwaar underwhelmed maar na het downloaden van de pack zag alles er een stuk beter uit.
Ja vreemd. Game ziet er al goed uit, toont links boven ook “HD Pack” maar niets los gedownload en game is 68GB.

Edit: Zoeken in de store op “Far Cry 6” geeft ook geen texture pack.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 10-10-2021 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Donstil schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:43:
[...]

Ja vreemd. Game ziet er al goed uit, toont links boven ook “HD Pack” maar niets los gedownload en game is 68GB.
Apart idd en sowieso heel vreemd allemaal die aparte texture pack terwijl er in de store het XS logo staat aangegeven dan ga je gewoon automatisch ervanuit dat het met smart delivery de versie is die je verwacht.

Heel omslachtig allemaal van Ubi.

Ben benieuwd of je verschil merkt na het alsnog downloaden van de pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:53
Ik word helemaal gek van de crashes op m'n Win10 PC (6900XT + 5700X). Na ergens tussen een half uur en 2 uur in crasht de volledige game. Geen errors, niks, keurig een pop-up van Ubisoft dat m'n save games worden gesynct (wat vrijwel nooit lukt). Tijdens het herstarten moet ik eerst 12 keer op retry klikken. Wellicht dat ik Ubisoft+ opzeg en het over 2 maanden nog een keer probeer want een groot deel van de missies 2 keer moeten doen is zeer irritant.

Ben blijkbaar ook niet de enige: https://www.reddit.com/r/...ry_6_crashing_like_crazy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Vandaag tijdens n missie op n bouwplaats moest ik alle soldaten kapot schieten. Heeele vreemde bug, een stuk of 10 soldaten waren compleet onzichtbaar. De missie was best lastig kan ik je zeggen 7(8)7

Speel op PS5 en vind het echt een toffe game. Zoveel leuker dan deeltje 5. Goede sfeer en vibe en vooral overdag (ingame) is de game echt een plaatje. Jammer als de nacht weer valt.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:43:
[...]

Edit: Zoeken in de store op “Far Cry 6” geeft ook geen texture pack.
Mischien dat het voor de XSX dan toch al bij die 68GB inzit?
Ik had die HD Pack namelijk compleet verwijderd en alsnog stond er bij mij in het menu ook nog steeds HD Pack.

Evengoed heb ik nu wel een extra 26 GB HD Pack Staan bij addons.

Vreemd allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sipio schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:53:
[...]

Mischien dat het voor de XSX dan toch al bij die 68GB inzit?
Ik had die HD Pack namelijk compleet verwijderd en alsnog stond er bij mij in het menu ook nog steeds HD Pack.

Evengoed heb ik nu wel een extra 26 GB HD Pack Staan bij addons.

Vreemd allemaal.
In de 68 GB zit het HD Pack idd. Althans volgens Google etc.

Ik kan hem alleen nergens valideren behalve in het menu. En dat is nou net bugged 8)7

Edit: Voor de zekerheid eens verwijderd. Als ik de disc er dan in doe geeft de Xbox aan dat er een update is van 68,5 GB, annuleer ik die dan start de installatie niet, accepteer ik die dan start er een download maar lijkt de disk niet meer te draaien. Het OS toont dan “upgraden” op de game tile.

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 10-10-2021 20:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
@Donstil Dat klopt dat had ik ook idd, kaal van disc krijgt hij die 'upgrade' van 68.
Daar zou volgens Google etc idd die HD Pack bij inzitten.

Het gekke is wel dat het dan alsnog mogelijk is om een extra hd pack te downloaden vanaf de store, die kon ik 'kopen' voor niks.

Dat was nog eens een extra 26GB en als ik dan op de tile klik en kijk bij addons, dan staat daaronder een hd pack met een vinkje erbij.

Vraag is als het bij die 68 al inzit volgens Google, waarom het dan wel mogelijk is om toch die extra 26 GB er nog bij te pakken.

Anyway en ik snap er echt niks van, maar ik vind het echt een enorme blurry weinig gedetailleerde boel, naar mijn idee was deel 5 echt gedetailleerder qua textures, ik denk echt dat er bij mij iets niet goed zit.

Wacht eerst maar ff een patch af denk ik, ik vind de fov ook al zo nauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Sipio schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 20:19:
@Donstil Dat klopt dat had ik ook idd, kaal van disc krijgt hij die 'upgrade' van 68.

Het gekke is wel dat het dan alsnog mogelijk is om een extra hd pack te downloaden vanaf de store, die kon ik 'kopen' voor niks.

Dat was nog eens een extra 26GB en als ik dan op de tile klik en kijk bij addons, dan staat daaronder een hd pack met een vinkje erbij.

Vraag is als het bij die 68 al inzit volgens Google, waarom het dan wel mogelijk is om toch die extra 26 GB er nog bij te pakken.

Anyway en ik snap er echt niks van, maar ik vind het echt een enorme blurry weinig gedetailleerde boel, naar mijn idee was deel 5 echt gedetailleerder qua textures, ik denk echt dat er bij mij iets niet goed zit.

Mss nog een laatste suggestie, Gooi de hele game eens van je HD af incl de pack weer,en bewaar je save,

En installeer het opnieuw samen met de pack voor je de game uberhaupt boot.

Zulke dingen werkte voor mij ook wel eens bij Cyberpunk bv

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sipio schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 20:19:

Die Addon is voor mij (en vele zag ik) niet meer zichtbaar in de store.

FoV slider zou ik ook wel willen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Voor de PC spelers die de HD texture-pack gebruiken; hoeveel VRAM staat er dat er bij jullie gebruikt wordt? Ik kom op 'slechts' 5900GB uit terwijl ik had gelezen dat tot wel 12GB VRAM nodig was? Of is dat alleen voor de 4k-resoluties?

[ Voor 4% gewijzigd door Deruxian op 10-10-2021 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Deruxian schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 21:18:
Voor de PC spelers die de HD texture-pack gebruiken; hoeveel VRAM staat er dat er bij jullie gebruikt wordt? Ik kom op 'slechts' 5900GB uit terwijl ik had gelezen dat tot wel 12GB VRAM nodig was? Of is dat alleen voor de 4k-resoluties?
VRAM gebruik is altijd afhankelijk van resolutie, meer pixels, meer VRAM.

Ik hoop trouwens dat ze 3rd person er uit halen of dat het uit te zetten is. Man wat is dat irritant zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

PilatuS schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 21:31:
[...]

VRAM gebruik is altijd afhankelijk van resolutie, meer pixels, meer VRAM.

Ik hoop trouwens dat ze 3rd person er uit halen of dat het uit te zetten is. Man wat is dat irritant zeg.
Ik hoop dat ze 3rd person juist toevoegen bij het besturen van voertuigen. Dat zou echt veel en veel fijner werken.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:33

Dazzler2120

FP ProMod
Bij mij op 3440x1440 op ultra settings is dit +- 6GB Vram

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
MazeWing schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 21:40:
[...]

Ik hoop dat ze 3rd person juist toevoegen bij het besturen van voertuigen. Dat zou echt veel en veel fijner werken.
Dat is zeker welkom. Ik vind dat ook altijd fijner rijden omdat je veel meer overzicht hebt. Alleen 3rd person als je bij een basis bent is gewoon bagger. De FOV is veel lager en je ziet daardoor veel minder. Het loopt voor geen meter en je kan niet eens springen. Los van dat het er niet uitziet werkt het gewoon totaal niet fijn. Dan ook nog eens 20 meter moeten omlopen omdat je niet op iets kan komen van 30cm hoog. Nee, sorry, het maakt het veel slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikey1
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15-09 23:05
Heeft iemand tips waar ik aan beter wapens kan komen? Ik speel nu toch al enige tijd met de begin wapens, dat begint nu wel lichtelijk frusterend te worden omdat de enemies ook sterker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
thecompany schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:48:
Ik word helemaal gek van de crashes op m'n Win10 PC (6900XT + 5700X). Na ergens tussen een half uur en 2 uur in crasht de volledige game. Geen errors, niks, keurig een pop-up van Ubisoft dat m'n save games worden gesynct (wat vrijwel nooit lukt). Tijdens het herstarten moet ik eerst 12 keer op retry klikken. Wellicht dat ik Ubisoft+ opzeg en het over 2 maanden nog een keer probeer want een groot deel van de missies 2 keer moeten doen is zeer irritant.

Ben blijkbaar ook niet de enige: https://www.reddit.com/r/...ry_6_crashing_like_crazy/
Moet heel eerlijk zeggen dat Ubisoft Connect de laatste tijd best wel brak is voor mij. De ene keer gaat inloggen heel snel, de andere keer duurt het heel lang of er volgt een timeout. Game crasht ook regelmatig.

Verder werkt bij mij alles prima, is alleen Ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steenbok
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 01:54
Far cry 6 is erger dan cyberpunk 2077, die game kon ik tenmiste nog spelen toen hij uit was ook al had hij bugs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Audione0

Strijdt der titanen

Bij mij op 3440x1440@ultra, HD textures aan en RTX aan 6.07GB. 65fps

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Bw5RcGk/1.jpg

HD textures uit 5.04GB. 75fps

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/1mWkPnf/2.jpg

Ik moet zeggen dat het bij mij geen significante verschillen geeft met HD textures uit.. Ik vind de game er over het algemeen een beetje wazig uit zien, out of focus oid, niet echt crystal clear...

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Audione0 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 23:00:
[...]

Bij mij op 3440x1440@ultra, HD textures aan en RTX aan 6.07GB. 65fps

[Afbeelding]

HD textures uit 5.04GB. 75fps

[Afbeelding]

Ik moet zeggen dat het bij mij geen significante verschillen geeft met HD textures uit.. Ik vind de game er over het algemeen een beetje wazig uit zien, out of focus oid, niet echt crystal clear...
Oké bedankt!

Ja dat wazig uitzien schijnt er bij te horen. Zie ook de discussie hierboven. Als je naar een schelpje op het strand kijkt is het best oké maar kijk je wat verder dan krijg je wat je beschrijft.

Ik moet zeggen dat nu ik even een uurtje of anderhalf gespeeld heb ik de graphics wel wat beter vind worden.
@Skybullet ik speel inderdaad zonder HDR echter vind ik de belichting ook zonder best fraai gedaan.

Het zijn meer denk ik de texturen van de vegetatie en de gezichten die -vind ik- ondermaats zijn.

Komt nog bij de animaties/ohysics die gewoon echt niet goed zijn. Iedereen rent houterig. Dieren schuiven om in positie te komen voor een aanval (als je croc bv een hond aanvalt)

Maar goed eerlijk is eerlijk; er hangt wel een lekker sfeertje en dat komt natuurlijk mede door de graphics.

[ Voor 4% gewijzigd door Deruxian op 10-10-2021 23:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MagniArtistique
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 06:35
Nikey1 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 22:37:
Heeft iemand tips waar ik aan beter wapens kan komen? Ik speel nu toch al enige tijd met de begin wapens, dat begint nu wel lichtelijk frusterend te worden omdat de enemies ook sterker worden.
Weaponcaches open maken? Op het eerste eiland vind je al 3* wapens. Om die caches te vinden moet je yarans redden (uitroeptekentje).

Optie 2 is een guerilla camp upgraden met een drill instructor.

[ Voor 7% gewijzigd door MagniArtistique op 10-10-2021 23:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Ik speel 25 uur + in nog steeds met de eerste rifle als main wapen

Gewoon armor piercing equippen en snipen ( headshots ) je hebt geen andere gun nodig en het hele loot/ wapen/ gear systeem is totaal overbodig in de game daardoor. Armor piercing is de key maakt niet uit welk type enemy een headshot en ze gaan neer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

robzzzzzzzz schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 03:29:
[...]

Ik speel 25 uur + in nog steeds met de eerste rifle als main wapen

Gewoon armor piercing equippen en snipen ( headshots ) je hebt geen andere gun nodig en het hele loot/ wapen/ gear systeem is totaal overbodig in de game daardoor. Armor piercing is de key maakt niet uit welk type enemy een headshot en ze gaan neer.
Toch jammer, loop ook nog met een begin rifle en ben zelf rank 7.
Moet wel zeggen dat ik qua missies nog niet super ver ben maar ik one shot alles.
Of met de Parkour set, geen wapen (met slide speed bonus) naar binnen rennen om mensen neer te steken.

Gisteren zon 7 uurtjes gespeeld, oeps :o , en de laatste paar minuten had ik geen geluid meer. Had veel fast travels gedaan naar alle Guerilla huisjes, leek alsof het daarmee te maken had.

Dat is wel de enige bug waar ik last van heb gehad. Ja, een paard waar je vanaf springt die door metalen hekken loopt en gelijk 2 enemies killt maar dat was wel humor.
Speel op de XSX met de HD texture pack.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik vind de paarden in FC6 overigens wel.... wat apart. Met regelmaat vernielen ze van alles en nog wat in de dorpen of komen ze dwars door een afzetting rennen :+

XSX heb ik idd weinig gamebreaking bugs gezien, maar wel heel veel schoonheidsfoutjes. Characters die half in de muur blijven hangen als ze dood zijn (net als bij CP2077), knipperende/flikkerende oppervlaktes (lijkt veelal met de HDR samen te hangen); dat soort dingen. Maar ik vermaak mij er verder prima mee :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Dus na alle jaren klagen over The Division en andere RPG-achtige shooters dat headshots geen one-shots waren gaan we nu klagen dat headshots wel one-shots zijn? 8)7 Je kan het als developer ook nooit goed doen.

Niet iedereen speelt als sniper hè, en niet iedereen is headshot-koningin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulletdodger
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
steenbok schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 22:57:
Far cry 6 is erger dan cyberpunk 2077, die game kon ik tenmiste nog spelen toen hij uit was ook al had hij bugs.
Verklaar je nader, hier speelt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
NLxAROSA schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 08:11:
Dus na alle jaren klagen over The Division en andere RPG-achtige shooters dat headshots geen one-shots waren gaan we nu klagen dat headshots wel one-shots zijn? 8)7 Je kan het als developer ook nooit goed doen.

Niet iedereen speelt als sniper hè, en niet iedereen is headshot-koningin.
The Division & Far Cry zijn natuurlijk 2 verschillende type games, waar the Devision idd MMO/RPG elementen heeft overgenomen (zoals bullet sponge enemies), zou dat in een game als Far Cry ongepast zijn :') Als ze hetzelfde systeem zouden kiezen voor beide games, zou het zeker niet goed zijn
Ik stoor me er ook zeker niett aan dat het one-shot headshot is met een DMR assault rifle ofzo. Het zorgt alleen maar dat ik groepen enemies strategischer ga benaderen door goeie angles op te zoeken. Beetje zoals ik een camp zou clearen in Assassin's Creed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 20:07
Tot nu toe een paar uurtjes gespeeld. Vind de sfeer van de game echt goed, wederom zeer vermakelijk. Wel een aantal minpunten:
  • Clearen van rode gebieden: heb die eerste plantage platgebrand, was in de veronderstelling dat ik daarmee ook het gebied veilig had gesteld. Maar steeds als ik terugkom op die plantage staan er gewoon weer NPC's te kijken. Zelfs als ik die allemaal uit de weg ruim, en dan terugga naar de eerste sniperpost, staat er na 5 minuten gewoon weer een poppetje. Vind ik totaal niet logisch en en geeft je het gevoel dat je niet verder komt in de game.
  • Crashes: game crasht bij mij echt te vaak (1440p op Ryzen 5 3600 + 5700XT). Heb de textures nu op High staan, ook de HD-texture pack maar uitgezet (terwijl het qua VRAM echt geen probleem zou moeten 'm aan te laten staan). Lijkt geen verbetering te geven. Dit haalt me echt uit de game. Lijkt echt iets mis te gaan met de software van m'n videokaart, steeds als de game is gecrasht kom ik ook niet meer in Radeon software en moet ik m'n pc opnieuw opstarten om de game weer op te kunnen starten (anders meteen weer crash).
  • Voortgangssysteem: zoals door anderen ook al aangegeven kom je met de 1e guns al heel ver als je maar voor de armor piercing bullets kiest i.c.m. een vizier. Dat je van kleren moet wisselen om bepaalde perks te unlocken vind ik ook niet tof bedacht. Je wil juist iets behalen en dan gewoon kunnen uitvoeren, zoals dat bij FC 5 ook was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Trouwens, ik heb mijn nieuwe loadout;
Primary, een silenced FAL met miniscope
Secondary: LMG met exploding rounds voor helikopters (die gaat echt zó neer als het moet :+)
Tertiary: Optioneel (Ofwel sniper, ofwel smg)
Handwapen: Scorpion pistol

Dit werkt voor mij best lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Dazzler2120 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:23:
Secondary: LMG met exploding rounds voor helikopters (die gaat echt zó neer als het moet :+)

Prima loadout ja. Ik gebruik silencers op al mijn wapens en allemaal met armor piercing rounds. Die kogels werken ook perfect tegen non-armor vijanden. Helicopters sloop ik met mn supremo. Maar ook niet gek om idd exploding rounds mee te nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Hulleman schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:25:
[...]

Prima loadout ja. Ik gebruik silencers op al mijn wapens en allemaal met armor piercing rounds. Die kogels werken ook perfect tegen non-armor vijanden. Helicopters sloop ik met mn supremo. Maar ook niet gek om idd exploding rounds mee te nemen.
Supremo gebruik ik meestal niet, of voor AA canons te vernietigen oid.
Op mijn FAL heb ik idd armor piercing bullets zitten. Meestal gebruik ik dit wapen, aangezien ik toch dichtbij genoeg sta om te headshotten.
Die exploding rounds gisteren voor het eerst geprobeerd, waar ik voorheen met een RPG zat te kloten waarbij je 3-4 rockets toch moet raken voordat een heli down is. Was het met de LMG binnen 5 seconden klaar met 40 kogels, efficiëntere oplossing dus 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Dazzler2120 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:23:

Heb een AK74 dacht ik met Exploding rounds, wapen maakt daarin echt niet uit :P
Maar meestal pak ik de rakettenwerpen die op de rug zit, is het helemaal snel klaar.

Maar mijn main wapen waar ik alle enemies mee kill is de starter rifle met Russian Silencer, Armor piercing
rounds en de stock iron sight.
Soms voor de fun loop ik met een unique pistol die ook alles one shot :+

Voornamelijk chests geloot dus heb aardig wat wapens, maar eens wat meer variëren.
Zag wat raketwerpers en grenadelauncers erbij zitten.
Dazzler2120 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:29:
[...]

Supremo gebruik ik meestal niet, of voor AA canons te vernietigen oid.
Dat kan ook met een enkele granaat, zo doe ik dat meestal.
Supremo (dat was de naam idd :p ) lekker gebruiken voor chaos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:36

Luukwa

o/

Ben nog maar bij het eerste landje van de
spoiler:
Montero's
en vraag me iets af: het is toch niet zo dat je 1 van de landjes moet finishen, dat je dan de main story al kan uitspelen? Ik hou van completion en doe eigenlijk alles in een bepaald gebied voordat ik verder ga naar een nieuwe area..

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Laatst online: 28-08 11:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dRYeXBeamMZ0HiOqMwLaB6PI4oM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/stAhzf6ROTvisa9VLnWdKHnU.png?f=fotoalbum_large

Iemand anders ook last van flinke artifacting in cutscenes op pc?
Verder heb ik nooit ergens last van qua artifacting, dus ik hoop niet dat het mijn GPU is :)

Ik zit op de laatste nvidia drivers en op W11, als meer mensen deze ervaring delen zou het wat gerustelender zijn.

Edit: Komt door raytracing in mijn geval. oef

[ Voor 3% gewijzigd door Lucky_Luuk op 11-10-2021 12:20 ]

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBx2000
  • Laatst online: 05-09 13:45
Voor de mensen die klagen over dat het spel er niet helemaal scherp uitziet op PC.
Dit is een tip van iemand op het NeoGAF forum, misschien het proberen waard.

"Anti-Aliasing: SMAA (TAA made the game look a blurry mess even if its the default Ultra setting)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:30
Ik heb op de PS5 enorm last van stuttering in cutscenes. Kan ik daar zelf iets aan doen of is dit een bekende bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NtFinshd
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 15-09 15:41
Timothy3000 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 11:43:
Ik heb op de PS5 enorm last van stuttering in cutscenes. Kan ik daar zelf iets aan doen of is dit een bekende bug?
Dit probleem heb ik ook. Mij valt ook op dat regelmatig in cutscenes de baarden van personages erg pixelated zijn. Herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:30
NtFinshd schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 11:47:
[...]

Dit probleem heb ik ook. Mij valt ook op dat regelmatig in cutscenes de baarden van personages erg pixelated zijn. Herkenbaar?
Ja, absoluut! Lijkt in de cutscenes iets niet helemaal goed te gaan op de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Timothy3000 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 11:43:
Cutscenes draaien op 30fps, de game op 60fps. Dat helpt al niet mee. Daarnaast hebben de consoles (ook de xss/xsx) last van een stutter in de game. Ook al loopt de game op 60fps. Zie video van digital foundry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:35
Timothy3000 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:23:
[...]

Ja, absoluut! Lijkt in de cutscenes iets niet helemaal goed te gaan op de PS5.
Hier ook de ps5 versie en hetzelfde gedrag.
Het is me trouwens niet duidelijk hoe dat zit met het hd texture pack.

Ik kom screenshots tegen van ps5 interface waar het pack te downloaden is maar komt dat bij mij onder manage content niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Luukwa schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:27:
Ben nog maar bij het eerste landje van de
spoiler:
Montero's
en vraag me iets af: het is toch niet zo dat je 1 van de landjes moet finishen, dat je dan de main story al kan uitspelen? Ik hou van completion en doe eigenlijk alles in een bepaald gebied voordat ik verder ga naar een nieuwe area..
Je kan zelfs in één keer door als het goed is om de bad Guy af te maken :P
Of het verstandig is weet ik alleen niet, die zullen vast wel meer power hebben dan de mensjes die je nu tegenkomt.

Je kan in elk geval tussen de landjes wisselen en de questen door elkaar spelen, dat is geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Famous schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:49:
[...]

Je kan zelfs in één keer door als het goed is om de bad Guy af te maken :P
Of het verstandig is weet ik alleen niet, die zullen vast wel meer power hebben dan de mensjes die je nu tegenkomt.

Je kan in elk geval tussen de landjes wisselen en de questen door elkaar spelen, dat is geen enkel probleem.
Maak me meer zorgen dat ik perongeluk bij 't einde kom.. wil wel alle storys doorspelen voordat ik bij het einde kom :P

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Luukwa schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:26:
[...]

Maak me meer zorgen dat ik perongeluk bij 't einde kom.. wil wel alle storys doorspelen voordat ik bij het einde kom :P
Dan moet je wel even doorlopen of rijden, vliegen kan niet met al die AA.

Maar in de gebieden staan gewoon de questiconen, dus zolang je die heb weet je dat niet naar de eindbestemming moet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Famous schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:28:
[...]

Dan moet je wel even doorlopen of rijden, vliegen kan niet met al die AA.

Maar in de gebieden staan gewoon de questiconen, dus zolang je die heb weet je dat niet naar de eindbestemming moet :9
Maarrrr hoe weet ik nou welke missie dé eindmissie is :P?

Soundcloud!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Famous schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 07:51:
[...]

Moet wel zeggen dat ik qua missies nog niet super ver ben maar ik one shot alles.
Of met de Parkour set, geen wapen (met slide speed bonus) naar binnen rennen om mensen neer te steken.

Gisteren zon 7 uurtjes gespeeld, oeps :o , en de laatste paar minuten had ik geen geluid meer. Had veel fast travels gedaan naar alle Guerilla huisjes, leek alsof het daarmee te maken had.

Dat is wel de enige bug waar ik last van heb gehad. Ja, een paard waar je vanaf springt die door metalen hekken loopt en gelijk 2 enemies killt maar dat was wel humor.
Speel op de XSX met de HD texture pack.
Vind het ook jammer idd, had graag een leuke effectieve build willen bouwen maar dat is niet echt nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Luukwa schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:40:
[...]

Maarrrr hoe weet ik nou welke missie dé eindmissie is :P?
Als je de kippenboer hebt verslagen, Los Pollos Hermanos :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

robzzzzzzzz schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:42:
[...]

Vind het ook jammer idd, had graag een leuke effectieve build willen bouwen maar dat is niet echt nodig.
Inderdaad, zeker omdat er meerdere keren gezegd wordt "The right tools for the right job".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 20:40
Famous schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:44:
[...]

Ik hoorde Giancarlo dit zeggen terwijl ik dit las :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Famous schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:44:
[...]

Hehe, no shit. Maar er is dus geen indicatie dat je het einde van de game nadert.. sund.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat die rode cirkels niet (altijd) weg te krijgen zijn op de map? Heb bijvoorbeeld een ainti aircraft area totaal gecleared, de installatie gesloopt en vriendelijke npc's kwamen ook het gebied binnen. Maar nog steeds die rode cirkel op de map.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:31
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:40:
Klopt het dat die rode cirkels niet (altijd) weg te krijgen zijn op de map? Heb bijvoorbeeld een ainti aircraft area totaal gecleared, de installatie gesloopt en vriendelijke npc's kwamen ook het gebied binnen. Maar nog steeds die rode cirkel op de map.
Enkel dedicated bases / checkpoints. Heel vervelend maar veel van die omcirkelde gebieden kun je niks mee.

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy88
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:31
Dat valt mij ook op, die AA Cannons krijg ik wel uitgeschakeld (en daarmee de restricted airspace) maar klopt het dat een rood omcirkeld camp clearen totaal geen nut heeft verder? Binnen 5 minuten staan er al weer nieuwe NPC’s voor je neus. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

ja dat lijkt een beetje het grootste kritiekpunt. Wel jammer idd

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Ze hadden het beter zo kunnen doen dat je allemaal blauwe en rode gebieden hebt en je enkel een rood gebied kunt overnemen als de omringende gebieden "blauw" hebt (of er een zee is). Nog mooier zou zijn als je dit binnen een bepaalde tijd moet doen, omdat de computer op zijn beurt ook bezig is de gebieden weer terug te veroveren.

Op die manier voelt alles wat natuurlijker aan, valt het respawnen minder op en zit er meer dynamiek in de map...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:21

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
De Peta loopt te huilen over die hanengevechten |:(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steenbok
Bulletdodger schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 08:13:
[...]

Verklaar je nader, hier speelt het prima.
Ik heb windows 10, een rtx 3080 ti,een i7 10700k en 32 GB geheugen maar toch kan ik far cry 6 niet spelen. Ik heb alles geprobeerd. De nieuwste nvidia driver, ubisoft connect 3 keer opnieuw geinstalleerd met de game zonder en met HD texture pack. Op de c schijf alles geinstalleerd (ubisoft connect en de game). Mijn anti-virus uitgeschakeld. Uitvoeren als beheerder. En toch krijg ik steeds als ik far cry via ubisoft connect opstart een CTD na de splashscreens. Andere games werken prima alleen far cry 6 geeft problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 18:56
Welke errors geeft je Windows Event Manager @steenbok ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steenbok
Waar bedoel je, bij toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 18:56
Daar kan je kritieke fouten en foutmeldingen zien, misschien maakt het je wat wijzer naar je zoektocht waarom hij niet goed loopt.

https://www.pcleek.com/ti...boeken-openen-en-bekijken

[ Voor 25% gewijzigd door Astratuner op 11-10-2021 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
@steenbok geen vpn aanstaan ofzo?
Of start eens op met de snelkoppeling van fc6 zelf.

[ Voor 43% gewijzigd door Goofy1978 op 11-10-2021 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steenbok
Nee, ik speel niet via een vpn en de snelkoppeling geeft geen resultaat. Na trofeeen synchroniseren met de cloud start hij niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Probeer die sundown missie niet zonder rocket launcher, aangezien ie onmogelijk is te halen zonder. Goed game design van Ubisoft dat ze dit niet op voorhand even duidelijk maken...

Maar die waren uiteraard te druk bezig om 28373937484 miljoen miljard missies en objectives in het spel te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Is er nog een manier om een betere Fishing Rod te krijgen? Ik lees overal dat je hem bij een workbench kan upgraden maar die zie ik ergens tussen staan.

Alleen bij de tackle box kan je wat mods doen verder vind ik niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 21:00
Famous schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 07:51:
[...]

Dat gaat wel veranderen, ik zag ook geen reden om mijn 1 ster sniper en 1 ster fal weapon te veranderen, maar vanaf rank 9 en de nodige missies was het niet meer voldoende, one shot sniper kills op afstand bij armored tegenstanders kon niet meer en mijn fal 1 ster was ruim onvoldoende om verder te komen. Nadat ik die fal geupgrade had naar een ander type assault gun van drie sterren was het verschil erg goed merkbaar. Dus uiteindelijk zul je wel moeten upgraden als je bepaalde missies wilt halen, tenzij je heel erg stealth speelt dan kun je daar nog wel mee wegkomen denk ik.

Ik ben nu rank negen, ik moet zeggen dat die main missies steeds beter en spectaculairder worden. Ik vermaak me er enorm mee. Wel is het wel weer een typische ubisoft game, de hoeveelheid side missies is echt enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 09:41
Voor het eerst een spel via Stadia gekocht maar heb het idee dat ik weer Far Cry 3 speel als je de graphics ziet. Is dit altijd zo met Stadia of heb ik ergens iets gemist? Staan ook verder geen settings in het spel en in stadia kan ik blijkbaar alleen nog 1080P kiezen op mn pc?

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:57

RedFox

Heb je een OV ofzo?

MazeWing schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:18:
Probeer die sundown missie niet zonder rocket launcher, aangezien ie onmogelijk is te halen zonder. Goed game design van Ubisoft dat ze dit niet op voorhand even duidelijk maken...

Maar die waren uiteraard te druk bezig om 28373937484 miljoen miljard missies en objectives in het spel te plaatsen.
Welk stuk van die missie bedoel je dan? Want ik heb hem in 1 keer gehaald zonder rocket launcher. Bij het laatste stuk in de truck heb je onbeperkt ammo dus kan je ook continu granaten gooien bijvoorbeeld.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
RedFox schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 23:53:
[...]

Welk stuk van die missie bedoel je dan? Want ik heb hem in 1 keer gehaald zonder rocket launcher. Bij het laatste stuk in de truck heb je onbeperkt ammo dus kan je ook continu granaten gooien bijvoorbeeld.
Ik heb hem ook gehaald zonder rocket launcher, die heli op het einde kun je doodsimpel met l1 en r1 neerhalen met die raketten op je rug

Wel vond ik die missie vele malen moeilijker dan de missies ervoor, het viel me op dat het een soort kantelpunt in de game was aangezien de missies die daarna kwamen ook vele malen uitdagender waren. Nog steeds goed te doen als je loadout goed ingesteld is, maar je moet er wel harder voor werken dan in de missies tot op dat moment.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:48
Voor helikopters gebruik je een lmg met blast rounds, 1 burst en klaar, een grenade launcher met emp ammo, 1 hit en klaar of je supremo rocket attack. En als je mods gebruikt dat bij headshots je supremo meter sneller vult dan kun je zo 3-4x per firefight je attack doen ipv maar 1x.

Rocket launchers doen veels te weinig schade, hebben veels te weinig ammo en herladen te sloom.

Ik zie veels te veel mensen struggelen met heli´s, zelfs klagen dat ze te sterk zijn, maar zoals de game je non stop verteld "right tools for the right job"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Skybullet schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 00:35:
Ik zie veels te veel mensen struggelen met heli´s, zelfs klagen dat ze te sterk zijn, maar zoals de game je non stop verteld "right tools for the right job"
Feit blijft wel dat rocket launchers zwaar underpowered zijn. 4 raketten op 1 helicopter, really?
LMG met blast rounds is inderdaad de manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

RodeStabilo schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:35:
Is er nog een manier om een betere Fishing Rod te krijgen? Ik lees overal dat je hem bij een workbench kan upgraden maar die zie ik ergens tussen staan.

Alleen bij de tackle box kan je wat mods doen verder vind ik niets.
Yes; bij fishing spots staat zon workbench waar je je rod kan upgraden. Dat kan niet bij een reguliere workbench.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

robinez schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 22:38:
[...]

Dat gaat wel veranderen, ik zag ook geen reden om mijn 1 ster sniper en 1 ster fal weapon te veranderen, maar vanaf rank 9 en de nodige missies was het niet meer voldoende, one shot sniper kills op afstand bij armored tegenstanders kon niet meer en mijn fal 1 ster was ruim onvoldoende om verder te komen. Nadat ik die fal geupgrade had naar een ander type assault gun van drie sterren was het verschil erg goed merkbaar. Dus uiteindelijk zul je wel moeten upgraden als je bepaalde missies wilt halen, tenzij je heel erg stealth speelt dan kun je daar nog wel mee wegkomen denk ik.

Ik ben nu rank negen, ik moet zeggen dat die main missies steeds beter en spectaculairder worden. Ik vermaak me er enorm mee. Wel is het wel weer een typische ubisoft game, de hoeveelheid side missies is echt enorm.
Weet je nog ongeveer welke missie of gebied?
Ik ben nu rank 9 maar loop nog in rank 3 tot 5 gebieden 8)7

Gisteravond wel wat meer gespeeld met wapens gezien ik zoveel Materials had en een groot scala aan wapens. Loop nu met een AS Fal, een sniper (maar die gaat weer weg), en een LMG met blasting rounds.
Qua gear loop ik nog steeds met die parkour set, lekker rushen en kniven terwijl ik normaal stealth speelde 8)7

Wellicht veranderd dat ook nog dat later in de missies/verhaallijn, dat ik de andere bonussen wel nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Luukwa schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:55:
[...]

Yes; bij fishing spots staat zon workbench waar je je rod kan upgraden. Dat kan niet bij een reguliere workbench.
Snapte eerst het doel niet echt van hunten/fishing, maar nu ik mijn hutje gebouwd hebt snap ik het met de bonussen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
Famous schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:03:
[...]

Ik ben nu rank 9 maar loop nog in rank 3 tot 5 gebieden
dat is op zich wel vreemd toch, rank 9 zijn en dan nog rank 3 tot 5 gebieden hebben, bij elke rank upgrade ranken alle gebieden toch ook omhoog en krijg je ander (zwaardere) tegenstand, of is dat ook gekoppeld aan de missies die je doet?

wat betreft de kantelpunt missie (let op: mega spoiler):
spoiler:
ik ben begonnen met die moreno gebieden als eerste en daar krijg je op een gegeven moment de opdracht om die generaal uit te schakelen die een persconferentie geeft in die stad bovenin je map, dan moet je die stad doorkruisen en vervolgens een hotel overvallen. Dat was voor mij het moment dat mijn 1 ster wapens echt totaal niet meer voldeden. Ik moest daarvoor upgraden naar 3 ster wapens met goede loadouts om daar doorheen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Luukwa schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:55:
[...]

Mijn probleem was m'n manier van vissen. ZIjn er later nog hogere level rods te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

robinez schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:29:
[...]

dat is op zich wel vreemd toch, rank 9 zijn en dan nog rank 3 tot 5 gebieden hebben, bij elke rank upgrade ranken alle gebieden toch ook omhoog en krijg je ander (zwaardere) tegenstand, of is dat ook gekoppeld aan de missies die je doet?

wat betreft de kantelpunt missie (let op: mega spoiler):
Tja, ik heb het linker gebied gehad (nog niet alle quests) en kom net het middelste gebied een beetje in.
Ben vooral bezig met beetje looten, verkennen en AA uitschakelen.

En natuurlijk beetje side missies, die heb ik voorrang gegeven op de main missies.
Oh, en als je een bord op de main road kapot maakt krijg je 10 XP, lijkt weinig maar als je even in de auto zit kom je er zo 10 tegen.

Die missie van de spoiler heb ik nog niet gehad, wellicht is het gekoppeld aan het verhaal in plaats van eigen rank?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Famous schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:03:
[...]

Ik ben nu rank 9 maar loop nog in rank 3 tot 5 gebieden 8)7
Even als Side-note maar dat vind ik dus echt heerlijk in dit soort games.
Game starten, de benodigde Tutorials doen en dan lekker exploren voor loot, daarmee vervolgens een hogere rank worden en dan Mega overpowerd in lage gebieden lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Het oneindig respawnen van badguys is wel een gigantisch irritatie punt. Zit je op een eilandje van een paar meter bij een paar meter om Intel te verzamelen, zie je continu op je radar om je heen de rode stippen weer verschijnen.

Idem dito als je een plantage moet vernietigen. Je bent nog niet aan de andere kant van de plantage en aan het begin staat iedereen er weer.

Mega irritant!

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Vissa66 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:58:
Het oneindig respawnen van badguys is wel een gigantisch irritatie punt. Zit je op een eilandje van een paar meter bij een paar meter om Intel te verzamelen, zie je continu op je radar om je heen de rode stippen weer verschijnen.

Idem dito als je een plantage moet vernietigen. Je bent nog niet aan de andere kant van de plantage en aan het begin staat iedereen er weer.

Mega irritant!
Hopelijk komt er snel een patch voor uit!
Ik wacht nu nog wel even met spelen zolang deze bug er is.

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 12-10-2021 14:20 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
G_Dragon schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:19:
[...]

Hopelijk komt er snel een patch voor uit!
Ik wacht nu nog wel even met spelen zolang deze bug er is.
Is 't confirmed een bug of is het een feature? Kan me voorstellen dat ze willen dat enemies spawnen om het als een levende wereld aan te laten voelen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dazzler2120 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:22:
[...]

Is 't confirmed een bug of is het een feature? Kan me voorstellen dat ze willen dat enemies spawnen om het als een levende wereld aan te laten voelen oid?
Geen idee maar het lijkt me persoonlijk niet de bedoeling, kan het natuurlijk mis hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Famous schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:07:
[...]

Die missie van de spoiler heb ik nog niet gehad, wellicht is het gekoppeld aan het verhaal in plaats van eigen rank?
ja daar lijkt het wel op, ik heb allemaal zwaar bewapende en full armor achtige tegenstanders nu, daar kom je met die 1 ster wapens niet ver mee. Ook zijn bij een minimale aanval van mijzelf de special forces al onderweg en ik zit ook op rank 9, dus dan lijkt het inderdaad wel zo dat het verhaal / missie driven is hoeveel tegenstand je krijgt. Mijn missie areas zijn ook stukken hoger dan die 3 - 5 van jou. Die schalen volledig mee met mijn eigen rank,

ik heb zelf alleen het linker gebied (moreno) gespeeld en ben nu bezig in de top van de kaart in het gebied ernaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
G_Dragon schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:23:
[...]

Geen idee maar het lijkt me persoonlijk niet de bedoeling, kan het natuurlijk mis hebben!
Ik hoop echter met je mee dat het gefinetuned wordt, gisteren wilde ik oefenen met vliegen. Airport gecleared, pik een vliegtuigje, opeens alles weer gerespawned met een tank erbij die me neerschiet voor ik de fly controls door had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Dazzler2120 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:24:
[...]

Ik hoop echter met je mee dat het gefinetuned wordt, gisteren wilde ik oefenen met vliegen. Airport gecleared, pik een vliegtuigje, opeens alles weer gerespawned met een tank erbij die me neerschiet voor ik de fly controls door had :+
als je die anti air installaties opblaast dan maak je de airspace vrij, dan kun je in een aantal basiskampen gewoon zelf helicopters en vliegtuigen laten spawnen (bestellen via de telefoon). En dan kun je oefenen wat je maar wil.

ik vind ook die helicopter gliders erg gaaf, dat zijn van die half zelf gebouwde drones waar je in kan zitten en waarmee je je snel in de lucht kunt verplaatsen. Helemaal met die truuk dat je auto's en vliegtuigen gewoon met je telefoon kunt scannen zodat je ze daarna zelf kunt bestellen, dat is top uitgewerkt in die game op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Dazzler2120 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:22:
[...]

De snelheid en de geringe afstand waarmee dit respawnen gebeurd slaat echt helemaal nergens op. :O

Dit deel is voor mij toch wel een van de slechtste sinds deel 2. Heb er spijt van dat ik hem heb gekocht voor de volle mep. :/

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Vissa66 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:30:
[...]

De snelheid en de geringe afstand waarmee dit respawnen gebeurd slaat echt helemaal nergens op. :O

Dit deel is voor mij toch wel een van de slechtste sinds deel 2. Heb er spijt van dat ik hem heb gekocht voor de volle mep. :/
Dan moet die wel heel slecht zijn, want Far Cry 2 en 3 waren geweldig. Vond zelf deel 4 en 5 erg slecht en hoopte dat dit deel weer richting het niveau van Fc2 en 3 zou zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Vissa66 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:30:
[...]

Hier ben ik het mee eens.
Vind het respawnen op zich niet zo erg alleen je draait bij wijze van spreken om en nieuwe enemies zijn er al.

Wellicht dat ik daardoor met de Parkour set loop :9
Erin, killen, looten en weg.

Wel jammer want echt verkennen doe je niet omdat ik geen zin heb om continu 'dezelfde' enemies te doden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Lees hier erg veel commentaar op het respawnen van enemies. Toevallig heb ik me hier gisteren ook groen en geel aan geërgerd. Zo erg zelfs, dat ik op een gegeven moment tijdens het spelen van een missie een autosave heb geladen. De enemies bleven maar bij spawnen. Ik zat op een klein eiland waardoor ze echt uit het niets spawnde, dus dit kan echt niet de bedoeling zijn.

Bijzonder genoeg zorgde dat ervoor dat ik gewoon verder kon met het deel van de missie waar ik was gebleven, maar dan zonder een gekkenhuis. Ook irritant dat je dus nooit plekken kan "clearen". Stealth spelen voelt hierdoor ook vrij nutteloos.
Vissa66 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:58:
Volgens mij liepen wij tegen exact hetzelfde aan :P

[ Voor 24% gewijzigd door SparksNL op 12-10-2021 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:58
Ik heb een AA kanon opgeblazen en een paar uur later is deze er gewoon weer op mn minimap. Klopt het dat deze kanonnen kunnen respawnen of is dit wellicht een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

jacolc schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:46:
Ik heb een AA kanon opgeblazen en een paar uur later is deze er gewoon weer op mn minimap. Klopt het dat deze kanonnen kunnen respawnen of is dit wellicht een bug?
Dat hoort niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
robinez schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 22:38:
Ik ben net rank 5 en heb nog niet veel gedaan. De mainmissies zijn inderdaad leuk en wat je zegt, die sidemissies. Als ik zie wat voor enorme lijst aan missies in mn journal 8)7 Het is nog erger dat Assassins Creed of the Witcher 3.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste