GHengeveld schreef op zondag 27 april 2025 @ 12:36:
Heb je de auto hold zien inschakelen? Icoontje rechtsonder verandert dan van kleur (grijs naar groen geloof ik). Dat duurt vaak net iets langer dan ik verwacht. Ik heb mezelf dus aangeleerd de rem een paar seconden extra vast te houden.
Nee het auto hold icoontje verschijnt helemaal niet, de knop is wel "aan". Er komt wel een symbool dat de auto op een helling staat. Dat lijkt dat de hill start assist, maar die wil ik helemaal niet. Ik parkeer de auto op een helling. Ook gaat de parkeerrem niet meer aan nu. Dus de auto rolt dan een flink eind terug, schrok me wezenloos. Dat gezegd hebbende, de issues met het infotainment scherm dat niet start doen zich ineens niet meer voor nu...
Vandaag, 28-4, mn zegje kunnen doen over de auto. Software update, remklemmen, naar links trekken, en lakschade zijn onderwerp. Morgen ophalen?
De reactie van de rechtsbijstand is ook binnen. "U heeft alleen resterende fabrieksgarantie meegenomen, geen BOVAG of andere poeha garanties, dus we kunnen u niet helpen". Ik ontplof nog....
16:00 terug bij de dealer, nu aangetoond dat bijvoorbeeld mijn iphone 14 stopt met opladen, conclusie, dat is wel vreemd. Software update is al uitgevoerd, nu wachten op de remblokklemmen. Ik heb gelukkig veel dingen gefilmd en nu ook laten zien aan de monteur. De auto geeft geen foutmeldingen, terwijl ze toch zien dat het infotainment scherm niet start, of niet reageert op aanrakingen. Omruil garantie kan ik nog gebruik van maken, ohnee, toch niet, want ik heb meer dan 750km gereden. Wat n drama zeg.
[
Voor 35% gewijzigd door
O085105116N op 28-04-2025 17:53
]