Ik zat te wachten op een aanbieding voor de year 2 en year 3 pass. Toevallig zijn ze vanaf vandaag allebei in de aanbieding, voor respectievelijk €16,74 en €18,74

Mijn completion rate gaat opeens van meer dan 90% naar 44%, met ca 440 van de ongeveer 1000(!) opdrachten voltooid
Update mbt Amur:
Met de Zikz 604R richting Chernokamensk gegaan en daar aan het verkennen, een scout fuel trailer meeslepend (ik krijg best medelijden met dat kleine trailertje als ik zie hoe de Zikz hem mishandelt). De map nu voor zo'n driekwart verkend en het lijkt met afstand de meest simpele map van de Amur DLC, al vind ik Cosmodrome ook niet zo heel lastig meer nu alle wegversperringen weg zijn.
Ik ben heel benieuwd naar de contracten straks, tot nu toe ben ik alleen maar taken aan het doen.
Verse update:
Op Cosmodrome, Urska River en Chernokamensk zijn alle taken, time trials en regionale missies voltooid. Urska is vooralsnog met afstand de meest vervelende map van deze DLC, Cosmo en Cherno zijn leuke en vrij simpele maps.
Northern Aegis Installation heb ik nu voor zo'n 60% verkend en ik kan maar één conclusie trekken: dit is de hel
[
Voor 95% gewijzigd door
Superkiwi op 17-02-2024 17:25
]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"