sdk1985 schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 20:42:
De Earthromers ken ik niet. Ik ben tegenwoordig overgestapt naar Roadcraft. Moet daar nog 1 map uitspelen. Ik hoop dat ze in Snowrunner 2 beide games combinereren. Waarmee ik bedoel dat ze de persistente wereld van Roadcraft in Snowrunner 2 gaan toepassen. Voor wie het namelijk nog niet had gemerkt, zodra je de map verlaat en terug komt zijn alle sporen/verplaatste takken/etc weer in de oorspronkelijke staat. Bij Roadcraft kun je permanent stenen opruimen en bomen omzagen.
Is SR2 bevestigd, heb ik iets gemist?
In any case, als ik het zo lees lijkt alsnog geen sprake van SR2 (tenzij mijn info achter zit), de reden is dat SR voorzien wordt van langdurige support en eerlijk: ik vind het fijn zo. Ik heb geen behoefte aan SR2, (dan had ik zelf al bvb. Roadcraft en/of Expeditions gespeeld), maar voor ieder wat wils natuurlijk.
ALS er ooit een sequel komt dan hoop ik dat het meer als uitbreiding werkt, in de zin dat -op z'n minst- alle trucks dat je in SR(1) hebt vrijgespeeld en ja, ook gekocht, speelbaar blijven, eventueel in een nieuwe engine, maar dat de nieuwe game die gegevens ophaalt uit de eerste game.
Een beetje zoals nog wel wat sequels van games dingen onthouden van je playthrough van de eerste game... (je story-keuzes bvb.)
Goh ja, dat de map reset na elke gamesessie maal ik niet zo om... ik vind het hooguit matig irritant daar waar die stomme verkeershekken/wegafsluitingen staan; je stampt ze opzij, volgende speelsessie staan ze er weer... en heb je wat pech dan glitchen ze wanneer je erover rijdt.
Qua glitches heb ik soms nog wel 's een tak of een omvergereden verkeersbord die letterlijk in de lucht hangt te zweven ofzo... misschien is het daarom wel goed dat de maps gereset worden, zodat glitches als dit niet blijven opstapelen.
Misschien dat ik Roadcraft wel 's meepak met sales, heb al wat gameplayvids gezien... lijkt me wel leuk maar weet niet of het iets voor mij is... ik hou van Snowrunner omwille van exàct wat die game me te bieden heeft: met vette trucks in modder ploeteren en terwijl soms onmogelijke cargo van punt A naar punt B brengen... het aanleggen van wegen zélf... niet zo m'n ding... dénk ik...
...then again... tracked vehicles!!