• Bartis
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:50
Ik herinner me nog dat Alaska een beetje tussen mud en snow tires inzat in de meeste gebieden. In Mountain River had je dan weer sneeuwkettingen nodig als je op een helling gaat glijden. Sowieso zijn banden de belangrijkste factor voor hoe je ergens doorgeraakt.

Ik heb de trials grotendeels links laten liggen. Het moet nog plezant blijven...

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 08:42
Klopt, ik gebruik eigenlijk geen highway trucks maar in Alaska kan ik ze duidelijk wel eens gebruiken voor de meeste transport stukjes.

Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

*knip

Verkeerde trials

[ Voor 115% gewijzigd door Superkiwi op 27-12-2025 15:48 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Moechy
Superkiwi schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 13:57:
Ik heb de meeste trials met de White Western Star gedaan, daar haal je vrij makkelijk goud mee.
Weet je hoe die trial heet waar je moeite mee had? Misschien heb ik die nog wel in mijn Youtube Snowrunner playlist staan.
De Trials zijn aparte challenges met de daarvoor voorziene voortuigen.

Oooh, iets anders dan de time trials in de base game dus? Dan heb ik niks gezegd ;)
Het wordt tijd dat ik de game ook weer eens oppak merk ik.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Moechy
Superkiwi schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 15:34:
Oooh, iets anders dan de time trials in de base game dus? Dan heb ik niks gezegd ;)
Het wordt tijd dat ik de game ook weer eens oppak merk ik.
Ja de trials kan je kiezen in het hoofdmenu en daar kan je "Bobblehead" poppetjes vrijspelen maar ik vind ze net iets te lang duren/te moeilijk om er echt op door te zetten :p

• Alex_79
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 15-01 14:25
Highway trucks zijn mogelijk in Alaska, ik vond de Transtar met high range bak een goede noodoplossing, als je heel precies gas geeft en je hebt idd kettingen om is er nog veel mogelijk met dat ding. Modderbanden glijden voortdurend weg, was wel erg lollig rondjes draaien met een enorme ZIKZ mastondont in Amur. Goede nieuws, zonder trailer zakte die er niet door op modderbanden, maar hij ging wel alle kanten op behalve de goede :D

• Alex_79
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 15-01 14:25
Op dit moment bezig met opruiming in de Glades. Enige nadeel is dat na een poging een trailer aan te koppelen deze tot een modern kunstwerk wilde transformeren.

Fijne Jaarwisseling, keep on trucking

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oLxaxkFZIJEvk1OgTPsvebi0jdI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dokMzzWgMAvVX6i8vF3ECwhO.jpg?f=user_large
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste