Nou, die taken is ook nog wel een dingetje. Vind het allemaal niet bar overzichtelijk.
Zal niet de eerste keer zijn dat ik naar de andere kant van de map rijd en ik toch weer een sadle moet hebben of een kraan ipv gewoon een flatbed. Kun je dus weer terug rijden of middels recover.
Ligt natuurlijk ook aan mijn oplettendheid.
Heb je een taak op actief staan, dan moet je zelf scherp op zijn dat je op een andere plek (op de route) voor een andere taak ook gelijk wat af kunt leveren.
Tip van een trailer is wel een goede en logische. Sinds ik de flatbed (gewoon op de standaard truck) en mud tires, gebruik ik nooit meer trailers. Want niet nodig, maar zijn natuurlijk wel ideaal om grote vrachten te vervoeren en dat moet inmiddels prima lukken met de betere banden
Zal niet de eerste keer zijn dat ik naar de andere kant van de map rijd en ik toch weer een sadle moet hebben of een kraan ipv gewoon een flatbed. Kun je dus weer terug rijden of middels recover.
Ligt natuurlijk ook aan mijn oplettendheid.
Heb je een taak op actief staan, dan moet je zelf scherp op zijn dat je op een andere plek (op de route) voor een andere taak ook gelijk wat af kunt leveren.
Tip van een trailer is wel een goede en logische. Sinds ik de flatbed (gewoon op de standaard truck) en mud tires, gebruik ik nooit meer trailers. Want niet nodig, maar zijn natuurlijk wel ideaal om grote vrachten te vervoeren en dat moet inmiddels prima lukken met de betere banden
:strip_exif()/f/image/3VVftD0i7qYfTdRrzoqfgSkc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BKmUiLeon6sk3uGO4hHJiC06.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/py5ohgnBCzZdbuo7nUGtKt2B.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qQ1SZl1vGChjNpKg5V3TRIXR.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/GUViBgj9zN1EHrpvVbff7Tdo.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/HqxLX5dfkTAUQp7zavg4U3rh.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/jhiMYhZDItaTcFB3Ovncw8Xg.png?f=fotoalbum_large)

:fill(white):strip_exif()/f/image/ZUaq2UXnwnzC7G0sjgeB6b4F.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/TGQByfsuxHnGliLfj90gI6X8.png?f=user_large)