Juist als je niet zo van mods houdt zijn de versies die RNGR maakt leuk om te proberen. Niet overpowered, maakt het ook niet extreem makkelijk. De Zetros mod die hij jaren terug maakte is zelfs nu nog beter dan de officiële DLC. Niet omdat hij sneller of sterker is (de enige power van de DLC truck is beter) maar het grootste voordeel zit in de zuinigheid (12 minuten rijden verbruikt in de DLC Zetros al de helft van de benzine, terwijl de tank van de RNGR Zetros dan nog voor 75% vol is ondanks dat ie kleiner is)sdk1985 schreef op maandag 23 maart 2026 @ 13:47:
[...]
Aha ja mods heb ik nooit gebruikt. Ik heb snowrunner altijd voor de uitdaging gespeeld. Roadcraft heeft die uitdaging ook, maar de game is wat volwassener opgebouwd. Roadcraft begint heel makkelijk en wordt langzaam uitdagender. Je moet ook echt een paar maps spelen voor je uberhaupt mag spelen met alle mechanics waaronder dus bomen kappen, zand storten en zelf asfalteren. In Snowrunner is het meteen vastzitten in de modder en van boom tot boom winchen over het eerste zandpad.
Voorlopig ben ik nog steeds door Maine aan het banjeren. Heb net het Shining hotel weer open gekregen. Here's Johnnie!
/f/image/GUViBgj9zN1EHrpvVbff7Tdo.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/HqxLX5dfkTAUQp7zavg4U3rh.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/jhiMYhZDItaTcFB3Ovncw8Xg.png?f=fotoalbum_large)

:fill(white):strip_exif()/f/image/ZUaq2UXnwnzC7G0sjgeB6b4F.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/TGQByfsuxHnGliLfj90gI6X8.png?f=user_large)
/f/image/pltLgTwynPMgDC5S91RSvq2g.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/dd5BIMB7H7bLMsSUglxziDu1.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/IOGc8qtARWPiB756bQSlV9JH.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sPGByzCo0FA3XbBV3UKPzeck.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/JAFJ1qr49YkDFL3MA2doyTJM.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/9GyL48CnEZoMccrdTAvMMXfl.jpg?f=fotoalbum_large)