Acties:
  • +1Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:19
In het kort:
Offroad rijden door blubber, over stijle bergen, door stromende rivieren, diepe moerassen en de sneeuwvlaktes van alaska dat is wat je van snowrunner kunt verwachten. De gameplay is redelijk divers en grof weg te verdelen tussen missies die je het beste met kleinere scout voertuigen kunt doen en missies waar je grote trucks voor nodig hebt. Alle voertuigen hebben flink wat upgrades zoals banden (offroad tires, all terrain tires, mud tires, chained tires), verhoogd onderstel, betere motor, enz. Ook zijn ze vaak configureerbaar in de vorm van een laadbak, een onderhoudsunit, een kraan, een zadel voor trailers, enz. Alles in deze game is met maximaal 4 spelers in co-op speelbaar.

Basis gameplay
Er is een XP systeem waarmee nieuwe upgrades en voertuigen worden vrijgespeeld
Er is geld voor de aankoop van ugprades en voertuigen

Exploration gameplay:
Bereiken van watch towers om zo grotere delen van te kaart te kunnen zien
Bereiken van missies om zo missies vrij te spelen (voor grotere trucks)
Vinden van unlocks voor diverse voertuigen

Missie types:
Tasks: Losse uitdagingen, vaak het repareren/aanleggen van bruggen en wegversperringen. Opslepen van gestrande voertuigen, bereiken van bepaalde punten.
Contracts: Vervoer van goederen en objecten van een paar planken tot meters lange installaties voor de olie industrie

Scout voertuigen / beste banden:
International loadstar 1700 SP offroad 35''
Yar 87 mudtires 49''
Khan 39 marchall mudtires 44''
scout 800 SP ?
Chevrolet ck1500 mudtires 38''
Hummer H2 mudtires 39''
khan lo4f mudtires 30''

DLC:

[Voor 53% gewijzigd door sdk1985 op 06-07-2020 18:03]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sdk1985
Mijn ervaring: Ik ben positief verrast. De game is uitdagend en de momenten dat je omver valt kunnen behoorlijk hilarisch zijn. In co-op kun je goed samenwerken door elkaar los te trekken / recht te zetten / enz. Ook daarbij gaat er natuurlijk weleens wat volledig mis.

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-06 14:39
Het is een erg leuk spel inderdaad :D
Morgen komt ook de eerste DLC uit als onderdeel van de season pass. https://forums.focus-home.com/topic/52139/new-map-lake-kovd

Online is het wel jammer dat alleen de progress voor de server opgeslagen wordt, maar het is wel erg leuk om rond te rijden en elkaar te helpen.

PSN - 500px - Flickr

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:15

TommyGun

Stik er maar in!

Ik ben ook blij verrast, co-op is echt erg leuk om te doen. Inderdaad wel vervelend dat alle progress voor de server (host) is...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• sdk1985
Map progress (tasks/contracts/towers) zijn inderdaad voor de host, xp/geld worden wel los opgeslagen. Voertuigen die de host vrijspeeld kun jij ook kopen. Upgrades vallen daar buiten geloof ik (alhoewel sommige per level gaan, dus zou ik moeten checken).

Je ziet die keuze mbt host progress wel vaker in co-op games (far cry bijvoorbeeld). Ergens wel logisch want als je dat niet doet wordt het vrij complex op het moment dat iemand niet gelijk loopt. Als speler B de eerste brug niet heeft gerepareerd die vervolgens een game in gaat die een stuk verder is en dan de laatste stage van het drilling verhaal afrond dan wordt het een probleem om dat op te slaan. Immers zitten er aardig wat afhankelijkheden in de game (world progression missies). Het alternatief is AFAIK dat je dan bepaalde world progressie moet gaan eisen om samen te kunnen spelen. Dan vind ik dit zelf geen verbetering. Je hebt nu door de 5 savegame sloten de vrijheid om een game opzij zetten die je echt samen met iemand doet. Dus ik zie zelf ook de nadelen maar kan zo 1,2,3 even geen beter systeem verzinnen voor deze game. Iemand anders misschien wel?

Los daarvan: ik weet niet hoe ver jullie zijn? Ik ben nu na 58 uur level 14 en kan aardig Alaska (moeilijkste zone) doorkruisen. Sommige upgrades vereisen echter 20-30K sterren. Vraag me af of er zoveel in één game zitten :o .

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-06 14:39
Ik zou niet durven te zeggen hoeveel uur ik er al mee bezig ben. Is dat ergens in het spel te zien (op de PS4)?
Ben nu level 28. Michigan heb ik op 100% staan, Alaska moet ik alleen de contests nog en Rusland eigenlijk net pas mee begonnen.

De nieuwe update staat live iig :)

PSN - 500px - Flickr

• sdk1985
Update ook uitgerold op Epic vandaag.

FireFly3k schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 13:48:
Ik zou niet durven te zeggen hoeveel uur ik er al mee bezig ben. Is dat ergens in het spel te zien (op de PS4)?
Ben nu level 28. Michigan heb ik op 100% staan, Alaska moet ik alleen de contests nog en Rusland eigenlijk net pas mee begonnen.

De nieuwe update staat live iig :)
Geen ps4 sorry, bij de epic store staat het er netjes bij.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:15

TommyGun

Stik er maar in!

sdk1985 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 13:06:
Los daarvan: ik weet niet hoe ver jullie zijn? Ik ben nu na 58 uur level 14 en kan aardig Alaska (moeilijkste zone) doorkruisen. Sommige upgrades vereisen echter 20-30K sterren. Vraag me af of er zoveel in één game zitten :o .
61 uur (level 17) en still going strong. Progress gaat inderdaad vrij langzaam maar snel genoeg wmb, moet wel uitdagend blijven.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• dikkewalrus
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:33
Gisteren de missie The Star in the Sky afgerond. Erg uitdagend, maar wel met een neiging naar frustrerend uitdagend. Dat is eigenlijk het hele thema van Imandra... In totaal ongeveer 5 uur over de missie gedaan, waarbij ik gekozen had om de onderdelen van het vliegtuig apart met een kraan te vervoeren naar het vliegveld in plaats van de oplegger heen en weer te rijden. Hoe hebben jullie deze missie gedaan en ervaren?

• sdk1985
dikkewalrus schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 10:19:
Gisteren de missie The Star in the Sky afgerond. Erg uitdagend, maar wel met een neiging naar frustrerend uitdagend. Dat is eigenlijk het hele thema van Imandra... In totaal ongeveer 5 uur over de missie gedaan, waarbij ik gekozen had om de onderdelen van het vliegtuig apart met een kraan te vervoeren naar het vliegveld in plaats van de oplegger heen en weer te rijden. Hoe hebben jullie deze missie gedaan en ervaren?
Vandaag het eerste onderdeel vervoerd.

Trailer is vervoerd met een DAN met tatarin ondersteuning. Een Royal BM17 heeft een rondje langs het meer gereden met de metal detector. Een Tayga met een kleine kraan was voldoende om de boel uit het water te krijgen. Daarna is het wrak op de trailer, die er toch al was ivm de quest, gehesen. Vervolgens terug gereden. Terug was eigenlijk makkelijker dan heen (omdat je dan de route weet). Heeft zeker 2 uur geduurd.

[Voor 13% gewijzigd door sdk1985 op 19-10-2020 01:11]

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:31
Ik heb een paar weken geleden ook dit spel aangeschaft. Na Spintires en Mudrunners een must have.
Ik ben nu vooral in de eerste 4 regio's aan het werk en met de juiste truck is dat prima te doen. Ik mis alleen een camera reset en de mogelijkheid om de winch aan dezelfde plek vast te maken als die nog vast zit aan die plek vanaf een ander punt aan de truck. Ook mis ik de diversiteit in de grote van de vracht een beetje. Rij nu maar met lange opleggers (met een aanhanger aan vast gewincht) om het toch een beetje uitdagend te maken (die missie hierboven ziet er wel tof uit).

Wat mij ook ergert is dat je vaak moet tanken. Welke truck tank is er nou in een half uur leeg 😅
Grappig: tijdens het opstarten zie je "weetjes" eentje ervan is deze: Trucks gebruiken jaarlijks gemiddeld 20500 gallons of fuel.
... dat is 77600 liter. Met 10l/min is dat 7760 minuten. En dus maar 129 uur dat een truck rijdt per jaar.

[Voor 4% gewijzigd door LordSinclair op 21-10-2020 07:58]

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• sdk1985
Brandstof management is inderdaad een onderdeel van de gameplay gemaakt. Op zich nog wel grappig zo is er bij bovenstaande missie ook een Tayga met fuel attachment en fuel trailer meegegaan om de vloot van brandstof te voorzien.

Scheelt overigens wel heel erg per truck. Mij is opgevallen dat de heavy trucks zoals de DAN en de Azov 73210 héél erg zuinig zijn. Ik kon met de DAN vanaf drowned lands naar quary naar zinegorsk rijden en alsnog had ik nog genoeg benzine voor de terugreis. Volgens mij was ik in de eerste map nog geen 30 liter kwijt.

Bij de offroad trucks gaat het een stuk harder, 3x tot 4x sneller. Mijn favoriete offroad truck is de Azov 5319 maar door zijn 200 liter tank is die in de sneeuw voor de meeste missies niet geschikt.

Verder nog even een tip die ik zelf pas recent opmerkte: in auto gear als je kort op de koppeling drukt (knop waarmee je wisselt naar low, high, auto, enz) dan pakt hij de juiste versnelling. Zo voorkom je dat je in AUTO even stil valt.

Waar ik vooral tekort aan heb ik geld. In de co-op raad ik af om iemand in zijn eigen wagen mee te laten rijden. Wil je stoppen (/saven) of disconnect iemand per ongeluk dan is zijn wagen terug in de garage en eventuele trailers verdwenen. Gevolg is dat ik dus voor iedereen wagens koop. Niet zo'n probleem alleen ik heb hierdoor wel altijd een tekort aan geld. Zo heb ik geld voor 2x een Tuz 420 Tatarin, maar niet voor 3 stuks.

[Voor 17% gewijzigd door sdk1985 op 21-10-2020 17:24]

• LordSinclair
sdk1985 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:22:
Waar ik vooral tekort aan heb ik geld. In de co-op raad ik af om iemand in zijn eigen wagen mee te laten rijden. Wil je stoppen (/saven) of disconnect iemand per ongeluk dan is zijn wagen terug in de garage en eventuele trailers verdwenen. Gevolg is dat ik dus voor iedereen wagens koop. Niet zo'n probleem alleen ik heb hierdoor wel altijd een tekort aan geld. Zo heb ik geld voor 2x een Tuz 420 Tatarin, maar niet voor 3 stuks.
Het hele coop gebeuren is inderdaad nodeloos ingewikkeld. Zeker als je zoals ik en een maat van mij af en toe een half uurtje/uurtje over hebt. Je begint steeds weer in de garage (en je ook in je eigen spel, want je moet de boel retainen). Vaak kost het dan meer tijd om naar de locatie toe te rijden dan dat je inderdaad tijd hebt om te spelen.

In Mudrunners was het multiplayer gedeelte gewoon een apart saved game waar je gewoon verder ging waar je de vorige sessie was gebleven.

Gisteren wat ik bezig met een missie en ik dacht wat rijdt het toch zwaar.

Bleek mijn oplegger ergens een trailer opgepikt te hebben en die zat er klem onder :+

Wat trouwens ook vaak meer oplevert dan de opdracht zelf is de trailer.. die kan je mooi weer verkopen :)

[Voor 3% gewijzigd door LordSinclair op 22-10-2020 11:49]

• sdk1985
@LordSinclair Yes dus zelf meerdere wagens buiten zetten dus, die blijven wel staan :). In het begin krijg je heel veel geld door trucks te redden (en daarna te verkopen), daarna inderdaad de trailers.

Even een blik in mijn garage:
Offroad trucks:
Tayga 6436 3x
Royal Bm17 2x
Azov 5319 2x

Heavy:
Dan 96320 2x
Azov 42-20
Caterpillar 745c
Azov 73210

Scouts:
Tuz 420 Tatarin 2x
International Loadstar 1700 3x
Yar 87 2x

Dat is genoeg om met meerdere spelers te spelen met genoeg marge om her en der een truck te laten staan.

• sdk1985
Ondertussen klaar voor deel 2 van The Star in The Sky

• LordSinclair
sdk1985 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:58:
@LordSinclair Yes dus zelf meerdere wagens buiten zetten dus, die blijven wel staan :). In het begin krijg je heel veel geld door trucks te redden (en daarna te verkopen), daarna inderdaad de trailers.

Even een blik in mijn garage:
Offroad trucks:
Tayga 6436 3x
Royal Bm17 2x
Azov 5319 2x

Heavy:
Dan 96320 2x
Azov 42-20
Caterpillar 745c
Azov 73210

Scouts:
Tuz 420 Tatarin 2x
International Loadstar 1700 3x
Yar 87 2x

Dat is genoeg om met meerdere spelers te spelen met genoeg marge om her en der een truck te laten staan.
Voor zoveel blik in mijn garage moet ik nog even sparen.. Ben nog niet super ver. Al heb ik wel het idee geld kwijt te zijn aan een mod die nu vermist is, ik krijg er nog wel elke keer bij opstarten een melding over of ik die mod wil verwijderen. Hoe vaak ik ook op "Ja" klik, die melding komt telkens weer. :X

Langzaam kom ik er ook wel.

Edit: De mod is terug, gelijk verkocht. Was toch 118.000 geldeenheden.

[Voor 3% gewijzigd door LordSinclair op 23-10-2020 17:12]

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:15
Ik heb sinds een week ook Snowrunner voor de PS4. Maar wat was het pittig voor een starter om maar iets gedaan te krijgen zeg! Ik moest mij echt er even in vastbijten om niet in elke modderpoel in Michigan vast te komen zitten omdat ik geen modderbanden kon kopen.

Uiteindelijk het "trucje" gedaan om wagens/trailers ter verkopen en te gaan voor de Azov 64131 waardoor ik iets meer grip (..) kreeg op de missies en ik spel meer kon waarderen ipv frustreren. Ben benieuwd wat de verdere uitbreidingen gaan brengen en of de mods ook gaan werken op de console.

Flickr PSN

• sdk1985
wheeler schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:57:
Ik heb sinds een week ook Snowrunner voor de PS4. Maar wat was het pittig voor een starter om maar iets gedaan te krijgen zeg! Ik moest mij echt er even in vastbijten om niet in elke modderpoel in Michigan vast te komen zitten omdat ik geen modderbanden kon kopen.

Uiteindelijk het "trucje" gedaan om wagens/trailers ter verkopen en te gaan voor de Azov 64131 waardoor ik iets meer grip (..) kreeg op de missies en ik spel meer kon waarderen ipv frustreren. Ben benieuwd wat de verdere uitbreidingen gaan brengen en of de mods ook gaan werken op de console.
De eerste keer dat ik 2 planken vanaf de sawmill moest vervoeren maakte ik de fout om de trailer te pakken waar al twee planken inzitten. Vervolgens was het winchen van boompje naar boompje :+ .

In het begin kun je offroad wat mij beterft beter wanneer mogelijk geen trailers gebruiken en de spullen direct op je wagen (laten) plaatsen.

• LordSinclair
Geld verdienen is 1, maar er zit een hele vervelende bug in het spel en dat is dat je trucks verdwijnen zonder dat je er ooit je geld voor weerziet. Ik heb al mijn kaarten en al mijn garages afgespeurd en er is geen spoor meer te vinden van deze trucks, gewoon verdwenen in het niets:
Western Star 6900 TwinSteer
Azov 64131 (ik had er 3 nu 2).
International Loadstar 1700
International Paystar 5070
TUZ 420 "Tatarin"
Alle trucks waren geupgrade met de beste spullen :/

Heel frustrerend, zo krijg je nooit een groot wagenpark. Verder zijn de meeste opdrachten wel leuk maar er zitten een aantal hele suffe bij.

• wheeler
LordSinclair schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 07:43:
Geld verdienen is 1, maar er zit een hele vervelende bug in het spel en dat is dat je trucks verdwijnen zonder dat je er ooit je geld voor weerziet.
ok, dit ligt dus niet aan mij als Snowrunner noob. Ik was al aan het vloeken nadat ik een scout was kwijtgeraakt. Dacht dat auto altijd in de stalling moest staan om niet kwijt te raken :F

[Voor 34% gewijzigd door wheeler op 10-11-2020 09:24]

Flickr PSN

• enverlin
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik speel op de PS4.
Sowieso is het overzicht waar je trucks zijn niet handig. Ik wissel nog wel eens van wereld en dan wil ik er een truck bij pakken. Vaak is het dan onduidelijk in welke garage van een andere wereld die truck staat. Vaak moet ik meedere garages openen.

Ook zou bij de map graag direct naar de garage van die map willen gaan. Nu moet ik eerst langs alle trailers en missies en dan pas de garaga. Ook frusterend.

Verder tof spel.
Gisteren de misse Fixer Upper afgesloten in Michigan, Smithville Dam.
Wat een :X missie. Die truck, een White Western Star 4964 staat op een onmogelijke plek.
Er zijn 2 relatief makkelijke routes om die truck naar de garage te krijgen, 1 route is via een om weg.
Maar die 4964 is best breed en zwaar en dus had ik nog de nodige moeite om dit ding boven te krijgen.
De missie gedaan in een Paystar 5070, wat een hele fijne truck is. Zeker voor Michigan en Alaska.

In Alaska rij ik best vaak met de Twinsteer 6900. Wat een tof ding, maar die draaicirkel... :'(

Trouwens a.s. maandag 2 nieuwe werelden! Whoop whoop! *O*

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:28
Ik wist helemaal niet dat er Snowrunner topic was :D
Tijdje geleden deze game al platinum gespeeld en nog niet verwijderd omdat ik de dlc toch ook nog wel wil spelen. Echt een game waar ik heel veel plezier aan heb beleefd.
Ik probeerde het altijd leuk te houden door niet gelijk een overpowered Azov te kopen maar meer met 'locale' trucks te doen. Zo heb ik in Amerika alleen maar Amerikaans spul gebruikt en in Rusland alleen maar Russisch spul. Daarnaast ook flink gevarieerd met trucks en trailers.
En natuurlijk elke map netjes schoongemaakt als ik er klaar was (lees: álle trucks en trailers netjes opgeruimd).

Wat ik wel ontzettend jammer vond waren de vreemde bugs (cargo die door de laadbak heen viel) en het feit dat je game crashte als je wilde co-oppen.

Eén missie de me bij bleef was deze:

Wat een fantastische trip!
Sowieso vond ik het slepen met die uit de kluiten gewassen trailers erg tof.

[Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 13-11-2020 14:06]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• sdk1985
LordSinclair schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 07:43:
Geld verdienen is 1, maar er zit een hele vervelende bug in het spel en dat is dat je trucks verdwijnen zonder dat je er ooit je geld voor weerziet. Ik heb al mijn kaarten en al mijn garages afgespeurd en er is geen spoor meer te vinden van deze trucks, gewoon verdwenen in het niets:
Western Star 6900 TwinSteer
Azov 64131 (ik had er 3 nu 2).
International Loadstar 1700
International Paystar 5070
TUZ 420 "Tatarin"
Alle trucks waren geupgrade met de beste spullen :/

Heel frustrerend, zo krijg je nooit een groot wagenpark. Verder zijn de meeste opdrachten wel leuk maar er zitten een aantal hele suffe bij.
Ik dacht in het begin ook een paar keer dat ik een truck kwijt was. Ben je al bekend met het truck overzicht? Zit bij je player profile (arrow down op xbox controller afaik).

• sdk1985
dvdkiwi schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:52:
Ik wist helemaal niet dat er Snowrunner topic was :D
Tijdje geleden deze game al platinum gespeeld en nog niet verwijderd omdat ik de dlc toch ook nog wel wil spelen. Echt een game waar ik heel veel plezier aan heb beleefd.
Ik probeerde het altijd leuk te houden door niet gelijk een overpowered Azov te kopen maar meer met 'locale' trucks te doen. Zo heb ik in Amerika alleen maar Amerikaans spul gebruikt en in Rusland alleen maar Russisch spul. Daarnaast ook flink gevarieerd met trucks en trailers.
En natuurlijk elke map netjes schoongemaakt als ik er klaar was (lees: álle trucks en trailers netjes opgeruimd).

Wat ik wel ontzettend jammer vond waren de vreemde bugs (cargo die door de laadbak heen viel) en het feit dat je game crashte als je wilde co-oppen.

Eén missie de me bij bleef was deze:
[YouTube: SnowRunner | Out With The Old | Construction Rig semi-trailer]
Wat een fantastische trip!
Sowieso vond ik het slepen met die uit de kluiten gewassen trailers erg tof.
De bekende Azov heb ik zelf weinig mee. Ik vind hem te traag voor michigan. Liever zo'n Royal BM17 of een Tayga die met upgrades de 100 Kmh aantikken. Dat houdt het spannend op de bestrate delen. Voor je het weet rijd je een wiel eraf tegen een vangrail :+ .

• LordSinclair
sdk1985 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:40:
[...]

Ik dacht in het begin ook een paar keer dat ik een truck kwijt was. Ben je al bekend met het truck overzicht? Zit bij je player profile (arrow down op xbox controller afaik).
Dat is F4 op de pc zie ik. Nee daar staan ze helaas ook niet meer. Mijn tactiek is nu alles verkopen wat ik op dat moment niet gebruik en weer terug kopen als ik het nodig heb.

De Azov in soms wel erg traag ja, misschien ook maar eens zo'n snelle truck proberen.

• sdk1985

• LordSinclair
Dat verklaard de update van van de week van 5GB. Ook in de gameplay is een en ander veranderd in het ladingbeheer. Ik hoop dat ze ook de bug van verdwijnende voertuigen hebben opgelost.

Ik ben nu in de Alaska regio's bezig, de sneeuw ziet er prachtig uit, maar het is mij net iets te veel asfalt allemaal. Ook heb ik nog weinig echte ijswegen gezien.

• sdk1985
LordSinclair schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:54:
Dat verklaard de update van van de week van 5GB. Ook in de gameplay is een en ander veranderd in het ladingbeheer. Ik hoop dat ze ook de bug van verdwijnende voertuigen hebben opgelost.

Ik ben nu in de Alaska regio's bezig, de sneeuw ziet er prachtig uit, maar het is mij net iets te veel asfalt allemaal. Ook heb ik nog weinig echte ijswegen gezien.
Ik heb lake kovd effectief voor Alaska gedaan, veel leuker.

• enverlin
  • Niet online
ja super tof is nu dat je auto's als lading kan meenemen (kon al natuurlijk) maar dat je ze nu ook kan vast zetten :)
Geen zorgen meer dat je hummer bij de eerste hobbel van de truck vliegt!

Ik heb gisteren een paar rondjes met de KRM gereden. Tof ding, maar ook niet heilig. Vooral de kleine brandstof tank (150L) en beperkte draai cirkel maken het niet de ultieme allrounder.
Een BM17 met een trailer ofzo is net zo handig. Wel heeft de KRM de mogelijkheid tot mudtires.

[Voor 29% gewijzigd door enverlin op 19-11-2020 11:41]

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:22

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Dat is inderdaad wel handig om naar maps te gaan waar geen garage is.

Ik heb het spel een paar weken geleden ontdekt op de Xbox. (Met controller)
Wat ik nu sinds de update pad ontdekte is dat je de invoerinstellingen ook met controller op steering wheel kunt zetten, zodat je een wat directere input hebt. Dat kon voorheen waarschijnlijk ook wel, maar nu is de verklarende tekst erbij wat duidelijker.

Alleen wat ik soms lastig vind is het overpakken van de winch. Stel dat je wat schuin hangt, en je wordt door de winch recht gehouden. Maar om verder te gaan zou je eigenlijk wat moeten vieren. Dát kan dus niet. Nee, je moet helemaal los maken en dan ergens anders opnieuw aanhaken. Als je dan al te schuin staat, val je alsnog om. Als je de winch wat kan laten vieren, zou ook regelmatig een nuttige toevoeging zijn.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-06 10:44
Ik zie dat Snowrunner nu in de Black Friday aanbieding is in de PS Store. Inclusief season pass nog net geen 50 euro. Het spel staat al langer op m'n netvlies, misschien toch maar eens aanschaffen dan.

PSN ID: MrMichel_75

• Superkiwi
@MisterMichel gewoon doen :)
Er gaan zo ontzettend veel uren inzitten dat de prijs per uur een lachertje is.

• mertun
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-05 08:11
mee eens, erg leuk spel om lange avonden aan te zitten, zijn geld zekers meer dan waard !

Das nie neijt

• Mrkoekie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:53
MisterMichel schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:02:
Ik zie dat Snowrunner nu in de Black Friday aanbieding is in de PS Store. Inclusief season pass nog net geen 50 euro. Het spel staat al langer op m'n netvlies, misschien toch maar eens aanschaffen dan.
heb 'm net aangeschaft op aanraden van een collega.. in de psstore 29,99 (zonder season pass trouwens)

[Voor 3% gewijzigd door Mrkoekie op 20-11-2020 16:31]

PH-MRK request startup

• MisterMichel
Mrkoekie schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:29:
[...]

heb 'm net aangeschaft op aanraden van een collega.. in de psstore 29,99 (zonder season pass trouwens)
Mooie prijs. De versie die ik noemde had inderdaad de season pass erbij. Daar lijken me juist een paar leuke toevoegingen in te zitten. Mja, de versie zonder season pass is al uitgebreid genoeg en met meer dan 100 uren speelplezier misschien al voldoende...

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Weet er iemand hoe ik die vervelende toet combinaties weg krijg op de pc?
Er staan steeds symbolen in beeld die volgens mij voor een playstation gebruikt worden.

[Voor 83% gewijzigd door 0108daniel op 21-11-2020 16:30]

• sdk1985
0108daniel schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 15:40:
Weet er iemand hoe ik die vervelende toet combinaties weg krijg op de pc?
Er staan steeds symbolen in beeld die volgens mij voor een playstation gebruikt worden.
Controller die per ongeluk inputs stuurt aangesloten?

• Mrkoekie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:53
MisterMichel schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:52:
[...]

Mooie prijs. De versie die ik noemde had inderdaad de season pass erbij. Daar lijken me juist een paar leuke toevoegingen in te zitten. Mja, de versie zonder season pass is al uitgebreid genoeg en met meer dan 100 uren speelplezier misschien al voldoende...
nou precies dat. leuk hoor dit toevoegingen, maar eerst maar eens kijken of ik hier niet al genoeg aan heb.

m'n eerste paar uur er in zitten en moet nog erg wennen aan de besturing (ps4). Verder ziet het er wel allemaal erg gaaf uit hoor! Lekker slowgame spel!

PH-MRK request startup

• Superkiwi
Mrkoekie schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:57:
[...]
m'n eerste paar uur er in zitten en moet nog erg wennen aan de besturing (ps4).
Daar ben ik na ruim 100 uur nog steeds niet aan gewend. In tegenstelling tot andere rij-games moet je hier zélf je stuur rechtzetten, het knuppeltje loslaten is niet voldoende.

Als ik met een behoorlijke snelheid rij gaat het negen van de tien keer nog steeds (bijna) verkeerd :P

• 0108daniel
  • Niet online
sdk1985 schreef op zondag 22 november 2020 @ 04:18:
[...]

Controller die per ongeluk inputs stuurt aangesloten?
Als ik geen input selecteer werkt mijn stuur niet.
Op Youtube kom ik veel filmpjes tegen van mensen met hetzelfde probleem.
Zou het 1 van de welbekende bugs van het spel kunnen zijn?

• sdk1985
0108daniel schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:20:
[...]

Als ik geen input selecteer werkt mijn stuur niet.
Op Youtube kom ik veel filmpjes tegen van mensen met hetzelfde probleem.
Zou het 1 van de welbekende bugs van het spel kunnen zijn?
Ah je hebt een stuur. Ik heb wel een stuur maar nooit de behoefte gehad hier snowrunner mee te spelen. Ik speel op de PC eigenlijk altijd met de xbox one controller. Als ik het toetsenbord aanraak dan wisselt hij naadloos naar toetsenbord input met de bijbehorende key prompts. Het laatste device dat een input stuurt bepaalt de key prompts.

Wat ik wel weet is dat je bij sturen van bijvoorbeeld thrustmaster twee varianten hebt; een Xbox en een playstation variant. Als je in f1 2019 bijvoorbeeld de playstation variant aansluit dan krijg je daar de bekende driehoekjes te zien. Is dat wellicht wat je beschrijft?

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

dvdkiwi schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:02:
[...]

Daar ben ik na ruim 100 uur nog steeds niet aan gewend. In tegenstelling tot andere rij-games moet je hier zélf je stuur rechtzetten, het knuppeltje loslaten is niet voldoende.

Als ik met een behoorlijke snelheid rij gaat het negen van de tien keer nog steeds (bijna) verkeerd :P
Dan lag het toch niet aan mij en is het écht sinds de update veranderd.
Zet je input op steering wheel in plaats van controller en je stuur draait vanzelf terug naar het midden als je de stick los laat. Let wel op dat je nog steeds vrij traag stuurt, maar het is nu wel een stuk natuurlijker.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• 0108daniel
  • Niet online
sdk1985 schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:32:
[...]

Wat ik wel weet is dat je bij sturen van bijvoorbeeld thrustmaster twee varianten hebt; een Xbox en een playstation variant. Als je in f1 2019 bijvoorbeeld de playstation variant aansluit dan krijg je daar de bekende driehoekjes te zien. Is dat wellicht wat je beschrijft?
Klopt inderdaad, ik zie ook driehoekjes en vierkantjes.
Dit terwijl ik op de PC speel en niet op een console met een controller.
Vreemd dat de game denkt dat ik op een console speel.
Bij F1 was dat inderdaad ook, dat spel heb ik daarna ook links laten liggen mede door de vervelende knoppen die niet passen bij de PC.

• sdk1985
0108daniel schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:24:
[...]

Klopt inderdaad, ik zie ook driehoekjes en vierkantjes.
Dit terwijl ik op de PC speel en niet op een console met een controller.
Vreemd dat de game denkt dat ik op een console speel.
Bij F1 was dat inderdaad ook, dat spel heb ik daarna ook links laten liggen mede door de vervelende knoppen die niet passen bij de PC.
Klinkt in dat geval meer als een 'feature' dan een bug. De knoppen staan in dat geval ook op je stuur vermeld dus die corresponderen dan gewoon. Als je probeert met keyboard te spelen en je ziet alsnog steeds die knoppen dan staat je wiel inputs te geven, even afkoppelen of het stuur recht zetten.

• 0108daniel
  • Niet online
sdk1985 schreef op maandag 23 november 2020 @ 00:23:
[...]

Klinkt in dat geval meer als een 'feature' dan een bug. De knoppen staan in dat geval ook op je stuur vermeld dus die corresponderen dan gewoon. Als je probeert met keyboard te spelen en je ziet alsnog steeds die knoppen dan staat je wiel inputs te geven, even afkoppelen of het stuur recht zetten.
Ik heb een Logitech G27 stuur, daar staan die knoppen niet op het stuur.

• sdk1985
0108daniel schreef op maandag 23 november 2020 @ 00:25:
[...]

Ik heb een Logitech G27 stuur, daar staan die knoppen niet op het stuur.
Ah bij de
G29 wel, misschien zijn ze daar mee in de war 8)7 .

• sdk1985
Lekker bezig in Canada:

Wel even wennen dat alle resources nu schaars zijn. Een warehouse heeft bijvoorbeeld 2 hout en daarna is het op. Ook kun je items craften bij bepaalde gebouwen.

Recepten:
spoiler:
2 metal roll = 1 metal beam
1 cabin = 2 hout + 1 cargo container
1 concrete block= 1 cement
1 concrete slab = 2 cement

[Voor 127% gewijzigd door sdk1985 op 23-11-2020 02:39]

• 0108daniel
  • Niet online
sdk1985 schreef op maandag 23 november 2020 @ 00:29:
[...]

Ah bij de
G29 wel, misschien zijn ze daar mee in de war 8)7 .
Dat zou wel heel slecht zijn... haha

• MisterMichel
Nou, ik ben overstag gegaan en heb SnowRunner met season pass gekocht. Afgelopen weekend al enkele uurtjes mee kunnen spelen. Controls zijn even wennen en dan bedoel ik niet het rijden maar het gebruik van de winch bijvoorbeeld. Het duurde even voor ik doorhad hoe ik bepaalde punten kon aanwijzen waar de winch aan vast gemaakt moest worden. Uiteindelijk gelukt en weer verder.
Een paar upgrades gekocht voor een paar trucks die het rijden een stuk makkelijker maken zoals een hogere ophanging of een snorkel. Maar ik merk wel dat het geld dan wel vrij vlug opraakt.

Na de eerste uurtjes moet ik zeggen dat ik hier waarschijnlijk heel veel plezier uit ga halen. De voldoening dat je uiteindelijk van het modderige pad toch bij de plaats van bestemming bent gekomen is wel erg leuk :)

M'n PS4Pro maakt trouwens wel een gigantische herrie op sommige stukken. De ventilatoren gaan erg hard soms.

• Superkiwi
Veel plezier MeneerMichel!
Het is een vrij zware game ja, de Pro heeft het behoorlijk zwaar. Ik denk dat het voornamelijk de physics zijn die ontzettend veel kracht kosten.

• sdk1985
Er is nu ook een extra lange trailer met 8 slots:

• LordSinclair
sdk1985 schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:44:
Er is nu ook een extra lange trailer met 8 slots:

[Afbeelding]
Daar kwam ik gisteren ook achter, net bij de laatste opdracht in Alaska. Was wel handig bij die mega opdrachten. Nu nog wat tasks doen en is dan is de standaard uitvoering van het spel uitgespeeld.

De naam Snowrunners snap ik nog niet echt. Je hebt twee modder regio's en 1x de Alaska regio waar je 90% van de tijd over een perfecte asfalt weg rijdt. Nu wachten op een goede aanbieding voor de extra levels.

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik had inderdaad ook meer sneeuw verwacht. Maar ik heb nooit Mudrunner of zo gespeeld, dus ik vind het alsnog prachtig. Ik kan me voorstellen dat iemand die wel al Mudrunner heeft gespeeld, dat dit overkomt als meer van hetzelfde.

• LordSinclair
DrivinUCrazy schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 08:08:
Ik had inderdaad ook meer sneeuw verwacht. Maar ik heb nooit Mudrunner of zo gespeeld, dus ik vind het alsnog prachtig. Ik kan me voorstellen dat iemand die wel al Mudrunner heeft gespeeld, dat dit overkomt als meer van hetzelfde.
Het is wel anders dan Mudrunners, de type opdrachten zijn heel anders en de regio's zijn een stuk groter. Wel rijdt alles een stuk beter door met de juiste trucks.

Mudrunners was veel meer aanmodderen en had een losstaande multiplayer mode. Hier gaat het juist sneller als je gaat multiplayeren omdat je opdrachten met meerdere doet en daardoor dus sneller voorbij zijn.

• sdk1985
De eerste uitbreiding is volledig in de sneeuw; Lake Kovd en Imandra. In tegenstelling tot in alaska zijn er weinig (nuttige) wegen en er wordt ook weinig cargo verplaatst. Het is veel verkennen en redden.

[Video: https://www.twitch.tv/videos/683302381]
[Video: https://www.twitch.tv/videos/683304053]

Imandra is wel even een dingetje dat is écht even een niveautje hoger. Je hebt daar ijswegen zo stijl dat je zonder kettingen niet omhoog komt. Ook zijn er een soort sneeuwbakken met diepe sneeuw waar je nauwelijks vooruit komt.

De tweede uitbreiding is in Canada en dat is eigenlijk een rivierlandschap met veel wegen die onder zijn gelopen, bruggen, modder en in de bergen sneeuw. In deze map(s) krijg je te maken met gigantische orders en crafting. Zo moet ik naar de goldmine 10 bricks, 10 metal rolls, 6 fuel en 4 concrete slabs brengen. Levert wel 49K op :). Ook is overal onbeperkt kunnen inladen verleden tijd. Vaak zijn er maar 2 van elk cargo type per locatie te bemachtigen.

• enverlin
  • Niet online
Ik rij sinds kort rond in Taymyr, Rusland.
Aardig wat offroad, maar nog wel harde wegen. Maar op een aantal plekken echt diepe modder.
Mudtires zijn wel echt een must als je dwars door de map gaat.

Ook al wat opdrachten gedaan met de Tayga, lekkere truck.
Maar ook de Azov 64131 gekocht. Wat een heerlijk ding. Oersterk maar erg traag. Maar dat past wel bij game.

• wheeler
Ik rij tot nu toe alles met de Azov 64131 en is inderdaad erg traag. Maar alle zijstapjes die ik doe met andere trucks eindigt steeds weer in tranen...

Ben level 9 en heb alleen in Taymyr gereden om de Tuz 420 "Tatarin" op te halen in de derde kaart. Ga eerst sowieso Michigan en Alaska volledig doorspelen voor ik verder daar ga.

Flickr PSN

• LordSinclair
wheeler schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:43:
Ik rij tot nu toe alles met de Azov 64131 en is inderdaad erg traag. Maar alle zijstapjes die ik doe met andere trucks eindigt steeds weer in tranen...
Mijn favoriete werkpaard. Langzaam, gestaagd, betrouwbaar, stabiel en een grote tank met een laag verbruik. De eerste modderpoel/sneeuwberg waar die niet doorheen komt moet ik nog tegen komen. Het liefst i.c.m. met een oplegger met 5 posities. Hij heeft twee nadelen, met hijskraan kan die geen grote tank oplegger koppelen en het is geen snelheidswonder.

• sdk1985
enverlin schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:37:
Ik rij sinds kort rond in Taymyr, Rusland.
Aardig wat offroad, maar nog wel harde wegen. Maar op een aantal plekken echt diepe modder.
Mudtires zijn wel echt een must als je dwars door de map gaat.

Ook al wat opdrachten gedaan met de Tayga, lekkere truck.
Maar ook de Azov 64131 gekocht. Wat een heerlijk ding. Oersterk maar erg traag. Maar dat past wel bij game.
Ik heb zelf geen Azov6431 meer. Ik vond hem te traag voor Michigan en hij mist raised suspension waardoor het nog weleens lastig wordt in de wat diepere modder. Links van het midden van taymyr zit een stuk water met een grote rots in het midden, dat overleefde mijn Azov niet. Ik vermoed dat de Azov populair heeft omdat hij een goed koppel heeft en difflock op always on staat. Het mooie aan de game is dat er niet persé één beste truck is. Op elke truck is wel iets aan te merken. Scheelt ook of je graag trailers gebruikt of niet (ik niet, dan moet je ook altijd weer terug naar de store ipv recover).

Royal BM17: Mijn favoriet voor Michigan. De snelste truck van de game en daarmee ideaal voor het lichte werk. Is daarnaast krachtig genoeg voor de zwaarste regionen van de game inclusief Imandra. Kan een kraan+flatbed maar is daarmee erg instabiel. Zeker met raised suspension is er wel een hoog risico op omvallen.

Tayga 6436: Perfecte allround truck, zeker met upgrades. Zijn tank is groot genoeg om de hele map te bereiken en hij is bijna net zo snel als de Royal Bm17. Nadeel van de Tayga is dat hij met heavy trailers + modder eigenlijk niet meer vooruit komt. Dit mijn werkpaard geworden in Lake Kovd/Imandra. Prima uit te rusten met Van Body (repairs) en Fuel tank. Is met raised suspension alsnog stabiel (genoeg). Kan geen crane+flatbed tegelijk.

Azov 5319 is snel, extreem stabiel en kan worden uitgerust met zowel een kraan als flatbed tegelijk. Om deze truck om te laten vallen moet je écht iets raars doen. Ideale support truck in combinatie met bijvoorbeeld een fuel trailer. Dat lost namelijk meteen zijn grootste probleem op; 150 liter tank. In Alaska En Taymyr heb ik deze truck veel gebruikt.

DAN 96320 (heavy). Deze wagen is bere sterk en kan goed met de zwaarste ladingen overweg. Hij is daarnaast extreem zuinig. Je kunt in drowned lands de map uitrijden en dan heb je pas 20-25 liter brandstof van de 350 liter verbruikt. In tegenstelling tot de Taygo kan deze truck prima met heavy trailers overweg. Het enige nadeel van deze truck is de afstand tussen de voorwielen en de achterwielen. Als daar een steen komt dan wil dat nog weleens je dag verpesten. Dat ik hem niet standaard gebruik komt omdat hij circa 30% trager is dan de Tayga/Bm17

Voor Canada ben ik momenteel de Kolob 74760 (71 inch banden) en Azov 73210 (meesturende achterwielen) aan het testen.

• sdk1985
Ondertussen wat problemen van bugs/glitches in Yukon. De nieuwe cabin loading zones lijken niet lekker te werken. Resultaat was dat de game steeds versprong van 0/2 naar 2/2 cabins en daardoor elke keer het menu reset. Wisselen van auto is dan erg lastig.

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 12:11
sdk1985 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 02:55:
Ondertussen wat problemen van bugs/glitches in Yukon. De nieuwe cabin loading zones lijken niet lekker te werken. Resultaat was dat de game steeds versprong van 0/2 naar 2/2 cabins en daardoor elke keer het menu reset. Wisselen van auto is dan erg lastig.
Cabins is een bekend probleem, die worden opgelost in de volgende patch. Er zijn namelijk ook opdrachten waar je 10 of zelf 15 cabins moet inleveren, probeer die maar eens in het gele vak te krijgen (lukt je niet, of je moet erg creatief zijn zoals op Reddit). Dit moet dus eigenlijk 2 en 3 zijn, factor 5 teveel.

• sdk1985
Als ze het te veel verlagen zou jammer zijn. Je hebt nu eindelijk een reden om die hele lange trailers te gebruiken. Had ter voorbereiding al een keer 8 hout richting de cabin construction site gesleept.

Heb ondertussen met de x8 trailer de Kolob (met active suspension), DAN en P12 getest. De Kolob kwam het beste uit de verf. Voor de x5 trailer prefereer ik de DAN.

• LordSinclair
De werking van de hijskraan is sinds de laatste update gewijzigd. Je moet nu zelf de kraan vastmaken aan de vracht. Echter in de missie Cousin Cleetus (Drummond Island, Michigan) ligt de vracht heel ver in de diepte. Daar kan je nu niet meer de kraan aan vastmaken want het ligt buiten bereik (en op spatie rammen werkt niet meer). Dus door de update zijn er oude missies die niet meer voltooid lijken te kunnen worden.

• MisterMichel
Gisteravond een uur of zo bezig geweest om met een truck naar een Warehouse te komen. Ik zit nog in het allereerste gebied. De eerste run met de truck ging prima. Toen had ik er een trailer met wat spul op zitten. Nu zonder trailer maar een flatbed op de truck gemonteerd. Zonder trailer lukte 't me dus helemaal niet. Zucht.
Ik wil eigenlijk 1 gebied helemaal schoon hebben voor ik naar een volgende gebied ga, maar de frustratie liep wel een beetje op.

Nou, toch maar even een Chevrolet gepakt - die ene waar je mee begint - met wat upgrades zodat ik lekker door modder kan ploegen en een beetje verhoogd.
Ben toen maar op weg gegaan naar de 2e map (nog steeds in Michigan). Leuk weer op zoek naar torentjes, garage en opdrachten. Uiteraard daar ook weer vast komen zitten of zelfs over de kop gerold.
Ga toch weer verder proberen en hopelijk leuke upgrades vinden zodat ik met de truck weer handiger door kan.
Pittig spelletje...

• sdk1985
MisterMichel schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:45:
Gisteravond een uur of zo bezig geweest om met een truck naar een Warehouse te komen. Ik zit nog in het allereerste gebied. De eerste run met de truck ging prima. Toen had ik er een trailer met wat spul op zitten. Nu zonder trailer maar een flatbed op de truck gemonteerd. Zonder trailer lukte 't me dus helemaal niet. Zucht.
Ik wil eigenlijk 1 gebied helemaal schoon hebben voor ik naar een volgende gebied ga, maar de frustratie liep wel een beetje op.

Nou, toch maar even een Chevrolet gepakt - die ene waar je mee begint - met wat upgrades zodat ik lekker door modder kan ploegen en een beetje verhoogd.
Ben toen maar op weg gegaan naar de 2e map (nog steeds in Michigan). Leuk weer op zoek naar torentjes, garage en opdrachten. Uiteraard daar ook weer vast komen zitten of zelfs over de kop gerold.
Ga toch weer verder proberen en hopelijk leuke upgrades vinden zodat ik met de truck weer handiger door kan.
Pittig spelletje...
Ah het warehouse rechts boven de garage is best pittig ja. Bij de eerste plassen met water kun je langs de palen winchen. Bij het tweede stuk met water kun je er omheen rijden. Vergis je ook niet in de zwaarte van de lading. Metal beams en concrete slabs zijn heel zwaar. Ik heb zelf dat specifieke warehouse zo veel mogelijk vermeden destijds. Veel onderdelen zijn op de map te vinden in de vorm van losse trailers en service spare parts kun je evt in smithville dam halen via een normale weg.

Qua scout zou ik even de international loadstar kopen. Qua truck heb je bij de garage een gratis fleetstar gekregen met inschakelbare AWD, die eerste GMC truck zou ik verkopen :).
LordSinclair schreef op maandag 30 november 2020 @ 08:58:
De werking van de hijskraan is sinds de laatste update gewijzigd. Je moet nu zelf de kraan vastmaken aan de vracht. Echter in de missie Cousin Cleetus (Drummond Island, Michigan) ligt de vracht heel ver in de diepte. Daar kan je nu niet meer de kraan aan vastmaken want het ligt buiten bereik (en op spatie rammen werkt niet meer). Dus door de update zijn er oude missies die niet meer voltooid lijken te kunnen worden.
Eerlijk gezegd heb ik niks gemerkt van aanpassingen aan de kranen, ik zie het ook niet bij de patch notes staan: https://spintires.fandom.com/wiki/SnowRunner/Patch_Notes

Dat de missie niet lekker wil kom ik wel tegen op reddit (7 maanden oud https://www.reddit.com/r/...drummond_island_michigan/ )

[Voor 29% gewijzigd door sdk1985 op 30-11-2020 14:56]

• Superkiwi
@MisterMichel klinkt herkenbaar ;)
Gewoon doorploegen, zolang de vrachtwagen nog vooruit beweegt zit er nog snelheid in. Ik had heel vaak het idee dat ik stilstond, tot ik de camera naar de zijkant draaide er zag dat ik toch nog enkele cm's per uur vooruit kwam :P

Laat je in elk geval niet verleiden om nu al naar Russische trucks te grijpen, die zijn veel te OP zo vroeg in de game en halen alle fun eruit imho.

• LordSinclair
sdk1985 schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:48:
Eerlijk gezegd heb ik niks gemerkt van aanpassingen aan de kranen, ik zie het ook niet bij de patch notes staan: https://spintires.fandom.com/wiki/SnowRunner/Patch_Notes

Dat de missie niet lekker wil kom ik wel tegen op reddit (7 maanden oud https://www.reddit.com/r/...drummond_island_michigan/ )

Zo was het op de PC voorheen, zoals het menu aangeeft op spatie drukken om de cargo te attachen en detachen.

Tegenwoordig moet je met je muis op het bolletje op de cargo klikken (net zo als bij een winch). Alleen omdat je zover van het krat in de diepte bent verschijnt daar het bolletje niet. :/

In mijn eigen missie maanden geleden ging het nog prima. Nu bij iemand anders via multiplayer wil het niet meer :/ Uiteraard er wel met een grote kraan heen gereden, want die kennis had ik nog.

• sdk1985
LordSinclair schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:05:
[...]

[YouTube: Snow Runner: Becoming a Crane Operator]
Zo was het op de PC voorheen, zoals het menu aangeeft op spatie drukken om de cargo te attachen en detachen.

Tegenwoordig moet je met je muis op het bolletje op de cargo klikken (net zo als bij een winch). Alleen omdat je zover van het krat in de diepte bent verschijnt daar het bolletje niet. :/

In mijn eigen missie maanden geleden ging het nog prima. Nu bij iemand anders via multiplayer wil het niet meer :/ Uiteraard er wel met een grote kraan heen gereden, want die kennis had ik nog.
Ah ik zie het in je video. Kan het me eerlijk gezegd niet herinneren. Ik speel met Xbox controller op de PC. Als er een bolletje verschijnt kun je aansluiten. Als er meerdere bolletjes zijn moet je wachten tot er een rondje om het bolletje komt.

Heeft ook wel een tijd geduurd voor ik iets met cranes ging doen. In Imandra heb ik de WW wrecks uit het water getakeld. Zou dat nu dan ook niet meer lukken?

[Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 30-11-2020 18:07]

• MisterMichel
sdk1985 schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:48:
[...]

Ah het warehouse rechts boven de garage is best pittig ja. Bij de eerste plassen met water kun je langs de palen winchen. Bij het tweede stuk met water kun je er omheen rijden. Vergis je ook niet in de zwaarte van de lading. Metal beams en concrete slabs zijn heel zwaar. Ik heb zelf dat specifieke warehouse zo veel mogelijk vermeden destijds. Veel onderdelen zijn op de map te vinden in de vorm van losse trailers en service spare parts kun je evt in smithville dam halen via een normale weg.

Qua scout zou ik even de international loadstar kopen. Qua truck heb je bij de garage een gratis fleetstar gekregen met inschakelbare AWD, die eerste GMC truck zou ik verkopen :).
Ja, ik merk nu inderdaad dat het halen van spul bij Smitville Dam een goeie optie is. Gisteravond daar lekker bezig geweest met ontdekken van Watchtowers en op zoek naar upgrades.
De Fleetstar gebruik ik inderdaad erg veel. Die bevalt me nu prima. Helaas heeft die nog geen hoge ophanging zodat ik erg moet uitkijken voor grotere stenen. (Upgrade nog niet gevonden.)
Als scout gebruik ik die Chevrolet en bevalt me eigenlijk wel prima. Paar goede upgrades en hij doet 't prima. Het kopen van auto's zie ik nog niet vlug gebeuren omdat ik m'n geld wil opsparen voor de upgrades voor de Fleetstar en Chevrolet.
dvdkiwi schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:58:
@MisterMichel klinkt herkenbaar ;)
Gewoon doorploegen, zolang de vrachtwagen nog vooruit beweegt zit er nog snelheid in. Ik had heel vaak het idee dat ik stilstond, tot ik de camera naar de zijkant draaide er zag dat ik toch nog enkele cm's per uur vooruit kwam :P

Laat je in elk geval niet verleiden om nu al naar Russische trucks te grijpen, die zijn veel te OP zo vroeg in de game en halen alle fun eruit imho.
Rusland ben ik nog niet ingedoken. Lijkt me ook niet zo leuk om die goede wagens te hebben in een startgebied.

Gisteravond al lekker bezig geweest in Smitville Dam waardoor er toch voortgang is. Later keer ik weer terug naar BlackRiver om de volgende taakjes op te pakken.

• sdk1985
@MisterMichel

De raised suspension is in de eerste map te vinden (en ook een andere motor). Succes :P .

• wheeler
Slow and steady heb ik inmiddels 90% van Michigan gedaan. Met de Azov 64131, Western Star 6900 TwinSteer (gevonden), TUZ 420 "Tatarin" (gevonden) en Pacific P16 (ook gevonden) ga ik er aardig doorheen. Ik ben gelukkig geen trucks meer kwijt geraakt door bug, behalve dat ik bij tunnels wel problemen heb gehad met gesleept materieel.

Loop nu vast op King of the Hill waar de meeste scouts te groot zijn of omrollen. Vanavond ga ik de Hummer hiervoor proberen.

Flickr PSN

• sdk1985
LordSinclair schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:05:

Ondertussen de missie gedaan. De truuk is dat je via het water moet rijden, dat is net ondiep genoeg voor een grote truck met wedge cap upgrades. Vermoedelijk is die missie zo ook ooit ontworpen :X .

• enverlin
  • Niet online

Vanaf 16 december is het mogelijk om mods te installeren op de PS4 en Xbox!
Super tof.

Kijk er al naar uit om dit soort trucks te proberen:
https://snowrunner.mod.io/man-truck-tgs-480-8x8

Bron:
https://forums.focus-home...nsole-mods-have-arrived/2

Dit is toch wel ontzettend vet *O*

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik moet toegeven, ik had nooit verwacht dat dit werkelijkheid zou worden.

Daarnaast nog wat andere kleine upgrades en fixjes, zoals deze:
Fixed a bug where players were unable to focus the camera on an objective and could not view what the mission objectives are without activating them

Hier heb ik me de laatste tijd een paar keer aan gestoord, maar ik dacht dat ik iets verkeerd deed. Vanaf nu dus sowieso opgelost. :)

• sdk1985
Ik durf de game eigenlijk nog niet te starten: https://forums.focus-home...-salmon-peak-after-update

• Postman
Sterker nog: de bug met de cabins in nog steeds niet opgelost. Dus niet alleen maken ze de boel kapot, iets wat er voor zorgt dat je gewoon weg niet verder kunt in de verhaallijn wordt niet gerepareerd.

Begin nu een beetje die negatieve verhalen over Focus Home te begrijpen...

• wheeler
sdk1985 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 21:58:
[...]

Ondertussen de missie gedaan. De truuk is dat je via het water moet rijden, dat is net ondiep genoeg voor een grote truck met wedge cap upgrades. Vermoedelijk is die missie zo ook ooit ontworpen :X .

[Afbeelding]
het kan met een kleine kraan echt nog net. Vrachtwagen redelijk over de rand en dan kraan helemaal langs cabine laten zakken. In de juiste hoek kan je de lading dan net grijpen...
Postman schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 23:12:
[...]
Begin nu een beetje die negatieve verhalen over Focus Home te begrijpen...
Elke patch is gewoon een megaklus voor relatief klein team.. Leuk dat ze mods wilden op console maar daardoor zijn er weer tal van andere problemen omhoog gekomen waardoor ze de focus (..) verliezen. Had liever gehad dat ze de game wat kleiner hadden gelaten en de gameplay hadden uitgediept.

Flickr PSN

• Postman
wheeler schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:01:

Elke patch is gewoon een megaklus voor relatief klein team.. Leuk dat ze mods wilden op console maar daardoor zijn er weer tal van andere problemen omhoog gekomen waardoor ze de focus (..) verliezen. Had liever gehad dat ze de game wat kleiner hadden gelaten en de gameplay hadden uitgediept.
Snap die uitgever ook niet helemaal. Heb zo ook een early access game van hun gekocht, maar lijkt dat er weinig progressie zit in het oplossen van 'echte' problemen, alleen wel continue nieuwe features uitbrengen waar niemand op zit te wachten.

Heb voorlopig SnowRunner even aan de kant gezet, wacht wel af tot ze weer een stabiele versie hebben.

• sdk1985
Patch Notes
General:

Mods are now available on consoles
Added alternative controls scheme for CAT TH357 forklift that allows fork manipulation while driving
Fixed a bug where the player was able to complete cabin delivery just by hovering the cabin over the unloading zone
Fixed a bug where the icon of the disassembling building did not appear on the minimap if another player opened it in a coop session
Fixed a bug where in coop session guests got disconnected when someone drives near disassembling building at levels of Yukon region
Fixed incorrect number of cabins that players need to deliver to complete contracts in the Yukon region
Maps:

Removed second unloading zone in the Power Line Maintenance objective in Yukon region
Various bug fixes and improvements for Yukon maps
Vehicles:

Fixed a bug where some arrows on the dashboard of the 'KRS 58 "Bandit"' truck passed through dashboard texture while driving
Fixed a bug where mirrors of the 'KRS 58 "Bandit"' truck were visibly reeling in the cockpit camera mode while driving
Articulated trucks (CAT 745C and Azov 4220 Antarctic) steering force was slightly buffed
Improved engine sound loop for Cat Th357
UI:

Fixed a bug where materials were not completely displayed in the player profile for the Order Master Supreme
Added info pop up for Storage zones on a minimap
Fixed a bug where players were unable to focus the camera on an objective and could not view what the mission objectives are without activating them
Fixed a bug where players were unable to move added destination point on the map
Haha dus het is de schuld van de console gamers :Y) . Ik denk dat ik persoonlijk Saber hier op aan kijk. Ik snap niet dat wanneer je een PTS (public test server) systeem hebt, dat je dan niet daar eerst die patch 11 op gaat proberen (!). Alhoewel Focus Home natuurlijk dat ook een beetje zou moeten managen. Verder is het jammer dat de game via epic loopt. Op steam heb je vaak zelf controle over welke versie je speelt.

[Voor 4% gewijzigd door sdk1985 op 17-12-2020 13:10]

• Barth89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-06 08:14
Lees ik ergens overheen? Jazeker!

Ik heb een Coupon van Epic gekregen voor 10 euro. En die is geldig voor spellen boven de 15 euro.
En nu wil ik de Snowrunner Seasonpass kopen voor 19.99 euro en dan de couponcode inzetten maar krijg 'No eligible coupons' als bericht bij payment method menu.... :
(

edit: This coupon cannot be used on pre-purchases or any non-game purchase such as add-ons (like DLC or season passes) or in-game purchases (such as in-game currency, like V-Bucks in Fortnite, or upgrades like Save the World mode).

Helaas Pindakaas.

[Voor 32% gewijzigd door Barth89 op 23-12-2020 10:49]

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 16:55
Nu sinds de laatste patch, blijft de friends list hangen met een laad icoon. Ik kan dus niet meer coop joinen bij vrienden, iemand anders hier ook last van? Er jammer, want coop maakt deze game echt leuk!

waarom?

• MisterMichel
Snowrunner Phase 3 Update New Vehicles, Maps, Features, etc | Snowrunner Patch 12.0

Ziet er uit als leuke nieuwe extra's. Ben nog steeds bezig met het basis spel, dus nog niet eens begonnen aan Phase 2. Wel leuk voor in de toekomst :)

• sdk1985
Highfeed schreef op woensdag 30 december 2020 @ 10:10:
Nu sinds de laatste patch, blijft de friends list hangen met een laad icoon. Ik kan dus niet meer coop joinen bij vrienden, iemand anders hier ook last van? Er jammer, want coop maakt deze game echt leuk!
Blijkbaar sinds 18 december (!) al een probleem https://twitter.com/PlayS...tatus/1343965006115823618 Heb er zelf ook last van.

• wheeler
Alweer een grote update voor de boeg... terwijl ik denk dat developers nu eerst beter de grote fouten in engine kan gaan oplossen in plaats van nieuwe features verzinnen :X

Het verzamelen van boomstammen past echt goed bij dit spel maar had oorspronkelijk in de basis game moeten zitten. Je hebt immers ook loggingstations en zagerijen dus was in combinatie met craften wel een van de game-mechanics geweest. Net alsof ze het nog niet af hadden en nu in de DLC proppen.

Ik ben nu zelf halverwege Alaska waarbij ik Michigan volledig heb afgerond op 100%. Moet wel zeggen dat het spel pas laat voor mij ging werken maar er nu erg lekker in zit waarbij ik iedere truck probeer en upgrade. Tweede wereld is met de sneeuw eigenlijk redelijk goed te doen in combinatie met sneeuwkettingen.

Flickr PSN

• LordSinclair
wheeler schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:01:
Alweer een grote update voor de boeg... terwijl ik denk dat developers nu eerst beter de grote fouten in engine kan gaan oplossen in plaats van nieuwe features verzinnen :X

Gelukkig weten ze zelf ook dat het buggy is zoals in het filmpje paar post hierboven wordt getoond. :X

• wheeler
Kwam nog iets interessants tegen op Youtube: blijkbaar wordt er stilletjes gewerkt aan een "hard" mode waarbij er veel meer economische aspecten in de game zitten. Werkt nu alleen nog via savegame edit. Denk aan prijs voor benzine of kosten voor terugkeer naar garage. Op zich waren dit prima punten die de base-game wat meer diepgang hadden gegeven naast het rijden en logistieke gedeelte.

Ik denk dat Snowrunner II uiteindelijk straks een best goede volledige game kan worden :P

Flickr PSN

• sdk1985
Ik zie liever de mogelijkheid om dat geld uit te geven aan het upgraden van de wegen. De game begint sterk met de brug en omgevallen stroom palen maar daarna verdwijnt het idee van de dynamische map vrijwel volledig uit de game.

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Het verdwijnt inderdaad niet volledig, maar als je weet dat het leven véél makkelijker wordt door eerst de versperringen op te lossen, dan doe je die simpelweg eerst.
Ze hadden net zo makkelijk er voor kunnen zorgen dat de oplossing van een wegversperring zich er áchter bevond, en dat je dat eerst moest zien te bereiken. Nu moet je hoogstens eens een keertje een omweggetje nemen, maar de volgende keer zorg je wel dat je het materiaal bij je hebt om die brug te repareren/rotsblokken op te ruimen.

Verder blijf ik het wel een gaaf spel vinden. :) Ik weet maar weinig spellen die zo ontspannend zijn en tegelijkertijd zo veel gameplay uren van me hebben gevraagd. Ik ben nog steeds met de basisgame bezig. Michigan vrijwel compleet, Rusland op de helft of zo (de 4e map nog bijna niet geweest en de grotere opdrachten ook nog niet), maar nu had ik eerst zin om de kou op te zoeken in Alaska.

• LordSinclair
sdk1985 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 15:16:
Ik zie liever de mogelijkheid om dat geld uit te geven aan het upgraden van de wegen. De game begint sterk met de brug en omgevallen stroom palen maar daarna verdwijnt het idee van de dynamische map vrijwel volledig uit de game.
Ik zal graag mijn geld uitgeven aan een bulldozer die stenen inderdaad permanent van de weg schuift _/-\o_

Verder vind ik het nog steeds een vermakelijk spel. Iets minder eentonig dan Mudrunners (en Spintires). En levels beginnen aardig het niveau van Mudrunner workshop maps (La Luna levels waren wel echt uitdagend rijden).

• Dappzor
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 04-06 20:28
Ik heb nu ondertussen alle wagens wel vrijgespeeld. Ik vind wel dat je veels te makkelijk geld verdiend in het spel. Ik hoefde al heel snel in het spel nergens meer voor te "sparen" om wat te kunnen kopen..

Ik hoop dat ze de controls van de Cat TH357 wel wat makkelijker maken, nu moet je steeds naar advanced toe om een manoeuvre te maken met de arm. Ik zou graag willen rijden + de arm kunnen bedienen. Ook een Log fork zou een fijne optie zijn :)

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 16:55
sdk1985 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 00:31:
[...]

Blijkbaar sinds 18 december (!) al een probleem https://twitter.com/PlayS...tatus/1343965006115823618 Heb er zelf ook last van.
Gister weer getest en Coop werkte weer zoals het was _/-\o_

waarom?

• LordSinclair
Dappzor schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 06:55:
Ik heb nu ondertussen alle wagens wel vrijgespeeld. Ik vind wel dat je veels te makkelijk geld verdiend in het spel. Ik hoefde al heel snel in het spel nergens meer voor te "sparen" om wat te kunnen kopen..
Wacht maar tot je door bugs trucks kwijt raakt, zal wel inflatie zijn, maar dan ben je blij dat je ze weer kan kopen. Voor mij is het doel ook vracht verplaatsen en niet perse sparen voor alles.
Ik hoop dat ze de controls van de Cat TH357 wel wat makkelijker maken, nu moet je steeds naar advanced toe om een manoeuvre te maken met de arm. Ik zou graag willen rijden + de arm kunnen bedienen. Ook een Log fork zou een fijne optie zijn :)
Op de pc kan dat door de ctrl toets erbij te bedienen.

• sdk1985
Dappzor schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 06:55:

Bij de co-op is het handig als de host voor iedereen de wagens koopt dus dan heb je snel een tekort aan geld.

• LordSinclair
sdk1985 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 21:58:
[...]

[Afbeelding]
De volgende uitdaging is Off the cliff in de Yukon. Auto prima recht beneden een afgrond moet gered worden. Denk je prima job voor een kraan. Maar helaas de kraan komt niet zo diep. Dus moet je met een ander voertuig eerst dat ding een end omhoog slepen voordat je hem er met de kraan uit kan tillen. :/

Verder is er vandaag weer een nieuwe 1.6GB update uitgekomen.
General
  • Fixed a bug where trucks that were placed on a Big Salmon Peak disappeared after an update. (Unfortunately it is not possible to restore lost vehicles, only prevent the issue from happening again)
  • Fixed a bug with different cabins counter in description and tracking section
Mods
  • Fixed an issue with negative balance resulting from players selling a specific
  • zaddon equipped on a specific truck mod. Any negative balance is switched to positive in this update
  • Fixed a bug where it was not possible to download a missing map mod in coop
  • Fixed a bug where once a mod was deleted from console mods, a "missing mod" warning message kept appearing on the game save loading screen
  • Fixed a bug where the "Failed to connect to mod.io" message popped up every couple of seconds when using a mod browser in offline mode
  • Disabled achievements for co-op sessions that have mods activated
  • Fixed a bug where players could be unsubscribed from a mod without approval
  • Fixed a bug where console mods which obtained the "not approved" status, remained subscribed and could not be deleted

[Voor 46% gewijzigd door LordSinclair op 18-01-2021 20:57]

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:28
LordSinclair schreef op maandag 18 januari 2021 @ 20:12:
De volgende uitdaging is Off the cliff in de Yukon. Auto prima recht beneden een afgrond moet gered worden. Denk je prima job voor een kraan. Maar helaas de kraan komt niet zo diep. Dus moet je met een ander voertuig eerst dat ding een end omhoog slepen voordat je hem er met de kraan uit kan tillen. :/

[...]
Ik heb eerst ook een kwartier met een kraan staan hannessen ja 8)7

Daarna met de Tatarin door de bomen op de helling links heen gedenderd en hem er zo maar uitgetrokken tot aan de "weg" >:)

• wheeler
Weer vele uurtjes in Snowrunner gedaan (hello avondklok) en inmiddels Michigan en Alaska op 100% voltooid. Ik mis nog wel een upgrade ergens maar ga nu eerst verder met Rusland om de vaart er een beetje in te houden...

Los van alles wat er gebeurt met nieuwe features rond de nieuwe fases, vind ik dat andere zaken uit de basisgame ook aandacht vragen.

- met je 20 tonner tegen de hekjes rijden die willekeurig op de weg staan, levert schade op in plaats van het te verpulveren.
- totale verwarring over hoog/laag zadel op trucks. De trailer geeft het meestal wel aan maar ik kan het niet terugzien in de interface als ik ergens in de binnenlanden op weg ben of het gaat passen.
- een missie vraagt om 2 houten planken om een complete aardverschuiving te fixen, dan merk je dat de missies (nog) niet alle spelelementen goed bevatten.
- gezien de foutgevoeligheid op consoles, ben ik nog niet met de mods bezig geweest.

Flickr PSN

• LordSinclair
wheeler schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:59:
- een missie vraagt om 2 houten planken om een complete aardverschuiving te fixen, dan merk je dat de missies (nog) niet alle spelelementen goed bevatten.
Wat je als vracht moet verplaatsen komt vaak totaal niet overeen wat je met de filmpjes ziet gebouwd worden :D

Hoe verder je in het spel komt hoe meer dat opvalt.. Net de ena laatste missie gedaan in de Yukon. Je moet een enorme trailer naar een fabriek brengen. Op die trailer ligt een kant en klaar product. Zodra je die hebt afgeleverd krijg je een filmpje waar allemaal losse elementen op de fabriek geplaatst worden.

• wheeler
Nu ik af en toe wat Snowrunner tips op Youtube opzoek, krijg ik de volgende en suggesties. Ook leuk om te zien en hopelijk ooit onderdeel van de game :D

[Voor 12% gewijzigd door wheeler op 26-01-2021 13:25]

Flickr PSN

• LordSinclair

Lekker aan het aanmodderen in een mod; Decayland. Dat is ook weer grenzen van het spel opzoeken.

• wheeler
en daar is Season 3! Ik speel nog steeds alleen de basegame (93% gedaan) en twijfel zo nu en dan wel om een seasonpass te kopen. Met name boomstammen slepen lijkt mij een leuke aanvulling 8)
New content:
[DLC] New region: Wisconsin with two maps: Black Badger Lake and Grainwoods River
[DLC] Truck: International Paystar 5600TS
[DLC] Truck: BOAR 54318
[DLC] Truck: Pacific P512 PF
[DLC] New skins for Step 310E, Voron Grad, and Royal BM-17
[Free] Two new trials
[Free] Logging contracts for both new and base game maps
[Free] Logging addons
[Free] Curtains and windshield stickers added as customization options
[Free] Additional customization elements for all trucks

General Additions:
Supported an adjustable low range for special gearboxes
Music sets on maps are now played in a random order
Added an ability to remove on-map trailers via the functions menu

General Fixes:
..

Flickr PSN

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee