Oxigeon schreef op zondag 7 maart 2021 @ 09:42:
Zit nu in tamyr wat unlocks te doen voor de Tayga. Je moet om in een nieuw deel van de map te komen wat earthquakes onderzoeken ofzo. Het westelijke punt is me toch een partijtje lastig te komen. Toch al verschillende pogingen gedaan maar wil maar niet lukken. Op een gegeven moment moet je door een moeras en zoals hierboven staan er alleen maar dode bomen. Nog een aantal keren proberen
Dat is die eerste met die seismic vibrator module? Taymyr kent zeker uitdagende missies. Ik zat gister toevallig in een latere waar ook die module voor nodig was,
spoiler:in Zimnegorsk helemaal links onderin op dat aparte eilandje moet je zien te komen en moet je door heel sterke stroming.
Met veel pijn en moeite daar gekomen met een Azov 5319 voort gesleept door een Kolob 74760, op de terug weg was de benzine tank blijkbaar zo leeg dat de Azov te licht was en door de stroming de zee op ging
spoiler:Bijkomende "ergernis", ik kwam er veel te laat achter dat een extra garage te unlocken was...
Wel een ergelijk minpunt gevonden tov Mudrunner, met die nieuwe boomstam missies kan je alleen maar medium logs op een trailer vervoeren (Cat 745 uitgezonderd). Niet realistisch en ook irritant dat je onnodig vaak moet rijden met een zware aanhanger en geen lading op de truck. Merk dat ik in Taymyr er ook geen zin meer in heb om ze op te pakken door de bijkomende uitdaging van die map. Daar hadden ze gewoon een frame add-on van moeten maken of uberhaupt het hele
Mudrunner idee moeten overnemen.
@
Nol_NL je kan denk ik makkelijker op YouTube voor een specifieke missie zoeken, moet er niet aan denken om dit trage spel bij een streamer te kijken.
Wat ik zelf doe is eerst alle wachttorens vrijspelen met een scout, dan heb je in ieder geval overzicht en heb je al een idee wat handige routes zijn en wat niet (veel modder en geen sterke truck, dan is omrijden een beter idee en vaak sneller ook in de praktijk). Investeer ook in een goede scout met een autowinch zodat je ook door kan als je op de kant gaat. En voeg ook extra brandstof/repair addons toe.
Gelijktijdig met wachttorens unlociken kan je upgrades pakken en dan als eerste missie(s) de opdrachten pakken die de weg vrijspelen zoals in de tutorial met de brug of rotsverschuivingen. Dat helpt je met de rest van de missies.
Wat mij verder hielp, speel niet alleen de contracten maar ook alle opdrachten en challenges (die kan je zelfs grinden als je je echt verveelt), dan level je door en pak je ook fatsoenlijk geld om mee te groeien kwa trucks en upgrades.
En wat buiten eerder genoemde tip van in de buurt van bomen rijden denk ik een nobrainer is, maar noem hem toch, gebruik je AWD en difflock (vooral dat laatste helpt) en in auto's met een permanente difflock, schakel terug vanuit Auto naar Low.
[Voor 7% gewijzigd door Speedy op 08-03-2021 08:19]