Vergeet alleen je trailer/aanhanger niet. Aan het einde van een map zijn we vaak nog een avondje bezig met de trailers en aanhangers. Levert nog veel geld op ook.SD5k schreef op maandag 30 januari 2023 @ 12:02:
[...]Trucks recover ik gewoon naar de garage, dat scheelt een hoop frustratie.
Weet ik, maar dat komt later wel, heb voorlopig nog geld zat.Daniel. schreef op maandag 30 januari 2023 @ 12:11:
[...]
Vergeet alleen je trailer/aanhanger niet. Aan het einde van een map zijn we vaak nog een avondje bezig met de trailers en aanhangers. Levert nog veel geld op ook.

Ik heb ook paar mods geinstalleerd en moet zeggen dat dit wel momenteel mijn goto is: LMV Multi purpose
Best wel een beest.
Best wel een beest.
Player1s Twitch
Ik heb het even gespeeld tijd geleden maar vond het zwaar frustrerend, zat altijd vastSuperkiwi schreef op maandag 13 juni 2022 @ 19:26:
Nee dat is het. Gewoon lekker rustig door de modder banjeren, zwaailichten aan, een trailer kletterende goederen meeslepen en af en toe op de toeter blazen.
Het leven kan soms zo simpel zijn

@Player1S Ik heb nooit mods gebruikt dus correct me if I'm wrong maar halen mods niet een deel van de uitdaging weg?
Hier begint het ook weer te kriebelen, binnenkort maar eens aan Amur beginnen denk ik
Hier begint het ook weer te kriebelen, binnenkort maar eens aan Amur beginnen denk ik
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik liep juist vast omdat ik missies niet kon halen doordat mijn trucks niet goed genoeg waren. En ik kon niet upgraden omdat ik niet levelde. Was dus bijna helemaal gestopt met de game.Superkiwi schreef op maandag 30 januari 2023 @ 13:23:
@Player1S Ik heb nooit mods gebruikt dus correct me if I'm wrong maar halen mods niet een deel van de uitdaging weg?
Ben nu ook bezig de bestaande voertuigen te updaten.
Overigens krijg je met DLC's ook allerlei gratis voertuigen die best OP zijn.
Player1s Twitch
Dat is ook een beetje onderdeel van de game, dat je af en toe vast komt te zitten en dan of op zoek moet naar een andere route, of een andere truck proberen. In negen van de tien gevallen trekt de which je ook wel uit benarde situaties.
In de DLC zitten inderdaad erg leuke voertuigen, die maken het soms net even wat makkelijker ja.
Zelf zou ik niet zo snel grijpen naar mods, de base game voertuigen waren voor mij voldoende. Maar hé, zolang je maar plezier hebt en je vracht op de juiste bestemming aankomt
In de DLC zitten inderdaad erg leuke voertuigen, die maken het soms net even wat makkelijker ja.
Zelf zou ik niet zo snel grijpen naar mods, de base game voertuigen waren voor mij voldoende. Maar hé, zolang je maar plezier hebt en je vracht op de juiste bestemming aankomt

[Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 30-01-2023 15:47]
Je kunt een vonroc oid Voron kopen in het begin die heel goed is. Tayga is vrij eenvoudig vrij te spelen. Is een wereld van verschil.Player1S schreef op maandag 30 januari 2023 @ 15:37:
[...]
Ik liep juist vast omdat ik missies niet kon halen doordat mijn trucks niet goed genoeg waren. En ik kon niet upgraden omdat ik niet levelde. Was dus bijna helemaal gestopt met de game.
Ben nu ook bezig de bestaande voertuigen te updaten.
Overigens krijg je met DLC's ook allerlei gratis voertuigen die best OP zijn.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
De RNG LMV heb ik niet eens om de prestaties gekozen maar om de looks. En bleek een beest te zijn.Superkiwi schreef op maandag 30 januari 2023 @ 15:45:
Dat is ook een beetje onderdeel van de game, dat je af en toe vast komt te zitten en dan of op zoek moet naar een andere route, of een andere truck proberen. In negen van de tien gevallen trekt de which je ook wel uit benarde situaties.
Dankzij DLC heb ik ook de KRS 58 Bandit en Tatra T813 "gratis" in de game. Ook die zijn behoorlijk OP.
Player1s Twitch
Je bedoeld de Azov? Vonroc zegt mij niks in ieder geval.sdk1985 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 16:24:
[...]
Je kunt een vonroc oid kopen in het begin die heel goed is. Tayga is vrij eenvoudig vrij te spelen. Is een wereld van verschil.
Tayga is ook mijn go-to, en heb ook en Caterpillar truck gekregen die behoorlijk goed is, zelfs zonder AWD (die upgrade moet ik nog vinden).
Ik heb drie Zikz 605R in verschillende configuraties en daarnaast nog een Azov 64131 (alleen voor saddle-low). De rest van de trucks en scouts heb ik allemaal verkocht.
De Zikz moet ik nog vinden; ik speel de game map voor map op 100%. Ben wel heel benieuwd naar dat ding!
In Michigan heb ik veel met de White Western Star (een recovery truck) gedaan, net als ik Alaska. Pas toen ik in Rusland aankwam ben ik Russische trucks gaan gebruiken, met de 'balloon tires' Tayga als ultiem wapen.
In de DLC gebruikte ik vooral de DAN en de AZOV 73210. Als de grote rode kraan eraan te pas moest komen nam ik vaak de Pacific P12 als basis. Ook de Kolob kwam met enige regelmaat uit de garage, vooral als het om écht zwaar spul ging.
In Michigan heb ik veel met de White Western Star (een recovery truck) gedaan, net als ik Alaska. Pas toen ik in Rusland aankwam ben ik Russische trucks gaan gebruiken, met de 'balloon tires' Tayga als ultiem wapen.
In de DLC gebruikte ik vooral de DAN en de AZOV 73210. Als de grote rode kraan eraan te pas moest komen nam ik vaak de Pacific P12 als basis. Ook de Kolob kwam met enige regelmaat uit de garage, vooral als het om écht zwaar spul ging.
[Voor 86% gewijzigd door Superkiwi op 31-01-2023 10:30]
Bedoel je de Voron Grad?sdk1985 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 16:24:
[...]
Je kunt een vonroc oid kopen in het begin die heel goed is.
Nee, Voron was het. Zie deze pinned post:SD5k schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 08:19:
[...]
Je bedoeld de Azov? Vonroc zegt mij niks in ieder geval.
Tayga is ook mijn go-to, en heb ook en Caterpillar truck gekregen die behoorlijk goed is, zelfs zonder AWD (die upgrade moet ik nog vinden).
sdk1985 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 13:34:
Tip voor de beginners, je kunt eigenlijk meteen hele goede trucks kopen van het merk Voron. Die doen nauwelijks onder voor de Tayga.
Hier mijn vergelijking in Drowned Lands:
Offroad trucks:
Tayga MHS (unlock, drowned lands): 45.78s
Tayga TMS (unlock, drowned lands): 46.77s
Voron AE: 48.97s
Azov 5319: 54.34s (no crane)
Voron D: 54.66s
KRS 58 Bandit: 56.40s
Voron Grad: 56.62s
Azov 64131 1:00.64s
Royal BM17* (unlock, north port) : 1m02.68s
Azov 5319: 1m04.79s (crane+2 cargo)
Heavy trucks
Zigz 605R: 52.54s (2 cargo)
DAN 96320: 55.43s (2 cargo)
Azov 73210: 1m00.36s (crane + 2cargo)
Azov 73210: 1m01.47 (3 cargo)
Paystar 5600TS: 1m03.39 (3 cargo)
Tatra T813*: 1m07.93 (2 cargo)
High saddle(heavy 5 slot):
Kolob 74760: 1:20.42
Low Saddle
DAN 1:03.58
Azov 64131 1:04.45
...
[Voor 94% gewijzigd door sdk1985 op 31-01-2023 23:39]
De Zikz is redelijk OP. Hij heeft niet de nadelen van de Azov (de neus) en heeft een enorm roofrack met ook nog repair. Hij is ook bijna niet omver te krijgen. Alleen op rotsen heb je geen grip en hij heeft geen chain tyres. Eigenlijk is het net een tatarin, maar dan kun je wel iets mee nemen.Superkiwi schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 10:03:
De Zikz moet ik nog vinden; ik speel de game map voor map op 100%. Ben wel heel benieuwd naar dat ding!
Zelf toevallig ook weer bezig. Wij doen 100% regional progressie op chronologische volgorde, dat zijn die 3 vinkjes per regio. Zijn nu bezig in Don. De Tayga 'King' is eigenlijk volledig uitgefaseerd. Momenteel staan er 3 Zikz op de map waarvan 2 met een bakje en 1 crane. Verder nog 2x een Azov 73210 met daarop kleine crane en 2 slot bak. Verder 3 Kolob 74760 met high saddle voor de zware 5 slot trailers. Voor brandstof zijn er twee International Paystar 5600TS (die overigens best moeite hebben met modder, dus wellicht komt er later nog een Zikz bij voor offroad brandstof). Voor kleine lading in het water is er nog een oude Azov 5319 opgeroepen, die wordt normaal niet gebruikt ivm zijn kleine 200 liter tank. Maar de Don map is erg klein.
[Voor 6% gewijzigd door sdk1985 op 31-01-2023 13:30]
De Zikz is IMO geen optie voor beginners omdat hij unlocked in de pittigste regio van de game, die tevens DLC is.remmuz schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 09:00:
Ik heb drie Zikz 605R in verschillende configuraties en daarnaast nog een Azov 64131 (alleen voor saddle-low). De rest van de trucks en scouts heb ik allemaal verkocht.
Blijkbaar de Grad of de AE, is weer tijdje geleden

Ben ik helemaal met je eens. Was een behoorlijke uitdaging om hem te bereiken.sdk1985 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 13:27:
[...]
De Zikz is IMO geen optie voor beginners omdat hij unlocked in de pittigste regio van de game, die tevens DLC is.
Maar dan heb je ook wat 😁
Was met een contract bezig, Taking out the Trash (Glades), waarvoor je 2 stuks Garbage moet vervoeren.
Die zijn ieder 2 slots dus daarom bedacht ik om er 2 op elkaar te stapelen zodat ik niet eerst een trailer hoefde te halen.
Dat ging perfect totdat ik van de Crossroads naar de Heartlands map moest.
Eenmaal in Heartlands was de gestapelde container opeens verdwenen!
Vraag me af of dat een bug is; Volgens mij heb ik die truuk wel vaker gedaan.
Die zijn ieder 2 slots dus daarom bedacht ik om er 2 op elkaar te stapelen zodat ik niet eerst een trailer hoefde te halen.
Ondanks dat het niet heel vaak voorkomt wil het wel eens voorkomen dat gestapelde, niet vastzittende cargo verdwijnt tijdens een mapwissel. Ik heb dat ook redelijk vaak gedaan en heb het slechts één keer mis zien gaan.
Ik zou het de game an sich zelf niet kwalijk nemen aangezien een unpacked container veel minder weegt dan een packed container.remmuz schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 13:10:
Was met een contract bezig, Taking out the Trash (Glades), waarvoor je 2 stuks Garbage moet vervoeren.
Gezien de verschillen schaar ik het onder exploit. Waarmee ik overigens je zeker niet wil veroordelen. Zelf vind ik de lol van de game de uitdaging dus dan gebruik ik liever geen mods en exploits. Maar ik kan me ook voorstellen dat je gewoon lekker wil rondrijden, zeker wanneer je de single player aan het doen bent en het zonder hulp van andere spelers moet stellen.
[Voor 3% gewijzigd door sdk1985 op 03-02-2023 15:52]
Ik doe het stapelen ook regelmatig, maar niet als exploit omdat het dan lichter is, maar simpelweg omdat ik anders dat hele stuk nóg een keer moet rijden om één stukje cargo op te halen.
Zo rijd ik meestal met 2 trucks die aan elkaar gewinched zitten als ik een transportmissie heb. Die kunnen elkaar helpen (al is het maar omdat de 2e truck gaat duwen), of als er eentje omkiept dan kan ik weer wat rechtzetten. Rij je met één truck met een flinke oplegger en die gaat om, tja... Daar lig je dan.
Zo rijd ik meestal met 2 trucks die aan elkaar gewinched zitten als ik een transportmissie heb. Die kunnen elkaar helpen (al is het maar omdat de 2e truck gaat duwen), of als er eentje omkiept dan kan ik weer wat rechtzetten. Rij je met één truck met een flinke oplegger en die gaat om, tja... Daar lig je dan.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Je kunt ook twee trucks met beiden een trailer. Gaat alleen meestal niet bijster snel haha.DrivinUCrazy schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:06:
Ik doe het stapelen ook regelmatig, maar niet als exploit omdat het dan lichter is, maar simpelweg omdat ik anders dat hele stuk nóg een keer moet rijden om één stukje cargo op te halen.
O zeker! Het hangt uiteraard van de cargo af, maar ik rij bijvoorbeeld ook regelmatig met een truck met oplegger en een Tayga erbij voor de ondersteuning.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Deze game is inderdaad lekker chill te spelen, als er iets mis gaat is het meestal lachwekkend. Zo heb ik wel een paar momentjes gehad dat in ene een wagen de lucht invloog, of dat ik ergens tegen reed en zo mijn wagen met trailer 3 meter de lucht in vloog op zijn kant. Dan moet je gewoon lachen. Al kan dit ook frustrerend wezen voor je Coop maatjeSD5k schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 16:27:
Bevalt echt heel goed tot nu toe, deze game ontstrest me echt na een drukke werkdag, heerlijk om gewoon de map te verkennen, missies te doen, trucks upgraden, etc.

Hier dat moment

[Voor 5% gewijzigd door Highfeed op 03-02-2023 17:26]
waarom?
Lading op elkaar stapelen is een exploit? Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt denk ik.sdk1985 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:50:
[...]
Ik zou het de game an sich zelf niet kwalijk nemen aangezien een unpacked container veel minder weegt dan een packed container.
[Afbeelding]
Gezien de verschillen schaar ik het onder exploit. Waarmee ik overigens je zeker niet wil veroordelen. Zelf vind ik de lol van de game de uitdaging dus dan gebruik ik liever geen mods en exploits. Maar ik kan me ook voorstellen dat je gewoon lekker wil rondrijden, zeker wanneer je de single player aan het doen bent en het zonder hulp van andere spelers moet stellen.
Hij viel vanzelf naar beneden toen ik er onderdoor reed!Superkiwi schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:50:
@remmuz Kun je 'm nog aanhaken met je kraantje?
Lees het topic maar eens door; hij beschuldigde mij voorheen ook van cheaten nadat ik vertelde dingen te stapelenremmuz schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 19:25:
[...]
Lading op elkaar stapelen is een exploit? Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt denk ik.

@sdk1985 grapje he

Ik snap jouw kijk op het hele gebeuren wel.
Hoe zwaarder je lading, des te hoger je brandstof verbruik, lager je snelheid en verder je vering wordt ingedrukt. Lading die niet gepacked is kan een fractie wegen van het 'echte' gewicht, zie de tabel. Dus je komt unpacked veel makkelijker van A naar B. Deze functie van het verlagen van het gewicht van de objecten zit vermoedelijk in de game omdat de cranes anders niet functioneren. In ieder geval niet om het je makkelijker te maken lading te vervoeren.remmuz schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 19:25:
[...]
Lading op elkaar stapelen is een exploit? Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt denk ik.
Maar zoals gezegd, ieder zijn ding. Ik vind vooral de uitdaging van deze game heerlijk alhoewel ik hardmode nog niet aangedurfd heb

[Voor 23% gewijzigd door sdk1985 op 03-02-2023 19:44]
Je kan de kranen ook wat sterker maken als ontwikkelaar natuurlijk.
Maar als sinds Spintires & Mudrunners is niet gepackte cargo lichter dan gepakte cargo. Soms in de modder even unpacken om eruit te komen wil ook nog wel eens helpen. Soms ook niet, want wat gewicht op de assen is ook wel fijn.
Het is alleen jammer dat als je met twee dezelfde trucks in een sleep rijdt de snelheid nog steeds gehalveerd wordt. Die zou dan gewoon tegen de 100% aan moeten zitten (mits de gesleepte truck meehelpt).
Maar als sinds Spintires & Mudrunners is niet gepackte cargo lichter dan gepakte cargo. Soms in de modder even unpacken om eruit te komen wil ook nog wel eens helpen. Soms ook niet, want wat gewicht op de assen is ook wel fijn.
Het is alleen jammer dat als je met twee dezelfde trucks in een sleep rijdt de snelheid nog steeds gehalveerd wordt. Die zou dan gewoon tegen de 100% aan moeten zitten (mits de gesleepte truck meehelpt).
[Voor 3% gewijzigd door LordSinclair op 03-02-2023 20:33]
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Hmm, dacht koop een DLC pak (dlc 6 Haul and Hustle) mijn aanname was dat die trucks dan kant en klaar waren om te kopen, maar blijkbaar is dat niet zo, of doe ik wat verkeerd?
Die trucks moet je dan vrijspelen. Die kun je in de nieuwe maps ergens vinden.Slasher schreef op zondag 5 februari 2023 @ 19:00:
Hmm, dacht koop een DLC pak (dlc 6 Haul and Hustle) mijn aanname was dat die trucks dan kant en klaar waren om te kopen, maar blijkbaar is dat niet zo, of doe ik wat verkeerd?
PSN ID: MrMichel_75
Waar ik eerst zei in dit topic dat een zwaar frustrerend spel was, ben ik nu helemaal hooked, laatste weken al vele uren in het spel zitten. Enige jammere is dat je niet in elke map een garage is, maar goed dat maakt het wel uitdagender natuurlijk 

Ik probeerde Snowrunner op mijn laptop, maar dat valt toch tegen.
Mijn laptop heeft een i7 en 16Gb RAM, en een Intel(R) UHD Graphics 620 kaart. Windows 11.
Waarschijnlijk zorgt die laatste ervoor dat ik het niet kan spelen.
Ik had gehoopt dat het nog wel iets zou doen op lage resolutie, maar man, het is echt heel erg traag, niet speelbaar. Ondanks dat ik al van alles uit heb gezet.
Als ik dit wil spelen op deze machine moet ik denk ik zo'n externe graphics kaart over usb3/thunderbolt hebben?
Mijn laptop heeft een i7 en 16Gb RAM, en een Intel(R) UHD Graphics 620 kaart. Windows 11.
Waarschijnlijk zorgt die laatste ervoor dat ik het niet kan spelen.
Ik had gehoopt dat het nog wel iets zou doen op lage resolutie, maar man, het is echt heel erg traag, niet speelbaar. Ondanks dat ik al van alles uit heb gezet.
Als ik dit wil spelen op deze machine moet ik denk ik zo'n externe graphics kaart over usb3/thunderbolt hebben?
Ampera-e (60kWh)
Je laptop is zo traag als diepe modder onder een dik pak sneeuw dus?

Ja en dat dan met slechte graphicsSuperkiwi schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:59:
Je laptop is zo traag als diepe modder onder een dik pak sneeuw dus?

Ik zag trouwens Snowrunner niet echt als super hoogstaand grafisch, dus ik dacht, dat kan wellicht wel op mijn laptop (die verder overigens lekker snel is)
Maar niet dus.
Ampera-e (60kWh)
Met een 3x snellere mx150 was het eigenlijk ook niet te doen. Met een rtx 3050 wel. In mei heb ik 799 betaald voor een laptop met 16gb ram, 5600h en rtx3050.!null schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:50:
[...]
Ja en dat dan met slechte graphics![]()
Ik zag trouwens Snowrunner niet echt als super hoogstaand grafisch, dus ik dacht, dat kan wellicht wel op mijn laptop (die verder overigens lekker snel is)
Maar niet dus.
De laptop is een goede deal geweest en ben er blij mee. Behalve dan op grafisch gebied.sdk1985 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 11:00:
[...]
Met een 3x snellere mx150 was het eigenlijk ook niet te doen. Met een rtx 3050 wel. In mei heb ik 799 betaald voor een laptop met 16gb ram, 5600h en rtx3050.
Voor dat wat ik dan nog over hou zou ik een externe GPU kunnen realiseren op de Thunderbolt aansluiting.
Ik vraag me af waar ik dan verstandig aan doe.
Ik heb nog een Geforce GTX 1060 liggen die ik dan in zo'n externe GPU behuizing zou kunnen proppen.
Alleen zijn die behuizingen al niet goedkoop.
De 1060 zou SnowRunner wel moeten draaien zie ik online.
[Voor 4% gewijzigd door !null op 14-02-2023 11:28]
Ampera-e (60kWh)
Wellicht meer iets voor een eigen topic. Maar in algemene zin zitten er nog wel wat haken en ogen aan zo'n e-GPU. Ik zou dan eerder de huidige laptop verkopen en een geschikte laptop terug kopen. Gezien de prijzen van de e-gpu behuizingen ben je dan niet persé duurder uit.!null schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 11:27:
[...]
De laptop is een goede deal geweest en ben er blij mee. Behalve dan op grafisch gebied.
Voor dat wat ik dan nog over hou zou ik een externe GPU kunnen realiseren op de Thunderbolt aansluiting.
Ik vraag me af waar ik dan verstandig aan doe.
Ik heb nog een Geforce GTX 1060 liggen die ik dan in zo'n externe GPU behuizing zou kunnen proppen.
Alleen zijn die behuizingen al niet goedkoop.
De 1060 zou SnowRunner wel moeten draaien zie ik online.
@sdk1985 Ja goed om te bekijken.
Maar ik ben niet zo'n diehard gamer. Ik wil maar een paar spellen spelen en dat zijn allemaal niet de nieuwste spellen.
Daarbij komt denk ik dat de tragere GPUs volgens mij minder problemen hebben met de bottlenecks, simpelweg omdat ze daaronder blijven.
Ik denk dat ik dit 2e hands even ga proberen, zodat ik er weinig op verlies als het toch niet bevalt.
Maar ik ben niet zo'n diehard gamer. Ik wil maar een paar spellen spelen en dat zijn allemaal niet de nieuwste spellen.
Daarbij komt denk ik dat de tragere GPUs volgens mij minder problemen hebben met de bottlenecks, simpelweg omdat ze daaronder blijven.
Ik denk dat ik dit 2e hands even ga proberen, zodat ik er weinig op verlies als het toch niet bevalt.
Ampera-e (60kWh)
Ik heb de laptop voor Forza en snowrunner op vakantie!null schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:19:
@sdk1985 Ja goed om te bekijken.

Userbenchmark: https://www.userbenchmark.com/UserRun/52657710
Snowrunner heb ik één keer op vakantie geprobeerd op de MX 150. Maar dat was op low én met verlaagde resolutie alsnog niet echt te doen. Dus als je zelf even op userbenchmark kijkt dan heb je denk ik in combinatie met mijn informatie wel een idee wat je nodig hebt qua performance.
[Voor 13% gewijzigd door sdk1985 op 14-02-2023 14:34]
@sdk1985 Bedankt. Het wordt me duidelijk dat de bandwidth bottleneck van Thunderbolt externe GPU eigenlijk niet echt een probleem is als de framerate niet te hoog is, en de GPU al niet te traag is.
Extra reden om externe GPU te doen is dat hij ook op de laptop van mijn vriendin kan werken.
En de GPU die ik heb zou moeten werken met Snowrunner.
Voor nu genoeg erover
Extra reden om externe GPU te doen is dat hij ook op de laptop van mijn vriendin kan werken.
En de GPU die ik heb zou moeten werken met Snowrunner.
Voor nu genoeg erover

Ampera-e (60kWh)
Zo, even een externe eGPU van marktplaats gescoord, een 1080 met 8GB RAM als ik het goed heb.
Het maakt SnowRunner van iets erg traags iets speelbaars, maar fantastisch is het niet.
Ik heb toch ook maar even MudRunner geprobeerd, en daar is het verschil heel duidelijk.
Daar lukt het met de eGPU om Mudrunner op 4K af te spelen met hoogste settings, ziet er goed uit en draait dan erg soepel. Dat lukt zonder de eGPU totaal niet, dus de eGPU doet wel mooi zijn werk.
Ik ga nog even kijken wat ik met SnowRunner ga doen, want hoewel het nu speelbaar is, is het niet echt soepel. Terwijl het niet heel duidelijk is waar het aan ligt, want bijna niks hangt in 100% belasting.
Als het de eGPU koppeling zou zijn dan zou ik veel CPU processing verwachten.
Het maakt SnowRunner van iets erg traags iets speelbaars, maar fantastisch is het niet.
Ik heb toch ook maar even MudRunner geprobeerd, en daar is het verschil heel duidelijk.
Daar lukt het met de eGPU om Mudrunner op 4K af te spelen met hoogste settings, ziet er goed uit en draait dan erg soepel. Dat lukt zonder de eGPU totaal niet, dus de eGPU doet wel mooi zijn werk.
Ik ga nog even kijken wat ik met SnowRunner ga doen, want hoewel het nu speelbaar is, is het niet echt soepel. Terwijl het niet heel duidelijk is waar het aan ligt, want bijna niks hangt in 100% belasting.
Als het de eGPU koppeling zou zijn dan zou ik veel CPU processing verwachten.
Ampera-e (60kWh)
Iemand al season 9 gekocht/gespeeld? Ik ben nog niet door season 8 maar toch kriebelt het een beetje.
Had al bijna die 25 euro voor een Year 3 pass uit gegeven, maar ik ken mezelf; Dan speel ik season 8 nooit meer uit 😁
Had al bijna die 25 euro voor een Year 3 pass uit gegeven, maar ik ken mezelf; Dan speel ik season 8 nooit meer uit 😁
[Voor 35% gewijzigd door remmuz op 17-02-2023 09:26]
Krijg een update van 29gb voor mijn kiezen op de xbox maar grotendeels DLC en veel bugfixes. Toch wel erg grote update dan, had dan meer free content verwacht.
Hebben andere er ook last van dat sinds het weekend er geen multiplayer sessie meer gevonden wordt die door een vriend opgezet is? Beide kanten op werkt het hier niet meer op de pc.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.