Dan had Vitesse alleen al met 9 gespeeld en dat wil de KNVB natuurlijk niet.Tomba schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:24:
[...]
Gewoon bestraffen met geel, hoort in mijn ogen niet in voetbal thuis.
Thuis laatste keren wel ja, uit winnen we dan weer vaakMaarten_E schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:24:
Ik ben blij dat Ajax wil dat de competitie spannend wordt. Dank je wel!
(Tussen haakjes, ligt het aan mij of begint Vitesse naast FC Utrecht ook een flinke angstgegner voor Ajax te worden?)
Float like a butterfly, sting like a bee.
Waarom Huntelaar? Voor de counter? In verband met z’n snelheid? Ajax komt steeds minder aan aanvallen toe, Huntelaar komt weer in niemandsland te staan straks.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
En de wissels ...Typhone schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:24:
[...]Nee een coach die opeens Labyad en Alvarez in de basis zet is de grote vijand.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Tjah deden ze dat maar eens. Je ziet vaker dat ze kaarten geven aan de genaaide dan aan de naaier.Tomba schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:24:
[...]
Gewoon bestraffen met geel, hoort in mijn ogen niet in voetbal thuis.
We?Martinusz schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:25:
[...]
Thuis laatste keren wel ja, uit winnen we dan weer vaak
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Stiekum is Martinusz Martinez, geen wonder dat hij nu opeens tijd heeft om te reageren.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maarten_E schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:26:
[...]
Stiekum is Martinusz Martinez, geen wonder dat hij nu opeens tijd heeft om te reageren.
⏩ PVOutput☀️
Nouja Ajax? Ik krijg stiekem een beetje het gevoel dat de KNVB het wel wil. Met in 3 wedstrijden 2 onterechte rode kaarten, 1 onterecht afgekeurde goal en 1 loepzuivere penalty niet gegeven.Maarten_E schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:24:
Ik ben blij dat Ajax wil dat de competitie spannend wordt. Dank je wel!
(Tussen haakjes, ligt het aan mij of begint Vitesse naast FC Utrecht ook een flinke angstgegner voor Ajax te worden?)
Het zal wel niet bewust zijn, maar je gaat er toch door twijfelen
Is niet opeens helaas, hij neemt sinds zijn aanstelling al legio vreemde beslissingen. Dat heeft Ajax de CL gekost en als de competitie niet werd gestaakt ook het kampioenschap.Typhone schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:24:
[...]
Nee een coach die opeens Labyad en Alvarez in de basis zet is de grote vijand.
XXXVI
Wacht, het was Alvarez die eraf ging, niet Martinez.

Dan maak je een slechte grap, klopt-ie nog niet!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En dan noemen ze PSV supporters CalimeroTerranova schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:27:
[...]
Nouja Ajax? Ik krijg stiekem een beetje het gevoel dat de KNVB het wel wil. Met in 3 wedstrijden 2 onterechte rode kaarten, 1 onterecht afgekeurde goal en 1 loepzuivere penalty niet gegeven.
Met het tempo op het veld had het prima gekund.Maarten_E schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:28:
[...]
Wacht, het was Alvarez die eraf ging, niet Martinez.![]()
Dan maak je een slechte grap, klopt-ie nog niet!
Martinez zit op de bank btw.
[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 26-09-2020 22:29 ]
⏩ PVOutput☀️
Eens is het geluk op heTerranova schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:27:
[...]
Nouja Ajax? Ik krijg stiekem een beetje het gevoel dat de KNVB het wel wil. Met in 3 wedstrijden 2 onterechte rode kaarten, 1 onterecht afgekeurde goal en 1 loepzuivere penalty niet gegeven.
Nu Hamilton morgen nog in de eerste bocht uitvallen met Bottas samen en 2020 is wellicht toch nog te redden
Maar wij zijn groot en jij bent klein en dat is heel eerlijk!
Nouja de arbitrage faalt nu 3 wedstrijden op rij. Dat is niet echt een goeie statistiek
Maar in dat geval worden die 1-0 en van jullie dan ook 0-0 (of erger), weet je zeker dat je dat wilt?Leon Zwiers schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:28:
[...]
Eens is het geluk op he![]()
Nu Hamilton morgen nog in de eerste bocht uitvallen met Bottas samen en 2020 is wellicht toch nog te redden
Het niveau in dit topic daalt nog harder in de arena, da's op zich ook wel weer knap
3 penalty's in 2 wedstrijden, hoeveel krijgen jullie er morgen voor de drie punten?
Onderschat nooit Tweakers in een sport-topic!Krukar schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:30:
Het niveau in dit topic daalt nog harder in de arena, da's op zich ook wel weer knap
Ssst....niet door vertellenMaarten_E schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:26:
[...]
Pwef
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik heb niet de illusie dat Feyenoord op tijd op de rit gaat komen om ook maar iets bovenin te betekenen, zo realistisch moet je wel zijn. Als we gewoon van dat klote Twente hadden gewonnen hadden we nu een dik goeie uitgangspositie, maar natuurlijk mag het niet zo zijn.toolkist schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:30:
[...]
Maar in dat geval worden die 1-0 en van jullie dan ook 0-0 (of erger), weet je zeker dat je dat wilt?
Hoeveel spelers van de tegenpartij wil je vrij laten staan? Met tien man kan je er tien dekken en hoeft dat er maar een te zijn en niet drie.
XXXVI
Precies genoeg van richting veranderd, komt Ajax goed weg...
Ik krijg het gevoel dat Erik niet met je praat, anders had je wel gespeeldMartinusz schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:31:
[...]
Ssst....niet door vertellenmoet ik nog iets doorgevan aan Erik?
LEKKER!!!!!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Het geluk is weer terugTomba schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:32:
Echt net als eerste helft
Vitesse scoort op een haar na en dan uit counter scoren.
Klasse hoor!
Klasse hoor!
[ Voor 41% gewijzigd door Tomba op 26-09-2020 22:33 ]
jezus christus, mijn stream ligt ver achter. Hier is het nog niet eens een goal
Ik loop achter qua stream merk ik
Jongens relax, ik zit aan de racekak dus kon niet spelen. Heb een emmertje hier geen zorgen.Terranova schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:32:
[...]
Ik krijg het gevoel dat Erik niet met je praat, anders had je wel gespeeld
Ik heb net maar eens even rustig die rode kaart teruggekeken.
Wil de bril wel lenen van degenen die denken dat het per ongeluk was. De wereld zou er dan denk ik een stuk mooier uitzien
Gelijkspel lijkt hier wel terecht denk ik.
Edit: jinx
Wil de bril wel lenen van degenen die denken dat het per ongeluk was. De wereld zou er dan denk ik een stuk mooier uitzien
Edit: jinx
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 26-09-2020 22:34 ]
Nee, daardoor zat Onana er juist naastTomba schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:32:
Dattie een lucky bastard is?Martinusz schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:31:
[...]
Ssst....niet door vertellenmoet ik nog iets doorgevan aan Erik?
Zo zou ik dat niet zeggen maar ok, misschien eens refreshen.Terranova schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:33:
⏩ PVOutput☀️
Slimme goal ook. Hele wedstrijd eerst de bal aannemen en een actie maken. Nu opeens 1x raken
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Geef je hem dan ook aan Bruggink?PWM schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:33:
Ik heb net maar eens even rustig die rode kaart teruggekeken.
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 26-09-2020 22:34 ]
Ik bedoelde Ziggo Go stream, volledig legaal. Maar refresh haalt niets uit blijkbaarQuad schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:33:
[...]
Zo zou ik dat niet zeggen maar ok, misschien eens refreshen.
Hoorde je het gebrul nu wel?P.O. Box schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:18:
[...]
ben ik nou gek? ik hoor alleen gefluit. (geen idee of dat wel mag)
HUNTELAAR!!!!Terranova schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:33:
Hele wedstrijd ruk spelen en dan wel zulke aanvallen eruit gooien.
DE TEEN VAN CASILLAS!
Fluiten mag wel zo te horen en juichen. Er wordt niet eens gescoord.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
QFT
bijzonder wat ten Hag uit de hoge hoed kan toveren. Aan de andere kant zolang hij wint kan je er eigenlijk niks over zeggen.
Tja, dat is juist het probleem. Hij kan er echt al een hele tijd niets van, maarja hij wint. Dus dat is voor veel mensen genoeg.
Ik loop ook minuten achter blijkbaarTerranova schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:34:
[...]
Ik bedoelde Ziggo Go stream, volledig legaal. Maar refresh haalt niets uit blijkbaar
Die coach van Vitesse zit gewoon een potje te schaken tijdens de wedstrijd
Hahaha wat zat die assistent nou te schuiven op zijn bordje met magneetjes

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Anthony en Kudus top aankopen, nu nog ff wat goeds op 6 en achterin
⏩ PVOutput☀️
Haha Ziggo Go is gewoon slecht dus. Moet ik toch maar niet zo lui zijn en naar de huiskamer lopenLeon Zwiers schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:37:
[...]
Ik loop ook minuten achter blijkbaar
Dat heeft hij gejat van Kluivert.Hupske schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:37:
Hahaha wat zat die assistent nou te schuiven op zijn bordje met magneetjes
De 6 zit op de bank? Dus met enkel achterin kan het ook goed zijn.Martinusz schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:37:
Anthony en Kudus top aankopen, nu nog ff wat goeds op 6 en achterin
Lesje patroonherkenning voor Ten Hag. Twee keer speel je met 10 man beter dan met 11. Beide keren wordt Labyad eruit gehaald. Je mag volgende wedstrijd niet met 10 man starten (van de regels wel). Wat doe je?
Mijn Canal Digital loopt ook gewoon een minuut achter...
Rood-witte steentjes, hij zit gewoon uit te broeden welke Ajax speler nu rood moet krijgen.
Labyad basis zodat je tenminste iemand hebt om eruit te halen bij een rode kaart.P.O. Box schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:38:
Lesje patroonherkenning voor Ten Hag. Twee keer speel je met 10 man beter dan met 11. Beide keren wordt Labyad eruit gehaald. Je mag volgende wedstrijd niet met 10 man starten (van de regels wel). Wat doe je?
Set Vote PO Box coach AjaxP.O. Box schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:38:
Vote 1 for Yes
1
1
1
Labyad erin en aanvoerder maken natuurlijk! En Tannane kopen en die er ook in ipv PromesP.O. Box schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:38:
Voodoo is hetKrukar schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:39:
Rood-witte steentjes, hij zit gewoon uit te broeden welke Ajax speler nu rood moet krijgen.
Of boter kaas en eieren de XL editie.Krukar schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:39:
[...]
⏩ PVOutput☀️
Tip; als je Fox hebt in je tv pakket is Foxsports Go ook inbegrepen; loopt minder ver achter dan bv Ziggo Go.
De Tweakers stream hier loopt volgens mij precies gelijk met de wedstrijdHan schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:39:
Mijn Canal Digital loopt ook gewoon een minuut achter...
Poll: Wat doet Ten HagP.O. Box schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:38:
• Labyad weer in de basis
• Labyad begint op de bank
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
hmmz goeie tip.Tomba schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:40:
Tip; als je Fox hebt in je tv pakket is Foxsports Go ook inbegrepen; loopt minder ver achter dan bv Ziggo Go.
Je bent wel meester van de inkoppertjes hoor.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:40:
[...]
Poll: Wat doet Ten Hag
• Labyad weer in de basis
• Labyad begint op de bank
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
⏩ PVOutput☀️
Livestream via website slaat ook bijzondere momenten op zodat je makkelijk goals of rode kaarten terug kan kijken.
⏩ PVOutput☀️
Als alle streams achterlopen zit men hier dus vanuit het stadion te posten?ElPaco schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:40:
[...]
De Tweakers stream hier loopt volgens mij precies gelijk met de wedstrijdik heb de wedstrijd niet aan staan maar ik weet precies wat er is gebeurd
Nee de toekomst!Erapaz schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:42:
[...]
Als alle streams achterlopen zit men hier dus vanuit het stadion te posten?
Of een glazenbol, is maar net wat je wilt.
[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 26-09-2020 22:43 ]
⏩ PVOutput☀️
Tanane overschat zichzelf wel heel erg of niet...
Met de kwaliteit van Antony was dit toch een doorgebroken speler
Alsjeblieft niet, ik had 2-1 voorspeltVos schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:44:
Prik aub die 3e er in. Zie Vitesse anders nog wel gelijk maken.
92 minuten extra tijd dalijk dus ik vrees mee....Vos schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:44:
Prik aub die 3e er in. Zie Vitesse anders nog wel gelijk maken.
Vitesse begint gefrustreerd te raken.
Begrijpelijk, als je met een man meer niet kan winnen van een team met Timber en Ekkelenkamp in het veld
Begrijpelijk, als je met een man meer niet kan winnen van een team met Timber en Ekkelenkamp in het veld
[ Voor 4% gewijzigd door Krukar op 26-09-2020 22:46 ]
Kan niets anders dan dat Maza op is. Want die speelde geweldig
XXXVI
Zal hooguit 3 minuten zijn toch? Spel heeft nauwelijks stil gelegenTyphone schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:44:
[...]
92 minuten extra tijd dalijk dus ik vrees mee....
Tijdrekken valt inderdaad best nog mee, maar wat niet is kan nog komen.Tomba schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:46:
[...]
Zal hooguit 3 minuten zijn toch? Spel heeft nauwelijks stil gelegen
Ajax heeft wel ook mazzel dat Vitesse voorin kwaliteit mist hoor, met Tanane die er voor spek en bonen bij loopt is het dan dus tandenloos ...
Lekker verhuren of verkopen.Typhone schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:49:
Jurgen.... Jurgen.... Jurgen....
XXXVI
Dit Argentijn alleen heeft al meer dan 3 minuten liggen huilen..Han schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:46:
[...]
Tijdrekken valt inderdaad best nog mee, maar wat niet is kan nog komen.
Dan heeft dus iedere tegenstander van Vitesse mazzel?Tomba schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:49:
Ajax heeft wel ook mazzel dat Vitesse voorin kwaliteit mist hoor, met Tanane die er voor spek en bonen bij loopt is het dan dus tandenloos ...
Tagliofico doet zijn best om de extra tijd wat te verlengenHan schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:46:
[...]
Tijdrekken valt inderdaad best nog mee, maar wat niet is kan nog komen.
Sorry ik verwoordde t wat kromVos schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:50:
[...]
Dan heeft dus iedere tegenstander van Vitesse mazzel?
[ Voor 32% gewijzigd door Tomba op 26-09-2020 22:51 ]
Zou die weten dat we met 10 man staan? Enorme domme beslissingen maakt ie vanavond.
Hij loopt weer. Tovenarij!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021