TomK85 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 18:19:
[...]
Edit: zie nu dat je woordvoerder bent. Met dit soort vragen moet ik niet jou gaan benaderen 😉. Wellicht dat iemand anders dit al aan de hand heeft gehad.
Ik snap dat je hier niet aan t werk bent, maar mag ik toch iets vragen?
Werd vandaag door de dealer gebeld. Ondanks dat ik al had getekend, bleek de auto niet meer op voorraad te zijn. Had de keus uit een andere kleur (wilde ik niet) of dezelfde kleur maar met extra optie. Uiteindelijk dat maar gedaan want vond de andere kleuren niet mooi.
Nu heb ik een nieuw contract moeten tekenen (want 10 euro duurder) met natuurlijk een andere datum. Op advies van de (telefonische servicedesk van de) RVO de nieuwe overeenkomst en de oude toegestuurd. Ze dacht dat dat voldoende was.
Is dat idd zo of toch wijs om een extra nieuwe aanvraag te doen en de oude te laten vervallen. Er is tenslotte nog resterend budget. Vond dit chiquer dan niks te zeggen en achteraf evt het oude contract te uploaden (wanneer daarom gevraagd wordt). Model en kleur blijft namelijk hetzelfde en auto moet nog op kenteken komen.
Hoi Tom,
Ik kan hier inderdaad weinig over zeggen. Wel kan ik melden dat er net(9 minuten geleden) een nieuwe update is geplaatst met de cijfers tot en met 17u op
www.rvo.nl/sepp hier kun je zien dat er nog budget is. Ondanks dat ik je niet kan helpen met de inschatting rondom je aanvraag, toont dat in ieder geval dat er dus nog budget ruimte is. Ik kan je dus niet persoonlijk adviseren over wat te doen met je aanvraag, maar ook nieuwe aanvragen zouden dus nog aanspraak
kunnen maken op budget. Tenzij het budget hard is gegaan tussen 17u en nu, hier heb ik geen zicht op.
Waarschijnlijk heb je hier weinig aan, maar wellicht helpt het je iets.
Edit: waarschijnlijk overbodig. Maar zowel ik RVO kunnen niet aansprakelijk worden gehouden voor keuze die gemaakt worden op basis van de informatie die beschikbaar is

. Toch een lastige balans tussen behulpzaam willen zijn, maar ik kan natuurlijk geen keuzes voor jullie maken. In principe moet je de tekst hier boven lezen als een reactie van gewoon een mede Tweaker.
[
Voor 9% gewijzigd door
tomhoven op 03-07-2020 21:31
]