Denk jij dat die nog opgestart moet worden?

Ik zit nu achter mijn macbook om allerlei zaken te doen die toch echt een stuk comfortabeler gaan dan via een telefoonscherm van kleiner formaat, met alle beperkingen van dien. Zoals dit bericht typen, maar ik kan nog wel 100 andere zaken noemen waarmee ik zit te multitasken.

Dus wat is dan handiger, dat ik nu mijn telefoon erbij moet pakken en een app opstarten of: ff in 2 clicks naar een tabblad gaan waar mijn verbruiksdata in beeld staan? Ook nog eens lekker comfortabel op een veel groter scherm waarbij geen telefoon hoef te gaan kantelen om slechts 1 van de grafieken tegelijk in groter formaat te zien.
Bijna iedereen heeft een telefoon met iOS of Android en waarschijnlijk ook nog wel een iPad of Android tablet thuis. Waarom zou je dan exact dezelfde grafieken op een PC of Mac willen bekijken?
Je weet de reden inmiddels dus, de aanname dat een telefoon of tablet altijd te prefereren is boven een computer is discutabel.
(Zelfs als er evt. een keer sprake van opstarten is, als de mac dichtgeklapt is: scherm openklappen en met de fingerprintscanner binnen een paar sec ingelogd, dus ook dat valt mee

)
[
Voor 17% gewijzigd door
Cap op 01-02-2022 10:53
]