Toon posts:

Het grote zit/sta bureau's-topic

Pagina: 1 ... 24 25 26 Laatste
Acties:

• Nagasch
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-06 17:12
Jan_V schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:28:
Gisteren de Multi Ratio Lineaflex MRC PRO-L 2.0 van 180x80 in ontvangst mogen nemen en inmiddels in elkaar gezet.
Helaas was de kabelslang niet op voorraad, dus die wordt nageleverd.

Het voelt als een stevig bureau met degelijke bouwkwaliteit. Ook het blad is een fijne dikte, robuust eiken.

Wel wiebelt het bureau een beetje, meer als mijn vorige reguliere bureau.
Vooral heen en weer, opzij, is het merkbaar.
Bij het regulier werken valt het echter niet op. Ook leunen zorgt niet voor veel wiebelen, maar wanneer je het bureau opzettelijk wilt laten wiebelen, dan lukt dat zeker.
In het dagelijkse leven zal het niet veel opvallen lijkt me, maar bij een test zeker wel.

Al met al toch blij met het bureau.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]

Er zat trouwens een mooie stekkerdoos bij de kabelgoot. Zelf had ik er ook al een op Amazon besteld (https://www.amazon.de/-/nl/dp/B00BIZ87WO), met 10 aansluitingen en iets meer afstand als reguliere stekkerblokken zodat alle adapters goed passen.

[edit]
Helaas. Tijdens het typen merk ik toch dat er een beweging zit in de schermen. Het is (nog) niet storend (voor mij), maar zeker merkbaar wanneer je meerdere schermen naast elkaar hebt.
Het valt wellicht minder op wanneer je maar 1 scherm hebt hangen. Goede reden om een super-ultra-wide scherm te kopen.
Waar heb je die grijze viltmat van? Daar ben ik ook naar opzoek :D

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:39
Nagasch schreef op donderdag 27 april 2023 @ 18:21:
[...]

Waar heb je die grijze viltmat van? Daar ben ik ook naar opzoek :D
Deze is van Minimal Desk Setup: https://shop.minimaldesksetups.com/

Heb er ook 6 coasters bij besteld en kreeg er een paar cable management spullen gratis bij geleverd. Erg tevreden over de kwaliteit.
Als je interesse hebt kan ik hier wel een kortingscode delen, moet ik die eerst even opzoeken. Is volgens mij 10% of 20%, dus lekker meegenomen.

Bij deze, de 20% kortingscode:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[Voor 5% gewijzigd door Jan_V op 01-05-2023 13:10]

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• negruj
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 28-05 18:06
Jan_V schreef op donderdag 27 april 2023 @ 19:56:
[...]

Deze is van Minimal Desk Setup: https://shop.minimaldesksetups.com/

Heb er ook 6 coasters bij besteld en kreeg er een paar cable management spullen gratis bij geleverd. Erg tevreden over de kwaliteit.
Als je interesse hebt kan ik hier wel een kortingscode delen, moet ik die eerst even opzoeken. Is volgens mij 10% of 20%, dus lekker meegenomen.

Bij deze, de 20% kortingscode:

***members only***
Is dat de 90x40 of 90x30 mat? Echt mooi!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:39
negruj schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 23:03:
[...]

Is dat de 90x40 of 90x30 mat? Echt mooi!

Het is de `Light Grey / Large (90cm x 40cm or 35.4" x 15.7")`

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mesout
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 31-05 12:05
Hallo allemaal,

ik ben opzoek na een zit/sta bureau voorkeur elektrisch, nu zit ik te kijken naar de flexispot e7 of e7q of e8. (die q vindt ik wel echt heel duur). maar ik zie iedereen eigenlijk zijn eigen blad er op leggen, maar krijg zo snel door de 100 paginas niet gevonden waarom.

moet ik dit ook doen? of is dit omdat mensen hun bladen niet mooi vinden?

hoor het graag.

(betreft een blad van 180cm breedt en 80 of 90 diep).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MaWoe
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 06-05 10:08
Hoi!

Ik heb zojuist een Aeron Remastered gekocht en ben op zoek naar een stevig zit-sta bureau van 180x80 cm. Ik vond het nogal een zoektocht om tot een goede keuze te komen voor een bureaustoel en kan wel wat hulp gebruiken voor een zit-sta bureau. Veel Amerikaanse reviews gaan over bureau's die niet in Nederland verkrijgbaar zijn. Vandaar mijn hulpvraag. Budget is rond de 1000 EU, ik ben hierin flexibel.

Wensen:
180x80
Stevig, vooral bij het staan
Programmeerbare knoppen

Hebben jullie tips?

Alvast bedankt!

P.S. Als ik deze hulpvraag op de verkeerde plek plaats, excuus. Dan hoor ik graag waar ik het beter kan posten...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MaWoe
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 06-05 10:08
Djankie schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 08:48:
[...]

Ik heb deze aangeschaft na ontevredenheid over de E7H (ingeruild). Deze is vele malen stabieler. Vooral geen last meer van front to back wobble.

Tip: op Reddit kun je Ramses dmen voor een coupon code van 150 euro.
Ik ben van plan een E7Q te gaan kopen. Zou je mij meer kunnen vertellen over deze coupon code? Ik ben niet bekend met Ramses of waar ik hem/haar kan vinden en hoe ik hem/haar kan benaderen hiervoor. Kom ik hiervoor überhaupt in aanmerking?

Bedankt alvast! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ha allen, ik heb een Ikea Idasen bureau maar ben niet zo’n fan van het blad. Zijn hier mensen die dit bureau hebben en ervaring hebben met massieve bladen i.c.m. de Idasen? Ik hoor graag ervaringen!

[Voor 4% gewijzigd door Thomas op 05-05-2023 16:05]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• negruj
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 28-05 18:06
mesout schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 10:59:
Hallo allemaal,

ik ben opzoek na een zit/sta bureau voorkeur elektrisch, nu zit ik te kijken naar de flexispot e7 of e7q of e8. (die q vindt ik wel echt heel duur). maar ik zie iedereen eigenlijk zijn eigen blad er op leggen, maar krijg zo snel door de 100 paginas niet gevonden waarom.

moet ik dit ook doen? of is dit omdat mensen hun bladen niet mooi vinden?

hoor het graag.

(betreft een blad van 180cm breedt en 80 of 90 diep).
Als ik voor mezelf spreek dan kocht ik een afzonderlijk tafelblad om twee redenen:
  • esthetiek: zo'n dik eiken tafelblad met boomstamranden heeft net iets meer schoonheid dan een persplaat met eiken laminaat laag.
  • duurzaamheid: het tafelblad is uit natuurhout wat hopelijk jarenlang zal meegaan en stevigheid biedt.
Uiteraard moet je zien wat jouw wensen, nood en budget zijn. Je kan ook kiezen voor een basisplaat en later upgraden. £

Zelf kocht ik de Maidensite t2 pro plus als frame. Zeer tevreden van.
Daarnaast haalde ik een eiken tafelblad bij de eikenhanden (eikenhuis) in Kelpen-Oler (NL, net over grens met BE) maat 180x80.

In de Skylt gezet, tweemaal onderaan en erna 3x bovenaan. Dan 14 dagen laten uitharden. Top resultaat en heel fijn werken.

Dankzij dit forum heb ik heel wat opgestoken en goede keuzes kunnen maken, waarvoor dank iedereen. Blij ook iets terug te kunnen doen.

[Voor 4% gewijzigd door negruj op 06-05-2023 10:18]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:10
Mijn vrouw mag een nieuwe thuiswerkplek inrichten (twv € 675). Aangezien ik vorig jaar een MRC PRO-L 2.0 heb aangeschaft bij Multi Ratio en er nog hartstikke tevreden mee ben wil zij het ook bestellen. Ze heeft ook nog een bureaustoel nodig.

Iemand ervaring met de MRC PRO bureaustoel? Of is de Humanscale Liberty Task (tweedehands) wellicht een betere keus? Laatstgenoemde stoel wordt ook geleverd in hun thuiswerksets.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• issepower
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-05 13:33
Fully stopt in Europa:

Sinds de start van Fully is het onze missie om mensen in beweging te brengen. Nu zijn wij degene die bewegen richting een nieuw avontuur — vanaf nu is de Fully-collectie niet langer beschikbaar om te winkelen in jouw regio. Bedankt voor de steun die je ons hebt gegeven!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaeben
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-05 17:35
Mawlana schreef op maandag 8 mei 2023 @ 14:05:
Mijn vrouw mag een nieuwe thuiswerkplek inrichten (twv € 675). Aangezien ik vorig jaar een MRC PRO-L 2.0 heb aangeschaft bij Multi Ratio en er nog hartstikke tevreden mee ben wil zij het ook bestellen. Ze heeft ook nog een bureaustoel nodig.
(...).
Welke maat MRC Pro-L 2.0 heb jij? En hoe bevalt het bureau en de maat?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:10
Jaeben schreef op maandag 8 mei 2023 @ 17:35:
[...]

Welke maat MRC Pro-L 2.0 heb jij? En hoe bevalt het bureau en de maat?
160x80. Ik ben zo tevreden dat m'n vrouw exact hetzelfde bureau gaat bestellen. :)

Op het bureau staat m'n laptop (in een vertical stand van ugreen) en een dual monitorarm van Amazon Basics. Ik heb ervoor gekozen geen gat te boren in het blad, dus de vier kabels van de schermen (2x hdmi en 2x power) gaan achterlangs. Het kabelmanagement kan ik je wel ten zeerste aanraden.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-06 16:33

JB

Cédric roelt!

Ik zie hier veel berichten over een bepaald blad voor op onderstel. Bij Ikea zie ik 123 geen losse bladen op de website of ik zoek niet goed. Zijn deze niet fijn, of waarom gebruikt men deze niet? Ik zoek 180x80 in principe :)

Mijn boefje is liev!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

JB schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:32:
Ik zie hier veel berichten over een bepaald blad voor op onderstel. Bij Ikea zie ik 123 geen losse bladen op de website of ik zoek niet goed. Zijn deze niet fijn, of waarom gebruikt men deze niet? Ik zoek 180x80 in principe :)
Ik heb een standaardblad van Ikea erbij. Op zich kan het best, maar het is wel aan de dunne kant. Zware dingen zou ik er niet op of aan durven hangen. De arm voor mijn monitoren heb ik er ook niet aan durven bevestigen zonder extra versteviging (stuk multiplex). De slapheid van het blad komt de stabiliteit van de schermen ook zeker niet ten goede.

Moest ik het opnieuw moeten doen, zou ik ook gewoon zelf een (dikker/steviger/mooier) blad zoeken en aanpassen.

• JB

JB

Cédric roelt!

Slonzo schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:38:
[...]

Ik heb een standaardblad van Ikea erbij. Op zich kan het best, maar het is wel aan de dunne kant. Zware dingen zou ik er niet op of aan durven hangen. De arm voor mijn monitoren heb ik er ook niet aan durven bevestigen zonder extra versteviging (stuk multiplex). De slapheid van het blad komt de stabiliteit van de schermen ook zeker niet ten goede.

Moest ik het opnieuw moeten doen, zou ik ook gewoon zelf een (dikker/steviger/mooier) blad zoeken en aanpassen.
Aah zo, ja daar zit wat in inderdaad! Heb hier een grote LED lamp boven het scherm, dat kan wel maar is natuurlijk zozo qua klemmen. Ik zoek wel die kastanje bruine kleur :)

Mijn boefje is liev!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb hier gewoon wel mijn monitor geklemd aan Ikea blad, probleemloos. Nou moet ik ook zeggen dat het om een relatief licht 27" scherm gaat en een monitor arm met een vrij grote voet van zichzelf. Ook hier kijk ik wel naar vervanging van dit blad kijken, maar dat ligt ook wel aan het uiterlijk wat me niet zo bevalt.

[Voor 4% gewijzigd door Thomas op 25-05-2023 12:09]

• JB

JB

Cédric roelt!

Ja nou het kantelpunt qua investering vind ik lastig om zelf iets te gaan ondernemen. Een blad kopen, inkorten, lakken enz is uiteindelijk niet heel veel goedkoper zo lijkt :?

Onderstel 250 euro, blad 250 euro, verf X euro.

Compleet 180x80 bureau is niet veel duurder.

Onderstel oogt overal hetzelfde. Sommige sites roepen Bosch motoren, anderen geven 5 jaar garantie op los onderstel.

edit:
bij nader inzien is zo'n kant en klaar blad natuurlijk wel van spaanplaat... dat kun je niet echt vergelijken met massief.

[Voor 14% gewijzigd door JB op 25-05-2023 13:31]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

JB schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 12:40:
Ja nou het kantelpunt qua investering vind ik lastig om zelf iets te gaan ondernemen. Een blad kopen, inkorten, lakken enz is uiteindelijk niet heel veel goedkoper zo lijkt :?

Onderstel 250 euro, blad 250 euro, verf X euro.

Compleet 180x80 bureau is niet veel duurder.

Onderstel oogt overal hetzelfde. Sommige sites roepen Bosch motoren, anderen geven 5 jaar garantie op los onderstel.

edit:
bij nader inzien is zo'n kant en klaar blad natuurlijk wel van spaanplaat... dat kun je niet echt vergelijken met massief.
Persoonlijke beslissing natuurlijk, soms wil je ongeacht de (kleine?) meerkost gewoon iets meer gemoedrust, of leuker om naar te kijken, of ... In ieder geval: spaanplaat of niet, de Ikea bladen zijn zeker een optie als je daar je gading in vind en geen zin hebt in gedoe. Verwacht er gewoon niet te veel van :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Slonzo schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 13:42:
[...]

Persoonlijke beslissing natuurlijk, soms wil je ongeacht de (kleine?) meerkost gewoon iets meer gemoedrust, of leuker om naar te kijken, of ... In ieder geval: spaanplaat of niet, de Ikea bladen zijn zeker een optie als je daar je gading in vind en geen zin hebt in gedoe. Verwacht er gewoon niet te veel van :)
Inmiddels de MAIDeSITe T2 Pro Plus besteld. Amazon linkte in eerste instantie de T2 Pro, maar kwam erachter dat er ook nog een Plus versie is. Die maar besteld en dan rechtstreeks via MAIDeSITe zelf incl rabatt :+ voor 299 euro.

Nu op zoek naar het blad. Zie dat ook hier de prijzen bizar veel uiteen lijken te lopen. Via @nooberke buroenzo gevonden. Dat maakt het kiezen tussen spaanplaat en massief weer wat lastiger kijkende naar de lage prijs :X :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:17

alienfruit

the alien you never expected

Er is een sale gaande bij zowel Maidesite als Flexispot. Zit er nog een kwaliteitsverschil tussen de twee? Volgens mij maakt het allemaal niet zoveel uit tussen de T2 Pro en de E8.

Verder is het mij niet helemaal duidelijk of beide goed zijn als je wilt staan als iemand die 1.96m is. Op de Maidesite hebben ze het tot 190cm (6f3).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dimachaerus
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20:58
Heeft iemand hier de E7Q? Ik wil deze kopen alleen ik twijfel over de stabiliteit van het bureau. Ik wil echt minimaal gewiebel. Het bureau zal voornamelijk gebruikt worden in de zitpositie.

Ik had begrepen dat een kleiner formaat bureau stabieler is dan een groter bureau.

Mijn voorkeur gaat uit naar de 180x80 in plaats van de 160x80.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-06 22:10
Dimachaerus schreef op maandag 29 mei 2023 @ 11:28:
Heeft iemand hier de E7Q? Ik wil deze kopen alleen ik twijfel over de stabiliteit van het bureau. Ik wil echt minimaal gewiebel. Het bureau zal voornamelijk gebruikt worden in de zitpositie.

Ik had begrepen dat een kleiner formaat bureau stabieler is dan een groter bureau.

Mijn voorkeur gaat uit naar de 180x80 in plaats van de 160x80.
Ik heb de E7Q. Had daarvoor een E7H, die ik heb terrug gedaan vanwege het wiebelen van de monitoren.

Ik heb zelf een 180 x 90 bureaublad. Aangeraden wordt een blad met een diepte van > 85cm als je gebruikt wilt maken van armen.

Het wiebelen is nog zeker aanwezig, maar veel minder dan een 2 poot zit sta tafel. Ik werk er nu 2 maanden mee en ik kan je vertellen dat ik het niet meer zie.

Minder wiebel ga je volgens mij niet kunnen krijgen met een zit sta bureau.

Wil je helemaal van het wiebelen af, dan zou ik een gewone zit bureau nemen die handmatig wat in hoogte verstelbaar is met 4 poten aan de zijkanten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

@Djankie Wat bedoel je precies met wiebelen? Wiebelt de tafel als je bijvoorbeeld een fles water/cola er op neerzet? Of meer als je wat hardhandig te werk gaat?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

alienfruit schreef op maandag 29 mei 2023 @ 02:33:
Er is een sale gaande bij zowel Maidesite als Flexispot. Zit er nog een kwaliteitsverschil tussen de twee? Volgens mij maakt het allemaal niet zoveel uit tussen de T2 Pro en de E8.

Verder is het mij niet helemaal duidelijk of beide goed zijn als je wilt staan als iemand die 1.96m is. Op de Maidesite hebben ze het tot 190cm (6f3).
De T2 kent 2 types. De Pro en de Pro Plus. Ik heb de Pro Plus besteld. Hopelijk is die stabieler dan de Pro, voor de rest van de specs hoef je het niet te doen IMHO alhoewel de Plus net iets hoger gaat.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-06 22:10
alienfruit schreef op maandag 29 mei 2023 @ 13:33:
@Djankie Wat bedoel je precies met wiebelen? Wiebelt de tafel als je bijvoorbeeld een fles water/cola er op neerzet? Of meer als je wat hardhandig te werk gaat?
Bij een fles cola zak die niet gaan de monitoren niet gaan wiebelen. Echter als je leunt op het blad dan wel. Of als je typt op je keyboard. De 4 pootsheeft daar nauwelijks last van.

• JB

JB

Cédric roelt!

-O- De T2 Pro Plus is geleverd, maar wat is er nu eigenlijk geleverd... :/ Op de doos staat; J-S3D-2-EU

In de doos lijkt eea erop maar ik zie toch wel een groot nadelig iets IMHO mbt frame;

Dit oogt gammel, maar het blad zet je nu wel op een andere plek vast. Zijn er meer mensen met de "T2 Pro Plus" die dit zo hebben?

Mijn boefje is liev!

• JB

JB

Cédric roelt!

Het lijkt erop dat ik de S2 Pro Plus (zonder blad) heb gekregen :? Ik heb er ook wieltjes bij namelijk...

Mijn boefje is liev!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-06 16:57
JB schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 20:19:
Het lijkt erop dat ik de S2 Pro Plus (zonder blad) heb gekregen :? Ik heb er ook wieltjes bij namelijk...

[YouTube: PC Building Desk Upgrade - Maidesite S2 Pro Plus Standing Desk]
Dan lijkt omruilen de beste oplossing lijkt me. Mijn Pro Plus heeft trouwens zo'n zelfde onderdeel als je op de foto hebt omcirkeld en dat is niet gammel ofzo.

Komoot

• JB

JB

Cédric roelt!

MaSw85 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 20:27:
[...]

Dan lijkt omruilen de beste oplossing lijkt me. Mijn Pro Plus heeft trouwens zo'n zelfde onderdeel als je op de foto hebt omcirkeld en dat is niet gammel ofzo.
De vraag is; wat is beter? Of is het design aangepast? Had jij er ook wieltjes bij in de doos?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-06 16:57
JB schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 20:30:
[...]

De vraag is; wat is beter? Of is het design aangepast? Had jij er ook wieltjes bij in de doos?
Nope, geen wieltjes in de doos.

Komoot

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bes-r
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:32
JB schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 19:33:

Dit oogt gammel, maar het blad zet je nu wel op een andere plek vast. Zijn er meer mensen met de "T2 Pro Plus" die dit zo hebben?
Hier exact hetzelfde. Het frame is uitschuifbaar voor grotere bladen en zorgt dan voor meer stabiliteit. Ook hier zijn wieltjes meegeleverd.

Als je de boel goed aandraait, heb je een mooi stevig frame.

[Nickchange] SpamPimp --> bes-r

• JB

JB

Cédric roelt!

bes-r schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 21:45:
[...]

Hier exact hetzelfde. Het frame is uitschuifbaar voor grotere bladen en zorgt dan voor meer stabiliteit. Ook hier zijn wieltjes meegeleverd.

Als je de boel goed aandraait, heb je een mooi stevig frame.
Oké check! Dus jij hebt ook in het midden 4 ogen aan de buitenkant zitten en met blad lekker stevig?

Blad is nog niet gereed alhier.

Mijn boefje is liev!

• PXXL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-06 18:02
Mooi draadje om te lezen. Ik ben zelf al een jaar op zoek naar een zit/sta bureau. Net als iemand anders in deze thread kwam ik uiteindelijk op Deskhaus uit, maar die shippen alleen binnen de US en Canada. Je kan wel een burea bij ze bestellen, maar daar komt dan container shipment prijs over.

Daarna heb ik andere bedrijven gezocht die misschien iets met solidwood doen.
Flexispot verkoopt bijvoorbeeld een mooie walnut solidwood top, maar dat is alleen voor in de US.
https://www.flexispot.com/flexispot-odin-4-leg-standing-desk

Omnidesk verkoopt een mooie suar solidwood versie, maar die shippen niet naar Nederland.
https://theomnidesk.com/pages/ichi-collection

Daarna nog gezocht naar L shaped zit/sta bureaus, maar dan krijg je ook vaak alleen wit/zwart of bamboe tops bij. Dus ik zit nu na te denken over de Flexispot E7Q Odin met black bamboo top van 200x90. Dan hoef ik niet zelf met lak en schuren bezig te zijn en heb ik toch een beetje die solidwood/walnut look en feel (hoop ik).

Ik zag meerdere mensen die nadachten over de E7Q of deze al hadden besteld. Als je daar ook een black bamboo top bij hebt besteld zie ik graag een foto hier terug.

[Voor 9% gewijzigd door PXXL op 01-06-2023 09:54]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-06 17:51
Mawlana schreef op maandag 8 mei 2023 @ 14:05:

Iemand ervaring met de MRC PRO bureaustoel? Of is de Humanscale Liberty Task (tweedehands) wellicht een betere keus? Laatstgenoemde stoel wordt ook geleverd in hun thuiswerksets.
Ook daar is een topic voor, meer dan 53 pagina's volgeschreven over bureaustoelen. :)
Bureaustoel 8 uur per dag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

JB schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 19:33:
-O- De T2 Pro Plus is geleverd, maar wat is er nu eigenlijk geleverd... :/ Op de doos staat; J-S3D-2-EU

In de doos lijkt eea erop maar ik zie toch wel een groot nadelig iets IMHO mbt frame;

Ja, ik heb zelf de S2 Pro Plus dat is volgens mij de T2 Pro Plus maar met tafelblad? Ik zag zelf niet erg veel verschil. Maar goed, ik ben de boel in elkaar aan het schroeven en het onderdeel wat je omcirkelt hebt dat hoef je toch niet vast te draaien? Er zijn twee schroeven aan beide uiteinden en dat is het? Plus de schroefjes van de cover voor de bedrading?

De plastic spul tussen de schroeven is wel een kriem. Bij een van de poten is die al stuk. Maar dat zal vast niet een groot probleem zijn anders hadden ze vast wel een paar extra er bij gedaan.

[Voor 11% gewijzigd door alienfruit op 02-06-2023 17:11]

Pagina: 1 ... 24 25 26 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee