Het grote zit/sta bureau's-topic

Pagina: 1 ... 15 ... 34 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knnf
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 23-11-2024
Kensuke schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:19:
[...]

Waarom niet gekozen voor de 3 stage versie? Is weer 30 euro goedkoper en kan nog lager en hoger. Geen idee of het trager is.
Die is dan wel maar single motor. Ik heb zelf net de dual motor 3 stage besteld, 240€ totaal.

Info van de verkoper opgevraagd:
The promotional will run until the 30th.
Our German warehouse still has a small amount of inventory. It only takes 5-7 days to deliver to the Netherlands, but if the inventory in the German warehouse is sold out, we will have to ship from the UK warehouse, it will takes 3-5 weeks to delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:21
knnf schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:03:
[...]

Die is dan wel maar single motor. Ik heb zelf net de dual motor 3 stage besteld, 240€ totaal.

Info van de verkoper opgevraagd:
[...]
Thanks, heb 'm net ook maar besteld. 'T scheelt toch weer €70,- (€231 bij mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koehandelaar
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
m0h4life schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 12:34:
[...]

Thanks, heb 'm net ook maar besteld. 'T scheelt toch weer €70,- (€231 bij mij)
Ik kan die alleen maar in wit selecteren, heb jij die besteld? Bij zwart gaat ie terug naar een ander type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvanhambelgium
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 31-05 17:27
Verdorie, net contact gehad met Flexispot omdat ik een E6-ZWART in bestelling wil zetten ... enkel nog in WIT en zal naar het schijnt nog 2-3 maand duren om te re-stocken ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knnf
Koehandelaar schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:53:
[...]

Ik kan die alleen maar in wit selecteren, heb jij die besteld? Bij zwart gaat ie terug naar een ander type.
Enkel in wit in die uitvoering. Wou ook liever zwart maar daar ging ik het niet voor laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:51
Zou dat nou echt nog veel uitmaken zo’n single vs dual motor? De draagkracht en snelheid van de single variant is iets minder, maar ik heb denk ik liever een 3 stage single versie dan een 2 stage dual versie i.v.m. de maximale hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxustiti
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-03 21:52
Is er iemand die de prijzen in de gaten heeft gehouden voor de flexispot e6/e7/e8? Scheelt het met de aanstaande korting nu echt zoveel als met andere acties?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:44
Die Slagerup van JYSK gaat met black friday nog 25 euro extra vanaf en komt op 250,-

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
Koehandelaar schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:53:
[...]
Net bericht gehad van de verkoper, de Dual 3-stage is sowieso niet verkrijgbaar op het moment. Ik mocht kiezen tussen de Dual 2-stage in het zwart, een single motor 3-stage of mijn geld terug. Nu toch maar voor de 2-stage gekozen, 120cm maximaal is voor mij prima, de 72cm (+ blad 74.5cm) minimaal kan mogelijk een dingetje worden voor mijn vriendin, maar dat lossen we wel op met een betere bureaustoel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-04 16:37
Ik kijk met interesse naar de FlexiSpot E8 maar ik ben op zoek naar een vrij groot tafelblad (180cm x 80cm) en daarin is de keuze bij FlexiSpot redelijk beperkt en detailfoto's en specificaties van de FlexiSpot tafelbladen lijken een beetje te ontbreken waardoor de keuze niet eenvoudiger wordt. Black Walnut, Cherry Wood of Red Oak zijn wat favoriete looks. Verder ben ik ook wel geïnteresseerd in ervaringen met de kabelgoot van FlexiSpot.

Momenteel overweeg ik een zwart onderstel i.c.m. Bamboo (190eur) omdat dit de enige versie van hout is in dit formaat, maar wellicht is het veel voordeliger om een redelijk kant en klaar tafelblad + kabelgoot elders te halen? Momenteel door het topic aan het zoeken naar meer informatie over het Halifax T600 blad.

Ik ga denk ik inderdaad voor een los tafelblad, keuze genoeg zo te zien. Al is massief hout ook interessant.

[ Voor 18% gewijzigd door Soru op 24-11-2021 22:05 ]

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
De E8 heeft al een kabelgoot dus die hoef je niet extra te bestellen. Voor massief tafelblad kun je ook goed bij bouwmarkten kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toMeloos
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-01 08:44
@Soru: Voor een echt houten blad kijken anderen hier naar de WOOOD tafelbladen bij Karwei/Gamma, Cando bladen bij Praxis en laatst kwam deze tip langs: https://www.bouwiedoehetz...merpanelen/eiken-panelen/ (advies om voor 25mm dikte te gaan)

Wat meer discussie hierover op pagina 55
Sethro schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:21:
De E8 heeft al een kabelgoot dus die hoef je niet extra te bestellen.
Eigenlijk alleen voor de eigen kabels van de motoren. Komt niet standaard met een kabelgoot om onder het blad te monteren voor de computerkabels.

Er zijn hier nauwelijks ervaringsdeskundigen omdat 'ie een tijdje niet leverbaar was. Wel voldoende reviews op https://www.amazon.com/FL...er-Standing/dp/B08D63TFH6

Sommige mensen klagen dat 'ie laag is, maar ik zie dat als een esthetisch voordeel. Blijkbaar heeft niet iedereen door dat als je er een stekkerblok in legt dat je die dan soms beter op zijn zij kan leggen. Met alle openingen ook goede koeling. Ik ga hem wel kopen. Hij is relatief klein, maar met alleen een monitor en twee laptops verwacht ik ook niet zo heel veel kabels. Kan altijd nog twee naast elkaar monteren als het niet genoeg blijkt.

• Soru
toMeloos schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:55:
@Soru: Voor een echt houten blad kijken anderen hier naar de WOOOD tafelbladen bij Karwei/Gamma, Cando bladen bij Praxis en laatst kwam deze tip langs: https://www.bouwiedoehetz...merpanelen/eiken-panelen/ (advies om voor 25mm dikte te gaan)

Wat meer discussie hierover op pagina 55

[...]
Dank voor de nuttige informatie. Ik begin zelf meer naar een afgerond tafelblad van echt hout te neigen. Als ik kijk naar een Eiken tafelblad 26mm - 180cm x 80cm met afgeronde hoeken dan kom ik uit op zo'n 276 eur exclusief verzenden en ik neem aan dat het hout nog wel gelakt moet worden. Aangezien ik voor dat geld dan wel een echt eikenhouten tafelblad heb vind ik het zeker wel het overwegen waard. Ik ga nog rustig even ook door de andere sites bladeren. Waarschijnlijk schaf ik morgen het E8 onderstel aan en neem ik de tijd voor het selecteren van een tafelblad.

Als ik naar standaardmaten kijk bij de praxis dan lijkt 130 euro voor 80 x 200 massief eiken me wel een erg scherpe prijs, de E8 zou 200cm breed stabiel moeten kunnen dragen dus ik overweeg dit. Dat is bijna het bedrag voor een spaanplaat tafelblad.

Ik zal wel een schuurmachine en wat andere schuurspullen moeten kopen, naast lak maar het lijkt me een mooi project. De ruimte voor deze klusopstelling is eerder de uitdaging, en waar het kan rusten. Ik weet bijvoorbeeld nog niet of het mogelijk is om eerst 3 zijkanten + onder deel te lakken en vervolgens 1 zijkant en het bovendeel (om vervolgens 2-3x te herhalen).

[ Voor 27% gewijzigd door Soru op 25-11-2021 13:47 ]

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:23

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Sethro schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:21:
De E8 heeft al een kabelgoot dus die hoef je niet extra te bestellen. Voor massief tafelblad kun je ook goed bij bouwmarkten kijken.
Hou er wel rekening mee dat die kabelgoot maar 70 cm breed is. Bij een breder blad is het dus niet zo'n nette oplossing.

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:51
Net de single motor 3 stage besteld op Amazon, verwachte levertijd bijna twee weken. Zal hier laten weten hoe de eerste indruk is. Blad koop ik pas zodra het onderstel geleverd is.

Onderstel kost nu €190, geen geld. Blad erop en ik ben klaar voor < 300 euro :)

[ Voor 43% gewijzigd door TheDeuce op 25-11-2021 21:11 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Student of Tech
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 03-02-2023
Ik ben al een week of twee dit topic aan het doorspitten en aan het volgen. Daarnaast natuurlijk alle sites en leveranciers wel even bezocht.

Ik heb uiteindelijk voor de IKEA Idasen gekozen en ik ben heel tevreden met mijn keuze. Het bureau is verbazingwekkend solide en stevig. Ik heb hem vanavond in elkaar gezet en ik zet hier even mijn eerste indrukken en ervaringen neer, en een lijstje met de overwegingen die ik heb gedaan waardoor ik uiteindelijk voor de Idasen heb gekozen. Misschien dat jullie er wat aan kunnen hebben.

Een solide bureau is voor mij erg belangrijk. Maar zoals ik al zei staat het bureau zo stevig als een huis. In de zit stand is er haast geen beweging in te krijgen zowel naar voor/achter of links/rechts.

Als ik het bureau op de maximale hoogte zet wiebelt het wel een beetje van links naar rechts als ik ernaast ga staan en er wat druk op uitoefen. Als ik ervoor ga staan, dus in een normale gebruiks positie, dan is de beweging van voor naar achter vrij minimaal. Ik kan er met mijn hele gewicht zonder problemen tegenaan leunen. Het wiebelen van links naar rechts merk ik zelf niets van als ik gewoon aan het typen of aan het werken ben. Als ik het bureau iets lager laat zakken (5cm) staat het alweer een heel stuk steviger wat betreft wiebelen van links naar rechts.

Ik was bijna voor de deal gegaan die de laatste dagen verscheen in dit topic met het Amazon Maidesite frame en een apart tafelblad. Maar er waren toch wat punten waarom ik bereid was om 200 euro extra te betalen.

Redenen waarom ik uiteindelijk voor de Idasen ben gegaan:
- Design. Ik was op zoek naar een donkerbruin blad. Ik ga in mijn volgende huis voor de grijs/donkerbruin look en daar past dit bureau perfect bij. Ook vind ik de poten mooier vormgegeven dan de standaard T waar soms zelfs houtstickers opgeplakt worden?!
- Geen gehannes met beits en schuren. Ik had natuurlijk met een solide blad en beits een donkerbruin blad als resultaat kunnen krijgen, maar nu hoefde ik het alleen maar uit te pakken.
- Beschikbaarheid. Ik kon hem bestellen en de dag erna ophalen.
- 127cm sta hoogte. Het huidige beschikbare Amazon Maidesite frame heeft een max hoogte van 120. Ze hebben ook frames die tot 127 gaan, maar die zijn op het moment van schrijven niet verkrijgbaar in mijn gewenste kleur. Met het bureau van mijn broer als referentie besloot ik dat ik die 7 cm wel nodig had. Ik ben 190cm.
- 10 jaar garantie. Dit was wel een dealbreaker voor mij omdat ik binnen 10 jaar wel een paar kapotte elektromotoren verwacht omdat ik vaak wissel van positie.
- Gerelateerd aan garantie vind ik het een fijn idee dat ik een winkel met een balie kan bezoeken als ik problemen krijg, in contrast met bestellen bij een groothandelaar in Duitsland.
- Inclusief kabel management systeem. Goed, het is een netje aan de onderkant, maar het doet wat het moet doen. Ik heb niet meer nodig.
- Ik heb 9 jaar in Noorwegen gewoond en ben een Scandinavië Fanboi

Minpunten:
- De prijs van €549
- Alhoewel het tafelblad echt heel mooi is van kleur en structuur, ben ik als de dood om er iets op te laten vallen omdat er dan meteen een gat in het karton zit.

Al met al ben ik zeer tevreden met de Idasen en ik zou hem zeker aanbevelen als het design je aanstaat. Ik hoop dat dit bericht iemand kan helpen om de beslissing te maken. Ik werk veel vanuit huis en zit in mijn vrije tijd ook veel achter mijn bureau. Voor iets waar ik 10+ uur per dag direct contact mee heb vind ik 200 euro meer betalen voor een goed product niet echt een probleem. Ik zal na een tijdje nog eens posten om te vertellen hoe het bevalt.

Mijn huidige setup:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OGC2oeWDMo4J6FQzZDTWm5coO4Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qwKSXd1x3aQVinFIXGqF5lIP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZrpEC2XmQaV7S_7snVbp-xgvnmM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9tERPC7ZSgG31ApGcKuFHEaf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KJ-XdhaiiT5ImgWkUiPtn-_893w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f8u2hrQYLITwI6biumXIfdi2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Khqm8kb3hXVFh-s1qc8WrmBOXSk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DGK6wvVdpQGraEuKk9IIsLTt.webp?f=fotoalbum_large
Foto van Ikea website

[ Voor 3% gewijzigd door Student of Tech op 26-11-2021 09:55 ]

• Soru
Weet iemand of de FlexiSpot tafelbladen een scherpe hoek op de randen hebben zitten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Flexispot website heeft het zwaar momenteel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• html
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-06 14:46

html

</html>

jmxd schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 00:05:
Flexispot website heeft het zwaar momenteel :P
Zwaar is een understatement. Sterkte, websitebeheerder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
Het laden van de verzendmethoden lijkt bij mij niet echt te lukken.

Edit: Uiteindelijk door het checkout en betaalproces gelopen maar ik eindigde op een melding dat er niets in mijn winkelwagen zit. Hopelijk is het verder allemaal gelukt en ontvang ik zo direct een mail.

[ Voor 60% gewijzigd door Soru op 26-11-2021 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:30
De Maidesite via Amazon is wel iets duurder geworden....Nu voor de korting 279 in plaats van 268 voor twee stage/twee motors.

Grijze besteld hier, had ik dus eigenlijk eerder van de week al moeten doen :9

De 120 is net hoog genoeg voor mij, op kantoor had ik 121cm nodig op sneakers. Met 120 + blad zou dat dus goed moeten komen. Zeker aangezien ik thuis geen schoenen draag.

Ik ben 196 lang, dus twee stage zou qua hoogte voor veel mensen wel moeten voldoen. Verder durf ik één motor niet aan met de door mij gewenste setup (180cm of 200cm blad, 2x QHD monitor a 4.4KG, Edifier S2000PRO speakers a 20KG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Het is mij uiteindelijk ook gelukt een bestelling te plaatsen voor de E8 gister nacht. Er was blijkbaar een actie waar de eerste 10 bestellingen gratis zouden zijn dus die hele site lag 1,5 uur plat.

Hopelijk hebben ze hem op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 07:06
@Student of Tech mijn vrouw heeft dezelfde en het is echt een mega stabiel ding. Ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen een E8 en die van Ikea. Of geen zit/sta. :) Op kantoor merk ik dat ik er toch soms geen gebruik van maak..

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Student of Tech schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:27:

- 127cm sta hoogte. Het Amazon frame heeft een max hoogte van 120. Met het bureau van mijn broer als referentie besloot ik dat ik die 7 cm wel nodig had. Ik ben 190cm.
Mooie post, maar toch even reageren op dit punt. De Dual motor 3 stage van Amazon gaat tot 127cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Student of Tech
Wolly schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:50:
[...]

Mooie post, maar toch even reageren op dit punt. De Dual motor 3 stage van Amazon gaat tot 127cm.
Goed gespot! Dat had ik niet gezien. Maar dan is hij alleen beschikbaar in het wit. Ik had beter kunnen zeggen dat hij op dat moment niet beschikbaar was tot 120cm in mijn gewenste configuratie. Ik zal het aanpassen.
Inspired schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:31:
@Student of Tech mijn vrouw heeft dezelfde en het is echt een mega stabiel ding. Ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen een E8 en die van Ikea. Of geen zit/sta. :) Op kantoor merk ik dat ik er toch soms geen gebruik van maak..
Het is voor mij echt een must om het bureau in hoogte te kunnen verstellen. Heb het altijd op kantoor gehad. Hoewel ik periodes heb waarin ik niet sta, merk ik wel dat ik meerdere malen per dag mijn bureau verstel, al is het maar een paar centimeter.

[ Voor 40% gewijzigd door Student of Tech op 26-11-2021 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:49
Mj2sL schreef op zondag 21 november 2021 @ 18:02:
Na het volgen van dit topic heb ik een Fully Jarvis onderstel besteld. Ik geloof niet dat deze per se beter is dan die FlexiSpot, maar de hogere capaciteit (wil er een massief beuken blad op in de nabije toekomst) en 15j garantie waren voor mij doorslaggevend. Ben benieuwd! Ik ga er tijdelijk een oude bureaublad op leggen (ik ga over +- een half jaar verhuizen) en daarna wil ik dus een mooi houten blad erop.
Heb deze gisteren ontvangen, netjes binnen hun eigen aangegeven verzendtijden/verwerkingstijden. Het zit erg goed verpakt ook. Twee dozen, daarin losse dozen (die exact passen als lego) met daarop heel duidelijk welk component het is. Alles is goed gelabeld en super duidelijk.

Het was even zoeken met het assembleren, uiteindelijk heel simpel maar vond de handleiding ietwat verwarrend. Er staat op een gegeven moment dat het decision time is over waar je de control will hebben, maar eigenlijk maakt het niet uit. En ze gaan er vanuit dat je het bureau over de lengte omdraait (dus links wordt rechts en vice versa), in plaats van over de korte kant (voor wordt achter) waar ik van uit ging. Maar alles ging prima.

Hij werkt erg goed, is stabieler dan ik had verwacht. Er zit van voor tot achter een paar mm speling in je bureau als je er goed op leunt. Ik heb op kantoor Ikea bureau's gehad (niet zit/sta) die veel minder stabiel waren. Al met al erg tevreden.

Ik zag overigens op de module E8 staan. Kan toeval zijn, of zou dat dan dezelfde module als Flexispot zijn? Geloof best dat veel van die dingen uiteindelijk uit dezelfde fabrieken komen en deels dezelfde OEM componenten gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door Mj2sL op 26-11-2021 10:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Nice, zojuist al een DHL tracking nummer ontvangen van Flexispot voor de E8 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lankman
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Hmm, ik twijfel sterk...

Ikea Ideasen of Flexispit E8. Vindt die flexispot een stuk mooier, maar ben 2 meter, en als ik sta gaat ie naar de hoogste stand. Dan is stabiliteit gewenst. er zullen in ieder geval 2 24"monitoren op komen voor werk + laptop en printer.

De maidensite weegt 22 kg. De Ideasen komt in 30 kg. De flexispot 32 kg. Daarmee valt de maidensite af.
qua belasting zegt Ikea max 80 (exc blad), en flexispot 125. Maar denk dat dat niet perse over stabiliteit gaat.

Kan iemand me over d estreep helpen met ervaring over de stabiliteit van de E6/E8 in hoge stand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Laatst online: 05-06 19:55
Toevallig vandaag ook een IDÅSEN onderstel gekocht, naar mijn mening inderdaad het meest stabiele zit/sta bureau dat ik ben tegengekomen.
Zal voor mij nog eventjes duren voor ik hem in elkaar zet (ben mijn bureaublad nog aan het voorzien van een aantal lagen polyurethaan), maar zodra die in elkaar zit zal ik het resultaat delen en ook kijken of deze van links naar rechts wiebelt. Dit viel mij overigens vanmiddag niet op toen ik het bureau in de IKEA zelf aan het 'mishandelen' was.

Voor degenen die twijfelen om een IKEA zit/sta bureau aan te schaffen; IKEA geeft zelf aan dat vanaf volgend jaar een hoop bij hun duurder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:15
Lankman schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 20:46:
Hmm, ik twijfel sterk...

Ikea Ideasen of Flexispit E8. Vindt die flexispot een stuk mooier, maar ben 2 meter, en als ik sta gaat ie naar de hoogste stand. Dan is stabiliteit gewenst. er zullen in ieder geval 2 24"monitoren op komen voor werk + laptop en printer.

De maidensite weegt 22 kg. De Ideasen komt in 30 kg. De flexispot 32 kg. Daarmee valt de maidensite af.
qua belasting zegt Ikea max 80 (exc blad), en flexispot 125. Maar denk dat dat niet perse over stabiliteit gaat.

Kan iemand me over d estreep helpen met ervaring over de stabiliteit van de E6/E8 in hoge stand?
Vergeet je de Lineaflex MRC Pro/comfort niet?

Die drie heb ik in afweging :)

It's me

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Soru
Zojuist bij de Praxis een massief eikenhouten werkblad van 2.6 x 80cm x 200cm gehaald voor 130 eur. Wat me een enorme meevaller is is dat alle randen al schuin zijn ingenomen zowel boven als onder, dat zou mij voor dit eerste projectje met weinig middelen niet zijn gelukt. Verder ga ik het opschuren en behandelen met houtlak (aanbieding Gamma). Zoals gezegd is dit voor mij een eerste houtklus dus hopelijk komt het er allemaal mooi uit, maar voor dit geld krijg je er wel veel voor terug. Het lakken wordt nog wel een uitdaging met een kwast.

Gaat worden geplaatst op een E8.

[ Voor 7% gewijzigd door Soru op 27-11-2021 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:15
Vandaag bij de Jysk geweest voor de Slangerup. Even getest op wiebelen etc. Dat viel helaas zwaar tegen. Deze week maar de Idasen ophalen.

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:44
Ja, ik heb die slangerup, maar het is echt een piece of shit. Zit te twijfelen wat te doen, ding staat hier gemonteerd. Hoe retourneer je zoiets?....

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Keneo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04 20:04
Ik ben vandaag de uppspel 180*80 in de ikea gaan halen met bijhorden blad, voor 499euro.

Het valt me op dat deze heel veel gemeen heeft met deze dual motor MAIDeSITe
Het lijken mij dezelfde motoren en controller te zijn, alsook de verschroefbare ronde pootjes onder de poten.

Ik heb hem blind gekocht (Bij Ikea nemen ze zonder problemen foute aankopen terug, dus niet echt een risico), daar deze niet uitstond in de toonzaal wegens te weinig voorraad, er waren er nog 3 toen ik de mijne oppikte en werd blijkbaar traag aangevuld.

In de toonzal wel de idassen getest, maar deze genomen omdat idassen maar 160*80 heeft, en de idassen 100 euro duurder was.

Deze heeft geen bluetooth, maar de bediening heeft 4 presets, wat voor mij handiger uitkomt.
In de foto's lijkt deze bediening een backlight te hebben voor de toetsen, maar die van mij niet, de handleiding spreekt er ook niet van.

Na in elkaar te zetten en tegen te leunen is die naar mijn gevoel zeker even stabiel als de idassen, dus ben blij met mijn aankoop.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1DE8WRNl_bn43ouripP6xNN0M-M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jp40wbzBI02OC2h4va1YBHj0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1HDyHw501VoY17GWe8EUHpef3AI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uz5cwlUlUeqtLDbLpa7SNyLb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/29s1jh71qniXWcZkHtKUvelZ9Xc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k3ryd1UX0NZCcFVYQkNSrvNe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/no5O07z5PoF0nVu481on9f7UPdU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fLaiqo0EdA03ui45Vzj9yuMQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ORAkuXsQciLo0lk5TurzV9pfXg4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KuixAy125BV0lzt5nfuzRpYy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:49

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Eikkie schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 22:18:
Vandaag bij de Jysk geweest voor de Slangerup. Even getest op wiebelen etc. Dat viel helaas zwaar tegen. Deze week maar de Idasen ophalen.
Ik heb hem nu drie weken oid en ben nog steeds tevreden. Ben een vrij stevige typer maar heb niet echt last van instabiliteit. Heb zeker beter gebruikt, vooral qua op/neer bewegen vind ik deze vrij onrustig. Maar effectief gebruik je dat twee of drie keer per dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Dacht van ik maak het mij zelf makkelijk. Mijn oude blad van 180x80 ga ik niet vervangen dus ik zoek alleen een onderstel. Zo makkelijk vind ik het bij nadere in zien ook niet om een keuze te maken.

In dit onderwerp kom ik regelmatig IKEA tegen. Persoonlijk heb ik niets met deze firma dus deze valt voor mij af. Misschien koop ik in de toekomst nog een groter blad en daardoor vallen een aantal onderstellen af.

Nu blijven een aantal opties wat mij betreft over:

Flexispot de E8 nu tijdelijk voor € 299,99 in plaats van € 449,99 https://www.flexispot.de/...arer-schreibtisch-e8.html
MAIDeSITe single motor 3 stage voor € 207,10 in plaats van € 258,88 https://www.amazon.nl/-/en/gp/product/B091KVF8NV
boho office® de Premium Line voor € 436,- https://www.boho-office.com/configurator/premium-line

Of iets totaal anders? Maar bovenstaande kom ik in dit topic tegen waarvoor dank. _/-\o_
Op zich ben ik best bereid om € 436,- te investeren in een onderstel. Toch vraag ik mij af of de Flexispot of de MAIDeSITe niet goed genoeg is.

Hebben jullie een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vokx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:04
Radical1980 schreef op zondag 28 november 2021 @ 23:55:
Flexispot de E8 nu tijdelijk voor € 299,99 in plaats van € 449,99 https://www.flexispot.de/...arer-schreibtisch-e8.html
MAIDeSITe single motor 3 stage voor € 207,10 in plaats van € 258,88 https://www.amazon.nl/-/en/gp/product/B091KVF8NV
boho office® de Premium Line voor € 436,- https://www.boho-office.com/configurator/premium-line
Ik ben vooral benieuwd naar de stevigheid/stabiliteit van de Flexispot en de MAIDeSITe, die vraag is al een paar gesteld maar daar is nog niet antwoord op :-(.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vokx schreef op maandag 29 november 2021 @ 09:41:
[...]

Ik ben vooral benieuwd naar de stevigheid/stabiliteit van de Flexispot en de MAIDeSITe, die vraag is al een paar gesteld maar daar is nog niet antwoord op :-(.
Heb het al vaker aangegeven. De E8 die ik heb is een stuk minder stabiel dan de Idasen van mijn vrouw.
Valt mij tegen; aangezien ik juist voor het hogere maximale gewicht voor de E8 was gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Radical1980 schreef op zondag 28 november 2021 @ 23:55:
Dacht van ik maak het mij zelf makkelijk. Mijn oude blad van 180x80 ga ik niet vervangen dus ik zoek alleen een onderstel. Zo makkelijk vind ik het bij nadere in zien ook niet om een keuze te maken.

In dit onderwerp kom ik regelmatig IKEA tegen. Persoonlijk heb ik niets met deze firma dus deze valt voor mij af. Misschien koop ik in de toekomst nog een groter blad en daardoor vallen een aantal onderstellen af.

Nu blijven een aantal opties wat mij betreft over:

Of iets totaal anders? Maar bovenstaande kom ik in dit topic tegen waarvoor dank. _/-\o_
Op zich ben ik best bereid om € 436,- te investeren in een onderstel. Toch vraag ik mij af of de Flexispot of de MAIDeSITe niet goed genoeg is.

Hebben jullie een suggestie?
Moet zeggen dat ik ondertussen ook een beetje aan het verdwalen ben, ik had specifiek een twee motorige MAIDeSITe besteld omdat daar een hogere maximale bladmaat bij vermeld stond. Nu zie ik overal echter weer gewoon 180 als maximale maat bij staan. Van de week stond er bij de 2 motorige variant toch echt ook een hogere maximale breedte 8)7

Vreemd genoeg heb ik ook meer betaald (€223,18 voor 2 stage/2 motor), dus ik snap er geen fluit meer van }:O

Ook had zwart toen een lange levertijd, dus de grijze gekozen...Nu is zwart snel leverbaar en grijs niet meer mogelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door nooberke op 29-11-2021 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
MikeyMan schreef op maandag 29 november 2021 @ 09:53:
[...]

Heb het al vaker aangegeven. De E8 die ik heb is een stuk minder stabiel dan de Idasen van mijn vrouw.
Valt mij tegen; aangezien ik juist voor het hogere maximale gewicht voor de E8 was gegaan.
Is deze stabiliteit ook op zithoogte een issue?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Soru schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:14:
[...]

Is deze stabiliteit ook op zithoogte een issue?
Nouja, issue... Dat zal aan je eigen interpretatie liggen. Denk niet dat ie kapot gaat.
Op zithoogte zit er minder flexibiliteit in dan op stahoogte. Moet ik wel zeggen dat ik vrij lang ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
nooberke schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:09:
[...]
Moet zeggen dat ik ondertussen ook een beetje aan het verdwalen ben, ik had specifiek een twee motorige MAIDeSITe besteld omdat daar een hogere maximale bladmaat bij vermeld stond. Nu zie ik overal echter weer gewoon 180 als maximale maat bij staan. Van de week stond er bij de 2 motorige variant toch echt ook een hogere maximale breedte 8)7

Vreemd genoeg heb ik ook meer betaald (€223,18 voor 2 stage/2 motor), dus ik snap er geen fluit meer van }:O

Ook had zwart toen een lange levertijd, dus de grijze gekozen...Nu is zwart snel leverbaar en grijs niet meer mogelijk.
Als je heel graag zou willen dan past er wel een groter blad op, mijn MAIDeSITe is sinds afgelopen vrijdag binnen en ik heb 'm gister in elkaar kunnen zetten. Ik heb uiteindelijk de dual-motor 2 stage laten bezorgen omdat die nog wel in het zwart leverbaar was en ze daar nog enkele van in het magazijn hadden. Voor zover ik kan zien zit het 'maximale' vooral in de bijgeleverde plaat voor de kabelgoot. Op Amazon stond dat mijn bureau ook max tot 180cm zou gaan, in het boekje zelf staat daar 160cm, ik heb de poten uiteindelijk gemonteerd op 1,5cm van het einde van het blad. Alleen de kabelgootafdekking past er nu dus niet meer netjes op.
De stabiliteit op maximale hoogte valt mij wel tegen, er zit behoorlijk wat speling in, zowel in de breedte als in de diepte. Op zithoogte valt het mij niet op. Het onderstel ziet er wel behoorlijk goed uit moet ik zeggen, ook het monteren gaat gemakkelijk, ik ben maar één schroefgat tegengekomen waarin de bout aanvankelijk wat stroef aandraaide. Let er wel op dat je de het spul goed vasthoud, zo'n poot is best zwaar en een stoot tegen je kaak doet best pijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
m0h4life schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:51:
[...]

Als je heel graag zou willen dan past er wel een groter blad op, mijn MAIDeSITe is sinds afgelopen vrijdag binnen en ik heb 'm gister in elkaar kunnen zetten. Ik heb uiteindelijk de dual-motor 2 stage laten bezorgen omdat die nog wel in het zwart leverbaar was en ze daar nog enkele van in het magazijn hadden. Voor zover ik kan zien zit het 'maximale' vooral in de bijgeleverde plaat voor de kabelgoot. Op Amazon stond dat mijn bureau ook max tot 180cm zou gaan, in het boekje zelf staat daar 160cm, ik heb de poten uiteindelijk gemonteerd op 1,5cm van het einde van het blad. Alleen de kabelgootafdekking past er nu dus niet meer netjes op.
De stabiliteit op maximale hoogte valt mij wel tegen, er zit behoorlijk wat speling in, zowel in de breedte als in de diepte. Op zithoogte valt het mij niet op. Het onderstel ziet er wel behoorlijk goed uit moet ik zeggen, ook het monteren gaat gemakkelijk, ik ben maar één schroefgat tegengekomen waarin de bout aanvankelijk wat stroef aandraaide. Let er wel op dat je de het spul goed vasthoud, zo'n poot is best zwaar en een stoot tegen je kaak doet best pijn :+
Ik wil wel graag een blad van 200cm gebruiken, ik heb ze nu maar een berichtje gestuurd. De meerprijs van een E8 is ~75 euro nu maar daar geven ze wel de ondersteuning voor 200cm aan.

Toch ben ik er nog steeds van overtuigd dat ik van de week een verschil van 20 centimer zag tussen de single en dual motor variant :O

Helaas heb ik maar één printscreen, maar daar zie ik wel dat de plaatjes daadwerkelijk anders waren :(

Vorige week:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0-YZdUYP-KLE4Lcl2wD3IuFFZSo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Vr06wAuksQPQ5VTGBx0MANr9.png?f=user_large

Nu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ruH_KGb_dXiGcL6iVOGkG8qVFGk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VwW6ANR7dJEvFxBmxVgb8ErV.png?f=user_large

EDIT: nu deze pagina gevonden
https://www.amazon.nl/dp/...90TG9nQ2xpY2s9dHJ1ZQ&th=1

Daar staan vergelijkbare plaatjes met wat ik van de week zag en hebben ze het wel weer over 200cm 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LPRNIpUC_Ow4axHc8ZRfllc4g0s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZFz9T6XC9cv2QQJ32y1KJWmr.png?f=user_large

EDIT 2:
Het lijkt er op dat er een "PRO" en een "STANDARD" variant is, het display is ook anders:
https://maidesitedesk.us/...ch-electric-standing-desk
https://maidesitedesk.us/...ble-standing-desk-55-inch

[ Voor 17% gewijzigd door nooberke op 29-11-2021 12:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radical1980
Wel reacties. Maar helaas nog geen concrete suggesties. Misschien ben ik minder verdwaald.

Dat de E8 van Flexispot minder stabiel is dan de Idassen volgens @MikeyMan. Die informatie had ik even gemist waarvoor dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
nooberke schreef op maandag 29 november 2021 @ 12:06:
[...]
Ik wil wel graag een blad van 200cm gebruiken, ik heb ze nu maar een berichtje gestuurd. De meerprijs van een E8 is ~75 euro nu maar daar geven ze wel de ondersteuning voor 200cm aan.

Toch ben ik er nog steeds van overtuigd dat ik van de week een verschil van 20 centimer zag tussen de single en dual motor variant :O

Helaas heb ik maar één printscreen, maar daar zie ik wel dat de plaatjes daadwerkelijk anders waren :(
......
Bij mij staat in ieder geval de Pro versie, ik heb op de verstelbare dwarsbalk nog ongeveer 5cm speling, een extra 5cm als ik de balk aan beide zijden met één schroef vastzet aan de vaste poten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keneo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04 20:04
[...]

Het eerste plaatje is ook een 2 stage en het 2e plaatje is een triple stage. Maar inderdaad wel anders met wat er nu voor de dual stage staat ook.

En zoals ik hierboven reeds vermelde, de motoren en de tussenbalk tussen de 2 poten lijken mij identiek aan de uppspel van Ikea waar ik nu aan zit.

Die kan ook maar max 180 officieel, maar ik zie geen problemen om daar een blad op te leggen dat aan elke kant 10cm verder uitsteekt.
Er is zelfs plaats om de poten 10cm verder uit elkaar te zetten, de staven zitten nu al aan elke kant 7tal cm diep in hun ontvangers, maar ik vermoed dat dit de stabiliteit niet ten goede komt.

[ Voor 38% gewijzigd door Keneo op 29-11-2021 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knnf
Hier de Maidesite 2motor/3stage in gebruik, ben gelet op de prijs best tevreden. Op 120cm hoogte is de stabiliteit niet optimaal, maar dat lijkt me eerder eigen aan dit soort bureaus? Op zithoogte weinig last van instabiliteit.

Mijn enige andere ervaring was een Bekant toonzaalmodel in Ikea, die minstens even onstabiel was op hoogte, waarschijnlijk zelfs meer. Idasen hadden ze niet staan toen dus kan ik niet vergelijken.

Overigens staat op mijn module ook gewoon E8, en zo te horen heb ik dezelfde handleiding als er bij de Fully Jarvis zit. Niet echt verbazend dat sommige onderdelen hetzelfde zijn, de vraag is eerder welke componenten verschillen (poten? motor?)
De originele fabrikant staat vermeld als Zhejian Jiechang Linear Motion Technology op de verpakking. SKU is MD-SD-20002(-W voor de witte versie). Alles zat in één doos (enkel een onderstel besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kensuke
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-05 11:18
Oei, het is jammer om te horen dat de Maidesite niet zo stabiel is op stahoogte. Ik heb alleen Idasen kunnen testen en die was extreem stabiel op alle hoogtes. Het is alleen 2x zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lankman
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Dank allen, ik was die feedback van Mikey ook even kwijt. Het kan dan wel een stukje duurder zijn, maar ik heb geen zin in een bureau dat je speciaal koopt om op hoogte te werken, dat dan vervolgens niet bevalt als je hem zo gebruikt. Dan maar extra geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
[...]

Vorige week:
[Afbeelding]

Nu:
[Afbeelding]

EDIT: nu deze pagina gevonden
https://www.amazon.nl/dp/...90TG9nQ2xpY2s9dHJ1ZQ&th=1

Daar staan vergelijkbare plaatjes met wat ik van de week zag en hebben ze het wel weer over 200cm 8)7

[Afbeelding]

EDIT 2:
Het lijkt er op dat er een "PRO" en een "STANDARD" variant is, het display is ook anders:
https://maidesitedesk.us/...ch-electric-standing-desk
https://maidesitedesk.us/...ble-standing-desk-55-inch
Check even https://www.maidesite.de/pages/einkaufseinfuhrung (Translate is your best friend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Iemand ervaring met Palmberg? Zit er nu naar te kijken of naar de Crew Solitair https://palmberg.de/nl/bureau-crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juzzuts
  • Laatst online: 11:47
Saven schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:52:
Voor iedereen met wat meer budget en die iets meer design wil, kan ik alleen maar dit 'op maat' gemaakt bureau met vier poten aanbevelen: https://www.worktrainer.nl/honmove-vergadertafel.

[Afbeelding]

Al die goedkopere 'meuk' is in de verste verte niet te vergelijken met dit. Houten blad met zwarte poten ziet er fantastisch uit en zit enorm degelijk in elkaar, en niet eens onbetaalbaar imo. Heb 'm al sinds vorig jaar en bevalt gewoon goed. Er prettig bedrijf ook om mee te werken, doen heel veel ook zelf. Uiteraard kun je ook gewoon andere kleur poten of een ander soort blad kiezen, maakt voor de kosten volgens mij niks uit.

Klinkt bijna als een reclamepraatje :') Maar ik ben echt ontzettend tevreden en heb prettig contact met dit bedrijf gehad.
Zo na al die maanden nog steeds gelukkig ermee? Is hij erg stabiel?

Weet iemand misschien alternatieven voor dit model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Interessante link! Van de verkoper ondertussen ook reactie dat ik inderdaad een "upgraded" variant heb besteld met een hoger maximaal gewicht en meer functionaliteit.

Op deze website zie ik ook terugkomen wat ik eerder had gezien, er zijn frames die tot 160 breed gaan en frames die tot 180 breed gaan.

De variant die ik besteld heb is met de "Premium" controller en twee motoren/stages. Dan blijven er niet veel opties meer over op die lijst. Kijkende naar de afbeeldingen en kleuren gok ik op de "T2 Pro" echter die klopt weer niet qua maximale hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06 10:04

Saven

Administrator

Juzzuts schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 00:22:
[...]

Zo na al die maanden nog steeds gelukkig ermee? Is hij erg stabiel?

Weet iemand misschien alternatieven voor dit model?
Zeker! Ik had 'm toen al meer dan een jaar. Inmiddels al weer bijna twee jaar. Still going strong _O_

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• daantjuhh10
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:42
Twee weken terug de Basic line van BOHO office besteld, met een bureaublad van Albeka, en ik ben er erg tevreden over.

De leveringtijd van het onderstel + accessoires was 2 dagen, het blad duurde een week, omdat ze dat zelf komen brengen ipv opsturen.

Het onderstel, de accesoires en het blad voelen erg degelijk aan, en het bureau staat in alle standen erg stabiel, alleen bij de sta-hoogte bewegen mijn monitoren een beetje als ik wild aan het typen ben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IdgrtGQe60zpcxKJL1CRGW5SH1Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pnIRztcrOPk5kGULLhzFVbLD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aPJcDirxeLZn9F5n7SKY-JzkyKM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pzObtk21Z3R1BhK9xE0EPz6H.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NqCH38IsnaydS_rimxnktzzNklc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a08mNQYPZ4UE0rE5fFuk4LpF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@daantjuhh10 Dat ziet eruit als een nette kabelgoot. Jammer dat hij max 107 cm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
daantjuhh10 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:19:
Twee weken terug de Basic line van BOHO office besteld, met een bureaublad van Albeka, en ik ben er erg tevreden over.

De leveringtijd van het onderstel + accessoires was 2 dagen, het blad duurde een week, omdat ze dat zelf komen brengen ipv opsturen.

Het onderstel, de accesoires en het blad voelen erg degelijk aan, en het bureau staat in alle standen erg stabiel, alleen bij de sta-hoogte bewegen mijn monitoren een beetje als ik wild aan het typen ben.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Strakke set-up! Gebruik je een losse usb-c docking/hub of ondersteunen je schermen USB-C met Daisy chaining?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daantjuhh10
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:42
nooberke schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:30:
[...]

Strakke set-up! Gebruik je een losse usb-c docking/hub of ondersteunen je schermen USB-C met Daisy chaining?
Nee de monitors zijn beide met HDMI of DisplayPort verbonden met een externe GPU, die met een thunderbolt kabel verbonden is met de laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvanhambelgium
Ondertussen staat m'n E6 hier volledig klaar gemonteerd. Had een zwarte in bestelling gezet, maar kreeg dan mailtjes dat er geen zwart meer was, gevolgd met een shipping-note, dus ik dacht dat ze gelijk een witte op transport gezet had (heb het al meegemaakt , tuurlijk kan je retouren, maar al dat gezeur...)

Stevige constructie, net zoals andere merken natuurlijk.

Ik ben nog aan het twijfel welk blad erop komt. Het zal een 200cm x 80cm worden, maar bamboe ? eik ? beuk ? kunststof ? Ben er nog niet uit, dus mogelijks nog even een OSB-plaat als tijdelijk desk ;-)

De 145cm kabelgoot had ik ook al ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
[b]jvanhambelgium schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 21:11:De 145cm kabelgoot had ik ook al ontvangen.
Betreft dit de Flexispot kabelgoot of een ander model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Iemand ervaring met Flexispot achteraf betalen?
Heb nu al een tijdje een bureau binnen (nog niet in elkaar gezet want geen tijd) maar nog steeds geen betaling in Klarna te zien.

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:29
Vandaag ook mijn onderstel geleverd gekregen, waar dat eerst tegen 12 januari werd verwacht.
Wil ik daar natuurlijk wel vlot een blad op hebben.

Ik heb deze optie hier nog niet gelezen, maar ik heb op marktplaats een massief eiken salontafel uitgekozen met een blad van 180x80.
Aangezien ik maar 150x80 nodig heb, ga ik daar de zaag inzetten.
Voor 4 tientjes kun je toch wel eens proberen dacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvanhambelgium
Soru schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 23:02:
[...]

Betreft dit de Flexispot kabelgoot of een ander model?
Ander model, hier wat eerder in het topic :
Kabelgoot Valley Universeel Horizontaal Metaal (Kleur Wit/Zwart/Zilver - 145cm)
(via Amazon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koehandelaar
  • Niet online
Ik ga denk ik toch maar voor een massief eiken blad. Misschien ga ik het bureau in de toekomst wel in de woonkamer plaatsen, dan vind ik het toch wel mooi als het echt eiken is. Hopelijk is er binnenkort een mooie aanbieding bij de Karwei, Gamma of Praxis. Was eigenlijk net te laat voor de Black Friday actie om die op te halen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb zelf een massief eiken bureaublad op maat laten zagen. 185x80x4. Niet goedkoop uiteraard, maar wel een fijn blad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
@Koehandelaar Gamma heeft momenteel weer de Woood tafelbladen in de aanbieding
Ik heb er ook 1 (160x90), prima blad om je eerste eiken tafel mee te maken :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
@danslo en @Student of Tech en waarschijnlijk nog anderen, bedankt voor het overtuigen om toch voor de Idasen te gaan :). Geen gedoe met op maat maken van bureaubladen (ik heb hier precies genoeg ruimte voor een 160x80) en met de Home Assistant component via ESP32 kan ik het ook integreren in mijn domotica.

Met BF nog een goede deal met Ikea kunnen maken om mijn huidige bijna 5 jaar oude Skarsta / Trotten nog voor EUR 93 (!) in te kunnen ruilen, gekocht voor EUR 180 toentertijd. Dat scheelt weer zo'n 20% op de prijs van de Idasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Rembock schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:46:
@Koehandelaar Gamma heeft momenteel weer de Woood tafelbladen in de aanbieding
Ik heb er ook 1 (160x90), prima blad om je eerste eiken tafel mee te maken :)
Is dat blad nog verstevigd? Vind 2,4 cm niet echt overhouden voor grotere lengtes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
jmxd schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 18:41:
Nice, zojuist al een DHL tracking nummer ontvangen van Flexispot voor de E8 :*)
Beetje the enthousiast misschien.. ondanks de tracking code hebben ze de tafel bij DHL nog steeds niet binnen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• m0h4life
Het bureau staat en ik ben er nu eigenlijk best tevreden mee, ja er zit nog wel meer beweging in dan ik zou willen maar daar merk je als je normaal werkt eigenlijk niks van. Het Woood tablo tafelblad ziet er zelfs onbewerkt goed uit en past toch goed op het onderstel, ondanks dat het blad 10cm dieper is dan de aangeraden max gesteld door MAIDeSITe.

De rest van de kamer moet nog volledig worden aangepakt, het was de vergeten rommelkamer en dat valt ook wel te zien aan de 'afwerking'.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BkAchYHDdVPBDir2INk-Yyj6pLI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OWyPYFqn27zr7rWfUcftpbDR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vdH_6740r0g8tMakjW9TT1nQhok=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UcuBpfWZ02mktnweoysfi5X3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
MikeyMan schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:54:
[...]

Is dat blad nog verstevigd? Vind 2,4 cm niet echt overhouden voor grotere lengtes.
Nee geen verstevigingen, alleen hout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alouatta
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-06 22:39
MikeyMan schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:40:
Heb zelf een massief eiken bureaublad op maat laten zagen. 185x80x4. Niet goedkoop uiteraard, maar wel een fijn blad.
Heb je een idee van het gewicht van het tafelblad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koehandelaar
  • Niet online
Is er iemand die ervaring heeft met een 90 cm blad op een Flexispot E8? Ik heb net bij de Gamma een 160 x 90 opgehaald. Alleen volgens de specs kan een E8 tot 80 cm aan. Zit te twijfelen of ik hem nog op maat moet laten zagen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Koehandelaar schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:34:
Is er iemand die ervaring heeft met een 90 cm blad op een Flexispot E8? Ik heb net bij de Gamma een 160 x 90 opgehaald. Alleen volgens de specs kan een E8 tot 80 cm aan. Zit te twijfelen of ik hem nog op maat moet laten zagen of niet.
Geen ervaring met Flexispot maar zit wel in de branche van kantoorinrichting.

De afmeting is voornamelijk om de stabiliteit te garanderen samen met de maximale belasting, maar je kan zonder problemen een groter blad erop monteren. Wij leveren tot 90cm bij enkele motor en tot 100cm met dubbele motor.

Zo te zien heeft de E8 een belasting tot 125kg dus ga ervan uit dat het onderstel twee motoren heeft.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
jvanhambelgium schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:00:
[...]

Ander model, hier wat eerder in het topic :
Kabelgoot Valley Universeel Horizontaal Metaal (Kleur Wit/Zwart/Zilver - 145cm)
(via Amazon)
Dank voor het antwoord, ik ben erg benieuwd naar foto's van en de ervaringen met deze kabelgoot. Eerder heb ik namelijk gelezen de precieze locatie vaak iets is wat niet helemaal correct wordt gekozen bij het eerste plaatsen of dat de ruimte tegenvalt.

Momenteel heb ik een kabelkorf op het oog, dat lijkt me ook een interessante oplossing. Ik zal er zelf dan eerder een stuk of 4 nodig hebben met de lengte van het bureau. Een voordeel van een korf is dat kabels vanuit alle kanten uit de constructie worden geleid en dat je eenvoudig met klittenband of tiewraps bijvoorbeeld een stekkerdoos ondersteboven aan de onderzijde kan hangen.

[ Voor 12% gewijzigd door Soru op 01-12-2021 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Student of Tech
JDFS schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:53:
@danslo en @Student of Tech en waarschijnlijk nog anderen, bedankt voor het overtuigen om toch voor de Idasen te gaan :). Geen gedoe met op maat maken van bureaubladen (ik heb hier precies genoeg ruimte voor een 160x80) en met de Home Assistant component via ESP32 kan ik het ook integreren in mijn domotica.

knip
Graag gedaan! Blij om te horen dat mijn woorden iemand hebben kunnen helpen met de beslissing. Ik ben er zelf ook nog steeds super tevreden mee. Goede deal met dat oude bureau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvanhambelgium
Soru schreef op woensdag 1 december 2021 @ 18:13:
[...]

Dank voor het antwoord, ik ben erg benieuwd naar foto's van en de ervaringen met deze kabelgoot. Eerder heb ik namelijk gelezen de precieze locatie vaak iets is wat niet helemaal correct wordt gekozen bij het eerste plaatsen of dat de ruimte tegenvalt.
Vandaar dat ik hoop met een 145cm lange goot op een 200cm lange buro het wel te kunnen regelen.
Nu zoooveel kabels heb ik ook weer niet lopen.
Ben nu aan het kijken waar ik eventueel kabel-doorvoer(en) ga voorzien dmv een boring in het blad. Daarin zo'n ronde stop met borstelharen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Koehandelaar schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:34:
Ik heb er 85 op liggen. Maar daar zit echt het issue niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toMeloos
Soru schreef op woensdag 1 december 2021 @ 18:13:
[...]

Momenteel heb ik een kabelkorf op het oog, dat lijkt me ook een interessante oplossing. Ik zal er zelf dan eerder een stuk of 4 nodig hebben met de lengte van het bureau. Een voordeel van een korf is dat kabels vanuit alle kanten uit de constructie worden geleid en dat je eenvoudig met klittenband of tiewraps bijvoorbeeld een stekkerdoos ondersteboven aan de onderzijde kan hangen.
Aangezien de witte kabelgoot van Flexispot even niet beschikbaar is ook verder aan het kijken. De Valley is best wel lelijk en heeft weinig luchtdoorstroming. Die kabelkorf ook gezien maar die is met 12x13,5 best wel groot.

Toevallig nog een andere tegen gekomen die misschien interessant is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nooberke
toMeloos schreef op woensdag 1 december 2021 @ 22:36:
[...]

Aangezien de witte kabelgoot van Flexispot even niet beschikbaar is ook verder aan het kijken. De Valley is best wel lelijk en heeft weinig luchtdoorstroming. Die kabelkorf ook gezien maar die is met 12x13,5 best wel groot.

Toevallig nog een andere tegen gekomen die misschien interessant is?
Je zou ook is naar een klem kunnen kijken in plaats van een goot:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P28gQ6UOlfiCor8MLn5rtLurF0k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vvGNmvSs9VWbcSJNN2Bpdfj7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7HBIotyxTJ94uF2jEXQa2GD5Qhg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/J7gshq3DCU0AsyQaI7yHHKLr.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

nooberke schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:26:
[...]

Je zou ook is naar een klem kunnen kijken in plaats van een goot:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die onderste is inderdaad wel een strakke oplossing. Heb je een linkje daarnaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sassymousasi
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-06-2023
Na wat lezen hier heb ik besloten om voor een Flexispot te kiezen. Ik heb echter nog wat vragen en ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.

- Wat is het verschil tussen de E7 en E8?
- Blad erbij of zonder blad kopen?
Ik ga maar gewoon met blad dat scheelt gedoe. Alleen ik kan niet zo goed vinden wat het verschil tussen E7 en E8 is, is er uberhaupt verschil? Behalve kleur onderstel? E8 kan ik in wit kopen en de E7 niet.

[ Voor 32% gewijzigd door sassymousasi op 02-12-2021 11:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nooberke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Thanks, in combinatie met de Flexispot kabelgoot is dat nog wel een aardige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvpke
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 07-05 11:28
sassymousasi schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:39:
Na wat lezen hier heb ik besloten om voor een Flexispot te kiezen. Ik heb echter nog wat vragen en ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.

- Wat is het verschil tussen de E7 en E8?
- Blad erbij of zonder blad kopen?
Ik ga maar gewoon met blad dat scheelt gedoe. Alleen ik kan niet zo goed vinden wat het verschil tussen E7 en E8 is, is er uberhaupt verschil? Behalve kleur onderstel? E8 kan ik in wit kopen en de E7 niet.
Er zijn 2 grote verschillen. (heb contact gehad met flexispot en met black friday een E7 besteld welke deze week nog binnen zou moeten komen)

De ene heeft rondere poten, de andere vierkantere.
Ikzelf heb de E7 besteld aangezien deze volgens de leverancier net ietsjes sterker is.
Volgens specs kan de E8 tot 1.8 meter blad aan en de E7 tot 2 meter blad.

Als je geen voorkeur hebt voor de rondere poten zou ik dus zeker voor de E7 gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

pvpke schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:35:
[...]

Er zijn 2 grote verschillen. (heb contact gehad met flexispot en met black friday een E7 besteld welke deze week nog binnen zou moeten komen)

Ikzelf heb de E7 besteld aangezien deze volgens de leverancier net ietsjes sterker is.

Als je geen voorkeur hebt voor de rondere poten zou ik dus zeker voor de E7 gaan. ;)
ehh?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nZZvk-1ssjkD5uFu-eoRR7u1UXY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KXLmK3Xp478npEZVsjDGeq9A.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sassymousasi
pvpke schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:35:
[...]

Heb je het omgedraaid misschien?

Wil wel heel graag een wit onderstel dus hopelijk heb je ze omgedraaid haha. Zou wel logisch zijn want de E8 is ietsjes duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

sassymousasi schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:53:
[...]

[...]

Wil wel heel graag een wit onderstel dus hopelijk heb je ze omgedraaid haha. Zou wel logisch zijn want de E8 is ietsjes duurder.
Tsjah, ik denk dat het uiteindelijk niet zo gek veel uitmaakt. Paar cm meer of minder zal geen enorm verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvpke
sassymousasi schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:53:
[...]

[...]

Ik wilde ook iets liever de E8 maar heb vanwege het iets steviger zijn toch maar de E7 besteld.
Je kan altijd snel via de chat nog navragen. Dan ga je normaal gezien dezelfde info krijgen die ik ook gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sassymousasi
pvpke schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:58:
[...]

Ik wilde ook iets liever de E8 maar heb vanwege het iets steviger zijn toch maar de E7 besteld.
Je kan altijd snel via de chat nog navragen. Dan ga je normaal gezien dezelfde info krijgen die ik ook gehad heb.
Haha nagevraagd maar ze konden het niet bevestigen. Alle bureau's zijn stevig zei die. Nou goed helaas heb ik de black friday gemist en kon ik die ook niet opnieuw krijgen dus wacht ik nog even voor een andere korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvpke
De black friday deal was echt wel de moeite. De E6,7 en 8 had je voor 299.99 euro ;-)

Ik ben momenteel nog wel op zoek naar een blad.

Ikzelf zat te denken aan volgende van de ikea. https://www.ikea.com/nl/n...tafelblad-zwart-70511347/ (100 euro + 40 euro verzending)

Ik zoek een zwart blad
effen zwart kan maar met houtlook heeft de voorkeur. (heb ook zwart onderstel)
de afgeronde hoeken van de ikea denk ik dat handig zijn voor de armen om minder belasting op te hebben maar is geen verijste.
Het liefste had ik ook een 2meter breed bureau gehad.

Iemand nog tips of kan ik toch gewoon best voor het ikea blad gaan? Ik zag dat hubo en de gamma wat hadden maar eingelijk niet helemaal wat ik zoek.

Ik hoor het natuurlijk graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvpke
sassymousasi schreef op donderdag 2 december 2021 @ 14:31:
[...]

Haha nagevraagd maar ze konden het niet bevestigen. Alle bureau's zijn stevig zei die. Nou goed helaas heb ik de black friday gemist en kon ik die ook niet opnieuw krijgen dus wacht ik nog even voor een andere korting.
Bij mij zeiden ze eerst ook dat ze even stevig waren. Maar goed, als je wat doorvraagt geven ze aan dat de E8 iets minder stabiel is maar dat je er eigenlijk weinig van ging merken. Ik heb dan toch maar voor de E7 gegaan aangezien ik stabiliteit belangrijker vond dan de ronde poten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
pvpke schreef op donderdag 2 december 2021 @ 14:43:

Ik zoek een zwart blad
effen zwart kan maar met houtlook heeft de voorkeur. (heb ook zwart onderstel)
de afgeronde hoeken van de ikea denk ik dat handig zijn voor de armen om minder belasting op te hebben maar is geen verijste.
Het liefste had ik ook een 2meter breed bureau gehad.
Ik zat zelf hier te kijken voor een blad van 200x80:
https://www.buroenzo.nl/b...felblad-recht-200x80.html

Geen zwart, wel donker eiken :)

[ Voor 11% gewijzigd door nooberke op 02-12-2021 15:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pvpke
nooberke schreef op donderdag 2 december 2021 @ 15:31:
[...]

Ik zat zelf hier te kijken voor een blad van 200x80:
https://www.buroenzo.nl/b...felblad-recht-200x80.html

Geen zwart, wel donker eiken :)
Vindt het toch aan de lichte kant. Wel heel interesante prijs als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Dit is mijn zelf en op maat gemaakte (niet verstelbare) stabureau opstelling (helaas ontbreekt de onderkant op het plaatje):
Afbeeldingslocatie: https://rotjes.bangblog.eu/Desk2019.jpg

Mijn tafelhoogte is 123 cm, wat precies op ellebooghoogte is voor mij. Op sommige dagen ben ik wat te vermoeid in de benen om lang te kunnen staan. Helaas heb ik tot nu toe geen geschikte stoel kunnen vinden met het benodigde bereik. Momenteel heb ik een in hoogte verstelbare stoel van de Gamma op een aangepaste poot, maar deze heeft een hard zitvlak. Daar kun je hooguit een uur of twee op zitten. Zijn er nog mensen die mij een stoel voor mij kunnen aanraden waarbij het zitvlak op 100cm±3cm staat?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koehandelaar
  • Niet online
Hier gistermiddag een bureaublad opgehaald bij de Gamma, eiken in 180 x 90. Gelijk even op maat laten zagen in 180 x 80. Morgen even lakken.

Overigens, hebben meer mensen dat hun bestelling door Flexispot wel is aangemeld bij DHL maar dat de status van de zending niet wijzigt? Bij mij staat hij al sinds 29-11 op aangemeld:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Koehandelaar schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 07:59:
Hier gistermiddag een bureaublad opgehaald bij de Gamma, eiken in 180 x 90. Gelijk even op maat laten zagen in 180 x 80. Morgen even lakken.

Overigens, hebben meer mensen dat hun bestelling door Flexispot wel is aangemeld bij DHL maar dat de status van de zending niet wijzigt? Bij mij staat hij al sinds 29-11 op aangemeld:
Hier Karwei eiken blad opgehaald.

Ook DHL tracking van Flexispot ontvangen maar er is nog niets verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke

Deze?: https://www.gamma.nl/asso...-eiken-180x90cm/p/B105978

Ik ga daar morgen even naar kijken, twijfel nog steeds of ik de tijd en moeite in het schuren/lakken wil stoppen. Heb daar niet echt een geschikte plek voor helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koehandelaar
  • Niet online
nooberke schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:34:
[...]

Deze?: https://www.gamma.nl/asso...-eiken-180x90cm/p/B105978

Ik ga daar morgen even naar kijken, twijfel nog steeds of ik de tijd en moeite in het schuren/lakken wil stoppen. Heb daar niet echt een geschikte plek voor helaas.
Deze heb ik gister opgehaald ja. Je hoeft hem niet eerst te schuren, je kunt hem zo lakken. Ik doe het met Skylt, dus moet hem wel 3 keer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toMeloos

Argh! Da's wel naar. Karwei is gewoon een zusterbedrijf van Gamma en die wilde die Woood bladen daar niet zagen. Nu moet ik zelf een tafelzaag lenen en hopen dat het recht gaat. Dat de Gamma dat wel doet is echt veel handiger!
Pagina: 1 ... 15 ... 34 Laatste

Let op:
Voor zit/sta bureau beweging en ergonomie accessoires: Zit/sta bureau: beweging en ergonomie accessoires ervaringen