Het grote zit/sta bureau's-topic

Pagina: 1 ... 35 36 Laatste
Acties:

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:52
deefvg schreef op zondag 16 november 2025 @ 21:03:
[...]

Wat zijn de afmetingen van het bureaublad dat je erop hebt gelegd? Ik vraag me af of ik er een blad van bv. 90 cm op zou kunnen leggen. De site zegt max afmeting 80 cm maar op zich kan je er toch opvijzen wat je wilt zou ik denken.
Je kan dieper gaan, maar de poten zijn natuurlijk gemaakt voor 80cm diepte. Maar het gaat hier om 5cm extra aan beide kanten, dus zolang je niet met vol gewicht op de rand gaat hangen zal het wel loslopen.

The devil is in the details.

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-12 18:18

jasjenl

Liab A Tymo

Ik overweeg de aanschaf van een DeskTronic HomePro bureau, maar ik vind aan de hand van de website lastig te bepalen hoe de kleuren van de bladen nu in de praktijk eruit zien. In principe wil ik iets van een redelijk lichte hout kleur dus dan kom ik uit op de kleur eiken uit de klassieke kleuren, maar dat lijkt op de foto's wel heel erg licht. Heeft iemand hier toevallig een bureau in die kleur en zo ja, zou je daar dan eens een foto van kunnen laten zien? Om een beetje een idee te geven wat ik zoek: ik heb al een Ikea Bekant bureau met een licht eiken blad, daar zou het een beetje bij moeten passen want het nieuwe bureau komt bij dat Ikea bureau te staan.

• Deakers
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-12 16:38
@jasjenl wat spreekt je aan bij de Homepro?
Ik ben ook al tijdje aan het rondkijken, mij lijkt de ivono toka een beter optie: namelijk massief hout voor ongeveer dezelfde prijs.

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Deakers schreef op donderdag 20 november 2025 @ 19:06:
@jasjenl wat spreekt je aan bij de Homepro?
Ik ben ook al tijdje aan het rondkijken, mij lijkt de ivono toka een beter optie: namelijk massief hout voor ongeveer dezelfde prijs.
De Desktronic is in de maat die ik wil (180x80) nu €529, de Ivono is, met het pro onderstel, €615. En ik heb het idee dat de Desktronic er wat stabieler uit ziet, maar dat is puur gevoelsmatig want ik heb ze beiden natuurlijk nooit echt gezien :)
Massief hout vind ik niet echt een must, klinkt leuk maar ik zie er het voordeel niet zo van in.
<edit>
Wat ik nu wel zie is dat Ivono ook een showroom heeft in Nederland, dat maakt dat merk wel weer interessanter, want dan zou ik zo'n bureau eerst eens in het echt kunnen beoordelen.

[ Voor 12% gewijzigd door jasjenl op 21-11-2025 12:21 ]

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-11 14:13
Ik ben geinterreseerd in de Flexispot E7 Pro en E7 Flow.
De Flow is volgens mij de E7 Pro maar dan compleet met blad.
Er loopt nu een actie. Zal ik de Flow (500 euro) kopen of de E7 Pro (319euro) en zelf een blad monteren?
Zijn de prijzen nu echt gunstig?

[ Voor 12% gewijzigd door Mandrake466 op 22-11-2025 16:29 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• xera
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-11 12:47
Ik heb een Flexispot E7 Pro + Bamboo top besteld op 12 november (2 weken geleden). Er is tot op heden nog niks gestuurd. 3 keer gebeld, en telkens kreeg ik te horen dat het morgen verzonden wordt. Vandaag vertellen ze me dat het Bamboe blad niet op voorraad is. Het gaat 2 tot 3 maanden duren tot dit weer op voorraad is.

Ook hadden ze geen ander formaat bamboe blad beschikbaar. Massief is ook niet beschikbaar. Alleen MDF.

Bij deze een waarschuwing voor eenieder die bij flexispot wil bestellen. Op de website staat vrolijk dat verschillende maten gewoon op voorraad zijn, maar dat blijkt helaas niet waar.

[ Voor 9% gewijzigd door xera op 25-11-2025 14:18 ]

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:00

DvE

ORA-00000

xera schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 14:16:
Ik heb een Flexispot E7 Pro + Bamboo top besteld op 12 november (2 weken geleden). Er is tot op heden nog niks gestuurd. 3 keer gebeld, en telkens kreeg ik te horen dat het morgen verzonden wordt. Vandaag vertellen ze me dat het Bamboe blad niet op voorraad is. Het gaat 2 tot 3 maanden duren tot dit weer op voorraad is.

Ook hadden ze geen ander formaat bamboe blad beschikbaar. Massief is ook niet beschikbaar. Alleen MDF.

Bij deze een waarschuwing voor eenieder die bij flexispot wil bestellen. Op de website staat vrolijk dat verschillende maten gewoon op voorraad zijn, maar dat blijkt helaas niet waar.
Da's inderdaad echt klote.
Ik heb met 2 bureau's van ze (op twee verschillende data dit jaar) met een spaanplaat blad geen issues gehad.
Onderstel komt altijd met DPD en bureaubladen met DHL volgens mij. (zal van verschillende locaties komen)
Deze bladen zijn kwa kwaliteit misschien niet echt top, maar prima voor wat ik zocht.

[ Voor 4% gewijzigd door DvE op 25-11-2025 15:28 ]

• Bicky
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-12 19:58
Bij het doorspitten van dit topic kwam ik bijna uitsluitend Flexispot tegen.

Maar had geen zin om een eigen blad te kopen en lakken dus heb mezelf een Desktronic HomePro bureau met eiken blad gekocht voor 575€ (tip: zoek via AI voor kortingcode, vond er zo snel eentje van 25€)

Om toch voor mensen die iets anders dan flexispot zoeken een kleine voorlopige review over desktronic.
Vorige week donderdag om 22u besteld en de woensdag er op smiddags keurig op afgesproken tijdstip geleverd.
Montage is duidelijk en blad is voorgeboord. er zitten zelf teveel schroeven in de doos.
de extra straps met zelfklevende folie voor kabelmanagement zijn erg handig en zitten er genoeg bij.
heb een kabelmanagment niet bijgekocht. Heb maar 1 stroomkabel nodig. Scherm met docking en draadloos keyboard + muis

eerst indruk :
Desk gaat snel naar boven en beneden door dubbele motor.
Op gewone sta hoogte beweegt het nauwelijks.
alles ziet er degelijk uit.
vol blad met afgeronde hoeken ziet er proper uit.
Voorlopig dus tevreden

[ Voor 5% gewijzigd door Bicky op 26-11-2025 20:46 ]

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Bicky schreef op woensdag 26 november 2025 @ 15:16:
Bij het doorspitten van dit topic kwam ik bijna uitsluitend Flexispot tegen.
Maar had geen zin om een eigen blad te kopen en lakken dus heb mezelf een HomePro bureau met eiken blad gekocht voor 575€ (tip: zoek via AI voor kortingcode, vond er zo snel eentje van 25€)
HomePro is toch van Desktronic en niet van Flexispot?

• Bicky
jasjenl schreef op woensdag 26 november 2025 @ 17:48:
[...]
HomePro is toch van Desktronic en niet van Flexispot?
ja, da klopt. heb mijn post wat aangepast om duidelijker te maken dat het een desktronic bureau is geworden.

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-12 18:41

Kraz

Saving the world

Bicky schreef op woensdag 26 november 2025 @ 20:47:
[...]

ja, da klopt. heb mijn post wat aangepast om duidelijker te maken dat het een desktronic bureau is geworden.
Ik zie op de website van Desktronic dat alle bureaubladen een 'gat' hebben voor kabeldoorvoer oid.
Heeft die van jou dat ook? Kun je die eventueel weglaten dat je weet? (de website geeft niets aan en via email wordt er (nog) niet gereageerd)

• Bicky
Kraz schreef op donderdag 27 november 2025 @ 16:13:
Ik zie op de website van Desktronic dat alle bureaubladen een 'gat' hebben voor kabeldoorvoer oid.
Heeft die van jou dat ook? Kun je die eventueel weglaten dat je weet? (de website geeft niets aan en via email wordt er (nog) niet gereageerd)
Er zitten 2 gaten in voor kabeldoorvoer. ik vond dit best handig en proper.
Ze zijn mooi afgewerkt met aluminium caps met daarin nog rubber deel voor kabels.
of je ze ook zonder deze gaten kan krijgen weet ik niet

• Boba_Patt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-11 19:46
Met veel interesse dit forum gelezen en zag dat Flexispot veelvuldig naar voren komt. Ook veel klachten over de service, maar toch besloten om er bureau te bestellen. Gewacht tot vandaag met een bestelling plaatsen. Stipt 09.00 uur de code voor 50% voor de E7Q kunnen oppikken. Deze stond netjes vermeld in mijn winkelwagen, maar mijn adresgegevens werden niet opgeslagen. Keer op keer ingevoerd zonder resultaat. Middels de chat contact met Flexispot en die raadde aan de pagina te verversen. Je raadt het al de code was hierna niet meer bruikbaar. Zonder de kortingscode werden mijn adresgegevens wel zonder problemen opgeslagen, maar tegen de volle prijs van het onderstel. Nul beweging vanuit Flexispot om mij te helpen. Dit was een korte maar zeer teleurstellende ervaring met Flexispot.

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-12 18:34

Acradavos

Poetsfanaat

Gh0s7y schreef op woensdag 12 november 2025 @ 09:34:
Nu ruim een week de Flexispot E7 Plus (of E7Q) in gebruik onder een WOOOD eiken tafelblad die ik al in gebruik had op m'n niet-zit/sta tafelpoten.

Lichtelijk frustrerend dat er 4 geheugenfuncties zijn, 1, 2, zitten en staan. Logischerwijs zou je denken hè, je kan 1+zitten, 1+staan opslaan en je partner kan 2+zitten en 2+staan doen! Maar alle vier de knopjes zijn op zichzelf staande (heh) slots in het geheugen.

Gemierenneuk daargelaten, verder erg tevreden! Hij is goed stabiel ook als ik er achter sta, m'n scherm wiebelt wel een beetje bij fervent typen maar niet storend.
Je kan ze alle vier gewoon naar wens programmeren? Dan heb je er toch 2 voor zitten en 2 voor staan.
Anyway, iemand nog een goed alternatief voor een kabelgoot?

Bijna 40 euro voor een tray is best aan de prijs.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CLg6YAli-QWAkyzTLOInHgMoRHA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/J0YCS6bazN9Q8dxb4t0MasAz.png?f=user_large

• KypDurron
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Ik heb nu een weekje de zwarte Magnus Pro XL staan en ben best wel tevreden.
Enige nadeel is de DeskRiser die ik erbij heb genomen. D'r schiet niet zo gek veel ruimte meer over om in de ingebouwde kabelgoot dingen te verhuizen.

Het docking station voor mijn laptop zit ook mee in de kabelgoot en als ik die nu naar de andere zijde van bureau wil verhuizen omdat ik de laptop op de andere monitorarm wil bevestigen wordt dat een heel gepruts.
Pagina: 1 ... 35 36 Laatste

Let op:
Voor zit/sta bureau beweging en ergonomie accessoires: Zit/sta bureau: beweging en ergonomie accessoires ervaringen