Het grote zit/sta bureau's-topic

Pagina: 1 ... 14 ... 35 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Flexi E6 is vandaag verzonden, best rap. Had de bestelling zaterdag gedaan en dacht eigenlijk dat er wel 1 a 2 weken over heen zouden gaan.

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basfr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Hier ook een Flexispot E6 besteld (en ook vandaag verzonden) :*)
Twijfel nog tussen 140x80 of 160x80 Halifax Eiken Natuur T600.
Heb nu 150x75 met een ladeblok onder het bureau, maar die past er straks niet meer onder i.v.m. de actuators.

De Valley kabelgoot lijkt niet/slecht leverbaar te zijn in zwart. dus moet nog op zoek naar een passende kabelgoot en stekkerdoos met schroefbevestiging.

Heeft iemand ervaring met het bevestigen van het tafelblad op het onderstel middels rampamoeren? Lijkt me een betere/stevigere oplossing dan er gewoon schroeven in jagen, zeker als het blad er later nog een keer af en op moet.
Kabelgoot en stekkerdoos kan denk ik wel prima met schroeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• janroot
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-06 16:11
Bedankt aan iedereen voor alle informatie in dit forum. Op basis hiervan een Flexispot E6 besteld. Uiteraard volgt er foto's na aankomst (vandaag verzonden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Basfr schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:11:
Heeft iemand ervaring met het bevestigen van het tafelblad op het onderstel middels rampamoeren? Lijkt me een betere/stevigere oplossing dan er gewoon schroeven in jagen, zeker als het blad er later nog een keer af en op moet.
Dat was ik van plan. Alleen doordat ik een hardhouten blad heb heb ik er uiteindelijk voor gekozen direct in het blad te schroeven met RVS schroeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basfr
  • Nu online
ANdrode schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:09:
[...]

Dat was ik van plan. Alleen doordat ik een hardhouten blad heb heb ik er uiteindelijk voor gekozen direct in het blad te schroeven met RVS schroeven...
Met hardhout/vol eiken zou dat idd ook mijn keus zijn.
Maar ik vraag me af hoe een melamine/gelamineerd spaanplaat blad zich houdt als je er 2/3x in schroeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:24

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Basfr schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:15:
[...]

Met hardhout/vol eiken zou dat idd ook mijn keus zijn.
Maar ik vraag me af hoe een melamine/gelamineerd spaanplaat blad zich houdt als je er 2/3x in schroeft.
Prima hoor.

Als ikea een kartonnen doos kan verkopen als buroblad, waarom zou je je hier dan druk om maken? Een keukenkastje is van belabberder kwaliteit en gaat ook langer mee dan de apparaten of smaak van de eigenaar.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
pjottum schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:38:
[...]

Prima hoor.

Als ikea een kartonnen doos kan verkopen als buroblad, waarom zou je je hier dan druk om maken? Een keukenkastje is van belabberder kwaliteit en gaat ook langer mee dan de apparaten of smaak van de eigenaar.
Haha ja dat karton van de ikea. Bizar eigenlijk. Moet wel eerlijk zeggen dat het me verbaasd hoe goed dat spul het eigenlijk houd. Ik heb nu een ikea linnmon van 200cm breed op olav pootjes met 2 monitor armen er op met de voeten naast elkaar gemonteerd. Aan de ene hangt een een 38" ultrawide en aan de andere een 29" ultrawide die boven de 38" hangt en het staat al 1.5 jaar zo zonder problemen. Er staat ook nog een desktop etc op.

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• Reinout
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-07 15:33
Iemand ervaring met de massief houten tafelbladen op maat van de Gamma?

Aangezien we verhuizen en (deeltijds) van thuis werken de nieuwe standaard geworden is, hebben we een specifieke ruimte voorzien om door te gaan als home office.

In mijn zoektocht naar een zitsta bureau, onder andere in dit topic en op reddit, kwam ik uit op een Fully Jarvis of een Boho Basic Line. Aangezien ik vlakbij de vestiging van Fully in de Benelux (Gent) woon heb ik daar morgen een afspraak gemaakt in de showroom.

De tafelbladen van Jarvis zijn enerzijds heel duur (vooral deze in massief hout) en anderzijds niet helemaal de gewenste afmeting. 80cm diepte is iets teveel, 70-75cm is perfect. Zo kwam ik uit op een grootte van 150x75 of 140x70. Op het bureau komen een walnoot monitor drager van oakywood (de dubbele versie), een monitor arm, ultrawide monitor (normaliter 38”, te bestellen op BF / CM), een laptop, optioneel een 24” scherm in portret mode (in dat geval zal de laptop toegeklapt liggen onder de monitor drager, meteen mooi opgeborgen), toetsenbord, muis en luidspreker(tje)s.

Voor het tafelblad keek ik eerst naar woood (meermaals gespot in dit topic), maar dit lijken heel smalle plankjes die aan elkaar geplakt zijn met kans op heel uiteenlopende kleuren.
Alternatieven die ik heb bekeken zijn onder andere: massief paneel van 26mm dikte in eik uitvoering (gamma), melamine van 25mm dikte (tafelbladen.eu), multiplex van 22mm (gamma).

Momenteel is er (tot en met 14/11) bij Gamma (België) een kortingsactie van 20% op hout, waardoor een massief eiken tafelblad van 150x75 op +/- 150€ komt.

Vandaar naadloos terug naar de openingsvraag: heeft iemand ervaring met deze massieve panelen bij een DHZ zaak?

[ Voor 1% gewijzigd door Reinout op 11-11-2021 06:29 . Reden: Typo + extra info woood ]

• Baudu
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05 22:05
Ik heb geen ervaring met gebruik van deze houten panelen. Wel weet ik dat de grenen en vuren varianten in Nederland gemaakt worden in dezelfde fabriek waar ook kaasplanken worden gefabriceerd. Massief en gelamineerd hout is altijd duurder omdat 20-40% van het hout in het productieproces afvalt wegens kwaliteitsselectie en betreft daarnaast nog veel handsoorteerwerk. Is niet te vergelijken met spaanplaat. Die meerprijs is volledig logisch.
Reinout schreef op donderdag 11 november 2021 @ 06:27:

Aangezien we verhuizen en (deeltijds) van thuis werken de nieuwe standaard geworden is, hebben we een specifieke ruimte voorzien om door te gaan als home office.

In mijn zoektocht naar een zitsta bureau, onder andere in dit topic en op reddit, kwam ik uit op een Fully Jarvis of een Boho Basic Line. Aangezien ik vlakbij de vestiging van Fully in de Benelux (Gent) woon heb ik daar morgen een afspraak gemaakt in de showroom.

De tafelbladen van Jarvis zijn enerzijds heel duur (vooral deze in massief hout) en anderzijds niet helemaal de gewenste afmeting. 80cm diepte is iets teveel, 70-75cm is perfect. Zo kwam ik uit op een grootte van 150x75 of 140x70. Op het bureau komen een walnoot monitor drager van oakywood (de dubbele versie), een monitor arm, ultrawide monitor (normaliter 38”, te bestellen op BF / CM), een laptop, optioneel een 24” scherm in portret mode (in dat geval zal de laptop toegeklapt liggen onder de monitor drager, meteen mooi opgeborgen), toetsenbord, muis en luidspreker(tje)s.

Voor het tafelblad keek ik eerst naar woood (meermaals gespot in dit topic), maar dit lijken heel smalle plankjes die aan elkaar geplakt zijn met kans op heel uiteenlopende kleuren.
Alternatieven die ik heb bekeken zijn onder andere: massief paneel van 26mm dikte in eik uitvoering (gamma), melamine van 25mm dikte (tafelbladen.eu), multiplex van 22mm (gamma).

Momenteel is er (tot en met 14/11) bij Gamma (België) een kortingsactie van 20% op hout, waardoor een massief eiken tafelblad van 150x75 op +/- 150€ komt.

Vandaar naadloos terug naar de openingsvraag: heeft iemand ervaring met deze massieve panelen bij een DHZ zaak?
toon volledige bericht

• jarno837
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-07 15:13
Zit zelf ook rondt te kijken voor een zit/sta bureau bij FlexiSpot en Jaravis.

Heb echter een vraag erover en vroeg me af of iemand in deze forum het kan beantwoorden.

FlexiSpot geeft aan een maximale bureaublad diepte van 80 cm. Mijn huidige bureaublad heeft een afmeting van160x90 cm en vroeg me af of de FlexiSpot E7 dan nog wel stabiel is?

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-07 17:10
Reinout schreef op donderdag 11 november 2021 @ 06:27:
Ja, maar ik laat het blad in zijn originele afmetingen :)
Klopt, ik heb toevallig deze gehaald (Vorige week was in NL de aanbieding van 20% korting. Kijk bij de GAMMA ook naar de beits CetaBever, vorige week had ik ook een mooie aanbieding hiervoor gescoord).
Ben juist voor dit blad gegaan omdat elk maasief eiken tafelblad dat een beetje redelijk geprijsd was (rond de €150,-) bestaat uit kleine aan elkaar gelijmde plankjes.

Check z.s.m. je blad of deze recht/plat is zodra je de kans hebt, ik deed dit thuis en mocht fijn weer terug gaan omdat deze krom was :F Neem dus een grote waterpas/meetlat mee waarmee je dit kunt controleren.
Ben momenteel net begonnen met schuren. Zal wat foto's en ervaringen delen zodra ik wat verder ben :), maar ben bang dat dit pas na de 14e wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Vandaag het e6 onderstel binnen gekregen, twee pakketten. Verwachte eigenlijk ook het blad, dacht dat het onderstel in een pakket zat en het blad in het andere maar blijkbaar niet. Verder is er ook niks verzonden door flexispot en de order staat op afgerond. Zo maar even contact opnemen..Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Se0uWOE5WaXEaCaoP_JSHkzLPB8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/swYZMZajXf4Jw28MYiHCfrKc.jpg?f=fotoalbum_large

• knnf
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12-07 14:49
Een E6 is toch enkel het onderstel? Daar zit geen blad bij dacht ik.

• NosferatuX
  • Niet online
knnf schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:58:
Een E6 is toch enkel het onderstel? Daar zit geen blad bij dacht ik.
Het blad kies je erbij, als je wilt.

• MikeyMan
  • Laatst online: 06:17

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

NosferatuX schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:19:
Vandaag het e6 onderstel binnen gekregen, twee pakketten. Verwachte eigenlijk ook het blad, dacht dat het onderstel in een pakket zat en het blad in het andere maar blijkbaar niet. Verder is er ook niks verzonden door flexispot en de order staat op afgerond. Zo maar even contact opnemen..[Afbeelding]
Wees blij dat je wat dingen op één dag geleverd hebt gekregen.

Ik heb vier pakketten verdeeld over zes weken gehad ;)
Dat wil zeggen; ik krijg vanavond als het goed is de laatste binnen.

[ Voor 4% gewijzigd door MikeyMan op 11-11-2021 15:14 ]

• NosferatuX
  • Niet online
MikeyMan schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:07:
[...]

Wees blij dat je wat dingen op één dag geleverd hebt gekregen.

Ik heb vier pakketten verdeeld over zes weken gehad ;)
Dat wil zeggen; ik krijg vanavond als het goed is de laatste binnen.
Hmm lekker dan.. Baas boven baas haha.

Stond bij jou dan ook in je account dat de order fullfilled was na de eerste levering.

Zit me toch niet helemaal lekker.
Net even op de site gechat met iemand daar die het vreemd vond dat ik het blad niet had gekregen en ging wat uitzoeken. Uiteindelijk zei die dat ze in "het systeem" niet verder kon en zou navraag doen en mij mailen.
Toen ik vroeg hoe lang dat duurt kreeg ik iets te horen als dat ze 24 tot 48 uur moeten wachten bij zoek geraakte zendingen.

Daarop heb ik geantwoord dat ze het blad niet eens verzonden hebben want er zijn twee zendingen gedaan en beide zijn voor het onderstel.
Dat werd niet begrepen.

Wordt weer een gedoe denk ik. Gelukkig voor klarna achteraf betalen gekozen.

• janroot
NosferatuX schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:19:
Vandaag het e6 onderstel binnen gekregen, twee pakketten. Verwachte eigenlijk ook het blad, dacht dat het onderstel in een pakket zat en het blad in het andere maar blijkbaar niet. Verder is er ook niks verzonden door flexispot en de order staat op afgerond. Zo maar even contact opnemen..[Afbeelding]
Hier alleen 1 van de 2 pakketten geleverd. Ook geen blad (was ook deel van de bestelling). In totaal dus alleen 1 van de 2 onderstel pakketten ontvangen, de 2de zou onderweg zijn, de blad is "Missing in Action".
Morgen contact met ze opnemen...yay |:(

• NosferatuX
  • Niet online
janroot schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:19:
[...]

Hier alleen 1 van de 2 pakketten geleverd. Ook geen blad (was ook deel van de bestelling). In totaal dus alleen 1 van de 2 onderstel pakketten ontvangen, de 2de zou onderweg zijn, de blad is "Missing in Action".
Morgen contact met ze opnemen...yay |:(
Fijn not..
Voor het blad had je wel een verzendbevestiging of ook niet?
Gaat dus niet echt goed daar als ze de bladen niet verzenden

• janroot
NosferatuX schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:26:
[...]

Fijn not..
Voor het blad had je wel een verzendbevestiging of ook niet?
Gaat dus niet echt goed daar als ze de bladen niet verzenden
Mijn bestelling was voor een E6 onderstel met blad en "standing matt". Flexispot gaf alleen maar een tracking nummer aan die niet terug te vinden was bij DHL.
DHL tracking laat 3 pakketten zien nl:
23.9kg (net geleverd) - Deel1 onderstel
8.29kg (word verwacht) - Deel2 onderstel
2.5kg (nog niet verstuurd) - Mat

Dus geen tracking voor het blad.

• NosferatuX
  • Niet online
janroot schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:35:
[...]

Mijn bestelling was voor een E6 onderstel met blad en "standing matt". Flexispot gaf alleen maar een tracking nummer aan die niet terug te vinden was bij DHL.
DHL tracking laat 3 pakketten zien nl:
23.9kg (net geleverd) - Deel1 onderstel
8.29kg (word verwacht) - Deel2 onderstel
2.5kg (nog niet verstuurd) - Mat

Dus geen tracking voor het blad.
Hmm lekker dan.

Een van de dozen is bij mij trouwens gewoon open. Tape is doorgesneden alsof iemand het al geopend heeft.
Hoop dat alles er in zit maar zonder.blad kan ik sowieso niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:19

Vrijdag

De Zwarte

Hahn schreef op woensdag 3 november 2021 @ 17:05:
[...]

Naast bureau's op kantoor, heb ik zelf geen ervaring met tweedehands bureau's :+

Wil je per se heel goedkoop uit zijn? Want ik denk dat je je niet moet verkijken op hoeveel meer moeite het is om 20-30 seconden (gok ik, nooit echt getimed eigenlijk) aan een slinger te draaien, versus een knopje indrukken om je bureau te verstellen. 30 seconden slingeren klinkt als weinig moeite, maar binnen no-time is dat het verschil tussen 2-3 keer per dag gaan staan met een elektrisch bureau, en het nog maar eens in de week ofzo te doen met een slingerbureau.
Ah zo, nu ben ik niet echt van plan vaak het bureau te gaan verstellen dus dat scheelt wel. Wat voor mij vooral belangrijk is, is dat de hele constructie gewoon stevig in elkaar zit. Er moeten op zijn minst drie beeldschermen aan armen aan komen te hangen. En ik heb een hekel aan een wiebelend werkblad :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Vrijdag schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:07:
[...]

Ah zo, nu ben ik niet echt van plan vaak het bureau te gaan verstellen dus dat scheelt wel. Wat voor mij vooral belangrijk is, is dat de hele constructie gewoon stevig in elkaar zit. Er moeten op zijn minst drie beeldschermen aan armen aan komen te hangen. En ik heb een hekel aan een wiebelend werkblad :P
Pff, als het niet omhoog hoeft, ros die schermen aan de muur. :)

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• janroot
NosferatuX schreef op donderdag 11 november 2021 @ 23:48:
[...]

Hmm lekker dan.

Een van de dozen is bij mij trouwens gewoon open. Tape is doorgesneden alsof iemand het al geopend heeft.
Hoop dat alles er in zit maar zonder.blad kan ik sowieso niks
Deurbel ging net, blad is binnen :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1mL_yYelgZBaaY0ECPuibcbHrlE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E0Y2PhMdMbAWGU4f4rmBFv1w.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Top!
Was bij jou de kleine doos ook open?
Zoals op je foto was ie bij mij ook afgeleverd, open.

Hopelijk krijg ik mijn blad ook snel. Je had ook helemaal geen track en trace van het blad toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janroot
NosferatuX schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:05:
Top!
Was bij jou de kleine doos ook open?
Zoals op je foto was ie bij mij ook afgeleverd, open.

Hopelijk krijg ik mijn blad ook snel. Je had ook helemaal geen track en trace van het blad toch?
Kleine doos was bij mij dicht, had hem zelf geopend. Op je order/factuur bij FlexiSpot is een tracking code, bv. FSD1107XXXX. Ik had het pas achteraf door, maar je kan op Freight Tracking die nummer traceren. Dat was in mijn geval het blad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ngc4565
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 05-06 22:10
Ik zie bij meerdere standing desks (waaronder de mijne, 2 stage met één motor) dat de poten een klein stukje naar rechts "verschuiven" wanneer ze omhoog worden gezet, en weer terug naar links gaan naar onder. Herkennen jullie dat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-07 18:43
Vandaag ook de Slangerup opgehaald nu hij nog in de aanbieding is. Moet zeggen, voor de aanbiedingsprijs is zit het goed betreft kwaliteit/prijs. Hij is steviger dan ik had verwacht (maar nog wel een beetje wobly), maar vooral de snelheid waarmee hij op en neer gaat is super!

Had ik er de volle pond voor moeten betalen dan was ik wel teleurgesteld geweest. Maar Jysk is zo'n type toko dat eigenlijk altijd alles in de korting gooit. ;). Dus ik beschouw de sale prijzen als MSRP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-07 19:04
Hoe bevestigen jullie je stekkerdoos? Ik heb nogal belachelijk veel stekkers, heb nu een 16 blok van Brennenstuhl, maar die kan ik niet ondersteboven monteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-07 08:57

bosaap22

Doing things I'm good at.

screamhouse schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:50:
Hoe bevestigen jullie je stekkerdoos? Ik heb nogal belachelijk veel stekkers, heb nu een 16 blok van Brennenstuhl, maar die kan ik niet ondersteboven monteren.
Deze kabelgoot van 105 cm aan de achterkant van mijn bureau gemonteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-07 19:04
Dat red ik niet met de hoeveelheid stekkers :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-07 08:57

bosaap22

Doing things I'm good at.

screamhouse schreef op maandag 15 november 2021 @ 11:19:
Dat red ik niet met de hoeveelheid stekkers :(
Ik heb er twee stekkerdozen van 8 ingelegd. Dat gaat makkelijk in deze kabelbak van 105 cm
Ze zijn er overigens ook in 145cm, 165 en zelfs 175cm breed.
(Aan beide kanten met magneetsluiting te openen plus extra gat in het midden van de kabelgoot om kabels doorheen te trekken. )

[ Voor 27% gewijzigd door bosaap22 op 15-11-2021 11:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

screamhouse schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:50:
Tegen de onderkant geknutseld, beugeltjes genoeg te krijgen.

Dat er geen bevestiging voor is wil niet zeggen dat dat niet kan. Wel op het gewicht letten, al dat koper weegt natuurlijk door. 🙃

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Blad is binnen, eindelijk.
Ziet er alleen niet zo goed uit, vrees voor het ergste. DHL mannetje vond een karretje niet nodig dus sleepte en "rolde" het pakket over de straat als ik me cameras er op na kijk. Lekker weer. Helaas nu nog geen tijd om het te controleren

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mg39gUjuQkw_weebTOTJmaDTnx4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jVipYxFvMA6QZZGabwXRFbjz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H0gNZToZZi9n4SSAeXdpaF3N-WA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MpjiCcVoFT5UxIw440RXgKqd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Naj_Geetsrev schreef op zondag 14 november 2021 @ 14:35:
Vandaag ook de Slangerup opgehaald nu hij nog in de aanbieding is. Moet zeggen, voor de aanbiedingsprijs is zit het goed betreft kwaliteit/prijs. Hij is steviger dan ik had verwacht (maar nog wel een beetje wobly), maar vooral de snelheid waarmee hij op en neer gaat is super!

Had ik er de volle pond voor moeten betalen dan was ik wel teleurgesteld geweest. Maar Jysk is zo'n type toko dat eigenlijk altijd alles in de korting gooit. ;). Dus ik beschouw de sale prijzen als MSRP.
Is de geadverteerde maximale hoogte van 119 correct of is dat natte vinger werk? Erg interessante prijs maar ik heb eigenlijk 121 hoogte nodig, om er nou dopjes van twee centimeter onder te gaan zetten 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-07 18:43
nooberke schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:20:
[...]

Is de geadverteerde maximale hoogte van 119 correct of is dat natte vinger werk? Erg interessante prijs maar ik heb eigenlijk 121 hoogte nodig, om er nou dopjes van twee centimeter onder te gaan zetten 8)7
Net even gemeten. Is toch echt wel 119.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
of je bestelt wieltjes erbij, win je weer 4cm.

[ Voor 3% gewijzigd door Sethro op 15-11-2021 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRikkert
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 24-02 19:59
Zijn er mensen die ervaringen hebben met de MRC pro? Ik zie nergens staan dat deze een anti collision functionaliteit biedt. Hoe gaat het bureau er mee om als er mee om als er een voorwerp tussen de hoogte van een preset komt? Kan dit uiteindelijk leiden dat het bureau zichzelf "kapot" maakt of is er wel iets van beveiliging ingebouwd.

Eveneens wat zijn jullie ervaringen tussen de MRC pro en de MRC pro-L 2.0? In mijn ogen gaan fysieke knoppen vaak minder snel mankementen vertonen dan digitale knoppen. (teminste de pro L 2.0 lijkt digitaal te zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

NosferatuX schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:54:
Blad is binnen, eindelijk.
Ziet er alleen niet zo goed uit, vrees voor het ergste. DHL mannetje vond een karretje niet nodig dus sleepte en "rolde" het pakket over de straat als ik me cameras er op na kijk. Lekker weer. Helaas nu nog geen tijd om het te controleren

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik neem aan dat je deze fotos, inclusief de camera beelden, met je leverancier (flexispot meen ik) deelt voor je de boel verder uitpakt?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
pjottum schreef op maandag 15 november 2021 @ 18:04:
[...]

Ik neem aan dat je deze fotos, inclusief de camera beelden, met je leverancier (flexispot meen ik) deelt voor je de boel verder uitpakt?
Was eigenlijk wel van plan om hem eerst uit te pakken en te controleren op schade, hopende dat er niks mis is en ik eindelijk het bureau in elkaar kan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siaon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-06 14:37
Ik zit zelf te kijken naar zo'n Boho office premium met eikenhouten blad, de prijs lijkt mij wel vrij fors met 843 euro. Aan de andere kant kost een kwaliteitsproduct - en als ik de reviews hier mag geloven is het dat, dat ook wel zo ongeveer (dacht ik zo).
Zijn hier ook kortingscodes voor bekend?

@NosferatuX Wat een nachtmerrie bezorging zeg, dat iemand zo omgaat met andermans spullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel92
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-07 12:52
TheRikkert schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:58:
Zijn er mensen die ervaringen hebben met de MRC pro? Ik zie nergens staan dat deze een anti collision functionaliteit biedt. Hoe gaat het bureau er mee om als er mee om als er een voorwerp tussen de hoogte van een preset komt? Kan dit uiteindelijk leiden dat het bureau zichzelf "kapot" maakt of is er wel iets van beveiliging ingebouwd.
Hier staat een MRC pro. De bureau heeft anti-collision detection maar je moet al redelijk hard drukken om dit te triggeren. Na het triggeren gaat de bureau een paar centimeter de andere richting uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcozi
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14-02-2024
Zojuist een Flexispot e6 besteld, let erop dat de nieuwsbrief kortingscode nu 12% geeft ipv de eerdere 10%.

Mocht de prijs binnen 30 dagen (bijv. blackfriday) nog verder dalen dan kun je contact opnemen en zullen ze dit corrigeren.

Nu nog een bureaublad bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Ben
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14-07 20:12
Beste Tweakers,

Ik ben nu ook al een tijd op zoek naar een zit/sta bureau. Ik ben eigenlijk tot conclusie gekomen dat dit de "beste" opties zijn.

1. Flexispot e6
2. Esmart ETX/EK frame
3. idasen van ikea

Ik kwam recent ook dit bureau tegen. Heeft iemand hier ervaring met dit merk?

https://mystorageshop.nl/...160x80xh72-120-cm-st4305/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

De kortingsdagen komen er weer aan:
https://www.flexispot.de/aktionsangebot.html

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sethro
E6 zou ik met deze kortingen dus niet bestellen.

De EQ5 voor 230euro of de E8 voor 300.

De E8 is qua features gelijk aan de E6 alleen dan netter afgewerkt

[ Voor 24% gewijzigd door Sethro op 19-11-2021 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keneo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04 20:04
Heeft iemand hier ervaring met de ikea upspel? Enig idee hoe die zich verhouden tov de idasen?

https://www.ikea.com/be/n...mebureau-zwart-s49430193/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:34
Keneo schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:37:
Heeft iemand hier ervaring met de ikea upspel? Enig idee hoe die zich verhouden tov de idasen?
https://www.ikea.com/be/n...mebureau-zwart-s49430193/
Hier haak ik bij aan, ik twijfel op het moment namelijk om volgende week het E8 onderstel te bestellen bij FlexiSpot, een 180x80 blad is daar echter nog €160 extra. De Ikea Uppspel ziet er in de winkel ook heel degelijk en mooi uit. Wel zou die nog €40,- duurder zijn dan de Flexispot in de aankomende sale, helaas is alleen het blad van de Uppspel niet los te bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toMeloos
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-01 08:44
Sethro schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:40:
[...]

Van plan om volgende week voor € 300 ook een E7 of E8 frame aan te schaffen om daar vervolgens zelf een blad op te zetten.

Die E7 en E8 lijken me met die anti-collision en andere voorkeursknopjes net iets beter dan de hier ook zeer populaire E6. Enige echte verschil tussen de E7 en E8 lijkt me de vierkante versus ovale vorm van de poten. Hopelijk is de stabiliteit in orde. Iemand nog feedback of tips over deze twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
E8 spreekt mij meer aan met de wat zachtere vormgeving.

Qua bladen ben ik aan kijken naar een eiken blad. Vind echt hout mooier en fijner aanvoelen dan kunstof bladen. Iemand nog tips waar te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
pjottum schreef op maandag 15 november 2021 @ 18:04:
[...]

Gisteren pas tijd gehad om het blad te controleren. Gelukkig geen beschadigingen! Het is echt verdomd goed verpakt door flexispot.

Het is wel echt een loodzwaar blad, niet normaal. Mijn huidige linnmon van 200*60 is dan wel van karton maar het verschil in gewicht is bizar. Ik had vewacht dat spaanplaat ietsjes zwaarder en en steviger zou zijn maar dit had ik niet verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adriaanzon
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-07 12:25
Ik ben op zoek naar een zit/sta bureau met een breedte van maximaal 114cm. Ik zie dat de onderstellen van Flexispot 110cm op zijn kleinst zijn, maar er staat wel bij dat ze geschikt zijn voor bureaubladen van 120-200cm.

Is er een Flexispot gebruiker die mij kan vertellen of je ook gewoon een bureaublad van 114cm op de onderstellen kan bevestigen?

Edit: Aan de tekening te zien lijkt het erop dat de bovenkant op de kleinste stand precies 1100mm breed is, dus ik ga ervan uit dat dit wel mogelijk is.

[ Voor 27% gewijzigd door adriaanzon op 19-11-2021 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Ben
toMeloos schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:35:
[...]

Van plan om volgende week voor € 300 ook een E7 of E8 frame aan te schaffen om daar vervolgens zelf een blad op te zetten.

Die E7 en E8 lijken me met die anti-collision en andere voorkeursknopjes net iets beter dan de hier ook zeer populaire E6. Enige echte verschil tussen de E7 en E8 lijkt me de vierkante versus ovale vorm van de poten. Hopelijk is de stabiliteit in orde. Iemand nog feedback of tips over deze twee?
Dit was ik ook van plan. Ik heb even gekeken maar wordt op de productpagina niet veel wijzer van of de ovale/vierkant vorm gevolgen heeft voor de stabiliteit. Wellicht dat iemand hier meer over weet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8FlEtF6kwfJyIcc-br7mWjkJ-FM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/k5YxLg67qyh0A34fpIfL5Wp9.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toMeloos
@A. Ben volgens deze en deze vergeljikingen eerder in dit topic zitten er buiten de estehtische verschillen in ieder geval geen technische verschillen tussen de E7 en E8.

Resteert de vraag over de stabiliteit. Ervaringen zeer gewaardeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Ben
toMeloos schreef op zondag 21 november 2021 @ 09:41:
@A. Ben volgens deze en deze vergeljikingen eerder in dit topic zitten er buiten de estehtische verschillen in ieder geval geen technische verschillen tussen de E7 en E8.

Resteert de vraag over de stabiliteit. Ervaringen zeer gewaardeerd!
Toch maar even contact opgenomen met flexispot, zij geven aan dat er geen verschillen zit m.b.t. stabiliteit. Enige verschillen zijn dus ovale/vierkant vorm en dat de E7 58-123cm hoog kan en de E8 60-125cm.

Ik ga dan voor de E8 omdat ik die toch wat mooier vind en 60cm al laag genoeg vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knnf
Zijn er hier nu al mensen met ervaringen met een van de amazon-onderstellen? Ik dacht dat iemand hier een maidesite of gelijkaardig had gekocht maar hoor er nu niks meer van. Ben echt benieuwd hoe stabiel die zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toMeloos
@A. Ben ik ga vandaag nog even winkelen. Alle WOOOD tafelbladen bij Karwei 30% korting en Cetabever vloer- & parketlak 30% korting bij Gamma. Laatste dag van deze aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Ben
toMeloos schreef op zondag 21 november 2021 @ 11:36:
@A. Ben ik ga vandaag nog even winkelen. Alle WOOOD tafelbladen bij Karwei 30% korting en Cetabever vloer- & parketlak 30% korting bij Gamma. Laatste dag van deze aanbieding!
Dat is zeker goed gespot, dankjewel voor de tip! 90cm diepte is toch een beetje teveel en heb niet echt de skills/tools om hem mooi naar 80cm te zagen 8)7

Ik ga zelf nu voor de melamine tafelblad op tafelbladen.eu, die van gamma zijn denk ik wel van beter kwaliteit als die bij je past zou ik er zeker voor gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toMeloos
Karwei blijkt die helaas niet te zagen. Ik wil ook maximaal 80cm diepte en zo'n zagerij behaald strakkere resultaten dan zelf met een circelzaag aan de slag te gaan. Dat plan kan dus overboord :-(

Een Cando plaat op maat bij Gamma/Karwei van 160*78 is € 221. Dat is 50% duurder dan die Woood platen.

Iemand misschien tips voor een betaalbaar eikenhouten blad van 160x80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
Wij hebben net het WOOOD Tablo tafelad 180x90 opgehaald en ik moet zeggen dat het er wel erg goed uitziet. Vooral voor deze prijs, mocht je de 10cm extra kunnen 'lijden' dan raad ik m toch aan. Wij houden nu ongeveer 100cm om te zitten tussen bureau en muur, twijfelde daarom ook wel.

Ik zag overigens dat het IKEA UPPSPEL tafelblad wel los te koop is in de winkels, het 180x80 blad kost daar €99,-. Dan heb je opzich een mooi tafelblad, ik durf alleen niets te zeggen over het materiaal en de sterkte daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SweptInk
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 21-01-2024
[...]

Zit ook de twijfelen tussen de EQ5 en de E8; voor zover ik kan zien is het enige technische verschil de opbouw van de poten (reversed vs enhanced). Weet iemand of dat impact heeft op de stabiliteit?

Jammer dat die nieuwsbrief-korting niet gecombineerd kan worden met black friday sale :Y

[ Voor 8% gewijzigd door SweptInk op 21-11-2021 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Ben
SweptInk schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:39:
[...]

Zit ook de twijfelen tussen de EQ5 en de E8; voor zover ik kan zien is het enige technische verschil de opbouw van de poten (reversed vs enhanced). Weet iemand of dat impact heeft op de stabiliteit?

Jammer dat die nieuwsbrief-korting niet gecombineerd kan worden met black friday sale :Y
Volgens mij is het zo als een bureau van breed naar minder breed poot gaat stabieler is dan andersom. Dus ik denk dat de e6/e7/e8 stabieler zijn dan de EQ5.

Ik had ook idee om de nieuwsbrief-korting op de 26ste erbij te doen maar dat is niet mogelijk zeg je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
toMeloos schreef op zondag 21 november 2021 @ 11:36:
Nette prijs zeg! Dank voor de tip. Ik wilde eigenlijk voor hele planken gaan want dat oogt wat rustiger maar dit is wel heel aantrekkelijk zo

Iemand misschien een goede foto van daadwerkelijke blad?

[ Voor 4% gewijzigd door Sethro op 21-11-2021 16:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m0h4life
Sethro schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:14:
[...]

Nette prijs zeg! Dank voor de tip. Ik wilde eigenlijk voor hele planken gaan want dat oogt wat rustiger maar dit is wel heel aantrekkelijk zo

Iemand misschien een goede foto van daadwerkelijke blad?
Echt een goede foto is het niet, maar;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ojC56kadcmYVCAEiv0mJ04-C4dE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1xvIpQOmwzMiJbKhHOE2buzD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
Ik ga deze ook bestellen! Ophalen helaas wel pas over 2 weken. En lijkt me wel fijn om de randen even af te ronden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0h4life
Sethro schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:42:
Ik ga deze ook bestellen! Ophalen helaas wel pas over 2 weken. En lijkt me wel fijn om de randen even af te ronden.
Ophalen stond bij mij inderdaad ook vanaf 3 december, maar ongeveer tien minuten na bestellen lag het klaar voor me :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-07 00:09
Na het volgen van dit topic heb ik een Fully Jarvis onderstel besteld. Ik geloof niet dat deze per se beter is dan die FlexiSpot, maar de hogere capaciteit (wil er een massief beuken blad op in de nabije toekomst) en 15j garantie waren voor mij doorslaggevend. Ben benieuwd! Ik ga er tijdelijk een oude bureaublad op leggen (ik ga over +- een half jaar verhuizen) en daarna wil ik dus een mooi houten blad erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:49

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

toMeloos schreef op zondag 21 november 2021 @ 12:39:

Iemand misschien tips voor een betaalbaar eikenhouten blad van 160x80?
https://www.bouwiedoehetz...e-lamellen-oost-europees/ ?

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvanhambelgium
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:13
[...]
Die E8 heeft precies geen "intervall-timer" om je eraan te herinneren dat je nog eens moet gaan staan ? (vb elk uur een melding geven)

De E6 heeft dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcozi
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14-02-2024
1.8 cm dik, daar zou ik wel mee uitkijken, zou eerder voor 2.5 cm dik gaan om doorzakken tegen te gaan. Verder wel mooie bladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toMeloos
€ 158,50 voor een 160*80 van 25mm dik is ook een heel nette prijs. Ik had net toch maar de woood online bij de Karwei gekocht. Ga nu toch twijfelen of ik mijn bestelling niet wil annuleren en hier de juste maat wil halen zodat ik niet hoef te gaan zagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basfr
  • Nu online
Gisteren mijn Flexispot E6 gemonteerd als combi die hier al vaker voorbij is gekomen: een Halifax Eiken Natuur T600 blad van tafelbladen.eu en de kabelgoot Valley.
Geheel ziet er top uit, staat stabiel en werkt probleemloos.

Tevens alle kabels aangesloten, en alles in de kabelgoot gegooid. Wat direct opvalt is dat de kabelgoot goed vol zit, en het lastig is om nog bij de stekkerdoos te komen. Ik wil de mogelijkheid hebben makkelijk stekkers in/uit kunnen pluggen, dus ik ben op zoek naar een stekkerdoos die ik ondersteboven aan het blad kan maken. Zodoende dus deze stekkerdoos gekocht, maar die lijkt wel monteerbaar te zijn, maar niet ondersteboven.

Iemand tips/linkjes voor stekkerdozen die voldoende poorten (minimaal 8 maar bij voorkeur 10) hebben en tegen het blad te monteren zijn? Kom wel een paar foto's tegen in dit topic, maar kan de juiste stekkerdoos niet vinden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XVfnNUD9lN81sm8L8sfbFBbJ6_U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xV0tuJd8ViwjMxPKnifToSUG.jpg?f=fotoalbum_large

Ik sinds een paar weekjes ook een Idasen. :) Ben erg blij met hoe stabiel hij staat, vooral vanwege de monitor die er op staat. Met het vorige bureau trilde mijn monitor al bij het tikken op het toetsenbord :+

Wel even wennen, maar probeer per dag zo'n 2 uur te staan, steeds in blokken van ongeveer 30 min. Merk al wel dat dit positief werkt op de onderrug.

De app is ook fijn, veranderen naar de favoriete positie is zo gepiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dols
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-12-2024
Basfr schreef op zondag 21 november 2021 @ 21:27:
Iemand tips/linkjes voor stekkerdozen die voldoende poorten (minimaal 8 maar bij voorkeur 10) hebben en tegen het blad te monteren zijn? Kom wel een paar foto's tegen in dit topic, maar kan de juiste stekkerdoos niet vinden.
zoiets? :

Verkoop: https://www.hornbach.nl/s...-3-m/5543611/artikel.html
Gebruik: https://www.brennenstuhl....ig-zwart-3m-h05vv-f-3g1-5

[ Voor 8% gewijzigd door Dols op 21-11-2021 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dols
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-12-2024
Btw, ben blij dat ik over deze topic ben gestruikeld. Ben zelf op zoek naar onderstel voor mijn oud bureau, en een geheel nieuwe bureau / werktafel. Ben serieus aan het overwegen volgende week 2x een E7 te bestellen.

Als kabel management voor mijn (oud) bureau heb ik zelf een simpel stootbord gemaakt, daar de ethernet switch en 2x zo'n brennenstuhl doos op geschroefd. Kabels zitten nu dus tussen het stootbord en de muur. Zal daar eens een fototje van plaatsen voor degene die nieuwsgierig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-07 00:04
Of zo iets?
klik
Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/I/71ehIlKPunL._AC_SL1500_.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
toMeloos schreef op zondag 21 november 2021 @ 20:07:
[...]

€ 158,50 voor een 160*80 van 25mm dik is ook een heel nette prijs. Ik had net toch maar de woood online bij de Karwei gekocht. Ga nu toch twijfelen of ik mijn bestelling niet wil annuleren en hier de juste maat wil halen zodat ik niet hoef te gaan zagen...
Duur! :P

https://www.hornbach.nl/s...0-mm/6244873/artikel.html

Beuken nog goedkoper, en een beter werkblad naar mijn mening, wel esthetisch minder mooi.

Ik heb de beuken aan de muur hangen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QCfYPE6ZlWIdy1fxRWg49EDTrxM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G7lmxpbWOj1HXtxtz0ltrMaZ.jpg?f=fotoalbum_large

€100 voor 300 x 64 x 4 cm. (Mijn wandplanken zijn door midden, dus 32 diep).

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Gisteren mijn Flexispot E6 gemonteerd als combi die hier al vaker voorbij is gekomen: een Halifax Eiken Natuur T600 blad van tafelbladen.eu en de kabelgoot Valley.

Tevens alle kabels aangesloten, en alles in de kabelgoot gegooid. Wat direct opvalt is dat de kabelgoot goed vol zit, en het lastig is om nog bij de stekkerdoos te komen. Ik wil de mogelijkheid hebben makkelijk stekkers in/uit kunnen pluggen, dus ik ben op zoek naar een stekkerdoos die ik ondersteboven aan het blad kan maken. Zodoende dus deze stekkerdoos gekocht, maar die lijkt wel monteerbaar te zijn, maar niet ondersteboven.

Zou je eens wat foto's van het blad kunnen plaatsen? Zit zelf ook naar de combi met dit blad te kijken (maar dan de E8 aanstaande vrijdag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basfr
  • Nu online
jmxd schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:42:
[...]
Zou je eens wat foto's van het blad kunnen plaatsen? Zit zelf ook naar de combi met dit blad te kijken (maar dan de E8 aanstaande vrijdag).
Zoek in dit topic even op "halifax", er zijn al wat posts met foto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toMeloos
Mag ik vragen waarom je voor de Valley bent gegaan en niet de kabelgoot van Flexispot zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberThug
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:09

CyberThug

Formatting C: 1%

danslo schreef op zondag 21 november 2021 @ 21:55:
[Afbeelding]

Ik sinds een paar weekjes ook een Idasen. :) Ben erg blij met hoe stabiel hij staat, vooral vanwege de monitor die er op staat. Met het vorige bureau trilde mijn monitor al bij het tikken op het toetsenbord :+

Wel even wennen, maar probeer per dag zo'n 2 uur te staan, steeds in blokken van ongeveer 30 min. Merk al wel dat dit positief werkt op de onderrug.

De app is ook fijn, veranderen naar de favoriete positie is zo gepiept.
Mooi hoor. Welke beugel gebruik jij voor je 49" Samsung monitor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basfr
  • Nu online
toMeloos schreef op maandag 22 november 2021 @ 09:48:
[...]

Mag ik vragen waarom je voor de Valley bent gegaan en niet de kabelgoot van Flexispot zelf?
Zeker, die is pas leverbaar vanaf eind januari. En zo lang wil ik niet wachten :P

Trouwens, deze stekkerdoos is toch op de kop te monteren. Net geplaatst en hij hangt gewoon stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Moet het er perse eentje zijn? Of is twee ook goed? (eentje links, eentje rechts)

Heb zelf deze er tegenaan geschroefd:
https://www.brennenstuhl....ig-zwart-3m-h05vv-f-3g1-5

Ben nog wel op zoek naar een mooie oplosisng voor de kabelgoot. Het spul dat Flexispot levert slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-07 17:10
m0h4life schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:40:
[...]

Echt een goede foto is het niet, maar;
[Afbeelding]
Ben toevallig ook met een Woood tafelblad bezig, hier mijn resultaat na 1e keer beitsen (CetaBever Wenge) en schuren :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UkLpkFdqyDPfX6qaEtt7WHqFnT8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Q4LNOHiqzUU65huPuItoEKvQ.jpg?f=user_large
Kijkend naar jouw blad zou ik overwegen om de onderkant te controleren op knoesten. Ik zie dat er aardig wat op zitten op de kant die je gefotografeerd hebt, kan je uit ervaring vertellen dat dit nogal opvalt na de 1e keer beitsen.

[ Voor 13% gewijzigd door Rembock op 22-11-2021 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SweptInk
A. Ben schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:00:
[...]

...Ik had ook idee om de nieuwsbrief-korting op de 26ste erbij te doen maar dat is niet mogelijk zeg je?
Dit is het bericht wat in in mijn welkomst-email ontving in de kleine letters:
"Der Gutschein kann nicht mit anderen Aktionen, Angeboten oder Rabatten kombiniert werden. Pro Kunde kann nur ein Gutschein pro Einkauf eingelöst werden."
jvanhambelgium schreef op zondag 21 november 2021 @ 19:37:
[...]
Die E8 heeft precies geen "intervall-timer" om je eraan te herinneren dat je nog eens moet gaan staan ? (vb elk uur een melding geven)

De E6 heeft dat wel.
Ik begrijp uit mailcontact met Flexispot dat de E8 dat ook heeft (ondanks dat dat niet op de afbeelding is aangevinkt), en aanvullend een child safety lock. Over de impact van de verschillende poten m.b.t. stabiliteit nog steeds geen antwoord helaas.

Die 15-jaar garantie kan inderdaad nog wel eens een goede reden zijn om voor die Fully Jarvis te gaan..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cWk1aUjC3T3sHWw0D4ggGa7p06Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pOidUUXWC9JlckY8Qi92NCv9.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:03
CyberThug schreef op maandag 22 november 2021 @ 09:49:
[...]

Mooi hoor. Welke beugel gebruik jij voor je 49" Samsung monitor?
Dat is de Ergotron HX.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koehandelaar
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Ik heb zojuist de Maidesite besteld via Amazon.nl. Kwam ook op de USA site erg goede reviews tegen, dus ben erg benieuwd. Heb deze variant besteld:
https://www.amazon.nl/MAI...DeSITe&s=home&sr=1-9&th=1

Ben benieuwd hoe dat gaat met m'n set-up met 2 x 27 inch monitoren op een beugel. Er komt een 180 x 80 blad op, wil graag een wat lichter blad wat mooi kleurt met het zwarte onderstel. Nu daar naar op zoek.

In totaal voor het onderstel trouwens maar € 216 euro kwijt, door Black Friday. Ben erg benieuwd naar de bouwkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
Koehandelaar schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:10:
Ik heb zojuist de Maidesite besteld via Amazon.nl. Kwam ook op de USA site erg goede reviews tegen, dus ben erg benieuwd. Heb deze variant besteld:

Ben benieuwd hoe dat gaat met m'n set-up met 2 x 27 inch monitoren op een beugel. Er komt een 180 x 80 blad op, wil graag een wat lichter blad wat mooi kleurt met het zwarte onderstel. Nu daar naar op zoek.

In totaal voor het onderstel trouwens maar € 216 euro kwijt, door Black Friday. Ben erg benieuwd naar de bouwkwaliteit.
Hoe kom jij aan de prijs van €216? Bij mij blijft de prijs hangen op €268,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@SweptInk is uit die mailwisseling ook bekend geworden hoe dat dan zou moeten werken? Ik heb de E8, maar los van de geheugenposities en een instelling van de 'anti-collision sensitivity' kan ik niets instellen volgens de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
m0h4life schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:22:
[...]

Hoe kom jij aan de prijs van €216? Bij mij blijft de prijs hangen op €268,-
20% black friday korting, die zie je in je laatste stap van de order eraf gaan.

EUR 215,19 wordt het bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvpke
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 30-06 19:59
A. Ben schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 22:51:
[...]

Dit was ik ook van plan. Ik heb even gekeken maar wordt op de productpagina niet veel wijzer van of de ovale/vierkant vorm gevolgen heeft voor de stabiliteit. Wellicht dat iemand hier meer over weet?

[Afbeelding]
Ik heb contact opgenomen met flexispot en ze geven aan dat de ovale E8 net iets minder stabiel is en dus ook een 10 centimeter kleiner blad maar aangeraden wordt. Wel vraag ik me af hoe je aan 300 euro komt. Ik kom uit op 430 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SweptInk
MikeyMan schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:27:
@SweptInk is uit die mailwisseling ook bekend geworden hoe dat dan zou moeten werken? Ik heb de E8, maar los van de geheugenposities en een instelling van de 'anti-collision sensitivity' kan ik niets instellen volgens de handleiding.
Nee :) Misschien dat het er dan niet opzit, fout van de medewerker? Vertrouw ervaring meer dan wat me verteld wordt via e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koehandelaar
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Wolly schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:37:
[...]

20% black friday korting, die zie je in je laatste stap van de order eraf gaan.

EUR 215,19 wordt het bij mij.
Precies, die heb ik inderdaad. Had € 216 in m'n hoofd, maar het was idd 215. Ben benieuwd, voor dat geld wil ik wel een gokje wagen. Anders stuur ik hem gewoon weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
pvpke schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:26:
[...]
Ik heb contact opgenomen met flexispot en ze geven aan dat de ovale E8 net iets minder stabiel is en dus ook een 10 centimeter kleiner blad maar aangeraden wordt. Wel vraag ik me af hoe je aan 300 euro komt. Ik kom uit op 430 euro.
Vanaf aankomende vrijdag de 26e tot en met maandag de 29e krijg je €130,- korting op de E7 en €150,- korting op de E8, met die korting zouden beide onderstellen nog maar €300,- kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvpke
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 30-06 19:59
Azo, die deal had ik nog niet zien staan en kan dus best inderdaad nog even wachten ;-)

Ik had ook even gekeken hoe we het bureau in nederland of belgiee geleverd zouden kunnen krijgen. Echter wisten ze nog of dit mogelijk was. kwamen ze binnen de 24 uur op terug via email. Is er al iemand die hem besteld heeft? Zoniet wacht ik de email af en hou ik jullie op de hoogte

Edit, op de wibsite staat dat ze verzenden naar NL AT en DE vanuit duitsland. Zal dus een nederlands adres moeten scoren en het daar ophalen.

[ Voor 16% gewijzigd door pvpke op 22-11-2021 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knnf
Er staat gratis verzending naar die landen. Ik heb gisteren een mail gestuurd hoeveel verzending naar België kost. Krijg net nu antwoord: gratis verzending naar België via de flexispot.fr site

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvanhambelgium
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:13
SweptInk schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:17:
[...]
[...]
Ik begrijp uit mailcontact met Flexispot dat de E8 dat ook heeft (ondanks dat dat niet op de afbeelding is aangevinkt), en aanvullend een child safety lock. Over de impact van de verschillende poten m.b.t. stabiliteit nog steeds geen antwoord helaas.
[Afbeelding]
Ondertussen ook reply van Flexispot gekregen met de bevestiging dat de E8 dus geen "Intervall-timer" functie heeft om je aan te moedigen te gaan staan etc.
Nu voor de rest is E6 eigenlijk min of meer hetzelfde als de E8, dus ik weet niet echt of je echt een E8 zou nodig hebben anyway.

Wir bitten um Entschuldigung, aber unser E8-Tischgestell hat keinen Intervalltimer, sondern nur 4 Voreinstellungen, die Sie zwischen Sitzen und Stehen einstellen können.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:58
_eLMo_ schreef op zondag 21 november 2021 @ 22:48:
[...]

Ik heb de beuken aan de muur hangen.

[Afbeelding]

€100 voor 300 x 64 x 4 cm. (Mijn wandplanken zijn door midden, dus 32 diep).
Heb je ze zelf verjongd of kan je dat bij de hornbach laten doen?

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Nico Klus schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:59:
[...]

Heb je ze zelf verjongd of kan je dat bij de hornbach laten doen?
Ik heb het zelf gedaan, omdat ik een 45 graden kant aan 3 zijden wilde en ik ze precies wilde zagen. Geen idee of Hornbach dat goed kan.
Ze hebben wel een zaagservice: https://www.hornbach.nl/c...gservice/zaagservice.html

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik kijk al een tijd naar een goed zit/sta bureau, maar door de combinatie van een aantal wensen wordt de keuze wat beperkt:
  • Hoek
  • De binnenhoek moet (afge)rond zijn
  • 120-160 cm links (minimaal 60 cm diep) & 180 cm rechts (minimaal 70 cm diep)
  • Geen balk waar je knieën tegenaan komen
  • Geheugenfunctie
En uiteraard stabiel. Nou las ik hier al terug dat de Worktrainer's niet altijd even stabiel zijn. Maar ik neem aan dat dat voor een hoekbureau sowieso minder/niet van toepassing is.

Bovenstaande meegenomen kom ik dan uit op de Worktrainer SteelForce 671 met Wing 180 x 120 / 80 x 60 werkblad en als optie de Memory master.

Doe ik hier goed aan? Suggesties voor betere opties?

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kensuke
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-05 11:18
Koehandelaar schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:10:

Waarom niet gekozen voor de 3 stage versie? Is weer 30 euro goedkoper en kan nog lager en hoger. Geen idee of het trager is.
Pagina: 1 ... 14 ... 35 Laatste

Let op:
Voor zit/sta bureau beweging en ergonomie accessoires: Zit/sta bureau: beweging en ergonomie accessoires ervaringen