Het grote zit/sta bureau's-topic

Pagina: 1 ... 13 ... 34 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:48
Wegens gezondheids redenen ben ik nu ook al een poos opzoek naar een Electrisch bureau.

Is toevallig een samenvating van alle mogelijke webshops e.d.

En betreft belasting valt het blad er zelf ook onder? Eerlijk gezegt bij de webshops die ik tot nu toe tegen ben gekomen staat er vaak niet eens een belastings limiet aan vast!

Helaas gezien gezien ik helaas op budget leef.... Moet het ook niet te duur zijn. Laatste kantteken mag voorlopig ook niet sjouwen dus leverings service moet helaas de boel ook nog 3 hoog sjouwen :(

• anita1960
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14-01-2023
Ik ben ook op zoek naar een zit sta bureau en kwam uit op Flexispot/sanodesk.

Na contact met de helpdesk op de Duitse Flexispot site is duidelijk dat ze niet naar België verzenden.

Ik kan de gewenste Sanodesk versie wel vinden op amazon.de, maar vraag me af of deze een stekker hebben die geschikt is voor België. Of mogelijk hebben die een universele stekker?
Iemand ervaringen hiermee?

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:42
Mijn flexispot heeft een niet geaarde eurostekker

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

• sgraaf
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-06 22:10
sOid schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:25:
Knoop doorgehakt en de EK2 besteld. Zonder blad. Prima deal lijkt me, €240 incl bezorgen! Heb jij al een keuze gemaakt @TactfulRanger?
Heeft FlexiSpot vaker dit soort goeie aanbiedingen? Het beste wat ik nu zo vlug kan vinden is 40 euro korting.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
anita1960 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 12:31:
Ik ben ook op zoek naar een zit sta bureau en kwam uit op Flexispot/sanodesk.

Na contact met de helpdesk op de Duitse Flexispot site is duidelijk dat ze niet naar België verzenden.

Ik kan de gewenste Sanodesk versie wel vinden op amazon.de, maar vraag me af of deze een stekker hebben die geschikt is voor België. Of mogelijk hebben die een universele stekker?
Iemand ervaringen hiermee?
NL, BE en DE hebben toch allemaal dezelfde stekkers?
sgraaf schreef op woensdag 29 september 2021 @ 00:11:
[...]

Heeft FlexiSpot vaker dit soort goeie aanbiedingen? Het beste wat ik nu zo vlug kan vinden is 40 euro korting.
Durf ik je niet te zeggen!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:29

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

sgraaf schreef op woensdag 29 september 2021 @ 00:11:
[...]

Mag gedeeld ;)

• Baudu
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05 22:05
Arctos schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:09:
Heeft er iemand ervaring met de Ergonice Ergo Lift buro's, zoals die bijvoorbeeld bij tafelbladen.eu worden aangeboden. Ik zat te denken aan een Fully Jarvis or Flexisport onderstel en daar dan bij Tafelbladen.eu een blad bij te bestellen, maar zie nu dat zij zelf ook deze complete buro's aanbieden. Alvast bedankt voor de feedback.
Volgens mij heeft niemand op jouw vraag gereageerd. Heb je uiteindelijk een wel Ergonice aangeschaft of ben je toch voor een ander merk gegaan? Ik overweeg namelijk zelf nu ook om de Ergonice ERGO lift aan te schaffen.

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:58

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

https://www.flexispot.de/aktionsangebot.html

altijd hetzelfde.

De aanbieding die hier nu staat is al een tijdje hetzelfde; ik zou nog even wachten.

ping 127.212.23.124

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:12
pjottum schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:09:
[...]

altijd hetzelfde.

De aanbieding die hier nu staat is al een tijdje hetzelfde; ik zou nog even wachten.
Twee weken geleden besteld voor 50 euro minder en geleverd in een paar dagen. Aanrader!

PSN ID = Jorco

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-06 16:38
Jorco schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:27:
[...]

Twee weken geleden besteld voor 50 euro minder en geleverd in een paar dagen. Aanrader!
Foto's dan! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorco
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NHq0GXGAQ8kA7neBr9JRUNJi7hI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TpckwQgPy0FATZjCjIJGL8n4.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ddDNDugyn3a3o73OZFoaVzMes3c=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3PL92F3gHr48naM5UkuvysaR.jpg?f=fotoalbum_tile

Flexispot EB2 met blad 140x70 van tafelbladen.eu
Flexispot onderstel werd in 4 dagen geleverd met GLS.
Blad binnen 1 week door eigen firma.

Eenvoudig te monteren, zeer degelijk materiaal en erg tevreden mee.

In de hoogste stand (120 cm, wanneer ik sta te vergaderen/praten en muis/toetsenbord nauwelijks nodig heb) is het een klein beetje wiebelig maar nooit storend.
Achteraf had ik liever een grotere kabelgoot gehad. Met een docking station en stekkerdoos is het snel vol. Kabels kunnen nog iets netter worden weggewerkt maar dat is iets voor een keer tussendoor.

PSN ID = Jorco

• jouwheld
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:25
Achteraf had ik liever een grotere kabelgoot gehad. Met een docking station en stekkerdoos is het snel vol.
Misschien een optie om een stekkerdoos te nemen die je kan vast schroeven? Ik heb een stekkerdoos aan de onderkant van het blad geschroefd en gebruik helemaal geen kabelgoot. De kabels wel vastgemaakt met klittenband aan het onderstel en mijn docking zit in de monitor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorco
jouwheld schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:48:
[...]

Misschien een optie om een stekkerdoos te nemen die je kan vast schroeven? Ik heb een stekkerdoos aan de onderkant van het blad geschroefd en gebruik helemaal geen kabelgoot. De kabels wel vastgemaakt met klittenband aan het onderstel en mijn docking zit in de monitor.
Dat zal ik waarschijnlijk ook gaan doen wanneer ik de kabels beter wil wegwerken. Dat kan best nog een paar maanden duren.. :+

PSN ID = Jorco

• Lisper
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 25-03 00:32
leskuh schreef op zondag 12 september 2021 @ 09:36:
Iemand ervaring met maidesitedesk? Ik kwam een duitse site tegen maidesite.de maar ik vraag me af of dit geen scam is. De website komt niet heel betrouwbaar over met hun chinees telefoonnummer en adres.
Ik heb vandaag mijn bestelling van Maidesite binnnen gekregen.
Het is een Chinees bedrijf met een kleine afdeling in Duitsland, vanaf daar werd mijn pakket verzonden.
Mijn bestelling was een beetje vertraagd, maar ik werd wel netjes geholpen, kreeg ook gewoon berichten in het Nederlands.
Overigens had ik wel via amazon.nl besteld, niet op hun eigen site.

Deze heb ik: https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Ik ben er tevreden mee, het bureau ziet er stevig uit en wiebelt zo goed als niet in de hoge stand.
Het in elkaar zetten was ook goed te doen, prima handleiding e.d.

• sgraaf
  • Laatst online: 04-06 22:10
pjottum schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:09:
[...]

altijd hetzelfde.

Deze had ik dus compleet gemist... thanks! :)

• leskuh
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06 01:48
Lisper schreef op woensdag 29 september 2021 @ 17:59:
[...]

Ik heb vandaag mijn bestelling van Maidesite binnnen gekregen.
Het is een Chinees bedrijf met een kleine afdeling in Duitsland, vanaf daar werd mijn pakket verzonden.
Mijn bestelling was een beetje vertraagd, maar ik werd wel netjes geholpen, kreeg ook gewoon berichten in het Nederlands.
Overigens had ik wel via amazon.nl besteld, niet op hun eigen site.

Deze heb ik: https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Ik ben er tevreden mee, het bureau ziet er stevig uit en wiebelt zo goed als niet in de hoge stand.
Het in elkaar zetten was ook goed te doen, prima handleiding e.d.
Thanks voor je reactie !

Hoe zit het met de touch bediening? Ik begreep namelijk dat deze niet altijd even goed reageerde.

• Lisper
  • Laatst online: 25-03 00:32
leskuh schreef op donderdag 30 september 2021 @ 00:01:
[...]

Thanks voor je reactie !

Hoe zit het met de touch bediening? Ik begreep namelijk dat deze niet altijd even goed reageerde.
Werkt goed genoeg wat mij betreft, er zit een lichte vertraging tussen aanraken en bewegen, maar niet echt storend ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Ben ook aan rondkijken, zit er alleen mee dat het bureau onder een schuin dak komt te staan. En dus iets naar voren moet als deze in de sta stand komt.

Weet iemand of er toevallig ook zit-sta bureaus zijn waar kleine wieltjes onder zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jouwheld
  • Laatst online: 15:25
Ik denk dat op de meeste wel kan, de voetjes worden met schroefdraad in de poten gedraaid. Hiermee kan je de tafel bijvoorbeeld waterpas zetten. Je zou die dus kunnen vervangen voor wieltjes. Ik zie dat flexispot ze bijvoorbeeld ook als optie aanbiedt. https://www.flexispot.de/rader-w1.html
Voor andere bureaus zou je moeten zien wat de maat is van het schroefdraad en zelf wieltje moeten zoeken.
Ik weet niet hoelang je het volhoudt om bij iedere keer staan het bureau naar voren te schuiven. Misschien gewoon altijd naar voren zetten?

[ Voor 15% gewijzigd door jouwheld op 04-10-2021 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZheKool
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-04 12:28
ZheKool schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:37:
[...]

Ik ben toch maar voor de BOHO (premium) gegaan omdat die aangeeft tot 220x100 te kunnen. Ik zal de ervaringen delen wanneer het staat.
Staat nu een week of 2, ben er erg tevreden mee. Mijn werk-werkplek en game pc staan er allebei op en het staat prima stabiel. Alleen op de hoogste stand zit een een heel klein beetje wiebel in maar goed, wat wil je op 120cm hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-05 11:59
Sethro schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:54:
Ben ook aan rondkijken, zit er alleen mee dat het bureau onder een schuin dak komt te staan. En dus iets naar voren moet als deze in de sta stand komt.

Weet iemand of er toevallig ook zit-sta bureaus zijn waar kleine wieltjes onder zitten?
De Fully Jarvis heeft de mogelijkheid om er zwenkwieltjes onder te plaatsen (vanuit Fully zelf al). Zelf geen ervaring mee (heb een Fully Jarvis zonder wieltjes). Denk persoonlijk wel dat het fijner is om het bureau standaard gewoon van de muur af te hebben staan, zodat die in zowel zit- als stapositie van de muur af staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
De ruimte heeft 3 schuine wanden en 1 rechte muur met een deur in het midden. Er valt dus niet zoveel te kiezen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:47
Sethro schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:29:
De ruimte heeft 3 schuine wanden en 1 rechte muur met een deur in het midden. Er valt dus niet zoveel te kiezen helaas.
Weet niet wat voor vloer je hebt liggen maar waar je rekening mee wil houden is dat je laminaat bijv niet kapot gaat van het rijden met die wieltjes.

Beetje hetzelfde idee als een bureau stoel waar je van die plasotv matten onder doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:12
ckoopmanschap schreef op zondag 19 september 2021 @ 11:07:
Hebben mensen ervaring met www.betaalbarewerkplek.nl? ik heb hier nog een 30% kortingscode.

Ik twijfel over een kant en klare (zie onderstaand) of alleen een onderstel en dan zelf een blad kopen. Kan alleen nergens een goed eiken blad vinden voor bureaus die ook betaalbaar is.

https://www.betaalbarewer...u-wit-licht-eiken-160x70/
Heb je deze inmiddels aangeschaft? Ik zag de 30% kortingscode ook staan bij de rentepunten, ben nog aan het rondkijken bij verschillende shops. Ziet er wel goed uit :)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ckoopmanschap
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-06 12:23
Erulezz schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:32:
[...]

Heb je deze inmiddels aangeschaft? Ik zag de 30% kortingscode ook staan bij de rentepunten, ben nog aan het rondkijken bij verschillende shops. Ziet er wel goed uit :)
Nee nog niet, Ik was in afwachting van een andere kleur. Die komt volgens mij volgende maand op de stie.
De ING-rentepunten code hebben ze derhalve verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-06 22:48
Gisteren de Rodulf van IKEA zorgvuldig in elkaar gezet, maar hij is best wel wankel. Dermate dat als ik type op mijn toetsenbord dat mijn monitor meeschud.. vrij irritant.

Hoe goed ik 'm ook in elkaar probeerde te zetten, ik had wel met het aandraaien van de moeren dat deze voor het gevoel niet echt vast draaiden, maar maar door bleven draaien. Het zat verder wel strak dus ik ben maar niet blijven draaien omdat ik het idee had dat ze anders doldraaien. Maar de onbalans lijkt ook meer in de kant en klare poten zelf te zitten dan in het frame wat ik onder het blad gemonteerd heb.

Er zit trouwens een net onder voor vasthouden van de kabels van het systeem zelf, maar dit lijkt mij minder geschikt voor een stekkerdoos. Iemand met de RODULF die hier wel de stekkerdoos heeft gedaan? Ik denk er nu over om een stekkerdoos met dubbelzijdige tape onder het blad te plakken.
DIRIXDJ schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:50:
Ik heb me dit weekend een Ikea Rodulf aangeschaft en deel graag mijn eerste indrukken met jullie.
In de weinige reviews die ik kon vinden hoorde ik dat het werkblad van ikea zeer gemakkelijk krast, en ik vond het grijs ook af-grijs-elijk (pun intended) dus heb ik besloten om zelf een werkblad te "maken". Hiervoor heb ik in de gamma een multiplexplaat gekocht en op maat laten zagen (140 x 72). Een beetje schuren, inolien en klaar. Van de overschot heb ik dan ook nog een rekje gebouwd om een aantal zaken netjes op te kunnen bergen zoals te zien op de foto.

Qua stabiliteit kan ik zeggen dat dat best wel meevalt. Ja, op het hoogste punt is de bureau wobbly, maar niet echt storend. Al is dat natuurlijk zeer subjectief. Ik ben al lang blij dat ik zowel op zitten als op staan eindelijk zelf een positie kan bepalen die aangenaam is. Uit de duw-en trektest die ik bij ikea deed viel me trouwens op dat enkel bij hun idasen het wiebelen goed meevalt, maar +/- € 600 had ik er echt niet voor over.

Tot dusver bevalt het bureau me dus enorm! En voor de prijs die ik ervoor heb betaald ga je niet snel iets anders vinden.

Kostprijs:
€ 229 voor het onderstel + € 37 voor een muliplexplaat van 18mm.[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
toon volledige bericht
Hoe draaiden de schroeven bij jou aan? En zie ik het goed dat je een stekkerdoos onder het blad gemonteerd hebt en een soort rekje voor de kabels? Zit die in het blad geschroeft?

[ Voor 77% gewijzigd door Hertog_Martin op 06-10-2021 15:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vorige week onderstel besteld bij flexispot. Levertijd stond op 11 november, dus leek me veilig ivm vakantie.

Wordt ie afgelopen maandag al verstuurd... :X

Eens kijken hoe we dit gaan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIRIXDJ
  • Laatst online: 26-02-2023
Hertog_Martin schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:32:
Gisteren de Rodulf van IKEA zorgvuldig in elkaar gezet, maar hij is best wel wankel. Dermate dat als ik type op mijn toetsenbord dat mijn monitor meeschud.. vrij irritant.

Hoe goed ik 'm ook in elkaar probeerde te zetten, ik had wel met het aandraaien van de moeren dat deze voor het gevoel niet echt vast draaiden, maar maar door bleven draaien. Het zat verder wel strak dus ik ben maar niet blijven draaien omdat ik het idee had dat ze anders doldraaien. Maar de onbalans lijkt ook meer in de kant en klare poten zelf te zitten dan in het frame wat ik onder het blad gemonteerd heb.

Er zit trouwens een net onder voor vasthouden van de kabels van het systeem zelf, maar dit lijkt mij minder geschikt voor een stekkerdoos. Iemand met de RODULF die hier wel de stekkerdoos heeft gedaan? Ik denk er nu over om een stekkerdoos met dubbelzijdige tape onder het blad te plakken.

[...]

Hoe draaiden de schroeven bij jou aan? En zie ik het goed dat je een stekkerdoos onder het blad gemonteerd hebt en een soort rekje voor de kabels? Zit die in het blad geschroeft?
toon volledige bericht
An sich geen problemen gehad met de schroeven, alles wat ik heb vastgedraaid voelde weldegelijk stevig aan naar mijn herinnering, is alweer tijdje geleden....
Ik heb inderdaad zowel de stekkerdoos als dat rekje (ikea signum) rechtstreeks in het blad gevezen, maar natuurlijk is mijn blad een massieve multiplex vs het karton dat ikea gebruikt.
Moet wel toegeven dat het wiebelen erger is geworden sinds ik een ultrawide monitor heb gekocht, maar ik stoor me er nog steeds niet enorm aan, ben al lang blij dat ik regelmatig kan gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-06 22:48
DIRIXDJ schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 08:22:
[...]

An sich geen problemen gehad met de schroeven, alles wat ik heb vastgedraaid voelde weldegelijk stevig aan naar mijn herinnering, is alweer tijdje geleden....
Ik heb inderdaad zowel de stekkerdoos als dat rekje (ikea signum) rechtstreeks in het blad gevezen, maar natuurlijk is mijn blad een massieve multiplex vs het karton dat ikea gebruikt.
Moet wel toegeven dat het wiebelen erger is geworden sinds ik een ultrawide monitor heb gekocht, maar ik stoor me er nog steeds niet enorm aan, ben al lang blij dat ik regelmatig kan gaan staan.
Ah, ik heb wel een superultrawide monitor.
Met ander blad heb je natuurlijk ook andere ervaring met het schroeven, maar ik denk dat (in)stabiliteit vooral in de poten zelf zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob-B190
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-06 15:16
ckoopmanschap schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:04:
[...]

Nee nog niet, Ik was in afwachting van een andere kleur. Die komt volgens mij volgende maand op de stie.
De ING-rentepunten code hebben ze derhalve verlengd.
Klopt het dat ik die vouchers nu niet meer zie?

Memento mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanderwufu
  • Laatst online: 07-06 10:30
Iemand met een flexispot EK2 die mij kan vertellen of de tafel stabiel genoeg is voor een 34" scherm op een monitor arm? Heb zelf een beetje gekeken, maar lees toch wat over instabiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Inmiddels terug van vakantie. Zou het kunnen dat de flexispot in 3 zendingen met 2 verschillende postbedrijven is verstuurd? Buren hebben twee pakketten aangenomen. Maar er lijkt er nog eentje teruggestuurd :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• springfield89
  • Laatst online: 02-06 14:27
MikeyMan schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 11:55:
Inmiddels terug van vakantie. Zou het kunnen dat de flexispot in 3 zendingen met 2 verschillende postbedrijven is verstuurd? Buren hebben twee pakketten aangenomen. Maar er lijkt er nog eentje teruggestuurd :?
Bij mij waren het maar 2 dozen. Wel alleen onderstel dus geen blad.

[ Voor 4% gewijzigd door springfield89 op 24-10-2021 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

springfield89 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:08:
[...]

Bij mij waren het maar 2 dozen. Wel alleen onderstel dus geen blad.
Ah check, denk dat de derde doos de kabelgoot is. Die is retour afzender gegaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:45
ik heb destijds mijn bureau met een optionele kabelgoot besteld, bureau kwam uit frankrijk goot uit duitsland.. of andersom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

CopyCatz schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:58:
[...]

ik heb destijds mijn bureau met een optionele kabelgoot besteld, bureau kwam uit frankrijk goot uit duitsland.. of andersom :)
Yup dat lijkt het te zijn.
Onderstel net in elkaar gezet en dat is verder compleet.
Merk is eigenlijk Sanodesk.

Moet zeggen; er zit wel enige 'tordering' in de poten, maar zijwaarts gaat het helemaal nergens heen. Weegt ook wel ff wat anders dan het Ikea onderstel. Dit wekt wel vertrouwen om mijn Fanatec er voorlopig aan te hangen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door MikeyMan op 24-10-2021 17:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In de Makro folder een ET118WH zit/sta bureau voor 277 incl. BTW.

Lijkt mij hetzelfde als de Flexispot EG8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-06 16:30

The Inquisitor

Greetings weaklings

Wolly schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:17:

Wow, dat is een mooie prijs. Ik zat al naar dit bureau te kijken, maar de goedkoopste die ik vond was 360 euro (Maar dan onder het merk Euroseats).

Het enige verschil LIJKT het feit dat er maar 2 usb poorten in zitten (aldus Makro) maar volgens mij klopt daar niets van. Als ik het typenummer opzoek kom ik uit op dit merk:
https://loctek.en.made-in...stable-Computer-Desk.html

Wat ook qua prijs weer overeenkomt, maar dus wel een derde usb poort heeft (usb C)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Inmiddels mijn E8 een paar dagen in gebruik in combinatie met een massief eiken blad van 180x85x4 cm.

Nette onderdelen, prima afwerking. Maar, ben er eerlijk gezegd niet helemaal tevreden.

Was voor de E8 gegaan omdat de IKEA Idasen (mijn vrouw heeft er een) een wat beperkte maximale belasting heeft. In combinatie met het massieve blad, een extra monitor en o.a. een Fanatec, daarom voor de E8 gegaan.

Maar waar de Idasen in alle richtingen amper beweegt, doet de E8 dit wel vrij flink.
Nu kan dat op zich weinig kwaad, maar het doet wel af aan het initiele gevoel van kwaliteit dat ik had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

The Inquisitor schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:24:
[...]

Wow, dat is een mooie prijs. Ik zat al naar dit bureau te kijken, maar de goedkoopste die ik vond was 360 euro (Maar dan onder het merk Euroseats).

Het enige verschil LIJKT het feit dat er maar 2 usb poorten in zitten (aldus Makro) maar volgens mij klopt daar niets van. Als ik het typenummer opzoek kom ik uit op dit merk:
https://loctek.en.made-in...stable-Computer-Desk.html

Wat ook qua prijs weer overeenkomt, maar dus wel een derde usb poort heeft (usb C)
Voordeel van de Macro is wel dat die er gewoon zal staan. Zal snel verkopen, dus als je interesse en een pasje hebt, zou ik daar niet te lang over nadenken. Goeie prijs!!

Wel een nadeel: er zit een dwarsbalk waar ik normaal gesproken mijn veel te grote voeten & benen stal en ik zou verwachten daarmee in de knoop te komen...

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

pjottum schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:26:
[...]

Voordeel van de Macro is wel dat die er gewoon zal staan. Zal snel verkopen, dus als je interesse en een pasje hebt, zou ik daar niet te lang over nadenken. Goeie prijs!!

Wel een nadeel: er zit een dwarsbalk waar ik normaal gesproken mijn veel te grote voeten & benen stal en ik zou verwachten daarmee in de knoop te komen...
Dat is ook mijn angst, samen met de (beperkte) 60cm diepte. Voor zowel bureauruimte als ruimte voor de benen, aangezien ik hem tegen de muur wil plaatsen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:17
110cm maximale hoogte is ook niet heel ruim, ik heb zelf ongeveer 121cm nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
nooberke schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:31:
110cm maximale hoogte is ook niet heel ruim, ik heb zelf ongeveer 121cm nodig.
Het vreemde is dat je bij die link van de fabrikant dus 121cm ziet, evenveel als de EG8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Het is nogal een globale onderneming;

Afbeeldingslocatie: https://www.flexispot.de/media/wysiwyg/loadingpage/shipping-policy_02.jpg

https://www.flexispot.de/shipping-policy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:53
jagermeister schreef op maandag 5 juli 2021 @ 16:16:
Bij de Jysk is nu de Slangerup 80x160 in de aanbieding van 429,- voor 325,-
Vanmorgen eentje opgepikt en in elkaar gezet. Voelt zwaar en solide aan. Goed stabiel ook als ik sta te werken. Ben echt positief verrast door de kwaliteit van dit ding. Hopen dat de motor het ook jaren uithoudt.

https://jysk.nl/kantoor/b...r-bureau-slangerup-80x160
Nu zelfs voor €275, voor dat geld een prima bureau met over het algemeen positieve recensies: https://jysk.nl/kantoor/b...r-bureau-slangerup-80x160

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ngc4565
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 05-06 22:10
Ik overweeg een Flexispot EF1 of EK2 aan te schaffen. Is het tafelblad dat je hierbij kunt nemen jullie inziens goed genoeg om een monitorarm te bevestigen? Of doe ik er goed aan om naar een steviger blad te kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Geen ervaring met flexispot, maar zelfs op de dunne bladen van Ikea (gevuld met karton) hebben mensen een arm gemonteerd, zolang je er maar een stukje hout onder doet om het gewicht te verdelen en ervoor te zorgen dat het blad niet wordt 'gesandwiched'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ckoopmanschap
Neok_ schreef op maandag 19 juli 2021 @ 11:01:
[...]

Zelfde vraag hier: iemand ervaring?

Ik wilde een bamboeblad maar die zijn bij deze webwinkel alleen leverbaar in maat 120x60. In dat geval kan het blad ook ergens anders worden gekocht en heb je voor 369 euro (na 30% ING korting*, inc. verzending) een verstelbaar onderstel:

[Afbeelding]
  • Geschikt voor bureaubladen 120x80 tot 200x80cm
  • Hoogte 61<>126cm
  • Max belasting: 80kg
  • Programmeerbaar geheugen
Ter vergelijking:
  • een Jarvis frame met verstelling 62<>127cm, max. belasting van 160kg en programmeerbaar geheugen kost E520 (inc. gratis verzending).
  • een Flexispot E8 met verstelling 60<>125cm, max. belasting van 125kg en programmeerbaar geheugen kost E460 (inc. E10 verzending).
Weet niet of dat extra draaggewicht zich ook vertaalt in meer stevigheid, maar verder lijkt die van betaalbarewerkplek.nl wel een competitieve prijs zo.

* Let op: actie van ING loopt tot eind deze maand.
toon volledige bericht
Had jij die van betaalbarewerkplek uiteindelijk gehaald? Ik wil hem vandaag bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

ckoopmanschap schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 12:30:
[...]

Had jij die van betaalbarewerkplek uiteindelijk gehaald? Ik wil hem vandaag bestellen.
Met de kortingen die eraankomen rondom thanksgiving zou ik even 3 weken wachten. Vorig jaar waren die best wel interessant meen ik me te herinneren.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckoopmanschap
pjottum schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 12:59:
[...]

Met de kortingen die eraankomen rondom thanksgiving zou ik even 3 weken wachten. Vorig jaar waren die best wel interessant meen ik me te herinneren.
Leverdatum is eind november, dus kan hem altijd nog annuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-05 20:33

Arie

One Man Army

Blij dat ik dit topic gevonden heb. Heel informatief. Wij hebben de zolder verbouwd en nu wil ik daar twee zit/sta bureaus tegenover elkaar zetten. De bureaus mogen maximaal 70 cm diep zijn, anders passen er geen stoelen meer goed achter. Misschien dat ik zelfs maar voor bladen van maximaal 65 cm diep wil gaan. Waar ik nu mee zit is de diepte van de poten. Zo zijn de poten van de boho office Basic Line 74 cm diep bijvoorbeeld. Wil ik dan twee bureaus tegenover elkaar zetten, dan zou ik de poten niet in het midden van het blad moeten monteren zodat de poten aan de voorkant bij allebei wat uitsteken, of ik zou de poten van het ene bureau breder moeten maken dan het andere bureau zodat het ene bureau met de poten tussen de poten van het andere bureau valt... Liever dus een bureau met minder diepe poten, maar ik zie bij andere bureaus geen diepte gespecificeerd staan van de poten. Kan iemand mij alsjeblieft de diepte laten weten van de poten van bijvoorbeeld de Lineaflex MRC PRO en Flexispot EK2? En heeft iemand misschien nog ideeën hoe dit op te lossen? Ik hoor het graag.

Net nadat ik mijn bericht geplaatst had, kwam ik een duo bureau tegen, bijvoorbeeld deze. Heeft iemand hier ervaring mee? Het lijkt er alleen wel op dat het bedoeld is voor bladen van 80 à 90 cm diep, dus dat zou nog steeds een probleem zijn, maar het idee is wel geschikt.

Bij het frame van de Fully Jarvis hebben de poten geen symmetrische T-vorm, dat is denk ik de beste optie? Ze noemen dit op andere websites een C-poot. Maar het zijn wel duurdere bureaus, alleen het frame kost nu net geen €520 per stuk. Weet iemand misschien een zit/sta bureau waarbij de poten op eenzelfde manier zitten, maar voor een meer schappelijke prijs?

[ Voor 26% gewijzigd door Arie op 30-10-2021 12:59 ]

Not trying to pretend the enemy that I am.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Faaz0
  • Laatst online: 02-06 16:00
TheDeuce schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:44:
[...]

Nu zelfs voor €275, voor dat geld een prima bureau met over het algemeen positieve recensies: https://jysk.nl/kantoor/b...r-bureau-slangerup-80x160
Thanks voor de tip, heb deze net opgehaald. Recensies zagen er inderdaad prima uit, showmodel in de winkel zag er ook goed uit, en de motor was vrij rap, hoogte goed, dus heb hem maar meteen meegenomen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:05

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Vanmorgen een MRC besteld, nu deze aanbieding... 8)7

MRC maar gemaild dat ik het annuleer en het bureau van Jysk besteld. Blijft er nog mooi wat over voor een goede stoel. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Beekforel schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:55:
Vanmorgen een MRC besteld, nu deze aanbieding... 8)7

MRC maar gemaild dat ik het annuleer en het bureau van Jysk besteld. Blijft er nog mooi wat over voor een goede stoel. :9
Jysk tilt wel maar 40kg, daar moet je wel een beetje rekening mee houden denk ik.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

pjottum schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 14:01:
[...]

Jysk tilt wel maar 40kg, daar moet je wel een beetje rekening mee houden denk ik.
Het is bedoeld als bureau voor "erbij", komt een simpele setup met laptop en enkel scherm op. Dus dat zit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Arie schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:01:
Net nadat ik mijn bericht geplaatst had, kwam ik een duo bureau tegen, bijvoorbeeld deze. Heeft iemand hier ervaring mee? Het lijkt er alleen wel op dat het bedoeld is voor bladen van 80 à 90 cm diep, dus dat zou nog steeds een probleem zijn, maar het idee is wel geschikt.
De duo-bureaus die ik gebruikt heb zijn wel extreem stabiel én hebben een mooi acoustisch paneel in het midden (handig als je beiden belt).

Je moet meten wat de minimale diepte is die er op past. Ik denk dat klanten meestal 80 of 90 diep willen omdat je dan een goed werkoppervlak hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
ckoopmanschap schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 12:30:
[...]

Nee kantoor nog niet vernieuwd tot op heden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 13:51
Arie schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:01:
Blij dat ik dit topic gevonden heb. Heel informatief.
.....
Kan iemand mij alsjeblieft de diepte laten weten van de poten van bijvoorbeeld de Lineaflex MRC PRO en Flexispot EK2? En heeft iemand misschien nog ideeën hoe dit op te lossen? Ik hoor het graag.
De poten zijn ±69cm breed onder de Lineaflex die ik hier heb staan met 80x180 blad.
Het ijzer waar het blad op ligt is 58cm breed. Een blad van 65cm diep/breed kan maar dan zit je met de poten die breder zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:53
Wolly schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:17:

Afgelopen zaterdag deze bekeken bij de Makro, is echt drie keer niks. Bespaar jezelf de moeite en tijd om er heen te gaan. Erg klein en fragiel bureau met een glazen plaat. Bureau kon wel tot 120cm hoog i.p.v. 110cm zoals in de folder staat. Dan is het bureau van Jysk die ik ook bekeken heb een stuk degelijker, groter, mooier (persoonlijk) en zonder irritante middensteun bij je voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie

Arie

One Man Army

rvrbtcpt schreef op maandag 1 november 2021 @ 09:14:
[...]

De poten zijn ±69cm breed onder de Lineaflex die ik hier heb staan met 80x180 blad.
Het ijzer waar het blad op ligt is 58cm breed. Een blad van 65cm diep/breed kan maar dan zit je met de poten die breder zijn.
Super, dankjewel voor het opmeten! De poten zouden dan aan de voorkant wat uitsteken, maar daar heb ik geen last van met zitten of staan. En als ik een blad doe van 70 cm diep, dan is het precies goed. Nogmaals dank!

Kan iemand alsjeblieft hetzelfde opmeten voor de Flexispot EK2?

[ Voor 5% gewijzigd door Arie op 01-11-2021 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nagasch
  • Laatst online: 27-01-2024
InterCC schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 08:52:
[...]

Dit is mijn bureaublad. Hier zie je ook wat structuur van een 'nis'. Na dit weekend gebruiken ben ik er nog steeds erg blij mee!
[Afbeelding]
Is dit de MRC pro 180x80? Is het blad massief hout of alleen een laagje hout en dan mdf binnen-in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 16:09
Nagasch schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 00:25:
[...]

Is dit de MRC pro 180x80? Is het blad massief hout of alleen een laagje hout en dan mdf binnen-in?
Klopt. Dat is de MRC Pro 180x80. Het bad zelf voelt niet 'natuurlijk' (of er zit een dikke beschermlaag op), maar het is ook geen MDF, want daarvoor is het blad te zwaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arie

Arie

One Man Army

Ik ben toch voor andere bureauframes gegaan, namelijk 2 keer deze MAIDeSITe: https://www.amazon.nl/dp/...lt_i_03KCMPAKECXHAC0NTXC1

- Dual motor, 3 stage
- Gaat van 62 cm tot en met 127 cm, exclusief tafelblad
- Getest met een gewicht van 120 kg
- Heeft 4 geheugenposities
- Je hoeft het omhoog of omlaag knopje niet ingedrukt te houden als je naar 1 van de geheugenposities wilt gaan
- Heeft een zit/sta timer
- Heeft een kinderslot
- Heeft een USB aansluiting
- Beschikt over collision protection
- En dat voor minder dan €290 per stuk

[ Voor 14% gewijzigd door Arie op 02-11-2021 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:03
@Arie Ziet er niet slecht uit, hoe stabiel is dit frame in de hoge stand? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arie

Arie

One Man Army

Rembock schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 23:52:
@Arie Ziet er niet slecht uit, hoe stabiel is dit frame in de hoge stand? :)
Zodra ik de bureauframes binnen heb en gemonteerd heb, laat ik het zeker weten in dit topic. Uiterlijk half november zouden ze bezorgd moeten worden. Nu nog vlug tafelbladen uitzoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcozi
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14-02-2024
Na alle pagina's doorgelezen te hebben denk ik dankzij alle info hier wel een keuze te kunnen maken.
  • Flexispot e6 (nu in de aanbieding + 10%nieuwsbrief) link
  • MAIDeSITe dual motor, 3 fases - link
Als blad denk ik aan een albeka 160x80 in de kleur antraciet eiken. link

Het grootste verschil tussen deze twee frames is dat de Flexispot het breedste deel van de poot onder heeft (zgn. enhanced columns) en de Maidesite heeft het breedste deel juist boven (inverted columns). Wat is beter?
Als ik naar de specs kijk zit het allemaal redelijk rond gelijke waarden qua gewicht / snelheid e.d. daar zal het verschil niet in zitten, qua prijs zijn ze momenteel ook gelijk als je de 10% kortingscode meetelt.

Hoop dat jullie nog tips / ervaringen hebben om deze keuze makkelijker te maken :)

[ Voor 7% gewijzigd door mcozi op 03-11-2021 14:08 . Reden: linkje klopte niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
mcozi schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:55:
Je link verwijst naar een frame op bol.com :)
Het grootste verschil tussen deze twee frames is dat de Flexispot het breedste deel van de poot onder heeft (zgn. enhanced columns) en de Maidesite heeft het breedste deel juist boven (inverted columns). Wat is beter?
Lijkt mij dat het brede deel van de poot er juist voor zorgt dat h.e.e.a. stabieler is, heb afgelopen weekend de IDÅSEN uitgebreid getest en vergeleken met de mindere zit/sta modellen. Merkte op dat hoe meer de voet verstevigd is, hoe stabieler de tafel in de hoge stand is. Misschien kun je hier wat mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Rembock schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:20:
[...]

[...]

Lijkt mij dat het brede deel van de poot er juist voor zorgt dat h.e.e.a. stabieler is, heb afgelopen weekend de IDÅSEN uitgebreid getest en vergeleken met de mindere zit/sta modellen. Merkte op dat hoe meer de voet verstevigd is, hoe stabieler de tafel in de hoge stand is. Misschien kun je hier wat mee.
En die idasen wint het wat mij betreft heel erg ruim van de Flexispot als je het mij vraagt.
Max gewicht is alleen nogal beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
@MikeyMan is de Flexispot qua 'wiebelen' een beetje vergelijkbaar met de BEKANT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Rembock schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:25:
@MikeyMan is de Flexispot qua 'wiebelen' een beetje vergelijkbaar met de BEKANT?
Geen idee, die ken ik niet.
Mijn vrouw heeft de idasen op het oog uitgezocht. Maar die is echt rock solid. Zowel voorwaarts als zijwaarts. Kan ik van mn flexispot niet zeggen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
Dank voor je reactie @MikeyMan, denk dat het toch voor mij de IDÅSEN wordt.
Als er 1 ding waar ik een hekel aan heb tijdens het werken is het wel een wiebelende tafel.
Helaas dan geen geheugenstanden m.b.v. fysieke knoppen, maar dat los ik wel op via Home Assistant :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcozi
Rembock schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:20:
[...]

[...]

Linkje aangepast, thnks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:06

Vrijdag

De Zwarte

Hebben hier mensen ook ervaring met gebruikte kantoormeubels? Een slingerbureau vind ik ook wel prima. Ik kom bijvoorbeeld uit bij deze: https://www.vdmkantoormeu...?instelbaarheid=538%2C539 met bijvoorbeeld dit bureau: https://www.vdmkantoormeu...inclusief-kabelmanagement
En deze: https://www.vgtrading.nl/...er_breedte=breedte-160-cm

Nu zijn bureaus als Gispen en Ahrend wel lekker stevig, ik heb altijd toch een beetje mijn twijfels bij de Ikea werkbladen. Er moeten namelijk wel drie monitoren (27", 24" en 22") aan armen op komen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 22:11
Vrijdag schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:59:
Hebben hier mensen ook ervaring met gebruikte kantoormeubels? Een slingerbureau vind ik ook wel prima. Ik kom bijvoorbeeld uit bij deze: https://www.vdmkantoormeu...?instelbaarheid=538%2C539 met bijvoorbeeld dit bureau: https://www.vdmkantoormeu...inclusief-kabelmanagement
En deze: https://www.vgtrading.nl/...er_breedte=breedte-160-cm

Nu zijn bureaus als Gispen en Ahrend wel lekker stevig, ik heb altijd toch een beetje mijn twijfels bij de Ikea werkbladen. Er moeten namelijk wel drie monitoren (27", 24" en 22") aan armen op komen.
Naast bureau's op kantoor, heb ik zelf geen ervaring met tweedehands bureau's :+

Wil je per se heel goedkoop uit zijn? Want ik denk dat je je niet moet verkijken op hoeveel meer moeite het is om 20-30 seconden (gok ik, nooit echt getimed eigenlijk) aan een slinger te draaien, versus een knopje indrukken om je bureau te verstellen. 30 seconden slingeren klinkt als weinig moeite, maar binnen no-time is dat het verschil tussen 2-3 keer per dag gaan staan met een elektrisch bureau, en het nog maar eens in de week ofzo te doen met een slingerbureau.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:36

Cis

Arie schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 22:13:
Ik ben toch voor andere bureauframes gegaan, namelijk 2 keer deze MAIDeSITe: https://www.amazon.nl/dp/...lt_i_03KCMPAKECXHAC0NTXC1

- Dual motor, 3 stage
- Gaat van 62 cm tot en met 127 cm, exclusief tafelblad
- Getest met een gewicht van 120 kg
- Heeft 4 geheugenposities
- Je hoeft het omhoog of omlaag knopje niet ingedrukt te houden als je naar 1 van de geheugenposities wilt gaan
- Heeft een zit/sta timer
- Heeft een kinderslot
- Heeft een USB aansluiting
- Beschikt over collision protection
- En dat voor minder dan €290 per stuk
Wat is het voordeel van 3 fasen tov 2 fasen?

En welk blad heb je gekozen? (Edit: oh, ik lees nu dat je die nog moet uitzoeken :+ )

Ik heb btw nu een monitorarm op mijn Galant bureau bevestigd. Vind het bureau niet zo leuk. Flink ingeknarst, en de monitorarm staat scheef. Het bureau lijdt onder de 34" van 8 kg.

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcozi
Cis schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:39:
[...]

Wat is het voordeel van 3 fasen tov 2 fasen?

En welk blad heb je gekozen? (Edit: oh, ik lees nu dat je die nog moet uitzoeken :+ )

Ik heb btw nu een monitorarm op mijn Galant bureau bevestigd. Vind het bureau niet zo leuk. Flink ingeknarst, en de monitorarm staat scheef. Het bureau lijdt onder de 34" van 8 kg.
3 fase hebben een groter bereik dan 2 fase bureau's (ze kunnen vaak net iets lager en soms ook iets hoger) vooral handig als je het bureau ook lager wilt hebben.

Daarnaast lees ik dat het stabieler moet zijn, of dit waar is kan ik nu nog niet beoordelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Faaz0 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:09:
[...]

Thanks voor de tip, heb deze net opgehaald. Recensies zagen er inderdaad prima uit, showmodel in de winkel zag er ook goed uit, en de motor was vrij rap, hoogte goed, dus heb hem maar meteen meegenomen :)
Is hij een beetje stabiel? Zit er ook naar te kijken maar aangezien ik er soms een force feedback stuurwiel op zet ben ik altijd bang voor gewiebel

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Laatst online: 02-06 16:00
NosferatuX schreef op donderdag 4 november 2021 @ 11:52:
[...]

Is hij een beetje stabiel? Zit er ook naar te kijken maar aangezien ik er soms een force feedback stuurwiel op zet ben ik altijd bang voor gewiebel
Heb hem pas een paar dagen in gebruik, dus neem mijn oordeel met een korreltje zout ;)
Ik merk dat het bureau instabieler wordt op de hoogste stand(en). Ik kan dit moeilijk vergelijken met andere bureaus, maar verwacht dat dit ook wel enigzins een generiek kwaaltje is?
Op de lagere standen (gewoon zittend) is hij echter erg stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Faaz0 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:40:
[...]

Heb hem pas een paar dagen in gebruik, dus neem mijn oordeel met een korreltje zout ;)
Ik merk dat het bureau instabieler wordt op de hoogste stand(en). Ik kan dit moeilijk vergelijken met andere bureaus, maar verwacht dat dit ook wel enigzins een generiek kwaaltje is?
Op de lagere standen (gewoon zittend) is hij echter erg stabiel.
Ja ik denk dat sowieso hoe hoger hoe onstabieler het wordt. Ik zal hem zelf niet vaak heel hoog gebruiken.

Iemand trouwens ervaring met een slinger bureau? Gaat dat soepel en ook "traploos"?

Vraag me af of voor mij electrisch de extra prijs waard is. Zal een bureau voornamelijk tussen de 65 en 75 cm gebruiken en heel af.en toe staand. Dus als met een slinger ook tot op de cm nauwkeurig afgesteld kan worden zou ik het daar ook mee redden, scheelt mbt alleen onderstel zo een 50 euro, is weer de helft van edn blad.

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
@NosferatuX Heb op kantoor af en toe een bureau met zo'n slinger (flexplekken :/ ), krijg er een lamme arm van en doe het welgeteld 1x per dag omdat ik er dan al genoeg van heb :')
Je kunt het wel redelijk precies afstellen, maar als je de slinger weer netjes onder je bureau wilt vastzetten aan de klem onder het tafelblad moet je de hoogte toch weer aanpassen.

[ Voor 33% gewijzigd door Rembock op 04-11-2021 17:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Rembock schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:40:
@NosferatuX Heb op kantoor af en toe een bureau met zo'n slinger (flexplekken :/ ), krijg er een lamme arm van en doe het welgeteld 1x per dag omdat ik er dan al genoeg van heb :')
Je kunt het wel redelijk precies afstellen, maar als je de slinger weer netjes onder je bureau wilt vastzetten aan de klem onder het tafelblad moet je de hoogte toch weer aanpassen.
Slinger eraf, accuboor erop 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
@MikeyMan :D zal waarschijnlijk niet gewaardeerd worden op kantoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Rembock schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:40:
MikeyMan schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:58:
[...]

Slinger eraf, accuboor erop 8)
Okee wordt dus electrisch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Rembock schreef op donderdag 4 november 2021 @ 18:05:
@MikeyMan :D zal waarschijnlijk niet gewaardeerd worden op kantoor
Moeten ze fatsoenlijke spullen kopen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Vandaag de Jysk binnen en in elkaar gezet. Was een eenvoudig klusje. Bureau voelt degelijk aan en ziet er mooi uit.

Nog even een goede dock fixen en dan is de werkplek bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Na wat theoretisch onderzoek gedaan te hebben mbt het wiebelen zou het kunnen zijn dat een aantal factoren hierop invloed hebben. Oa uit hoeveel delen telescoop poten bestaan, hoe meer hoe minder wiebel. Nog belangrijker zou zijn dat de poten onderaan dikker zijn dan boven. Dus onderaan het dikste deel waar dan de dunnere delen uitschuiven.

Nu zie ik echt bij heel veel onderstellen vooral dat laatste andersom en onderstellen die het wel op de "juiste" manier doen zoals bv de idasen zouden dan ook super stabiel zijn.

Waarom doen dan toch veel fabrikanten het verkeerd om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

NosferatuX schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 11:14:
Na wat theoretisch onderzoek gedaan te hebben mbt het wiebelen zou het kunnen zijn dat een aantal factoren hierop invloed hebben. Oa uit hoeveel delen telescoop poten bestaan, hoe meer hoe minder wiebel. Nog belangrijker zou zijn dat de poten onderaan dikker zijn dan boven. Dus onderaan het dikste deel waar dan de dunnere delen uitschuiven.

Nu zie ik echt bij heel veel onderstellen vooral dat laatste andersom en onderstellen die het wel op de "juiste" manier doen zoals bv de idasen zouden dan ook super stabiel zijn.

Waarom doen dan toch veel fabrikanten het verkeerd om?
Die idasen heeft nog een paar dwars-steunen natuurlijk. Denk dat het grootste deel van de flex in mijn flexispot zit tussen de ligger en de staander. Op een of andere manier zit die staander alleen aan de bovenste laag van de koker vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
MikeyMan schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 11:20:
[...]

Die idasen heeft nog een paar dwars-steunen natuurlijk. Denk dat het grootste deel van de flex in mijn flexispot zit tussen de ligger en de staander. Op een of andere manier zit die staander alleen aan de bovenste laag van de koker vast.
Ja dat helpt idd ook mee maar toch is het ook wat natuurkunde dat hoe dunner de poten onderaan zijm, hoe meer onstabilitiet er kan ontstaan, zag er ook een filmpje over waar je op moet letten waarin ze het adviseerden.

Ik ga de ApeJoy proberen denk ik
de single moter is nu met coupon 215 ongeveer en de dual motor 255. Beide hebben onderaan dikkere delen dan boven.

Weet alleen niet of ik de dual motor nodig heb, de singel zou al 95kg aan moeten kunnen tegen over 125kg van de dual

Alles staat nu op een 200cm linnmon (desktop, 38" ultrawide, 29"ultrawide en nog een zooi troep). Beide monitoren aan een arm en zelfs die linnmon houdt het en das papier

PS
Oh wacht ik begrijp dus dat je flexi dus wat onstabiel is en die heeft juist driedelige poten van dik naar dun toch.
Dan weet ik het ook niet meer haha

[ Voor 23% gewijzigd door NosferatuX op 05-11-2021 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Het is de ApeJoy premium geworden. iig besteld, kan hem nog altijd annuleren als ik iets beters tegen kom. Recenties zijn iig goed, geen enkele slechte.

https://www.amazon.de/-/n...HMSJ&ref_=chk_typ_imgToDp

Nu nog een wit blad van 180*80 zoeken. Iemand tips?
Zag dit voorbij komen maar spaanplaat is niet heel stevig volgens mij of juist wel?

https://www.officetopper.com/light-oak-bureaubladen

[ Voor 30% gewijzigd door NosferatuX op 05-11-2021 15:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@NosferatuX Ik denk dat de flexibiliteit eerder tussen het horizontale en het verticale deel ontstaat. Niet zozeer de kolommen zelf. Hoewel... Het zal een beetje van alles zijn.

Heb er inmidels niet echt last meer van.

[ Voor 24% gewijzigd door MikeyMan op 05-11-2021 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

MikeyMan schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:04:
@NosferatuX Ik denk dat de flexibiliteit eerder tussen het horizontale en het verticale deel ontstaat. Niet zozeer de kolommen zelf. Hoewel... Het zal een beetje van alles zijn.

Heb er inmidels niet echt last meer van.
Ja, de EK2 wiebelt ook als ik ga zitten rammen op de sta-stand. Maar dat is mijn vergaderstand, dus dat gaat prima.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

pjottum schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:40:
[...]

Ja, de EK2 wiebelt ook als ik ga zitten rammen op de sta-stand. Maar dat is mijn vergaderstand, dus dat gaat prima.
Ja op zich ook geen heel groot probleem. Dacht alleen 'idasen + hogere load = nog veel steviger'. Dat blijkt niet helemaal het geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Hmm de ApeJoy toch maar geannuleerd, gaat helaas niet laag genoeg dus te hoog in laagste stand.

Kom dan toch ook bij flexispot uit, de E6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:59
Beekforel schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:57:
Vandaag de Jysk binnen en in elkaar gezet. Was een eenvoudig klusje. Bureau voelt degelijk aan en ziet er mooi uit.

Nog even een goede dock fixen en dan is de werkplek bruikbaar.
https://jysk.nl/kantoor/b...bureau-slangerup-80x160-0

Deze? Is erg mooi afgeprijst op het moment. Hoe hoog heb jij hem in de staande stand, en is hij dan nog steeds stabiel?

Edit: NVM. Hij gaat maar tot 119 cm, heb 123 nodig.

[ Voor 5% gewijzigd door FireAge op 06-11-2021 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
NosferatuX schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 09:23:
Hmm de ApeJoy toch maar geannuleerd, gaat helaas niet laag genoeg dus te hoog in laagste stand.
Ik zie het niet staan bij de specs, wat zijn die standen qua hoogte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

FireAge schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 09:54:
[...]

https://jysk.nl/kantoor/b...bureau-slangerup-80x160-0

Deze? Is erg mooi afgeprijst op het moment. Hoe hoog heb jij hem in de staande stand, en is hij dan nog steeds stabiel?

Edit: NVM. Hij gaat maar tot 119 cm, heb 123 nodig.
Meten in de winkel, ze fantaseren allemaal maar wat blijkt.

;)

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Wolly schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:53:
[...]

Ik zie het niet staan bij de specs, wat zijn die standen qua hoogte?
De premium van 235 euro geeft aan 690mm tot 1170mm. Dus met blad erop zou de laagste stand ongeveer 72cm zijn, voor mij te hoog. Dan moet me stoel hoger en hangen me benen in de lucht 😅

Ik kan nu de flexispot e6 voor 296 krijgen, daar is dr laagste stand 58cm dus met blad dan 61 als laagste stand en die heeft ook 2 motoren en 3 fases tegenover de 2 (denk ik) van die apejoy.

Twijfel nu dan wel weer of ik er ook een blad bij moet bestelen bij de retailer zelf want die predrilled holes zijn wel erg makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Knoop doorgehakt, flexispot E6 besteld met blad 180*80 voor 440 totaal met alle kortingen er af.

Meer dan ik had willen uitgeven maar ik denk dat het de kwaliteit wel ten goede komt en deze komt zowel goed laag als goed hoog. Valt eigenlijk nog wel voor een all prijs inc verzending denk ik.

[ Voor 12% gewijzigd door NosferatuX op 06-11-2021 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leskuh
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06 01:48
mcozi schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:55:
Na alle pagina's doorgelezen te hebben denk ik dankzij alle info hier wel een keuze te kunnen maken.
  • Flexispot e6 (nu in de aanbieding + 10%nieuwsbrief) link
  • MAIDeSITe dual motor, 3 fases - link

Als ik naar de specs kijk zit het allemaal redelijk rond gelijke waarden qua gewicht / snelheid e.d. daar zal het verschil niet in zitten, qua prijs zijn ze momenteel ook gelijk als je de 10% kortingscode meetelt.

Hoop dat jullie nog tips / ervaringen hebben om deze keuze makkelijker te maken :)
Al een keuze gemaakt? Ik zit namelijk met dezelfde vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcozi
leskuh schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:36:
[...]

Al een keuze gemaakt? Ik zit namelijk met dezelfde vraag.
Ik ga voor de flexispot e6, nog niet besteld.
Wacht nog even de black friday sales af.

Deze gekozen vanwege toch wel iets betere service dan via amazon. En omdat de e6 het breedste deel van de poot onder heeft.
Pagina: 1 ... 13 ... 34 Laatste

Let op:
Voor zit/sta bureau beweging en ergonomie accessoires: Zit/sta bureau: beweging en ergonomie accessoires ervaringen