“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"When you grow up your heart dies"
Float like a butterfly, sting like a bee.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Het hapert een beetje bij mij. Ik lag gewoon een halve ronde achter.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Daar is op getestBreezers schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:37:
Ik vermoed dat die halo niet echt een complete band kan tegenhouden met die snelheid als daar op zou komen ? Of is daar op getest ?
Ja dat ging echt vlotjes!HollowGamer schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:36:
Echt zo cool die pitstop met 2 auto's direct achter elkaar bij Renault.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
PitstopSpollie schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:38:
Hoe is Albon Ocon voorbij gekomen?
PitstopSpollie schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:38:
Hoe is Albon Ocon voorbij gekomen?
Iets anders proberen dan de rest. Je weet nooit wat er nog gaat gebeuren. Heb je 3 rondjes na de herstart weer een SC kan je alsnog binnenkomen voor vers rubber.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Russel maakte een goede keuze hier.sjaool schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:37:
Russel koos daar eieren voor zijn geld. Dit had heel anders kunnen aflopen als hij die uitwijkende beweging niet had gemaakt. Goed dat ze beiden zelf uit konden stappen..
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
PSN: xMaurice93
Die heeft het ongeval van Antoine Hubert nog op zijn netvlies.
Dat is wel een hele slechte strategieBlokker_1999 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:38:
[...]
Iets anders proberen dan de rest. Je weet nooit wat er nog gaat gebeuren. Heb je 3 rondjes na de herstart weer een SC kan je alsnog binnenkomen voor vers rubber.
Gasly rijdt op hard, dat snap ik nog.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 30-08-2020 15:41 ]
Dat liever dan een coureur die het loodje legt.Chefbierrr schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:40:
Die nieuwe investeerders bij Williams mogen direct de zak met geld open trekken
Dit had inderdaad een herhaling van vorig jaar kunnen zijnsjaool schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:40:
[...]
Die heeft het ongeval van Antoine Hubert nog op zijn netvlies.
Waiting on the world to change
Was wel goed voor mijn OLED geweest...Gekkenhuis schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:35:
MAX bijna BOT ingehaald in de pits
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
...
Lange baan he 🙂 plus meer tijd door trage sc.MC_Sparkles schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:40:
Hebben de marshalls snel opgeruimd. Autos ook al weg. Kunnen andere circuit nog veel van leren!
Mja, dan rijdt je ook achteraan. Rare keuze imho, maar misschien pakt het briljant uitBlokker_1999 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:38:
[...]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 5% gewijzigd door renegrunn op 30-08-2020 15:42 ]
Kuch kuchLuxicon schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:41:
Gelukkig is de race erg spannend verder.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Gewoon plan DNF...cheiron schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:42:
Haha, Ferrari kijkt naar plan c..of plan b. Of gewoon plan y(olo)
- DaniëlWW2
- Niet online
FFS, is het nu zo moeilijk om duidelijk te zijn wat je van plan bent en niet twee heel andere strategieën overwegen en niks zeggen of overleggen.
Plan B is op +3 laps eindigen met de snelste raceronde op een vers setje rood en plan C is op +2 laps eindigen.Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:42:
Ferrari strategy is ook echt een grap.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
als 11eLuPo schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:44:
[...]
Plan B is op +3 laps eindigen met de snelste raceronde op een vers setje rood en plan C is op +2 laps eindigen.
Wie niet?Maarten_E schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:42:
Leclerc die het ook aan de stok heeft met Ferrari strategie...
Snelste ronde...met die tractor?LuPo schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:44:
[...]
Plan B is op +3 laps eindigen met de snelste raceronde op een vers setje rood en plan C is op +2 laps eindigen.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
😂mr thee schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:45:
Kunnen ze die schermen met gekke fans niet weghalen
Verwijderd
En dan dat Franse Engels van die engineer erbij; maakt het voor mij nog komischer. Doet me altijd denken aan "Âllo âllo" van vrügerDaniëlWW2 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:43:
En na 14 ronden begint Ferrari de race weg te gooien.
FFS, is het nu zo moeilijk om duidelijk te zijn wat je van plan bent en niet twee heel andere strategieën overwegen en niks zeggen of overleggen.
rrrriiight..
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Yeah sure...
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
En vervangen voor camera shots van gekke fans in het publiek en dus geen wagens in beeld. No thank you. Dan liever zo’n LED schermmr thee schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:45:
Kunnen ze die schermen met gekke fans niet weghalen
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Waarom geloof ik hem niet meer, kom op je hebt dit soort toneel niet nodig Lewis.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
[ Voor 7% gewijzigd door crzyhiphopazn op 30-08-2020 15:47 ]
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Wie weet, er zit ook nog een Haas vlak achterBensimpel schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:48:
Nou heb ik alles wel gezien... een alfa die een ferrari inhaalt... hoe is het in godsnaam mogelijk.
Bensimpel
Positieve meneer
Team orders...sjaool schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:48:
BOT snelste ronde... laat die gozer nu toch eens een keer iets proberen. Die laffe en lauwe gedoe is niks.
😆 - Denk ook eens om ;)
simpel, die Alfa was sneller.Bensimpel schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:48:
Nou heb ik alles wel gezien... een alfa die een ferrari inhaalt... hoe is het in godsnaam mogelijk.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
- DaniëlWW2
- Niet online
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Begin echt te denken dat Loss Of Power codewoord is voor "het gaat goed" bij MER.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Maar nog steeds 9 secondes achter Verstappen...DutchCrownNL schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:49:
Lekker Albon!
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.