het nieuwe en dus voordeel is er een beetje af bij de banden van BOT en HAM, nu is het vooral beter banden managenExocet schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:43:
Loopt Max nu uit op Bottas?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Volgens Lambiase heeft Bottas nu al een beetje blaren voor, Max moet iets langer door.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bot en Ham zijn 4 a 5 tienden langzamer dan Max momenteel.Vos schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:44:
[...]
Wel iets. Was 14, later keer 12, nu 13.5. Het schommelt wat dus.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Bottas heeft alweer blisters op zijn rechts voor (volgens engineer van Max)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Daar denkt Ocon anders overBasvanS schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:42:
[...]
Kan nooit.. die Medium gaan maar 15 ronden mee
BOT kan gewoon niet goed met banden omgaan.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
HAM heeft nu een streep op zijn rechter voorband. Die van VER zien er nog goed uit.
"When you grow up your heart dies"
Een eenstopper zou wel legendarisch zijn
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
- DaniëlWW2
- Niet online
Hamilton ook al blaren.hansvk schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:45:
BOT kan gewoon niet goed met banden omgaan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ocon denkt wel vaker anders over dingen
The ramblings of an idiot
HUL nog steeds voor STR
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Verstappen de 'real threat' volgens Mercedes.
Wow Max lijkt gewoon uit te lopen! Zou sensationeel zijn als ie straks een gratis pitstop kan maken!
Volgens engineer Max gaan de achterbanden Mercedes al snel achteruit....
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Max de bandenfluisteraar laat weer zien hoe je banden managed.
race engeneer Max: its a realy good pace but we realy don't need it
Bensimpel
Positieve meneer
Max op 1 stop en hij kan wel eens winnen,
Kan ook nog sc komen
Kan ook nog sc komen
😆 - Denk ook eens om ;)
Mercedes denkt nu ook dat Max op een 1-stopper zit... ze lezen hier mee denk ik.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Nu gaat het leuk worden! Tactisch gedoe!!!
Waiting on the world to change
Die achterbanden van GAS zijn er ook aan.
Nou HUL, laat eens een mooie move zien op die McLaren.
Albon zn links voor rem is aan het oververhitten?? bleef op het rechte stuk evengoed gloeiend rood!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Die gokt wellicht ook op een 1stopper? Zal dan enkel binnen de pit-window moeten blijven.Exocet schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:43:
Loopt Max nu uit op Bottas?
VER: "That's how I like it"
Zijn banden voelen nog goed.
Zijn banden voelen nog goed.
Maar waarom vechten met Lewis als je voor 1 stop gaat?
Duits commentaar: "Ich glaube ein stopp bei Verstappen ist ein bisschen Hari-Kiri.."
Zij geloven er iig niet echt in.
Zij geloven er iig niet echt in.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
De MERCs vreten die banden op.

I have no special talent. I am only passionately curious.
Waar is ALB dan!!! Mss moet hij maar op de finish line still zetten voor een SCpinda powerrr schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:46:
Nu gaat het leuk worden! Tactisch gedoe!!!
Als reactie op het tekenen van BOT, naar Ham toe: Ver is the real treat.... lekker dan
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Max Hulde!!!

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk dat Max ongeveer naar ronde 35 zal moeten, misschien iets meer voor een een stopper.
Bensimpel
Positieve meneer
Waarom nietSunriseBGN schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:47:
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik hoop dat Albon nog wat snelheid kan vinden. Verschil met Max is bijna 50 sec...

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Bottas bijna 40 op hard? Nee.LA-384 schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:47:
[...]
Die gokt wellicht ook op een 1stopper? Zal dan enkel binnen de pit-window moeten blijven.
1 stopper kan niet voor VER imho, die gele gaan ook niet lekker.....
Max is 1s sneller dan de Mercedessen.
Druk opvoeren voor een vroege pitstopSunriseBGN schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:47:
Maxie rijdt zo naar een pitstop voorsprong en komt er als 1 weer op
Haters everywhere but I don’t really care
Toch wel een verschil met als Ham of Bot vooraan rijd.. Dan horen we amper wat over de radio.
Nu horen we constant Verstappen..
-
Max is al 3 seconden uitgelopen tov bottas. Wtf gebeurt hier!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Bij nader inzien, slijten die banden daar te hard voor bij merc.LA-384 schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:47:
[...]
Die gokt wellicht ook op een 1stopper? Zal dan enkel binnen de pit-window moeten blijven.
peentjes zweten bij Mercedes zo'n antwoord.MC_Sparkles schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:47:
Banden zijn good volgens boardradio bij Max
Ook al klopt het niet, tactisch goed.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:25
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
En Max zit super relaxed te zeggen "my tires are all good" terwijl de rest van het veld te worstelen zitten om met name hun achterbanden heel te houden.
Idealiter trekt ie hem door tot rondje 37 ofzo. Maar of dat haalbaar is?
PSN: xMaurice93
1 stopper voor Max dan dus van Hard naar Hard?
Sowieso schrijf je zo!
Verstappen loopt uit maar Bottas rijdt telkens snelste ronde??
Mercedes gaat voor een 4-stopper
The ramblings of an idiot
Ik hoor hem en zijn engineer ook constant...Edd schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:48:
Toch wel een verschil met als Ham of Bot vooraan rijd.. Dan horen we amper wat over de radio.
Mag niet, 2 types.nadroJ schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:48:
Haters everywhere but I don’t really care
Mag niet....nadroJ schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:48:
Medium janadroJ schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:48:
Dat mag nietnadroJ schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:48:
- DaniëlWW2
- Niet online
Moet naar medium omdat je twee typen banden moet gebruiken.nadroJ schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:48:
Mag niet. je moet een andere compound gebruikennadroJ schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:48:
@Vos ik dacht 19, maar rond die tijd ja
[ Voor 9% gewijzigd door basvn op 09-08-2020 15:49 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Dat mag niet, moet andere compound zijn.nadroJ schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:48:
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat mag niet, je moet van compound wisselen. dus naar medium.nadroJ schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:48:
nevermind met deze slowchat, jezus
[ Voor 10% gewijzigd door Geronimous op 09-08-2020 15:50 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:25
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Je moet 2 verschillende compounds gebruiken in de race dus dat wordt naar medium wisselen.nadroJ schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:48:
Moet twee verschillende type banden gebruiken in de racenadroJ schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:48:
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Reflectie van iets geels/oranje op de neus van de auto. Heb ik me ook al een aantal weekenden in vergist. Max heeft hetzelfdebasvn schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:47:
Albon zn links voor rem is aan het oververhitten?? bleef op het rechte stuk evengoed gloeiend rood!
Jep, ik denk ook dat ze dit gaan proberen. Lukt het niet gaan ze naar medium en alsnog zo lang mogelijk volhouden en dan heeft hij altijd nog een vers setje soft.DaniëlWW2 schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:47:
Ik denk dat Max ongeveer naar ronde 35 zal moeten, misschien iets meer voor een een stopper.
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Bensimpel
Positieve meneer
20/22 secVos schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:49:
Wat is de pit-window, 18s ongeveer?
😆 - Denk ook eens om ;)
Max is een gratis stop naar binnen aan het harken zo. En de Mercedessen moeten in ieder geval nog een keer naar binnen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Volgens mij moet je 2 verschillende typen banden gebruiken tijdens de race, hoor ik zo her en der
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Max gaat voor de een stopper....
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Echt ziek wat Verstappen doet, gaat gewoon harder dan de twee zwarte Mercedessen.
VER nog steeds P1 met 17 sec voorsprong op BOT. VER nog steeds op 1e set banden.
Volgens mij moet je 2 verschillende type banden gebruiken tijdens de wedstrijd. Weet iemand hierboven dat misschien?
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
O ja, je moet 2 typen banden gebruiken. Dus hard en medium of hard en soft of soft en medium etc.
Mercedessen vreten de Hard nu al op
gaat ie niet halen ben ik bang ik hoop het welwowly schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:50:
Echt naarBasvanS schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:50:
Check die band van HAM!
dan moet ie wel naar minimaal rondje 30wowly schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:50:
BOT zijn voorband begint er al aan te gaan. Die van VER zien er op zich nog goed uit.
Das best snel
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Die Mercedes vreet banden zo te zien
Max nu al DOTD.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
- DaniëlWW2
- Niet online
Mot je maar niet zoveel vermogen en neerwaartse druk hebben.
Bijna een gratis pitstop voor Max, wie had dat ooit nog verwacht dit seizoen. Spannende race tot nu toe en wat een verschil met vorige week.
Want de gele gaan 22 rondes mee?
Klopt, hier ben ik ook al een paar keer bijna ingetrapt dat ik dacht dat zijn remmen roodgloeiend warenFastFred schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:49:
[...]
Reflectie van iets geels/oranje op de neus van de auto. Heb ik me ook al een aantal weekenden in vergist. Max heeft hetzelfde
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Zou toch mooi zijn als de Mercedes eerder moeten pitten dan max zijn eerste
Kan rustig een tweestopper doen, want die Mercedessen hebben straks een drie stopper nodig 😅
Wordt een lastige voor mij of HUL of VER... moeilijk, moeilijk...hansvk schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:51:
Max nu al DOTD.
- DaniëlWW2
- Niet online
Die linksachter en rechtsvoor van Hamilton.

Bij VER wel.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.