Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

GamesWorkshop mini's / Warhammer - Deel 2 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• Jveer
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 08:51
Postius schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 18:10:
[...]

Helemaal mee eens! Alleen wel jammer want je hebt dan nog wel steeds elves :+

Uitmuntend schilderwerk trouwens d:)b zo mooi krijg ik ze zelf toch niet, super netjes

Ik heb wat hulp nodig. Ik zoek leuke mini's om te schilderen, max budget is 20-30 euro. Ik zoek vooral leuke modellen, die niet al te serieus zijn (of ze moeten juist weer superoverdreven zijn). Ik ben geen goede schilder maar heb wel veel ervaring dus ben wel wat gewend. Ik heb zelf al zitten rondkijken maar ik had gehoopt dat mensen hier nog wat leuke suggesties zouden hebben.
Misschien kijken naar een HQ mini? Dan krijg je maar 1 ventje om te schilderen.
Ik zou wel de fine cast modellen vermijden als eerste mini, en gewoon een plastic mini kiezen. Fine cast resin van GW is vrij vervelend om schoon te maken en in elkaar te zetten. Hebben iig niet een goede reputatie, die ik deel :9

In het Details tabje van een mini, als dit er staat "This is a finely detailed resin cast kit." zou ik hem dus niet als eerste mini kiezen.

@Cannoli Pff werd effe een beetje wit toen ik het laatste stukje zag, ben blijkbaar een beelddenker :+

[Voor 8% gewijzigd door Jveer op 28-01-2021 20:47]

• Edumanas
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 21-02 03:12
Cannoli schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 20:35:
Ik ben de hobby goed begonnen. Had wat tools, e.d. besteld en wou deze netjes opbergen in een speciale opbergbox zodat ik alles makkelijk bij de hand zou hebben. Tijdens het uit de verpakking halen van het hobbymes niet goed opgelet en opeens schiet de beschermdop van het mes. Heb er niets van gevoeld, zo snel ging het, maar had opeens mijn duimtop deels loshangen. 8)7 Hup naar de dokter, hechtpleisters en een drukverband erop. Goed bezig! :+
Lekker dan! On the bright side, met zo’n blessure in de ziektewet, dus wel lekker veel tijd om te schilderen!?

• Edumanas
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 21-02 03:12
Postius schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 18:10:
[...]

Helemaal mee eens! Alleen wel jammer want je hebt dan nog wel steeds elves :+

Uitmuntend schilderwerk trouwens d:)b zo mooi krijg ik ze zelf toch niet, super netjes

Ik heb wat hulp nodig. Ik zoek leuke mini's om te schilderen, max budget is 20-30 euro. Ik zoek vooral leuke modellen, die niet al te serieus zijn (of ze moeten juist weer superoverdreven zijn). Ik ben geen goede schilder maar heb wel veel ervaring dus ben wel wat gewend. Ik heb zelf al zitten rondkijken maar ik had gehoopt dat mensen hier nog wat leuke suggesties zouden hebben.
Ik zeg dan, ga voor Nurgle. Hoeft niet supernetjes, want ze zijn smerig bedoelt. Bovendien betaalbaar. Ik trok deze plaatjes bij GW store vandaan , maar zijn dus absoluut cheaper te krijgen.

• Devler
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 15:25
Tyranids? Lijkt moeilijk maar zeker de grotere modellen hebben allerlei detail dat makkelijk kan worden uitgelicht.Alle highlight die je op deze afbeelding kan zien is er in gecast waardoor je makkelijker een gedetailleerd model kan maken.

• Arnevld
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 13:20
Wat dacht je van een scinari cathallar? Moeilijkste mini die ik ooit heb geverfd

Warhammer en PC games amateur wallstreet better.

• Punkrocker
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 12:55

Punkrocker

Mostly harmless

Ik hoop dat jullie nog genoeg spraypaint of superglue hebben.
Bestelling van mijn zoon bij Vliegeruit wordt door de douane tegen gehouden.

De etiketten van de spraypaint en de superglue voldoen niet aan de Europese regels.
Door de open grenzen van Europa kwamen ze daar dus tot nu toe altijd mee weg blijkbaar.

"What do you get if you multiply six by nine..."

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 17:58
Punkrocker schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 12:52:
Ik hoop dat jullie nog genoeg spraypaint of superglue hebben.
Bestelling van mijn zoon bij Vliegeruit wordt door de douane tegen gehouden.

De etiketten van de spraypaint en de superglue voldoen niet aan de Europese regels.
Door de open grenzen van Europa kwamen ze daar dus tot nu toe altijd mee weg blijkbaar.
Ik koop alleen Vallejo spuitbussen (op 1 na) en AliExpress lijm in bulk ;)

• Punkrocker
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 12:55

Punkrocker

Mostly harmless

Ed_L schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 13:57:
[...]

Ik koop alleen Vallejo spuitbussen (op 1 na) en AliExpress lijm in bulk ;)
Die spuitbussen zijn breed verkrijgbaar?
Heb je een linkje naar Ali?

"What do you get if you multiply six by nine..."

• Ed_L
Punkrocker schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:13:
[...]

https://nl.aliexpress.com/item/4000959639227.html
(bijvoorbeeld)

Vallejo is een Spaans bedrijf. Die bussen koop je overal, bijvoorbeeld:
https://www.sceneryworksh...er-black-400ml-28012.html

• Arnevld
Punkrocker schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:13:
[...]

minihobby (NL rotterdam) heeft ook voorraad.

• AdmiraalTimbo
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 17:34

One down many to go

In the end we only regret the chances we didn't take

• Ed_L

Ik kwam deze tegen in de inventaris van de lokale shop die geen webshop heeft. 55 euro voor 3 Inceptors, 5 hellblasters, 5 intercessors, 1 captain, een zwik deathguard en wat assecoire... Koopje :P

• AdmiraalTimbo
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 17:34
Ed_L schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 15:18:
[Afbeelding]

Ik kwam deze tegen in de inventaris van de lokale shop die geen webshop heeft. 55 euro voor 3 Inceptors, 5 hellblasters, 5 intercessors, 1 captain, een zwik deathguard en wat assecoire... Koopje :P
Haha dat is wel een goede deal!

In the end we only regret the chances we didn't take

• Arnevld
De nieuwe AOS aankondigingen zijn bizar geweldig <3 mijn lumineth wachten op uitbreiding....

Ook vandaag een leuke game gespeeld en gestreamed voor het eerst :
Recap : https://www.twitch.tv/videos/921467432

• Ed_L
Ja die Warhammer Quest box ziet er echt mooi uit. 8 heroes en iets van 40+ enemies. Mooie game.

• Arnevld
Voor mijn verjaardag alvast een Start collecting IronJawz gehaald.

Toen kreeg ik het geniale idee om deze te verven als Uruk-hai

[Voor 55% gewijzigd door Arnevld op 22-02-2021 16:58]

• Ed_L
Afgerond! Ik zie nog 100 manieren om dit te verbetreren, maar ik heb nog veeeel te veel grijs plastic om aan te werken :P

edit: ondersteboven foto's... GG fotoalbum :(

• Jveer
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 08:51
Ben toch een beetje jaloers op hoe je geel zo netjes hebt geschilderd. Daar ben ik nog mee aan het worstelen, wordt altijd zo dik bij mij. Daarom heb ik besloten om geel op de shoulder pads te negeren en ze rood te schilderen. Vond dat wel goed passen bij de rode shoulder pads van de Death Wolves.

[Voor 43% gewijzigd door Jveer op 23-02-2021 13:13]

• Ed_L
Dit is een potje Averland Sunset en dat was een drama. Initieel was de inhoud heel slecht gemengd in de pot. Schudden hielp niet meer, dus roeren tot je een ons weegt. Heb er een klein moertje bij gestopt en schudden alsof je in een sambaballenorkest speelt. Zorg voor een lichte basis (effen wit wmb) en dan 4x de Duncan Rhodes methode: two thin coats ;) goed dun aanbrengen helpt echt.

• Arnevld
Jveer schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:06:
Ben toch een beetje jaloers op hoe je geel zo netjes hebt geschilderd. Daar ben ik nog mee aan het worstelen, wordt altijd zo dik bij mij. Daarom heb ik besloten om geel op de shoulder pads te negeren en ze rood te schilderen. Vond dat wel goed passen bij de rode shoulder pads van de Death Wolves.
50% water of medium, haal bij de AH van dat kalkvrije strijkwater !

• Arnevld
Ed_L schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:51:
Afgerond! Ik zie nog 100 manieren om dit te verbetreren, maar ik heb nog veeee lte vee lgrijs plastic om aan te werken :P

edit: ondersteboven foto's... GG fotoalbum :(
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die tanks deed ik met typex de panelen vlak aan elkaar maken op de hoekjes en dat afschuren :-)

• Ed_L
Arnevld schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:23:
[...]

Die tanks deed ik met typex de panelen vlak aan elkaar maken op de hoekjes en dat afschuren :-)
Ja ik probeerde nu de naden dicht te smeren met milliput superfine white. Niet helemaal wat ik er van gehoopt had... de volgende keer doe ik dat anders :)

• ErikT738
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 16:31
@Ed_L Ik wist niet dat we ook Tweakers in Australië hadden :+

Had je die tank trouwens helemaal geprint? Ik denk FDM printlines te zien als ik goed kijk, maar andere detail lijken weer net iets te mooi voor FDM. Hierboven had je al geschreven dat de pels FDM is en de bijl resin, maar ik ben benieuwd hoe de rest van de tank in elkaar steekt.

• Ed_L
ErikT738 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:41:
@Ed_L Ik wist niet dat we ook Tweakers in Australië hadden :+

Had je die tank trouwens helemaal geprint? Ik denk FDM printlines te zien als ik goed kijk, maar andere detail lijken weer net iets te mooi voor FDM. Hierboven had je al geschreven dat de pels FDM is en de bijl resin, maar ik ben benieuwd hoe de rest van de tank in elkaar steekt.
Beide tanks zijn geprint. De één in hars, de ander in fdm. De ribbels op het vlak van de fmd versie is slechte kalibratie van mijn kant. Ik denk dat de nozzle temp nog een graad of 15 omhoog kan.

• Loona35
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 17:08
Iemand hier interesse in Shadespire?

Ik heb ongebruikte/sealed complete set Nightvault en idem complete set Beastgrave ongebruikt. Alles zit erbij wat er beschikbaar is, sleeves, props, warbands etc etc.

DM als je interesse hebt. Ik kom er niet aan toe.

iRacing Profiel

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Nu online
Voor de lore fans (zoals ik, ik schilder niet maar lees de boeken): Humble Bundle heeft nog een paar boeken. Actie duurt nog maar tien uur:
https://www.humblebundle....-2021-black-library-books

DRM vrij en je kan epub, mobi en pdf bestanden downloaden.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True