Punkrocker schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 15:39:
Wat ik wel erg kwalijk vind van GW is dat ze regelmatig legers/factions laten "vervallen". Op zo'n manier dat ze niet meer speelbaar zijn.
Vanaf vandaag (?) wordt het leger van The Sisters Of Silence opgeheven.
Daar gaat al je tijd, moeite, plezier en geld wat je erin gestopt hebt. Mag je weer je portemonee trekken voor een nieuw leger. SoS was slechts drie jaar oud....

Waren ze dan niet populair? Het is natuurlijk jammer als mensen hier geld in hebben gestoken. Sisters of Battle zullen ze nooit opheffen, daar zijn ze immers te populair voor. Maar er is wel niks nieuws aangekondigd.
De Adepta Sororitas: Penitent Crusader Host Battleforce pakket is wel weer op=op. Had verwacht dat ze met een nieuwe pakket zouden komen maar helaas.
Ook Amalia Novena is overal uitverkocht en geen enkele winkel/webshop kan me een indicatie geven wanneer ze op voorraad is, en dit is al maanden zo. Dat veroorzaakt ook wel hier en daar wat zorgen. Is ze zo populair? Of doet Games Workshop geen moeite meer?
Heb haar maar via Ebay gekocht.
Ook Canoness Veridyan is zo moeilijk te krijgen. Betaal je ook meteen 100 tot 120 euro voor. Helaas nog geen gevonden die nog gesealed is.
Tariana Palos kan ik begrijpen dat ze moeilijk te krijgen was. Dit is een Commerative series miniature. Daar heb ik 110 euro voor betaald. Ze staat nu voor nog een hogere prijs op Ebay.
Merk toch dat overal de voorraad tegenvalt van Sisters of Battle. Maak me toch wel lichtjes zorgen.
Mijn legerbestaat nu uit:
Adepta Sororitas: Battle Patrol
Saint Celestine met 2 Geminae Superia
Seraphim Squad
Canoness met jump pack
Sister Superior Amalia Novena
Sister Tariana Palos
Totaal 38 miniatures, dus heb nog héél wat te doen.
Dit weekend ga ik weer verder. Dan gaat deze kanaal in de achtergrond op, telefoon uit/weg, flesje bier erbij en knutselen maar.
https://www.youtube.com/@DreamClinicOfficial/videos
[
Voor 24% gewijzigd door
Toonen1988 op 25-07-2025 17:18
]