Miniature Wargaming. Collect, Build, Paint, Play! - Deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste
Acties:

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-05 12:39

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
De Dutch Wargaming Community WhatsApp heeft niet eens een OPR groep...

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-05 06:13
De 6shooters club in Amsterdam heeft wel een aantal spelers 😊

En ik heb de hoop dat de release van de starterset via gamefound ook nog wat nieuwe mensen kan aantrekken.

psn: jagermeistertim

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:56
TTHEEBO1 schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 06:16:
De 6shooters club in Amsterdam heeft wel een aantal spelers 😊

En ik heb de hoop dat de release van de starterset via gamefound ook nog wat nieuwe mensen kan aantrekken.
Ja wat serieuze concurrentie voor Games Workshop zou wel leuk zijn. Ik heb een keer geprobeerd om in de 40k regels te komen maar echt gestroomlijnd is het niet. Ik hoop ook nog steeds dat Trench Crusade hier wat tractie krijgt. Die gameplay ziet er heel goed uit.

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-05 06:13
ErikT738 schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 08:19:
[...]

Ja wat serieuze concurrentie voor Games Workshop zou wel leuk zijn. Ik heb een keer geprobeerd om in de 40k regels te komen maar echt gestroomlijnd is het niet. Ik hoop ook nog steeds dat Trench Crusade hier wat tractie krijgt. Die gameplay ziet er heel goed uit.
Opzich vind ik de regels nog niet zo’n probleem. Meer dat alles achter een paywall zit en aanpassingen gebruikt lijken te worden om meer spul te verkopen ipv de regels beter te maken. Ik snap dat bedrijven geld moeten verdienen, maar vind het geen consumer vriendelijk business model

psn: jagermeistertim

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QDmLxwkZyfcWklinEBIsrikl6Wo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j8MDsl8NMa0yTag9IFw4HdyH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OKVNOMeKf1JET83IcaZqO2_pLwc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v8phPSl8cMhhe3O3lYgIRF4S.jpg?f=fotoalbum_large
De nieuwste aanwinst! Was een beste klus...

• ErikT738
Weet iemand hier toevallig wat ik het beste kan kopen om plastic miniaturen van hun verf te strippen zonder dat het plastic wordt aangetast? Ik heb een hele batch Warhammer Fantasy minis gekocht en een aantal zit vrij dik en lelijk in de verf.

Er zat ook nog een Heroquest Gargoyle bij! Daar moet ik alleen nog even nieuwe vleugels voor printen. Gek genoeg was het hoofd wel intact (ik heb er meerdere gezien met gebroken hoorns).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KhRFCDsGe9N_fRhUd-RQX57IY9I=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/A3H088OAOV6MmNu63JPi0tZx.jpg?f=user_large

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik heb vrij goede ervaring met de 96% alcohol van de kruidvat en een oude tandenborstel. Flink doordrenken, even laten inwerken en daarna lekker poetsen.

Die tank die je voor me had geprint heeft dat ook al 2 keer prima overleefd (en nee, hij is nog steeds niet af).

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dasty werkt vaak ook prima.

• Miel71
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-05 16:06
dettol pharma Schijnt erg goed te zijn. Moet het zelf nog testen. Alcohol werkt in veel gevallen ook goed, maar gebruik goede pbm met alcohol!

Leuke vondst btw, de Heroquest hebben een mooi nostalgisch gehalte👌🏻

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ErikT738 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 09:34:
Weet iemand hier toevallig wat ik het beste kan kopen om plastic miniaturen van hun verf te strippen zonder dat het plastic wordt aangetast? Ik heb een hele batch Warhammer Fantasy minis gekocht en een aantal zit vrij dik en lelijk in de verf.

Er zat ook nog een Heroquest Gargoyle bij! Daar moet ik alleen nog even nieuwe vleugels voor printen. Gek genoeg was het hoofd wel intact (ik heb er meerdere gezien met gebroken hoorns).
[Afbeelding]
Wat @EcoR schrijft; alcohol werkt erg goed ivm kwastje/tandenborstel, eventueel met satéprikker/tandenstoker voor de wat “moeilijkere lagen verf”. De alcohol kan je hergebruiken, niet dat je het naar een batch meteen weggegooid. Had wel indruk dat op plastic beter werkte dan alcohol, maar kan ook aan de onderlaag, leeftijd of type verflaag hebben gelegen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• ErikT738
Ik heb Dasty geprobeerd, maar daar kreeg ik het echt niet mee weg. Ik ga nu maar de alcohol van de Kruidvat proberen. Bedankt!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
Liefst kies je dan isopropanol 99 pct

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:28
Ik gebruik weleens Ovenreiniger. Model in een diepvrieszak en dan inspuiten met ovenreiniger poosje in laten trekken en dan afspoelen/borstelen in water.
Pagina: 1 ... 16 17 Laatste