De 6shooters club in Amsterdam heeft wel een aantal spelers 😊
En ik heb de hoop dat de release van de starterset via gamefound ook nog wat nieuwe mensen kan aantrekken.
En ik heb de hoop dat de release van de starterset via gamefound ook nog wat nieuwe mensen kan aantrekken.
psn: jagermeistertim
Ja wat serieuze concurrentie voor Games Workshop zou wel leuk zijn. Ik heb een keer geprobeerd om in de 40k regels te komen maar echt gestroomlijnd is het niet. Ik hoop ook nog steeds dat Trench Crusade hier wat tractie krijgt. Die gameplay ziet er heel goed uit.TTHEEBO1 schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 06:16:
De 6shooters club in Amsterdam heeft wel een aantal spelers 😊
Opzich vind ik de regels nog niet zo’n probleem. Meer dat alles achter een paywall zit en aanpassingen gebruikt lijken te worden om meer spul te verkopen ipv de regels beter te maken. Ik snap dat bedrijven geld moeten verdienen, maar vind het geen consumer vriendelijk business modelErikT738 schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 08:19:
[...]
Ja wat serieuze concurrentie voor Games Workshop zou wel leuk zijn. Ik heb een keer geprobeerd om in de 40k regels te komen maar echt gestroomlijnd is het niet. Ik hoop ook nog steeds dat Trench Crusade hier wat tractie krijgt. Die gameplay ziet er heel goed uit.
psn: jagermeistertim