Het grappig is dat ik met mijn inmiddels 40 uur in KSP2 meer plekken heb bezocht dan in de 200 uur met KSP1
. Goed, nu zat daar met KSP1 ook nog een flink deel aan educatie in, maar het komt ook omdat ik in de career mode in KSP1 het veel te eng vond om fouten te maken. KSP2 speel ik dan veel meer als sandbox en sta ik onbevangen in. Ik vind het nu ook niet zo erg om jaren vooruit te skippen voor een goede transfer window. Dat vond ik in KSP1 toch wel een hele grote stap.
Maar goed, terug naar de patch, kan niet zeggen dat ik het een enorme verbetering vind. De camera orientatie is vaak ook compleet waanzin. Het begint al bij launch, dan staat de camera bijna 90 graden gedraaid. En toen ik daarnet mijn save laadde vond hij de hele tijd dat mijn raket andersom stond. Dat screenshot hierboven dat ik geland ben op Laythe, dat was mijn savegame, en het zag er gewoon uit alsof ik in Australië was geland.
Ik zakte tevens de hele tijd door de grond op Laythe. De eerste landing was prima, maar als je daarna een save laadt of terugkomt nadat je een andere raket bestuurd hebt, dan zakt ie gewoon met de poten door de grond en rust hij vervolgens op de motoren. Het gaat even goed als je de poten intrekt, maar als ze weer helemaal uit zijn dan zakken ze vervolgens weer door de grond.
Maar goed, terug naar de patch, kan niet zeggen dat ik het een enorme verbetering vind. De camera orientatie is vaak ook compleet waanzin. Het begint al bij launch, dan staat de camera bijna 90 graden gedraaid. En toen ik daarnet mijn save laadde vond hij de hele tijd dat mijn raket andersom stond. Dat screenshot hierboven dat ik geland ben op Laythe, dat was mijn savegame, en het zag er gewoon uit alsof ik in Australië was geland.
Ik zakte tevens de hele tijd door de grond op Laythe. De eerste landing was prima, maar als je daarna een save laadt of terugkomt nadat je een andere raket bestuurd hebt, dan zakt ie gewoon met de poten door de grond en rust hij vervolgens op de motoren. Het gaat even goed als je de poten intrekt, maar als ze weer helemaal uit zijn dan zakken ze vervolgens weer door de grond.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
:strip_exif()/f/image/XLVo5uc5tRkNPc67NE7ok1BE.jpg?f=fotoalbum_large)

:fill(white):strip_exif()/f/image/ktafPJcioFTuC5xqvgVPhxb9.png?f=user_large)
/f/image/MeCDqm5GBhaC7ydKU78g7gLm.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ohqyCYDJZQUaBVjJcHPNMCbV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yOVOaTg4qPZGDOle3uZXTQZf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5lj6pZ22NYKkNLmYpi8FW621.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5MYSNKRPjtYBHG4ihEDvv3fu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ae2KSST0rfjOstGUVV47ySyE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TlN7ffO90O4PCLjAlPxMsg66.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DeZsGvxW5Y4itMBCLjhj5st0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rvECIbhYDwqnyzZWCoDP7q48.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/B3b3rb5nFsA1wHW5J3jbSc1X.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Q0mk2meoW389zFkZ3JqoLRX8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yH5v6AyVKG6dIXue9QPVci7H.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kDxG20KoY7IRoCk2fj3cfTtW.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ei4DwPlaNvUqJBzHu6LAV48s.png?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/p6aVJaicy9RvWH7fcHy451ry.gif?f=user_large)
/f/image/wplHwPqCgz5ljDlUGqoFD0vQ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/3oK7LqkQzm85usAj1PtOGDfi.png?f=fotoalbum_large)