Ik heb gisteren een paar uren mogen spelen en hoewel er verbeteringen zijn, toch ook weer een hoop nieuwe bugs. Optimization is verbetert en gaat (erg) langzaam de goede kant op, maar nog echt een hoop te doen.
Ze hadden beter het spel nog tot van de zomer kunnen uitstellen en eerst deze patches er eerst doorheen kunnen duwen. Scheelt denk ik wel echt een hoop negatieve kritieken en uiteindelijk ook een grotere player base, waar nu eigenlijk nog weinig van over is.
Ik vraag me daarnaast ook af hoe de roadmap in elkaar steekt kwa datums, het lijkt me nu namelijk nog erg sterk dat we nieuwe toevoegingen gaan krijgen aan het spel kwa inhoud de komende maanden. Wellicht hebben ze een aparte team hiervoor, dus werken ze naast elkaar.
In elk geval ben ik weer terug naar KSP1 gegaan en de nodige mods. Vermaak me prima en dat mis ik toch al gauw met KSP2, de verveling zit er te snel in.
Ze hadden beter het spel nog tot van de zomer kunnen uitstellen en eerst deze patches er eerst doorheen kunnen duwen. Scheelt denk ik wel echt een hoop negatieve kritieken en uiteindelijk ook een grotere player base, waar nu eigenlijk nog weinig van over is.
Ik vraag me daarnaast ook af hoe de roadmap in elkaar steekt kwa datums, het lijkt me nu namelijk nog erg sterk dat we nieuwe toevoegingen gaan krijgen aan het spel kwa inhoud de komende maanden. Wellicht hebben ze een aparte team hiervoor, dus werken ze naast elkaar.
In elk geval ben ik weer terug naar KSP1 gegaan en de nodige mods. Vermaak me prima en dat mis ik toch al gauw met KSP2, de verveling zit er te snel in.
:strip_exif()/f/image/XLVo5uc5tRkNPc67NE7ok1BE.jpg?f=fotoalbum_large)

:fill(white):strip_exif()/f/image/ktafPJcioFTuC5xqvgVPhxb9.png?f=user_large)
/f/image/MeCDqm5GBhaC7ydKU78g7gLm.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ohqyCYDJZQUaBVjJcHPNMCbV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yOVOaTg4qPZGDOle3uZXTQZf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5lj6pZ22NYKkNLmYpi8FW621.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5MYSNKRPjtYBHG4ihEDvv3fu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ae2KSST0rfjOstGUVV47ySyE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TlN7ffO90O4PCLjAlPxMsg66.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DeZsGvxW5Y4itMBCLjhj5st0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rvECIbhYDwqnyzZWCoDP7q48.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/B3b3rb5nFsA1wHW5J3jbSc1X.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Q0mk2meoW389zFkZ3JqoLRX8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yH5v6AyVKG6dIXue9QPVci7H.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kDxG20KoY7IRoCk2fj3cfTtW.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ei4DwPlaNvUqJBzHu6LAV48s.png?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/p6aVJaicy9RvWH7fcHy451ry.gif?f=user_large)
/f/image/wplHwPqCgz5ljDlUGqoFD0vQ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/3oK7LqkQzm85usAj1PtOGDfi.png?f=fotoalbum_large)