Het kleine-mismoderatietopic deel XXX Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 86 ... 197 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoestVrijStaal
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:19
Huishoudelijke vraag over dit topic:

Kan je ook een reactie posten waarvan de effectieve score goed staat, maar dat er toch een aantal medetweakers een erg afwijkende score op hebben gezet, wat de indruk wekt dat die de inhoud van de ModFAQ zijn vergeten?

Of hebben (Pro)Moderators daar al een apart (geautomatiseerde) pagina voor? Of moet het toch in een apart topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:55
Kan iemand eens kijken naar dit kansloze gemeningmod. Dennism in ''Diablo Immortals endgame-upgrades kosten tienduizenden euro's aan lootboxes'' 8x 0 valt wel heel erg op, snap echt niet hoe je die post als off topic kan modereren tenzij je simpelweg het niet eens bent met de inhoud, wat natuurlijk kan, maar daar hoort men niet op te moderen.

Sowieso wordt daar wel vreemd gemodereerd, ook veel +2's die mijn inziens geen +2 zijn (lijkt erop dat je enkel gokverslaving' of "P2W' hoeft te benoemen en je krijgt een sloot aan +2's en zelfs +3's zonder dat er daadwerkelijk nieuwe informatie of verdieping in de post zit.

Voorbeelden:

bzzzt in ''Diablo Immortals endgame-upgrades kosten tienduizenden euro's aan lootboxes''
chrisboers in ''Diablo Immortals endgame-upgrades kosten tienduizenden euro's aan lootboxes''
TWeaKLeGeND in ''Diablo Immortals endgame-upgrades kosten tienduizenden euro's aan lootboxes''
bzzzt in ''Diablo Immortals endgame-upgrades kosten tienduizenden euro's aan lootboxes''

[ Voor 59% gewijzigd door Dennism op 06-06-2022 14:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
RoestVrijStaal schreef op maandag 6 juni 2022 @ 14:00:
Huishoudelijke vraag over dit topic:

Kan je ook een reactie posten waarvan de effectieve score goed staat, maar dat er toch een aantal medetweakers een erg afwijkende score op hebben gezet, wat de indruk wekt dat die de inhoud van de ModFAQ zijn vergeten?

Of hebben (Pro)Moderators daar al een apart (geautomatiseerde) pagina voor? Of moet het toch in een apart topic?
Voor de afwijkende moderaties hebben we https://tweakers.net/reacties/afwijkingen/. Doel van dit topic is alleen reacties te melden die niet op een correcte score staan. Met andere meldingen wordt het topic minder bruikbaar om te focussen op het corrigeren van de verkeerd staande moderaties op reacties. Mochten je echt rare dingen opvallen in de moderatie dan stuur vooral een PowerMod even een DM :).

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:39
Wolfos in 'Youtuber speelt God of War met 30fps op Radeon 660M-igpu dankzij FSR 2.0'

De onzin word hier op +2 gezet. De waarheid op 0 omdat men het blijkbaar niet wil horen.

Woorden hebben blijkbaar geen betekenis meer nodig. Het gaat puur om sentiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Zeehond schreef op maandag 6 juni 2022 @ 14:19:
[...]

Voor de afwijkende moderaties hebben we https://tweakers.net/reacties/afwijkingen/. Doel van dit topic is alleen reacties te melden die niet op een correcte score staan. Met andere meldingen wordt het topic minder bruikbaar om de focussen op het corrigeren van de verkeerd staande moderaties op reacties. Mochten je echt rare dingen opvallen in de moderatie dan stuur vooral een PowerMod even een DM :).
Interessante toelichting (y) Weer wat geleerd op deze donkere 2e pinksterdag.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Het helpt niet dat het artikel mensen op een dwaalspoor zet (heb hier al een GR over geopend), maar deze berichten zijn feitelijk onjuist, en dus niet +2 waardig.

Nederland blokkeert NIET de huidige versie van Diablo Immortal. Dit is in het gelinkte nieuwsbericht, in het laatste nieuwsbericht, ook al benoemd. Het betreft alleen spellen waar je spullen voor echt geld kan verkopen.

Triblade_8472 in ''Diablo Immortals endgame-upgrades kosten tienduizenden euro's aan lootboxes''
Janpietertje89 in ''Diablo Immortals endgame-upgrades kosten tienduizenden euro's aan lootboxes''

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

TLLRS in 'Cryptovalutahandelsplaats Bitvavo biedt dekking bij diefstal tot 100.000 euro'

Ik kan hier niet meer dan een 0 voor geven. Een quote van een stelling met daarbij slechts "wat een onzin zeg". Ik bedoel, ik ben het met hem eens dat het onzin is, maar op deze manier voegt de post gewoon niets toe.

En dan krijgt ie zelfs 5x +2 :).

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:44
sdk1985 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 23:06:
3x -1 sdk1985 in 'Eerste onafhankelijke AMD FSR 2.0-vergelijking met Nvidia DLSS verschijnt online' Internet staat er overigens vol mee, met meldingen over flickering inclusief GoT. (Niet dat indien dit niet zo zou zijn het -1 is).
Ondertussen 8x -1 en staat op +0 sdk1985 in 'Eerste onafhankelijke AMD FSR 2.0-vergelijking met Nvidia DLSS verschijnt online'.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Het is een prima reactie. Een +2 is wat aan de royale kant, maar een mismod kan ik het niet noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Is dit nu echt -1 waard? ocf81 in 'Intel krijgt 6,8 miljard euro subsidie voor Duitse chipfabriek'

Zo ja, dan begrijp ik niet helemaal waarom. Het is gewoon een doorzetting van een draad die on-topic is.

edit 2:
Hmm, misschien te snel wezen klagen. Excuses voor de overlast.

[ Voor 27% gewijzigd door ocf81 op 07-06-2022 18:38 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:52

kodak

FP ProMod
Ik stel een inhoudelijke conclusie en vraag bij een mening, dat lijkt me geen -1 of 0. Het plussen van een mening en het minnen van kritische vragen bij een mening (21x -1, 14x 0) lijkt me niet de bedoeling.
kodak in 'Na ExpressVPN vertrekt ook Surfshark uit India wegens dataretentieregels'

[ Voor 3% gewijzigd door kodak op 08-06-2022 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 11:50
Sloeber in 'Garmin brengt gps-fietscomputer met transparant zonnepaneel uit voor 750 euro'

Dit lijkt me een meningmod, want je eigen ervaring delen is gewoon ontopic, dus +1 i.p.v. 0.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:42
Ik meld ‘m redelijk snel, maar het gaat alweer heel snel de verkeerde kant op. Pro-EV reacties worden fors omhoog gemodereerd en EV-kritische reacties fors omlaag.

Volgens mij is dit niet ongewenst:

Naafkap in 'Europarlement stemt voor verbod op nieuwe auto's met verbrandingsmotor per 2035'

Naafkap in 'Europarlement stemt voor verbod op nieuwe auto's met verbrandingsmotor per 2035'

En volgens mij is dit geen +2:
Arm1n in 'Europarlement stemt voor verbod op nieuwe auto's met verbrandingsmotor per 2035'

[ Voor 30% gewijzigd door Naafkap op 09-06-2022 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houtenklaas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:35
Ik probeer oprecht te begrijpen waarom mijn reactie hier nu 5X een "-1" krijgt. Het is m.i. ontopic, ik beledig niemand ... Dat die -1 er staat interesseert me eigenlijk niet zo, ik zou echter HEEL graag willen weten van die 5 man waarom ze die -1 gegeven hebben. Dat zou echt wel meerwaarde hebben voor me. Een mooie feature zou kunnen zijn om - desnoods anoniem - te kunnen vragen waarom iemand een moderatie geeft ... Anyway, en door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Astennu in 'Cyberpunk-animatieserie van Netflix en CD Projekt RED verschijnt in september'

Geen 0 want het is ontopic. En mensen snappen het woord mening blijkbaar niet en willen het dan weg modden omdat ze het er niet mee eens zijn.

Er in de reacties wel meer onterechte mod's gedaan met 0 terwijl het wel ontopic is.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlphaRomeo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:15

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Houtenklaas schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 13:23:
Ik probeer oprecht te begrijpen waarom mijn reactie hier nu 5X een "-1" krijgt. Het is m.i. ontopic, ik beledig niemand ... Dat die -1 er staat interesseert me eigenlijk niet zo, ik zou echter HEEL graag willen weten van die 5 man waarom ze die -1 gegeven hebben. Dat zou echt wel meerwaarde hebben voor me. Een mooie feature zou kunnen zijn om - desnoods anoniem - te kunnen vragen waarom iemand een moderatie geeft ... Anyway, en door!
Je gaat er niet achter komen waarom ze dat doen, en ik kan daarin ook weinig betekenen. Het gaat om vier personen in totaal waarvan één met dubbele weging. Ik zal even kijken of er een patroon in zit, dan grijpen wij eventueel in, maar in andere gevallen is het beste om dit gewoon te negeren. Gelukkig staat je reactie uiteindelijk op een keurige score nu.

Edit: Overigens was je oorspronkelijke reactie een stuk korter, dat rechtvaardigt nog steeds geen -1, maar vertekent het beeld wel een beetje.

[ Voor 6% gewijzigd door AlphaRomeo op 09-06-2022 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Klagen over de moderatie in je post is een punt aftrek volgens de FAQ. Verder is je post feitelijk onjuist en dus zou een 0 het hoogste zijn. Een -1 is op dit moment de juiste score.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kcRogue
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 22:46
AlphaRomeo schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 15:40:
[...]

Klagen over de moderatie in je post is een punt aftrek volgens de FAQ. Verder is je post feitelijk onjuist en dus zou een 0 het hoogste zijn. Een -1 is op dit moment de juiste score.
point taken, geklaag weggehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Motaro in 'Kijk mam, zonder kabels! - Aorus verwezenlijkt droom van kabelloze pc'

Linken naar een video van andere media over hetzelfde onderwerp, zonder verdere info of iets toe te voegen, is wat mij betreft proberen makkelijk te scoren. Niets informatiefs aan, als de tekst ook al aangeeft dat er ook andere media over dit onderwerp geschreven heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
joker1977 in 'Apple wil USB-C-accessoires geen automatische toegang geven tot macOS Ventura'

Dit is vooral een klacht over de in het artikel gebruikte taal, dus dat is geen +2 waard, want dat soort klachten hoort thuis in Feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mauricevsdb in 'Meerderheid Nederlandse Tweede Kamer wil Chinese camera's bij overheid verbannen'

Niet onderbouwd statement, die met een andere reactie ook als niet waar is afgedaan met diverse linkjes en onderbouwing. Dan lijkt het mij dat dit bericht op 0 hoort, niet op +2.

dieAndereGozer in 'Kijk mam, zonder kabels! - Aorus verwezenlijkt droom van kabelloze pc' Een constatering, at best, maar volgens mij kwam dat in het artikel ook voorbij. Het scoort echter informatief, terwijl het hoogstens +1 is, al vind ik dat ook wat teveel van het goede.

iketot in 'Kijk mam, zonder kabels! - Aorus verwezenlijkt droom van kabelloze pc' Ik mis wat deze mening informatief maakt.

[ Voor 44% gewijzigd door CH4OS op 10-06-2022 15:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVivaldi
CopyCatz in 'HTC presenteert 'metaversesmartphone' op 28 juni'

“gezien het feit dat Facebook ons geregeld op de rand van WO3 brengt” → Moeten we zulke uitspraken wel willen, al helemaal als +2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17:01

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

TheVivaldi schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 18:22:
CopyCatz in 'HTC presenteert 'metaversesmartphone' op 28 juni'

“gezien het feit dat Facebook ons geregeld op de rand van WO3 brengt” → Moeten we zulke uitspraken wel willen, al helemaal als +2?
Die moet nog wat hulp hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
JaPPa03 in 'GitHub stopt in december met Atom-tekstbewerker'

Een ik-ookuitspraak is niet meer dan een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Ik betwijfel of deze reactie wel +2 (13x +3 24x +2) waard is met de beweringen en de manier waarop die worden gedaan.
TechSupreme in 'Meerderheid Nederlandse Tweede Kamer wil Chinese camera's bij overheid verbannen'

Het nieuws is dat de tweede kamer kennelijk een mening heeft dat iets verbannen moet worden. Deze draad lijkt daar alleen indirect iets mee te maken te hebben. Dat is prima voor een +1, maar als iemand dan zelf vage beweringen gaat doen om iets te proberen te ontkrachten. Dat er iets staat wat interessant is maar niet zomaar relevant voor het onderwerp of zelfs de bewering lijkt me het geen +2 waard maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:42
Volgens mij is dit gewoon on-topic. De -1 gevers begrijpen niet wat objectief modereren is.

WhatsappHack in 'Apple voldoet aan eisen ACM rond betaalsystemen datingapps'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hoezo is CH4OS in 'Apple voldoet aan eisen ACM rond betaalsystemen datingapps' een 0, maar krijgt vjn in 'Apple voldoet aan eisen ACM rond betaalsystemen datingapps' die basicly het omgekeerde van mij zegt on-topic? :? Schop ik Apple fans tegen het verkeerde been of zo met mijn reactie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

CH4OS schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 18:26:
Hoezo is CH4OS in 'Apple voldoet aan eisen ACM rond betaalsystemen datingapps' een 0, maar krijgt vjn in 'Apple voldoet aan eisen ACM rond betaalsystemen datingapps' die basicly het omgekeerde van mij zegt on-topic? :? Schop ik Apple fans tegen het verkeerde been of zo met mijn reactie?
Je staat op een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinEmperor
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 19-09 14:05
Ik snap niet waarom ik hier door iemand een "0" score ben toe bedeeld, terwijl mijn reactie volgens mij niet off-topic of irrelevant was. Ik geef gewoon mijn mening over de trailer.

lars1233211 in 'Fatshark toont twee nieuwe trailers van Warhammer 40,000: Darktide'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

PenguinEmperor schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 19:29:
Ik snap niet waarom ik hier door iemand een "0" score ben toe bedeeld, terwijl mijn reactie volgens mij niet off-topic of irrelevant was. Ik geef gewoon mijn mening over de trailer.

lars1233211 in 'Fatshark toont twee nieuwe trailers van Warhammer 40,000: Darktide'
Ik vermoed dat je deze reactie bedoelt: PenguinEmperor in 'Fatshark toont twee nieuwe trailers van Warhammer 40,000: Darktide'

Geef het systeem trouwens ook even de tijd, je had slechts één stem van iemand en die gaf je een 0, dat is nu een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Benjamin- in 'Hollywood probeert opnieuw Duke Nukem-film te maken'

Duidelijk een gevoelige snaar geraakt gezien de -1, maar het is een terechte discussie gezien het punt dat werd aangesneden. De anti 'woke' doet het wel goed want dat is blijkbaar ontopic.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Kun je aangeven op basis waarvan? Het is een (heel flauwe) grap, maar dit lijkt me geen afvalputjes-materiaal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Benjamin- schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:28:
Benjamin- in 'Hollywood probeert opnieuw Duke Nukem-film te maken'

Duidelijk een gevoelige snaar geraakt gezien de -1, maar het is een terechte discussie gezien het punt dat werd aangesneden. De anti 'woke' doet het wel goed want dat is blijkbaar ontopic.
Aan de andere kant mist de reactie alle vorm van nuance en scheer je mensen onterecht over 1 kam met o.a. onderstaande opmerking:
De mensen die anti zijn steken hun kop in het zand en zien niet hoe ongelooflijk veel discriminatie er is, en noemen alles woke wanneer er een niet blanke hetero cis persoon in zit,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlphaRomeo schreef op maandag 13 juni 2022 @ 12:59:
[...]

Kun je aangeven op basis waarvan? Het is een (heel flauwe) grap, maar dit lijkt me geen afvalputjes-materiaal toch?
Als bezoeker zijnde bekijk ik vaak alleen de +2 en +3, maar dan moeten die ook echt daadwerkelijk iets toevoegen. Dit voegt niets toe aan het nieuwsartikel en hoef ik niet te zien wanneer ik op een +2 en +3 filter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:08:
[...]
Als bezoeker zijnde bekijk ik vaak alleen de +2 en +3, maar dan moeten die ook echt daadwerkelijk iets toevoegen. Dit voegt niets toe aan het nieuwsartikel en hoef ik niet te zien wanneer ik op een +2 en +3 filter zit.
Eens, maar dat maakt het dan nog geen -1 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlphaRomeo schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:10:
[...]

Eens, maar dat maakt het dan nog geen -1 toch?
Daarom gaf ik ook hooguit een +1 aan? Ik heb mijn eigen moderatie rechten al even uitgezet gezien ik de regels niet meer snap.

Edit: Overigens zou ik hem zelf persoonlijk zelfs naar -1 zetten omdat het een passief agressieve post is. Maar gezien het nog wel ontopic is uiteindelijk dus op een +1 uitkomen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2022 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-08 12:02
Flikker dit hele topic maar 't raam uit: Sk313t0r in 'Forza Horizon 5 krijgt op 19 juli Hot Wheels-uitbreiding'
Helemaal klaar met 90% van het volk hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Sk313t0r schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:20:
Flikker dit hele topic maar 't raam uit: Sk313t0r in 'Forza Horizon 5 krijgt op 19 juli Hot Wheels-uitbreiding'
Kalmeer even en probeer uit te leggen wat er gebeurd is. Dat mag ook in een DM.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Je reactie was volgens mij een mooie +1 alvoor je edit, nu is het niet meer dan een -1.

Naar de +3 stemmers mag sowieso even gekeken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
Oorspronkelijk was jouw reactie echt geen -1 geweest maar gewoon een nette on-topic reacties. Als je dit meteen even meld hier kijken we er even na en wordt de score goed gezet. Ik snap best dat die -1 frustrerend is maar voorgaande was een snelle en makkelijke oplossing, de huidige edit is zonde en bereik je helaas veel minder mee.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
TheVivaldi in 'Oprichter van Chinese autofabrikant Geely wil smartphonemaker Meizu overnemen'

Een 0. Juist. Het artikel gaat over Meizu en mijn reactie ook, dus één plus één is twee? Lijkt me gewoon een +1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

TheVivaldi schreef op maandag 13 juni 2022 @ 19:41:
TheVivaldi in 'Oprichter van Chinese autofabrikant Geely wil smartphonemaker Meizu overnemen'

Een 0. Juist. Het artikel gaat over Meizu en mijn reactie ook, dus één plus één is twee? Lijkt me gewoon een +1.
Fixed that for you.

Ik mis wat hier +2 aan is: Amanoo in 'Wikipedia gaat in beroep tegen Russische boete voor desinformatie over Oekraïne'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVivaldi
Thank you, Meg! (Zou Peter trouwens ook wel eens mogen zeggen. :P)
Ik ook. Hoger dan een +1 kom ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Bor schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:02:
[...]

Aan de andere kant mist de reactie alle vorm van nuance en scheer je mensen onterecht over 1 kam met o.a. onderstaande opmerking:

[...]
Welke nuance mist het? Zo werkt het namelijk wel, in de uiterste kampen slaan allebei door. Kan iemand zich daar niet in vinden, dan helemaal top, dan behoor je ook niet tot 1 van die 2 kampen.

Dat is tenzij je er op doelt dat sommige mensen anti woke zijn maar niet hun kop in het zand steken, maar gewoon bewust keihard discrimineren, maar dan ben ik ook niet zo geïnteresseerd in hun gevoel, denk dat we daar niet veel woorden vuil over hoeven te maken.

Woke in de basis draait om het bewust zijn van o.a. discriminatie. Dus ben je anti dat bewust zijn, dan heb je of niet door hoeveel discriminatie er is, of je staat erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Vreemd dat dit bericht +2 krijgt: L0g0ff in 'UCheck 4.4.2.0', terwijl mijn bericht, met dezelfde link nota bene, niet verder komt dan +1, maar wel een 4 uur ouder is: CH4OS in 'UCheck 4.4.2.0'

Ik geef weliswaar het commando niet, maar die is gemakkelijk vanuit de documentatie (waar beide reacties naar linken) ook te halen. Ik zie dus echt niet waarom het ene (nieuwere) bericht wel +2 zou zijn en mijn bericht (die nota bene eerder was) niet.

Dus of beiden zijn +1, of beiden zijn +2. Het is mij om het even wat, maar dit is wel een oneerlijke moderatie wat dat betreft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
CH4OS schreef op maandag 13 juni 2022 @ 22:16:
Vreemd dat dit bericht +2 krijgt: L0g0ff in 'UCheck 4.4.2.0', terwijl mijn bericht, met dezelfde link nota bene, niet verder komt dan +1, maar wel een 4 uur ouder is: CH4OS in 'UCheck 4.4.2.0'

Ik geef weliswaar het commando niet, maar die is gemakkelijk vanuit de documentatie (waar beide reacties naar linken) ook te halen. Ik zie dus echt niet waarom het ene (nieuwere) bericht wel +2 zou zijn en mijn bericht (die nota bene eerder was) niet.

Dus of beiden zijn +1, of beiden zijn +2. Het is mij om het even wat, maar dit is wel een oneerlijke moderatie wat dat betreft.
Wat mij betreft zijn het beide geen +2 berichten. Ze staan momenteel allebei op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Bor in 'Amazon Prime Air start later dit jaar met pakketten afleveren met drones' lijkt mij gewoon een ontopic reactie op de stelling erboven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:19

The Zep Man

🏴‍☠️

Als de stelling waarop je reageert off-topic is, dan is de reactie van jou dat ook.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
The Zep Man schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 07:26:
[...]

Als de stelling erboven off-topic is, dan is de reactie van jou dat ook.
Of de stelling boven mij offtopic is laat ik graag aan anderen over gezien het een reactie op mijzelf is. Hij is wat mij betreft eerder onjuist dan offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Bor schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 07:27:
Of de stelling boven mij offtopic is laat ik graag aan anderen over gezien het een reactie op mijzelf is.
Gelijke monniken, gelijke kappen.

Verder voegt je laatste zin niets toe aan dit topic. In de context van dit topic suggereert het meningmodden.

[ Voor 27% gewijzigd door The Zep Man op 14-06-2022 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
The Zep Man schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 07:29:
[...]

Gelijke monniken, gelijke kappen.
:? Deze opmerking is hier helemaal niet van toepassing?
Verder voegt je laatste zin niets toe aan dit topic. In de context van dit topic suggereert het meningmodden.
Nee dat doet het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Bor schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 07:33:
[...]

:? Deze opmerking is hier helemaal niet van toepassing?
De reactie van Zer0 is net zo (on)gewenst en on/off-topic als jouw reactie. Ik zie niet in hoe de reacties zouden moeten verschillen qua moderatie.
Nee dat doet het niet?
"Hij is wat mij betreft eerder onjuist dan offtopic."

Jij vindt de reactie onjuist. Dat is een mening. Dat maakt zijn reactie niet off-topic/irrelevant. Het is ongewenst om te modereren op een mening. Ergo, deze opmerking heeft niets te zoeken in dit topic.

[ Voor 9% gewijzigd door The Zep Man op 14-06-2022 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
The Zep Man schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 07:38:
[...]
Jij vindt de reactie onjuist. Dat is een mening. Dat maakt zijn reactie niet off-topic/irrelevant. Het is ongewenst om te modereren op een mening. Ergo, deze opmerking heeft niets te zoeken in dit topic.
Laat maar. Als je bovenstaande al voldoende vindt om iemand van meningmodereren te betichten zijn we snel klaar. Deze discussie ga ik niet weer met je voeren.

[ Voor 196% gewijzigd door Bor op 16-06-2022 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

*knip*, laat het dooretteren achterwegen, zeker over een reactie waar een ander oorspronkelijk helemaal nog niet eens over begonnen is kwa score.

Omgang met scores bij onjuiste informatie staat in de mod FAQ.

[ Voor 91% gewijzigd door Zeehond op 14-06-2022 18:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

@Bor ik ben het eens dat jouw reactie on-topic is. Daar staat hij nu op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:22

3raser

⚜️ Premium member

3raser in 'RDW maakt opvragen kentekenhistorie gratis na oordeel AP'

2 x -1 gemod. Die snap ik even niet. Zelfs al zou ik met mijn opmerking verkeerd zitten is het nog steeds volledig ontopic. Zijn dat mensen die proberen een score te forceren in plaats van de gewenste score te stemmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

*reactie met knippen en plakken ingekort, leve de hitte*

Je staat stevig op +1.

[ Voor 83% gewijzigd door Meg op 14-06-2022 15:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Meg schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:11:
[...]

Het kan ook een ervaren moderator zijn (weging van 2).

Daarnaast dien je het systeem even de tijd te geven, niet binnen enkele minuten direct al melding maken van een mismoderatie.

Je staat staat inmiddels stevig op +1.
Enkele minuten? Ik zou nog een bak koffie nemen O-)

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Technomania schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:15:
[...]

Enkele minuten? Ik zou nog een bak koffie nemen O-)
Laten we zeggen dat de hitte niet goed is. Je hebt helemaal gelijk. Lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CH4OS in 'Intel brengt Arc A380-videokaart uit in China voor omgerekend 146 euro'

Apart, wat is hier -1 aan? En waarom zijn de twee reacties erop opeens +2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Hoeveel uur moet je wachten totdat het meldenswaardig is?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ocf81 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 13:08:
Hoeveel uur moet je wachten totdat het meldenswaardig is?
Lastig om aan te geven, Soms staan met een paar minuten al dusdanig veel moderaties waardoor een reactie niet goed staat, soms duurt het inderdaad even. Maar over het algemeen doe ik meestal een melding wanneer de reactie ongeveer een uur oud is en meerdere moderaties heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik vermoed dat het vooral komt omdat het uitspraken zijn zonder bronvermelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ik zou toch wel willen weten wat er nu mis is met deze reactie.

ocf81 in 'Flight Simulator krijgt World Update voor VS en misschien Space Shuttle'

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Je inleiding leest wel erg sarcastisch om eerlijk te zijn. Je weet zelf waarschijnlijk ook wel dat het niet zo is, omdat de simulator immers maar tot een hoogte van 84 kilometer gaat. Ik vermoed dat mensen daar bij het lezen wat op afknappen :) Je kunt ook kritiek hebben op een product en het iets fijner brengen denk ik.

Maar goed, je reactie staat nu wel op +1.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Cloud schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 14:19:
[...]

Je inleiding leest wel erg sarcastisch om eerlijk te zijn. Je weet zelf waarschijnlijk ook wel dat het niet zo is, omdat de simulator immers maar tot een hoogte van 84 kilometer gaat. Ik vermoed dat mensen daar bij het lezen wat op afknappen :) Je kunt ook kritiek hebben op een product en het iets fijner brengen denk ik.

Maar goed, je reactie staat nu wel op +1.
Ja, ik ben dan ook niet heel positief over FS2020. Dus het is ook puur uit cynisme dat ik reageer. Asobo heeft iets afgeleverd dat er mooi uitziet, maar verder is er veel mis.

Overigens had ik dat zinnetje over de 84km in eerste instantie niet gezien, het staat niet bij het deel over de Space Shuttle. Is dat later toegvoegd of heb ik daar overheen gelezen?

[ Voor 8% gewijzigd door ocf81 op 15-06-2022 14:28 ]

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

ocf81 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 14:21:
[...]
Overigens had ik dat zinnetje over de 84km in eerste instantie niet gezien, het staat niet bij het deel over de Space Shuttle. Is dat later toegvoegd of heb ik daar overheen gelezen?
Dat durf ik niet te zegen, maar meestal veranderen (op typo's na) artikelen niet heel erg meer na plaatsing zonder een duidelijke vermelding van de inhoudelijke wijziging :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Cloud schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 14:59:
[...]

Dat durf ik niet te zegen, maar meestal veranderen (op typo's na) artikelen niet heel erg meer na plaatsing zonder een duidelijke vermelding van de inhoudelijke wijziging :)
Ik denk dat mijn hoofd stopte met informatie verwerken bij het deel over de Pelican. Dat is gewoon FS onwaardig, als je het mij vraagt. Ik ga de mogelijkheid van mijn eigen falen ook niet uitsluiten in dezen, maar de opbouw heeft ook niet geholpen.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

ocf81 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:03:
[...]

Ik denk dat mijn hoofd stopte met informatie verwerken bij het deel over de Pelican. Dat is gewoon FS onwaardig, als je het mij vraagt. Ik ga de mogelijkheid van mijn eigen falen ook niet uitsluiten in dezen, maar de opbouw heeft ook niet geholpen.
Ik zie niet helemaal wat het probleem met de inclusie van zulke fun dingen is eigenlijk. "Een flightsim mag echt alleen maar serieuze dingen bevatten" lijkt soms de gedachte te zijn. Alsof een flightsim niet óók gewoon leuk mag zijn, naast het streven naar realisme in de mate die de speler zoekt. Het komt op mij tenminste nogal zuur over en zolang je dat doorlaat komen in je reacties op de FP zul je denk ik regelmatig wat lager uitkomen qua scores ben ik bang.

Als je geen zin hebt om de Pelican en Darkstar te vliegen, dan skip je ze gewoon toch? Dat is eenmaal de vrijheid die de sim je geeft :) Dan speel jij het dan gewoon online op VATSIM in een PMDG 737-700. Voor ieder wat wils. Uiteindelijk is het wel een manier om mensen die misschien nog niet denken flight sims leuk te vinden, toch een beetje geïnteresseerd te krijgen. Plus, ze hebben niet alleen die fun dingen toegevoegd hè. Er komt ook een DC-3 en A310 en zo nog wat bij.

edit:
My bad, verkeerd begrepen dan ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 15-06-2022 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Cloud schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:26:
[...]

Ik zie niet helemaal wat het probleem met de inclusie van zulke fun dingen is eigenlijk. "Een flightsim mag echt alleen maar serieuze dingen bevatten" lijkt soms de gedachte te zijn. Alsof een flightsim niet óók gewoon leuk mag zijn, naast het streven naar realisme in de mate die de speler zoekt. Het komt op mij tenminste nogal zuur over en zolang je dat doorlaat komen in je reacties op de FP zul je denk ik regelmatig wat lager uitkomen qua scores ben ik bang.

Als je geen zin hebt om de Pelican en Darkstar te vliegen, dan skip je ze gewoon toch? Dat is eenmaal de vrijheid die de sim je geeft :) Uiteindelijk is het wel een manier om mensen die misschien nog niet denken flight sims leuk te vinden, toch een beetje geïnteresseerd te krijgen. Plus, ze hebben niet alleen die fun dingen toegevoegd hè. Er komt ook een DC-3 en A310 en zo nog wat bij.
Ik heb ook geen kritiek op de Pelican, maar daar stop ik dan wel met aandachtig lezen omdat het niet mijn ding is. Dat is net iets anders. ;)
Qua Space Shuttle had ik dus iets langer door moeten gaan met goed lezen om alles mee te krijgen. In dat opzicht is de opbouw van het artikel misschien niet optimaal.
Ik vond de space shuttle nog wel interessant omdat het misschien een intergratie zou zijn van die tak van de luchtvaart. (en als ik dan niet gestopt was met mijn best oen om alles goed te lezen, had ik geweten dat dit niet het geval was)

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Het lijkt me dat meningen over een tweakers-artikel geen +1 zijn (2x +3, 11x +2, 20x +1) Die horen op gathering bij de redactie thuis. Wat ook niet helpt is dat een tweakers community manager er dan op in gaat en zich ook niet veel aan lijkt te trekken van de bedoeling van discussie.

Silent7 in 'Heeft Google's AI een ziel? Dit vonden jullie.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
kodak schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:25:
Het lijkt me dat meningen over een tweakers-artikel geen +1 zijn (2x +3, 11x +2, 20x +1) Die horen op gathering bij de redactie thuis. Wat ook niet helpt is dat een tweakers community manager er dan op in gaat en zich ook niet veel aan lijkt te trekken van de bedoeling van discussie.

Silent7 in 'Heeft Google's AI een ziel? Dit vonden jullie.'
Ook de community manager mag je gewoon op 0 modereren :) Alles staat volgens mij nu goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
RoD schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:05:
[...]

Ook de community manager mag je gewoon op 0 modereren :) Alles staat volgens mij nu goed.
Dat leek al te gebeuren, daarom plaatste ik geen link naar die reactie. Maar van tweakers zelf verwacht ik toch wel wat meer aandacht om discussies die niet de bedoeling zijn ook niet daar in gang te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:12

Umbrah

The Incredible MapMan

AMD and INTEL in 'YouTube: Shorts heeft 1,5 miljard maandelijkse gebruikers'

Deze mag wel eens bekeken worden, inclusief de 19x +3 mondjes. Hooguit een 1 van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Ik meld hier niet vaak mijn eigen reacties, maar ik vind mijn beide reacties gewoon on-topic, en zie niet in waarom ze irrelevant of offtopic gemodereerd zouden moeten worden:

AlphaRomeo in 'Tweakers thirdpartytrackingvrij en wysiwyg-update - Development-iteratie #235'
en
AlphaRomeo in 'Tweakers thirdpartytrackingvrij en wysiwyg-update - Development-iteratie #235'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:47

jdh009

FP ProMod

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:47

jdh009

FP ProMod
Beide horen wat mij betreft op 0, het is niet dat deze betekenis van de afkorting onder een dotted underlines zat of dat het ergens anders in het artikel voluit geschreven is (wat volgens mij wel aan te raden is als het veelvuldig voorkomt). Met een vingertje gaan wijze naar ander lijkt me in ieder geval niet de bedoeling als je zelf niets toevoegt.

Verwijderd in 'Tweakers thirdpartytrackingvrij en wysiwyg-update - Development-iteratie #235'
Brummetje in 'Tweakers thirdpartytrackingvrij en wysiwyg-update - Development-iteratie #235'

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svane
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-09 17:38
Koffer in 'Techbedrijven gaan akkoord met strengere Europese regels tegen desinformatie'

Een lijst met ongefundeerde complot-theorieën die een +3 krijgt.

Sowieso staat het hele topic vol met corona-complotten die niks met het onderwerp te maken hebben die op +1 of +2 gezet worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Nee dat is het ook niet. De reactie staat inmiddels op een beter passende score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
hiostu in 'Nederlandse gemeenten mogen in 2023 parkeerkorting geven aan elektrische wagens' is zoals de reactie eronder aanduid onjuist zo te zien en zou daarmee 0 moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1 ... 86 ... 197 Laatste

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2