Het kleine-mismoderatietopic deel XXX Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 82 ... 197 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:49

Technomania

Huiskamer verslaafde.

TheVivaldi schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 13:31:
[...]

^ Deze heeft nog wat hulp nodig.
At your service (y)

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 11:50
Dank je wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieAndereGozer
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 15-08-2022

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlphaRomeo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:02

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Ik vind die reactie op het randje af een 0. Het mist alle vorm van onderbouwing. De reactie erop is terecht een -1 omdat klagen over moderaties hier hoort, en niet op de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-08 11:57

DeComponeur

♫ KLNKRWG

Raar dat ik hier 3 x wordt weggenuld -O- en mij medetweaker niet.
DeComponeur in 'Qualcomm introduceert Wi-Fi 7-chips met pieksnelheden tot 10Gbit/s per kanaal'
Volgens mij hebben we gewoon een prima discussie en niet eens off topic.
De modder had ook de moeite kunnen nemen om ook iets zinnigs toe te voegen ...

BE AT THE BEAT DeComponeur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
TheVivaldi schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:38:
TheVivaldi in 'GitHub gaat eind 2023 tweestapsverificatie verplichten voor alle ontwikkelaars'

Ik mag, gezien de 0, blijkbaar mijn ervaring met een 2FA-app niet delen… Terwijl het onderwerp wél over 2FA gaat, dus het is toch relevant en ontopic?
Nu sta ik ineens heel dik op 0. Kan iemand mij uitleggen waarom die score verdedigbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04:55

Santford

FP PowerMod
Topicstarter
TheVivaldi schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 17:50:
[...]

Nu sta ik ineens heel dik op 0. Kan iemand mij uitleggen waarom die score verdedigbaar is?
Persoonlijk vind ik jouw ervaring niet representatief voor de huidige stand van de techniek (zie ook de reactie op jouw reactie) en daarmee minder relevant voor de discussie.

Ik denk dat voor de redenen die je geeft (zoals het verliezen van toegang tot een account) je onterecht geen vertrouwen hebt in de apps, en om de verkeerde reden de voorkeur geeft aan een minder veilig alternatief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVivaldi
Santford schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 18:05:
[...]

Persoonlijk vind ik jouw ervaring niet representatief voor de huidige stand van de techniek (zie ook de reactie op jouw reactie) en daarmee minder relevant voor de discussie.
Het hoeft toch niet representatief te zijn? Mensen met een Ferarri zijn ook niet representatief voor autogebruikers, maar dat maakt ze niet minder relevant. Het delen van een negatieve ervaring moet gewoon kunnen, of die nu representatief is of niet. Niks is perfect in het leven, ook 2FA-apps niet. Het is toch niet de bedoeling dat je op Tweakers alleen positieve ervaringen mag delen, alleen omwille van het feit dat dat is hoe de meerderheid er over denkt?

[ Voor 11% gewijzigd door TheVivaldi op 06-05-2022 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santford

Santford

FP PowerMod
Topicstarter
TheVivaldi schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 18:07:
[...]

Het hoeft toch niet representatief te zijn? Mensen met een Ferarri zijn ook niet representatief voor autogebruikers, maar dat maakt ze niet minder relevant. Het delen van een negatieve ervaring moet gewoon kunnen, of die nu representatief is of niet. Niks is perfect in het leven, ook 2FA-apps niet. Het is toch niet de bedoeling dat je op Tweakers alleen positieve ervaringen mag delen, alleen omwille van het feit dat dat is hoe de meerderheid er over denkt?
Het is niet irrelevant omdat het een negatieve ervaring betreft maar omdat de reden die je geeft om niet op de apps te vertrouwen achterhaald is. Daarmee gaat de onderbouwing om de voorkeur te geven aan een onveiliger alternatief mank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVivaldi
Santford schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 18:37:
[...]

Het is niet irrelevant omdat het een negatieve ervaring betreft maar omdat de reden die je geeft om niet op de apps te vertrouwen achterhaald is. Daarmee gaat de onderbouwing om de voorkeur te geven aan een onveiliger alternatief mank.
Dus als ik het nu nógmaals zou proberen en ik zou dezelfde ervaring hebben, dan zou ik een +1 krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santford

Santford

FP PowerMod
Topicstarter
TheVivaldi schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 18:58:
[...]

Dus als ik het nu nógmaals zou proberen en ik zou dezelfde ervaring hebben, dan zou ik een +1 krijgen?
Dat zou de ervaring relevanter maken voor de discussie. Maar GitHub biedt meerdere mogelijkheden voor account recovery, je account kwijtraken zal niet gebeuren om de reden die je in jouw reactie geeft:
You can also configure additional recovery methods in case you lose access to your two-factor authentication credentials.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheVivaldi
Santford schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 19:18:
[...]

Dat zou de ervaring relevanter maken voor de discussie.
Oké, duidelijk. Bedankt voor je goede onderbouwing - nu begrijp ik de score beter. :)
Santford schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 19:18:
Maar GitHub biedt meerdere mogelijkheden voor account recovery, je account kwijtraken zal niet gebeuren om de reden die je in jouw reactie geeft:
Dat klopt, maar ik reageerde niet op het hoofddraadje, maar op iemand die het over 2FA-apps had. Bij GitHub zou ik inderdaad een andere 2FA-mogelijkheid gaan gebruiken zodra ze het gaan verplichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:32
Kan iemand een kijken naar deze zeer vreemde mening mod: Dennism in 'Blizzard neemt vicepresident voor cultuur aan om bedrijfscultuur te verbeteren'

Sowieso wordt daar vrij veel gemeningmod zo lijkt het.

Dit is bijv. ook zeker geen -1 loki504 in 'Blizzard neemt vicepresident voor cultuur aan om bedrijfscultuur te verbeteren'

[ Voor 24% gewijzigd door Dennism op 06-05-2022 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:52

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:04

kodak

FP ProMod
Het lijkt me niet dat als iemand moeite doet en iets niet kan vinden, terwijl de ander extra moeite moet doen en wel kan vinden, het een dan maar offtopic is en het andere ontopic.
kodak in 'Spotify biedt 'radiozender'-app Stations niet meer aan'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20-09 13:50
kodak schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 14:25:
Het lijkt me niet dat als iemand moeite doet en iets niet kan vinden, terwijl de ander extra moeite moet doen en wel kan vinden, het een dan maar offtopic is en het andere ontopic.
kodak in 'Spotify biedt 'radiozender'-app Stations niet meer aan'
Je post begint met een onwaarheid.

"In geen enkel nieuws over de lancering van Spotify Stations in 2018 en 2019 is terug te lezen dat het om een test zou gaan."

En daar baseer je dan de rest van je post op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Groningerkoek schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 14:38:
[...]

Je post begint met een onwaarheid.

En daar baseer je dan de rest van je post op.
De stelling is , zoals ik duidelijk laat merken, gebaseerd op een eigen bevinding. Dat het uiteindelijk met enige moeite toch weerlegd kan worden maakt het niet zomaar irrelevant of ongewenst, anders kunnen we alles wat later toch weerlegd kan worden achteraf wel weg gaan modereren. Het doel is ook discussie voeren op wat bevindingen van dat moment zijn. Het kan dan niet zo zijn dat omdat iemand iets niet kan vinden het dus maar niet relevant of ongewenst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

kodak schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 17:11:
[...]

De stelling is , zoals ik duidelijk laat merken, gebaseerd op een eigen bevinding.
Jouw hele reactie:
In geen enkel nieuws over de lancering van Spotify Stations in 2018 en 2019 is terug te lezen dat het om een test zou gaan. Als bedrijf dan nu stellen dat het slechts een test was klinkt eerder als geen zin hebben je te willen verantwoorden en de vrijheid nemen om te doen wat je zelf wil zonder duidelijk rekening te houden met klanten.
De eerste zin zet een stelling als objectief feit neer, die aantoonbaar niet klopt. Nergens wordt in je post verduidelijkt dat dat gebaseerd is op een eigen bevinding. Met de rest start je een discussie die niet relevant/on-topic is voor het onderwerp omdat het niet van toepassing is.

Volgens mij hoort bij irrelevant/off-topic een +0, maar ik modereer niet en ben geen 'FP ProMod'. :+

[edit]
De discussie is ook niet bijster interessant al zou die relevant/on-topic zijn. Zelfs zonder experimentele/test status kan een dergelijke dienstverlener eenzijdig besluiten wat die verandert aan diens dienst. Daar is geen excuus voor nodig.

[ Voor 17% gewijzigd door The Zep Man op 07-05-2022 17:47 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20-09 13:50
kodak schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 17:11:
[...]

De stelling is , zoals ik duidelijk laat merken, gebaseerd op een eigen bevinding. Dat het uiteindelijk met enige moeite toch weerlegd kan worden maakt het niet zomaar irrelevant of ongewenst, anders kunnen we alles wat later toch weerlegd kan worden achteraf wel weg gaan modereren. Het doel is ook discussie voeren op wat bevindingen van dat moment zijn. Het kan dan niet zo zijn dat omdat iemand iets niet kan vinden het dus maar niet relevant of ongewenst is.
Jij beweert simpelweg dat het er niet is en dan verwacht jij dat het wij maar moeten begrijpen dat jij het niet als feit brengt maar als een stelling aan de hand van je persoonlijke bevindingen, dat jij dit later verklaard in dit topic veranderd niets aan de post zelf. En die enige moeite valt ook wel mee, het kost mij minder dan 10 seconden om Google te openen "Spotify Stations test 2018" te typen en dit van de 1e page te halen: https://variety.com/2018/...-stations-app-1202682440/
Waar de kop luidt: Spotify Tests Free Stations App for Leanback Listening

En:
anders kunnen we alles wat later toch weerlegd kan worden achteraf wel weg gaan modereren
Dit kon al weerlegd worden 4 jaar voordat jij de post maakte, dat zou ik niet later noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verwijderd in ''MS wil binnen jaar Xbox Cloud Gaming-streamingstick voor tv's uitbrengen''

Geen +2 het hangt van rare conclusies aan elkaar zonder dat er iets van feitelijke onderbouwing in zit. Ik gok een paar fanboys die aan het modden zijn.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
no_useforaname in 'Spotify biedt 'radiozender'-app Stations niet meer aan'

Het is wel leuk om te lezen, maar het gaat niet over Spotify, dus +2 lijkt me hier niet van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Keltie in 'Blizzard neemt vicepresident voor cultuur aan om bedrijfscultuur te verbeteren'

Ook geen +2. Het gaat niet over Blizzard danwel Amerika. De rest van het draadje is dan ook juist op 0 gemodereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
TheVivaldi in 'Minderjarigen in China mogen geen livestreams meer kijken na 10 uur 's avonds'

Ik weet dat het offtopic is, maar het is maar een klein taalgrapje, dus ik snap de -1 niet. 0 zou beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
TheVivaldi schreef op zondag 8 mei 2022 @ 13:26:
TheVivaldi in 'Minderjarigen in China mogen geen livestreams meer kijken na 10 uur 's avonds'

Ik weet dat het offtopic is, maar het is maar een klein taalgrapje, dus ik snap de -1 niet. 0 zou beter zijn.
Het neigt een beetje naar racisme, vast niet zo bedoeld, maar de wenselijkheid valt wel te bediscussiëren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheVivaldi
AlphaRomeo schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:38:
[...]

Het neigt een beetje naar racisme, vast niet zo bedoeld, maar de wenselijkheid valt wel te bediscussiëren.
O, nou zo was het niet bedoeld. Het was een taalgrapje, omdat taaitaai net zo klinkt als het door de gebruiker boven mij aangehaalde ‘fooifooi’ (wat ook geen Chinees woord is, maar een taalgrapje op basis van een - inmiddels gecorrigeerde - typfout in het artikel). Het was dus meer een grapje in de trant van ‘gemennetjst’ schrijven in plaats van ‘gemanaged’, omdat het woord op die manier niet Engels maar Nederlands klinkt. Dus in die zin klinkt ‘taaitaai’ Chinees, als je ‘fooifooi’ ook zo leest (zoals de persoon boven mij deed - nogmaals: op basis van een typfout in het artikel).

Het zou jammer zijn als we geen taalgrapjes meer zouden mogen maken. Spelen met taal is een van de leukste en creatiefste dingen die er is.

[ Voor 9% gewijzigd door TheVivaldi op 08-05-2022 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_useforaname
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 19:24
TheVivaldi schreef op zondag 8 mei 2022 @ 12:09:
no_useforaname in 'Spotify biedt 'radiozender'-app Stations niet meer aan'

Het is wel leuk om te lezen, maar het gaat niet over Spotify, dus +2 lijkt me hier niet van toepassing.
Mijn post gaat over de tegenvallende kwaliteit van het algoritme achter Spotify Radio (!). De reageerder onder mijn post begrijpt dat mijn reactie zeer zeker over Spotify gaat. De downmod klopt niet, althans niet goed onderbouwd. En mocht mijn post onvoldoende raakvlak hebben met Spotify dan kan het toch nog wel interessant zijn en/of een toegevoegde waarde hebben?

/ Off topic wel frappant dat ik mijn positieve lezersscore weer moet verdedigen. Reageren op de FP wordt zo wel enorm aangemoedigd 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door no_useforaname op 08-05-2022 15:59 ]

And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVivaldi
no_useforaname schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:54:
[...]

Mijn post gaat over de tegenvallende kwaliteit van het algoritme achter Spotify Radio (!). De reageerder onder mijn post begrijpt dat mijn reactie zeer zeker over Spotify gaat. De downmod klopt niet, althans niet goed onderbouwd. En mocht mijn post onvoldoende raakvlak hebben met Spotify dan kan het toch nog wel interessant zijn en/of een toegevoegde waarde hebben?
Ik zeg niet dat je reactie helemaal geen toegevoegde waarde heeft, ik zeg alleen dat het geen +2-materiaal is. Je reactie heeft zeker toegevoegde waarde - daarom ook de +1.
no_useforaname schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:54:
[...]
/ Off topic wel frappant dat ik mijn positieve lezersscore weer moet verdedigen. Reageren op de FP wordt zo wel enorm aangemoedigd 8)7
Tja, dan zou Tweakers dit topic moeten sluiten en/of de moderatie moeten stopzetten.

Maar nogmaals: je hoeft je helemaal niet te verdedigen, want het gaat er niet om of je bericht een +1 verdient, maar om of je bericht een +2 verdient. En +1 verdient het, dus je score blijft positief. Het is geen wedstrijd waarbij je de hoogste punten moet behalen. Zolang de score boven de 0 is, lezen de meeste mensen het toch wel. (bij 0 of lager kan het zijn dat mensen de reacties overslaan of ingeklapt hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_useforaname
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 19:24
TheVivaldi schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:58:
[...]

Ik zeg niet dat je reactie helemaal geen toegevoegde waarde heeft, ik zeg alleen dat het geen +2-materiaal is. Je reactie heeft zeker toegevoegde waarde - daarom ook de +1.
[...]
Je gaf aan dat mijn reactie niet over Spotify zou gaan. Nu geef je, zonder verdere uitleg, aan dat het geen +2-materiaal is.

De nut en noodzaak van de downmod ontgaat mij en de aangevoerde reden is subjectief. Als een downmod niet goed uitgelegd kan worden dan dient de modder terughoudend te zijn en verdient de schrijver het voordeel van de twijfel. Althans dat zou redelijk zijn.
Tja, dan zou Tweakers dit topic moeten sluiten en/of de moderatie moeten stopzetten.
Nee dat is weer het andere uiterste, ik ben blij dat een toegewijde ploeg bereid is om het kaf van het koren te scheiden!
Maar nogmaals: je hoeft je helemaal niet te verdedigen, want het gaat er niet om of je bericht een +1 verdient, maar om of je bericht een +2 verdient. ...
Deze mening deel ik niet. Als scores niet belangrijk zijn, waarom kunnen lezers dan punten geven? Waarom is er dan een karma-systeem? Waarom zijn er dan perks verbonden aan karma? Waarom wordt mijn score dan weergegeven op mijn profielpagina? Maar goed dit is offtopic.

And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheVivaldi
no_useforaname schreef op zondag 8 mei 2022 @ 17:58:
[...]

Je gaf aan dat mijn reactie niet over Spotify zou gaan. Nu geef je, zonder verdere uitleg, aan dat het geen +2-materiaal is.
Ook in mijn oorspronkelijke reactie staat aangegeven dat het geen +2-materiaal is, dus dat is niet iets wat ik er nu pas bijhaal.

99% van je reactie is geënt op wat Pandora - de concurrentie - allemaal deed en doet. Dat is een leuke toevoeging en daarom +1, maar niet een dusdanige aanvulling op het artikel over Spotify dat een +2 gerechtvaardigd is.
[...]
De nut en noodzaak van de downmod ontgaat mij en de aangevoerde reden is subjectief. Als een downmod niet goed uitgelegd kan worden dan dient de modder terughoudend te zijn en verdient de schrijver het voordeel van de twijfel. Althans dat zou redelijk zijn.
Ik ben geen PowerMod, dus ik kan je niet downmodden naar +1. Ik heb je wel een +1 gegeven, maar je score is omlaag gegaan omdat anderen je ook gedownmod hebben naar +1. Ik was dus niet de enige die er zo over dacht.
[...]
Deze mening deel ik niet. Als scores niet belangrijk zijn, waarom kunnen lezers dan punten geven? Waarom is er dan een karma-systeem? Waarom zijn er dan perks verbonden aan karma? Waarom wordt mijn score dan weergegeven op mijn profielpagina? Maar goed dit is offtopic.
Scores van reacties zijn belangrijk om het kaf van het koren te scheiden, maar het is niet de bedoeling dat het een soort wedstrijd wordt van wie de hoogste scores kan behalen. Het is de bedoeling dat we allemaal op een normale manier meedoen en als je hoge punten krijgt, dan is dat leuk, maar meer niet. Die ‘perks’ zijn gewoon een leuke bonus.
Wees gewoon blij met je +1; alles boven 0 is een prima score. :)

[ Voor 8% gewijzigd door TheVivaldi op 08-05-2022 18:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:31

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
RalphM. in ''Topman voor machinelearning vertrekt bij Apple uit protest''

Dit is een doodeenvoudige mening, dus geen +2, hoeveel mede-tweakers het er ook mee eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09 15:42

Dazzler2120

FP ProMod
Antenne Bayern in 'ACM introduceert certificaat voor prijsvergelijkers van telecomabonnementen'

Dit lijkt mij meer een -1, het is feitelijk onjuist en het beschuldigt ongefundeerd de ACM van oplichting.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09 15:42

Dazzler2120

FP ProMod
fl2001 in 'Amerikaanse providers verlagen prijzen of verhogen snelheid voor lage inkomens'

Het is wellicht erg snel, maar deze reactie hoort uiteraard niet op +2 te staan.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Fronkie in 'Helft nieuwe bromfietsen in Nederland is elektrisch'

Alles boven de +1 op bovenstaande lijkt mij een meningmoderatie. Prima post maar wel +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
R4gnax in 'EA werkt aan Lord of the Rings-smartphonegame'

Het is zeker leuk bedacht, maar niet informatief, dus geen +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Lijkt me geen +2. Het is slechts een mening die gebaseerd lijkt op een stelling die hoe dan ook al niet zomaar op gaat.
machiel in 'Ziggo verhoogt prijzen en neemt jaarlijkse prijsverhoging op in voorwaarden'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:52

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
HooksForFeet in 'Helft nieuwe bromfietsen in Nederland is elektrisch' is feitelijk onjuist, zoals dmantione in 'Helft nieuwe bromfietsen in Nederland is elektrisch' duidelijk uitlegt. Het is dat de laatste reactie grotendeels over de moderatie gaat, anders zou hij meer waard zijn dan een 0.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Dirk schreef op maandag 9 mei 2022 @ 20:01:
HooksForFeet in 'Helft nieuwe bromfietsen in Nederland is elektrisch' is feitelijk onjuist, zoals dmantione in 'Helft nieuwe bromfietsen in Nederland is elektrisch' duidelijk uitlegt. Het is dat de laatste reactie grotendeels over de moderatie gaat, anders zou hij meer waard zijn dan een 0.
Als de eerste onjuist is zou dat een 0 moeten zijn. Dan is daar nog wel wat hulp nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Een +2 voor deze claim zonder bronnen lijkt mij wel een beetje overdreven.

Recon24 in 'PlayStation 5 is 19,3 miljoen keer geleverd, beschikbaarheid neemt mogelijk toe'

Edit: hetzelfde voor deze eigenlijk: VonDudenstein in 'PlayStation 5 is 19,3 miljoen keer geleverd, beschikbaarheid neemt mogelijk toe'. Dat vind iemand zelfs een “Spotlight” waard 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 10-05-2022 13:47 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:09

HugoBoss1985

Xenotech

HugoBoss1985 in 'AMD brengt Radeon RX 6950 XT, RX 6750 XT en RX 6650 XT met sneller geheugen uit'

Enkele one-liners krijgen (waarschijnlijk van die 2 zelfde modders) een +1 maar dit hele verhaal is dan vervolgens een 0 waard???

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thof
  • Laatst online: 23-09 21:35

thof

FP ProMod
JBVisual in ''Netflix komt eind 2022 met abo met ads en gaat optreden tegen delen accounts''

Hier zitten op dit moment 7 +3's en een boel +2's op.
De post is zeker een toevoeging, maar naar mijn idee niet extra informatief en zeker geen spotlight.

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
Het staat iedereen gewoon vrij hier zijn eigen reacties te melden, gebeurt vrij vaak dat het de poster zelf is. Dat maakt ook verder niets uit want het zijn toch andere die de moderatie uitvoeren en dus beoordelen wat een terechte score zou zijn volgens de richtlijnen :).

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santford

Santford

FP PowerMod
Topicstarter
trabant in 'België gaat rijbewijs van appende bestuurders tijdelijk intrekken' Is prima on-topic maar is wat mij betreft niet dermate informatief of voldoende onderbouwd voor een +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag mij toch af waarom iemand het weer nodig vindt om voor dit bericht een -1 te geven:

Verwijderd in 'Updates PlayStation 3 en Vita voegen verplichte tweestapsverificatie PSN toe'

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 11:21:
Ik vraag mij toch af waarom iemand het weer nodig vindt om voor dit bericht een -1 te geven:

Verwijderd in 'Updates PlayStation 3 en Vita voegen verplichte tweestapsverificatie PSN toe'
Ik quote even de beschrijving onder dit topic:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.
Ja het is een onterechte mismoderatie, maar we maken allemaal wel eens een foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08:31

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Is Arfman in 'EA 'herziet' ontwikkeling Battlefield-games en blijft aan 2042 werken' met het ondertoontje echt een +3 of +2?

Fraaank in 'EA 'herziet' ontwikkeling Battlefield-games en blijft aan 2042 werken' is geen +2

MartinPRO in 'EA 'herziet' ontwikkeling Battlefield-games en blijft aan 2042 werken' is geen +3 maar ongewenst op de man.

Ik zal later eens beter naar de moderaties kijken. Het lijkt nergens op bij deze reacties.

[ Voor 59% gewijzigd door Bor op 11-05-2022 17:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Lijkt me geen +3 (74×135x +3). Er staat vooral een mening en wat daarvan als feiten door kan gaan is niet heel bijzonder, hooguit informatief.
Aiii in 'EU wil in 2024 online leeftijdscontrole hebben, mogelijk met digitaal ID-bewijs'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
kodak schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 18:08:
Lijkt me geen +3 (74× +3). Er staat vooral een mening en wat daarvan als feiten door kan gaan is niet heel bijzonder, hooguit informatief.
Aiii in 'EU wil in 2024 online leeftijdscontrole hebben, mogelijk met digitaal ID-bewijs'
Meer dan een +1 zie ik er niet in to be honest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik ook niet, maar met inmiddels 108x +3 zal die daar nooit komen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd in 'EA 'herziet' ontwikkeling Battlefield-games en blijft aan 2042 werken'

Stond -1, maar na mijn moderatie steeg het al naar 0. Lijkt me een prima mening, die prima op +1 hoort, hoe het op -1 kwam is mij dan best een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

wildhagen schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 19:08:
Intussen zelfs 125x +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ford Prefect
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-01 12:37
Inmiddels 128 keer een +3, volgens mij gaat dit niet meer goed komen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoestVrijStaal
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 00:19
Best grappig eigenlijk dat ieder van jullie bijhouden hoeveel Spotlight-mismods er op die ene post zijn. Terwijl een aantal van jullie het recht hebben om die post te fixeren en dus het probleem kunnen oplossen. Een beetje zoals een toegesnelde brandweer die popcorn-etend toekijkt hoe een huis af brand :)

wildhagen in 'Nederlandse politie dwong beheerder Telegram-kanaal met complotten te wissen'
Is een +2 niet teveel van het goede? Vooral degenen die Spotlight of Ongewenst hebben gegeven, lijken mij meningmodders of strategische stemmers.

Wat mij de laatste dagen bij de FP opvalt, is dat als discussies in klimaat-gerelateerde onderwerpen vervallen, dat reacties met een "ecologisch standpunt" bijzonder vaak als Informatief worden gemismod. En medetweakers die daar anders over denken worden lager gemodereerd. Vooral bij de discussies in vorm van "cryptocurrency is energieverspilling"

Een greep:
-Tweakert- in 'NiceHash omzeilt Lite Hash Rate-beperking van vrijwel alle RTX 30-videokaarten'
jaxxil in 'NiceHash omzeilt Lite Hash Rate-beperking van vrijwel alle RTX 30-videokaarten'
Lanfear89 in 'NiceHash omzeilt Lite Hash Rate-beperking van vrijwel alle RTX 30-videokaarten'
Exitz in 'NiceHash omzeilt Lite Hash Rate-beperking van vrijwel alle RTX 30-videokaarten'
Lanfear89 in 'NiceHash omzeilt Lite Hash Rate-beperking van vrijwel alle RTX 30-videokaarten'
coolkingler1 in 'NiceHash omzeilt Lite Hash Rate-beperking van vrijwel alle RTX 30-videokaarten'
Karel_Appel in 'NiceHash omzeilt Lite Hash Rate-beperking van vrijwel alle RTX 30-videokaarten'
Karel_Appel in 'NiceHash omzeilt Lite Hash Rate-beperking van vrijwel alle RTX 30-videokaarten'
-Tweakert- in 'NiceHash omzeilt Lite Hash Rate-beperking van vrijwel alle RTX 30-videokaarten'
Xander2 in 'NiceHash omzeilt Lite Hash Rate-beperking van vrijwel alle RTX 30-videokaarten'

Ludewig in 'NBMiner omzeilt Lite Hash Rate-beperking van RTX 30-gpu's op Linux en Windows'

hiostu in 'Nederlandse subsidiepot voor elektrische vrachtwagens is binnen dag leeg'
Wolfos in 'Nederlandse subsidiepot voor elektrische vrachtwagens is binnen dag leeg'
jaxxil in 'Nederlandse subsidiepot voor elektrische vrachtwagens is binnen dag leeg'
JeroenH in 'Nederlandse subsidiepot voor elektrische vrachtwagens is binnen dag leeg'
rejer in 'Nederlandse subsidiepot voor elektrische vrachtwagens is binnen dag leeg'

Het gaat mij meer om de medetweakers die ervoor gezorgd hebben dat de totale moderatiescore van de bovenstaande reacties op Informatief zijn geraakt ipv de totale moderatiescore van de reacties zelf.

[ Voor 7% gewijzigd door RoestVrijStaal op 11-05-2022 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Wordt tijd dat een PowerMod even ingrijpt en de score fixeert op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaquesparblue
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-09 18:14
Zeehond schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 08:39:
[...]

Het staat iedereen gewoon vrij hier zijn eigen reacties te melden, gebeurt vrij vaak dat het de poster zelf is. Dat maakt ook verder niets uit want het zijn toch andere die de moderatie uitvoeren en dus beoordelen wat een terechte score zou zijn volgens de richtlijnen :).
Iedereen is daar vrij in, maar als je hier komt klagen omdat je een -1 hebt door 1x -1 dan wordt je weggestuurd met de boodschap dat het vanzelf rechtgetrokken wordt als het een fatsoenlijke post is.

1e post van Opperhoofd Bor had 1x -1, de ander 3x -1. Is dat dan het melden waard? Is dat een correctie waard? En is het transparant wie die correctie doet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
jaquesparblue schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:58:
[...]

Iedereen is daar vrij in, maar als je hier komt klagen omdat je een -1 hebt door 1x -1 dan wordt je weggestuurd met de boodschap dat het vanzelf rechtgetrokken wordt als het een fatsoenlijke post is.

1e post van Opperhoofd Bor had 1x -1, de ander 3x -1. Is dat dan het melden waard? Is dat een correctie waard? En is het transparant wie die correctie doet?
@Bor is geen opperhoofd, en heeft geen uitzonderingspositie wat betreft de afhandeling van de hier gemelde mismoderaties. Wij hanteren de FAQ. Er worden hier regelmatig posts gemeld die nog maar weinig moderaties hebben en meestal doen we daar niet moeilijk over. Een enkele keer geven we aan dat het systeem even tijd nodig heeft.

Als je klachten hebt over moderaties, hetzij op je eigen posts, dan wel op andere posts, ben je vrij om die hier te melden. Klagen over de behandeling van mede-tweakers (zoals @Bor) is hier niet gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaquesparblue
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-09 18:14
AlphaRomeo schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:05:
[...]

@Bor is geen opperhoofd, en heeft geen uitzonderingspositie wat betreft de afhandeling van de hier gemelde mismoderaties. Wij hanteren de FAQ. Er worden hier regelmatig posts gemeld die nog maar weinig moderaties hebben en meestal doen we daar niet moeilijk over. Een enkele keer geven we aan dat het systeem even tijd nodig heeft.

Als je klachten hebt over moderaties, hetzij op je eigen posts, dan wel op andere posts, ben je vrij om die hier te melden. Klagen over de behandeling van mede-tweakers (zoals @Bor) is hier niet gewenst.
Al was het Jantje, het zou me worst wezen.
Mijn vraag ging over hoe transparant jullie gerommel aan de moderaties is. Wanneer wordt wat gedaan om welke reden. In de FAQ staat het niet, dus daar naar verwijzen voegt niks toe. En aangeven dat je een redelijk vrij interpreteerbaar setje beschrijvingen hanteert is een vorm van "Trust me, bro".

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:52

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Ik ga er wel over en de praktijk is dat we een beetje op elkaar letten en vooral elkaar vertrouwen. Meer kan ik je niet geven en meer is wat mij betreft ook niet realistisch.

Verder is dit topic ook niet bedoeld voor deze discussie, dus ik verzoek je ook om er hier mee op te houden.

Eventueel kun je een nieuw topic openen, maar als je onze integriteit ter discussie wil stellen verwacht ik wel meer dan een beetje onderbuikgevoel en chagrijn.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
TheVivaldi in 'Google Maps krijgt milieuvriendelijke routes en Immersive View'

Volgens mij klopt het wel aardig wat ik zeg, want in twee van de vier reacties in het draadje wordt bevestigd dat regeneratief remmen efficiënt is. En al zóu het niet helemaal kloppen, dan zie ik niet in wat er ongewenst aan zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:07
3x -1 sdk1985 in 'Eerste onafhankelijke AMD FSR 2.0-vergelijking met Nvidia DLSS verschijnt online' Internet staat er overigens vol mee, met meldingen over flickering inclusief GoT. (Niet dat indien dit niet zo zou zijn het -1 is).

[ Voor 25% gewijzigd door sdk1985 op 12-05-2022 23:07 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
TheVivaldi schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 11:28:
TheVivaldi in 'Google Maps krijgt milieuvriendelijke routes en Immersive View'

Volgens mij klopt het wel aardig wat ik zeg, want in twee van de vier reacties in het draadje wordt bevestigd dat regeneratief remmen efficiënt is. En al zóu het niet helemaal kloppen, dan zie ik niet in wat er ongewenst aan zou zijn.
Je stelt specifiek:
Als je een auto met regeneratief remmen en automatisch afslaande motor rijdt, dan kost remmen niks en stilstaan niks.
Uit de reacties eronder blijkt dat dit niet klopt. Een 0 lijkt mij een passende score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Laatst online: 23-09 11:43
Twee keer mijn reactie naar 0 gemodereerd. Ja, het is offtopic, maar de reacties "om me heen" zijn net zo offtopic en worden niet gemodereerd. Dat ruikt dan naar meningmodden ...

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Laatst online: 23-09 11:43
Bor schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 08:51:

Je stelt specifiek:

[...]

Uit de reacties eronder blijkt dat dit niet klopt. Een 0 lijkt mij een passende score.
Om daar inhoudelijk op in te gaan: regeneratief remmen gaat tot een bepaald vermogen en kent altijd verliezen (omzetten van mechanische naar elektrische energie). Bij een start/stop systeem levert remmen geen energie op en als er minder versneld was, was er minder of geen noodzaak tot remmen, dus netto verlies je energie. Alleen als de motor automatisch uitschakelt, bespaar je brandstof van het stationair houden van de motor.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Bor schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 08:51:
[...]

Je stelt specifiek:

[...]

mohf zegt in de reactie eronder anders dat 80% weer wordt teruggewonnen. Natuurlijk gaat dan nog 20% verloren, maar dat is close enough, zeg maar net als dat je zegt “50 cent voor een appel? Dat is geen geld!”.

Bovendien zeg ik ook iets over een automatisch afslaande motor. Je gaat mij niet zeggen dat een afgeslagen motor voor verbruik zorgt. In mijn eigen praktijkervaring blijkt dat in ieder geval niet.

[ Voor 4% gewijzigd door TheVivaldi op 13-05-2022 11:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
TheVivaldi schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 11:31:
[...]

mohf zegt in de reactie eronder anders dat 80% weer wordt teruggewonnen. Natuurlijk gaat dan nog 20% verloren, maar dat is close enough, zeg maar net als dat je zegt “50 cent voor een appel? Dat is geen geld!”.

Bovendien zeg ik ook iets over een automatisch afslaande motor. Je gaat mij niet zeggen dat een afgeslagen motor voor verbruik zorgt.
20% vs 0% is niet close enough wat mij betreft. Het gaat niet alleen om het percentage; jij stelt dat zowel remmen als stilstaan niets kost. Dat is los van de percentages gewoon niet juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Bor schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 11:32:
[...]

20% vs 0% is niet close enough wat mij betreft. Het gaat niet alleen om het percentage; jij stelt dat zowel remmen als stilstaan niets kost. Dat is los van de percentages gewoon niet juist.
Stilstaan kost ook niets, want een afgeslagen motor is 0% verbruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
TheVivaldi schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 11:36:
[...]

Stilstaan kost ook niets, want een afgeslagen motor is 0% verbruik.
In jouw tekst pak je remmen erbij. Het is gewoon niet juist zoals de reacties ook laten zien. De 0 is dan de best passende score. De 80% die je aanhaalt lijkt ongeveer de max. Tesla zelf zegt:
We must also remember that, even though the battery-to-wheel conversion efficiency is pretty good (up to 80% or so), the energy makes a full circle back into the battery and it gets converted twice for a net efficiency of at most 80% * 80% = 64%.
Blokker_1999 heeft het al over een veelal veel realistischer beeld van rond de 30%.

[ Voor 40% gewijzigd door Bor op 13-05-2022 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Bor schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 11:39:
[...]

In jouw tekst pak je remmen erbij. Het is gewoon niet juist zoals de reacties ook laten zien. De 0 is dan de best passende score. De 80% die je aanhaalt lijkt ongeveer de max. Blokker_1999 heeft het al over een veel realistischer beeld van rond de 30%.
Maar goed, dan nog snap ik niet helemaal waarom je in eerste instantie op mijn gemelde bericht inging en de 0-score verdedigde, want ik vocht de 0-score zelf helemaal niet aan - ik vocht de -1 aan waar-ie ten tijde van mijn melding op stond, en die was gisteren al gecorrigeerd.

[ Voor 3% gewijzigd door TheVivaldi op 13-05-2022 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
MJLHThomassen in 'Google geeft interface Android Auto update met adaptief ontwerp'

Dit lijkt me toch een heel serieuze vraag, dus waarom die vele -1's (en daardoor ook -1-score)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
pakka680 in ''Twitter-deal on hold vanwege nieuwe informatie over nepaccounts''

Als ik zulke dingen over voorspellingen zeg, word ik altijd genuld. Bovendien is Hindenburg ook niet een erg betrouwbare site, zoals Blokker daaronder aangeeft. Dit lijkt me dus niet erg relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Verwijderd in ''Twitter-deal on hold vanwege nieuwe informatie over nepaccounts''

Ook dit is niks meer dan pure speculatie - ook nog zonder bronvermelding - dus geen +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
lighting_ in ''Twitter-deal on hold vanwege nieuwe informatie over nepaccounts''

Mijn reactie erboven is terecht op 0 gezet omdat het offtopic is, maar deze reactie op die van mij is dat ook, dus ook deze hoort op 0 te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
TheVivaldi in 'Aantal breedbandklanten T-Mobile Nederland neemt toe met 16.000'

Boven mij had iemand het over hoe zijn ouders niet kunnen omgaan met moderne techniek en krijgt een +1, en zodra ik vertel hoe mijn grootouders daar mee omgaan, krijg ik een 0. Ja, ik snap heel goed dat het N=1 is, maar dat is dat verhaal van die ouders daarboven ook. Dus óf alles +1 óf alles 0, anders riekt het naar meningmodden o.i.d.

Het verbaast me ook, want ik dacht dat men het júist leuk zou vinden om te horen dat er ook technische ouderen zijn, gezien het beeld over het algemeen juist andersom is.

[ Voor 15% gewijzigd door TheVivaldi op 13-05-2022 16:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

TheVivaldi schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 16:50:

Boven mij had iemand het over hoe zijn ouders niet kunnen omgaan met moderne techniek en krijgt een +1, en zodra ik vertel hoe mijn grootouders daar mee omgaan, krijg ik een 0. Ja, ik snap heel goed dat het N=1 is, maar dat is dat verhaal van die ouders daarboven ook. Dus óf alles +1 óf alles 0, anders riekt het naar meningmodden o.i.d.
Offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santford

Santford

FP PowerMod
Topicstarter
TheVivaldi schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 16:50:

Het verbaast me ook, want ik dacht dat men het júist leuk zou vinden om te horen dat er ook technische ouderen zijn, gezien het beeld over het algemeen juist andersom is.
De reactie waar jij op reageerde had al een +1 moderatie ontvangen ruim voordat jij jouw reactie plaatste, daarna heeft een andere Tweaker jullie beide reacties eenzelfde moderatie (off-topic) gegeven. Laten we niet te snel de verkeerde conclusie trekken en het systeem ook even de tijd geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
HTPeter in 'Microsoft komt met twee nieuwe beschavingen voor Age of Empires III: DE'

Dit lijkt me eerder een 0, want AoE3 speelt zich niet af in de Middeleeuwen, dus zijn reactie klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
piertje1984 in 'Microsoft komt met twee nieuwe beschavingen voor Age of Empires III: DE'

Deze vraag is bestemd voor een artikel over AoE4, dus dat lijkt me offtopic.

[ Voor 181% gewijzigd door TheVivaldi op 13-05-2022 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:39
!mark in 'Bloomberg: Apple test iPhones met USB-C-poort en adapters naar Lightning'

Veel meningmodden hier. Dit is geen 0, en waarop gereageerd word geen +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
TheVivaldi schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 17:49:
HTPeter in 'Microsoft komt met twee nieuwe beschavingen voor Age of Empires III: DE'

Dit lijkt me eerder een 0, want AoE3 speelt zich niet af in de Middeleeuwen, dus zijn reactie klopt niet.
Deze heeft nog wat hulp nodig. Onjuiste informatie hoort geen +1 te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Oon in 'Techuitdagingen van start-ups - ‘IT’ers wisten niet hoe databots werken’'

No offense, Maar is dit echt 10x +2 of zelfs 9x (!!!) +3 waard?

Zelf kom ik niet verder dan een 0 en dan ben ik al heel erg mild...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

pietschiet in 'Techuitdagingen van start-ups - ‘IT’ers wisten niet hoe databots werken’'

Ook hiervoor geld dat dit geen +2 of zelfs +3 is maar eerder een 0.

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1 ... 82 ... 197 Laatste

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2