Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het kleine-mismoderatietopic deel XXX Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 48 49 50 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AlphaRomeo
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22:42
Eens, de eerste is een 0 wmb want irrelevant, maar de uitgebreidere reactie lijkt mij in ieder geval +1. Ik weet niet waar de 10 resp 5 -1 stemmers vandaan komen, maar die hebben het systeem niet gesnapt.

Edit: wat me nu wel opvalt is dat je bijna dezelfde reactie dubbel hebt geplaatst:
Ferdinand Oeinck in 'nieuws: EvLeaks: Snapdragon 888-opvolger wordt gemaakt o...
en
Ferdinand Oeinck in 'nieuws: EvLeaks: Snapdragon 888-opvolger wordt gemaakt o...

[Voor 35% gewijzigd door AlphaRomeo op 04-06-2021 10:06]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Santford
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 02:52

Santford

FP PowerMod
Ik snap niet zo goed wat je met de reactie wil zeggen in relatie tot het artikel, daarnaast plaatste je 5 minuten eerder een identieke reactie: Ferdinand Oeinck in 'nieuws: EvLeaks: Snapdragon 888-opvolger wordt gemaakt o...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 14-06 15:55
vliegendehommel in 'nieuws: NZXT brengt N7 Z590-moederbord met 2,5Gbit/s-ethe...

Absoluut geen +2. Kompleet onvolledige stelling.

Zelfde voor de reactie op mijn reactie daar op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 21:31
TheVivaldi in 'nieuws: NRC stond sinds 2014 op zwarte lijst bij Google'
Ik geef meteen toe dat ik het niet onderbouwd heb, maar de persoon die op mij reageert (latka in 'nieuws: NRC stond sinds 2014 op zwarte lijst bij Google') onderbouwt ook niks en hij krijgt een +1 en ik een 0…

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheVivaldi
well0549 in 'nieuws: EvLeaks: Snapdragon 888-opvolger wordt gemaakt op 4nm en...
Het is niet helemaal juist wat 'ie zegt, maar hij gaat niet over de schreef of zo, dus -1 lijkt me te straf.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 00:29

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AlphaRomeo
Lijkt me handig om hier even op tijd op te modereren, er zijn er nu nog maar een paar, maar er zijn volgens mij ook veel volgers die maar zo ook een +3 geven: The Zep Man in 'plan: Op welke manieren blijf jij op de hoogte van tech? Doe ...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Evest
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online

Evest

Mt. Evest 🏔

Hasse in 'nieuws: Politie arresteert man op verdenking 'pump en dump' met zel... marginaal gerelateerd aan artikel (ander principe, ander rechtsysteem, andere crypto), dus m.i. een 0. Zeker geen +2 of +3.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 23:10

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
AlphaRomeo schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:17:
Lijkt me handig om hier even op tijd op te modereren, er zijn er nu nog maar een paar, maar er zijn volgens mij ook veel volgers die maar zo ook een +3 geven: The Zep Man in 'plan: Op welke manieren blijf jij op de hoogte van tech? Doe ...
Dat is inderdaad geen +3 natuurlijk. Hier is wel wat hulp nodig.

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ferdinand Oeinck
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 06-06 11:04
Santford schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:11:
[...]

Ik snap niet zo goed wat je met de reactie wil zeggen in relatie tot het artikel, daarnaast plaatste je 5 minuten eerder een identieke reactie: Ferdinand Oeinck in 'nieuws: EvLeaks: Snapdragon 888-opvolger wordt gemaakt o...
Klopt die dubbele post was een foutje van mijn kant. Mea culpa.

Het artikel ging over een ARMv9 snapdragon en ik reageer op iemand die zich afvraagt waarop de M1 gebaseerd is. Op ARMv8 dus, maar niet helemaal en dat stip ik aan in de post. En omdat die M1 zo afwijkend is, komt de vraag op waarom Windows on ARM daar dan wel zo (bijna) goed op draait. Heeft Microsoft zijn ARM64 Windows aangepast aan de M1 (stiekem)? Vind ik wel een interessante vraag. En anderen waarschijnlijk ook.... Maar goed da's wel off topic...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Santford

Santford

FP PowerMod
Ferdinand Oeinck schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:52:
[...]

Klopt die dubbele post was een foutje van mijn kant. Mea culpa.

Het artikel ging over een ARMv9 snapdragon en ik reageer op iemand die zich afvraagt waarop de M1 gebaseerd is. Op ARMv8 dus, maar niet helemaal en dat stip ik aan in de post. En omdat die M1 zo afwijkend is, komt de vraag op waarom Windows on ARM daar dan wel zo (bijna) goed op draait. Heeft Microsoft zijn ARM64 Windows aangepast aan de M1 (stiekem)? Vind ik wel een interessante vraag. En anderen waarschijnlijk ook.... Maar goed da's wel off topic...
Er moet iets zijn misgegaan bij het reageren op die andere reactie, jouw reactie staat los onder het artikel.

Hij staat nu in ieder geval niet meer op -1 🙂

• wildhagen
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Aapje58 in 'nieuws: Trump komende twee jaar niet welkom op Facebook en Instag...

Dit lijkt me geen +2 of zelfs 6x +3 (!!) maar een -1...

Virussen? Scan ze hier!

• kodak
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 23:59

kodak

FP ProMod
Waarom krijgt dit 3x offtopic/irrelevant als het direct in gaat op het nieuws en het topic?
kodak in 'nieuws: Trump komende twee jaar niet welkom op Facebook en Instagram'

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze klacht over het nieuws staat helaas nog steeds op +1. Dat lijkt me toch niet ontopic of relevant als discussie, daarvoor kan een tweaker terecht op gathering. De redenatie om te klagen lijkt ook niet redelijk, de tweaker doet alleen aanname vanuit een topic, leest niet dat het om meer dan omvormers gaat terwijl zowel bet nieuws als de bron dat duidelijk aangeven. Dat maakt de reactie eerder ongewenst dan +1.
Tsurany in 'nieuws: Agentschap Telecom: slechte zonnepanelen verstoren C2000-...

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze ongefundeerde reactie van en wanneer doen ze iets aan staat nog steeds op +2. Zomaar een ander beschuldigen om te klagen over een vermeend gebrek aan aanpak bij nieuws over een bepaalde zaak in Nederland lijkt me niet redelijk. Als een tweaker het dan doet om te willen vergelijken dan mag op zijn minst wel onderbouwingen gegeven worden waarom de opmerking relevant is en waarom die zou kloppen. De tweaker doet dat vervolgens geen van beide. Ook niet nadat daar opmerkingen over komen. Dit heeft meer weg van zomaar beschuldigen en klagen en dan ook geen discussie daarover willen voeren. Het komt meer in aanmerking om als ongewenst reageren te modden, of op zijn minst irrelevant.
Hasse in 'nieuws: Politie arresteert man op verdenking 'pump en dump' met zel...

• TheVivaldi
DeDooieVent in 'nieuws: ZTE Axon 30 Ultra nu verkrijgbaar voor 749 euro'
Klagen over de titel van het artikel? Absoluut geen +2.

• TheVivaldi
JackAvery in 'nieuws: '2K gaat 'Marvel XCOM' van Firaxis en nieuwe Borderland...
En ook hier klagen over een fout in de titel, dus geen +2.

Voor het klagen over foutjes is ‘Geachte Redactie’ bedoeld.

• TheVivaldi
biggydeen2 in 'reviews: Het nut van meer cache - AMD's 3d-cache voor Ryzen-pr...
Hier heeft 'ie best een punt, zoals 2 berichten eronder ook wordt aangehaald, dus lijkt me gewoon een +1.

• AlphaRomeo
kodak schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:54:
Deze ongefundeerde reactie van en wanneer doen ze iets aan staat nog steeds op +2. Zomaar een ander beschuldigen om te klagen over een vermeend gebrek aan aanpak bij nieuws over een bepaalde zaak in Nederland lijkt me niet redelijk. Als een tweaker het dan doet om te willen vergelijken dan mag op zijn minst wel onderbouwingen gegeven worden waarom de opmerking relevant is en waarom die zou kloppen. De tweaker doet dat vervolgens geen van beide. Ook niet nadat daar opmerkingen over komen. Dit heeft meer weg van zomaar beschuldigen en klagen en dan ook geen discussie daarover willen voeren. Het komt meer in aanmerking om als ongewenst reageren te modden, of op zijn minst irrelevant.
Hasse in 'nieuws: Politie arresteert man op verdenking 'pump en dump' met zel...
Ik weet dat wij niet over de sancties of consequenties gaan, maar de +3 voters verdienen wel aandacht.

• Dennism
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 23:52
Kan iemand deze even goed zetten en kijken wie hier met 0's en -1 aan het strooien zijn?

Dennism in 'reviews: Het nut van meer cache - AMD's 3d-cache voor Ryzen-proce...
Dennism in 'reviews: Het nut van meer cache - AMD's 3d-cache voor Ryzen-proce...

Lijkt erop dat er sowieso weer veel gemeningmod wordt bij dat bericht.

Chronia Lvl 60 Warlock Diablo 3

• teacup
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 22:57

teacup

Think First, Write Later

Even een kwestie gallery: Leonldas heeft net een reactie (Leonldas in 'reviews: Chips op 2nm en halfgeleiderallianties - De EU wil haar...) teruggetrokken.

Nieuwe gebruiker, communiceerde in Engels, werd naar mijn indruk verkeerd geïnterpreteerd. Ik moest zelf in een eerder stadium zelf ook schakelen, moet ik bekennen, had de post daarom laten liggen. Keek na een negatieve reactie opnieuw. Zijn post had een opinie waarmee je het oneens kon zijn, maar ze had naar mijn idee wel een interessante invalshoek. Ik vermoed dat de man een Aziatische achtergrond heeft, dat zou de invalshoek verklaren. En nu is hij helemaal kopschuw geworden. Persoonlijk vind ik dat een beetje jammer.

Een gedachte van mij: Misschien is hij er toe te bewegen zijn post hier te laten zien, dan is hier te beoordelen of ze evt. terug kan.

• kodak

kodak

FP ProMod
teacup schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 18:37:
Nieuwe gebruiker, communiceerde in Engels, werd naar mijn indruk verkeerd geïnterpreteerd.

Een gedachte van mij: Misschien is hij er toe te bewegen zijn post hier te laten zien, dan is hier te beoordelen of ze evt. terug kan.
Aangezien tweakers om meerdere redenen negatief kunnen modereren en er kennelijk ook meerdere redenen zijn/waren dat het gebeurde zie ik niet in waarom dit om ingrijpen vraagt. Dat iemand in een discussie niet mee kan komen, bijvoorbeeld omdat de tweaker zich niet eens weet te uitten in het Nederlands en andere tweakers dan maar moeite moeten doen (en hebben) lijkt me niet zomaar positief opgevat te hoeven worden. Het kan voor de tweaker prettig zijn om deze te helpen, maar ik ga er persoonlijk wel vanuit dat tweakers volwassen genoeg moet zijn om zelf te beslissen hoe ze reageren of wanneer ze hun reacties verwijderen. Het staat je natuurlijk vrij om via de persoonlijke chat eens contact op te nemen, bijvoorbeeld om te zien hoe je kan helpen met de taalvaardigheden. En als je het originele onderwerp van de tweaker echt redelijk lijkt dan kan je er ook nog voor kiezen om het zelf te gebruiken als reactie.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 22:57

teacup

Think First, Write Later

kodak schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 20:51:
[...]

Aangezien tweakers om meerdere redenen negatief kunnen modereren en er kennelijk ook meerdere redenen zijn/waren dat het gebeurde zie ik niet in waarom dit om ingrijpen vraagt. Dat iemand in een discussie niet mee kan komen, bijvoorbeeld omdat de tweaker zich niet eens weet te uitten in het Nederlands en andere tweakers dan maar moeite moeten doen (en hebben) lijkt me niet zomaar positief opgevat te hoeven worden. Het kan voor de tweaker prettig zijn om deze te helpen, maar ik ga er persoonlijk wel vanuit dat tweakers volwassen genoeg moet zijn om zelf te beslissen hoe ze reageren of wanneer ze hun reacties verwijderen. Het staat je natuurlijk vrij om via de persoonlijke chat eens contact op te nemen, bijvoorbeeld om te zien hoe je kan helpen met de taalvaardigheden. En als je het originele onderwerp van de tweaker echt redelijk lijkt dan kan je er ook nog voor kiezen om het zelf te gebruiken als reactie.
Gelukkig was de expat volwassen genoeg. Hij heeft inmiddels op mijn wedervraag gereageerd, met een betere reactie. Laat ik toch ook aangeven dat dat ik niet iedere dag in dit topic ben te vinden. Als ik hier post doe ik dat met reden. Jij zal ook weten dat een negatieve moderatie makkelijk volgt als de post een veroordelende reactie heeft gekregen, zelfs al slaat die reactie kant nog wal. -1's worden makkelijk uitgedeeld. Mijn vermoeden waarom die post - 1 kreeg was omdat zijdelings gesteld werd dat bij een goed vestigingsklimaat Nederland aantrekkelijk kan zijn voor jonge mensen uit Azië. Oei, sommige mensen vinden dat niet leuk. De opmerking kan in de discussie van het topic echter de vinger op de zere plek leggen. De afwezigheid van terzake doende kennis is een van de grote kwesties erin. Door een ongelikte reactie wordt die in invalshoek gesmoord. Als de ander een open vraag had gesteld dan was de rest vanzelf gekomen.

Maar goed het heeft zich geregeld. Ik heb mijzelf wel de spiegel voorgehouden dat wij Nederlanders een stelletje ongelikte beren kunnen zijn.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 23:30
Ben het opzich wel met de menig eens maar dan wordt er toch gewoon op mening gemod?
33x een +3

Dj Neo Ziggy in 'reviews: Vier betaalbare 65"-tv's - Een maatje groter, maar ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 15-06 15:57
Geen +3
Blorgg in 'reviews: Vier betaalbare 65"-tv's - Een maatje groter, maar nog ro...

Geen +2
MaXeRs in 'reviews: Vier betaalbare 65"-tv's - Een maatje groter, maar nog ro...

Allemaal ‘mee eens’-moderaties als je het mij vraagt.

[Voor 4% gewijzigd door Naafkap op 06-06-2021 09:37]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheVivaldi
TR1969 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 09:24:
Ben het opzich wel met de menig eens maar dan wordt er toch gewoon op mening gemod?
33x een +3

Dj Neo Ziggy in 'reviews: Vier betaalbare 65"-tv's - Een maatje groter, maar ...
Inmiddels 112x… |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online

If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually come to believe it.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Wat is er offtopic of irrelevant aan? Ik volgens mij inhoudelijke argumenten op een nauwelijks onderbouwde bewering die niet zomaar op gaat. Dit lijkt meer weer een kwestie van meningmodden wat de discussie stopt.
kodak in 'nieuws: President El Salvador wil van Bitcoin wettig betaalmiddel m...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
kodak schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:55:
Wat is er offtopic of irrelevant aan? Ik volgens mij inhoudelijke argumenten op een nauwelijks onderbouwde bewering die niet zomaar op gaat. Dit lijkt meer weer een kwestie van meningmodden wat de discussie stopt.
kodak in 'nieuws: President El Salvador wil van Bitcoin wettig betaalmiddel m...
Je staat momenteel op +1 wat mij een betere score lijkt.

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:07
Finraziel in 'nieuws: YouTube test weergeven van comments naast fullscreen-vi...

Zeg ik hier en in de comments er onder iets raars waardoor het -1 wordt? Of zitten mensen daar gewoon te mening modden omdat ik tegen de stroom in ga?

Misschien dat die eerste post een beetje edgy was maar een drievoudige -1 vind ik nogal overdreven.

Gamertag: Finraziel42

Acties:
  • +1Henk 'm!

• thomas_n
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19:03
Finraziel schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:07:
Finraziel in 'nieuws: YouTube test weergeven van comments naast fullscreen-vi...

Zeg ik hier en in de comments er onder iets raars waardoor het -1 wordt? Of zitten mensen daar gewoon te mening modden omdat ik tegen de stroom in ga?

Misschien dat die eerste post een beetje edgy was maar een drievoudige -1 vind ik nogal overdreven.
Ik snap dat je opmerking
Maar misschien dat jij meer video's kijkt die dat agressieve volk aantrekken...
bedoeld is als grappige plaagstoot, maar ik zou me kunnen voorstellen dat iemand het als persoonlijke aanval opvat. -1 is wat streng maar niet volstrekt uit de lucht gegrepen.

Je andere reacties daar zijn duidelijk geen -1, maar gewoon normale off-topic-reacties (de hele discussie is dan inmiddels off-topic geworden, van beide kanten ;) )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 15-06 13:09

HMC

Pluviophile

Betaalde Kremlin-troll

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie gebruikt het reageren om over een ander probleem te willen discussieren zonder het maar over het probleem uit het nieuws te hebben. Krijgt +2(12x +3, 16x +2). Verdringt met de draad de reacties die wel over het probleem gaan.
CyBeRSPiN in 'nieuws: NPO werkt aan oplossing voor storing NPO Start-app op S...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15-06 13:50

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15-06 15:43

Cloud

Moderator FM / FP PowerMod

Moderatie Mobster

Topicstarter
Ik vind linken naar het arrestatiebevel niet echt een vorm van doxxing; dat bevel kun je immers ook lezen als je de bron van ons artikel volgt. De tweede reactie gaat op basis van persoonsgegevens nog meer links plaatsen en dat gaat m.i. wel te ver. Dat deel is bij deze verwijderd.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 15-06 13:09

HMC

Pluviophile

Cloud schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:22:
[...]

Ik vind linken naar het arrestatiebevel niet echt een vorm van doxxing; dat bevel kun je immers ook lezen als je de bron van ons artikel volgt.
Ok, maar dan dus ook geen +2.
Want slechts een link uit het artikel zelf gekopieerd.
Edit: Met NB de naam er expliciet in geschreven (In die post, bedoel ik.). Daar kan je op Google'n.
Ik vind het maar niets, maar ok.
Informatief is het in zekere zin wel, maar niet in de goede zin van het woord.
De tweede reactie gaat op basis van persoonsgegevens nog meer links plaatsen en dat gaat m.i. wel te ver. Dat deel is bij deze verwijderd.
Mooi. Klasse. Dank.
Dan nog is de moderatie verkeerd.
Het was (voor een deel) -2, want (flink) in geknipt.

Voorlopig staan beide posts nog op +2.

[Voor 13% gewijzigd door HMC op 07-06-2021 15:43]

Betaalde Kremlin-troll

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheVivaldi
Gadget Freak in 'reviews: '112 voor schepen' bedreigt supersnel 5G'
+2/+3 voor klagen over de titel van het artikel…

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Adam_2.0
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13-06 14:03
corset in "ING heeft storing..."

Mijn opmerking over langlopende problemen wordt gedownmod als zijnde "ongewenst", en een opmerking dat een individueel zelf nooit problemen heeft wordt een +2?

Ik kan begrijpen als je mijn reactie off-topic vindt, hetgeen wat mij betreft overigens iets anders is dan "ongewenst". Misschien vindt je dat ik mijn frustratie op de verkeerde plek uit. Ik kan leven met een downmod.

Maar wat is de kennis verrijkende waarde van "bij mij gaat het nooit mis"?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wolfos
Adam_2.0 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:04:
corset in "ING heeft storing..."

Mijn opmerking over langlopende problemen wordt gedownmod als zijnde "ongewenst", en een opmerking dat een individueel zelf nooit problemen heeft wordt een +2?

Ik kan begrijpen als je mijn reactie off-topic vindt, hetgeen wat mij betreft overigens iets anders is dan "ongewenst". Misschien vindt je dat ik mijn frustratie op de verkeerde plek uit. Ik kan leven met een downmod.

Maar wat is de kennis verrijkende waarde van "bij mij gaat het nooit mis"?
Redelijk off-topic, dus van mij een nulletje maar zeker geen -1. Dat iemand anders dit probleem niet herkend voegt daadwerkelijk wel iets toe; Jouw reactie laat het lijken alsof je altijd moet bellen voor een creditcardaankoop en dat klopt niet.
Ze geven aan dat dit niet normaal is en proberen je zelfs bij je probleem te helpen.

[Voor 14% gewijzigd door Wolfos op 07-06-2021 18:02]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheVivaldi

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheVivaldi
souplost in 'nieuws: ING heeft storing bij internetbankieren en app'
Ngai in 'nieuws: ING heeft storing bij internetbankieren en app'
Bkim in 'nieuws: ING heeft storing bij internetbankieren en app'
Zinvol is het niet, maar -1 vind ik wel wat straf. Voor irrelevante zaken hebben we de 0 uitgevonden.

[Voor 16% gewijzigd door TheVivaldi op 07-06-2021 18:31]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online

Zeehond

Frontpage Admin & PowerMod / Mod WG

Seal with it!

Topicstarter
Die de laatste is wel -1 waard opzicht. Nergens staat dat het om ransomware gaat namelijk. Om dan dergelijke uitspraken te doen is dan een negatieve toevoeging aan de discussie.

- Zwatelaar in 'nieuws: Liberty Global wil mogelijk glasvezelabonnementen aanbi... +3 is hier te hoog, dit standpunt komt vaker terug.

Tweefactorauthenticatie Verklein de kans dat iemand toegang krijgt tot jouw gegevens, meeleest in dm’s of, in het ergste geval, medetweakers kan oplichten via V&A. Schakel het nu in

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AlphaRomeo
Die tweede vind ik wel degelijk een -1 "Bitcoin fixes this" zonder enige onderbouwing een Engelse kreet uitslaan die wat mij betreft helemaal niets met het onderwerp te maken heeft is gewoon ongewenst. Dit vervuild de nieuwspost.
Edit: die derde trouwens ook -1, speculeren over ransomware aanvallen zonder enige onderbouwing en een 'dit gaat nog veel vaker voorkomen' slaat nergens op. Volgens mij is er sowieso nog geen grote betalingsprovider (wel een aantal kleintjes) geraakt door ransomware. Roeptoeteren dat 'wij dat wel niet zullen horen' slaat ook nergens op.

[Voor 13% gewijzigd door AlphaRomeo op 07-06-2021 19:55]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AlphaRomeo
Die heeft nog 27 votes meer nodig, power mods: kom er maar in!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheVivaldi
Zeehond schreef op maandag 7 juni 2021 @ 19:22:
[...]

Die de laatste is wel -1 waard opzicht. Nergens staat dat het om ransomware gaat namelijk. Om dan dergelijke uitspraken te doen is dan een negatieve toevoeging aan de discussie.
Oeps, die laatste had ik per ongeluk gekopieerd terwijl ik dat bericht erboven bedoelde, maar ik zie nu pas dat ik die link per ongeluk ook geplakt heb. Die had ik niet willen ‘nomineren’ omdat die als enige wél -1 is. Excuses voor mijn foutje.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheVivaldi
AlphaRomeo schreef op maandag 7 juni 2021 @ 19:52:
[...]

Die tweede vind ik wel degelijk een -1 "Bitcoin fixes this" zonder enige onderbouwing een Engelse kreet uitslaan die wat mij betreft helemaal niets met het onderwerp te maken heeft is gewoon ongewenst. Dit vervuild de nieuwspost.
Edit: die derde trouwens ook -1, speculeren over ransomware aanvallen zonder enige onderbouwing en een 'dit gaat nog veel vaker voorkomen' slaat nergens op. Volgens mij is er sowieso nog geen grote betalingsprovider (wel een aantal kleintjes) geraakt door ransomware. Roeptoeteren dat 'wij dat wel niet zullen horen' slaat ook nergens op.
Ja, die derde was een foutje - zie mijn reactie hierboven.
W.b.t. die tweede: als iets niet met het onderwerp te maken heeft, is het irrelevant, en bij 0 staat ‘Offtopic/Irrelevant’, dus die tweede hoort een 0 te zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AlphaRomeo
TheVivaldi schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:00:
[...]
Ja, die derde was een foutje - zie mijn reactie hierboven.
W.b.t. die tweede: als iets niet met het onderwerp te maken heeft, is het irrelevant, en bij 0 staat ‘Offtopic/Irrelevant’, dus die tweede hoort een 0 te zijn.
Die derde is geen topic. Niet on-topic, niet off-topic. De post zegt helemaal niets, ik vind die post daarom gewoon ongewenst.

Als ik op de frontpage onder een willekeurig nieuwsitem een willekeurige Engelse tekst plaats, bijvoorbeeld: "Germans don't make jokes", is dat dan off-topic? Of is het ongewenst? Ik vind het laatste.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheVivaldi
AlphaRomeo schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:15:
[...]
Als ik op de frontpage onder een willekeurig nieuwsitem een willekeurige Engelse tekst plaats, bijvoorbeeld: "Germans don't make jokes", is dat dan off-topic? Of is het ongewenst? Ik vind het laatste.
Dat is een grapje en voldoet volgens de richtlijnen aan 0 of +1. Tenzij je het niet als grapje bedoelt en gewoon in het wildeweg plaatst, maar dan is het irrelevant en irrelevant is volgens de richtlijnen 0.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AlphaRomeo
TheVivaldi schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:17:
[...]

Dat is een grapje en voldoet volgens de richtlijnen aan 0 of +1. Tenzij je het niet als grapje bedoelt en gewoon in het wildeweg plaatst, maar dan is het irrelevant en irrelevant is volgens de richtlijnen 0.
Ik ben het daar niet mee eens, maar ik hoor graag eens hoe anderen daar over denken, niet over de score voor mijn fictieve reactie, maar voor de score voor deze post met de veelzeggende inhoud:
Bitcoin fixes this

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 02:55
AlphaRomeo schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:34:
[...]

Ik ben het daar niet mee eens, maar ik hoor graag eens hoe anderen daar over denken, niet over de score voor mijn fictieve reactie, maar voor de score voor deze post met de veelzeggende inhoud:

[...]
Die reactie kwam bij mij vooral over als een trollreactie om een off topic discussie te starten en dus ongewenst.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie is een klacht over de titel, terwijl er niets staat wat niet klopt. Dit soort meningen over wat tweakers zou moeten schrijven lijkt me daarbij nogal ongepast en als iemand er discussie over wil kan dat als eerste op garhering bij het topic voor de redactie. Staat nu bovenaan op +2 (65x +3, 75x +2).

Gadget Freak in 'reviews: '112 voor schepen' bedreigt supersnel 5G'

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheVivaldi
ShellGhost in 'nieuws: FBI-kraak van An0m-communicatienetwerk leidt tot arres...
Klagen over de titel levert weer eens massaal +3's op…

Zelfs al zóu het niet kloppen, dan is daar ‘Geachte Redactie’ voor (pluser ontbreekt ook nog eens voldoende onderbouwing).

[Voor 14% gewijzigd door TheVivaldi op 08-06-2021 12:04]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Deze reactie (en de thread die ontstaat) is offtopic (0) maar staat op ontopic (+1); pizzafried in 'downloads: Notepad++ 8.0'

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jdh009

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennism
nieuws: Frans hostingbedrijf moet 935.000 euro aan Nintendo betalen om gekopi...

Ik zal niet alle individuele moderaties linken, maar hier wordt weer heel op de onderbuik moderated lijkt het wel. Relevante reacties (o.a. van voor zover mij bekend advocaten) krijgen masaal 0 (of lager) beoordelingen, terwijl reacties die juridisch gezien van geen kant lijken te kloppen rustig +2 krijgen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• jdh009
Dennism schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:08:
nieuws: Frans hostingbedrijf moet 935.000 euro aan Nintendo betalen om gekopi...

Ik zal niet alle individuele moderaties linken, maar hier wordt weer heel op de onderbuik moderated lijkt het wel. Relevante reacties (o.a. van voor zover mij bekend advocaten) krijgen masaal 0 (of lager) beoordelingen, terwijl reacties die juridisch gezien van geen kant lijken te kloppen rustig +2 krijgen.
Welke reacties bedoel je precies? Reacties die verkeerd staan aanwijzen worden sneller gecorrigeerd dan hier is een heel 'topic' en zoek het maar uit.

[Voor 7% gewijzigd door jdh009 op 08-06-2021 16:21]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennism
jdh009 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:19:
[...]

Welke reacties bedoel je precies? Reacties die verkeerd staan aanwijzen worden sneller gecorrigeerd dan hier is een heel 'topic' en zoek het maar uit.
Bijvoorbeeld alle reacties van r_beumer stonden op 0 gemodereerd, terwijl deze, juridisch volledig correct zijn voor zover ik kan beoordelen (volgens mij is hij ook advocaat of in andere zin juridisch onderlegd), terwijl juist reacties die juridisch incorrect lijken te zijn en waar hij op reageerd op +2 staan / stonden.

Net als bijvoorbeeld alle reacties van Groningerkoek in dit draadje: Groningerkoek in 'nieuws: Frans hostingbedrijf moet 935.000 euro aan Nintendo...

Maar ook bijvoorbeeld deze reactie met 26 +2 moderaties, meer dan een +1 is het imho echt niet, en misschien zelfs wel maximaal een 0, want ik twijfel aan de juridische correctheid van de post: Cafe Del Mar in 'nieuws: Frans hostingbedrijf moet 935.000 euro aan Nintendo ...

[Voor 15% gewijzigd door Dennism op 08-06-2021 16:39]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online

Zeehond

Frontpage Admin & PowerMod / Mod WG

Seal with it!

Topicstarter
Dennism schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:37:
[...]

Bijvoorbeeld alle reacties van r_beumer stonden op 0 gemodereerd, terwijl deze, juridisch volledig correct zijn voor zover ik kan beoordelen (volgens mij is hij ook advocaat of in andere zin juridisch onderlegd), terwijl juist reacties die juridisch incorrect lijken te zijn en waar hij op reageerd op +2 staan / stonden.

Net als bijvoorbeeld alle reacties van Groningerkoek in dit draadje: Groningerkoek in 'nieuws: Frans hostingbedrijf moet 935.000 euro aan Nintendo...

Maar ook bijvoorbeeld deze reactie met 26 +2 moderaties, meer dan een +1 is het imho echt niet, en misschien zelfs wel maximaal een 0, want ik twijfel aan de juridische correctheid van de post: Cafe Del Mar in 'nieuws: Frans hostingbedrijf moet 935.000 euro aan Nintendo ...
Die reacties zijn zo te zien inderdaad geen 0. Echter kan ik geen reacties vinden van een gebruiker met de nick "r_beumer"? Zit er wellicht een typo in de naam die je gaf?

Tweefactorauthenticatie Verklein de kans dat iemand toegang krijgt tot jouw gegevens, meeleest in dm’s of, in het ergste geval, medetweakers kan oplichten via V&A. Schakel het nu in

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennism
Zeehond schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 17:05:
[...]

Die reacties zijn zo te zien inderdaad geen 0. Echter kan ik geen reacties vinden van een gebruiker met de nick "r_beumer"? Zit er wellicht een typo in de naam die je gaf?
Dat ging om deze thread:

r_bleumer in 'nieuws: Frans hostingbedrijf moet 935.000 euro aan Nintendo bet...

Staat nu trouwens allemaal wel op de goede score imho

[Voor 4% gewijzigd door Dennism op 08-06-2021 18:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Munchie
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online
knip. verkeerde topic.

[Voor 101% gewijzigd door Munchie op 08-06-2021 19:32]

• kodak

kodak

FP ProMod
Maar bij hun is het wel/geen nieuws meer, en een tweet te plakken lijkt me geen +3 (of +2) waard. Geeft ook geen enkele verduidelijking hoe dat relevant is. Er lijkt verschil van mening over de kwaliteit van nieuws, dat lijkt me zelfs offtopic.

_BjornW in 'nieuws: Tientallen websites van de overheid hebben openbaar toega...

• kodak

kodak

FP ProMod
Draad daaronder: suggestief klacht over wat nieuws is. Gaat niet in op het onderwerp zelf, lijkt me geen +1: ATS in 'nieuws: Tientallen websites van de overheid hebben openbaar toegankel...

Punkbuster in 'nieuws: Tientallen websites van de overheid hebben openbaar to...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15-06 15:43

Cloud

Moderator FM / FP PowerMod

Moderatie Mobster

Topicstarter
kodak schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 11:40:
Maar bij hun is het wel/geen nieuws meer, en een tweet te plakken lijkt me geen +3 (of +2) waard. Geeft ook geen enkele verduidelijking hoe dat relevant is. Er lijkt verschil van mening over de kwaliteit van nieuws, dat lijkt me zelfs offtopic.

_BjornW in 'nieuws: Tientallen websites van de overheid hebben openbaar toega...
Eens, ik heb deze gefixeerd naar 0; nu staan de veel betere kritische reacties op het onderzoek weer bovenaan. Ik snap dat mensen de terugtrekking 'interessant' vinden maar de stellingname in het Tweakers-artikel is volkomen anders dan hoe het gepresenteerd werd door Trouw/RTL; dat maakt de terugtrekking van RTL en de tweets daarover, vrij offtopic.

En inderdaad, in de reacties daaronder staat ook nog het e.e.a. misschien wat te hoog.

[Voor 7% gewijzigd door Cloud op 09-06-2021 12:01]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dit is geen ongewenste post, ik verduidelijk een eerder bericht van mijzelf immers: CH4OS in 'reviews: Nvidia GeForce RTX 3070 Ti - Meer cores en sneller geheugen', net als dat bjvdven in 'reviews: Nvidia GeForce RTX 3070 Ti - Meer cores en sneller geheu... verre van informatief is. Een passief agressieve houding vind ik eigenlijk ook niet erg netjes, al is het ook op te vatten als sarcasme. :)

CH4OS in 'reviews: Nvidia GeForce RTX 3070 Ti - Meer cores en sneller geheugen' is discutabel, maar ik vind het niet offtopic.

[Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 09-06-2021 16:04]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

therazo in 'nieuws: El Salvador erkent bitcoin officieel als wettig betaalmid...

Een +3 lijkt me zwaar overdreven, een +1 lijkt me wel voldoende.

NLAnaconda in 'nieuws: El Salvador erkent bitcoin officieel als wettig betaal...

Ook hier lijkt +3 me een beetje overdreven.

[Voor 32% gewijzigd door wildhagen op 09-06-2021 17:56]

Virussen? Scan ze hier!

• Dirk

Dirk

Topicstarter

• MrChickenman
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 21:53

MrChickenman

Hand of the Archon

Wat is hier ongewenst aan? Onder de volgende post geef ik de bron aan, net zoals een andere gebruiker.

MrChickenman in 'nieuws: The Verge: eerste Facebook-smartwatch krijgt twee ca...

🐔 🚀 💰 🌕

• AlphaRomeo
MrChickenman schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 09:38:
Wat is hier ongewenst aan? Onder de volgende post geef ik de bron aan, net zoals een andere gebruiker.

MrChickenman in 'nieuws: The Verge: eerste Facebook-smartwatch krijgt twee ca...
Ik kan mij voorstellen dat mensen dit niet zo'n gezellige opmerking vinden:
FB mag helemaal kapot van mij. Zuckerberg achter de tralies.
Ik vind dat ook niet helemaal nodig, maar je post is verder gewoon on-topic dus ik heb je +1 gemodereerd voor deze keer.

• vali
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:02
Zou hier nog naar gekeken worden door een moderator? Vind echt vrij bijzonder dat ik 31 minnen krijgt op het bespreken van Amerikaans nieuws.

[Voor 4% gewijzigd door vali op 10-06-2021 14:21]

• TheVivaldi
P_Tingen in 'nieuws: Google vervangt wifi-toggle in Android 12 door internet-...
Of het nu ontopic of irrelevant is mag een ieder zelf bepalen, maar het verbaast mij ten zeerste dat hij zo veel minnetjes krijgt, terwijl er helemaal niks in zijn reactie staat dat ook maar enigszins de boekjes te buiten gaat.

DropjesLover in 'nieuws: Google vervangt wifi-toggle in Android 12 door inter...
Goed om dat nog even onder de aandacht te brengen, maar +3 is wel wat aan de hoge kant.

• Ford Prefect
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 15-06 11:24
een +2 (7 keer een +3 en 30 een +2) voor een nutteloze grappige opmerking die op 0 hoort te staan:

YopY in 'nieuws: SpaceX spreekt met luchtvaartmaatschappijen over in-flight w...

• Santford

Santford

FP PowerMod
Ford Prefect schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 12:25:
een +2 (7 keer een +3 en 30 een +2) voor een nutteloze grappige opmerking die op 0 hoort te staan:

YopY in 'nieuws: SpaceX spreekt met luchtvaartmaatschappijen over in-flight w...
Die hele thread over het vertalen van termen, namen e.d. en hoe iets klinkt in een andere taal of dialect is off-topic en drukt nu helaas de on-topic reacties naar beneden. Daar is nog wat hulp nodig om ze op betere moderatie scores te krijgen.

De eerste reactie (Drs_Ben in 'nieuws: SpaceX spreekt met luchtvaartmaatschappijen over in-fligh...) is inmiddels gemeld in Geachte redactie waar het thuishoort :)

[Voor 15% gewijzigd door Santford op 10-06-2021 13:11. Reden: Linkje naar eerste reactie toegevoegd]

• TheVivaldi
Eonfge in 'nieuws: Adverteerders combineren Googles FLoC-id's al met persoonl...
Ik vind dit gewoon offtopic. Ja, Firefox doet niet aan FloC, maar er zijn nog tig andere browsers die dat ook niet doen. Het komt op deze manier een beetje reclame-achtig over (vooral omdat hij eigenlijk ook niks anders doet dan een downloadlinkje plaatsen).

• Bor

Bor

Topicstarter
Er wordt erg slecht gemod bij het nieuwsitem over

Bor in 'nieuws: Marktwaakhond spreekt bedrijven aan op online niet op kunnen ... is echt geen -1 maar wat mij betreft ontopic

Bor in 'nieuws: Marktwaakhond spreekt bedrijven aan op online niet op kunnen ... is echt geen -1 maar wat mij betreft ontopic

Bor in 'nieuws: Marktwaakhond spreekt bedrijven aan op online niet op kunnen ... lijkt mij ook ontopic, sterker nog deze reactie toont aan dat de parent gewoon onjuist is.

Bor in 'nieuws: Marktwaakhond spreekt bedrijven aan op online niet op kunnen ... is ook geen -1 maar ontopic.

[Voor 12% gewijzigd door Bor op 10-06-2021 14:32]

Frontpagemoderatie Forum

• Technomania
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23:50

Technomania

salvis titulis et honoribus

TheVivaldi schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:26:
Eonfge in 'nieuws: Adverteerders combineren Googles FLoC-id's al met persoonl...
Ik vind dit gewoon offtopic. Ja, Firefox doet niet aan FloC, maar er zijn nog tig andere browsers die dat ook niet doen. Het komt op deze manier een beetje reclame-achtig over (vooral omdat hij eigenlijk ook niks anders doet dan een downloadlinkje plaatsen).
En het bericht waarop hij reageert met +3 staat wel goed?

"Gelukkig is hij die het noodzakelijke niet ontbreekt en het overtollige niet verlangt"

• TheVivaldi
Technomania schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:31:
[...]

En het bericht waarop hij reageert met +3 staat wel goed?
Ook niet inderdaad.

• Bor

Bor

Topicstarter

Frontpagemoderatie Forum

• Flaat
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 10-06 16:57
Flaat in 'nieuws: Oud-Kamerlid Kees Verhoeven wordt adviseur bij Dutch Data C...

4x off tpoic
1x ongwenst

op een post die behoorlijk on topic is, jammer weer

• Bor

Bor

Topicstarter
Bor in 'nieuws: Marktwaakhond spreekt bedrijven aan op online niet op kunnen ... lijkt mij gewoon ontopic. Ik weet niet wat er met mijn reacties is vandaag maar ik trek wat mismodders aan lijkt het.

Frontpagemoderatie Forum

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• trader1212
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 04:19
-1 omdat? Gewoon duidelijk bronvermelding. Pakte de grootste case erbij van laster/smaad door de media. Maar kan ook gewoon pewdewpie pakken waar journalisten van de walstreet journal lekker de context weglaten. Waarbij Felix een deal heeft verloren.(talloze voorbeelden door de mainstream media)

Want zo kan je wel heel makkelijk de een shot nemen tegen de concurrentie.

trader1212 in 'nieuws: New York Times: Google past zoekalgoritme aan om onlin...

[Voor 3% gewijzigd door trader1212 op 10-06-2021 21:03]

• Wolfos

• trader1212
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 04:19
Al weer -1, is gewoon on topic en twee extra voorbeelden van een laster campagne door de media tegen 2 personen trader1212 in 'nieuws: New York Times: Google past zoekalgoritme aan om onlin...

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 02:34

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Bor

Bor

Topicstarter
Bor in 'nieuws: Marktwaakhond spreekt bedrijven aan op online niet op kunnen ... is gewoon ontopic en geen -1 of 0 lijkt mij.

Lijkt mij geen +3: Master Chieftec in 'nieuws: Death Stranding Director's Cut komt 'binnenkort' ...

[Voor 31% gewijzigd door Bor op 11-06-2021 08:00]

Frontpagemoderatie Forum

• yousql
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 18:13
reviews: Samsung QN95A-tv - Superhelder beeld dankzij minileds

De berichten over de reclame worden zo veel ge+, dat berichten die revevant zijn voor een potentiële koper ergens onderaan weg gesneeuwd worden.

Zo veel keuze is er volgens mij niet als je een goede 4k120fps (LCD) tv zoekt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
rb1213 in 'nieuws: CPB-directeur: Nederland moet cryptovaluta snel verbieden' lijkt mij geen -1.

Er wordt bij dat artikel overigens weer slecht gemod waarbij de voor en tegenstanders hun stem laten gelden via +3 en -1. Inmiddels zijn van meerdere mensen de moderatierechten ingetrokken om deze reden.

Frontpagemoderatie Forum

• Redneckerz
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 12-06 14:09

Redneckerz

A place to be.

Ik maak wel eens matige foto's. Die plaats ik hier: Instagram

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Bor schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 09:09:
rb1213 in 'nieuws: CPB-directeur: Nederland moet cryptovaluta snel verbieden' lijkt mij geen -1.

Er wordt bij dat artikel overigens weer slecht gemod waarbij de voor en tegenstanders hun stem laten gelden via +3 en -1. Inmiddels zijn van meerdere mensen de moderatierechten ingetrokken om deze reden.
Vrees dat dat hele nieuwsartikel een lost cause is, het lijkt alsof er ergens een heel blik met meningmodders over dat topic uitgestort is...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

D-e-n in 'nieuws: CPB-directeur: Nederland moet cryptovaluta snel verbieden'

Deze reactie is niet meer dan een mening, met wat luchtige (algemene) stellingen (zoals bijvoorbeeld "Een wereld zonder toezicht is een uitnodiging tot corruptie...") wordt gigantisch beloond met +3. Een +2 is wat mij betreft al enorm discutabel en zou ik een zeer hoge score vinden voor de reactie.

Ik zie vooral 'mee eens' stemmers in deze. Ik hoop wel dat snel gekeken kan worden naar de reactie, want het heeft intussen al zo'n 100+ +3 moderaties gekregen.

EDIT:
Intussen zelfs 125x +3...

[Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 11-06-2021 10:31]

Pagina: 1 ... 48 49 50 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True