Het kleine-mismoderatietopic deel XXX Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 218 219 Laatste
Acties:

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:07

kodak

FP ProMod
Deze reactie is voor het grootste deel een verzoek om gemeenten te overspoelen met inzageverzoeken omdat het kan in de hoop dat deze 'wakker worden'. Dat lijkt me absoluut niet de bedoeling en dus niet zomaar gewenst of slechts irrelevant. Als je wil dat je gemeente helpt om je wensen te verdedigen dan verzoek je dat specifiek, bijvoorbeeld aan de lokale volksvertegenwoordigeres of direct aan een verantwoordelijke wethouder.
ongeregistreerd in 'Klokkenluider bij Logius klaagt Nederland aan om DigiD uit handen VS te houden'

[ Voor 4% gewijzigd door kodak op 16-04-2026 18:42 ]

• Aldy
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22-04 19:05
kodak schreef op donderdag 16 april 2026 @ 18:25:
Deze reactie is voor het grootste deel een verzoek om gemeenten te overspoelen met inzageverzoeken omdat het kan in de hoop dat deze 'wakker worden'. Dat lijkt me absoluut niet de bedoeling. Als je wil dat je gemeente helpt om je wensen te verdedigen dan verzoek je dat specifiek, bijvoorbeeld aan de lokale volksvertegenwoordigeres of direct aan een verantwoordelijke wethouder.
ongeregistreerd in 'Klokkenluider bij Logius klaagt Nederland aan om DigiD uit handen VS te houden'
Deze reactie hoort hier toch niet thuis, maar gewoon op de FP?

• kodak

kodak

FP ProMod
Aldy schreef op donderdag 16 april 2026 @ 18:37:
[...]
Deze reactie hoort hier toch niet thuis, maar gewoon op de FP?
Ik stel niet voor niets dat het me ongewenst lijkt. We bespreken hier immers mogelijke mismoderaties en die stond net nog wat hoger. Maar voor de extra duidelijkheid heb ik het er maar even bij geschreven.

• kodak

kodak

FP ProMod
Dit doortrekken naar een willekeurige overtreffende trap zonder onderbouwing lijkt me irrelevant en zeker geen 5x +2, 2x +3 waard.
Hell-Slave in 'EU wil dat Google zoekmachinedata deelt met AI-chatbots en ze helpt concurreren'

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:26

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
kodak schreef op donderdag 16 april 2026 @ 19:31:
Dit doortrekken naar een willekeurige overtreffende trap zonder onderbouwing lijkt me irrelevant en zeker geen 5x +2, 2x +3 waard.
Hell-Slave in 'EU wil dat Google zoekmachinedata deelt met AI-chatbots en ze helpt concurreren'
Zeker niet. Er wordt slecht gemod her en der. Ik zal daar even induiken.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review '23, '24 en '25!

er0mess in 'Ring laat deurbel bekenden herkennen en beperkt zo notificaties'
In mijn optiek een goede +1, maar persoonlijk zie ik hier geen +2 in.

Mijn reviews al gezien?

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

mrmrmr

𓅓 𓂋 𓅓 𓂋 𓅓 𓂋

Ik heb niet gemod, maar die score lijkt mij terecht. Dit is gewoon een bliksemafleider ("defusing"). Een manier om reageren van deskundigen af te leiden naar DM zodat de reactie niet publiek wordt. Herken manipulatie.

• Aldy
mrmrmr schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 08:54:
[...]

Ik heb niet gemod, maar die score lijkt mij terecht. Dit is gewoon een bliksemafleider ("defusing"). Een manier om reageren van deskundigen af te leiden naar DM zodat de reactie niet publiek wordt. Herken manipulatie.
We hebben het over een reactie van meer dan vijf jaar geleden.

[ Voor 16% gewijzigd door Aldy op 17-04-2026 09:32 ]

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

mrmrmr

𓅓 𓂋 𓅓 𓂋 𓅓 𓂋

Aldy schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 09:29:
[...]

We hebben het over een reactie van meer dan vijf jaar geleden.
Klopt, maar dat maakt het niet minder van toepassing, zeker men nu weer in het nieuws is.

• Bor

Bor

Topicstarter
Een reactie van vijf jaar geleden en de moderatie hierop zijn nu niet meer relevant. Daar gaan we geen tijd in stoppen wat mij betreft. Sowieso is zo'n reactie onmodbaar voor normale users.

• ZwolschBalletje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:32
Dit lijkt mij een keurige ingetogen en inhoudelijke reactie op een wat persoonlijke aanval, en wat mij betreft zeker geen -1:
SterkeYerke in 'KPN verliest rechtszaak: Ziggo mag de term 'glasvezel-kabel' gebruiken'

[ Voor 0% gewijzigd door ZwolschBalletje op 17-04-2026 12:45 . Reden: Typo ]

• Aldy
ZwolschBalletje schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 12:44:
Dit lijkt mij een keurige ingetogen en inhoudelijke reactie op een wat persoonlijke aanval, en wat mij betreft zeker geen -1:
SterkeYerke in 'KPN verliest rechtszaak: Ziggo mag de term 'glasvezel-kabel' gebruiken'
Ja, in plaats van er met een gestrekt been in te gaan, blijft hij zelfs netjes. Deze heeft zeker nog wat hulp nodig.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:22

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:32

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

• ZwolschBalletje
Je mag van mening en politieke voorkeur verschillen, en in de laatste alinea vliegt het een klein beetje uit de bocht. Maar verder zie ik hier een keurig geschreven en onderbouwde opvatting in lijn met de discussie daarboven over de winsten van Netflix.
-1 vind ik hier erg laag als score.

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:36
DaanHetEendje in 'KPN begint met overzetten van Kabeltex-klanten op Texel naar eigen netwerk'

In de reacties eronder wordt duidelijk (eentje heeft zelfs een link geplaatst) dat je die kanalen wel degelijk kunt afnemen. De door mij gelinkte reactie lijkt me daarom eerder een 0 dan een +1, want wat die persoon zegt lijkt niet te kloppen. (Ben zelf geen eilander, dus ik kan het niet 100% bevestigen of ontkennen.)

[ Voor 9% gewijzigd door TheVivaldi op 18-04-2026 10:40 ]

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:36
ibmpc in 'KPN begint met overzetten van Kabeltex-klanten op Texel naar eigen netwerk'

Het heeft weinig met Texel te maken, anders dan een zinnetje op het einde, maar het is verder een nette reactie, dus -1 lijkt me wat overtrokken.

• Bor

Bor

Topicstarter
TheVivaldi schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 10:35:
DaanHetEendje in 'KPN begint met overzetten van Kabeltex-klanten op Texel naar eigen netwerk'

In de reacties eronder wordt duidelijk (eentje heeft zelfs een link geplaatst) dat je die kanalen wel degelijk kunt afnemen. De door mij gelinkte reactie lijkt me daarom eerder een 0 dan een +1, want wat die persoon zegt lijkt niet te kloppen. (Ben zelf geen eilander, dus ik kan het niet 100% bevestigen of ontkennen.)
Dat lijkt mij inderdaad een 0 want niet geheel of geheel niet juist. Deze staat bijna goed.

• Bor

Bor

Topicstarter

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05:26

Ulysses

Slechts Mezelf

Geen -1 (Troll, Flamebait of ernstig ongewenst - maar juist OnTopic, Terzake doende, en beschaafd:)

Ulysses in 'Univé vergoedt hulp na online pesten standaard bij inboedelverzekering'

Ulysses in 'Univé vergoedt hulp na online pesten standaard bij inboedelverzekering'

En de 0 van deze betwijfel ik ook - gehouden langs dezelfde moderatie lat in hetzelfde topic:

Ik heb het hele topic gemodereerd volgens deze gulde snede: "Ontopic - serieus en terzake doende -> +1" Ook nog informatief? +2 - Niet ter zake doende of slechte argumenten? 0 - Ook nog sarcastisch of bijtend? -1

[ Voor 40% gewijzigd door Ulysses op 18-04-2026 18:54 ]

Bekijk mijn blog voor tekst en uitleg - En ik ben dus ICT-ondernemer of geloof dat ik daar goed mee op weg ben al.

• Bor

Bor

Topicstarter
Als alle andere reacties in de "moviemeter" thread relevant zijn zou dat ook voor deze reactie moeten gelden lijkt mij; Bor in 'IMDb vereist voortaan account voor lezen gebruikersrecensies in strijd tegen AI'

Ofwel allemaal irrelevant (wat ik te streng zou vinden) of niet.

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05:26

Ulysses

Slechts Mezelf

Ik snap heel goed dat mensen hier weglopen met boze gezichten omdat het moderatiesysteem in essentie op de meningen van een kleine harde kern is gebaseerd en niet eerlijk wordt bijgestuurd. Trustpilot staat vol met klachten van oud-leden en mensen die hier boos zijn weggelopen. Maar okay - mij maken die puntjes niet zoveel uit - ik heb gelukkig wel een leven dat meer de moeite waard is dan wat Virtuele Internet Punten. Maar ik snap dat mensen hier aanstoot aan nemen. Kijk er gerust eens naar @MiBe

En niet alleen ik hè

Some12 in 'Univé vergoedt hulp na online pesten standaard bij inboedelverzekering' - is perfect on topic en terzake doende relevant en juist commentaar. Althans de uitgangspunten van de redenatie kloppen. En toch op -1. 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Ulysses op 19-04-2026 06:58 ]

Bekijk mijn blog voor tekst en uitleg - En ik ben dus ICT-ondernemer of geloof dat ik daar goed mee op weg ben al.

• Bor

Bor

Topicstarter
Ulysses schreef op zondag 19 april 2026 @ 06:04:
Ik snap heel goed dat mensen hier weglopen met boze gezichten omdat het moderatiesysteem in essentie op de meningen van een kleine harde kern is gebaseerd en niet eerlijk wordt bijgestuurd. Trustpilot staat vol met klachten van oud-leden en mensen die hier boos zijn weggelopen. Maar okay - mij maken die puntjes niet zoveel uit - ik heb gelukkig wel een leven dat meer de moeite waard is dan wat Virtuele Internet Punten. Maar ik snap dat mensen hier aanstoot aan nemen. Kijk er gerust eens naar @MiBe

En niet alleen ik hè
Dit is niet het topic voor dit soort feedback. Daarbij doe je een aantal nogal negatieve stellingen die je niet onderbouwt. Ik zou Trustpikot nou niet echt als voorbeeld nemen. De reviews zijn eenzijdig en in veel gevallen niet oprecht. Ik herken bijvoorbeeld een aardig aantal mensen die hier niet vrijwillig zijn vertrokken maar na diverse waarschuwingen met een ban de deur zijn gewezen. Er staan oprechte reviews tussen maar het betreft ook een aardig aantal 'wraak reviews'. Je herkent ze vaak snel aan o.a. taalgebruik etc. We gaan terug ontopic.
Some12 in 'Univé vergoedt hulp na online pesten standaard bij inboedelverzekering' - is perfect on topic en terzake doende relevant en juist commentaar. Althans de uitgangspunten van de redenatie kloppen. En toch op -1. 8)7
Die staat inmiddels op +1 zo te zien nadat je hem hier hebt aangemeld.

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze kritiek op de redactie over de naam van het bedrijf lijkt me niet relevant. Afgezien dat dit soort 'de redactie loopt achter' opmerkingen thuis horen op GoT is het zo algemeen dat het niets toevoegt aan het nieuws over het vermeende datalek.
THE_BASE in 'Bol zegt niets te weten van hack, vermeende dataset staat te koop op darkweb'

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-04 22:05

jdh009

FP ProMod
Dit lijkt mij offtopic:
Blokker_1999 in 'Anthropic praat met regering VS over toegang tot Mythos ondanks conflict'

Heel het draadje, dat begint bij Joppiesaus2, is 0 of -1 door offtopic, zwaar offtopic en/of desinformatie.

[ Voor 26% gewijzigd door jdh009 op 19-04-2026 22:36 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• Bor

Bor

Topicstarter

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:14

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Bor

Bor

Topicstarter

• djwice
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
djwice in 'Nederland werkt aan EV-subsidie bij inruilen fossiele auto, mogelijk 3500 euro'

Dit is gewoon in topic.

Het lijkt de laatste tijd weer weg snel 0 waardering voor een comment. Dat bederft de sfeer op tweakers.

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

• AlphaRomeo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:09

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
djwice schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 06:43:
djwice in 'Nederland werkt aan EV-subsidie bij inruilen fossiele auto, mogelijk 3500 euro'

Dit is gewoon in topic.

Het lijkt de laatste tijd weer weg snel 0 waardering voor een comment. Dat bederft de sfeer op tweakers.
Ik kan er eigenlijk geen touw aan vast knopen. Had dit een reactie op een andere post moeten zijn?

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:04

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• Bor

Bor

Topicstarter

• Aldy

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me geen +2 (3x +2, 4x +3). Het is natuurlijk leuk om te weten dat iemand zelf even met ntp is gaan experimenteren, maar daar gaat het nieuws niet over.

ThinkPad in 'AMS-IX introduceert satellietonafhankelijke NTP-dienst'

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me geen +2 (16x +2, 6x +3). Menen dat risico's niet genoeg pijn doen is bijna altijd een discussie bij nieuws over datalekken. En van mening zijn dat een bedrijf het maar extra mag voelen is ook niets nieuws. Ik lees hier vooral meningmodden om het 'eens' zijn, wat niet de bedoeling is.
The Zep Man in 'Hoe kansrijk is de massaclaim tegen Odido? 'Kan best over half jaar klaar zijn''

• djwice
  • Niet online
AlphaRomeo schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 08:16:
[...]

Ik kan er eigenlijk geen touw aan vast knopen. Had dit een reactie op een andere post moeten zijn?
het zijn twee onderwerpen

1) waarom €3.500 niet een realistisch bedrag dat stimuleerd een oude auto weg te doen (de switch is nog steeds niet financieel aantrekkelijk).

2) een manier waarmee de regeling omzijlt kan gaan worden en het juist negatief werkt voor de doelgroep die je financieel wil helpen.

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

• Aldy
djwice schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 14:32:
[...]

het zijn twee onderwerpen

1) waarom €3.500 niet een realistisch bedrag dat stimuleerd een oude auto weg te doen (de switch is nog steeds niet financieel aantrekkelijk).

2) een manier waarmee de regeling omzijlt kan gaan worden en het juist negatief werkt voor de doelgroep die je financieel wil helpen.
Omdat
1) Een 16 jaar oude auto uit het B-segment heden ten dage alleen nog maar sloopwaarde heeft en
2) Het de bedoeling is dat de brandstofauto naar de sloop gaat en daardoor van de weg verdwijnt.
Ik heb nog niet gemodereerd, maar twijfel door bovenstaande tussen +0 en -1.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Vexxon in 'Europeanen kopen fors meer ev's, vermoedelijk door gestegen benzineprijzen'

Is een +2 of zelfs +3 hier niet een beetje overdreven hoog?

Virussen? Scan ze hier!

• djwice
  • Niet online
Aldy schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 14:46:
[...]

Omdat
1) Een 16 jaar oude auto uit het B-segment heden ten dage alleen nog maar sloopwaarde heeft en
2) Het de bedoeling is dat de brandstofauto naar de sloop gaat en daardoor van de weg verdwijnt.
Ik heb nog niet gemodereerd, maar twijfel door bovenstaande tussen +0 en -1.
Ik zie het zo: mijn auto slopen en een nieuwe auto produceren kost meer energie dan het brandstofverbruik t.o.v. de nieuwe auto. En met 148.000km op de teller kan ie nog een paar jaar mee.

• Aldy
djwice schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 17:39:
[...]

Ik zie het zo: mijn auto slopen en een nieuwe auto produceren kost meer energie dan het brandstofverbruik t.o.v. de nieuwe auto. En met 148.000km op de teller kan ie nog een paar jaar mee.
Maar het gaat toch over de reactie, waarvan je vindt dat het een mismoderatie is?

• djwice
  • Niet online
Aldy schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 17:45:
[...]

Maar het gaat toch over de reactie, waarvan je vindt dat het een mismoderatie is?
Omdat het gewoon twee inhoudelijke reacties zijn op de inhoud van het artikel.

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a Teapot”

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• Aldy
djwice schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 18:27:
[...]

Omdat het gewoon twee inhoudelijke reacties zijn op de inhoud van het artikel.
En beide zijn onjuist: De dagwaarde van je auto is na 16 jaar de sloopwaarde en de veronderstelling om te frauderen is ondervangen door de auto naar de sloop te brengen.

• AlphaRomeo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:09

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Die eerste is een mooie ervaring uit eerste hand, daar is een +2 wel te verdedigen. Die tweede reactie is van een heel ander kaliber.

• djwice
  • Niet online
Aldy schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 19:27:
[...]

En beide zijn onjuist: De dagwaarde van je auto is na 16 jaar de sloopwaarde en de veronderstelling om te frauderen is ondervangen door de auto naar de sloop te brengen.
De AMWB website geeft toch echt de waarde die ik citeer als waarde van de auto. Kan ik ook niets aan doen dat die hoger dan €3.500 is na 16 jaar. De auto had bij koop in Duitsland toen een 18 jaar garantie (het merk wilde voet aan de grond krijgen), ik heb hem niet daar gekocht, maar wellicht heeft dat invloed op de waarde.

En de regeling geeft €3.500 voor de auto die de regering wil laten slopen. Daarom geef ik aan hoe dat "legaal" misbruikt kan worden in de hoop dat iemand dieze en vergelijkbare mazen vooraf fixed voordat de regering in gaat.

[ Voor 39% gewijzigd door djwice op 21-04-2026 22:04 ]

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:37
CrazyBernie in 'Stroomnet in Utrecht zit nu echt vol: stop op nieuwe en zwaardere aansluitingen'
Ondanks dat ik het een zeer waardevolle reactie vind, heeft het niks meer met het artikel te maken en daarom eigenlijk een 0. En de rest van dat draadje dan ook.
Heeft helaas dan nog wel een grote hoeveelheid hulp nodig.

• Aldy
djwice schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 21:58:
[...]

En de regeling geeft €3.500 voor de auto die de regering wil laten slopen. Daarom geef ik aan hoe dat "legaal" misbruikt kan worden in de hoop dat iemand dieze en vergelijkbare mazen vooraf fixed voordat de regering in gaat.
Als je je auto naar de sloop brengt wordt deze vernietigd. Hooguit worden er nog onderdelen van je auto verkocht. Er is een wezenlijk verschil tussen je auto aan een garage leveren of aan de sloop. Alleen de sloop geldt als legitiem om voor de subsidie in aanmerking te komen.

• ZwolschBalletje

• djwice
  • Niet online
Aldy schreef op woensdag 22 april 2026 @ 09:28:
[...]

Als je je auto naar de sloop brengt wordt deze vernietigd. Hooguit worden er nog onderdelen van je auto verkocht. Er is een wezenlijk verschil tussen je auto aan een garage leveren of aan de sloop. Alleen de sloop geldt als legitiem om voor de subsidie in aanmerking te komen.
Je moet even het artikel lezen.

• Aldy
djwice schreef op woensdag 22 april 2026 @ 10:16:
[...]

Je moet even het artikel lezen.
Het artikel is niet compleet en het gaat ook niet over inruilen. Je zult twee aparte handelingen moeten verrichten om voor de subsidie in aanmerking te komen. Het artikel heeft het over één handeling.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:14

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
De inhoudelijke discussie graag bij het artikel, niet hier.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• ZwolschBalletje
JelleDJs schreef op woensdag 22 april 2026 @ 09:27:
CrazyBernie in 'Stroomnet in Utrecht zit nu echt vol: stop op nieuwe en zwaardere aansluitingen'
Ondanks dat ik het een zeer waardevolle reactie vind, heeft het niks meer met het artikel te maken en daarom eigenlijk een 0. En de rest van dat draadje dan ook.
Heeft helaas dan nog wel een grote hoeveelheid hulp nodig.
Dat gaat niet meer lukken, met 63x +2 😀
Maar zo erg vind ik dat persoonlijk niet: het draadje waarin deze reactie is geplaatst gaat wel over hoe de overbelasting van het net heeft kunnen ontstaan, en dat sluit wel aan bij het oorspronkelijke artikel. Dus wat mij betreft voldoende on-topic om die +2 te mogen houden die hij van veel mods krijgt.

• Bor

Bor

Topicstarter

• djwice
  • Niet online
*knip*

Zoals ik al zei: de inhoudelijke discussie graag bij het artikel, niet hier.

[ Voor 91% gewijzigd door Dirk op 23-04-2026 00:58 ]

Pagina: 1 ... 218 219 Laatste

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2