Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoseSolane
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:04
Fuujii schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:12:
Volgens mij heb ik dit al eerder gevraagd, maar nooit reactie gehad.

Ik ben enorm fan van de look en feel van de game. Daarnaast vind ik de setting mega tof. Ik wil het heel graag tof vinden.

Ik heb sinds Assassin's Creed III enkel even kort Origins (in Egypte) gespeeld. Wat me tegenstaat, is dat het een enorm saaie, repetitieve games waren in mijn ervaring. De combat, quests en story boeien gewoon totaal niet, in tegenstelling tot bijvoorbeeld The Witcher III.

Is dit meer van hetzelfde, met een viking setting. Of is de game in bovenstaande opzichten ook een stuk beter geworden?
Dat kunnen we pas goed zeggen nadat we het spel een paar dagen gespeeld hebben, ergens eind volgende week. Er zijn wel wat aanwijzingen dat combat, quests en story wat beter zullen zijn dan in Origins. Maar ik verwacht geen The Witcher III kwaliteit in deze gebieden, maar er zijn maar weinig spellen die dat kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-06 16:28
thijsco19 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:08:
Als ik de titel mag geloven is dit een gameplay walk-through op de Xbox series X. (op dit moment live, paar minuten geleden begonnen)

Link klikken op eigen risico :D.
YouTube: Assassin's Creed Valhalla 4K Xbox Series X Gameplay Walkthrough!
4k komt via oude chromecast niet helemaal goed door.

60 fps en 4k. Ben echt benieuwd. Voor mij toch wel de launch titel voor de XsX.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:47
janvanmil schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:07:
[...]

Hier hetzelfde maar dan de Xbox versie. Ben benieuwd naar wanneer ik de link krijg. Voor de zekerheid m'n bestelling in de Ubisoft store nog maar gecheckt.
Ik kreeg gister mail van ubi dat de levering wellicht vertraagd wordt door covid. Kreeg er een 20% kortingscode bij ter compensatie. Niet gek

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Henkje.doc schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:24:
[...]
Voor mij toch wel de launch titel voor de XsX.
Same here! Vorige delen vond ik heel tof! Ga em op PS5 spelen en ben ook erg benieuwd naar de performance. Gruwelijk om dit op 60fps te spelen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 24-06 15:41
de youtubers hebben al toegang tot de game dus even een community waarschuwing voor de mensen die geen spoilers willen van de game. pas op met welke valhalla video je aanklikt!

er zijn ook youtubers die de game spelen zonders tory spoilers, dit zetten ze dan vaak in de tittel dus alsjeblieft let hier op.

;)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik ben enorm fan van de look en feel van de game. Daarnaast vind ik de setting mega tof. Ik wil het heel graag tof vinden.

Ik heb sinds Assassin's Creed III enkel even kort Origins (in Egypte) gespeeld. Wat me tegenstaat, is dat het een enorm saaie, repetitieve games waren in mijn ervaring. De combat, quests en story boeien gewoon totaal niet, in tegenstelling tot bijvoorbeeld The Witcher III.

Is dit meer van hetzelfde, met een viking setting. Of is de game in bovenstaande opzichten ook een stuk beter geworden?
Dat is assassins creed. core opbouw van het spel blijft hetzelfde. Het is geen RPG van den beginne, zoals Witcher. het is een actie/semi stealth game die uitgegroeid is tot wat Odyssey is zeg maar.

Zelf trekt het Viking thema mij wel aan en ik was groot fan Viking Battle for asgard op de 360 en wat ik zie lijkt er veel op.

Uniy was voor mij eigenlijk de laatste echte AC game. London heb ik overgeslagen, heb even gespeeld bij een maat maar het trok mij niet. Origins moest ik inkomen, maar deed het voor mij nog wel redelijk.

Odyssey heb ik pas paar weken geleden story van afgemaakt, nog grote delen van de map niet verkent, maar trekt mij ook niet meer.

Punt voor mij is dat er sinds origins veel meer nadruk is gelegd op combat ipv assassisn ("veel" moeite moeten doen om 1hitkills met je hidden blade te kunnen doen) Ik ben absoluut voor "play how you want" maar stealth/hidden blade speelstijl is wat voor mij assassins creed is, samen met world/lore building.

Het success van de game is eigenlijk nekkend voor de originele speelstijl, Nu was AC1 verre van perfet, repeterend, weinig variatie in missies etc, maar desalniettemin voor mij een genot om te spelen eigenlijk.

Als je beniewd bent kan je het beste denk ik wachten en meer gameplay bekijken of echt wachten tot er een free play weekend is oid.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:41

Dat is pas te zeggen wanneer je het een paar uur/dagen gespeeld hebt. Ik vond bv Odyssey een stuk beter dan Origins dus dat geeft goede hoop. Maar ik verwacht echt niet het niveau van een Witcher 3. Die game is gewoon uitzonderlijk goed.

Je kan altijd een maandje Ubisoft+ nemen voor 14,99 en de Ultimate Edition zelf proberen. Dat doe ik zelf ook. Kan je ook gelijk andere games uitproberen die in het abo zitten (zoals WD Legion of Immortals Fenyx bv).

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:57

thijsco19

KTM 990 SMT

Vortigen schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:39:
[...]

Je kan altijd een maandje Ubisoft+ nemen voor 14,99 en de Ultimate Edition zelf proberen. Dat doe ik zelf ook. Kan je ook gelijk andere games uitproberen die in het abo zitten (zoals WD Legion of Immortals Fenyx bv).
En als je dan na dat maandje het abonnement stop zet en de standaard editie via ubisoft connect koopt, word dan de progressie wel meegenomen?
Van wat ik kan vinden duid het erop dat de progressie gewoon mee gaat. Maar echt duidelijk kan ik het niet vinden betreft het wisselen van een UE naar een standaard editie.

[ Voor 15% gewijzigd door thijsco19 op 07-11-2020 12:01 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:41
thijsco19 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:53:
[...]

En als je dan na dat maandje het abonnement stop zet en de standaard editie via ubisoft connect koopt, word dan de progressie wel meegenomen?
Van wat ik kan vinden duid het erop dat de progressie gewoon mee gaat. Maar echt duidelijk kan ik het niet vinden betreft het wisselen van een UE naar een standaard editie.
Goede vraag! Ik heb twee support artikelen van Ubisoft gevonden daarover:

https://support.ubisoft.c...-UPLAY-content-ownership/

en deze

https://support.ubisoft.com/nl-NL/Faqs/000047597

Zoals ik het lees: het is onzeker of je progressie van de Ubisoft+ abo (de Ultimate Edition) wordt meegenomen naar een standaard editie die je later dan apart zou kopen. Het zou kunnen van wel maar is dus - denk ik - niet zeker.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
thijsco19 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:53:
[...]

Versie downgrades leveren altijd gezeik op is mijn ervaring (check de support forums van Ubi ook eens op dit onderwerp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-06 17:50
Hulleman schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:10:
[...]

Ik kreeg gister mail van ubi dat de levering wellicht vertraagd wordt door covid. Kreeg er een 20% kortingscode bij ter compensatie. Niet gek
Ik ook inderdaad. Nog geen idee waar ik die aan ga besteden. Nog tips? ;)

De verzend bevestiging is net binnen trouwens. Hoop dat het er maandag is dan.

[ Voor 10% gewijzigd door janvanmil op 07-11-2020 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:14
Ik krijg nu ook een update van Valhalla door op de Xbox One, van 2.58GB. Gok dat het de day-one patch is? Zal wel nodig zijn om wat reviews af te kunnen maken. Wellicht verstrijkt het embargo dan snel.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
janvanmil schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:14:
[...]
Ik ook inderdaad. Nog geen idee waar ik die aan ga besteden. Nog tips? ;)
Hier nog niet. Geen idee waaraan ik em ga besteden. DLC van valhalla of wellicht far cry 6

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:47
Martinspire schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:29:
Ik krijg nu ook een update van Valhalla door op de Xbox One, van 2.58GB. Gok dat het de day-one patch is? Zal wel nodig zijn om wat reviews af te kunnen maken. Wellicht verstrijkt het embargo dan snel.
Morgen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Kan ik valhalla eigenlijk op de Xbox ook al preloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06 06:47
janvanmil schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:21:
Yep via de gamepass app kun je nu preloaden

PV opbrengst

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Morgen om 00:00 kunnen we toch al spelen als je de game via Xbox Store hebt gekocht?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
janvanmil schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:21:
Ja dit kon al sinds 30 Oktober :p

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 08-11-2020 16:05 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
G_Dragon schreef op zondag 8 november 2020 @ 16:02:
Morgen om 00:00 kunnen we toch al spelen als je de game via Xbox Store hebt gekocht?
Ja dat kan.Gezien ik de Series X op zijn vroegst dinsdag heb bestel ik hem bij Bol.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
jori040 schreef op zondag 8 november 2020 @ 16:17:
[...]

Ja dat kan.Gezien ik de Series X op zijn vroegst dinsdag heb bestel ik hem bij Bol.
Nice! :) Ik hoop dat mijn locatie verranderen naar Canada nog werkt zodat we hem maandagmiddag al kunnen spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:14
Klopt het dat je een PS4 versie van de game gratis kan upgraden naar een PS5 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Laatst online: 17:57

thijsco19

KTM 990 SMT

Vortigen schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 12:33:

Zoals ik het lees: het is onzeker of je progressie van de Ubisoft+ abo (de Ultimate Edition) wordt meegenomen naar een standaard editie die je later dan apart zou kopen. Het zou kunnen van wel maar is dus - denk ik - niet zeker.
Zeer jammer dat het niet duidelijk is.

Zat te denken om Ubisoft+ te nemen maar dan maar gewoon zo de game aanschaffen. Van de week eens kijken.

Vandaag aantal filmpjes gekeken, eerlijk gezegd vind ik een aantal dingen wat minder maar in het algemeen ziet het eruit als een prima game.
Wel zeer mooi dat ze weer wat meer 'assassin' erin hebben gestopt tegen over odyssey.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
crimby schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:30:
Klopt het dat je een PS4 versie van de game gratis kan upgraden naar een PS5 versie?
Ja dat klopt inderdaad.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Awesome! Ik zat toch te twijfelen of ik miss de PS5 wilde kopen op release dag (coolblue) of anders zsm maar dat maakt dan sowieso niks uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
G_Dragon schreef op zondag 8 november 2020 @ 16:19:
[...]

Nice! :) Ik hoop dat mijn locatie verranderen naar Canada nog werkt zodat we hem maandagmiddag al kunnen spelen :D
Je weet dat 0:00 in Canada later is dan 0:00 hier in Nederland? ;)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crimby schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:11:
[...]

Awesome! Ik zat toch te twijfelen of ik miss de PS5 wilde kopen op release dag (coolblue) of anders zsm maar dat maakt dan sowieso niks uit
Nou willen kopen is er niet meer bij schat ik zo in. Het is meer “kunnen kopen” 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:26:
[...]

Ja kwam er net achter dat je hem op new zealand moet zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Donstil schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:30:
[...]

Nou willen kopen is er niet meer bij schat ik zo in. Het is meer “kunnen kopen” 8)7
Ik heb nog een paar dagen om te beslissen of ik mijn F5 knop kapot wil rammen om er eentje hopelijk te kunnen kopen 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:22
JorRaptor neem ik totaal niet serieus. Die heeft nauwelijks kritiek op Odessey gehad terwijl dat toch op z’n plaats is.

Ik wacht op Kotaku en dergelijke reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Razorbite schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:11:
[...]

JorRaptor neem ik totaal niet serieus. Die heeft nauwelijks kritiek op Odessey gehad terwijl dat toch op z’n plaats is.

Ik wacht op Kotaku en dergelijke reviews.
Ik las de titel ook verkeerd. Het is een Xbox Series X Console review met Valhalla beelden. In plaats van een Valhalla review op de Xbox Series X. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Vieze clickbait titels ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 16:19
Je kan al preloaden zie ik :) nu bezig met de installatie. Valt me nog mee trouwens; 44,78 gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Volgens mij verstrijkt het embargo om 12:01 toch? Ben benieuwd naar de cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:26:
[...]

Kwam er vanmorgen achter dat je tijdzone aan moet passen en niet je locatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 12:28
JDFS schreef op maandag 9 november 2020 @ 07:45:
Volgens mij verstrijkt het embargo om 12:01 toch? Ben benieuwd naar de cijfers.
Ja en Nee. Ik wil het ergens wel weten bij games die ik nog niet gekocht heb. Mocht de game echt een 5 krijgen wacht ik wel tot die in de uitverkoop is. Bij games waar ik al geld voor neer gelegd heb wil ik het eigenlijk niet weten. Als er dan staat dat de game een 5 krijgt ga ik er toch anders naar kijken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Normaal had elke assassins creed toch Nederlandse ondertiteling / Nederlands menu? Weet iemand waarom dat er in vallhala de keus is gemaakt om het niet er in te doen ?

Argument Engelse setting is onzin want watch dogs legion is ook Nederlands (interface en subs)

psn: taker-mart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
ZIjn er mensen die dit gaan spelen kort nadat ze Odyssey hebben uitgespeeld? Moet zeggen dat ik echt geen verschil kan zien met Odyssey.

Ja, ander verhaal en andere textures, maar voor de rest zijn alle systemen in het spel hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@Jackson6 ik verwacht dat het heel sterk overeenkomt. Ik heb Odyssey + DLC's wel uitgespeeld maar dat is al even geleden. Ik heb zo'n idee dat als je Valhalla direct na Odyssey gaat spelen, je er sneller op uitgekeken raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 23-04 17:11
Jackson6 schreef op maandag 9 november 2020 @ 09:41:
ZIjn er mensen die dit gaan spelen kort nadat ze Odyssey hebben uitgespeeld? Moet zeggen dat ik echt geen verschil kan zien met Odyssey.

Ja, ander verhaal en andere textures, maar voor de rest zijn alle systemen in het spel hetzelfde.
Als iets werkt (ik vond Odyssey vrij vermakelijk) hoeft het van mij niet dat ze alle systemen per se moeten gaan vernieuwen. Liever dat ze dan dingen gaan optimaliseren. Als ik dingen lees (zit er niet heel diep in) dan is bv het loot systeem aangepakt, iets betere quest opbouw etc.

Je hoeft niet elke game het wiel opnieuw uit te gaan vinden natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:02
SemperFidelis schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:06:
[...]

Als iets werkt (ik vond Odyssey vrij vermakelijk) hoeft het van mij niet dat ze alle systemen per se moeten gaan vernieuwen. Liever dat ze dan dingen gaan optimaliseren. Als ik dingen lees (zit er niet heel diep in) dan is bv het loot systeem aangepakt, iets betere quest opbouw etc.

Je hoeft niet elke game het wiel opnieuw uit te gaan vinden natuurlijk ;)
Ik vond Odyssey een prima belans hebben tussen RPG en action. MIsschien heel iets meer RPG, maar niet schokkend meer nodig. Ik verwacht/hoef niet altijd een witcher 3 :)

Ik heb zelf 150 uur ofzo in Odyssey zitten. Erg tevreden over die game, ik denk dat ik hem leuker vond dat The Witcher 3.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:22

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Nu nog even wachten met spelen tot de Series X morgen binnenkomt :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o0ctPuTRM5yYHIJbQHuiOzskbZs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UTiyyqBLwlvvh9rbtSzOmk5I.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IRXaXi6Qhl8biY6yBR4R2S58aAw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SUI02vr93DxXtQds1XG0QlPM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/riGYFfVIcrghZTcLPg8mAJT8ZPE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VWuwBIJD7SYdkYt0sQQ9zWVb.jpg?f=fotoalbum_large

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SemperFidelis
Adlermann schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:09:
[...]

Ik vond Odyssey een prima belans hebben tussen RPG en action. MIsschien heel iets meer RPG, maar niet schokkend meer nodig. Ik verwacht/hoef niet altijd een witcher 3 :)

Ik heb zelf 150 uur ofzo in Odyssey zitten. Erg tevreden over die game, ik denk dat ik hem leuker vond dat The Witcher 3.
Ik ook. Heb ook niet meer de tijd om mij in een heftige RPG te storten. AC is lekker licht wat je zo nu en dan een avondje kunt spelen zonder dat je weer moet uitzoeken hoe bepaalde dingen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024

Ik wil nog wat zaken afronden in Odyssey, maar verwacht inderdaad dat ik niet in één keer door ren. Heb nog H:ZD en Spider-Man Nog niet uitgespeeld, denk dat ik daar eerst verder induik - meteen een voorproefje hoe de PS5 die games al dan niet oppoetst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gamerboy
just so everyone knows:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UfWxOk0refBW2Urwx_366ze6BAU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nyBLRRAxANLl7Tq90pvHkNAC.png?f=fotoalbum_large

de day-one-patch gaat ongeveer 2/3gb zijn

[ Voor 5% gewijzigd door gamerboy op 09-11-2020 10:36 ]

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Mijn bestelling is verzonden, morgen lekker beginnen met AC Valhalla, en de 19e hopelijk mijn PS5 in huis.
En ben ook zeer benieuwd naar de 12e wanner de PS5 in de US uit komt, ben erg benieuwd wat er voor grafisch verschil zal zijn.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Worden Valhalla en Watch Dogs Legion door twee verschillende Ubisoft vestigingen ontwikkeld? Ik vond Watch Dogs echt een zielloze game en als ik de gameplay beelden van Valhalla zie kan ik mij niet voorstellen dat die hetzelfde probleem heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-06 15:22
Piet_Piraat7 schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:34:
Worden Valhalla en Watch Dogs Legion door twee verschillende Ubisoft vestigingen ontwikkeld? Ik vond Watch Dogs echt een zielloze game en als ik de gameplay beelden van Valhalla zie kan ik mij niet voorstellen dat die hetzelfde probleem heeft.
Ja, andere vestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg hem hier niet opgestart :) hopelijk werkt het trucje nog

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JmfcrZdiPAJVXy6Wk21KyCB_tmQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UYCWCKbdQtVibM7p6RFsvIOl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

200% zeker! Na zo'n geweldige game als Odyssey kan ik niet wachten op nog zo'n top spel van Ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IT WORKS!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/InxbwF73OSU1g-UqTE3L0-8VoUw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G2bqqvSdrflpVcBusdKwcoEP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Je bedoeld hij is speelbaar op pc in europa?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jackson6 schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:34:
[...]

Je bedoeld hij is speelbaar op pc in europa?
Nee op Xbox, ik stream met de Companion app vanaf mijn Xbox

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 09-11-2020 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommymeerNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-05 11:28
Goede reviews overal. Deze druppelen vanaf 12:00 uur nu binnen.

Ik twijfel of ik hem ga halen. mijn Xbox Series X komt morgen en dat is wel top natuurlijk.

Hij is nu rond de 53 euro bij Gamivo met de code "'Getvalhalla". Lekker digitaal voor Quick Resume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
tommymeerNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:44:
Goede reviews overal. Deze druppelen vanaf 12:00 uur nu binnen.

Ik twijfel of ik hem ga halen. mijn Xbox Series X komt morgen en dat is wel top natuurlijk.

Hij is nu rond de 53 euro bij Gamivo met de code "'Getvalhalla". Lekker digitaal voor Quick Resume.
48

https://www.hrkgame.com/n...l&utm_campaign=allkeyshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommymeerNL
Gezien inderdaad! maar ik las veel reviews dat je je legitimatie moet opsturen enzo. Heb jij goede ervaringen met deze partij?

[ Voor 31% gewijzigd door tommymeerNL op 09-11-2020 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
tommymeerNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:51:
[...]

Gezien inderdaad! maar ik las veel reviews dat je je legitimatie moet opsturen enzo. Heb jij goede ervaringen met deze partij?
Heb daar een tijd geleden wat keys gekocht en gewoon betalen en key ontvangen, check anders even wat er gebeurd als je de key in je winkelmand stopt.

Ik zou voor de zekerheid niet met steam inloggen, gewoon een los account aanmaken.

[ Voor 9% gewijzigd door Jackson6 op 09-11-2020 12:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
IGN geeft een 8:

Assassin's Creed Valhalla is a massive, beautiful open-world fueled by brutal living and the dirty work of conquerors. It's a lot buggier than it should be but also impressive on multiple levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Is er een mogelijkheid zonder VPN om vanavond al te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:55

Willybubba

Nut up or shut up.

Nou zei ik van de week wel zo leuk dat mijne onderweg was... Maar ik heb in de Ubi store de download versie voor Xbox besteld. En ik heb dus netjes het beeldje en de litho's enzo gehad. Maar nog niet de download code, haha.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommymeerNL
Dubrillion schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:06:
Is er een mogelijkheid zonder VPN om vanavond al te spelen?
Op de Xbox en (misschien ook wel PlayStation) kan je je systeem om Nieuw Zeeland zetten en dan kan je aan de gang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
tommymeerNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:14:
[...]

Op de Xbox en (misschien ook wel PlayStation) kan je je systeem om Nieuw Zeeland zetten en dan kan je aan de gang!
Dat kan dat ook vast op de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Jackson6 schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:16:
[...]

Dat kan dat ook vast op de pc?
Dat is mijn vraag! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Hmm heb geen VPN, laat maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Die "a lot buggier than it should be" baart mij wel wat zorgen. Hopelijk met wat quick fixes snel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Voor de mensen die alvast in de mood willen komen en niet kunnen wachten. Invicta is een history youtuber die goed onderzoek doet naar zijn onderwerpen. Laatste week 2 videos over vikings geupload en nu een 3 kwartier durende podcast over vikings met thema valhalla samen met onderandere darby mcdevit

Ik raad het aan. Sws deze youtuber maar hier de video waar ik het als laatste over had.

Ik kijk altijd met veel plezier naar deze youtuber!

[ Voor 16% gewijzigd door gamerboy op 09-11-2020 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Piet_Piraat7 schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:31:
Die "a lot buggier than it should be" baart mij wel wat zorgen. Hopelijk met wat quick fixes snel opgelost.
De reviewers zullen nog geen day one patch van 3gb ontvangen hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Dubrillion schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:55:
[...]

De reviewers zullen nog geen day one patch van 3gb ontvangen hebben denk ik.
Ik heb begrepen dat de day one patch wel veel oplost ja.

Edit: een van de weinige reviews die er echt toe doen: https://kotaku.com/assass...-kotaku-review-1845615415

[ Voor 19% gewijzigd door Razorbite op 09-11-2020 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Razorbite schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:05:
[...]

Ik heb begrepen dat de day one patch wel veel oplost ja.
Als het beter loopt dan Unity op Day One ben ik tevreden!

Zelfs vandaag de dag is dat een prachtige game, maar heeft z'n verschrikkelijke stempel door de bugs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wat een game!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0V2uFhcgMhahPBQb6pfMZ76ohJc=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/tSVxy6eAdWofLPIa2c4IsBTf.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7e5a6EHnJLC2FAubh-oCSSthedY=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/NzsFr504eUWpCcgIGCjStXiH.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dubrillion
Gaaf! Ik twijfel nog voor Male of Female! Gelukkig kan het altijd achteraf aangepast worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubrillion schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:38:
Gaaf! Ik twijfel nog voor Male of Female! Gelukkig kan het altijd achteraf aangepast worden!
Ik ga altijd voor vrouw :p

Edit: het nieuwe loot systeem is wel wennen, veel anders dan Odyssey :p . Ik ben ontzettend benieuwd hoe deze game op de Series X gaat spelen want op de Xbox One X speelt het geweldig! Even duimen of ik die prijsvraag win van tweakers

[ Voor 33% gewijzigd door G_Dragon op 09-11-2020 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:00:
[...]

Ik ga altijd voor vrouw :p

Edit: het nieuwe loot systeem is wel wennen, veel anders dan Odyssey :p . Ik ben ontzettend benieuwd hoe deze game op de Series X gaat spelen want op de Xbox One X speelt het geweldig! Even duimen of ik die prijsvraag win van tweakers
Speelt dat lekker op 30 FPS 8)7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackson6 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:18:
[...]

Speelt dat lekker op 30 FPS 8)7 ?
Ja ik vind dat het verassend goed speelt op de One X :).
60 FPS zal natuurlijk beter zijn, maar dat is een kwestie van wat je gewend bent. Ik hoop wel dat de world map die ik nu open kan klappen niet de hele map is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:22:
[...]

60 FPS zal natuurlijk beter zijn, maar dat is een kwestie van wat je gewend bent. Ik hoop wel dat de world map die ik nu open kan klappen niet de hele map is :X
Is de map zo klein dan? Heb eigenlijk niks gezien van previews enzo, de game staat nu preloaded in Uplay, even wachten tot morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:58
G_Dragon schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:22:
[...]

speel je toevallig op 1080p ? Ik ben namelijk benieuwd naar de FPS bij een 1080p resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:35
Twijfel toch wel erg of dit de game is waar ik op zit te wachten. Ik heb de Playstation 5 versie besteld. De reviews zijn niet heel best. Ik lees hier nog even mee, gebruikerservaringen zeggen mij het meest.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Jumpman schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:35:
Twijfel toch wel erg of dit de game is waar ik op zit te wachten. Ik heb de Playstation 5 versie besteld. De reviews zijn niet heel best. Ik lees hier nog even mee, gebruikerservaringen zeggen mij het meest.
Niet best? Een 8+ vind ik toch wat anders dan 'niet best' :+
Hij lijkt onwijs op de vorige delen en het cijfer is ook vrijwel identiek. Als je de vorige games leuk vond is het een nobrainer toch?

Anyway, wel een dingetje dat de PS5 dus blijkbaar upscaled 4K is en Xbox native? Dat vind ik wel een verschilletje zeg.

[ Voor 4% gewijzigd door SemperFidelis op 09-11-2020 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
SemperFidelis schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:37:
[...]

Niet best?
Hij lijkt onwijs op de vorige delen en het cijfer is ook vrijwel identiek. Als je de vorige games leuk vond is het een nobrainer toch?

Anyway, wel een dingetje dat de PS5 dus blijkbaar upscaled 4K is en Xbox native? Dat vind ik wel een verschilletje zeg.
Precies, dan koop ik hem liever later een keer voor € 25,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jacolc schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:28:
[...]

speel je toevallig op 1080p ? Ik ben namelijk benieuwd naar de FPS bij een 1080p resolutie
Nee ik speel op een Oled in 4K :)
Kan de FPS ook niet meten op Xbox One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Jumpman schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:35:
De stand van nu is verre van slecht:[PS4] https://www.metacritic.co.../assassins-creed-valhalla In lijn met de vorige twee AC games.

UPDATE
XO versie: https://www.metacritic.co.../assassins-creed-valhalla

PC: https://www.metacritic.com/game/pc/assassins-creed-valhalla

[ Voor 15% gewijzigd door jori040 op 09-11-2020 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackson6 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:24:
[...]

Is de map zo klein dan? Heb eigenlijk niks gezien van previews enzo, de game staat nu preloaded in Uplay, even wachten tot morgen.
Ik heb niks gezegd :) je hebt verschillende regio's waar je heengaat! Ik zit alleen nog maar op de map van Noorwegen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:41:
[...]

Nee ik speel op een Oled in 4K :)
Kan de FPS ook niet meten op Xbox One X
Maximaal 30 fps dus, misschien wel minder soms.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
jori040 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:42:
[...]

De stand van nu is verre van slecht: https://www.metacritic.co.../assassins-creed-valhalla In lijn met de vorige twee AC games.
De vorige twee waren juist super goed, snap dus niet waarom iemand dat slecht durft te noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:22

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Overigens kan je de game nu op de XBO ook gewoon alvast downloaden (43.57 GB op de Xbox) zodat je morgen aan de slag kan. Ook als je de game nog niet fysiek in handen hebt.
Ik gooi de game dan van de externe schijf naar de SSD van de Series X. Scheelt weer downloaden (hoop ik, tenzij hij dan de optimized Series X versie opnieuw gaat downloaden :P )

[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 09-11-2020 16:46 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik noem het zeker niet slecht, wellicht had ik meer verwacht en ben ik het UbiSoft 'systeem' gewoon zat. Met niet best bedoel ik de bugs, lange grinds etc.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 09-11-2020 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Jumpman schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:45:
Ik noem het zeker niet slecht, wellicht had ik meer verwacht en ben ik het UbiSoft 'systeem' gewoon zat. Met niet best bedoel ik de bugs, lange grinds etc.
Juist om het bekende Ubi systeem had ik de cijfers iets lager verwacht.Persoonlijk vind ik deze setting net wat toffer dan bij de vorige twee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Na de verzendbevestiging van Ubisoft nog steeds geen update bij UPS. Ik ben benieuwd wanneer het uberhaupt bezorgd gaat worden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroendedoem
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17-06 21:22
Je kan de game inmiddels op uplay al spelen door met vpn verbinding te maken via nieuw zeeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Jeroendedoem schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:52:
Je kan de game inmiddels op uplay al spelen door met vpn verbinding te maken via nieuw zeeland.
Ja las het, heb geen VPN..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiliart Rivia
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-04 00:46
janvanmil schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:51:
Na de verzendbevestiging van Ubisoft nog steeds geen update bij UPS. Ik ben benieuwd wanneer het uberhaupt bezorgd gaat worden...
Ja, begin ik me ook af te vragen. Zou toch wel graag morgen Valhalla willen hebben met de hoeveelheid zin die ik in de game heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Wiliart Rivia schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:57:
[...]

Ja, begin ik me ook af te vragen. Zou toch wel graag morgen Valhalla willen hebben met de hoeveelheid zin die ik in de game heb gekregen.
Daarom! ik heb eigenlijk zelfs vrij morgen, misschien toch maar wat werken morgen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
Jumpman schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:45:
Als je het Ubisoft systeem zat bent had je natuurlijk niet hoeven te wachten op reviews om in te schatten of je een Ubisoft game leuk vind haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:45
Zijn toch echt goede cijfers hoor, had zelfs lager verwacht omdat ze blijven voortborduren richting rpg wat door veel mensen niet gewaardeerd wordt.

Kan niet wachten om hem morgen in volle glory te spelen op series X!

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste game freeze is een feit :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Toch een VPN kunnen fixen, hij doet het!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8y6bZR15PpZqBA8Rp6CRPDroJow=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5RriVU3aIaqEZNYf02lB7EV6.jpg?f=fotoalbum_large

Ga wel weer een sharpener gebruiken want de game zit er weer een partij stoffig en blurry uit, super zonde!

[ Voor 11% gewijzigd door Jackson6 op 09-11-2020 17:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:28
Iemand hier die er al wat uurtjes in heeft zitten en wat over het combat systeem kan vertellen? Een van mijn favoriete reviewers (ACG) is namelijk niet echt enthousiast over Valhalla en is met name negatief over het combat systeem. Schijnt slechter te zijn dan voorgaande delen. Een van de redenen dat hij adviseert om te wachten tot een deep sale. Ook het aantal bugs en glitches schijnt bijzonder hoog te zijn (gaf IGN ook al aan).

https://m.youtube.com/watch?v=teX3reR6uvI

[ Voor 9% gewijzigd door SparksNL op 09-11-2020 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:16

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Hier nog geen verzendmelding ontvangen?!?!?

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
janvanmil schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:51:
Hier ook maar zie dat hij met UPS express wordt verstuurd ipv standaard dus ik maak me er nog niet echt druk om..
Pagina: 1 ... 10 ... 37 Laatste