• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:28
Heb je ook die Isu boog die je in dat meer vind op een bepaald uur van de dag? Ben de naam even kwijt.

Eerlijk gezegd kan me mijn build niet zoveel meer schelen :p Die armoury en nu rune forge zijn cool, maar die hadden ergens in jaar 1 moeten zitten, niet op het einde van jaar 2 waar de enige content nu nog een paar tombs en dat last story dat ze hebben vermeld tijdens AC15.
AntiChrist7 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 08:37:
Eerlijk gezegd kan me mijn build niet zoveel meer schelen :p Die armoury en nu rune forge zijn cool, maar die hadden ergens in jaar 1 moeten zitten, niet op het einde van jaar 2 waar de enige content nu nog een paar tombs en dat last story dat ze hebben vermeld tijdens AC15.
Ik verwacht ook dat vrijwel iedereen die nu nog speelt gewoon endgame gear heeft, dan boeien die runes zo weinig dat het allemaal toch niks meer uit maakt. Zelfs zonder runes is iedereen 2 of 3 hits op hoogste difficulty als je de juiste gear gebruikt :+

Dus leuk dat ze verbeteringen doorvoeren voor mensen die nu nog moeten beginnen of over een paar jaar terug willen kijken, maar inderdaad een beetje te laat voor ons

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:28

FeaR

In GoT we trust

AntiChrist7 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 08:37:
Heb je ook die Isu boog die je in dat meer vind op een bepaald uur van de dag? Ben de naam even kwijt.
Die boog heb ik afgelopen nacht ook "even" gehaald nadat ik Excalibur had. Leuke boog qua looks maar ik heb een andere, geen idee van de naam, die beter is. Die ik heb laat de pijl exploderen bij impact voor damage rondom. Qua stats ontloopt het elkaar allemaal niet zo veel, het zijn puur de unieke perks van de wapens.
Oon schreef op woensdag 28 september 2022 @ 10:14:
[...]
Ik verwacht ook dat vrijwel iedereen die nu nog speelt gewoon endgame gear heeft,
Dat is ook een dingetje waarom ik Valhalla nog niet uit heb gespeeld. Ik heb inderdaad alles qua mythische gear maar ben halverwege de game. Missies voelen dan zo zinloos als je over iedereen heen kan lopen, letterlijk...

[ Voor 28% gewijzigd door FeaR op 28-09-2022 15:46 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

FeaR schreef op woensdag 28 september 2022 @ 15:44:
[...]

Dat is ook een dingetje waarom ik Valhalla nog niet uit heb gespeeld. Ik heb inderdaad alles qua mythische gear maar ben halverwege de game. Missies voelen dan zo zinloos als je over iedereen heen kan lopen, letterlijk...
Ik loop daarom meestal zonder gear rond. Zelfs dan is er weinig uitdaging want je doet zo belachelijk veel damage zelfs met je vuisten of je slechtste wapen, maar dan kom je wel in een situatie waar je zelf óók in 2-3 hits dood bent, en dat maakt het toch weer iets spannender om zomaar een kamp in te lopen.

• AntiChrist7
Eerste van de nieuwe tomb gedaan, physics blijft toch nog altijd wat lastig doen soms...

Vraagje over forgotten saga btw, hoeveel keer moet je die uitspelen voor de quest als completed telt? Heb dat destijds 2 keer gedaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-05 20:29
Vandaag voor het eerst AC Valhalla aangeslingerd op m’n series X. Ziet er allemaal prima uit maar wat is er mis met de combat? Stroperige bedoeling, ben maar met de boog gaan schieten. Zijn er nog tips over hoe je combat wat leuker kan maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Galvatron schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 22:56:
Vandaag voor het eerst AC Valhalla aangeslingerd op m’n series X. Ziet er allemaal prima uit maar wat is er mis met de combat? Stroperige bedoeling, ben maar met de boog gaan schieten. Zijn er nog tips over hoe je combat wat leuker kan maken?
Als je gewoon de story doorgaat en alle side content die op je pad komt meeneemt dan raak je snel overleveled en is de combat een stuk minder relevant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
ja je kan met combat alle kanten uit. Er zijn zoveel stukken gear die verschillende buffs geven + wapens. En uiteindelijk vul je alle skills in de tree ook in.
En nu heb je met de armoury ook natuurlijk de mogelijkheid om te switchen tussen verschillende builds.

Het is een beetje experimenteren met wat je leuk vindt. ik heb lang met dezelfde bearded Axe rondgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:56:
Het is een beetje experimenteren met wat je leuk vindt. ik heb lang met dezelfde bearded Axe rondgelopen
Ik denk dat dit vooral een goede tip is. Ik vond zelf de bijlen ook het fijnst, die doen hoge damage en zijn gemiddeld in snelheid, en de animaties zijn niet over de top of langdradig.

Maar hoe dan ook is dit echt zo'n spel waar je gewoon je playstyle moet vinden, en als je die hebt gevonden heb je weinig reden om daar van af te wijken. Er zijn niet echt bosses waar je een ander wapen moet gebruiken ofzo, hooguit een combinatie tussen ranged en melee.

Dus gewoon iets vinden dat fijn speelt, niet bang zijn je wapen te upgraden. Zelfs zonder runes en gear met specifieke bonuses zou je op je eigen level nooit moeite moeten hebben met damage doen, dus als je wat runes en leuke gear sets combineert dan kun je er echt van maken wat je zelf fijn vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Afgelopen dagen getracht vooral main story te doen. Gaat niet altijd goed want een side quest op een paar meter afstand of die toch op de route ligt pak ik wel mee, zeker de Artifacts. Maar het schiet voor mijn gevoel nu wel op, nu in Snothingamscire en daarna alleen nog Hamtunscire (volgens mij). Ik zit alleen met "The Lathe" omleggen van The Order. Ik moet een spelletje Orlog winnen maar ik heb echt zo niets met de ingame mini-games. Nu zegt Google mij een beetje 50 - 50 of je "The Lathe" wel of niet kan vinden zonder alle clues te hebben. Iemand die daar meer over weet? En dood....het is dus mogelijk zonder clues. Helaas geldt dat niet voor The Father.

Gisteren als laatste nog even naar Noorwegen gegaan om Thor's Hammer te zoeken. Eenmaal aangekomen bedacht ik me pas dat ik daar helemaal niets kon omdat ik pas op vier van de vijf items zit voor de Thor gear :X

Edit:
Is er op het einde van de game nog nut voor materialen? Of kan ik gewoon lukraak upgraden wat ik wil? Ik heb één outfit helemaal up to spec en de rest is nog allemaal begin, zie (nog steeds niet) het nut in van wisselen van armor of wapens als je eenmaal een goede speelstijl gevonden hebt.

[ Voor 20% gewijzigd door FeaR op 14-10-2022 11:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FeaR schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 07:49:
Is er op het einde van de game nog nut voor materialen? Of kan ik gewoon lukraak upgraden wat ik wil? Ik heb één outfit helemaal up to spec en de rest is nog allemaal begin, zie (nog steeds niet) het nut in van wisselen van armor of wapens als je eenmaal een goede speelstijl gevonden hebt.
Ik weet niet of je alle sets volledig kan upgraden, maar een paar sets moet toch zeker wel lukken. Ik upgrade gewoon wat ik wil, en dat gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Oon schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 08:18:
[...]
Ik weet niet of je alle sets volledig kan upgraden, maar een paar sets moet toch zeker wel lukken. Ik upgrade gewoon wat ik wil, en dat gaat prima.
Het is niet eens echt een kwestie van "willen". Het is meer dat je, net als in veel andere games, aan het einde haast om komt in geld en materialen. Het is al vaker voorbijgekomen hier, in Valhalla is upgraden ook niet echt nodig als je eenmaal een fijne set hebt gevonden. Idem met opal uitgeven bij Reda. Ergens wil ik leuke armor en wapens maar bedenk me dan altijd dat ik toch een vaste set heb. Oftewel kies ik altijd een lame skin voor mijn paard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
ik had toch wel last om voldoende titanium te vinden, maar dat was voordat ze het ook te koop aanboden in winkels. Maar ik upgrade idd ook alleen wat me interessant lijkt.

Moesten ze nu die armory een jaar geleden hadden geimplementeerd, had ik er zeker mee gespeeld voor verschillende outfits te optimaliseren, maar nu. whatever :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Main Story uitgespeeld. Ging opeens sneller dan gedacht. Eens zien hoe veel zin ik nu nog heb om alle gebieden op honderd procent te krijgen. Mogelijk dat alle World Events, Mysteries en Wealth te doen zijn maar ik ga niet alle Hunting en Fishing deliveries doen (of de deliveries die achter de winkel in je dorpje staan).

Zit er eerder aan te denken de Season Pass te kopen. Kan in Ierland en Parijs ook nog spelen. Dawn of Ragnarok gaat hem niet worden, de twee tripjes naar Asgard en Jotunheim in de base game waren voor mij al een minder plezierig punt. Logische redenatie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
ja als het mythologische gedeelte je niet aanstaat kan je die best skippen.
Ierland vond ik wel leuk, mede door het druide thema en de setting. parijs was OK-ish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

AntiChrist7 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 19:46:
ja als het mythologische gedeelte je niet aanstaat kan je die best skippen.
Ierland vond ik wel leuk, mede door het druide thema en de setting. parijs was OK-ish
Thanks voor de bevestiging. Ik ga eens op zoek naar een Season Pass code. Had na het posten van mijn vorige post nog het idee dat ik toch Engeland eerst wilde clearen maar dat ging snel bergafwaarts. Van het idee "alle gebieden op 100% krijgen" ging het al snel naar "alleen alle wealth, gear en mysteries" (mysteries voor de Roman artifacts voor mijn museum) en gisteren was ik er opeens helemaal klaar mee nadat ik weer eens een Light Shield uit een kist trok. Leuk nieuwe gear, maar ik heb mijn favoriete set al bij elkaar.

Zoals gezegd doen Asgard en Jotunheim me niets en dat geldt ook voor Niflheim (Forgotten Saga). Dat in combinatie met bovenstaande missende motivatie maakt dat de game dan eigenlijk klaar is voor mij :P Al kwam er nog wel een festival aan geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 08:33:
[...]

Thanks voor de bevestiging. Ik ga eens op zoek naar een Season Pass code. Had na het posten van mijn vorige post nog het idee dat ik toch Engeland eerst wilde clearen maar dat ging snel bergafwaarts. Van het idee "alle gebieden op 100% krijgen" ging het al snel naar "alleen alle wealth, gear en mysteries" (mysteries voor de Roman artifacts voor mijn museum) en gisteren was ik er opeens helemaal klaar mee nadat ik weer eens een Light Shield uit een kist trok. Leuk nieuwe gear, maar ik heb mijn favoriete set al bij elkaar.

Zoals gezegd doen Asgard en Jotunheim me niets en dat geldt ook voor Niflheim (Forgotten Saga). Dat in combinatie met bovenstaande missende motivatie maakt dat de game dan eigenlijk klaar is voor mij :P Al kwam er nog wel een festival aan geloof ik.
Ik vond Niflheim wel leuk omdat je daar nieuwe abilities krijgt, beetje zoals in de DLC van AC 3 ook het geval was kun je daarmee in een vogel veranderen en dan ergens weer landen.
Helaas behoud je die abilities niet als je terugreist, want het is natuurlijk maar een droom/visioen, maar het is wel leuke gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 08:50
Ik ga aankomend weekend weer een poging doen om dit te spelen. Heb eindelijk een 32GB ram in de pc hangen, want 16GB is echt te weinig, In taskmanager gechecked en hij ging richting 99% tijdens het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Oon schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 22:17:
[...]

Ik vond Niflheim wel leuk omdat je daar nieuwe abilities krijgt, beetje zoals in de DLC van AC 3 ook het geval was kun je daarmee in een vogel veranderen en dan ergens weer landen.
Helaas behoud je die abilities niet als je terugreist, want het is natuurlijk maar een droom/visioen, maar het is wel leuke gameplay
Volgens mij bedoel je Svartalfheim, de realm van de dwergen :P Niflheim is het rogue-lite gedeelte.

Dawn of Ragnarok gisteren uitgespeeld, beviel mij een stuk beter dan de eerdere stukken in Asgard en Jotunheim, het voelde een stuk beter uitgewerkt. Wellicht door de nieuwe mechanics.

Nu begonnen aan The Forgotten Saga, ik zie op zich de potentie, maar het doodgaan en resetten is nog wel ff haat.

Maar ach, een potje Noorse Mythologie is een goed voorafje voor als ik woensdag overstap op God of War: Ragnarok :P

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Het is niet volledig resetten he, je kan passieve vaardigheden unlocken. Ik vond het wel leuk. Verhaal sloeg op niet veel, maar er was wel een echte difficulty challenge, wat vaak ontbreekt in de gewone AC. het heeft me toch 3 runs gekost eer ik het einde haalde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 30-05 21:18
Bas170 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 12:51:
[...]

Dawn of Ragnarok gisteren uitgespeeld, beviel mij een stuk beter dan de eerdere stukken in Asgard en Jotunheim, het voelde een stuk beter uitgewerkt. Wellicht door de nieuwe mechanics.
Is die DLC beetje vergelijkbaar met Fate of Atlantis van Odyssey? Fate of Atlantis vond ik wel tof en Dawn of Ranarok lijkt me ook wel wat. € 39,99 vind ik wel wat prijzig voor een DLC though....

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Hulleman schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:04:
[...]

Is die DLC beetje vergelijkbaar met Fate of Atlantis van Odyssey? Fate of Atlantis vond ik wel tof en Dawn of Ranarok lijkt me ook wel wat. € 39,99 vind ik wel wat prijzig voor een DLC though....
Fate of Atlantis vind ik wel veel gaver, maar ik vind Odyssey sowieso beter dan Valhalla.

Op zich is het een prima DLC, met ook flink wat nieuwe mechanics die de gameplay leuk aanvullen. Verhaallijnen zijn volgens mij totaal meer dan 15 uur, en er is ook zat te verkennen op de map.

Daarnaast een arena met verschillende challenges, wat ook wel lollig was.

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Bas170 schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:38:
[...]

Fate of Atlantis vind ik wel veel gaver, maar ik vind Odyssey sowieso beter dan Valhalla.

Op zich is het een prima DLC, met ook flink wat nieuwe mechanics die de gameplay leuk aanvullen. Verhaallijnen zijn volgens mij totaal meer dan 15 uur, en er is ook zat te verkennen op de map.

Daarnaast een arena met verschillende challenges, wat ook wel lollig was.
Klinkt interessant om eens mee te pakken voor een euro of 15 tijdens de gamedroogte.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• davidov
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:04
Zow, heb de afgelopen week dit topic maar eens grof doorgelezen, vond het toch wel leuk om even over Valhalla te ouwehoeren.

Heb alle "main" AC games gespeeld, maar de laatste jaren schaf ik de games nooit meer direct aan.
Niet dat de games niet meer leuk zijn, maar heb er echt geen moeite mee om 1-2 jaar te wachten en te vullen met andere games om vervolgens het alsnog aan te schaffen voor een lagere prijs.

Eind september de basic versie voor 30,- gekocht.... nu rond de 60% met 106 uur gameplay.
Het blijft net als de 2 meest recente voorgangers een mooie en leuke wereld om rond te rennen, maar het hele RPG achtige gebeuren kan mij gestolen worden. Ik hoef geen gear en honderden wapens, ik wil gewoon assassintje spelen, er is een reden waarom ik normaal geen RPGs speel.

Tot nu toe kan het spel me wel bekoren, maar als ik zie dat ik nog maar op 60% vd map ben moet ik wel even slikken. Ben er al 2 maanden mee bezig (50 uur per maand, 12 per week ongeveer.... wie verlangt er niet naar z'n jonge jaren dat 50 uur per week nog een optie was :D), en realiseer me nu dat het een kluif gaat worden om het nog voor de jaarwisseling af te hebben.
Ach eigenlijk wil dat alleen maar zeggen dat je erg veel waar krijgt voor je geld.

Mijn irritaties en ergernissen dusver:
- Crashes op pc. Volledig random, als ik 6 uur speel op een dag zit daar altijd wel 1-2 crashes tussen. Eigenlijk zijn dat er teveel, maar dan nog kan ik er mee leven.
Waar ik echter niet mee kan leven zijn de crashes die tijdens de River Raids gebeuren. Godsamme, heb nu al 4x gehad dat na een hele lange raid (45-60min) en vrijwel alle dingen gevonden te hebben het spel bij het laatste kampje crashed. Bam, weg alle vooruitgang, begin maar weer opnieuw. Het is HEEL lang geleden dat een spel me zo woest en gefrustreerd kon krijgen, zo zonde en onnodig. Ze hadden gewoon een kleine savefunctie moeten inbouwen die alleen van toepassing is bij crashes oid.

Kleinere ergernissen:
- Waarom rennen die paarden zo traag als je in of nabij een dorp/stad bent.... grrr loop eens door! Hatelijk.
- Die Romeinse maskers en dat akelige geluidje dat afspeelt nadat alles pop-ups en bevestigingen in beeld zijn gekomen. Elke keer dat ik in de avond ergens een donkere tempel aan het plunderen ben en dat riedeltje speelt af dan schrik ik me een hoedje lol, heel vervelend.

Waar ik nog niemand over heb gehoord; wist je dat je raven een barrel-roll kan doen als je met 'm vliegt en heel snel links/rechts (op PC A/D) afwisselend indrukt? Geen idee of het ook iets doet, volgens mij niet.

Grootste gemis: de ouderwetse temples raiden met enorme parcour puzzles.....dat was AC op z'n best voor m'n gevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
davidov schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:14:
Zow, heb de afgelopen week dit topic maar eens grof doorgelezen, vond het toch wel leuk om even over Valhalla te ouwehoeren.

Heb alle "main" AC games gespeeld, maar de laatste jaren schaf ik de games nooit meer direct aan.
Niet dat de games niet meer leuk zijn, maar heb er echt geen moeite mee om 1-2 jaar te wachten en te vullen met andere games om vervolgens het alsnog aan te schaffen voor een lagere prijs.

Eind september de basic versie voor 30,- gekocht.... nu rond de 60% met 106 uur gameplay.
Het blijft net als de 2 meest recente voorgangers een mooie en leuke wereld om rond te rennen, maar het hele RPG achtige gebeuren kan mij gestolen worden. Ik hoef geen gear en honderden wapens, ik wil gewoon assassintje spelen, er is een reden waarom ik normaal geen RPGs speel.

Tot nu toe kan het spel me wel bekoren, maar als ik zie dat ik nog maar op 60% vd map ben moet ik wel even slikken. Ben er al 2 maanden mee bezig (50 uur per maand, 12 per week ongeveer.... wie verlangt er niet naar z'n jonge jaren dat 50 uur per week nog een optie was :D), en realiseer me nu dat het een kluif gaat worden om het nog voor de jaarwisseling af te hebben.
Ach eigenlijk wil dat alleen maar zeggen dat je erg veel waar krijgt voor je geld.

- Crashes op pc. Volledig random, als ik 6 uur speel op een dag zit daar altijd wel 1-2 crashes tussen. Eigenlijk zijn dat er teveel, maar dan nog kan ik er mee leven.
Waar ik echter niet mee kan leven zijn de crashes die tijdens de River Raids gebeuren. Godsamme, heb nu al 4x gehad dat na een hele lange raid (45-60min) en vrijwel alle dingen gevonden te hebben het spel bij het laatste kampje crashed. Bam, weg alle vooruitgang, begin maar weer opnieuw. Het is HEEL lang geleden dat een spel me zo woest en gefrustreerd kon krijgen, zo zonde en onnodig. Ze hadden gewoon een kleine savefunctie moeten inbouwen die alleen van toepassing is bij crashes oid.

Kleinere ergernissen:
- Waarom rennen die paarden zo traag als je in of nabij een dorp/stad bent.... grrr loop eens door! Hatelijk.
- Die Romeinse maskers en dat akelige geluidje dat afspeelt nadat alles pop-ups en bevestigingen in beeld zijn gekomen. Elke keer dat ik in de avond ergens een donkere tempel aan het plunderen ben en dat riedeltje speelt af dan schrik ik me een hoedje lol, heel vervelend.

Waar ik nog niemand over heb gehoord; wist je dat je raven een barrel-roll kan doen als je met 'm vliegt en heel snel links/rechts (op PC A/D) afwisselend indrukt? Geen idee of het ook iets doet, volgens mij niet.

Grootste gemis: de ouderwetse temples raiden met enorme parcour puzzles.....dat was AC op z'n best voor m'n gevoel :)
Crashes heb ik gelukkig niet veel last van gehad, en mijn ervaring was dat de tweede helft completion een stuk sneller ging omdat je dan al een groot deel van de viewpoints hebt. Ik probeer ook altijd meteen viewpoints ver weg te halen; in Valhalla ben ik ook meteen toen ik in Engeland kwam met m'n boot de rivier op gevaren tot ik bijna bovenaan de map was om daar een viewpoint te pakken, dan hak je het verste dat je ooit zelf moet rijden/lopen al meteen door de helft.

Verder eens met je punten, vooral dat langzaam wandelen in settlements vind ik altijd heel storend, snap dat het niet heel realistisch is om door een dorpje heen te sprinten maar van een berg van 200 meter in een plasje water springen is dat ook niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov
Oon schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:19:
[...]

Crashes heb ik gelukkig niet veel last van gehad, en mijn ervaring was dat de tweede helft completion een stuk sneller ging omdat je dan al een groot deel van de viewpoints hebt. Ik probeer ook altijd meteen viewpoints ver weg te halen; in Valhalla ben ik ook meteen toen ik in Engeland kwam met m'n boot de rivier op gevaren tot ik bijna bovenaan de map was om daar een viewpoint te pakken, dan hak je het verste dat je ooit zelf moet rijden/lopen al meteen door de helft.
Ik verdeel de viewpoints een beetje per regio. In Valhalla vallen de viewpoints een beetje tegen tbh (best prima, maar ditmaal net wat minder indrukwekkende locaties en hoogtes (dusver)), maar normaal vind ik het altijd een tof momentje om even te genieten van alle pracht en praal. En zorg ik dus dat zowel de mainstory, als alle sidequests en alle loot etc gelijk opgaan met de viewpoints. Ik wil de perfecte afwisseling van alle content zoveel mogelijk rekken tot het einde, gaat dusver prima af :)

Het verste wat ik dan ooit moet reizen is van 1 fast travel punt naar de volgende. Is een missie verder dan 1 fast travel punt die nog niet gescout is? Dan ga ik eerst daar in de regio de boel clearen voordat ik weer een stapje doorreis naar de volgende nieuwe fast travel locatie.
Verder eens met je punten, vooral dat langzaam wandelen in settlements vind ik altijd heel storend, snap dat het niet heel realistisch is om door een dorpje heen te sprinten maar van een berg van 200 meter in een plasje water springen is dat ook niet :+
Hehe precies ja, men is een beetje willekeurig in wanneer men wel en niet realisme toepast. Paard valt 20 meter? prima! Paard loopt sneller dan een mens in een dorp? Onacceptabel!

Overigens; ben ik gek of kan je niet meer echt vechten vanaf je paard? Ik meen me te herinneren dat ik in Odyssey me nog wel eens als een klein kind gedroeg als in; op je paard rijden, een groepje guards zien (of een wolf oid) en dan er op hoge snelheid langs racen en een klap met m'n wapen verkopen :+ .... in Valhalla geef ik alleen nog schattige trapjes die maarliefst 6 damage doen :F
Pijl en boog werkt nog prima maar dat geeft niet dezelfde voldoening :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Laatst online: 29-05 10:05

jmk

Kleinere ergernissen:

Ik had vlak na de launch van AC Valhallah een nieuwe PC gekocht en AC was de eerste game die daar op draaide. Ook net zoveel crashes als jij. Ik had het op een gegeven moment min of meer kunnen reproduceren door keihard te rennen op een paard, alles negerend. Crashkans is dan 60% hoger.
Een 'vers' kasteel binnensluipen die deel is van een quest bestorming en iedereen doden levert ook crashes op, iedere keer.

Pas toen ik mijn tweede spel speelde(CP2077) en in 2 maanden geen enkele crash had wist ik dat het aan Ubisoft lag en niet aan mijn PC.

Bedroevend dat ze het nog steeds niet hebben opgelost. Trekt me ook niet meer, de associatie is te slecht.

Wel vreemd want Odyssey is mijn eerste AC game die ik helemaal heb gespeeld en hier had ik het probleem nooit.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:30
Belangrijk nieuws:
https://www.ubisoft.com/n...es/6L7OFMqDHtuPYc2TGmRfOM

The Last Chapter op 6 December en een aantal nieuwe functies, zoals de mogelijkheid altijd een hood op te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrdemc schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 23:48:
Belangrijk nieuws:
https://www.ubisoft.com/n...es/6L7OFMqDHtuPYc2TGmRfOM

The Last Chapter op 6 December en een aantal nieuwe functies, zoals de mogelijkheid altijd een hood op te hebben :P
Is andersom ook al mogelijk? Ik heb er liever geen op, vond het altijd vervelend als m'n grote helm ineens verdween omdat er een kap overheen ging waar die helm helemaal niet in zou moeten passen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ik dacht wel dat het 6 december was, maar blijkbaar is het al uit. zag een aankondiging van Acces the animus en heb hem ook net binnengehaald (13gb) en gespeeld.

Lorewise heel cool, maar de social stealth mechanic die ze etaleren (voor Mirage wss) kan toch nog wat werk gebruiken. of ik suck gewoon met het ouder worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
AntiChrist7 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:39:
Ik dacht wel dat het 6 december was, maar blijkbaar is het al uit. zag een aankondiging van Acces the animus en heb hem ook net binnengehaald (13gb) en gespeeld.

Lorewise heel cool, maar de social stealth mechanic die ze etaleren (voor Mirage wss) kan toch nog wat werk gebruiken. of ik suck gewoon met het ouder worden
Je hebt gelijk inderdaad! Ik had het ff gemist, maar gisteren is deze aankondiging geplaatst:
Hey,

❗📢 Due to an unforeseen glitch in the Animus, the final content update for Assassin's Creed Valhalla has arrived early in Ravensthorpe. ❗

We hope you enjoy The Last Chapter of Eivor's story...and the additional surprises we have before 2022 comes to an end.

Here is a glimpse of what you can expect!
⚙️ Bug Fixes
🔥 The Last Chapter
⚔️ Hood Always On feature
👀 ... And more

Read the full patch notes below 👇

https://ubi.li/BtoSc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-04 16:24
Ik heb Valhalla deze week aangeschaft voor €15, hiervoor Oddessy gespeelt (gratis) maar uiteindelijk afgehaakt. Was meer van hetzelfde. Grootste ergenis waren toch wel die bounties die overal komen opdagen. Vooral als je vier achter je aan hebt is dat niet leuk.

Wat mij opvalt is dat de raven in valhalla letterlijk niks meer spot? In oddessy alle kistjes, enemies etc maar nu gewoon letterlijk niks? Ik gebruik de raven niet eens want kan er niks mee. Volgens mij mis ik iets... Voor de rest bevalt mij Valhalla beter dan Oddessy denk ik. Alle abilities en skills zijn wat meer mysterieus dus dan kom je zomaar weer eens wat tegen ipv punten ergens in te gooien. Maar goed, dat is voorkeur.

Mijn grootste ergenis: Crashes. De hele tijd, elke 15 min... Soms iets langer. Wat een drama zeg letterlijk elke fix geprobeerd die ik kon vinden. Heb nu wellicht iets gevonden:

- Ga naar AC folder en start ACvalhalla_plus als admin
- Set in de AC ini file window_mode op 1

Sindsdien geen crashes meer.
Neoseer schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 08:29:
Ik ga aankomend weekend weer een poging doen om dit te spelen. Heb eindelijk een 32GB ram in de pc hangen, want 16GB is echt te weinig, In taskmanager gechecked en hij ging richting 99% tijdens het spelen.
16GB is voor vrijwel elke game voldoende. Usage betekent niet dat het in gebruik is dus dat zegt niet zoveel. Ik heb 16GB en het loopt als een trein op 1440p max settings (125 fps avg benchmark).

Heb wellicht iets gevonden:

Sindsdien geen crashes meer. En ik had ze elke 15-20min...

• Hunter98X
  • Laatst online: 29-05 13:20
biggydeen2 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 12:25:

Wat mij opvalt is dat de raven in valhalla letterlijk niks meer spot? In oddessy alle kistjes, enemies etc maar nu gewoon letterlijk niks? Ik gebruik de raven niet eens want kan er niks mee. Volgens mij mis ik iets... Voor de rest bevalt mij Valhalla beter dan Oddessy denk ik. Alle abilities en skills zijn wat meer mysterieus dus dan kom je zomaar weer eens wat tegen ipv punten ergens in te gooien. Maar goed, dat is voorkeur.
Dat heeft met gameplay settings te maken, dit moet je in kunnen stellen, het is al even geleden dat ik het gespeeld heb dus weet niet precies waar. Maar dat het in te stellen valt weet ik zeker.

• davidov

Heb wellicht iets gevonden:

Sindsdien geen crashes meer. En ik had ze elke 15-20min...
Dank, helaas heb ik zelf het net een weekje geleden uitgespeeld, maar hopelijk heeft een ander er nog iets aan!

En oh; de raven heeft idd 90% van zn functie verloren. Voornaamste nut is nu uitvogelen waar precies een objective is, raven geeft een groene cirkel aan en dan kan je vervolgens daarheen en je odin-sight gebruiken om de exacte target te vinden.

Je kan nog wel de raven gebruiken om handmatig 3 dingen te highlighten maarja teveel werk, en voor kistjes werkt dat makkelijker op de map dan met een vliegende vogel.
Ik heb Valhalla deze week aangeschaft voor €15, hiervoor Oddessy gespeelt (gratis) maar uiteindelijk afgehaakt. Was meer van hetzelfde. Grootste ergenis waren toch wel die bounties die overal komen opdagen. Vooral als je vier achter je aan hebt is dat niet leuk.
Ik vond dat juist een van de leukere mechanics, ik mis in Valhalla dat systeem echt. In Odyssey had ik nog een beetje het gevoel dat er altijd iets te doen was, en als je te lang op één plek zat dan kwam er wel iemand achter je aan om je weg te jagen.
Wat mij opvalt is dat de raven in valhalla letterlijk niks meer spot? In oddessy alle kistjes, enemies etc maar nu gewoon letterlijk niks? Ik gebruik de raven niet eens want kan er niks mee.
Je vogel en 'eagle vision' werken iets anders in Valhalla, je hebt niet meer een grote range waarin je zelf mensen door muren heen spot en ook je vogel doet dat niet meer zomaar. Uiteindelijk kan je vogel wel een stuk meer zien op afstand dan jijzelf, maar hebben ze een poging gedaan om je iets meer een reden te geven om zélf rond te lopen. Je ziet niet meer meteen alles met je vogel, maar moet echt al een beetje in de buurt zitten om te zoeken.

Wat mij betreft een prima aanpassing, maar het maakt inderdaad zowel je vogel als je eagle vision wat minder krachtig

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• biggydeen2
Inmiddels paar weken verder maar wat een fantastische game is valhalla. Het ziet er echt fantastisch uit allemaal. Met alle tussentijdse updates de afgelopen twee jaar kun je ook leuke dingen tussendoor doen. Inmiddels Asgard gedaan (fantastisch gebied) en de blazing sword gehaald. Beste wapen in de game. Nu ook spear of leonidas te pakken. Gaat nog veel tijd in zitten om alles uit te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09:31
Op release 20 uur gespeeld maar sinds een paar weken weer eens opgepakt bij gebrek aan games. Zit inmiddels op zo'n 40 uur met 110 power. Ik merk dat ik een beetje vast hang. Ik heb me door Asgard heen moeten ploegen, Niflheim (The Forgotten Saga) doet me echt totaal niks en op het moment dat die nieuwe potion kwam voor Jotunheim kreeg ik echt slechte zin. De game is al overloaded aan content en dan wordt je ook steeds weggebracht van die wereld waar je nog zoveel moet doen.
Kan ik die potions ook volledig skippen? Want het lijkt erop alsof dat nu mijn main quest is en ik niet verder kom. En na hoeveel keren gereset te worden is dat Niflheim gedoe eigenlijk gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biggydeen2
Alexknl schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 19:54:
Op release 20 uur gespeeld maar sinds een paar weken weer eens opgepakt bij gebrek aan games. Zit inmiddels op zo'n 40 uur met 110 power. Ik merk dat ik een beetje vast hang. Ik heb me door Asgard heen moeten ploegen, Niflheim (The Forgotten Saga) doet me echt totaal niks en op het moment dat die nieuwe potion kwam voor Jotunheim kreeg ik echt slechte zin. De game is al overloaded aan content en dan wordt je ook steeds weggebracht van die wereld waar je nog zoveel moet doen.
Kan ik die potions ook volledig skippen? Want het lijkt erop alsof dat nu mijn main quest is en ik niet verder kom. En na hoeveel keren gereset te worden is dat Niflheim gedoe eigenlijk gedaan?
Ik zit nu ook in die potions sectie. Je kunt alles skippen als je wilt. Nilfheim vindt ik opzich wel leuk. Je kunt altijd gewoon de main quest story volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09:31
Ik zie mijn main quest niet meer, ben blijkbaar niet de enige.
https://discussions.ubiso...est-showing-up?lang=en-US
Straks maar eens langs alle villagers lopen in mijn settlement ofso :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alexknl schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 19:14:
Ik zie mijn main quest niet meer, ben blijkbaar niet de enige.
https://discussions.ubiso...est-showing-up?lang=en-US
Straks maar eens langs alle villagers lopen in mijn settlement ofso :9
Ik heb dit ook een paar keer gehad, ook een keer gehad dat mijn spel crashte in net dat stukje nadat een quest is afgerond maar voordat de volgende objective er is, maar dat heeft zichzelf toen uiteindelijk opgelost door gewoon met een paar mensen te praten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neoseer
  • Laatst online: 28-05 08:50
Sinds dit weekend eindelijk dit spel fatsoenlijk kunnen spelen, kleine upgrade gedaan van een AMD Ryzen 5 1600 (wat een oudje) naar een AMD Ryzen 5 3600. Toevallig had een collega deze nog over.
Al die tijd gedacht dat het geheugen het probleem was terwijl ik gewoon 16 GB heb zitten.
Was dus gewoon processor die het spel af en toe deed haperen.
Ik kan natuurlijk niet alles op max spelen, maar high is goed genoeg voor mij.
Mijn viking avontuur kan eindelijk goed los gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-05 21:31

Grudgie

PSN: Grudgie7

Net een paar weken bezig met deze game. Vermaak mij er prima mee. Vanaf wel moment gingen jullie gear upgraden enzo? Wil geen materiaal en geld verspillen.

En hebben sommige nog tips verder?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 08:02

sjaool

Every life should have 9 cats

Grudgie schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:11:
Net een paar weken bezig met deze game. Vermaak mij er prima mee. Vanaf wel moment gingen jullie gear upgraden enzo? Wil geen materiaal en geld verspillen.

En hebben sommige nog tips verder?
De enige tip die ik je kan geven is gewoon spelen. Het spel hoeft je namelijk geen geld te kosten. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03:02
Neoseer schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:05:
Sinds dit weekend eindelijk dit spel fatsoenlijk kunnen spelen, kleine upgrade gedaan van een AMD Ryzen 5 1600 (wat een oudje) naar een AMD Ryzen 5 3600. Toevallig had een collega deze nog over.
Al die tijd gedacht dat het geheugen het probleem was terwijl ik gewoon 16 GB heb zitten.
Was dus gewoon processor die het spel af en toe deed haperen.
Ik kan natuurlijk niet alles op max spelen, maar high is goed genoeg voor mij.
Mijn viking avontuur kan eindelijk goed los gaan :D
YouTube: Ryzen 5 3600 vs Ryzen 5 1600
AC Odyssey laat in de benchmark al grote verschillen zien (die game is nog een tikkie lichter dan Valhalla).

Enjoy the ride && Skal!

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:01
sjaool schreef op zondag 5 maart 2023 @ 20:42:
[...]

De enige tip die ik je kan geven is gewoon spelen. Het spel hoeft je namelijk geen geld te kosten. ;)
Wellicht doelt hij op silver en niet echt geld.

@Grudgie ik meen ergens gelezen te hebben dat gear niet perse zo heel veel uitmaakt.
Kies een wapen welke je leuk vindt (wellicht met een toffe ability) en begin die gewoon te upgraden.

Kunt ze altijd nog "downgraden".

54 uur - 22% - 369804 distance traveled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-05 21:31

Grudgie

PSN: Grudgie7

NeutraleTeun schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 22:18:
[...]

@Grudgie ik meen ergens gelezen te hebben dat gear niet perse zo heel veel uitmaakt.
Kies een wapen welke je leuk vindt (wellicht met een toffe ability) en begin die gewoon te upgraden.

Ah bedankt. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

NeutraleTeun schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 22:18:
[...]

294h 24m - 90% - 2412727 distance traveled

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
sjaool schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 22:58:
[...]

294h 24m - 90% - 2412727 distance traveled

;)
Damn, gaat 100% echt zo lang duren of heb je hier een andere verklaring voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

NeutraleTeun schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 07:14:
[...]

Het kan zo lang duren als je zelf wil. Ik roam graag door de open wereld. Voor Origins en Odyssey heb ik vergelijkbare tijden. Dit is trouwens inclusief alle DLC tijd. Ik ben in ieder geval nog lang niet uitgespeeld wat dat betreft zijn deze games waar voor hun geld. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Ja ik merk ook dat ik te lang speel zonder echt te vorderen in het verhaal of de quests.

Meestal laat ik me meeslepen door de dieren en en wat bow hunting.

Verder reis ik bijna alles per voet, tenzij ik even snel iets moet doen dan kies ik een fast travel point.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrdemc
[...]

292h 42m - 100% - 2322273 distance traveled
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Voor 100% zit je wel echt over de 100 uur, er is gewoon belachelijk veel te doen.

Ik heb laatst een derde save gestart en met een trainer met een 'teleport to waypoint' functie de eerste stukken gedaan, dat scheelt een hele hoop tijd maar zelfs dan zul je snel aan de 50-60 uur komen. Als je reistijd meerekent (en escort missies :O ) dan zit je al snel op het dubbele

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 11:09
mrdemc schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 11:48:
[...]

292h 42m - 100% - 2322273 distance traveled
:)
281h 50m - 100 % - 2188291 distance :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntiChrist7
Eurgh wat is dat met die ubisoft connect, moet 4 keer herstarten en updaten en dangeeft ie nog 0 stat. misschien omdat ik het al gedeinstalleerd heb

Via de app wel gevonden

317h, 3051044 distance travelled

wel met alle dlc inbegrepen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 21:39
Ik ben afgelopen week eindelijk aan deze game begonnen, heb de disk versie met DLC.

Op zicht geen verkeerde game, alleen nu al 3x gehad dat ik aan een DLC begon in plaats van een normale missie, beetje jammer dat het niet duidelijk erbij staat 8)7

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
Linksquest schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:16:
Ik ben afgelopen week eindelijk aan deze game begonnen, heb de disk versie met DLC.

Op zicht geen verkeerde game, alleen nu al 3x gehad dat ik aan een DLC begon in plaats van een normale missie, beetje jammer dat het niet duidelijk erbij staat 8)7
Voor mij alweer een tijdje terug, maar ik dacht dat de DLC icoontjes een ander kleurtje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Moet ik straks eens even op letten, ben nu de missie het doen met de zoons van Ragna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
hoe kan ik de slowmotion uitzetten als ik vijanden spot?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Farabi schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 13:50:
Volgens mij heb je die zelf aangezet in je skills tree.
Daar dus weer uitzetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
Farabi schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 13:50:
Heb even voor je gezocht, ben nu niet in de gelegenheid het te testen, heb die functie zelf aan staan, maar ik kwam dit via Reddit tegen.
Go to settings and turn it off. I think it's called assassination sequence or something.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Linksquest schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 16:13:
[...]

Heb even voor je gezocht, ben nu niet in de gelegenheid het te testen, heb die functie zelf aan staan, maar ik kwam dit via Reddit tegen.

[...]
NeutraleTeun schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 13:52:
[...]

Volgens mij heb je die zelf aangezet in je skills tree.
Daar dus weer uitzetten.
Sorry, maar kon het bij beide niet vinden?

[ Voor 13% gewijzigd door Farabi op 06-05-2023 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik zal binnenkort even nog eens spelen en kijken of ik het kan vinden, maar die vraag komt extreem veel voor en zou bijna zeggen dat het gewoon bij het spel hoort.

Ik zelf heb een bug dat als ik met de boog mik dat hij automatisch 180 graden draait, niet altijd, maar komt wel voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op zondag 7 mei 2023 @ 14:35:
Ik zelf heb een bug dat als ik met de boog mik dat hij automatisch 180 graden draait, niet altijd, maar komt wel voor.
Dit heb ik ook wel vaker, is heel storend wanneer het gebeurt maar bij mij gebeurt het weinig genoeg dat ik er wel mee kan leven gelukkig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Linksquest schreef op zondag 7 mei 2023 @ 14:35:
Ik zal binnenkort even nog eens spelen en kijken of ik het kan vinden, maar die vraag komt extreem veel voor en zou bijna zeggen dat het gewoon bij het spel hoort.

ik heb het gisteren zitten googlen, maar inderdaad, het lijkt wel of het bij het spel hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Oon schreef op maandag 8 mei 2023 @ 11:18:
[...]

Dit heb ik ook wel vaker, is heel storend wanneer het gebeurt maar bij mij gebeurt het weinig genoeg dat ik er wel mee kan leven gelukkig
Is voornamelijk storend als ik probeer te sluipen en hierdoor juist ontdekt word :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodro0ster
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09:01
Ik heb gisteren Valhalla gekocht om te spelen op mijn nieuwe PC voor hij naar de simrig verhuisd. Vanaf de eerste boss heb ik al crashes. Telkens wanneer ik hem verslaan heb en de cutscene is gedaan, crash ik.
Na 4x proberen kon ik eindelijk verder. Dan kwam er een groepje vijanden afgestromd en na 30 seconden vechten terug gecrashed.

In de event viewer krijg ik te zien dat de nvidia driver crashed, maar de kaart komt uit mijn vorige PC (3070) en daar heb ik nooit crashes gehad al speelde ik daar wel enkel maar iRacing op triple screens.
Iemand die toevallig hetzelfde meegemaakt heeft? Alle drivers zijn up to date. Ben deze keer wel voor Windows 11 gegaan ipv 10. Hopelijk was dat geen verkeerde keuze.

[ Voor 6% gewijzigd door Broodro0ster op 04-07-2023 00:06 ]

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 RWD 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Met welke Cliënt speel je het spel als ik vragen mag?

Pc volledig opnieuw opgestart?

Spel al geprobeerd opnieuw te installeren?

Instellingen van het spel wat verlaagd om te kijken of dat helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodro0ster
Ik heb het op Steam gekocht, maar in de achtergrond start hij wel Uplay op volgens mij.
PC heb ik al meermaals herstart. Vond her en der dat de driver kan crashen door het RAM, dus ik heb ook al XMP profiel 2 gedraaid die op 5600 i.p.v. 6000mhz draait. Memory op -200 en core op -50 met fans op 100% heb ik ook geprobeerd. Daarmee ben ik wel voorbij de eerste boss geraakt. Daarna de fans terug op auto en toen crashte ik wel 30 seconden lager. Maar 100% vs auto (62%) was 58 vs 65°C, dat lijkt me niet zo dramatisch, maar ga het nog eens opnieuw proberen.

Settings staan op hoogste met volumetric clouds 2 clicks lager en water reflecties 1 klik lager. 90 FPS capped in de settings met Gsync aan. Zal ook eens de low preset proberen.

Heb de PC vannacht ook Odyssey laten installeren. Die draaide vroeger zonder problemen op de hoogste settings, dus ik kijk vanavond eens als ik die langer kan spelen als een uur.

Zal tijdens m'n middag pauze ook een GPU stress test installeren en de hele middag laten draaien om te zien als daar alles goed mee gaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Broodro0ster op 04-07-2023 10:30 ]

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 RWD 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Broodro0ster schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 10:28:
Ik heb het op Steam gekocht, maar in de achtergrond start hij wel Uplay op volgens mij.
PC heb ik al meermaals herstart. Vond her en der dat de driver kan crashen door het RAM, dus ik heb ook al XMP profiel 2 gedraaid die op 5600 i.p.v. 6000mhz draait. Memory op -200 en core op -50 met fans op 100% heb ik ook geprobeerd. Daarmee ben ik wel voorbij de eerste boss geraakt. Daarna de fans terug op auto en toen crashte ik wel 30 seconden lager. Maar 100% vs auto (62%) was 58 vs 65°C, dat lijkt me niet zo dramatisch, maar ga het nog eens opnieuw proberen.
Ik merkte laatst ook dat als ik mijn Nvidia kaart niet op gaming modus zet maar op silent dat ik last had van crashes in verschillende games, misschien een recente driver update die hier iets mee te maken heeft?
Heb het zelf niet in Valhalla geprobeerd, maar eigenlijk alle spellen die meer performance nodig hebben die ik heb geprobeerd hebben datzelfde probleem.

De oplossing bij mij was om dus wel gewoon op gaming modus te spelen, dus videokaart op 100% van alle limieten, of om de instellingen lager te zetten. Je zou verwachten dat als de videokaart het niet aan kan je lagere FPS hebt, maar dat kan nu blijkbaar voor crashes zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodro0ster
Oon schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 10:32:
[...]

Ik merkte laatst ook dat als ik mijn Nvidia kaart niet op gaming modus zet maar op silent dat ik last had van crashes in verschillende games, misschien een recente driver update die hier iets mee te maken heeft?
Heb het zelf niet in Valhalla geprobeerd, maar eigenlijk alle spellen die meer performance nodig hebben die ik heb geprobeerd hebben datzelfde probleem.

De oplossing bij mij was om dus wel gewoon op gaming modus te spelen, dus videokaart op 100% van alle limieten, of om de instellingen lager te zetten. Je zou verwachten dat als de videokaart het niet aan kan je lagere FPS hebt, maar dat kan nu blijkbaar voor crashes zorgen.
Ik heb een EVGA 3070 XC3 Ultra. Die heeft zo geen knopje denk ik. Wel had ik een firmware update voor de kaart toen ik de EVGA software installeerde. Kan ook nog een oorzaak zijn...
Ik probeer nog eens met 100% fanspeed om te zien hoelang ik kan spelen en zal ook eens de driver downgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Broodro0ster schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 10:39:
[...]

Ik heb een EVGA 3070 XC3 Ultra. Die heeft zo geen knopje denk ik. Wel had ik een firmware update voor de kaart toen ik de EVGA software installeerde. Kan ook nog een oorzaak zijn...
Ik probeer nog eens met 100% fanspeed om te zien hoelang ik kan spelen en zal ook eens de driver downgraden.
Die van mij is een ASUS model waar 'GPU Tweak II' bij zit, heeft de EVGA software helemaal geen schakelmogelijkheden? De meeste videokaarten hebben tegenwoordig wel wat over/underclockopties die je realtime kunt beheren.

Maar je kunt het dus in theorie ook bevestigen door even graphics op minimaal te zetten en resolutie 1080p ofzo, dat maakt het spel er niet mooier op maar dan weet je zeker of je ergens tegen een limiet aanloopt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Broodro0ster
Mijn XC3 ultra heeft dat niet. De FTW3 wel denk ik. Deze GPU stamt nog van het crisis tijdperk en het was de enige die ik te pakken kreeg, want ik wou toen eigenlijk een 3080. Maar 2000euro had ik er niet voor over.

Gisteren nog even gespeeld met XMP volledig uit om een en ander uit te sluiten. Ben voorbij het stukje geraakt waar ik de dag voordien telkens vast liep, maar een klein uurtje later kwam ik bij Valka aan met een hoop cutscenes en toen terug gecrashed. Heb de indruk dat als de PC net gestart is, ik iets langer kan doorspelen dan wanneer hij als warm staat.

Daarna Odyssey opgestart en een nieuwe story gestart, want daar zitten ook veel cutscenes in. Alleen zijn die allemaal gerendered met hoge GPU load zag ik terwijl in Valhalla de GPU regelmatig dipt naar 5-25% load tijdens cutscenes. Ik 45min gespeeld zonder crashes. Dan werd het tijd om te slapen. Wel aansluitend nog even Firestrike Ultra 20x laten loopen, maar ook zonder problemen.

Het is nog iets te vroeg om conclusies te trekken, maar het lijkt spel gerelateerd te zijn heb ik de indruk.

EDIT: Na nog wat zitten zoeken in de logs kwam ik deze lijn tegen als laatste log lijn bij elke crash. Ik heb het spel op Steam gekocht en er zou een bug zijn met achievements omdat die niet aanwezig zijn in de Steam versie ofzo. Even in deze richtig verder zoeken...
code:
1
[13616]  2023-07-04 23:07:54      [ 9212]      ERROR      AchievementsDownload.cpp (237)                   Unknown file extension for achievement.

[/quote]

[ Voor 18% gewijzigd door Broodro0ster op 05-07-2023 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Broodro0ster schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 09:37:
Mijn XC3 ultra heeft dat niet. De FTW3 wel denk ik. Deze GPU stamt nog van het crisis tijdperk en het was de enige die ik te pakken kreeg, want ik wou toen eigenlijk een 3080. Maar 2000euro had ik er niet voor over.

Gisteren nog even gespeeld met XMP volledig uit om een en ander uit te sluiten. Ben voorbij het stukje geraakt waar ik de dag voordien telkens vast liep, maar een klein uurtje later kwam ik bij Valka aan met een hoop cutscenes en toen terug gecrashed. Heb de indruk dat als de PC net gestart is, ik iets langer kan doorspelen dan wanneer hij als warm staat.

Daarna Odyssey opgestart en een nieuwe story gestart, want daar zitten ook veel cutscenes in. Alleen zijn die allemaal gerendered met hoge GPU load zag ik terwijl in Valhalla de GPU regelmatig dipt naar 5-25% load tijdens cutscenes. Ik 45min gespeeld zonder crashes. Dan werd het tijd om te slapen. Wel aansluitend nog even Firestrike Ultra 20x laten loopen, maar ook zonder problemen.

Het is nog iets te vroeg om conclusies te trekken, maar het lijkt spel gerelateerd te zijn heb ik de indruk.
Kun je misschien eens je in-game settings van Oddyssey en Valhalla delen? Natuurlijk zouden die het allemaal gewoon moeten doen, zeker bij een spel dat inmiddels alweer bijna 3 jaar oud is, maar misschien dat iemand daar iets in herkent dat voor problemen zou kunnen zorgen.

En heb je al eens gezocht op jouw combinatie GPU+CPU+RAM voor specifiek problemen in Valhalla?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Broodro0ster
Oon schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 09:46:
[...]

Kun je misschien eens je in-game settings van Oddyssey en Valhalla delen? Natuurlijk zouden die het allemaal gewoon moeten doen, zeker bij een spel dat inmiddels alweer bijna 3 jaar oud is, maar misschien dat iemand daar iets in herkent dat voor problemen zou kunnen zorgen.

En heb je al eens gezocht op jouw combinatie GPU+CPU+RAM voor specifiek problemen in Valhalla?
Ik heb mijn post nog even geupdate hierboven. Ik las dat de Steam versie zonder achievements is en hij soms toch wil schrijven naar een file die niet bestaat.
Toevallig eindigd de Ubisoft Laucher log telkens met deze lijn bij een crash:
code:
1
[13616]  2023-07-04 23:07:54      [ 9212]      ERROR      AchievementsDownload.cpp (237)                   Unknown file extension for achievement.

Ik zoek nog even verder hier op. Anders nog proberen refund te vragen bij Steam en het via Ubisoft aankopen als dat een oplossing zou zijn.

Alleen is het me wel niet helemaal duidelijk als zo'n error de nvidia driver er mee kan uittrekken. Want die crashed samen met de game en recovered daarna direct.

[ Voor 7% gewijzigd door Broodro0ster op 05-07-2023 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Broodro0ster schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 09:50:
[...]

Ik heb mijn post nog even geupdate hierboven. Ik las dat de Steam versie zonder achievements is en hij soms toch wil schrijven naar een file die niet bestaat.
Toevallig eindigd de Ubisoft Laucher log telkens met deze lijn bij een crash:
code:
1

Ik zoek nog even verder hier op. Anders nog proberen refund te vragen bij Steam en het via Ubisoft aankopen als dat een oplossing zou zijn.
Dat is wel een hele goeie ja. Je zou eens kunnen kijken of Ubisoft+ niet een trial heeft, dan kun je dat heel snel (en gratis) bevestigen.

Wel vreemd, want je moet ook via Steam toch gewoon je Ubisoft account linken? Andere Ubisoft games hebben ook gewoon de Ubi achievements én de Steam achievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodro0ster
Oon schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 09:53:
[...]

Dat is wel een hele goeie ja. Je zou eens kunnen kijken of Ubisoft+ niet een trial heeft, dan kun je dat heel snel (en gratis) bevestigen.

Wel vreemd, want je moet ook via Steam toch gewoon je Ubisoft account linken? Andere Ubisoft games hebben ook gewoon de Ubi achievements én de Steam achievements
Ja, Origins en Odyssey heb ik gewoon op Steam gekocht destijds en die was identiek aan de Ubisoft versie. Ging ook via Uplay destijds. Ik vind het gewoon handig om alles op 1 plaats te kopen, dus Valhalla nu terug gekocht via Steam niet wetende dat die achievements er nu niet meer zijn. Blijkbaar was het in het begin niet op Steam verkrijgbaar, maar ik heb he allemaal niet zo goed gevolgd afgelopen 2-3 jaar. Nu zag ik Valhalla in de Steam sales dus gewoon gekocht op Steam zonder daar verder bij te denken.

Ik zie dat ik inmiddels 2.2h gespeeld heb aka debuggen. Steam geeft aan dat je max 2h mag gespeeld hebben voor een refund. Dat is wel sneu...

EDIT: toch gelukt om een refund request in te dienen. Hopelijk wordt het geaccepteerd.
Via Ubisoft is er helaas wel geen promo op het spel.

EDIT: refund is al goedgekeurd door Steam

[ Voor 7% gewijzigd door Broodro0ster op 05-07-2023 15:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06:57
Voor iedereen die nog op een sale aan het wachten zijn, Valhalla is nu met 75% korting te krijgen op Steam. De hele Assassin's Creed bundle kost €95.

Ik had Valhalla al eerder gekocht in een fikse korting, maar nog niet echt gespeeld. Ik ga dit weekend toch weer eens proberen, nu dat ik een nieuwe computer heb. Assassin's Creed serie's heeft altijd geweldige thema's, maar helaas blijft bij mij de gameplay niet altijd even boeiend. Maar grafisch en thema's zijn echt top.

Hopelijk kan ik Valhalla spelen tot het eind. De enige Assassin's Creed's die ik volledig uit heb gespeeld is, 1, 2 en brotherhood. Alle AC's heb ik daarna geskipped en ben weer begonnen met spelen met Origin en Odyssey. Geweldige thema's, grafisch top in orde maar beide hebben me niet weten te trekken tot het einde. Misschien beide ook nog een kans geven, nu dat ik een nieuwe computer heb.

Maar eerst ga ik Valhalla weer eens spelen na een lange tijd.

Voor de mensen die nog op een sale aan het wachten waren,

https://store.steampowere...7/Assassins_Creed_Bundle/

[ Voor 12% gewijzigd door Toonen1988 op 17-02-2024 02:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest
Voor de Playstation games met Playstion Plus Extra of Premium abonnement, Valhalla is nu gratis in het abonnement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-05 10:57
Linksquest schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:35:
Voor de Playstation games met Playstion Plus Extra of Premium abonnement, Valhalla is nu gratis in het abonnement.
Nice! Direct gedownload, straks maar eens aan beginnen.

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05:32
Ik heb van de week de season pass gekocht zodat ik wat DLC kan spelen, maar ik kom er niet helemaal uit hoe ik de DLC start.. :D Ik heb alleen de season pass gedownload van een paar MB, maar daarna gaat hij niet automatisch meer data downloaden, klopt dat? Ik heb online gezocht hoe ik Wrath of the Druids moet starten, door met Azar te spreken in Raventhorpe, maar bij mij staat Azar niet op de plek die ik online vind. Doe ik iets fout? Heb overigens al 60 uur in de game zitten en had de main story uitgespeeld, dus ik ben wel ver genoeg.
Martijn1990 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 13:34:
Ik heb van de week de season pass gekocht zodat ik wat DLC kan spelen, maar ik kom er niet helemaal uit hoe ik de DLC start.. :D Ik heb alleen de season pass gedownload van een paar MB, maar daarna gaat hij niet automatisch meer data downloaden, klopt dat? Ik heb online gezocht hoe ik Wrath of the Druids moet starten, door met Azar te spreken in Raventhorpe, maar bij mij staat Azar niet op de plek die ik online vind. Doe ik iets fout? Heb overigens al 60 uur in de game zitten en had de main story uitgespeeld, dus ik ben wel ver genoeg.
In mijn ervaring kan het een paar minuten duren wanneer je in-game bent en kan het helpen om even ergens anders heen te fast travelen en dan weer terug

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05:32
Oon schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 17:13:
[...]

In mijn ervaring kan het een paar minuten duren wanneer je in-game bent en kan het helpen om even ergens anders heen te fast travelen en dan weer terug
Thanks! Maar heb hem 3 dagen terug al gekocht en meerdere keren in de tijd de game heb opgestart 😁 Zal het vanavond of morgen nog eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 27-05 14:57
BBTM schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 19:40:
[...]

Nice! Direct gedownload, straks maar eens aan beginnen.
En?

Ik heb momenteel beetje last van de ziekte 'ik zit nog teveel in ander spel om me hierin volledig te smijten'.
Ik wil het wel een kans geven; niet alleen omdat het momenteel rustig is kwa launches maar ook omdat de revies vrij positief waren.. en ik met 2 kindjes thuis liever iets heb waarin ik me tijd kan verdiepen.
De visuals zijn ok maar niet wow (speel op PS5) en combat is nog ietwat onhandig maar zoals gezegd.. we spelen om te leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Derbiss schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 17:02:
[...]

En?

Ik heb momenteel beetje last van de ziekte 'ik zit nog teveel in ander spel om me hierin volledig te smijten'.
Ik wil het wel een kans geven; niet alleen omdat het momenteel rustig is kwa launches maar ook omdat de revies vrij positief waren.. en ik met 2 kindjes thuis liever iets heb waarin ik me tijd kan verdiepen.
De visuals zijn ok maar niet wow (speel op PS5) en combat is nog ietwat onhandig maar zoals gezegd.. we spelen om te leren ;)
Persoonlijk vond ik Odyssey een veel leukere game dan Valhalla. Mocht je die nog niet gespeeld hebben, dan zou ik daar mijn tijd aan besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
Hulleman schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:23:
[...]

Persoonlijk vond ik Odyssey een veel leukere game dan Valhalla. Mocht je die nog niet gespeeld hebben, dan zou ik daar mijn tijd aan besteden.
Ik ga eerlijk zijn..het pakte me niet. Ik geraakte niet echt betrokken, kwa gameplay was het niet echt wow.. gelukkig was het gratis via ps plus maar toch.
Kan gebeuren vermoed ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Derbiss schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:07:
[...]

Ik ga eerlijk zijn..het pakte me niet. Ik geraakte niet echt betrokken, kwa gameplay was het niet echt wow.. gelukkig was het gratis via ps plus maar toch.
Kan gebeuren vermoed ik :)
Dat kan natuurlijk. Maar dan ga je ook geen plezier beleven aan Valhalla. Qua Gameplay en setting vond ik dat toch een stapje terug t.a.v. Odyssey.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
Hulleman schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:28:
[...]

Dat kan natuurlijk. Maar dan ga je ook geen plezier beleven aan Valhalla. Qua Gameplay en setting vond ik dat toch een stapje terug t.a.v. Odyssey.
Ha ik had het over Valhalla :).
Odyssey viel nog mee.
Ik denk dat ik de formule in zijn geheel gewoon beu ben. Aangezien ze het overal herhalen lijkt me dit wel logisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Derbiss schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:30:
[...]
Ik denk dat ik de formule in zijn geheel gewoon beu ben.
Ja dat heb ik denk ik ook. Been there done that gevoel. Dat had ik bij de laatste twee Far Cry delen ook heel erg. Ubisoft games vermijd ik nu en speel ik als ze een keer in PS+ of Gamepass komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
Hulleman schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:36:
[...]

Ja dat heb ik denk ik ook. Been there done that gevoel. Dat had ik bij de laatste twee Far Cry delen ook heel erg. Ubisoft games vermijd ik nu en speel ik als ze een keer in PS+ of Gamepass komen.
Klopt geheel; far cry 4 was nog te pruimen maar bij 5 had je het al snel door en 6.. teleurstelling. Ik had nog hoop voor skull&bones maar ook daar.. gelukkig niet gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-05 15:27
Dit weekend begonnen op PC, na mijn PC te upgraden kan ik dit eindelijk goed genoeg draaien.

Het is er nog wat inkomen. Heb 3 jaar geleden Odyssey gespeeld, fantastische game met heel goeie herinneringen aan.
Ik betwijfel dat deze die verwachtingen gaat kunnen overtreffen, maar we kunnen proberen!

Ben benieuwd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-05 15:27
Al iets van een 30 uur ingestoken ondertussen.

Goeie game maar niet zo memorabel of mooi als AC Odyssey.

Heb ook echt niet het gevoel dat de loot de moeite is, ik weet niet welke richting uit te gaan of heb niet het gevoel zoals ik in Odyssey had dat ik een unieke speelstijl heb.

Valt goed mee maar maar meer dan 20 euro zou ik hier nooit aan geven maw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen_V
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-05 17:48
Satangel schreef op woensdag 10 april 2024 @ 14:49:
Al iets van een 30 uur ingestoken ondertussen.

Goeie game maar niet zo memorabel of mooi als AC Odyssey.

Heb ook echt niet het gevoel dat de loot de moeite is, ik weet niet welke richting uit te gaan of heb niet het gevoel zoals ik in Odyssey had dat ik een unieke speelstijl heb.

Valt goed mee maar maar meer dan 20 euro zou ik hier nooit aan geven maw
Het is een goeie game, maar ik ben het met je eens. Ik vind Valhalla veel te uitgebreid met teveel zijlijnen. Het gevoel, richting en de binding met het verhaal verloor ik persoonlijk.

Aan de andere kant ook weer veel mooie momenten, als je op je paard door Noorwegen rijd en deze muziek in de achtergrond opkomt:

_/-\o_

Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurus0205
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 30-05 17:22
na lange tijd de boel weer eens geïnstalleerd, had destijds al een season pass gekocht, maar nooit gespeeld. Nu kan ik nergens meer vinden hoe je, je wapens en gear maximaal upgrade. Naar legendary gaat vrij makkelijk, maar daarna blijven er nog zeker 6 blokjes leeg...

Als ik google of in de codex kijk kan ik er niks van vinden. Weet iemand nog hoe dat moet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-05 17:21

Agent47

I always close my contracts.

Ik heb Odysses pas uitgespeeld. Ik meld me nu in dit topic.
Ben helemaal opnieuw begonnen met de AC reeks en nooit verder gekomen dan Origins.

Ik heb er zin in :)

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Zit er nu een uurtje of 60 in. Vooral weer als een van de eerste dingen in Engeland: Uitkijkposts vrij spelen zodat het snel reizen wat sneller gaat. Ben nu vooral raids aan het doen.

Wel irritant dat je soms lekker in die Raid zit en er dan ineens iemand met zo'n sterke boog van 100 meter je ineens dood schiet ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-05 17:23

..Christiaan..

..zwll..

Agent47 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 09:22:
Vooral weer als een van de eerste dingen in Engeland: Uitkijkposts vrij spelen zodat het snel reizen wat sneller gaat. Ben nu vooral raids aan het doen.
Dat is zeker slim om te doen. Vooral eerst sterker worden; dan is het verhaal ook leuker om te spelen. Ik vond de 2e keer een stuk leuker dan de 1e keer spelen.

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Nou ik zit er nu een uurtje of 100 in. Grafisch mooi spel. Vond Griekenland en Egypte qua puntensysteem leuker en fijner.

Ik word wel gek dat je in elk nieuw gebied steeds iemand even moet volgen / followen om vervolgens je verhaal voort te zetten. Door steden en dorpen kan je paard ook niet sneller. Ik wil lekker het tempo er in houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Uitgespeeld. Beetje meh gevoel. Geef het spel een 7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Agent47 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:52:
Uitgespeeld. Beetje meh gevoel. Geef het spel een 7.
Snap je gevoel, vond de game in een bepaald punt zich lang trekken, het is geen verkeerde game, maar vond bijvoorbeeld Odyssey beter wegspelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Linksquest schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 14:25:
[...]

Snap je gevoel, vond de game in een bepaald punt zich lang trekken, het is geen verkeerde game, maar vond bijvoorbeeld Odyssey beter wegspelen.
Odyssey en Origins waren echt wel een 8/8,5 en een 9 hoor! Was bijna verslaafd haha

Pagina: 1 ... 36 37 Laatste