Afgelopen dagen getracht vooral main story te doen. Gaat niet altijd goed want een side quest op een paar meter afstand of die toch op de route ligt pak ik wel mee, zeker de Artifacts. Maar het schiet voor mijn gevoel nu wel op, nu in Snothingamscire en daarna alleen nog Hamtunscire (volgens mij). Ik zit alleen met "The Lathe" omleggen van The Order. Ik moet een spelletje Orlog winnen maar ik heb echt zo niets met de ingame mini-games. Nu zegt Google mij een beetje 50 - 50 of je "The Lathe" wel of niet kan vinden zonder alle clues te hebben. Iemand die daar meer over weet? En dood....het is dus mogelijk zonder clues. Helaas geldt dat niet voor The Father.
Gisteren als laatste nog even naar Noorwegen gegaan om Thor's Hammer te zoeken. Eenmaal aangekomen bedacht ik me pas dat ik daar helemaal niets kon omdat ik pas op vier van de vijf items zit voor de Thor gear
Edit:
Is er op het einde van de game nog nut voor materialen? Of kan ik gewoon lukraak upgraden wat ik wil? Ik heb één outfit helemaal up to spec en de rest is nog allemaal begin, zie (nog steeds niet) het nut in van wisselen van armor of wapens als je eenmaal een goede speelstijl gevonden hebt.
Gisteren als laatste nog even naar Noorwegen gegaan om Thor's Hammer te zoeken. Eenmaal aangekomen bedacht ik me pas dat ik daar helemaal niets kon omdat ik pas op vier van de vijf items zit voor de Thor gear
Edit:
Is er op het einde van de game nog nut voor materialen? Of kan ik gewoon lukraak upgraden wat ik wil? Ik heb één outfit helemaal up to spec en de rest is nog allemaal begin, zie (nog steeds niet) het nut in van wisselen van armor of wapens als je eenmaal een goede speelstijl gevonden hebt.
[ Voor 20% gewijzigd door FeaR op 14-10-2022 11:14 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.