Dit heb ik ook wel vaker, is heel storend wanneer het gebeurt maar bij mij gebeurt het weinig genoeg dat ik er wel mee kan leven gelukkigLinksquest schreef op zondag 7 mei 2023 @ 14:35:
Ik zelf heb een bug dat als ik met de boog mik dat hij automatisch 180 graden draait, niet altijd, maar komt wel voor.
ik heb het gisteren zitten googlen, maar inderdaad, het lijkt wel of het bij het spel hoort.Linksquest schreef op zondag 7 mei 2023 @ 14:35:
Ik zal binnenkort even nog eens spelen en kijken of ik het kan vinden, maar die vraag komt extreem veel voor en zou bijna zeggen dat het gewoon bij het spel hoort.
Ik zelf heb een bug dat als ik met de boog mik dat hij automatisch 180 graden draait, niet altijd, maar komt wel voor.
Is voornamelijk storend als ik probeer te sluipen en hierdoor juist ontdekt wordOon schreef op maandag 8 mei 2023 @ 11:18:
[...]
Dit heb ik ook wel vaker, is heel storend wanneer het gebeurt maar bij mij gebeurt het weinig genoeg dat ik er wel mee kan leven gelukkig
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ik heb gisteren Valhalla gekocht om te spelen op mijn nieuwe PC voor hij naar de simrig verhuisd. Vanaf de eerste boss heb ik al crashes. Telkens wanneer ik hem verslaan heb en de cutscene is gedaan, crash ik.
Na 4x proberen kon ik eindelijk verder. Dan kwam er een groepje vijanden afgestromd en na 30 seconden vechten terug gecrashed.
In de event viewer krijg ik te zien dat de nvidia driver crashed, maar de kaart komt uit mijn vorige PC (3070) en daar heb ik nooit crashes gehad al speelde ik daar wel enkel maar iRacing op triple screens.
Iemand die toevallig hetzelfde meegemaakt heeft? Alle drivers zijn up to date. Ben deze keer wel voor Windows 11 gegaan ipv 10. Hopelijk was dat geen verkeerde keuze.
Na 4x proberen kon ik eindelijk verder. Dan kwam er een groepje vijanden afgestromd en na 30 seconden vechten terug gecrashed.
In de event viewer krijg ik te zien dat de nvidia driver crashed, maar de kaart komt uit mijn vorige PC (3070) en daar heb ik nooit crashes gehad al speelde ik daar wel enkel maar iRacing op triple screens.
Iemand die toevallig hetzelfde meegemaakt heeft? Alle drivers zijn up to date. Ben deze keer wel voor Windows 11 gegaan ipv 10. Hopelijk was dat geen verkeerde keuze.
[ Voor 6% gewijzigd door Broodro0ster op 04-07-2023 00:06 ]
30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 RWD 2023
Met welke Cliënt speel je het spel als ik vragen mag?
Pc volledig opnieuw opgestart?
Spel al geprobeerd opnieuw te installeren?
Instellingen van het spel wat verlaagd om te kijken of dat helpt?
Pc volledig opnieuw opgestart?
Spel al geprobeerd opnieuw te installeren?
Instellingen van het spel wat verlaagd om te kijken of dat helpt?
Ik heb het op Steam gekocht, maar in de achtergrond start hij wel Uplay op volgens mij.
PC heb ik al meermaals herstart. Vond her en der dat de driver kan crashen door het RAM, dus ik heb ook al XMP profiel 2 gedraaid die op 5600 i.p.v. 6000mhz draait. Memory op -200 en core op -50 met fans op 100% heb ik ook geprobeerd. Daarmee ben ik wel voorbij de eerste boss geraakt. Daarna de fans terug op auto en toen crashte ik wel 30 seconden lager. Maar 100% vs auto (62%) was 58 vs 65°C, dat lijkt me niet zo dramatisch, maar ga het nog eens opnieuw proberen.
Settings staan op hoogste met volumetric clouds 2 clicks lager en water reflecties 1 klik lager. 90 FPS capped in de settings met Gsync aan. Zal ook eens de low preset proberen.
Heb de PC vannacht ook Odyssey laten installeren. Die draaide vroeger zonder problemen op de hoogste settings, dus ik kijk vanavond eens als ik die langer kan spelen als een uur.
Zal tijdens m'n middag pauze ook een GPU stress test installeren en de hele middag laten draaien om te zien als daar alles goed mee gaat.
PC heb ik al meermaals herstart. Vond her en der dat de driver kan crashen door het RAM, dus ik heb ook al XMP profiel 2 gedraaid die op 5600 i.p.v. 6000mhz draait. Memory op -200 en core op -50 met fans op 100% heb ik ook geprobeerd. Daarmee ben ik wel voorbij de eerste boss geraakt. Daarna de fans terug op auto en toen crashte ik wel 30 seconden lager. Maar 100% vs auto (62%) was 58 vs 65°C, dat lijkt me niet zo dramatisch, maar ga het nog eens opnieuw proberen.
Settings staan op hoogste met volumetric clouds 2 clicks lager en water reflecties 1 klik lager. 90 FPS capped in de settings met Gsync aan. Zal ook eens de low preset proberen.
Heb de PC vannacht ook Odyssey laten installeren. Die draaide vroeger zonder problemen op de hoogste settings, dus ik kijk vanavond eens als ik die langer kan spelen als een uur.
Zal tijdens m'n middag pauze ook een GPU stress test installeren en de hele middag laten draaien om te zien als daar alles goed mee gaat.
[ Voor 7% gewijzigd door Broodro0ster op 04-07-2023 10:30 ]
30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 RWD 2023
Ik merkte laatst ook dat als ik mijn Nvidia kaart niet op gaming modus zet maar op silent dat ik last had van crashes in verschillende games, misschien een recente driver update die hier iets mee te maken heeft?Broodro0ster schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 10:28:
Ik heb het op Steam gekocht, maar in de achtergrond start hij wel Uplay op volgens mij.
Heb het zelf niet in Valhalla geprobeerd, maar eigenlijk alle spellen die meer performance nodig hebben die ik heb geprobeerd hebben datzelfde probleem.
De oplossing bij mij was om dus wel gewoon op gaming modus te spelen, dus videokaart op 100% van alle limieten, of om de instellingen lager te zetten. Je zou verwachten dat als de videokaart het niet aan kan je lagere FPS hebt, maar dat kan nu blijkbaar voor crashes zorgen.
Ik heb een EVGA 3070 XC3 Ultra. Die heeft zo geen knopje denk ik. Wel had ik een firmware update voor de kaart toen ik de EVGA software installeerde. Kan ook nog een oorzaak zijn...Oon schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 10:32:
[...]
Ik merkte laatst ook dat als ik mijn Nvidia kaart niet op gaming modus zet maar op silent dat ik last had van crashes in verschillende games, misschien een recente driver update die hier iets mee te maken heeft?
Heb het zelf niet in Valhalla geprobeerd, maar eigenlijk alle spellen die meer performance nodig hebben die ik heb geprobeerd hebben datzelfde probleem.
De oplossing bij mij was om dus wel gewoon op gaming modus te spelen, dus videokaart op 100% van alle limieten, of om de instellingen lager te zetten. Je zou verwachten dat als de videokaart het niet aan kan je lagere FPS hebt, maar dat kan nu blijkbaar voor crashes zorgen.
Ik probeer nog eens met 100% fanspeed om te zien hoelang ik kan spelen en zal ook eens de driver downgraden.
Die van mij is een ASUS model waar 'GPU Tweak II' bij zit, heeft de EVGA software helemaal geen schakelmogelijkheden? De meeste videokaarten hebben tegenwoordig wel wat over/underclockopties die je realtime kunt beheren.Broodro0ster schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 10:39:
[...]
Ik heb een EVGA 3070 XC3 Ultra. Die heeft zo geen knopje denk ik. Wel had ik een firmware update voor de kaart toen ik de EVGA software installeerde. Kan ook nog een oorzaak zijn...
Ik probeer nog eens met 100% fanspeed om te zien hoelang ik kan spelen en zal ook eens de driver downgraden.
Maar je kunt het dus in theorie ook bevestigen door even graphics op minimaal te zetten en resolutie 1080p ofzo, dat maakt het spel er niet mooier op maar dan weet je zeker of je ergens tegen een limiet aanloopt
Mijn XC3 ultra heeft dat niet. De FTW3 wel denk ik. Deze GPU stamt nog van het crisis tijdperk en het was de enige die ik te pakken kreeg, want ik wou toen eigenlijk een 3080. Maar 2000euro had ik er niet voor over.
Gisteren nog even gespeeld met XMP volledig uit om een en ander uit te sluiten. Ben voorbij het stukje geraakt waar ik de dag voordien telkens vast liep, maar een klein uurtje later kwam ik bij Valka aan met een hoop cutscenes en toen terug gecrashed. Heb de indruk dat als de PC net gestart is, ik iets langer kan doorspelen dan wanneer hij als warm staat.
Daarna Odyssey opgestart en een nieuwe story gestart, want daar zitten ook veel cutscenes in. Alleen zijn die allemaal gerendered met hoge GPU load zag ik terwijl in Valhalla de GPU regelmatig dipt naar 5-25% load tijdens cutscenes. Ik 45min gespeeld zonder crashes. Dan werd het tijd om te slapen. Wel aansluitend nog even Firestrike Ultra 20x laten loopen, maar ook zonder problemen.
Het is nog iets te vroeg om conclusies te trekken, maar het lijkt spel gerelateerd te zijn heb ik de indruk.
EDIT: Na nog wat zitten zoeken in de logs kwam ik deze lijn tegen als laatste log lijn bij elke crash. Ik heb het spel op Steam gekocht en er zou een bug zijn met achievements omdat die niet aanwezig zijn in de Steam versie ofzo. Even in deze richtig verder zoeken...
[/quote]
Gisteren nog even gespeeld met XMP volledig uit om een en ander uit te sluiten. Ben voorbij het stukje geraakt waar ik de dag voordien telkens vast liep, maar een klein uurtje later kwam ik bij Valka aan met een hoop cutscenes en toen terug gecrashed. Heb de indruk dat als de PC net gestart is, ik iets langer kan doorspelen dan wanneer hij als warm staat.
Daarna Odyssey opgestart en een nieuwe story gestart, want daar zitten ook veel cutscenes in. Alleen zijn die allemaal gerendered met hoge GPU load zag ik terwijl in Valhalla de GPU regelmatig dipt naar 5-25% load tijdens cutscenes. Ik 45min gespeeld zonder crashes. Dan werd het tijd om te slapen. Wel aansluitend nog even Firestrike Ultra 20x laten loopen, maar ook zonder problemen.
Het is nog iets te vroeg om conclusies te trekken, maar het lijkt spel gerelateerd te zijn heb ik de indruk.
EDIT: Na nog wat zitten zoeken in de logs kwam ik deze lijn tegen als laatste log lijn bij elke crash. Ik heb het spel op Steam gekocht en er zou een bug zijn met achievements omdat die niet aanwezig zijn in de Steam versie ofzo. Even in deze richtig verder zoeken...
code:
1
| [13616] 2023-07-04 23:07:54 [ 9212] ERROR AchievementsDownload.cpp (237) Unknown file extension for achievement. |
[/quote]
[ Voor 18% gewijzigd door Broodro0ster op 05-07-2023 09:48 ]
Kun je misschien eens je in-game settings van Oddyssey en Valhalla delen? Natuurlijk zouden die het allemaal gewoon moeten doen, zeker bij een spel dat inmiddels alweer bijna 3 jaar oud is, maar misschien dat iemand daar iets in herkent dat voor problemen zou kunnen zorgen.Broodro0ster schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 09:37:
Mijn XC3 ultra heeft dat niet. De FTW3 wel denk ik. Deze GPU stamt nog van het crisis tijdperk en het was de enige die ik te pakken kreeg, want ik wou toen eigenlijk een 3080. Maar 2000euro had ik er niet voor over.
En heb je al eens gezocht op jouw combinatie GPU+CPU+RAM voor specifiek problemen in Valhalla?
Ik heb mijn post nog even geupdate hierboven. Ik las dat de Steam versie zonder achievements is en hij soms toch wil schrijven naar een file die niet bestaat.Oon schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 09:46:
[...]
Kun je misschien eens je in-game settings van Oddyssey en Valhalla delen? Natuurlijk zouden die het allemaal gewoon moeten doen, zeker bij een spel dat inmiddels alweer bijna 3 jaar oud is, maar misschien dat iemand daar iets in herkent dat voor problemen zou kunnen zorgen.
En heb je al eens gezocht op jouw combinatie GPU+CPU+RAM voor specifiek problemen in Valhalla?
Toevallig eindigd de Ubisoft Laucher log telkens met deze lijn bij een crash:
code:
1
| [13616] 2023-07-04 23:07:54 [ 9212] ERROR AchievementsDownload.cpp (237) Unknown file extension for achievement. |
Ik zoek nog even verder hier op. Anders nog proberen refund te vragen bij Steam en het via Ubisoft aankopen als dat een oplossing zou zijn.
Alleen is het me wel niet helemaal duidelijk als zo'n error de nvidia driver er mee kan uittrekken. Want die crashed samen met de game en recovered daarna direct.
[ Voor 7% gewijzigd door Broodro0ster op 05-07-2023 09:53 ]
Dat is wel een hele goeie ja. Je zou eens kunnen kijken of Ubisoft+ niet een trial heeft, dan kun je dat heel snel (en gratis) bevestigen.Broodro0ster schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 09:50:
[...]
Ik heb mijn post nog even geupdate hierboven. Ik las dat de Steam versie zonder achievements is en hij soms toch wil schrijven naar een file die niet bestaat.
Toevallig eindigd de Ubisoft Laucher log telkens met deze lijn bij een crash:
code:
1 [13616] 2023-07-04 23:07:54 [ 9212] ERROR AchievementsDownload.cpp (237) Unknown file extension for achievement.
Ik zoek nog even verder hier op. Anders nog proberen refund te vragen bij Steam en het via Ubisoft aankopen als dat een oplossing zou zijn.
Wel vreemd, want je moet ook via Steam toch gewoon je Ubisoft account linken? Andere Ubisoft games hebben ook gewoon de Ubi achievements én de Steam achievements
Ja, Origins en Odyssey heb ik gewoon op Steam gekocht destijds en die was identiek aan de Ubisoft versie. Ging ook via Uplay destijds. Ik vind het gewoon handig om alles op 1 plaats te kopen, dus Valhalla nu terug gekocht via Steam niet wetende dat die achievements er nu niet meer zijn. Blijkbaar was het in het begin niet op Steam verkrijgbaar, maar ik heb he allemaal niet zo goed gevolgd afgelopen 2-3 jaar. Nu zag ik Valhalla in de Steam sales dus gewoon gekocht op Steam zonder daar verder bij te denken.Oon schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 09:53:
[...]
Dat is wel een hele goeie ja. Je zou eens kunnen kijken of Ubisoft+ niet een trial heeft, dan kun je dat heel snel (en gratis) bevestigen.
Wel vreemd, want je moet ook via Steam toch gewoon je Ubisoft account linken? Andere Ubisoft games hebben ook gewoon de Ubi achievements én de Steam achievements
Ik zie dat ik inmiddels 2.2h gespeeld heb aka debuggen. Steam geeft aan dat je max 2h mag gespeeld hebben voor een refund. Dat is wel sneu...
EDIT: toch gelukt om een refund request in te dienen. Hopelijk wordt het geaccepteerd.
Via Ubisoft is er helaas wel geen promo op het spel.
EDIT: refund is al goedgekeurd door Steam
[ Voor 7% gewijzigd door Broodro0ster op 05-07-2023 15:16 ]
Voor iedereen die nog op een sale aan het wachten zijn, Valhalla is nu met 75% korting te krijgen op Steam. De hele Assassin's Creed bundle kost €95.
Ik had Valhalla al eerder gekocht in een fikse korting, maar nog niet echt gespeeld. Ik ga dit weekend toch weer eens proberen, nu dat ik een nieuwe computer heb. Assassin's Creed serie's heeft altijd geweldige thema's, maar helaas blijft bij mij de gameplay niet altijd even boeiend. Maar grafisch en thema's zijn echt top.
Hopelijk kan ik Valhalla spelen tot het eind. De enige Assassin's Creed's die ik volledig uit heb gespeeld is, 1, 2 en brotherhood. Alle AC's heb ik daarna geskipped en ben weer begonnen met spelen met Origin en Odyssey. Geweldige thema's, grafisch top in orde maar beide hebben me niet weten te trekken tot het einde. Misschien beide ook nog een kans geven, nu dat ik een nieuwe computer heb.
Maar eerst ga ik Valhalla weer eens spelen na een lange tijd.
Voor de mensen die nog op een sale aan het wachten waren,
https://store.steampowere...7/Assassins_Creed_Bundle/
Ik had Valhalla al eerder gekocht in een fikse korting, maar nog niet echt gespeeld. Ik ga dit weekend toch weer eens proberen, nu dat ik een nieuwe computer heb. Assassin's Creed serie's heeft altijd geweldige thema's, maar helaas blijft bij mij de gameplay niet altijd even boeiend. Maar grafisch en thema's zijn echt top.
Hopelijk kan ik Valhalla spelen tot het eind. De enige Assassin's Creed's die ik volledig uit heb gespeeld is, 1, 2 en brotherhood. Alle AC's heb ik daarna geskipped en ben weer begonnen met spelen met Origin en Odyssey. Geweldige thema's, grafisch top in orde maar beide hebben me niet weten te trekken tot het einde. Misschien beide ook nog een kans geven, nu dat ik een nieuwe computer heb.
Maar eerst ga ik Valhalla weer eens spelen na een lange tijd.
Voor de mensen die nog op een sale aan het wachten waren,
https://store.steampowere...7/Assassins_Creed_Bundle/
[ Voor 12% gewijzigd door Toonen1988 op 17-02-2024 02:36 ]
Voor de Playstation games met Playstion Plus Extra of Premium abonnement, Valhalla is nu gratis in het abonnement.
Nice! Direct gedownload, straks maar eens aan beginnen.Linksquest schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:35:
Voor de Playstation games met Playstion Plus Extra of Premium abonnement, Valhalla is nu gratis in het abonnement.
Ik heb van de week de season pass gekocht zodat ik wat DLC kan spelen, maar ik kom er niet helemaal uit hoe ik de DLC start..
Ik heb alleen de season pass gedownload van een paar MB, maar daarna gaat hij niet automatisch meer data downloaden, klopt dat? Ik heb online gezocht hoe ik Wrath of the Druids moet starten, door met Azar te spreken in Raventhorpe, maar bij mij staat Azar niet op de plek die ik online vind. Doe ik iets fout? Heb overigens al 60 uur in de game zitten en had de main story uitgespeeld, dus ik ben wel ver genoeg.
In mijn ervaring kan het een paar minuten duren wanneer je in-game bent en kan het helpen om even ergens anders heen te fast travelen en dan weer terugMartijn1990 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 13:34:
Ik heb van de week de season pass gekocht zodat ik wat DLC kan spelen, maar ik kom er niet helemaal uit hoe ik de DLC start..Ik heb alleen de season pass gedownload van een paar MB, maar daarna gaat hij niet automatisch meer data downloaden, klopt dat? Ik heb online gezocht hoe ik Wrath of the Druids moet starten, door met Azar te spreken in Raventhorpe, maar bij mij staat Azar niet op de plek die ik online vind. Doe ik iets fout? Heb overigens al 60 uur in de game zitten en had de main story uitgespeeld, dus ik ben wel ver genoeg.
Thanks! Maar heb hem 3 dagen terug al gekocht en meerdere keren in de tijd de game heb opgestart 😁 Zal het vanavond of morgen nog eens proberenOon schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 17:13:
[...]
In mijn ervaring kan het een paar minuten duren wanneer je in-game bent en kan het helpen om even ergens anders heen te fast travelen en dan weer terug
En?BBTM schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 19:40:
[...]
Nice! Direct gedownload, straks maar eens aan beginnen.
Ik heb momenteel beetje last van de ziekte 'ik zit nog teveel in ander spel om me hierin volledig te smijten'.
Ik wil het wel een kans geven; niet alleen omdat het momenteel rustig is kwa launches maar ook omdat de revies vrij positief waren.. en ik met 2 kindjes thuis liever iets heb waarin ik me tijd kan verdiepen.
De visuals zijn ok maar niet wow (speel op PS5) en combat is nog ietwat onhandig maar zoals gezegd.. we spelen om te leren
Persoonlijk vond ik Odyssey een veel leukere game dan Valhalla. Mocht je die nog niet gespeeld hebben, dan zou ik daar mijn tijd aan besteden.Derbiss schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 17:02:
[...]
En?
Ik heb momenteel beetje last van de ziekte 'ik zit nog teveel in ander spel om me hierin volledig te smijten'.
Ik wil het wel een kans geven; niet alleen omdat het momenteel rustig is kwa launches maar ook omdat de revies vrij positief waren.. en ik met 2 kindjes thuis liever iets heb waarin ik me tijd kan verdiepen.
De visuals zijn ok maar niet wow (speel op PS5) en combat is nog ietwat onhandig maar zoals gezegd.. we spelen om te leren
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik ga eerlijk zijn..het pakte me niet. Ik geraakte niet echt betrokken, kwa gameplay was het niet echt wow.. gelukkig was het gratis via ps plus maar toch.Hulleman schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:23:
[...]
Persoonlijk vond ik Odyssey een veel leukere game dan Valhalla. Mocht je die nog niet gespeeld hebben, dan zou ik daar mijn tijd aan besteden.
Kan gebeuren vermoed ik
Dat kan natuurlijk. Maar dan ga je ook geen plezier beleven aan Valhalla. Qua Gameplay en setting vond ik dat toch een stapje terug t.a.v. Odyssey.Derbiss schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:07:
[...]
Ik ga eerlijk zijn..het pakte me niet. Ik geraakte niet echt betrokken, kwa gameplay was het niet echt wow.. gelukkig was het gratis via ps plus maar toch.
Kan gebeuren vermoed ik
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ha ik had het over ValhallaHulleman schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:28:
[...]
Dat kan natuurlijk. Maar dan ga je ook geen plezier beleven aan Valhalla. Qua Gameplay en setting vond ik dat toch een stapje terug t.a.v. Odyssey.
Odyssey viel nog mee.
Ik denk dat ik de formule in zijn geheel gewoon beu ben. Aangezien ze het overal herhalen lijkt me dit wel logisch
Ja dat heb ik denk ik ook. Been there done that gevoel. Dat had ik bij de laatste twee Far Cry delen ook heel erg. Ubisoft games vermijd ik nu en speel ik als ze een keer in PS+ of Gamepass komen.Derbiss schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:30:
[...]
Ik denk dat ik de formule in zijn geheel gewoon beu ben.
Klopt geheel; far cry 4 was nog te pruimen maar bij 5 had je het al snel door en 6.. teleurstelling. Ik had nog hoop voor skull&bones maar ook daar.. gelukkig niet gekocht.Hulleman schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:36:
[...]
Ja dat heb ik denk ik ook. Been there done that gevoel. Dat had ik bij de laatste twee Far Cry delen ook heel erg. Ubisoft games vermijd ik nu en speel ik als ze een keer in PS+ of Gamepass komen.
Dit weekend begonnen op PC, na mijn PC te upgraden kan ik dit eindelijk goed genoeg draaien.
Het is er nog wat inkomen. Heb 3 jaar geleden Odyssey gespeeld, fantastische game met heel goeie herinneringen aan.
Ik betwijfel dat deze die verwachtingen gaat kunnen overtreffen, maar we kunnen proberen!
Ben benieuwd
Het is er nog wat inkomen. Heb 3 jaar geleden Odyssey gespeeld, fantastische game met heel goeie herinneringen aan.
Ik betwijfel dat deze die verwachtingen gaat kunnen overtreffen, maar we kunnen proberen!
Ben benieuwd
Al iets van een 30 uur ingestoken ondertussen.
Goeie game maar niet zo memorabel of mooi als AC Odyssey.
Heb ook echt niet het gevoel dat de loot de moeite is, ik weet niet welke richting uit te gaan of heb niet het gevoel zoals ik in Odyssey had dat ik een unieke speelstijl heb.
Valt goed mee maar maar meer dan 20 euro zou ik hier nooit aan geven maw
Heb ook echt niet het gevoel dat de loot de moeite is, ik weet niet welke richting uit te gaan of heb niet het gevoel zoals ik in Odyssey had dat ik een unieke speelstijl heb.
Het is een goeie game, maar ik ben het met je eens. Ik vind Valhalla veel te uitgebreid met teveel zijlijnen. Het gevoel, richting en de binding met het verhaal verloor ik persoonlijk.Satangel schreef op woensdag 10 april 2024 @ 14:49:
Al iets van een 30 uur ingestoken ondertussen.
Aan de andere kant ook weer veel mooie momenten, als je op je paard door Noorwegen rijd en deze muziek in de achtergrond opkomt:
Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II
na lange tijd de boel weer eens geïnstalleerd, had destijds al een season pass gekocht, maar nooit gespeeld. Nu kan ik nergens meer vinden hoe je, je wapens en gear maximaal upgrade. Naar legendary gaat vrij makkelijk, maar daarna blijven er nog zeker 6 blokjes leeg...
Als ik google of in de codex kijk kan ik er niks van vinden. Weet iemand nog hoe dat moet?
Als ik google of in de codex kijk kan ik er niks van vinden. Weet iemand nog hoe dat moet?
Ik heb Odysses pas uitgespeeld. Ik meld me nu in dit topic.
Ben helemaal opnieuw begonnen met de AC reeks en nooit verder gekomen dan Origins.
Ik heb er zin in
Ben helemaal opnieuw begonnen met de AC reeks en nooit verder gekomen dan Origins.
Ik heb er zin in
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zit er nu een uurtje of 60 in. Vooral weer als een van de eerste dingen in Engeland: Uitkijkposts vrij spelen zodat het snel reizen wat sneller gaat. Ben nu vooral raids aan het doen.
Wel irritant dat je soms lekker in die Raid zit en er dan ineens iemand met zo'n sterke boog van 100 meter je ineens dood schiet
Wel irritant dat je soms lekker in die Raid zit en er dan ineens iemand met zo'n sterke boog van 100 meter je ineens dood schiet

Dat is zeker slim om te doen. Vooral eerst sterker worden; dan is het verhaal ook leuker om te spelen. Ik vond de 2e keer een stuk leuker dan de 1e keer spelen.Agent47 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 09:22:
Vooral weer als een van de eerste dingen in Engeland: Uitkijkposts vrij spelen zodat het snel reizen wat sneller gaat. Ben nu vooral raids aan het doen.
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|
Nou ik zit er nu een uurtje of 100 in. Grafisch mooi spel. Vond Griekenland en Egypte qua puntensysteem leuker en fijner.
Ik word wel gek dat je in elk nieuw gebied steeds iemand even moet volgen / followen om vervolgens je verhaal voort te zetten. Door steden en dorpen kan je paard ook niet sneller. Ik wil lekker het tempo er in houden.
Ik word wel gek dat je in elk nieuw gebied steeds iemand even moet volgen / followen om vervolgens je verhaal voort te zetten. Door steden en dorpen kan je paard ook niet sneller. Ik wil lekker het tempo er in houden.
Uitgespeeld. Beetje meh gevoel. Geef het spel een 7.
Snap je gevoel, vond de game in een bepaald punt zich lang trekken, het is geen verkeerde game, maar vond bijvoorbeeld Odyssey beter wegspelen.Agent47 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:52:
Uitgespeeld. Beetje meh gevoel. Geef het spel een 7.
Odyssey en Origins waren echt wel een 8/8,5 en een 9 hoor! Was bijna verslaafd hahaLinksquest schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 14:25:
[...]
Snap je gevoel, vond de game in een bepaald punt zich lang trekken, het is geen verkeerde game, maar vond bijvoorbeeld Odyssey beter wegspelen.