Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:24
Wel raar dat die graphics daar zo tegenvallen dan want bij The Division heeft ubisoft toch wel laten zien dat ze steden ook rete mooi kunnen neerzetten. maar zal wel ander studio zijn? Valhalla vindt ik er in de 4k beelden trouwens echt heel mooi uitzien die ik tot nu toe heb gezien.
Maar hier is trouwens ook een watch dogs topic he daarvoor :+

het is ook nog het begin van de nieuwe generatie dus verwacht nog geen wonderen maar lijkt er wel een stap op vooruit zijn gegaan ten opzichte van oddesey

[ Voor 6% gewijzigd door Stylze op 29-10-2020 11:16 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 25-06 09:47
@Martinspire
Oh sorry ik dacht dat hij bedoelde wanneer de reviews van Valhalla online komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-06 12:49
https://www.dualshockers....lhalla-ps5-xbox-4k-60fps/

Wat opheldering over de gebruikte bewoording vd week mbt de performance.

In the time since first posting the blog, Ubisoft has revised the wording to make clear that the PS5 iteration of Assassin’s Creed Valhalla can indeed perform at 4K at 60 frames per second. In a follow-up message sent to us by a PR representative at the publisher, this notion was also made clear once again. “I can confirm that Assassin’s Creed Valhalla runs at 4K at 60 fps on PS5 (upscaled 4K),” we were told.

Schept imho meer onduidelijkheid dan dat de bedoeling was.. maar het staat er echt.
Upscaled 4k op de PS5.
Ik mag hopen dat dat een foutje is van die PR medewerker..

[ Voor 14% gewijzigd door PepieNL op 30-10-2020 14:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Maakt het nog onduidelijker haha

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:23
Is er ook duidelijk of de PS5 versie gebruik maakt van de adaptive triggers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:47
PepieNL schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:15:
https://www.dualshockers....lhalla-ps5-xbox-4k-60fps/

Schept imho meer onduidelijkheid dan dat de bedoeling was.. maar het staat er echt.
Upscaled 4k op de PS5.
Ik mag hopen dat dat een foutje is van die PR medewerker..
We gaan het zien. De XSX is ca 20% krachtiger, zoveel kan het verschil niet zijn als de XSX wel 4K 60fps draait.

4K upscaled wat mij betreft prima. Liever 1800P locked 60fps dan 4K met framedrops. Vergeet niet dat Odyssey op 4K ultra een 2080ti ook onder de 60fps dwingt. Zware games.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Tuurlijk, framerate lekker stabiel op 60 is voor de meesten het belangrijkst en fijn dat dat deze generatie eindelijk gaat lukken voor dit type games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat de pre-load maar beginnen :P !

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:28

thijsco19

KTM 990 SMT

Sinds gisteren een 1650 super in me pctje gepropt.
Mooi op tijd voor valhalla! :*)

Odyssey soort van uitgespeeld. Nog lang niet 100% ofzo maar wel de main missies geloof ik gedaan.

Naast valhalla zal er waarschijnlijk nog een andere AC worden gespeeld. Na AC revelations eigenlijk geen AC meer gespeeld. Dus nog genoeg keus. :9

@G_Dragon Haha, nou als ik eerlijk ben ben ik er nu een beetje klaar mee. Ik ben ook meer een casual gamer dus alles lekker rustig aan.

Wel veel zin in valhalla.
Hoop echt dat de feeling van de eerste AC's weer goed te voelen is.

[ Voor 26% gewijzigd door thijsco19 op 30-10-2020 16:08 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thijsco19 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:42:
Sinds gisteren een 1650 super in me pctje gepropt.
Mooi op tijd voor valhalla! :*)

Odyssey soort van uitgespeeld. Nog lang niet 100% ofzo maar wel de main missies geloof ik gedaan.

Naast valhalla zal er waarschijnlijk nog een andere AC worden gespeeld. Na AC revelations eigenlijk geen AC meer gespeeld. Dus nog genoeg keus. :9
Kom op even doorzetten, Odyssey krijgt je voor de release nog wel 100% :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

G_Dragon schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:55:
[...]

Kom op even doorzetten, Odyssey krijgt je voor de release nog wel 100% :P
Er is alleen wel een verschil tussen de game echt 100% uitspelen, of de game 100% alle trophies halen.
Want je hoeft voor de trophies niet alle locaties gedaan te hebben (gelukkig want dat kwam me de keel uit)
Ik moest alleen nog wat onderwater locaties doen voor de platinum nadat ik het verhaal uit had.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +4 Henk 'm!
De preload is live!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lg5baTXZ667U36gnLuMzPal5DlQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NSCEEhwa7Pg4ZRuXy4Ic4Elg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-06 11:14
Jup, die heb ik ook op de One X (zelfde grootte ook). Bij mij staat overigens The LEgend of Beowulf Quest er ook bij als onderdeel van de season pass...

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:22
Is dit niet wat enthousiast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is assassins creed ! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Ik bedoel van Ubisoft.. maar ik denk dat je nu de Golden Master kan preloaden en er een dikke day one patch overheen komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 24-06 15:41
Kun je op PC ook al preloaden?

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:49
Tussen WDL en ACV getwijfeld en door de meh reviews van watch dogs voor ac gekozen. Straks lekker spelen op de PS5 👍

Had wel wat meer next gen graphics verwacht met de patch, maar helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Basekid schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:25:
Tussen WDL en ACV getwijfeld en door de meh reviews van watch dogs voor ac gekozen. Straks lekker spelen op de PS5 👍

Heb jij van ACV dan al PS5 of Series X beelden gezien om die conclusie te trekken ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Basekid schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:25:

Ben ik niet met je eens, ziet er echt wel mooi uit:)

[ Voor 22% gewijzigd door Stylze op 31-10-2020 01:01 ]

Playstation 5

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Nieuwe reclame:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:19
Ik zie nu pas dat deze game bij Ubisoft+ inbegrepen zit, voor € 15 had ik Watch Dogs Legion en Valhalla uit kunnen spelen :') nu een beetje laat na de pre-order. Je bezit de game dan wel niet, maar als ik kijk naar mijn voorgaande Ubisoft games heb ik die ook niet/nauwelijks aangeraakt na het uitspelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Edit: nvm was fake nieuws

[ Voor 95% gewijzigd door G_Dragon op 01-11-2020 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yes maar ik speel hem dan op de Xbox One X :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:50

sjaool

Every life should have 9 cats

G_Dragon schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 18:06:
[...]

Yes maar ik speel hem dan op de Xbox One X :p
Hier net zo. Eerst maar eens afwachten wat de Xbox Series X gaat doen. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 25-06 12:28
Ik ging net ook heel enthousiast naar Uplay. Maar zo te zien niet. Opzich niet erg. Als het maar voor de 10de gebeurt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Je weet dat het geen officieel twitter account is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caayn schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:28:
[...]
Je weet dat het geen officieel twitter account is?
Nee dat wist ik niet , thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
sjaool schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:21:
[...]

Hier net zo. Eerst maar eens afwachten wat de Xbox Series X gaat doen. :P
Waarschijnlijk gaat deze game heel vet op m'n scherm brengen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Je weet dat @_XboxNews een nepaccount is? Die niets meer doen dan fakenews verspreiden?
Laten we eerst even de Digital Foundry comparison afwachten, die komt er ongetwijfeld.

[ Voor 13% gewijzigd door Kalder op 01-11-2020 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer details over crossgen en save games!

Ubisoft onthult volledige upgrade plan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 13:45
Staat alleen wel een fout in. Er staat dat watch dogs legion geen cross progression heeft over platformen (dus niet van pc naar xbox bijv) maar volgens Ubisoft is dat wel zo: https://support.ubisoft.c...ion-in-Watch-Dogs--Legion

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Melantrix schreef op zondag 1 november 2020 @ 19:36:
[...]

Staat alleen wel een fout in. Er staat dat watch dogs legion geen cross progression heeft over platformen (dus niet van pc naar xbox bijv) maar volgens Ubisoft is dat wel zo: https://support.ubisoft.c...ion-in-Watch-Dogs--Legion
Oke nou beter dat u erachter komt :) !
Maar begrijp ik het nu goed met AC : Valhalla ? dat als ik op de Xbox One X speel en daarna mijn savegame ophaal op de Series X dat ik als ik een keer boven ga gamen ik ook gewoon verder kan gaan op de Xbox One X?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 25-06 13:45
G_Dragon schreef op maandag 2 november 2020 @ 10:14:
[...]

Oke nou beter dat u erachter komt :) !
Maar begrijp ik het nu goed met AC : Valhalla ? dat als ik op de Xbox One X speel en daarna mijn savegame ophaal op de Series X dat ik als ik een keer boven ga gamen ik ook gewoon verder kan gaan op de Xbox One X?
yes, sterker nog. als je een PC hebt staan met Valhallen kan je daar ook gewoon op door *O*

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Melantrix schreef op maandag 2 november 2020 @ 10:25:
[...]

yes, sterker nog. als je een PC hebt staan met Valhallen kan je daar ook gewoon op door *O*
BETER!!!! :)

Want mijn Xbox One X gaat naar de logeerkamer als ik de Series X koop.
Dan kan ik me soms lekker terugtrekken :P :P :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Ook maar eens preloaden vanavond. AC: Valhalla komt sowieso in huis en ik verwacht niet dat ik op dag 1 al op een XSX kan gaan spelen.

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben want Ubisoft zit blijkbaar aardig te jagen op gameplay filmpjes.
Niet meer beschikbaar helaas.. (was 2 x Series X gameplay vanaf de introductie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Vond t grafisch wel tegenvallen. Als het geen absolute main characters zijn is het gezicht echt een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-06 13:27
Razorbite schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:48:
Vond t grafisch wel tegenvallen. Als het geen absolute main characters zijn is het gezicht echt een stuk minder.
Blijkbaar was het nog zonder de nextgen patch.

Gezien het verschil met de deepdive trailer ook wel logisch.

[ Voor 10% gewijzigd door Xgar op 02-11-2020 16:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:31

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

*O*
Hallo, Notna8310

Over een paar dagen is het zover: dan is de release van Assassin's Creed Valhalla! Onze teams bereiden nu al je bestelling voor.

Tijdens het wachten kun je hier het Assassin's Creed Valhalla -universum verkennen.

Met je aankoop heb je ook recht op een pre-orderbonus:
"The Way of the Berserker"

Je ontvangt je pre-orderbonus "The Way of the Berserker" op de dag van release per e-mail in de vorm van een activatiesleutel voor XBOX X.

Hoe en wanneer ontvang je het product dat je hebt gereserveerd?
Een paar dagen voor de release ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met daarin een track & trace-nummer zodat je de voortgang van je bestelling kunt volgen. We willen dat je optimaal van je game kunt genieten en daarom streven we ernaar om je bestelling op de dag van release te bezorgen.

Tot snel!
Het Ubisoft Store-team

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Razorbite
Voor de liefhebber:

[ Voor 40% gewijzigd door Razorbite op 03-11-2020 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kan je hem anders niet tussen [video] [/video] tag zetten ? :)
Dan kan je hem hier direct kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Ben vooral benieuwd wat ze met de 9 realms gaan doen vanuit de Noorse Mythologie in de maingame. Op basis van de aangekondigde DLC lijkt daar geen focus op te liggen, dus verwacht dit in de maingame terug.

Vond ik bij GoW heel tof gedaan en een openwereldgame als dit schreeuwt hier om.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 23-04 17:11
Hulleman schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 08:51:
[...]

Ben vooral benieuwd wat ze met de 9 realms gaan doen vanuit de Noorse Mythologie in de maingame. Op basis van de aangekondigde DLC lijkt daar geen focus op te liggen, dus verwacht dit in de maingame terug.

Vond ik bij GoW heel tof gedaan en een openwereldgame als dit schreeuwt hier om.
Ik hoop juist dat de (base) game niet al teveel fantasy elements bevat maar meer de historische kant op blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Als ik naar de verschillende filmpjes kijk van de combat krijg ik toch mixed feelings.

De game ziet er mooi uit en zal een goede of misschien zelfs een geweldige game worden maar het is toch nog iets te veel neppig (hoe noem je zoiets?). Was met Odyssey nog wel erger dus het is al iets beter.

Desalniettemin ga ik hem gewoon kopen.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hqTJsZTPsq0Z6Z30uPco3AhqcNs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Z9AMGijeU6ssE7YIO8W029f2.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
ik heb zojuist een mail gehad van ubisoft met de volgende tekst!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6RTX6IIbia1Ra3kQz5wwm58mYnE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sIIeH6ucZf2igtM4yJQkvllB.png?f=user_large

Met andere woorden op 6 november kunnen de PC mensen de game pre-loaden! middernacht spelen

Als er trouwens mensen zijn die mij op Ubisoft willen toevoegen voor valhalla mijn gebruikersnaam is W1998-RICK

[ Voor 14% gewijzigd door gamerboy op 03-11-2020 13:10 ]

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
SemperFidelis schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 09:43:
[...]

Ik hoop juist dat de (base) game niet al teveel fantasy elements bevat maar meer de historische kant op blijft
Goed punt. Dat is natuurlijk wel waar AC voor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Was met de eerste beelden nogal sceptisch, vooral over het vechten. Eerste beelden deden mij denken aan vikings battle for asgard op de 360.

Na unity ging het voor mij steeds verder afstaan van wat voor mij de kern was van AC. Maar afgelopen dagen veel gezien van de content creators die access tot de "beta" hadden en de gameplay heeft dusdanige indruk op mij gemaakt dat ik hem maar gepreordered heb. Even zien of ik een Series X te pakken kan krijgen nog volgende week en dan genieten.

Old school 1 hit kills met blade zijn weer terug, zei het met een QTE, maar die concessie doe ik wel.
Het weer kunnen gooien van wapens en bijlen (ipv messen) doet mij goed.

Heb er zin in in ieder geval.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik heb mijn preorder van de standaard editie geannuleerd en Uplay+ genomen. Dan kun je blijkbaar de ultimate editie spelen. Kijk echt uit naar deze game :) wordt volgens mij top.

Ook maar even Watch Dogs Legion gespeeld omdat die toch bij Uplay+ zit maar wat een flop is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
@Piet_Piraat7 beetje waar ik mee struggle; ik heb de Ultimate Edition op het oog met het oog op de DLC in Ierland en Frankrijk. Ik game overigens via Stadia sinds de verkoop van mijn PS4 Pro en waarschijnlijk is Valhalla, al dan niet tezamen met Origins die binnenkort ook uitkomt, het enige spel wat ik de komende maanden ga spelen en heel lang zoet mee ben. Betaal ik dan liever EUR 110 voor Valhalla plus waarschijnlijk EUR 30 voor Origins en alle uitbreidingen, of neem ik zo'n 10 maanden Ubisoft Connect en krijg ik de mogelijkheid tot het spelen van meer Ubisoft games?

Keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@JDFS ja lastige keuze hè? Aan de ene kant wil je het spel bezitten, aan de andere kant heeft een abonnement ook zijn voordelen. Ik heb eerlijk gekeken naar mijn huidige game verzameling van Ubisoft tot nu toe; alle Far Cry delen, Assassin's Creed en Settlers. Hoeveel speel ik daarvan nog nadat ik hem volledig heb uitgespeeld, maanden/jaren later? Vrijwel nul.

Dan is een abonnement voor drie maanden (€ 45) waarin ik Watch Dogs Legion, Valhalla en Immortals Fenyx Rising waarschijnlijk wel uitspeel een stuk voordeliger dan alles te kopen. Maar ik snap de tegenargumenten voor zo'n abonnement ook goed. Voor ieder wat wils :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
JDFS schreef op woensdag 4 november 2020 @ 07:45:
@Piet_Piraat7 beetje waar ik mee struggle; ik heb de Ultimate Edition op het oog met het oog op de DLC in Ierland en Frankrijk. Ik game overigens via Stadia sinds de verkoop van mijn PS4 Pro en waarschijnlijk is Valhalla, al dan niet tezamen met Origins die binnenkort ook uitkomt, het enige spel wat ik de komende maanden ga spelen en heel lang zoet mee ben. Betaal ik dan liever EUR 110 voor Valhalla plus waarschijnlijk EUR 30 voor Origins en alle uitbreidingen, of neem ik zo'n 10 maanden Ubisoft Connect en krijg ik de mogelijkheid tot het spelen van meer Ubisoft games?

Keuzes...
Ik zou zeker voor Ubisoft+ gaan. Je hoeft dat abonnement ook echt geen 10 maanden vol te houden, gewoon een maandje of twee tot je Valhalla klaar hebt. Dan als je over enkele maanden weer wil spelen koop je de ultimate edition voor nog eens 30-40 euro, en dan heb je jezelf dus gewoon een hoop geld bespaard met hetzelfde resultaat.

Ik vind 110 euro meer dan overdreven voor een spel dat over een paar maanden veel goedkoper te krijgen is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:14
Ik heb ook gekozen voor het Ubisoft+ abo.
Zo heb ik daarmee al WD Legion kunnen proberen (zeer blij dat ik het niet gekocht heb. Spel heeft nog veel patches nodig ondanks dat het voor mij best speelbaar is) en kan ik Valhalla en Immortals Fenyx bij de lauch proberen.

Fenyx is niet echt op mijn radar dus dat probeer ik gewoon even tussendoor maar kijk wel uit naar Valhalla.
Mezelf kennende zal ik Valhalla een maandje of 2 spelen als het niet al te buggy is.
Is het wel te buggy? Dan abo opzeggen en de ontwikkeling in de gaten houden en later weer abootje afsluiten.

[ Voor 3% gewijzigd door Vortigen op 04-11-2020 13:27 ]

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gamerboy
ik dacht wel een leuke intro video! nog een paar dagen iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:44
Dus de save game (Xbox) wordt gedeeld met de pc maar de game is niet crossbuy toch? Gewoon 2x kopen om op pc en console te kunnen spelen?

In dat geval heeft uplay+ wel een groot voordeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:55

Willybubba

Nut up or shut up.

Mijne is al verstuurd, best wel op tijd...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:57

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Willybubba schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:18:
Mijne is al verstuurd, best wel op tijd...
Waar had jij hem besteld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Game ziet er echt goed uit. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:55

Willybubba

Nut up or shut up.

Ubisoft Store.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Vortigen schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:26:
Ik heb ook gekozen voor het Ubisoft+ abo.
Zo heb ik daarmee al WD Legion kunnen proberen (zeer blij dat ik het niet gekocht heb. Spel heeft nog veel patches nodig ondanks dat het voor mij best speelbaar is) en kan ik Valhalla en Immortals Fenyx bij de lauch proberen.

Fenyx is niet echt op mijn radar dus dat probeer ik gewoon even tussendoor maar kijk wel uit naar Valhalla.
Mezelf kennende zal ik Valhalla een maandje of 2 spelen als het niet al te buggy is.
Is het wel te buggy? Dan abo opzeggen en de ontwikkeling in de gaten houden en later weer abootje afsluiten.
Ik zat hier ook over te twijfelen, maar als ik kijk naar hoe lang ik Odyssey en Origins heb gespeeld ben ik er rustig meer dan een half jaar mee zoet (speel niet zoveel). Dus ik denk dat ik de basisversie direct koop en dan lekker aan de slag ga. Tegen de tijd dat ik bijna klaar ben zal alle DLC er bijna wel zijn en dan koop ik die nog wel een keer in de aanbieding voor een paar tientjes. Watch Dogs boeit me ook niet dus daar hoef ik Ubi+ niet voor te nemen.

Plus dat ik alle andere delen ook netjes in m'n lijst heb staan van spellen die ik heb gekocht, dus wil ik de set wel compleet houden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske

Waar ik eerst niet zo hyped was ben ik nu aan het twijfelen om de game voor de PS5 aan te schaffen. Enige probleem is dat ik volgende week ook Ghost of Tsushima krijg en om ze parallel te spelen zie ik niet zo zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Nog 5 dagen tot de launch en niks gehoord van mijn refund. Geen idee wat nu. Ik heb Uplay+ om de ultimate te spelen, maar ik heb dus ook de standaard editie gepreorderd. Straks speel ik de ultimate op launch dag en krijg ik geen geld terug voor de standaard omdat ik al playtime in Valhalla heb zitten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:23:
Nog 5 dagen tot de launch en niks gehoord van mijn refund. Geen idee wat nu. Ik heb Uplay+ om de ultimate te spelen, maar ik heb dus ook de standaard editie gepreorderd. Straks speel ik de ultimate op launch dag en krijg ik geen geld terug voor de standaard omdat ik al playtime in Valhalla heb zitten :/
Je hebt toch een telefoon? De beller is altijd sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Laatst online: 17-06 17:50
Ik ook, maar heb nog geen verzend bevestiging.

Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Hulleman schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:25:
[...]
Je hebt toch een telefoon? De beller is altijd sneller.
Alle support is uitgeschakeld 'in verband met corona' staat op hun site. Ik kan alleen via de Engelse support een ticket aanmaken, dat heb ik gedaan. Ook hun Facebook chat gespamd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-06 11:14
Poulske schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:14:
[YouTube: Assassin's Creed Valhalla: 10 Things You NEED TO KNOW]

Waar ik eerst niet zo hyped was ben ik nu aan het twijfelen om de game voor de PS5 aan te schaffen. Enige probleem is dat ik volgende week ook Ghost of Tsushima krijg en om ze parallel te spelen zie ik niet zo zitten.
Hmm, als je GOT ook hebt, dan zou ik inderdaad kiezen om er 1 te spelen, de ander even te laten liggen en dan pas te starten. Ik denk dat GOT qua sfeer en combat wellicht wat meer biedt, maar Valhalla meer afwisseling en meer RPG is. Als je een PS4 Pro hebt, zou je nog kunnen kiezen om Valhalla eerst te doen omdat dan de graphics wat minder verschil geven. Ik verwacht dat Valhalla rond de 8 gaat scoren, daar GOT nog veel negens heeft behaald. En ik denk dat de controls dermate verschillend zijn, dat je je aan 1 van beide heel erg gaat storen omdat het gewoon heel anders werkt :P (hint: R2 is bij GOT iets te belangrijk)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
Martinspire schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:22:
[...]

Hmm, als je GOT ook hebt, dan zou ik inderdaad kiezen om er 1 te spelen, de ander even te laten liggen en dan pas te starten. Ik denk dat GOT qua sfeer en combat wellicht wat meer biedt, maar Valhalla meer afwisseling en meer RPG is. Als je een PS4 Pro hebt, zou je nog kunnen kiezen om Valhalla eerst te doen omdat dan de graphics wat minder verschil geven. Ik verwacht dat Valhalla rond de 8 gaat scoren, daar GOT nog veel negens heeft behaald. En ik denk dat de controls dermate verschillend zijn, dat je je aan 1 van beide heel erg gaat storen omdat het gewoon heel anders werkt :P (hint: R2 is bij GOT iets te belangrijk)
Ja ik heb een PS4 Pro, en ook nog het geluk dat ik op launch day een PS5 binnen krijg. Wat dat betreft zit ik in een luxe positie en ga ik denk ik eerst GOT spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:57

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

SemperFidelis schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 09:43:
[...]

Eens. Uiteraard is Assassin's Creed niet alleen historisch maar ook een groot deel Sci-Fi. Ik was laatst de cutscenes van Revelations aan het terug kijken en ik moet zeggen dat me die gameplay/fantasy meer aansprak.

Eigenlijk hoop ik dat ze de story zo laten verlopen dat er een verklaring is waarom er weinig tot geen fantasy elementen in de vorige delen waren (bijv. vernietigd of iets). Atlantis zag er bijvoorbeeld erg goed uit, maar voor mij had die
spoiler:
Hekatonchires
niet gehoeven. Sterker nog het deed mij enorm denken aan Mass Effect en de reapers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Vraagje; heb jij toevallig een SMS gekregen van UPS vanuit Duitsland hiertoe? Ik heb namelijk net een dergelijke SMS gehad dat er een verzendlabel is aangemaakt maar verder geen details. Voorheen verstuurde Ubi vanuit Luxemburg, dus ik twijfel of het van hun komt of niet.

Aa de andere kant; de enige 2 dingen die ik verwacht met UPS zijn AC: Valhalla en de Series X

Edit: Het is van Ubi. Net een mail binnen gekregen van ze die hetzelfde aangeeft. Lekker op tijd, misschien heb ik het al voor het weekend binnen :o

[ Voor 12% gewijzigd door Notna op 05-11-2020 15:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 23-04 17:11
Nemean schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:41:
[...]

Eens. Uiteraard is Assassin's Creed niet alleen historisch maar ook een groot deel Sci-Fi. Ik was laatst de cutscenes van Revelations aan het terug kijken en ik moet zeggen dat me die gameplay/fantasy meer aansprak.

Eigenlijk hoop ik dat ze de story zo laten verlopen dat er een verklaring is waarom er weinig tot geen fantasy elementen in de vorige delen waren (bijv. vernietigd of iets). Atlantis zag er bijvoorbeeld erg goed uit, maar voor mij had die
spoiler:
Hekatonchires
niet gehoeven. Sterker nog het deed mij enorm denken aan Mass Effect en de reapers.
Ja dat is ook zeker zo, de lore is redelijk scifi. Maar toch, vaak als je in de Animus zat was het best historisch accuraat. Beetje sinds Odyssey is daar vanaf gestapt en dan ontmoet je ook allerlei mythische wezens enzo.
Beetje lastig uitleggen want je hebt scifi en scifi maar hopelijk bedoelen we hetzelfde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:21

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Notna schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:14:
[...]

Vraagje; heb jij toevallig een SMS gekregen van UPS vanuit Duitsland hiertoe? Ik heb namelijk net een dergelijke SMS gehad dat er een verzendlabel is aangemaakt maar verder geen details. Voorheen verstuurde Ubi vanuit Luxemburg, dus ik twijfel of het van hun komt of niet.

Aa de andere kant; de enige 2 dingen die ik verwacht met UPS zijn AC: Valhalla en de Series X

Edit: Het is van Ubi. Net een mail binnen gekregen van ze die hetzelfde aangeeft. Lekker op tijd, misschien heb ik het al voor het weekend binnen :o
Gisteren kreeg ik al een sms van UPS, ik dacht eerst dat het om een vervangende UPS (van APC/Schneider) ging :P. Vanmorgen mail en sms met en toen was het me duidelijk dat het om AC zou gaan.
Kwamen ze vorige keer niet uit Frankrijk? Luxemburg weet ik vrij zeker van niet maar ik twijfel tussen Frankrijk/Duitsland.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomAngelRipper
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-04 21:29

TomAngelRipper

Sodomy & Lust

Mijn Valhalla collector's Edition wordt vandaag eind van de dag (6/11) bezorgd door UPS
Kreeg mail van Ubisoft met track&trace nr erbij
Mijne komt uit Duitsland
Via ubi connect kan ik de game nog niet pre-loaden, hou dit wel in de gaten
Echter ga eerst WD legion uitspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:42

Oxigeon

En zo is dat!

TomAngelRipper schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:58:
Mijn Valhalla collector's Edition wordt vandaag eind van de dag (6/11) bezorgd door UPS
Kreeg mail van Ubisoft met track&trace nr erbij
Mijne komt uit Duitsland
Via ubi connect kan ik de game nog niet pre-loaden, hou dit wel in de gaten
Echter ga eerst WD legion uitspelen
Ik heb nog helemaal geen link gekregen van Ubisoft. Moet wel zeggen dat ik de ps5 versie besteld heb. Niet dat ik die al moet hebben maar is altijd mooi als je hem al hebt natuurlijk

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Oxigeon schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 06:52:
[...]

Ik heb nog helemaal geen link gekregen van Ubisoft. Moet wel zeggen dat ik de ps5 versie besteld heb. Niet dat ik die al moet hebben maar is altijd mooi als je hem al hebt natuurlijk
Hier hetzelfde maar dan de Xbox versie. Ben benieuwd naar wanneer ik de link krijg. Voor de zekerheid m'n bestelling in de Ubisoft store nog maar gecheckt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Als het goed is komen maandag de reviews online.Ik gok een 80 op Metacritic.
Een game die een 75 haalt op Metacritc kan voor mij meestal al heel goed zijn.Bv Watch Dogs:Legion is verre van perfect maar wel super leuk om te spelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
jori040 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:21:
Als het goed is komen maandag de reviews online.Ik gok een 80 op Metacritic.
Een game die een 75 haalt op Metacritc kan voor mij meestal al heel goed zijn.Bv Watch Dogs:Legion is verre van perfect maar wel super leuk om te spelen.
Vanaf dinsdag speel ik nog maar 1 spel en gaat Watch Dogs : Legion en F1 2020 de kast in en op pauze :D.
Als deze net zoveel uren gaat vragen als Assassin's Creed Odyssey dan ben ik wel weer 190 uur bezig _/-\o_ *O*

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 06-11-2020 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Om een of andere vage rede ontvang ik geen e-mails vauit de Ubisoft store. Is er een mogelijkheid om online te checken of ze hem al hebben verstuurd?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

alarma2nd schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:12:
Om een of andere vage rede ontvang ik geen e-mails vauit de Ubisoft store. Is er een mogelijkheid om online te checken of ze hem al hebben verstuurd?
Gewoon onder je huidige bestellingen in de Ubistore.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9MfK-JMaBzAvseSN6ELTzkis2fA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VyZlT3Ccf91xE6jf7zj99Ous.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Niet online
Top, thanks! Staat nu nog openstaande levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:16:
[...]

[Afbeelding]
Wauw dat beeldje!! :o _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik heb deze CE's sinds AC III altijd gehaald als pre-order. Deze kan er dan mooi bij :P :$

Beetje een jaarlijks (of afhankelijk van de release; 2 jaarlijks) ritueel (vermits de financiën het toelaten).

Heb de dozen ook nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:19
Is er nu eigl preload voor pc of niet? Ik had iets gelezen van 06/11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
AntiChrist7 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:25:
Is er nu eigl preload voor pc of niet? Ik had iets gelezen van 06/11
yes klopt als mijn berekening goed is vanavond om 10 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Notna schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:16:
[...]

[Afbeelding]
Ik krijg net dit mailtje: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IACYaKVJknwXPcmQlQ8lTShCMHw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/O3J8Q7DAeNngAiE1OVVkdR8S.png?f=fotoalbum_large

Gelukkig staat de status op verzonden in de ubi store. Ben benieuwd wanneer die bezorgd wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

janvanmil schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:22:
[...]

Ik krijg net dit mailtje: [Afbeelding]

Gelukkig staat de status op verzonden in de ubi store. Ben benieuwd wanneer die bezorgd wordt.
Same, de UPS tracking geeftoom aan dat het pakket gescanned nu is op het DC in Duitsland. Dat betekent meestal dat het er de volgende dag is.

Ik verwacht uiterlijk maandag, maar wie weet met Covid dat het alsnog dinsdag is. Maakt mij ook weinig uit, ga het toch pas spelen als de Series X er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 25-06 12:28
gamerboy schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:01:
[...]

yes klopt als mijn berekening goed is vanavond om 10 uur
Leuk. Toch beetje alsof je vakantie boekt. Reis ernaartoe is ook leuk! ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:42

Oxigeon

En zo is dat!

Notna schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:25:
[...]

Same, de UPS tracking geeftoom aan dat het pakket gescanned nu is op het DC in Duitsland. Dat betekent meestal dat het er de volgende dag is.

Ik verwacht uiterlijk maandag, maar wie weet met Covid dat het alsnog dinsdag is. Maakt mij ook weinig uit, ga het toch pas spelen als de Series X er is :)
Hier de ps5 versie besteld en die is nog niet verzonden

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:59

JSchut

.....

Ik heb een standaard en gold besteld. Beide voor ps5. Beide nog niet verzonden.

Kreeg net ook die mail.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL

Liveshow, redelijk vermakelijk met een bord op je schoot 😎

[ Voor 23% gewijzigd door PepieNL op 06-11-2020 18:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Collector's Edition is hier vandaag wel al afgeleverd maar ik vind het eigenlijk een beetje tegenvallen.. Misschien wat te veel verwachtingen na de CE van Odyssey maar het is gewoon simpel een doos met het beeldje er in. Ook wat goedkoper dan die CE van Odyssey maar toch.. :/

Preload (op PC) loopt trouwens ook al is al klaar. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zC1j_9mJwmv3Q6wQzPF2XuRCFN4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aDNGEY4MXfB3cFErmSLeNxfL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e5uBSErIrV9pnpXlLlSqLwU1sEo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v8xpc59kNzfoduWSdK6Aotph.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 63% gewijzigd door FlipFluitketel op 06-11-2020 19:22 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:46
Volgens mij heb ik dit al eerder gevraagd, maar nooit reactie gehad.

Ik ben enorm fan van de look en feel van de game. Daarnaast vind ik de setting mega tof. Ik wil het heel graag tof vinden.

Ik heb sinds Assassin's Creed III enkel even kort Origins (in Egypte) gespeeld. Wat me tegenstaat, is dat het een enorm saaie, repetitieve games waren in mijn ervaring. De combat, quests en story boeien gewoon totaal niet, in tegenstelling tot bijvoorbeeld The Witcher III.

Is dit meer van hetzelfde, met een viking setting. Of is de game in bovenstaande opzichten ook een stuk beter geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

FlipFluitketel schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:06:
Collector's Edition is hier vandaag wel al afgeleverd maar ik vind het eigenlijk een beetje tegenvallen.. Misschien wat te veel verwachtingen na de CE van Odyssey maar het is gewoon simpel een doos met het beeldje er in. Ook wat goedkoper dan die CE van Odyssey maar toch.. :/

Preload (op PC) loopt trouwens ook al is al klaar. :P

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hmm, die is duidelijk van mindere kwaliteit dat de voorgaande. Doet mij denken aan de ACIII en AC:BF versie; dat was ook gewoon een doos met het beeldje en de game/litho.

Daarna gingen ze over naar 'display' dozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NCodaiaWNUE487SUEWiw_j8dXlc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/A2h5adhK0mDTA7S4QSFQh7iO.png?f=user_large

Het pre-loaden op PC is begonnen! nog 4 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Notna schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:30:
[...]

Hmm, die is duidelijk van mindere kwaliteit dat de voorgaande. Doet mij denken aan de ACIII en AC:BF versie; dat was ook gewoon een doos met het beeldje en de game/litho.

Daarna gingen ze over naar 'display' dozen.
Black Flag is volgens mij wel nog zo'n beetje de grootste doos :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Als ik de titel mag geloven is dit een gameplay walk-through op de Xbox series X. (op dit moment live, paar minuten geleden begonnen)

Link klikken op eigen risico :D.
YouTube: Assassin's Creed Valhalla 4K Xbox Series X Gameplay Walkthrough!

[ Voor 9% gewijzigd door thijsco19 op 06-11-2020 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Niet online
Fuujii schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:12:
Volgens mij heb ik dit al eerder gevraagd, maar nooit reactie gehad.

Ik ben enorm fan van de look en feel van de game. Daarnaast vind ik de setting mega tof. Ik wil het heel graag tof vinden.

Ik heb sinds Assassin's Creed III enkel even kort Origins (in Egypte) gespeeld. Wat me tegenstaat, is dat het een enorm saaie, repetitieve games waren in mijn ervaring. De combat, quests en story boeien gewoon totaal niet, in tegenstelling tot bijvoorbeeld The Witcher III.

Is dit meer van hetzelfde, met een viking setting. Of is de game in bovenstaande opzichten ook een stuk beter geworden?
Geen idee of het helpt maar ik heb eerst Odyssee gespeeld en daarna pas Origins. Dat deel vond ik echt heel veel minder. Zowel het verhaal als de missies vond ik echt van een minder niveau dan bij Odyssee. Daar werd ik direct in het verhaal getrokken.

[ Voor 13% gewijzigd door alarma2nd op 06-11-2020 20:16 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 37 Laatste