Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-06 14:22
Zou wel pijnlijk zijn voor Ubisoft als 80-90% die optie aan zet!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Soccer98 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 03:59:
Ik moet zeggen dat ik toch wel wat enthousiast begin te worden voor Valhalla. Een paar pagina's terug had ik nog een discussie met een aantal anderen over het formulewerk in de serie, maar aangaande previews lijkt Valhalla meer voor een kwaliteit boven kwantiteit-aanpak te gaan en dat juich ik enorm toe.
Helemaal mee eens, ik had er ook kritiek op maar de previews zien er goed uit. Hier begin ik ook wel enthousiast van te worden. Met name de stealth-gameplay.

Dit vond ik ook wel een goede uiteenzetting van de verschillen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb dit weekend toch die Deep-dive trailer gekeken en ben aangenaam verrast naar de kwaliteit, ik wist dat deze game er kapot mooi zou uitzien maar zo mooi? Wauw _/-\o_ oOo

Nog 3 weekjes :X

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 19-10-2020 08:44 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Misschien leuk voor het hoofdtopic?
Wat ingame screenshots

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GjDyktzexuE39GOsWgyVPAT5ChY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/knoqxuzp4HJC8tbirxpVWbHh.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/svbPMW_KKzszV2GSQUdsopl32bc=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/pXapNCsFeNWwp469VqzJB6xL.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/07OFzvBpoIKnEsK-_oRIJvxdnTQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fPsI0iasO9jdOUtZ4Qr4ire7.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OBN8A02V7J-xukwdFwUDT3aQ74Q=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6qhsv3IQoxN6ELCu7YYVDwuo.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eRarcI9SG6Er_tXGZM-s_0qGfU4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9XbefFZkVO6DiyHxDB5ckbTg.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oujJqE2_Y56grx3wN5VU90JLKgA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tgWBgyMZ69jMEBpPFWbJRMr3.jpg?f=fotoalbum_tile

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:59
Ja game ziet er echt prachtig uit! oddesey was al super mooi maar deze game op de series X of PS5 wordt echt fantastisch. in de previews ook gezien dat er echt veel quality of life improvements zijn waardoor het echt een heerlijke game gaat worden.

Nu nog kiezen of ik het op de PS5 of Series X ga spelen :+ First World problems

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 25-06 09:47
@G_Dragon
Ben benieuwd of het er zo ook op een Series X of PS5 uitziet.Ik heb er ook veel zin in. ;)

Ik hoop dat Intertoys hier genoeg Series X consoles krijgt zodat ik niet hoef te wachten.Tuurlijk zijn er op moment wel wat ergere dingen gaande maar tja daar zijn andere forums voor.

[ Voor 48% gewijzigd door jori040 op 19-10-2020 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
jori040 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:44:
@G_Dragon
Ben benieuwd of het er zo ook op een Series X of PS5 uitziet.Ik heb er ook veel zin in. ;)

Ik hoop dat Intertoys hier genoeg Series X consoles krijgt zodat ik niet hoef te wachten.Tuurlijk zijn er op moment wel wat ergere dingen gaande maar tja daar zijn andere forums voor.
Ga daar maar van uit! dit zijn PC screenshots, en de Series X of PS5 zijn echt niet veel beter dan de top of the line PC's van dit moment. (Met de nieuwe Nvidia kaarten denk ik dat ze direct weer op achterstand staan overigens. Maar dat is een heel andere discussie voor een heel ander topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Beelden uit de Deep Dive Trailer zijn bijna te mooi om waar te zijn.Mocht het op de next-gen net wat minder zijn dan ga ik nog wel genieten hoor. ;)

Sowieso de eerste keer dat ik een AC game in 60fps kan spelen. :)

[ Voor 25% gewijzigd door jori040 op 19-10-2020 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
PU heeft ook al kunnen spelen: https://www.pu.nl/media/v...n-juist-niet-moet-spelen/

De minpunten die Wouter noemt zijn zo slecht nog niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:59

CerandoX.nl

Vides

Hoe belangrijk is het overkoepelende verhaal van de franchise voor deze game? Ik heb alleen een stukje van deel 1 gespeeld en vraag mij dat af, voordat ik aan Valhalla begin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 08:05
CerandoX.nl schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:49:
Hoe belangrijk is het overkoepelende verhaal van de franchise voor deze game? Ik heb alleen een stukje van deel 1 gespeeld en vraag mij dat af, voordat ik aan Valhalla begin.
Meestal niet heel belangrijk. IGN plaatst elke keer bij komst van een nieuwe AC game een video met de recap van de story die raad ik aan.

Zoiets bijvoorbeeld https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

[ Voor 16% gewijzigd door gamerboy op 19-10-2020 17:56 ]

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-06 16:19
Ik ben na het zien van de previews toch een stuk positiever over de game :) nu nog de keuze tussen basis game of gold edition. Bij Odyssey was het het echt waard, maar bij andere Ubisoft games was de DLC weer totaal niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:12

Oxigeon

En zo is dat!

Piet_Piraat7 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 19:27:
Ik ben na het zien van de previews toch een stuk positiever over de game :) nu nog de keuze tussen basis game of gold edition. Bij Odyssey was het het echt waard, maar bij andere Ubisoft games was de DLC weer totaal niks
Ik ben nooit zover gekomen dat de dlc benodigd was.maar als je de game zeker de 100% wil uitspelen moet je zeker de gold edition doen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Hoofdtopic heeft een update gehad :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-06 15:55
G_Dragon schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 21:30:
Ik was vandaag ook nog bezig geweest idd. Mooi om de topicstart weer bijgewerkt te hebben.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 21:30:
Misschien even opnieuw doorlezen. Staat onder het kopje Bouw je eigen Viking-Legende een stuk tekst over Watch Dogs 😀

[ Voor 9% gewijzigd door alarma2nd op 19-10-2020 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alarma2nd schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 21:39:
[...]

Misschien even opnieuw doorlezen. Staat onder het kopje Bouw je eigen Viking-Legende een stuk tekst over Watch Dogs 😀
Oh no! Thanks voor tip
Ik pak dit morgen op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Als je vanaf nu gaat preorderen vergeet dan niet in te schrijven bij de volgende link.

Leuke competitie om een ACV vuurkorf te winnen

https://store.ubi.com/nl/...eed-valhalla-contest.html

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
Weer een prachtig interview over de map flyting en nog een aantal onderwerpen.

20 minuutjes en zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Nog precies 3 weken dan kunnen we aan de slag, hoewel ik me afvraag of ik niet gewon nog even tot de PS5 moet wachten die 9 dagen later. Maar aan de andere kant, dan zit ik vanaf 12 november op YouTube filmpjes te kijken, nah wil me niet laten spoilen door een YouTuber, ga gewoon de game 9 dagen op de PS4 pro spelen en hopen dat m'n save games werken op de PS5 versie.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik heb de standaard editie gekocht :) mocht eventuele DLC later erg goed zijn kan ik die altijd nog los kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 07:02:
Ik heb de standaard editie gekocht :) mocht eventuele DLC later erg goed zijn kan ik die altijd nog los kopen.
Dit ben ik ook van plan! Samen met Cyberpunk 2077 wordt het anders een duur geintje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@Dubrillion ja ik durfde het niet echt aan om € 99 neer te leggen voor de gold edition (met 20% korting dan via Ubisoft). Als ik kijk naar Odyssey was de 2e en 3e DLC echt goed en uitgebreid, maar bij Far Cry 5 was de DLC weer een totale flop. Ik wacht liever even af wat de eventuele uitbreidingen zijn voor ik ze koop. Volgens mij is de standard edition al mooi uitgebreid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 07:59:
@Dubrillion ja ik durfde het niet echt aan om € 99 neer te leggen voor de gold edition (met 20% korting dan via Ubisoft). Als ik kijk naar Odyssey was de 2e en 3e DLC echt goed en uitgebreid, maar bij Far Cry 5 was de DLC weer een totale flop. Ik wacht liever even af wat de eventuele uitbreidingen zijn voor ik ze koop. Volgens mij is de standard edition al mooi uitgebreid :)
Precies. Ik koop het wel allemaal gewoon. Toch vind ik de Assassins Creed games heerlijk om te spelen. En wil graag volgend jaar/jaar erop weer een nieuwe AC game spelen.

Alleen de Season Pass komt gewoon wat later!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-06 17:50
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 07:59:
Ik ben voor de gold edition gegaan. Bij odessey en original was de DLC echt goed. Dat verwacht ik nu weer. Maar met de standaard edition kan je zeker een tijd vooruit en kan je de DLC als je dan nog wil, mooi in de aanbieding aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-04 17:11
Ik ga dan ook maar gewoon voor de Standard PS4 editie. Wilde eigenlijk wachten tot de PS5 maar heb geen geduld (heb ook niets van een PS5 preorder dus dat wordt sowieso 2021). Hopelijk binnenkort ook goed nieuws mbt saves.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Michael_1980
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-11-2023
Komt komt dezelfde dag uit als de Xbox Series X. Beide komen op dag 1 in huis, dus lekker genieten van AC Valhalla in 4K/60fps :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Michael_1980 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:57:
Komt komt dezelfde dag uit als de Xbox Series X. Beide komen op dag 1 in huis, dus lekker genieten van AC Valhalla in 4K/60fps :-)
Dat word zeker genieten! :)
Ik start op de Xbox One X en neem later de save mee naar de Series X _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Omdat ik nu voor de Series X ga heb ik laatst mijn One X verkocht dus mocht het zo zijn dat mijn shop op 10 november te weinig consoles binnen krijgt dan moet ik even op mijn oude One S verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_1980
jori040 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:03:
Omdat ik nu voor de Series X ga heb ik laatst mijn One X verkocht dus mocht het zo zijn dat mijn shop op 10 november te weinig consoles binnen krijgt dan moet ik even op mijn oude One S verder.
Dat zou wel minder zijn, mits je niet te veel uren erin steekt. Gelukkig was ik op tijd (09:01) met bestellen via bol.com met de Series X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michael_1980
SemperFidelis schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:48:
Ik ga dan ook maar gewoon voor de Standard PS4 editie. Wilde eigenlijk wachten tot de PS5 maar heb geen geduld (heb ook niets van een PS5 preorder dus dat wordt sowieso 2021). Hopelijk binnenkort ook goed nieuws mbt saves.
Je kan ook voor de Drakkar Edition gaan. Is even duur als de standaard versie, met dan met een paar kleine extraatjes.

* Het Berserker Longship Pack bevat een majestueuze drakkar met een uniek boegbeeld en een set nieuwe zeilen.
* Een nieuwe Skin om je raaf aan te passen.
* Een set runen om je wapens te slijpen of je uitrusting te verbeteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
@Michael_1980
Dat gaat dan idd even wat minder zijn ja.

Zeker nu met corona houd ik rekening met een doom scenario.Kan me zomaar voorstellen dat een Intertoys er maar een paar krijgt de 10e.

[ Voor 25% gewijzigd door jori040 op 20-10-2020 16:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
Michael_1980 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:49:
[...]

Je kan ook voor de Drakkar Edition gaan. Is even duur als de standaard versie, met dan met een paar kleine extraatjes.

* Het Berserker Longship Pack bevat een majestueuze drakkar met een uniek boegbeeld en een set nieuwe zeilen.
* Een nieuwe Skin om je raaf aan te passen.
* Een set runen om je wapens te slijpen of je uitrusting te verbeteren.
Interesting. Volgens mij heb ik echter al mn AC's gekocht bij de ING rentepuntenwinkel dus ik heb stiekem ook wel hoop dat ik hem daar voor 40 euro kan scoren :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
Awesoem om te horen dat de discovery tour terug is. Deze was echt fantastisch in origins!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

gamerboy schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:46:
Awesoem om te horen dat de discovery tour terug is. Deze was echt fantastisch in origins!
Dit houd in dat je gewoon wat info over de omgeving krijgt? Of wat moet ik hierbij voorstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Oxigeon schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 00:17:
[...]

Dit houd in dat je gewoon wat info over de omgeving krijgt? Of wat moet ik hierbij voorstellen
De discovery tour (in origins) is de game zonder geweld waarbij je vrij door de game kan lopen en verschillende "tours" kunt maken. Elke tour heeft een bepaald thema met punten (speciale gebeurtenissen, gebouwen, mensen, dieren, enz.) Waar je als je dit punt activeert een uitleg krijgt in gesproken vorm met een transcript erbij

Je kunt er ook voor kiezen geen "tour" te starten en gewoon vrij naar een punt te lopen.

Een grappig onderdeel is dat je als bekende personen kunt spelen. In origins bijvoorbeeld als cleopatra of caesar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

gamerboy schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 06:19:
[...]

De discovery tour (in origins) is de game zonder geweld waarbij je vrij door de game kan lopen en verschillende "tours" kunt maken. Elke tour heeft een bepaald thema met punten (speciale gebeurtenissen, gebouwen, mensen, dieren, enz.) Waar je als je dit punt activeert een uitleg krijgt in gesproken vorm met een transcript erbij

Je kunt er ook voor kiezen geen "tour" te starten en gewoon vrij naar een punt te lopen.

Een grappig onderdeel is dat je als bekende personen kunt spelen. In origins bijvoorbeeld als cleopatra of caesar.
Dat is eigenlijk best wel cool. En wat ze vertellen gaat dan over de werkelijkheid of over de gebeurtenissen in game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Mijn pc trok Origins en Odyssey prima, zijn de specs verhoogd voor Valhalla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 07:20:
Specs zijn wel verhoogd naar mijn idee. Maar als je PC Odyssey prima trok zal die Valhalla ook kunnen spelen.

Mijn PC gooide van de week Origins op Ultra. Nu heb ik nog een 1080p TV dus Valhalla zal vast op High te spelen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Oxigeon schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 07:20:
[...]

Dat is eigenlijk best wel cool. En wat ze vertellen gaat dan over de werkelijkheid of over de gebeurtenissen in game?
Werkelijke feiten en gebeurtenissen. Zie het als een geschiedenisles. Aanrader als je origins hebt om die even op te starten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 07:20:
De specs zijn te vinden in het hoofdtopic! O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
Nog even een belangrijke video voor de gene onder ons die op PC gaan spelen (like me)

Ik heb zojuist mijn ACV gold edition besteld/pre-ordered! can't wait now!

[ Voor 17% gewijzigd door gamerboy op 21-10-2020 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Post launch and Season Pass Trailer

[VIDEO=,,"ASSASSIN'S CREED VALHALLA - Post-Launch & Season Pass Trailer"]https://www.youtube.com/watch?v=bcjZWazogRI[/VIDEO]

Spuit 11 graag, dokter!

[ Voor 9% gewijzigd door Kalder op 21-10-2020 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-06 18:41
gamerboy schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:01:
[...]

Werkelijke feiten en gebeurtenissen. Zie het als een geschiedenisles. Aanrader als je origins hebt om die even op te starten ;)
De discovery tour zit ook in Odyssey

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gamerboy
Hmtsjmftsch schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:19:
[...]

De discovery tour zit ook in Odyssey
True, helemaal vergeten te noemen ;)
Was al geplaatst door @G_Dragon ;)

[ Voor 44% gewijzigd door gamerboy op 21-10-2020 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Echt zin in deze, ben om in de stemming te komen maar Vikings opnieuw aan het kijken :P

Hopelijk krijg ik nog een Series X te pakken en anders doe ik een week later een poging voor de PS5, anders wordt het wachten met deze game tot volgend jaar ergens waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Sipio schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:23:
Echt zin in deze, ben om in de stemming te komen maar Vikings opnieuw aan het kijken :P

Hopelijk krijg ik nog een Series X te pakken en anders doe ik een week later een poging voor de PS5, anders wordt het wachten met deze game tot volgend jaar ergens waarschijnlijk.
Je zou hem ook op de current-gen kunnen spelen als je echt niet kan wachten, ik verwacht dat het er dan ongeveer uit ziet zoals odyssey en origins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Kalder schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:25:
[...]

Je zou hem ook op de current-gen kunnen spelen als je echt niet kan wachten, ik verwacht dat het er dan ongeveer uit ziet zoals odyssey en origins.
Ja ik weet het, hoop ook echt dat ik het geduld kan opbrengen, die 60fps op de nieuwe consoles doet het hem denk ik wel voor mij om te wachten.... Denk ik ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Sipio schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:44:
[...]

Ja ik weet het, hoop ook echt dat ik het geduld kan opbrengen, die 60fps op de nieuwe consoles doet het hem denk ik wel voor mij om te wachten.... Denk ik ;)
Als ik de game daadwerkelijk op 10 november krijg, ga ik gewoon 9 dagen spelen op de PS4 Pro tot ik de PS5 heb, zal de game in de tussentijd toch niet uit kunnen spelen. Heb alleen nog steeds niets gehoord van de PS5 pre-order in de winkel, dus hoop dat ik hem alsnog op launch heb, was er wel vroeg bij maar weet natuurlijk niet wie die lijst beheerd en of ermee gerommeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 25-06 14:47
gamerboy schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:40:
Nog even een belangrijke video voor de gene onder ons die op PC gaan spelen (like me)

[YouTube: Assassin's Creed Valhalla PC Specs & Features - NGON]

Ik heb zojuist mijn ACV gold edition besteld/pre-ordered! can't wait now!
Wel vreemd dat de Ultra preset uitgaat van 30fps (4K)en de high en enthusiast (de 2 "mindere" settings) van 60fps. Zou dat er mee te maken hebben dat ze niet met een specsheet aan willen komen waar op staat dat je een 2080ti of 3080 nodig hebt om die preset te kunnen draaien? Voor 4K ultra settings @ steady 60fps heb je namelijk wel dat soort grafisch geweld nodig, afgaande op de AC odyssey benchmark.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Hulleman schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:28:
[...]

Wel vreemd dat de Ultra preset uitgaat van 30fps (4K)en de high en enthusiast (de 2 "mindere" settings) van 60fps. Zou dat er mee te maken hebben dat ze niet met een specsheet aan willen komen waar op staat dat je een 2080ti of 3080 nodig hebt om die preset te kunnen draaien? Voor 4K ultra settings @ steady 60fps heb je namelijk wel dat soort grafisch geweld nodig, afgaande op de AC odyssey benchmark.
mm ik neem die sheets altijd met een korreltje zout omdat ik bij origins de specsheets las en ze zeiden dat je met een 1080TI niet 60fps kon halen. terwijl ik met origins en odyssey dit wel kon. ik heb daar nu ook gewoon vertrouwen in.

Ik denk dat ik met mijn setup met de 1080TI zonder overclocking 45/50 fps kan halen op 4K ultra settings. Dat is geen 60fps maar goed genoeg voor mij zodat het allemaal soepel loopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 25-06 14:47
gamerboy schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:34:
[...]
Ik denk dat ik met mijn setup met de 1080TI zonder overclocking 45/50 fps kan halen op 4K ultra settings. Dat is geen 60fps maar goed genoeg voor mij zodat het allemaal soepel loopt!
Beter gewoon lekker 1440p draaien. 4K is ook maar overrated wat mij betreft :) maar blijft een vreemde specsheet. High en enthusiast uitgaan van 60fps en de ultieme "ultra" preset op 30 fpos ;w

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Hulleman schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:55:
[...]

Beter gewoon lekker 1440p draaien. 4K is ook maar overrated wat mij betreft :) maar blijft een vreemde specsheet. High en enthusiast uitgaan van 60fps en de ultieme "ultra" preset op 30 fpos ;w
Mee eens hoor is een rare keuze. Was even bang dat net als watchdogs legions ACV geen 60fps mode zou hebben maar das gelukkig niet het geval haha.

Ik ga toch zeker met 4k spelen en zal wel wat mooie fotootjes delen met jullie als de game uitkomt ;)

Weer een mooi interview, aanrader om even te kijken (20 min)

[ Voor 15% gewijzigd door gamerboy op 22-10-2020 00:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 25-06 13:45
https://tweakers.net/nieu...-via-ubisoft-connect.html

Kijk, hier wordt ik dus heel enthousiast van!

Ik ben zelf een PC gamer die console gaming ook wel eens doet. Nu was ik er nog niet over uit of en welke console ik wilde gaan halen van de nieuwe generatie en wachte daarom ook maar met games e.d. Maar nu dit is aangekondigd kan ik hem dus sowieso voor de pc halen, en gewoon verder spelen op mn console zonder progressie te missen. Dit is weer een sterke zet van Ubisoft!

Nu alleen Cyberpunk 2077 ook zo'n functie :)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Melantrix schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 08:31:

en gewoon verder spelen op mn console zonder progressie te missen. Dit is weer een sterke zet van Ubisoft!
Maar dan moet je 'm wel dubbel kopen (bij pc).
Binnen consolegeneraties heb je dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 25-06 13:45
Tom schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:18:
[...]

Maar dan moet je 'm wel dubbel kopen (bij pc).
Binnen consolegeneraties heb je dat niet.
DAt klopt, maar dat moet ik sowieso als ik hem op pc danwel console wil spelen echter had ik dan ook dat ik mijn progressie niet mee nam.

Dat zal ik zeker niet doen voor elk spel, maar sommige spellen speel ik graag en vind het dan niet erg om een tweede game te kopen. Nu dat de progressie beschikbaar komt crossplatform is dat zeker een plus voor mij.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:57

JSchut

.....

Voor de mensen die AC Valhalla Gold Edition voor de PS5 willen bestellen. Deze was uitverkocht maar is nu weer beschikbaar.

https://store.ubi.com/nl/...d%20Edition&source=detail

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fietsorkest
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 05-05 11:08
Heb als laatste AC Unity gespeeld. Daaropvolgende games geskipt. Is het waard om deze game te kopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:36

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

fietsorkest schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:35:
Heb als laatste AC Unity gespeeld. Daaropvolgende games geskipt. Is het waard om deze game te kopen?
Sommigen zeggen van wel, anderen zeggen van niet.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:04
Hangt ervan af. AC is véél veranderd sinds Unity (imo de laatste échte AC). Nu is het meer een action/adventure RPG (denk aan the Witcher, maar dan met grote level gaps).

Ik zou aanraden om de reviews af te wachten of wat gameplay te bekijken. Lijkt me wel een heel coole Viking game te zijn, maar waarschijnlijk een mindere AC game 😉

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Onlangs eindelijk heel AC Odyssey uitgespeeld (inclusief alle DLC). Heb me er prima mee vermaakt ondanks dat het door de enorme grootte af en toe wel een beetje 'wat gaan we nu weer doen' werd.

Toch blijven de AC games mij altijd goed bezig houden. Ga deze wel halen, hoop dat hij op mijn laptop draait maar dat komt wel goed denk ik op niet de hoogste settings (I7-8750, 16GB RAM en GTX1060 6GB).

Vikingthema vind ik erg leuk, dus alleen al voor het thema wil ik deze wel gaan spelen. Twijfel nog over meteen de gold edition te nemen of te beginnen met de basisgame en dan volgend jaar als alle DLC uit is een keer die in de aanbieding te kopen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wow u speelt Unity uit maar slaat Origins en Odyssey over? :o
Terwijl Origins en Odyssey de betere games zijn als je ze vergelijkt met Syndicate en Unity.
Mag ik vragen wat de reden is waarom u ze hebt overgeslagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Melantrix schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 08:31:
https://tweakers.net/nieu...-via-ubisoft-connect.html

Kijk, hier wordt ik dus heel enthousiast van!

Ik ben zelf een PC gamer die console gaming ook wel eens doet. Nu was ik er nog niet over uit of en welke console ik wilde gaan halen van de nieuwe generatie en wachte daarom ook maar met games e.d. Maar nu dit is aangekondigd kan ik hem dus sowieso voor de pc halen, en gewoon verder spelen op mn console zonder progressie te missen. Dit is weer een sterke zet van Ubisoft!

Nu alleen Cyberpunk 2077 ook zo'n functie :)
Goed nieuws! Dan haal ik sowieso de PS4 versie in November.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gamerboy
Ik weet dat laatst iemand vroeg om de AC-story so far. Een YT de echt goeie AC content maakt heeft zojuist een video gemaakt over de story so far.

Aanrader als je nieuw bent, maar ook zeker als refresher voor de die hards ;)

[ Voor 21% gewijzigd door gamerboy op 23-10-2020 11:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zag laatst op de Front page een artikel over het nieuwe save game systeem in Ubisoft games.

Zit dat ook al in Valhalla? Want ik ben van plan te beginnen op de Ps4 en dan een weekje later op de Ps5 verder te gaan. Is dat een optie?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Donstil schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:24:
Ik zag laatst op de Front page een artikel over het nieuwe save game systeem in Ubisoft games.

Zit dat ook al in Valhalla? Want ik ben van plan te beginnen op de Ps4 en dan een weekje later op de Ps5 verder te gaan. Is dat een optie?
Jazeker.

Het staat hier paar posts omhoog ook :+

[ Voor 5% gewijzigd door SemperFidelis op 23-10-2020 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:26:
[...]

Jazeker.

Het staat hier paar posts omhoog ook :+
Haha shit overheen gelezen 8)7

Is er ook bekend hoe dat met trophy’s gaat? Gaan die ook mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Donstil schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:31:
[...]

Haha shit overheen gelezen 8)7

Is er ook bekend hoe dat met trophy’s gaat? Gaan die ook mee?
Hoe bedoel je? Die trophies haal je op je Playstation account, niet op je console. Die hoeven dus helemaal niet mee te gaan. Ik neem aan dat je op je PS5 op hetzelfde PSN+Uplay account als je PS4 gaat spelen :+

[ Voor 10% gewijzigd door SemperFidelis op 23-10-2020 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:33:
[...]

Hoe bedoel je? Die trophies haal je op je Playstation account, niet op je console. Die hoeven dus helemaal niet mee te gaan. Ik neem aan dat je op je PS5 op hetzelfde PSN+Uplay account als je PS4 gaat spelen :+
Playstation trophy’s schijnen per game ID te gaan. En omdat die kan verschillen tussen Ps4 en 5 is het dus helaas niet zo logisch dat de trophy’s meegaan. Ondanks hetzelfde psn account.

Dat is ook zo met savegames overigens. Alleen dat heeft Ubisoft dus opgelost.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 23-10-2020 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Donstil schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:40:
[...]

Playstation trophy’s schijnen per game ID te gaan. En omdat die kan verschillen tussen Ps4 en 5 is het dus helaas niet zo logisch dat de trophy’s meegaan. Ondanks hetzelfde psn account.

Dat is ook zo met savegames overigens. Alleen dat heeft Ubisoft dus opgelost.
Als je op hetzelfde PSN account zit weet ik even niet waar de trophies dan 'mee moeten gaan'. Waarheen?

Er is al bekend gemaakt dat sowieso al je PS4 trophies gewoon 'meegaan'
https://nl.ign.com/playst...worden-overgezet-naar-ps5

I.e. je kunt niet een AC Valhalle trophy 2x halen op 1 PSN account door 1x op de PS4 en 1x op de PS5 te halen. Trophy system is integraal.

[ Voor 8% gewijzigd door SemperFidelis op 23-10-2020 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:44:
[...]

Als je op hetzelfde PSN account zit weet ik even niet waar de trophies dan 'mee moeten gaan'. Waarheen?

Er is al bekend gemaakt dat sowieso al je PS4 trophies gewoon 'meegaan'
https://nl.ign.com/playst...worden-overgezet-naar-ps5

I.e. je kunt niet een AC Valhalle trophy 2x halen op 1 PSN account door 1x op de PS4 en 1x op de PS5 te halen. Trophy system is integraal.
Trophy’s gaan wel mee. Dat bedoelde ik niet, die zitten inderdaad aan je account.

Alleen het is dus niet zomaar dat je met de trophy’s van <Game X> Op de Ps4 door kunt gaan op de Ps5 versie van <Game X>.

Omdat dit dus andere id’s zijn ofz. Weet er inhoudelijk te weinig van maar dat kwam in het Ps5 topic voorbij.

Vandaar de vraag, want ik heb geen zin met bepaalde trophy’s opnieuw te koeten beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fietsorkest
G_Dragon schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:08:
[...]

Wow u speelt Unity uit maar slaat Origins en Odyssey over? :o
Terwijl Origins en Odyssey de betere games zijn als je ze vergelijkt met Syndicate en Unity.
Mag ik vragen wat de reden is waarom u ze hebt overgeslagen :)
Heb een lange tijd de oudere AC games op de PS3 gespeeld. Sinds kort een nieuwe PC die flink wat aankan, en met Unity begonnen. Ben op zich wel benieuwd naar Odyssey en Origins, maar was benieuwd wat de meningen hier van waren. Zal eens kijken of ik de laatste twee titels in over een aantal dagen in een uitverkoop kan pakken, mocht mijn budget het toelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:15
fietsorkest schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:40:
[...]

Heb een lange tijd de oudere AC games op de PS3 gespeeld. Sinds kort een nieuwe PC die flink wat aankan, en met Unity begonnen. Ben op zich wel benieuwd naar Odyssey en Origins, maar was benieuwd wat de meningen hier van waren. Zal eens kijken of ik de laatste twee titels in over een aantal dagen in een uitverkoop kan pakken, mocht mijn budget het toelaten.
Ik heb van de zomer AC Origins goedkoop gekocht en vind het echt een geweldige game. Het is anders dan je misschien gewend bent van AC games, maar de wereld is prachtig en er is veel te ontdekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fietsorkest
Sjurm schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 07:48:
[...]

Ik heb van de zomer AC Origins goedkoop gekocht en vind het echt een geweldige game. Het is anders dan je misschien gewend bent van AC games, maar de wereld is prachtig en er is veel te ontdekken.
Dank voor je reactie. Zal eens kijken. :) Overigens heb ik al aardig wat gameplay gezien van de nieuwe titels, en ben benieuwd hoe het nieuwe combat-systeem mij zal bevallen. De charme van de oude AC's zat hem vaak in een sneaky moord, terwijl het 'sluipmoordernaar zijn' bij de nieuwere edities toch wat in de vergetelheid lijkt te raken. Maargoed, dit is voorbarig, ik moet het eerst spelen natuurlijk. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
fietsorkest schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:46:
[...]

Dank voor je reactie. Zal eens kijken. :) Overigens heb ik al aardig wat gameplay gezien van de nieuwe titels, en ben benieuwd hoe het nieuwe combat-systeem mij zal bevallen. De charme van de oude AC's zat hem vaak in een sneaky moord, terwijl het 'sluipmoordernaar zijn' bij de nieuwere edities toch wat in de vergetelheid lijkt te raken. Maargoed, dit is voorbarig, ik moet het eerst spelen natuurlijk. O-)
Kan toch nog wel goed hoor. De meeste kampen kan je volledig ongezien helemaal uit moorden.

Persoonlijk vond ik de oudere AC’s een beetje een one trick pony geworden met als uitzondering BlackFlag.

Ik was dus ook positief verast dat ze met Origins hier vanaf stapte en naar een (enorme) open wereld gingen. Voor mij perfect.

In Odyssey heb ik zelfs meer dan 200 uur zitten, alle vraagtekens weg, dlc uitgespeeld en alles platinum. Dikke aanrader wat mij betreft.

TLDR: Ik kijk enorm uit naar A-C Vikings Valhalla.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fietsorkest
Donstil schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:10:
[...]

Kan toch nog wel goed hoor. De meeste kampen kan je volledig ongezien helemaal uit moorden.

Persoonlijk vond ik de oudere AC’s een beetje een one trick pony geworden met als uitzondering BlackFlag.

Ik was dus ook positief verast dat ze met Origins hier vanaf stapte en naar een (enorme) open wereld gingen. Voor mij perfect.

In Odyssey heb ik zelfs meer dan 200 uur zitten, alle vraagtekens weg, dlc uitgespeeld en alles platinum. Dikke aanrader wat mij betreft.

TLDR: Ik kijk enorm uit naar A-C Vikings Valhalla.
Ik snap je. Na de Ezio trilogie werden de opvolgende games wat repetitief. Vooral Rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Enorm vette collab tussen ubisoft en reebok.

Een paar schoenen van reebok in de valhalla style

https://hypebeast.com/202...boration-sneakers-apparel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

gamerboy schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 23:26:

Schoenen vind ik persoonlijk echt niet uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Oxigeon schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 23:42:
[...]

Schoenen vind ik persoonlijk echt niet uit zien.
meh die zwarte is wel kicke maar snap je punt. gaat meer om de samenwerking die wel gaaf is. ze trekken echt alles uit de kast voor deze game

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razorbite
Vandaar dat Adidas opeens van Reebok af wil!

'Adidas wil snel van dochterbedrijf Reebok af'
https://retailtrends.nl/n...-dochterbedrijf-reebok-af

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nog 14 dagen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michael_1980
Was het maar al zover. Ben zelf "klaar" met de current gen games. Vrijwel alles gespeeld wat ik wou spelen. Over 14 dagen release Xbox Series X/S én Assassin's Creed: Valhalla _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Woensdag de reviews online.Echt geen idee wat het gaat zijn bij deze game.

[Sorry ik moest bij Watch Dogs zijn]

[ Voor 21% gewijzigd door jori040 op 26-10-2020 16:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Michael_1980 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:11:
[...]

Was het maar al zover. Ben zelf "klaar" met de current gen games. Vrijwel alles gespeeld wat ik wou spelen. Over 14 dagen release Xbox Series X/S én Assassin's Creed: Valhalla _/-\o_
Ik zal hem eerst moeten spelen op de Xbox One X en pas eind volgend jaar mijn save overzetten naar de Series X ;) Dus hier gaan we nog even door met spelen op current gen :*)

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 26-10-2020 16:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
hier een post over de verbeteringen die ubisoft gaat toepassen voor de next-gen

https://tweakers.net/nieu...-op-next-genconsoles.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:59
gamerboy schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:57:
hier een post over de verbeteringen die ubisoft gaat toepassen voor de next-gen

https://tweakers.net/nieu...-op-next-genconsoles.html
Hmmz dus wel 3d audio voor playstation maar niet voor Xbox iets van dolby atmos ofzo? beetje vaag allemaal
Haal beide consoles maar wou valhalla gaan halen voor de xbox omdat die er een week eerder is:) Misschien toch maar even wachten op de ps5 dan.

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gamerboy
Laatste nieuws is dat er een Netflix serie komt over AC

Source: https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

[ Voor 21% gewijzigd door gamerboy op 28-10-2020 00:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hmm... ik wacht even tot meer beeldmateriaal :)!
Ben benieuwd wat ze ervan maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Stylze schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:44:
[...]

Hmmz dus wel 3d audio voor playstation maar niet voor Xbox iets van dolby atmos ofzo? beetje vaag allemaal
Haal beide consoles maar wou valhalla gaan halen voor de xbox omdat die er een week eerder is:) Misschien toch maar even wachten op de ps5 dan.
Dolby Atmos is wat duurder vooral door licentie gebruik. Wil niet zeggen dat het er niet in zit, maar ik snap dat ze voor gratis licenties wat meer vaart maken (al dan niet specifiek aan een console zoals de PS 5)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 16-06 10:05
gamerboy schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 23:26:

Hipster sneakers combineren met een nerderig game logo inclusief foute oneliners. Geen ideale combi wat mij betreft. Mensen die graag "game" kleding dragen vinden deze schoenen te uitgesproken, en mensen die modebewust en "populair" zijn zullen niet met een game logotje op hun schoenen rond gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
swoutr schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:16:
[...]

Hipster sneakers combineren met een nerderig game logo inclusief foute oneliners. Geen ideale combi wat mij betreft. Mensen die graag "game" kleding dragen vinden deze schoenen te uitgesproken, en mensen die modebewust en "populair" zijn zullen niet met een game logotje op hun schoenen rond gaan lopen.
klopt hoor! maar je hebt altijd van die gekkies erbij toch 8)7 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-06 09:29
Nu Cyberpunk is uitgesteld mezelf maar een pre-order AC Valhalla kado gedaan. AC Oddyssey was super qua gameplay, heel wat uurtjes in zitten, maar die voice acting en conversaties waren echt zo slecht... Hopelijk hebben ze dit aangepakt in Valhalla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:23
Ik ben ook benieuwd naar Valhalla, eerst niet zo enthousiast maar doordat Cyberpunk is uitgesteld en ik nog niet echt geinteresseerd ben in de andere PS5 launch games ben ik meer over Valhalla gaan bekijken.

Is er al bekend wanneer de reviews online komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Morgen komt Watch Dogs uit. Ik heb daar nog geen reviews van gezien. Dus ga maar uit van eenzelfde embargo patroon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:23
Razorbite schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:40:
Morgen komt Watch Dogs uit. Ik heb daar nog geen reviews van gezien. Dus ga maar uit van eenzelfde embargo patroon.
Zijn genoeg reviews van:
https://www.metacritic.co.../watch-dogs-legion?ref=hp :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er komen steeds meer video beelden online van mensen die maar gewoon lekker 15 minuten aan het spelen zijn zonder commentaar eronder. Ik krijg steeds meer zin om lekker weer 100 uur bezig te zijn (hopelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Razorbite schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:40:
Dat zou dan op maandag 9 november moeten zijn vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-06 11:14
jori040 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:03:
[...]

Dat zou dan op maandag 9 november moeten zijn vermoed ik.
Nee, hij is echt vandaag uit. Het is geen game die pas de 10e bij launch uit komt. Voor current-gen is ie vandaag al te spelen.

Gezien de reviews het vooral hebben over matige graphics, ga ik hem nu ook al gewoon spelen. Mijn verwachtingen voor de XSX/PS5 upgrade waren niet zo hoog en als het toch al wat minder is, dan neem ik hem nu gewoon mee. Spreid ik meteen de games een beetje uit. Valhalla bij launch van de xbox en dan daarna dus nog cyberpunk in december. Genoeg te doen.

Overigens heb ik gister even het begin gedaan en ik vind het allemaal reuze meevallen qua graphics. Duidelijk mooier dan de vorige game en voor een 3rd party titel (de Xbox One OG is gewoon de traagste van allen) prima imo. Ik verwacht dat Valhalla ook wel wat commentaar krijgt al heeft die als voordeel dat er veel natuur in zit. Een stad maken is toch nog steeds andere koek en eist gewoon veel meer grafische kracht voor minder indrukwekkende omgevingen. Maar qua karakters en dergelijke is het gewoon prima. Pas bij een volledige next-gen game verwacht ik weer een grote stap.

En daarbij is Ubisoft natuurlijk ook altijd wat oudere PC hardware aan het ondersteunen om de doelgroep zo groot mogelijk te houden, dus ja ik verwachtte al geen grafische topper. Maar het is zeker niet de domper zoals sommige reviewers je willen doen geloven imo.

Martinspire - PC, PS4, X1

Pagina: 1 ... 8 ... 37 Laatste